ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ' בוחן את רמת השיא ב-S&P ומסמן מניה ישראלית חמה ל-2017

המנתח הטכני של Bizportal סוקר את המדדים המובילים מסביב לעולם ומסמן מניה ישראלית חמה - צפו בקטע
 |  26
זווית טכנית
Share





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

26 תגובות ב-14 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
14 VUZIX 23/01/2017 11:09 VUZI נאסדק. כתובים עליה שתחליף את smartphone
משקפי ה blade 3000 ייצאו רשמית השנה, הוצגו לא מזמם ב ces 2017.אנליסטים נותנים לה מחיר יעד של 15דולר
13 משה 15/01/2017 14:17 המנייה המומלצת פרטנר
כבר שני ימי מסחר חמישי והיום פרטנר רק יורדת מה יהיה.?
12 הסינים 14/01/2017 20:18 עומדים
לזמבר את אמריקה ולהורידם על הברכיים.
11 מריאטו 14/01/2017 18:16 זה טוב (ל"ת)
10 9לא לקנות 14/01/2017 12:12 מניות
הכל שפקולציות אם סיכוי לבום למטה
9 א100 13/01/2017 18:11 מצב
ברגעים אלו ארה"ב ואירופה עולות. מצב השווקים והכלכלות בעולם במצב קטסטרופלי. בואו של הדונאלד רק מחמיר המצב.
8 אחת שמבינה א 13/01/2017 11:48 מר גורביץ היקר!
דבר ראשון, לא תמיד שהרצף העולה נשבר בגרף החודשי מתחיל גל של ירידות, לפעמים זה סתם מטעה וההוכחה לכך שלפני שטאמפ נבחר היה גל ירידות והאס אנד פי שבר רצף של עליות ואחרי כמה ימים המשיך בגל של עליות . דבר שני, רציתי רק להבין איך שינית את דעתך ב-180 מעלות לגבי פרטנר, לפני 3 חודשים בערך אמרת שרמת הסיכון גבוהה בפרטנר והיום אתה אומר שהיא מנייה לשנת 2017 מה קרה מאז? דבר שלישי. מה עם בזק? ודבר אחרון , יש לי שאלה מאוד מסקרנת, האם חזית את משבר 2008? מאוד מעניין אותי מה אמרת אז חודש חודשיים לפני המשבר. שתהיה לכולם שבת שלום ומבורכת!
לאחת ש 13/01/2017 18:46 גם מר וגם היקר?
כל הכבוד על הפניה המכובדת. אני קורא בין השורות שאת מאד מחבבת אל האיש ומאמינה בו.
לאחת ש 13/01/2017 20:45 היא מאמינה מאוד שבהחלט היא לא מאמינה בו (ל"ת)
יוסף 13/01/2017 18:03 לפני המשבר של 2008 הוא טען .....
שהגרפים מראים צפונה לעליות . וזה לא אשמתו אף אחד לא יכול לצפות משבר היחידים שצופים אותו הם אנשי השעונים המקולקלים שמראה פעמיים ביממה את השעה הנכונה ושכל כמה חודשים זועקים למפולת קטסטרופלית . רוביני "שחזה" את משבר 2008 נכשל כבר עשרות פעמים בתחזיות שלו מאז הצלחתו הבודדת . מחקרים מראים שתחזיות של אנליסטים ושל מומחים בשוק ההון מתגשמות בממוצע רק ב-50% מהמקרים. תוצאה דומה תושג גם אם נבסס את התחזיות שלנו על הטלת מטבע מקרית – ללא כל ידע מקצועי. זה פשוט חוק מספרים גדולים אלפי אנליסטים מנחשים תחזיות אחד מהם חייב לפגוע בנקודת זמן די מדויקת וזה היה נס אם אחד האנליסטים לא יפגע בצורה אקראית ובטח לא מתוך ידע .
עמליה 13/01/2017 17:07 לאחת ש
אני זוכרת אל כתבות גורביץ מ 1980 בערך. ולפי מה שכתוב אצלי ואת יכולה לבדוק בארכיונים של האתר לאחרים הוא צפה המדוייק את כל המשברים דיווחנו מ1980. אני בזכותו יצאתי מהשוק שבועיים לפני משבר 2008 והיצלתי את כספי. אני מקווה ומבינה שגם את קוראת ותיקה והיצלתי את הטיפים שלו. אני גם קוראת אותך כאן כמה שנים וחלקם היו נכונים וחלקם היותר גדול לא גלית למטרה. אבל סך הכל את נשמעת כישרונות ונראה לי שאת מבינה היטב הטכניות של המניות. הייתי באמת מבקשת שתכתבי כמה דברים על עצמך כי את נראית לי אשה מעניינת עם תגובות יפות לעיתים
לעמליה 13/01/2017 20:00 איפו בדיוק נמצא מה שאת טוענת ..........
אייל לא חזה ולא היה קרוב לחזות שום משבר כנראה חיי המדף של הזיכרון שלך קצרים מאוד או או אולי את נוטה להאמין למה שנוח לך להאמין . דבר שני גורביץ נוטה להפוך את עורו כל כמה זמן לפי המגמה כך שדבריו לא קוארנטים אלה עמומים היכולים להשתמע לכל מצב, זה חלק מהשיטה כמו כל אסטרולוג או קורא בקפה .
7 יוסי 12/01/2017 21:53 אייל אפשר בבקשה ניתןח טכני של סרגון,תודה. (ל"ת)
6 פרטנר 12/01/2017 14:41 כל מה שהממשלה מעורבת זה נאחס
מניות התקשורת בחסות פחלון זה אסון
5 טבע 12/01/2017 14:36 מניית העם ומניית 2017 חחחח (ל"ת)
4 הצלף 12/01/2017 14:00 ספאנייס + נובה !!!! ואולי טבע תפרוץ מתישהו (ל"ת)
3 א 12/01/2017 13:30 לאייל..אני מזהה כאן ארוגנטיות במיטבה.
לעיתים רצון להוכיח בכוח דברים שממש לא צפויים להעשות או להתרחש מביאה למצב זה. יש להביט לכאן ולשם ולבחון לעומק את המציאות לאשורה והיא אפורה עד שחורה. אין מצב שהקווים שלך לא רואים זאת אלא אם כן הם תמימים ובעלי דעה משתנה תכופות שמתאימה עצמה למתרחש עכשיו עם קריצה או מבט לאחור והתבססות על העבר. האם יש ניתוח טכני שרואה את המצב לאשורו ומתבסס על העתיד ולא על העבר? האם המומחה בהיותו כה שקוע בתורתו אמונתו ובטחונו באמת לא שם לב לקורה סביבו. ואם כן חבל כייון שטמון כאן פוטנציאל ענק באיש ולא בהכרח בשיטה. בהצלחה.
א100 12/01/2017 15:43 ותוספת לאייל
נראה בעליל שיש כאן נסיון לא מודע לשפצר בדיעבד אולי טנטטיבי. היצמדות למחשבה שנה שאני מומחה ושולט בו הוא האמת או אולי אפילו מייצר את האמת. איש אשכולות כמוך היה צריך לסייג דברים בראותו את הסובב סביב הטכני שאולי הוא כל עולמו ואמומתו בהתגשמותו. אולי בגלל שאיני מבין ולא מתעסק בטכני אני שופט טיפה לחומרה..ואולי אולי..יש צדק יחסי זעיר בדבריך. שאל את ידידנו יוסף..אני נוטה לחשוב שאתה נעול וחבל לי. אגב..רוב מומחי העולם בכל התחומים חושבים כמוך..אנו במיעוט מיוחס..עלה והצלח.
א 13/01/2017 11:39 לאיילוש
איני מבין מה היה הצורך לפרוץ באמצע היום ולא כהרגלך בבוקר גם עם מנחה אחר שכנראה היה פנוי בעת הזמן הלחוץ. האם בדיוק בעת הזאת התגלו דברים חדשים שלא היו ידועים באותו בוקר או לא יכלו לחכות להיום בבוקר יום ו? נכון לאחר כתיבת שורותיך כל המדדים בעולם לא נעו בכיוון המצופה על ידך. אנו מאד מעריכים את ידיעותיך האולטימטיביות בתורתך ומציבים אותך במקום גבוה בין טכנאי העולם. לדעתנו עליך לשתף את היותך כלכלן בכיר ומבין עניין במתרחש בפועל בעולם ולשלב בין הדברים. עלה והצלח ושבת טובה.
א100 12/01/2017 17:52 שנה צריך להיות שמה.
ואמומתו צריך להיות ואמונתו.
יוסף 12/01/2017 15:27 זה מה שנקרא עיורן תלוי תיאוריה.........
שהיא תופעה שכאשר אנו מאמינים בתיאוריה מסוימת אנו מתקשים להבחין בפגמים שבה . ניתוח טכני היא שיטה היכולה להעיד רק על העבר .מגמות העתיד משתנות ע"י אירועים קטנים ומצטברים ונקודת המפנה בכיוון המגמה לא ניתנת לצפייה מכוון שהיא מגלמת משתנים שאין שום דרך (כולל דרך מתמטית ) לצפות את עתידה . ניתוח טכני שקול לזרוק החצים שמסמן את המטרה לאחר שזרק כבר את החץ . אין העבר מעיד על העתיד מכוון שאולי הוא יכול לדמות לו אבל הוא שונה ממנו שמרחק מזרח ומערב, הנהר הוא אותו נהר אבל המים שונים בו בכל רגע נתון , המתכון הוא אותו מתכון אבל הטעם שונה ואם נשתמש בדוגמא מתורת הכאוס המושך מזור הוא אותו מושך אבל המסלול שלו שונה לחלוטין .
אייל 14/01/2017 19:20 התרשמתי מאוד מכל מה שנכתב עלי הבנתי שאתה מסכים איתי..!
תודה לך איש יקר עוד תלמד להעריך ניתוח טכני מקצועי ומשובח תלמד ממני וככה תגיע רחוק..!!!
"לאייל" 15/01/2017 08:32 אין מה להעריך ניתוח טכני בדיוק כמו שאין מה ......
קריאה בקפה או פתיחה בקלפי הטרוט מכוון שאין בזה שום איפורמציה חוץ מדמיונו של המתבונן
2 EL 12/01/2017 13:16 סלקט ביו תהיה המניה של 2017 (ל"ת)
דדון 13/01/2017 19:30 לאי אל
אתה בטוח ומשוכנע? ובעצם למה אתה חושב כך?
1 אנונימי 12/01/2017 12:59 סתם דברים לא ברורים , פרטנר עולה בגלל סיבות אחרות (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש