אחרי שבוע גועש: גורביץ' מנתח את טבע בהסתכלות טווח ארוך - האם לרוץ לקנות?

המנתח הטכני של Bizportal מנתח את המדדים המובילים, את טבע, ועוד 2 מניות בת"א שנראות מצוין
 |  (13)
תגובות לכתבה(13):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מר גורביץ היקר!
    אחת שמבינה א 03/02/2017 12:20
    הגב לתגובה זו
    5 3
    כשהחל גל ירידות בטבע והגיעה לשער 17000 כתבת שהיא לא רחוקה מהתחתית ושזו הזדמנות קנייה. היום היא קרוב לשער 13000 . ומה עם בזק? כשהיתה לפני כמה חודשים בשער 690 הבטחת שיאים חדשים, היום היא עומדת בשער 650. בקיצור כל הגרפים והנרות הם קשקוש אחד גדול, אפרופו נרות, קבלו בדיחה מצחיקה. עיראקי אחד לא הרגיש טוב הלך לרופא. לאחר בדיקה הרופא נתן לו טיפול נרות לשימוש רקטאלי. בערב כשרצה להתחיל בטיפול אמר לאשתו מה זה רקטאלי? לא יודעת ענתה אשתו תשאל את הרופא. אבל עכשו ערב ענה העיראקי אם אתקשר אליו הוא יכעס. הוא לא יכעס אנתה אשתו כי הוא רופא. העיראקי מתקשר לרופא ושואל אותו מה עושים עם הנרות? תכניס אותם לפי הטבעת ענה הרופא. העיראקי מודה לו ופונה לאשתו ושואל אותה מה זה פי הטבעת.? לא יודעת ענתה אשתו תתקשר לרופא. אבל אם אתקשר שוב לרופא הוא יכעס ענה העיראקי. הוא לא יכעס ענתה אשתו כי הוא רופא. העיראקי מתקשר לרופא ושואל אותו מה זה פי הטבעת? תדחף את הנר לתחת ענה הרופא. העיראקי ניתק מהר ואמר לאשתו אמרתי לך שהוא יכעס........ שבת שלום ומבורכת לכולם!
    סגור
  • אני מבין ממש מעט בגרף.
    זמיר ש. 04/02/2017 13:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל אי אפשר בשום פנים ואופן להגיד על שיטה שלא נראית לך את המילה או המשפט האווילי: קישקוש אחד גדול. אני מניח שעשרות אם לא מאות מליוני אנשים בעולם משתמשים ומאמינים בשיטה. זוהי זכותכם שלך ושל יוסף ועוד חביבים למינייהם שהשיטה לא מובנת/נראית/פועלת/מספקת ועוד.,,אך מכאן ועד זילזול או ביטול מוחלט...נראה לי לא רציני ולא אמין ולא נותן כבוד לבר פלוגתא ביינכם.
    סגור
  • לאחת
    יורם 04/02/2017 13:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ידעתי שאת אלופה במניות וההפסדים שלך במניות יחסית לשאר לא כל כך נוראים. אבל בדיחה כל כך ארוכה ומטומטמת לא שמעתי מעודי ואפילו לא הבנתי אותה. יש לך במקרה משהו יותר מעניין ואיזה אינסוליין להכניס לתחת שלי כדי שלא יכאב לי הרבה רק קצת כמו שאכלתי באינסוליין שלך ועוד רבות.
    סגור
  • 5.
    גורביץ זה כמו אופציות בינאריות (ל"ת)
    שאבי 03/02/2017 11:23
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 4.
    טבע. אני לא מסכים עם גוריביץ.
    זיפו 03/02/2017 11:05
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אומנם פרצה את רצועת בולינגר התחתונה אך בפעם הקודמת שזה קרה , בשנת 2011 (הסתכלו על החץ האחרון בגרף) היא לא התאוששה עד 2013 . לדעתי ברקליס צודקים. ההתנהלות בבתי המשפט ומדיניות באפט בזמן הקרוב בתחום הפארמה יעשו רע לטבע והיא עלולה לצלול עוד אחוזים רבים.
    סגור
  • רצועת בולינגר או את רצועת בולדוג עליון (ל"ת)
    נתי 03/02/2017 16:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    שלום אייל, מבקש ניתוח טכני למודיעין. המון תודה. (ל"ת)
    גבי 03/02/2017 09:55
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • זרוק מטבע אותו דבר (ל"ת)
    1 03/02/2017 16:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    עדיין לא נפתרה אף בעיה . טבע הימור גדול
    טבע 03/02/2017 09:32
    הגב לתגובה זו
    6 3
    עדיף לקנות קמהדע וטאואר וביונדווקס ואפילו פלוריסטים
    סגור
  • 1.
    מה גורביץ אמר לפני כמה שבועות חודשים ומה היה באמת
    הקוף 03/02/2017 09:16
    הגב לתגובה זו
    5 4
    כל נהג מונית יכול לתת תחזית כמו גורביץ ולהצליח כמו גורביץ ואולי אפילו יותר טוב
    סגור
  • יש עוד כאלה שמאמינים לשיטה ....
    יוסף 03/02/2017 16:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ולא מבנים שההצלחות של השיטה הם בדיוק כמו שהם יבחרו במניות או מדדים בצורה אקראית ללא נרות פמותים ,גלים ועננים ועוד כל מיני חיזיונות ציורים בתבניות פראידוליות ויחסכו כסף רב בעמלות ובקורסים . ואתה צודק שהוא יודע רק לתת תחזיות באספמיה ללא שום הצגת תיק יחס וזה שווה לכל אחד מרחוב שיציג תחזיות ללא שום ידע ונסיון .
    סגור
  • לקוף שהוא עגל
    נהג מונית 03/02/2017 12:13
    הגב לתגובה זו
    12 5
    יש לך משהו נגד נהגי מוניות? כמה כסף יש לך דביל? לי יש 20 מספרים למוניות ו20 טכסים חלקם מרצדס.אני נוהג 6 שעות ביממה 5 פעמים בשבוע בשביל הכייף ובשביל להיות עם החברה שלי בשטח.ומה אתה. פקיד בנק? מתייבש כל היום על הכסא בשביל 14.000 שקל נטו עלובים. תתבייש לך.
    סגור
  • אל תשכח נהג מונית יקר שאני המלך שלך (ל"ת)
    המתחזה 04/02/2017 01:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור