גורביץ' בוחן את רמת השיא ב-S&P ומסמן מניה ישראלית חמה ל-2017

המנתח הטכני של Bizportal סוקר את המדדים המובילים מסביב לעולם ומסמן מניה ישראלית חמה - צפו בקטע
תגובות לכתבה(26):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    VUZI נאסדק. כתובים עליה שתחליף את smartphone
    VUZIX 23/01/2017 11:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    משקפי ה blade 3000 ייצאו רשמית השנה, הוצגו לא מזמם ב ces 2017.אנליסטים נותנים לה מחיר יעד של 15דולר
    סגור
  • 13.
    המנייה המומלצת פרטנר
    משה 15/01/2017 14:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כבר שני ימי מסחר חמישי והיום פרטנר רק יורדת מה יהיה.?
    סגור
  • 12.
    עומדים
    הסינים 14/01/2017 20:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לזמבר את אמריקה ולהורידם על הברכיים.
    סגור
  • 11.
    זה טוב (ל"ת)
    מריאטו 14/01/2017 18:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    מניות
    9לא לקנות 14/01/2017 12:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הכל שפקולציות אם סיכוי לבום למטה
    סגור
  • 9.
    מצב
    א100 13/01/2017 18:11
    הגב לתגובה זו
    12 1
    ברגעים אלו ארה"ב ואירופה עולות. מצב השווקים והכלכלות בעולם במצב קטסטרופלי. בואו של הדונאלד רק מחמיר המצב.
    סגור
  • 8.
    מר גורביץ היקר!
    אחת שמבינה א 13/01/2017 11:48
    הגב לתגובה זו
    9 8
    דבר ראשון, לא תמיד שהרצף העולה נשבר בגרף החודשי מתחיל גל של ירידות, לפעמים זה סתם מטעה וההוכחה לכך שלפני שטאמפ נבחר היה גל ירידות והאס אנד פי שבר רצף של עליות ואחרי כמה ימים המשיך בגל של עליות . דבר שני, רציתי רק להבין איך שינית את דעתך ב-180 מעלות לגבי פרטנר, לפני 3 חודשים בערך אמרת שרמת הסיכון גבוהה בפרטנר והיום אתה אומר שהיא מנייה לשנת 2017 מה קרה מאז? דבר שלישי. מה עם בזק? ודבר אחרון , יש לי שאלה מאוד מסקרנת, האם חזית את משבר 2008? מאוד מעניין אותי מה אמרת אז חודש חודשיים לפני המשבר. שתהיה לכולם שבת שלום ומבורכת!
    סגור
  • גם מר וגם היקר?
    לאחת ש 13/01/2017 18:46
    הגב לתגובה זו
    7 0
    כל הכבוד על הפניה המכובדת. אני קורא בין השורות שאת מאד מחבבת אל האיש ומאמינה בו.
    סגור
  • היא מאמינה מאוד שבהחלט היא לא מאמינה בו (ל"ת)
    לאחת ש 13/01/2017 20:45
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • לפני המשבר של 2008 הוא טען .....
    יוסף 13/01/2017 18:03
    הגב לתגובה זו
    9 4
    שהגרפים מראים צפונה לעליות . וזה לא אשמתו אף אחד לא יכול לצפות משבר היחידים שצופים אותו הם אנשי השעונים המקולקלים שמראה פעמיים ביממה את השעה הנכונה ושכל כמה חודשים זועקים למפולת קטסטרופלית . רוביני "שחזה" את משבר 2008 נכשל כבר עשרות פעמים בתחזיות שלו מאז הצלחתו הבודדת . מחקרים מראים שתחזיות של אנליסטים ושל מומחים בשוק ההון מתגשמות בממוצע רק ב-50% מהמקרים. תוצאה דומה תושג גם אם נבסס את התחזיות שלנו על הטלת מטבע מקרית – ללא כל ידע מקצועי. זה פשוט חוק מספרים גדולים אלפי אנליסטים מנחשים תחזיות אחד מהם חייב לפגוע בנקודת זמן די מדויקת וזה היה נס אם אחד האנליסטים לא יפגע בצורה אקראית ובטח לא מתוך ידע .
    סגור
  • טען עוד
  • לאחת ש
    עמליה 13/01/2017 17:07
    הגב לתגובה זו
    13 16
    אני זוכרת אל כתבות גורביץ מ 1980 בערך. ולפי מה שכתוב אצלי ואת יכולה לבדוק בארכיונים של האתר לאחרים הוא צפה המדוייק את כל המשברים דיווחנו מ1980. אני בזכותו יצאתי מהשוק שבועיים לפני משבר 2008 והיצלתי את כספי. אני מקווה ומבינה שגם את קוראת ותיקה והיצלתי את הטיפים שלו. אני גם קוראת אותך כאן כמה שנים וחלקם היו נכונים וחלקם היותר גדול לא גלית למטרה. אבל סך הכל את נשמעת כישרונות ונראה לי שאת מבינה היטב הטכניות של המניות. הייתי באמת מבקשת שתכתבי כמה דברים על עצמך כי את נראית לי אשה מעניינת עם תגובות יפות לעיתים
    סגור
  • איפו בדיוק נמצא מה שאת טוענת ..........
    לעמליה 13/01/2017 20:00
    הגב לתגובה זו
    13 1
    אייל לא חזה ולא היה קרוב לחזות שום משבר כנראה חיי המדף של הזיכרון שלך קצרים מאוד או או אולי את נוטה להאמין למה שנוח לך להאמין . דבר שני גורביץ נוטה להפוך את עורו כל כמה זמן לפי המגמה כך שדבריו לא קוארנטים אלה עמומים היכולים להשתמע לכל מצב, זה חלק מהשיטה כמו כל אסטרולוג או קורא בקפה .
    סגור
  • 7.
    אייל אפשר בבקשה ניתןח טכני של סרגון,תודה. (ל"ת)
    יוסי 12/01/2017 21:53
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • 6.
    כל מה שהממשלה מעורבת זה נאחס
    פרטנר 12/01/2017 14:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניות התקשורת בחסות פחלון זה אסון
    סגור
  • 5.
    מניית העם ומניית 2017 חחחח (ל"ת)
    טבע 12/01/2017 14:36
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    ספאנייס + נובה !!!! ואולי טבע תפרוץ מתישהו (ל"ת)
    הצלף 12/01/2017 14:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    לאייל..אני מזהה כאן ארוגנטיות במיטבה.
    א 12/01/2017 13:30
    הגב לתגובה זו
    32 0
    לעיתים רצון להוכיח בכוח דברים שממש לא צפויים להעשות או להתרחש מביאה למצב זה. יש להביט לכאן ולשם ולבחון לעומק את המציאות לאשורה והיא אפורה עד שחורה. אין מצב שהקווים שלך לא רואים זאת אלא אם כן הם תמימים ובעלי דעה משתנה תכופות שמתאימה עצמה למתרחש עכשיו עם קריצה או מבט לאחור והתבססות על העבר. האם יש ניתוח טכני שרואה את המצב לאשורו ומתבסס על העתיד ולא על העבר? האם המומחה בהיותו כה שקוע בתורתו אמונתו ובטחונו באמת לא שם לב לקורה סביבו. ואם כן חבל כייון שטמון כאן פוטנציאל ענק באיש ולא בהכרח בשיטה. בהצלחה.
    סגור
  • ותוספת לאייל
    א100 12/01/2017 15:43
    הגב לתגובה זו
    17 0
    נראה בעליל שיש כאן נסיון לא מודע לשפצר בדיעבד אולי טנטטיבי. היצמדות למחשבה שנה שאני מומחה ושולט בו הוא האמת או אולי אפילו מייצר את האמת. איש אשכולות כמוך היה צריך לסייג דברים בראותו את הסובב סביב הטכני שאולי הוא כל עולמו ואמומתו בהתגשמותו. אולי בגלל שאיני מבין ולא מתעסק בטכני אני שופט טיפה לחומרה..ואולי אולי..יש צדק יחסי זעיר בדבריך. שאל את ידידנו יוסף..אני נוטה לחשוב שאתה נעול וחבל לי. אגב..רוב מומחי העולם בכל התחומים חושבים כמוך..אנו במיעוט מיוחס..עלה והצלח.
    סגור
  • לאיילוש
    א 13/01/2017 11:39
    הגב לתגובה זו
    9 0
    איני מבין מה היה הצורך לפרוץ באמצע היום ולא כהרגלך בבוקר גם עם מנחה אחר שכנראה היה פנוי בעת הזמן הלחוץ. האם בדיוק בעת הזאת התגלו דברים חדשים שלא היו ידועים באותו בוקר או לא יכלו לחכות להיום בבוקר יום ו? נכון לאחר כתיבת שורותיך כל המדדים בעולם לא נעו בכיוון המצופה על ידך. אנו מאד מעריכים את ידיעותיך האולטימטיביות בתורתך ומציבים אותך במקום גבוה בין טכנאי העולם. לדעתנו עליך לשתף את היותך כלכלן בכיר ומבין עניין במתרחש בפועל בעולם ולשלב בין הדברים. עלה והצלח ושבת טובה.
    סגור
  • שנה צריך להיות שמה.
    א100 12/01/2017 17:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואמומתו צריך להיות ואמונתו.
    סגור
  • זה מה שנקרא עיורן תלוי תיאוריה.........
    יוסף 12/01/2017 15:27
    הגב לתגובה זו
    54 29
    שהיא תופעה שכאשר אנו מאמינים בתיאוריה מסוימת אנו מתקשים להבחין בפגמים שבה . ניתוח טכני היא שיטה היכולה להעיד רק על העבר .מגמות העתיד משתנות ע"י אירועים קטנים ומצטברים ונקודת המפנה בכיוון המגמה לא ניתנת לצפייה מכוון שהיא מגלמת משתנים שאין שום דרך (כולל דרך מתמטית ) לצפות את עתידה . ניתוח טכני שקול לזרוק החצים שמסמן את המטרה לאחר שזרק כבר את החץ . אין העבר מעיד על העתיד מכוון שאולי הוא יכול לדמות לו אבל הוא שונה ממנו שמרחק מזרח ומערב, הנהר הוא אותו נהר אבל המים שונים בו בכל רגע נתון , המתכון הוא אותו מתכון אבל הטעם שונה ואם נשתמש בדוגמא מתורת הכאוס המושך מזור הוא אותו מושך אבל המסלול שלו שונה לחלוטין .
    סגור
  • התרשמתי מאוד מכל מה שנכתב עלי הבנתי שאתה מסכים איתי..!
    אייל 14/01/2017 19:20
    הגב לתגובה זו
    0 6
    תודה לך איש יקר עוד תלמד להעריך ניתוח טכני מקצועי ומשובח תלמד ממני וככה תגיע רחוק..!!!
    סגור
  • אין מה להעריך ניתוח טכני בדיוק כמו שאין מה ......
    "לאייל" 15/01/2017 08:32
    הגב לתגובה זו
    5 0
    קריאה בקפה או פתיחה בקלפי הטרוט מכוון שאין בזה שום איפורמציה חוץ מדמיונו של המתבונן
    סגור
  • 2.
    סלקט ביו תהיה המניה של 2017 (ל"ת)
    EL 12/01/2017 13:16
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • לאי אל
    דדון 13/01/2017 19:30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתה בטוח ומשוכנע? ובעצם למה אתה חושב כך?
    סגור
  • 1.
    סתם דברים לא ברורים , פרטנר עולה בגלל סיבות אחרות (ל"ת)
    אנונימי 12/01/2017 12:59
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור