ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

גורביץ' בוחן את המומנטום במדדי המניות המובילים, ואת כיוון האירו-דולר

המנתח הטכני של Bizportal סוקר את המדדים המובילים מסביב לעולם - צפו בקטע
תגובות לכתבה(67):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 27.
    בלבדה (ל"ת)
    זיגי 25/12/2016 19:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 26.
    לשוני שהגיב לתגובתי
    אחת שמבינה א 25/12/2016 17:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אמנם כתבת בציניות אבל בכל זאת היית מת לזה... להביא לעולם ילדה בדמותי מכל הבחינות, היה הופך אותך למאושר באדם. שיהיה לך שבוע טוב!
    סגור
  • 25.
    פייבר (ל"ת)
    רבולושיין 24/12/2016 17:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 24.
    לנוכח האפסיות והרוע והטימטום והאיוולת
    זעקי ארץ אהובה 24/12/2016 14:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    והסחי והמאוס אשר בקירבך והקיאי אותם מקירבך למען ייטב ליושב וחי בציון.
    סגור
  • 23.
    מחר יטוס
    מה דעתכם אחוקים 24/12/2016 13:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או יפול
    סגור
  • 22.
    מהיר (ל"ת)
    פקס 23/12/2016 23:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    מילה שלי
    שירזי 23/12/2016 18:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הס.פ לא ירד מ1800
    סגור
  • 20.
    אם יגמר גם היום אדום בוול יום שלישי ברציפות.
    אבו 23/12/2016 18:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלך עלינו חברים. כל הלונגיזם יוכלו את הכובעים. וכולם ינסו למכור ולא יהיה קוונים. היידה שרה
    סגור
  • 19.
    יש להיזהר משפטל האידיוט
    איבקביץ' 23/12/2016 18:36
    הגב לתגובה זו
    4 1
    פגיעתו רעה. הבית בקיסריה..אוהה מהיכן הכסף בא. אשא וילדגים. אין צ'אנס. ראיתם את הפרצוף המעוות שלו וקולו הצווחני. בקרוב אעלה לשידור ביום ה ואטחן לו את הצורה לצורר היהודים העאלק מתחכם. הוא מנצח לעיתים משפטים רק כי הצד שכנגד לא מסוגל לעמוד לידו ממש כמו בואש
    סגור
  • 18.
    שמעתי שתעשה שלושים אחוז לפחות עד סוף שנה
    היידה רציו 23/12/2016 18:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ושנה הבא השמים זה הגבול יכולה לעשות פי 1000 לפחות
    סגור
  • טען עוד
  • 17.
    רק מניות הגז יעלו זאת השנה רציו קניתה כסף עשיתה (ל"ת)
    יעלה 23/12/2016 17:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    המצב הכלכלי בעולם ולא רק..
    ד"ר ניר(איצ100) 23/12/2016 16:45
    הגב לתגובה זו
    35 15
    הוא גרוע מאד..ועוד יילך ויסתבך עם התמנות בפועל של טראמפ לנשיאות. אגב: תגובה 6+13 גם של כוחותינו. שבוע טוב.
    סגור
  • לזלמן
    ניר 23/12/2016 22:11
    הגב לתגובה זו
    6 0
    נכון. עלית עלי חמוד.
    סגור
  • לזלמן
    פרופ' איציק100 23/12/2016 23:45
    הגב לתגובה זו
    33 0
    1)כשאהיה גדול או בגילגול הבא אבקש גם ששמי יהיה זלמן. אני אוהב את השם. 2)אתה לא פייר ולמה? שאלת אותי מידי יום אם אני מובטל והיום אתה מתעלק על ניר שלנו שהוא סתם בטלן אבל לא מובטל כמוני. 3)אנו (100)לא מושכים אגורה מהתיק הענק שהינו אחד הגדולים בעולם כתיק קבוצתי פרטי. אפילו ההוצאות הענקיות משולמות מכיסנו. 4)כשיש בעיה לאחד מאיתנו והוא חייב להביא הבייתה כמה גרושים אנו מעבירים הרצאות אורח במקומות יוקרתיים בעולם ומתוגמלים ב25.000$ לשעתיים. עושים זאת בקטנה כמה פעמים בחודש(אמיתי)..אבל אנו לא שיאנים בנושא..אהוד ברק מפקדנו הנערץ מקבל 60.000$ לשעה וחצי. הבנתוש זלמניקו?
    סגור
  • נכון שאתה מובטל ? (ל"ת)
    זלמן 23/12/2016 18:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    קבלו בתשואות רמות את ראלי סוף השנה
    תמיד רק למעלה 23/12/2016 16:15
    הגב לתגובה זו
    8 0
    שנה הבאה תהיה הרבה יותר חזקה תתכוננו מי שמפחד לא מרוויח
    סגור
  • אני גם חושב כמוך בעיקר רציו וכיל וטבע (ל"ת)
    יוכי 23/12/2016 17:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    שואפים למזל כמוני ולעשות מאות אחוזים בקרוב?
    המתעשר החדש. 23/12/2016 15:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לרשותכם מניה ששווה עשרות מליאארדים ונבחרת במחיר מצחיק והאופ' שלנ בכלל במחיר 1 ויכולה להכפיל עצמה פי 10.000 לפחות. תחשבו שאתם שמים רק ,,5000 שקל באופציה והיא קופצת פי עשרת אלפים ולדעתי הופכת ל,50 מליון. מי צריך מזל אם ישמלך את אציו ובטח את נאופציה בהצלחה למתתמידים ותודו לי שסה בטוח יבוא
    סגור
  • מה שם המניה
    אנאליסט 23/12/2016 18:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שם המניה ? , היכן היא נסחרת ? - ואם תוכל תן קצת רקע
    סגור
  • 13.
    המשך
    א100 23/12/2016 15:13
    הגב לתגובה זו
    27 6
    כ"ג כסלו תשע"ז... 23/12/2016... !!! למר אייל. עוד פעם כל ירידה לצורך עליה? לא נראה נו. השוק בשל ומוכן להמשיך לעלות? גם לא נראה לנו. נראים טוב על הגרף וכל הפרמטרים הטכנים נריאם חיובים? יתכן. אתה המומחה בגרף ובטכני. יהיו איתותים לפני מהפך? יש איתותים רבים כבר זמן רב מאוד לדעתנו לדעתנו... שבת טובה עלה והצלח.
    סגור
  • 12.
    אותנו תמיד
    לימדו 23/12/2016 14:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כאשר המדדים מתנפחים עוצמת הנפילה גדולה יציאת האויר .ערכים גבוהים מזמינים בום טראח הרבה טראח כך היה תמיד להזהר.
    סגור
  • 11.
    פעם אחת שמעתי בקול גורביץ' על אפריקה ונפלתי ומה אז אני
    אוריה 23/12/2016 13:47
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לידיעה באופן כללי לכולם לא לשמוע בקול מנתחי המניות ולאותם אלו שבכל שני וחמישי מעלים את הדעות שלהם למניות ע"י גרפים . הלכתי לפי העצה של גורביץ' שהעלה טכנית את אפריקה ואמר שעוד מעט לא ישאר סחורה בשוק , נכנסתי למניה בשער 120 מכרתי בשער 78 יצאתי בהפסד משמעותי ומה אז אני לא שומע לחרטטנים שמעלים את דעתם , אלו יכולים לגרום לכם להפסדים תמיד ! ! !
    סגור
  • אתרגם את הנאמר לעיל
    דר' יוסף 23/12/2016 18:40
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לפני זמן מה פעלתי בעצתו של המנתח הטכני גורביץ בכל הקשור למניית אפריקה ישראל ונכוותי קשות: מאז אני ספקן לגבי כל אחת מההצעות שלכאורה מבוססות על גרפים סטיסטיים אך משנות תדיר את המסקנות המתבקשות. כאמור פעלתי בהתאם לעצתו המבוססת על ניתוח טכני של מניית אפריקה והמציאות טפחה על פני בכך שערך המנייה ירד באופן חד כאשר התחזית המלומדת לכאורה היתה לעליה ניכרת בערך המנייה. מאז אותו מקרה אני מציע לכם לקחת הכל בערבון מוגבל.
    סגור
  • לחבר יוסף
    פרופ' איציק100 23/12/2016 23:31
    הגב לתגובה זו
    10 0
    איני מתייחס לדבריך כרגע אבל שואל: דוקטור בקיצור לא רושמים ד"ר במקרה? תודה.
    סגור
  • אפריקה נייר לטווח ארוך! עשה ממוצעים. קנה עוד!!
    א.ד. גורדון 23/12/2016 18:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי שקנה בשער 28 עשה 50% בשבוע ימים!!! צריך ניסיון, ממוצעים ללא סוף וקצת מזל!!
    סגור
  • אני דווקא שמעתי לו בראשון ורביעי והצלחתי בגדול (ל"ת)
    שוני 23/12/2016 17:46
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • יש לך מזל
    חמו 23/12/2016 16:40
    הגב לתגובה זו
    3 0
    היית יכול גם להכנס במחיר פי 100 מהיום שאני זוכר אז כל המומחים בארץ שילהבו את הקהל והיללו את לבייב ששום דבר לא יפגע בו והוא אמין ובלא בלא בלא. גורביץ לפי מיטב זכרוני לא היה אז בממליצים.
    סגור
  • 10.
    תודה על הניתוח :) (ל"ת)
    אלי 23/12/2016 12:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 9.
    רוסיה
    מאיה 23/12/2016 12:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אשמח לקבל ניתוח על מדד רוסיה. האם כדאי להשקעה?
    סגור
  • למאיה הדבורה.
    חמו 23/12/2016 16:41
    הגב לתגובה זו
    4 0
    היזהרי . יעקצו אותך קשות בעיקר ברוסיה. היא עלתה בפארש השנה.
    סגור
  • 8.
    כאחד שאוהב את גורביץ !! בולינגר זה מדד של בדיעבד (ל"ת)
    שחרזדה 23/12/2016 12:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • כל השיטה היא טובה רק בדיעבד ....
    יוסף 23/12/2016 19:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא רק רק רצעות בולינגר אין בא שום יכולת לחזות את העתיד יותר ממטבע
    סגור
  • 7.
    למה לא עושים טישו עם ציור של טראמפ , או גורביץ . (ל"ת)
    בא 23/12/2016 12:03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • הולך ובא
    חמו 23/12/2016 16:42
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הבנת מה כתבת? אני לא.
    סגור
  • 6.
    למר גורביץ'
    א 23/12/2016 11:39
    הגב לתגובה זו
    32 7
    אתה ממשיך לשתול את זרעי הפורענות בבטחון רב. לזמן קצר ביינוני וארוך אני כבר רואה את מקטרגי הבדיעבד עומדים בתור..שבוע ושבת טובים.
    סגור
  • מתוכנן להיום סגירה. פעולה די משונה וגדולה שלקחנו ...
    א100(גם ב13) 23/12/2016 16:32
    הגב לתגובה זו
    20 5
    ומה שהיה מתחילת השנה: שורט שוויץ מול לונג ארגנטינה ונצואלה פרו וברזיל. פעולה חריגה בבית סיפרנו אבל עבד בגדול. יותר מזל? יותר שכל? לא יודעים.
    סגור
  • 5.
    קנו מניות כאילו אין מחר!!! הזהרו מהסמל הקיצוני והמטורף
    א.ד.גורדון 23/12/2016 11:28
    הגב לתגובה זו
    0 4
    בואו להנות מסייקל עליות בלתי נתפס! היהרו מהסמל שמצית ישובים ותומך בחרם על יהודים. מה זה סמל? חלק מערביי ארץ ישראל. מטורפי שלום עכשיו. התקשורת היהודית ומרצ הרשעית. השאר בסדר!
    סגור
  • אוקי. אני לא מכיר את האדון הנכבד אבל...
    א.ד. גורדון המתחזה 23/12/2016 18:22
    הגב לתגובה זו
    1 4
    לשם מה להחזיר שטחים שכבשנו במלחמת מגן? בקרוב מיליוני יהדות ארה"ב ואירופה עולים ארצה. היכן יגורו? הערבים סרבו כבר 1947 לגבולות החלוקה. למה לתת בחינם מה שכבשנו בדם??? ולעינינו: קנו טבע. הרבה מאד טבע. ותודו לי!!
    סגור
  • אני כבר רואה שאתה לא בעניינים ואולי לא מתוחכם בעדינות.
    לפי הטבע שהימלצת 24/12/2016 14:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אכן כבשנו וסיפחנו כמו שאתה כותב בטעות שלא לפי גישת הימין ההזוי. כבשנו משהו שכנראה לא שלנו וסיפחנו. מי סיפר לך על השטויות שיעלו מליונים. ביינתיים לצערי הירידה גדולה בהרבה מהעליה. היכן יגורו..בגליל ובנגב ובערב יש מקום למליונים. ומה עם הכיבוש ב67 שהשחית דורות של צעירים שחיים תחת ההרגשה שאנו שליטי היקום ומותר לנו היום לעשות הכל ואף להתעלל בזקנה האומללה במחסום שרק מחפשת עבודה כדי להביא פרוטות הביתה ומתייבשת שם לילנ שלם כדי להיכנס אחרי השפלןת לארץ. האם חשבת על זה או שאתה עוד אחד ההזויים מימין שרובם בכלל לא שרתו או שהם נוסח שפטל מגן הנאצים האידיוט שצריכים דחוף להגלותו לחבל דרפור.
    סגור
  • היזהר בדבריך חסיד שוטה של השפטלים למינייהם
    יקו 23/12/2016 17:12
    הגב לתגובה זו
    11 0
    אהרון גוג גורדון מייסד תורת המוסר ודת העבודה. הוא אחד היהודים הענקים בעת החדשה. השאר בסדר? אני "מחבק" בחום את מטורפי הימין הקיצוני שמביאנו אט אט לאבדון. גם הימין "המתון" ראש ממשלתנו ושר הבטחון הנערץ לא בדיוק מבינים מי נגד מי ואנא מועדות פניינו. התאושש איש צעיר לפני שיהיה מאוחר וחבל. סך הכל הקיבוצים ודומיהם הקימו לנו ארץ נפלאה בכדי שפוחזים כמוך יהלכו סחור סחור ויפיצו את תורתם האיוולת.
    סגור
  • 4.
    מר גורביץ היקר!
    אחת שמבינה א 23/12/2016 11:11
    הגב לתגובה זו
    8 4
    אני מציעה לך לפשפש קצת בארכיון ולמצוא את הכתבה שלך על תחזית המדדים לשנת 2016, אם אתה מנתח את המדדים לפי תאוריית גלי אליוט ואתה טוען שהמדדים בשלב האחרון של מגמת העלייה אז מדוע לא ציינת שבשנת 2016 יהיו שיאים חדשים בנסדאק. ממש חכמה בדיעבד. לפני חודש אמרת רמת הסיכון עלתה כשהחל גל עליות אמרת רמת הסיכון ירדה ועכשו אתה אומר שאנחנו בגל החמישי שהוא יסיים את העליות אבל אתה לא יודע מתי זה יסתיים, נו באמת, אתה לא מפסיק להעליב את האינטלגנציה שלנו זה ברור מתי שיתחיל גל של ירידות כולנו נדע שהמגמה השתנתה. מר גורביץ אף אחד לא יודע מה יקרה למדדים ב2017 ..שבת שלום ומבורכת לכולם!
    סגור
  • לאחד שמבינה
    שוני 23/12/2016 17:44
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אני פנוי היום בין שמונה לתשע ומאד מעוניין שתעשי לנו בעזרתי ילד מוכשר בדמותך במנאי שיהיה מומחה לשוק ההון וינחנו לעשות אלפי אחוז בשנה ולא בדרדלה כמוך רק מאות אחןז לשנה
    סגור
  • לאחת שמבינה.
    מבוי 23/12/2016 17:02
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אף אחד לא יודע? אני משוכנע שאת עובדת עלינו ומבינה ויודעת היטב מה יקרה אבל את לא פיירית ולא משתפת אותנו בידיעותייך וחבל. אני מכיר מישהוא שאסף את המלצותיך מהכמה שנים אחרונות ונבהל ממה שראה ולמרות זאת את כל הזמן בעניין אמרתי לכם והראתי לכם ואני יודעת ומבינה. זה אמיתי או שאת עובדת על עצמך. תני מספרים כמה הירווחת השנה. אני משוווכנע שאת מופסדת ביג תיים כמו הרוב רובו של הציבור אז תפסיקי להשלות עצמך ואותנו
    סגור
  • כנראה מפורום של ניתוח הטכני לקה בסנדרום ירושלים ....
    22 24/12/2016 11:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרבה טוקבקסטים פו נכנס בהם דיבוק הנבואה בכל מיני שיטות
    סגור
  • 3.
    למה ניתוח הטכני לעולם לא יכול לחזות דבר - ב ....
    יוסף 23/12/2016 11:10
    הגב לתגובה זו
    12 1
    בשבוע שעבר 16/12/2016 הסברתי למה ניתוח הטכני לעולם לא יכול לחזות דבר מתוך תאוריית הכאוס והקוונטים שנובעת מהנחות היסוד המוטעות שהעיקרית בניהם שתבניות היסטוריות של מניות או מדדים נוטה לחזור על עצמה ושהגרף מגלם את העתיד האירועים או לפחות חלק ממנו. היום אני הציג למה גם מבחינתה של הפיסיקה הקלסית שהבסיס שלה נשען על דטרמיניזם הדבר בלתי אפשרי בעליל .לפי בעיית שלושת הגופים שבתורת המערכות הדינמיות של פואנקרה התגלה שאינטראקציה של 3 גופים שיממיים שתנועתם די עקבית ומוחשית קשה עד בלתי אפשרי לצפות את תנועתם. פואנקרה טען ששום דבר לא יכול לתת לנו מושג ודאי על המורכבות של בעיית שלושת הגופים במערכת השמש שנעים בצורה כאוטית לחלוטין. דוגמה זו מציגה בעיה קטנה יחסית בחינת המורכבות באינטראקציה בין משתנים שדנה בגופים שמימיים . כאשר אנו מדברים על מערכת המרכיבה עשרות עד מאות משתנים כגון מניות ומדדים שלהם מאות אינטראקציות וגילום התודעה האנושית הבלתי צפויה נבין שאין שום דרך לחזות תזמון כניסה או יצאה מהבחינה המתמטית טכנית בממדדים ומניות שיטה שאין בה קונצנזוס ושלא עמדו במבחן הניסיון חוץ מאשליית המתבונן .
    סגור
  • אבל הניתוח הטכני אינו מתיימר לחזות דברים במדויק!
    אחד מהעם 25/12/2016 12:20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מענין שמכל התיאוריות שאתה מביא להצדקת הטעון שלך אינך מזכיר את המכניקה הסטטיסטית שיודעת לתאר היטב מערכות רבות משתנים. אנשים רבים ושונים מקבלים החלטות לגבי קניה או מכירה של נייר זה או אחר. ההחלטות האלה מבוססות לא רק על ידע אלא גם הרבה על רגשות. סוחרי האורז היפניים מלפני 300 שנה היו הראשונים לשים לב לעובדה הזאת. שיטת הנרות שהם פיתחו מתארת את הרגשות השולטים של כל הסוחרים, אם תלמד לקרוא את זה כמו שצריך תוכל ברמת סבירות גבוהה לחזות מה עומד לקרות. כמובן שכל זה רק חיזוי סטטיסטי שמדבר אך ורק על הסתברויות להתרחשות של אירועים ולא על וודאות מוחלטת.
    סגור
  • דבר ראשון אני לא טענתי שניתוח טכני מתיימר .....
    לאחד מהעם 25/12/2016 15:00
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לחזות דברים במדויק אלה אני טוען שדיוק שלה לא יותר כחם ממטבע .ב. מכניקה סטטיסטית עוסקת באינטראקציות בין אטומים וגוזרת מהם את הממוצע המאפיינים כגון לחץ, נפח, טמפרטורה ואנטרופיה והיא טובה יותר למערכת תרמודינמית אבל היא לא תוכל לחזות לך למשל מתי חלקיק רדיואקטיבי יתפרק ובטח לא תוכל לחזות מערכת מורכבת כגון שוק ההון הנמצאות במאות אינטראקציות כולל התודעה האנושית ב. הנרות היפנים הם יכולים להציג את העבר ולעולם לא את העתיד שעוד לא קיים העבר הוא לא אינדיקציה לעתיד ובטח כאשר אתה מנסה לחזות מערכת מורכבת. היפנים לא חזו כלום ובטח לא רגשות חוץ מעת העבר אתה פשוט מחפש תבניות היפו שהם לא קימות ובטח אתה לא יכול לצפות אותם החיזוי שלהם לא יותר כחם ממטבע כל הנחות היסוד של ניתוח הטכני הם מופרכים מיסודם .ניתוח הטכני הוא לא יותר מהסתברות סובייקטיבית של המתבונן
    סגור
  • סתם לידיעתך חבר.
    א 23/12/2016 17:42
    הגב לתגובה זו
    18 7
    המכניקה הקוונטית לדעתי זרקה לצד הדרך את הדטרמיניזם. האם יש אמת בדברי חבר מומחה?
    סגור
  • בהחלט ....
    תשובה 23/12/2016 18:46
    הגב לתגובה זו
    11 0
    אני מדבר פו על הפיסיקה הקלסית שבנויה על דטרמיניזם ולא על מכניקה קוונטית תקרא את מה שכתבתי בשבוע שעבר שם צינתי בפרוש שמכניקה קוונטית מבוססת על הסתברות ולא על דטרמיניזם אתה צודק .
    סגור
  • ליוסף
    מרווין 23/12/2016 17:18
    הגב לתגובה זו
    5 7
    האם אתה בטוח שאתה מבין את המילים המסובכות שאתה זורק פה בקטנה ומעייף לנו את ההבנה שרוצה להיות בסיסית ולא אליטיסטית עם יסודות ומונחים מוטעים בעליל ששייכים למקום אחר. הטכני הינה עוד שיטת עבודה שמקובלת על חלק מהציבור. אינך יכול לפסול במחי יד ולהעלימה שכה רבים מאמינים בה ומשתמשים בה. (לא אני)אני מניח שאייל מצליח בדרכו בשלבו את ידיעותיו האולטימטיביות בשיטתו עם שאר הבנותיו והשכלתו בתחומי כלכלה והבנת המטריה של מה שקורא בעולם. אני מניח שבעזרת תורתו הוא מגיע להצלחות רבות מהממוצע הקיים.
    סגור
  • הסבר בסיסי בשבלך ולמה המלים לא יוצאות מהקשרם ....
    למרווין 24/12/2016 11:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שום מוסג לא יצא מהקשרו אתה אולי לא מבין את הקשר לכן אני יחדד את הבנתך :כאשר אתה מדבר על מערכות מורכבות שמגלמות משתנים רבים ומקימות אינטראקציית זה לא משנה עם אתה מדבר על תנועה בכביש, גופים שמימיים ,מערכות פוליטיות ,תחזיות מזג האוויר ,או מערכת בורסאית בכולם יש משתנים סמויים וגלויים שמקימים בניהם אינטראקציה ששם המתמטיקה מעבדת מערכה מכוון שאין באפשרותה להתמודד איתם בכלים הקיימים כיום לכן במקרה זה דברתי על בעיית שלושת הגופים שדנה באינטראקציה בין 3 גופים וקושי ביכולת לחשב את עתידם מבחינה מתמטית . ככול שהיה לך יותר משתנים ואינטראקציית במערכת המורכבות כך הקושי היה גדול יותר עד בלתי אפשרית לחזות אותה וזה לא משנה על איזה מערכת את מנסה לעשות את האנליזה עם זה ניתוח של מניות ומדדים שנמצאים במערכת כאוטית בלתי ניתנת לצפייה או אתה מנסה לחזות את תחזית מזג לעוד חודש או את עתיד הכלכלה הגלובלית שם השלם תמיד גדול מסך חלקיו והוא גם משתנה על ציר הזמן.
    סגור
  • זה שאתה לא מבין.....
    למרווין 23/12/2016 18:44
    הגב לתגובה זו
    21 0
    זה לא אומר שאני לא מבין ועם אתה חושב שהמוסגים מוטעים אולי תסביר לי למה במקום לזרוק מילים ללא בסיס לאוויר וחוץ מזה אף אחד לא מכריח אותך לקורא עם אתה מתעייף . גם מיליוני אנשים מאמינים בבודה וזה עדין לא אומר שהוא שליט העולם או מיליונים חשבו שכדור הארץ שטוח והוא לא שטוח זה שהרבה אנשים חושבים או משתמשים זה עדיין לא נותן תקפות לטיעון . ומאפו אתה יודע שהוא מצליח הוא הראה לך פעם תיק יחס ?
    סגור
  • צריך להיות קורה (ל"ת)
    מרווין 23/12/2016 18:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ליוסף
    מבוי 23/12/2016 16:57
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הסבר שנית מה הקשר בין גופים שמיימיים וקוונטים ודטרמניזם ועוד קללות שכאלו לתורתו של איל המומחה לטכני וגרפים.
    סגור
  • הקשר הוא ....
    למבוי 23/12/2016 18:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הקשר הוא שכל התאוריות המדעיות המקובלות מוכיחות לך שאין אפשרות לחזות מערכות מורכבות כגון שוק ההון (פיסיקה קלסית , תורת הקוונטים ,תורת הכאוס שניתוח הטכני מתיימר כביכול להתבסס עליו ) בגלל ריבוי משתנים ואירועים בלתי צפויים ולכן הנחות היסוד של הניתוח הטכני מוטעות מיסודם ועם הנחות היסוד מוטעות השיטה היא שיטה כושלת תקרא גם מה שכתבתי שבוע שעבר .
    סגור
  • תקרא מה כתבתי בשבוע שעבר ואולי תבין ...
    יוסף 23/12/2016 18:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כאשר יש לך שיטה שבנויה על הנחות יסוד מוטעות לעולם היא לא תוכל לעבוד
    סגור
  • ליוסף
    ג'ימי 24/12/2016 17:39
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אתה נשמע מאוד חכם ומבין עניין. אני תוהה וסלח לי על השאלה: מה קורה עם העברית המשונה שלך? זה נסלח אבל ים טעויות שלעיתים לא מאפשרות להבין כוונתך הבסיסית.
    סגור
  • יש אנשים שמבטים אל התפל ויש כאלה שרואים את העיקר....
    לג'ימי 25/12/2016 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא שיעור בדיקדוק או העברית . בכול זאת לגבי העברית המשונה שאתה טעון אני באמת לא יודע למה אתה מתכוון אולי תפרט
    סגור
  • 2.
    הניתוח שלי שהשוק יעלה, ירד, יעלה, ירד...
    אברום 23/12/2016 11:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ...הכל שטויות חברים, מי שבשוק חייב להבין שהוא לוקח סיכון! כמו שהיו עליות יכולות להיות ירידות. זכרו, תמיד אחרי ירידה של 50% השוק צריך לעלות 100% כדי להחזיר את המצב לקדמותו.
    סגור
  • 1.
    טכני זה כמו תיאוריה . (ל"ת)
    בא 23/12/2016 10:33
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • טכני זה תיאוריה תלושה לגמרי מהמציאות (ל"ת)
    חי 23/12/2016 11:36
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • לבא
    הולך 23/12/2016 11:34
    הגב לתגובה זו
    11 2
    משפט לא נכון חבר. למד מה פרוש המילה תאוריה. המשפט שהבאת לא מתקיים במציאות ואינו רציונלי.
    סגור
  • אם אתה כבר יורד לרמה המתודולוגית אז .....
    יוסף 23/12/2016 17:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תיאוריות היא שיטה הבנויה על הנחות יסוד תצפיתיות שחוזרות על עצמם בעלות קורלציה ומהם מנסים לגזור סיבתיות .מבחינה מתודולוגית תיאוריה בנויה על אישוש והפרחה ותיאוריה שאין אפשרות להפריך אותה לא תקפה מדעית (כמו אסטרולוגיה למשל )ניתוח טכני לא עומד במבחן המדעי על פי תצפיות יותר ממחוכמת המטבע לכן אין לה שום ערך מוסף מבחירת מניות או מדדים מכוון שהנחות היסוד של השיטה מוטעות מיסודה.גורביץ ומציין את הנחות היסוד של השיטה באתר בורסה גרף א.ניתוח טכני יוצא מתוך הנחה שהמחירים ומחזורי המסחר,כפי שהם מופיעים על הגרף, מספקים את כל הנתונים הדרושים ולכן אין צורך לשלב נתונים נוספים על מנת לנתח טכנית (הגרף כבר מגלם את העתיד שלפי דעתי זה כדור בדולח בהתגלמותו) ב.השוק נע במגמות והתנהגותו איננה סתמית או שרירותית לאורך זמן (השוק באמת נע במגמות אבל מכוון שהם מגלמות משתנים רבים נסתרים וגלויים אין אפשרות לצפות אותם ) ג.ההיסטוריה חוזרת על עצמה (ההיסטוריה יכולה לחזור על עצמה אבל לא בצורה כזו שאפשר לצפות אותה וכמעט אף פעם לא בזמנים ותבניות זהות כמו למשל מערכת ההתרבות של הארנבים שעל זה מבוססות סדרות פיבונאצ'י ויחסי הזהב )
    סגור
  • יוסף.אתה כותב טוב אבל זה יותר מסובך (ל"ת)
    בא 23/12/2016 18:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • זה שזה שיותר מורכב ....
    לבא 23/12/2016 18:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה נכון אבל אני תמצתתי בקצרה
    סגור
  • וואלא יופי
    ביז'ו 23/12/2016 18:12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גם הארנבים משחקים אצלך. ןמה עם הארנבות והחולדות?
    סגור
  • אני מצין ארנבים .....
    לביז'ו 23/12/2016 19:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מכוון שלפי הניסוי של לאונרדו פיבונאצ'י שם היה ארנבות לאומת זאת הנתוח הטכני משתמש בסדרות פיבונאצ'י
    סגור