ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

גורביץ' מנתח את כיוון המדדים המובילים כעת - ומה לגבי טבע אחרי המפולת?

המנתח הטכני של Bizportal סוגר שבוע עם התייחסות למדדים המובילים ולמניית טבע
תגובות לכתבה(41):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 21.
    נר לא נר פספסתה בגדול בטבע צלילת .....
    3 08/01/2017 17:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של צוללי הפננים המשיכה רצועות נרות ולפידים
    סגור
  • 20.
    טבע תהיה מ-10 המניות הטובות לא רק בארץ אלא גם בחו"ל ...
    תרשום לפניך ותפנים . 12/12/2016 09:31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    טבע תהיה מ-10המניות הטובות לא רק בארץ אלא גם בחו"ל בתחום הפרמה ,ראשית אתה צריך להודות בטעותך טענת שטבע לפני מספר חודשים קו תחתון 17,500 נקודות ,כדאי שתבדוק את טבע כחברה מכפיל רווח ,רווח שנתי ,תרופות בצנרת ,שווי שוק אמיתי ,יחס רווחיות להון הרי כולכם בגלל המשקל שלה במדדים נהיתם שורטיסטים אומרים דבר ועושים הפוך , רשום טבע לטווח ארוך כתבתי זאת לא פעם , ואתה צריך לציין מה טווח ארוך ,אז טווח ארוך קבל זמנים ,שנתיים שער 24,000 נקודות 60$-62$)אולי לפני, תלוי ברווחיות ובאישור צנרת התרופות שכוללות 320 מוצרים ,לטווח של 3 שנים 30,000 נקודות כ-(78$-80$)תלוי בשער הדולר ,לטווח היותר ארוך 100$ , שרום זאת לפניך לא כספת ,ולא צריך טכני בשביל כך , אם לא היו השורטיסטים משחקים במניה זו הרי מי מוכר בשערים אלו , השורטיסטים קונים ומוכרים באותו יום ובשעה האחרונה של המסחר,כאן במקביל לארה"ב מתחילים את המשחק שלהם גם על מדד המעו"ף וגם על השקל דולר ,כאן זה מכולת לעומת חו"ל ,כאן זה חוקי לפעול כך שבתי השקעות מווסתים מניות ופועלים בצורה כזאת ,בחו"ל יש הגבלות ואיסור על החוק ,זהו גם כספי קופות הגמל והפנסיה שלנו,יום טוב
    סגור
  • 19.
    לא הפנימו
    בתחילת ינואר לברוח 11/12/2016 09:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ריביות גבוהות יותר יפנימו כאשר הפד ירים ריביות כבר בדצמבר עליות הריבית יהיו יותר תכופות ריבית גבוה מאוד מרחץ דמים בבורסה השערים ינעלו מהומה רבה כאוס טוטאלי היינו בסרט הזה ב2007 2000 ההמון בורח בהמוניו מהמניות ככה תמיד ככה היום באגחים .חגיגות הסתיימו יתחיל הכאוס
    סגור
  • 18.
    מהשווקים
    בתחילת ינואר לברוח 11/12/2016 09:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שבועיים לפני הכתרתו של טראמפ לנשיאות לכל חגיגה יש סוף זה ידוע .אנו בתחילת גלי עליות ריבית האינדיקטור תשואות אגח ארהב פגיעה בסקטורים פרטי חוגגי האשראי למינהם סקטור עיסקי חברות ריביות גבוהות יותר ו כמובן גיוסי המימשל תשואות גבוהות יותר ריביות גבוהות יותר . אשראי עצום בהיקפי נלקח בשנים הטובות של אשראי זול הגיעו שנות הרזון של הריביות בארהב .
    סגור
  • 17.
    בתאריך 19.10.16 טענתה שמדובר בהזדמנות למניית טבע ...
    יוסף 11/12/2016 09:03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לחובבי הטווח הארוך. סיכום ומסקנות היה שהיא לא רחוקה מתחתית כמו שזה עשוי להיראות. הירידות האחרונות טענתה מייצגות את המקטע האחרון של מגמת הירידה. כמה ימים לאחר ההמלצה שלך בא גל הירידות השני והאגרסיבי של מניית טבע לכן כל בר דעת יודע שבטח הניחוש שלך היה כושל בנקודת הכניסה הנוכחית למניה כמו במרבית ההמלצות שלך שמבוססות על ציורי הרורשאך
    סגור
  • 16.
    גור- ביץ
    מיכאל 09/12/2016 18:52
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אחרי 1000 ניתוחים סוף סוף פגעת קצת בגז, לגבי טבע כל טמבל יודע שבזמן ארוך היא תתקן למעלה, זה בתנאי שלא יגלו אם הם עשו או יעשו עיסקה כושלת כמו לאחרונה, כל שאר הניתוחים שלך כישלון .......... שבת שלום !!
    סגור
  • זה היה נס עם גורביץ לא יפגע בול לפחות פעם אחת ...
    למיכאל 11/12/2016 09:29
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אחרי מאות "ניתוחים" מבחינה הסטטיסטית של חוק מספרים גדולים אבל את רוב הגדול הוא מפספס לכן גורביץ ושיטתו לא יותר חכמים מהמטבע
    סגור
  • האמת לגבי כל מניה
    דוד מירושלים 10/12/2016 09:28
    הגב לתגובה זו
    8 0
    כדאי לומר "כל טמבל יודע שבזמן ארוך היא תתקן למעלה"... בתנאי שלא תרד. בקיצור כל מספר יכול להיות מחולק לשנים וכל מספר יכול להיות מוכפל. אין לדעת דבר. הניחוש בעל ההסתברות הגבוהה ביותר הוא שמדדי מניות עיקריים בעולם, לאורך עשרות שנים עולים. כל השאר ניחוש. שבת שלום לכולם
    סגור
  • 15.
    טבע תתיצב על 160פשוט מאוד המניה במכפיל זול ולא משקף
    שי 09/12/2016 18:12
    הגב לתגובה זו
    3 3
    המניה במכפיל זול גם בלי לקרוא בנרות והיא ירדה בלי פרופורציה גם מבחינה סקטוריאלית.
    סגור
  • 14.
    ברכה ובקשה.
    I 09/12/2016 16:21
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ..מי שברך את אבותינו אברהם יציק ויעקב הוא יברכנו מכל פגע ורע..שנמצא רבות במקומותינו.
    סגור
  • טען עוד
  • 13.
    ???
    ????????? 09/12/2016 16:03
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ???(??
    סגור
  • 12.
    ??????????? (ל"ת)
    ????????? 09/12/2016 16:02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 11.
    ??????
    ????????? 09/12/2016 16:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ??????????
    סגור
  • בכייף ובשמחה. לא יודע מי ניחש זאת וסימן.
    נכון 09/12/2016 17:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה מה שיקרה היום. תבינו בהמשך.
    סגור
  • 10.
    טבע תתקן אין לה ברירה הערכות לגבי אלרגן מוטות יותר מי
    שישקו 09/12/2016 15:52
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אים מכירות אלרגן יוסיפו 70% מ6.2מליארד שנחזו עקב מכירת 20% תרופות משיקות[מונופול] הסיפור יתייצב מהר מאוד משמע מכירות של 4 מיליארד יתנו מכפיל של 10 למכירות אלרגן. על קניה של 40 מיליארד פחות 880 מיליון יהיה גבולי עובר לגבי דוחות טבע ל2017..
    סגור
  • כל מה שכתבת על אלרגן קישקוש אחד גדול. (ל"ת)
    מגידיש 09/12/2016 17:35
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 9.
    גורביץ אבקש ניתוח טכני למוח של קרנית פלוג
    משה 09/12/2016 15:09
    הגב לתגובה זו
    7 8
    איך הדולר עולה בכל העולם והפוסטמה הזאת שמרויחה 100000 שח לחודש לא מתפקדת והדולר מדשדש -זאתי דוגמה מצוינת של אחת שנבחרה לתפקיד ללא הצדקה -בחורה בלי מעוף בלי יוזמה נבחרה לתפקיד רק בגלל אשכנזיותה תרשם כדראון עולם בספרי ההיסטוריה של נגידי בנק ישראל
    סגור
  • למשה
    מגידיש 09/12/2016 17:33
    הגב לתגובה זו
    3 13
    אני מכיר הרבה לא חכמים. אבל אידיוט כמוך טרם פגשתי. איך אתה מעז לכנות הגברת פוסטמה? מי אמר לך שהיא מרוויחה 100.000. אני מכיר אותה ויודע שהרבה יותר והיא שווה כל אגורה. אתה רואה היא שם ואתה כאן למטה הולך(אין מכונית)ב6 בבוקר לעבודה וחוזר עם ריח של זעה ומזוהם ב 9 בערב וכל זה בשביל 3000 שקל? מה פרוש אשכנזיותה? באת לקללה ?ומה הקשר בין תיפקודה למילה שכתבת? ואני מניח שאתה מוסלמי קיצוני מאחד הכפרים באזור חברון שכולם שם נחמדים רק אתה חלאה. לידיעתך לא קיים ספר ההיסטוריה של נגידי ישראל.
    סגור
  • למגידיש יש לי 2 מכוניות לידיעתך
    משה 09/12/2016 21:00
    הגב לתגובה זו
    11 0
    אני אקדמאי שמרויח לא 3000 שח אלא 30000שח נקי לחודש ואני עדיין חושב שפלוג היא בדיחה גרועה והנגידה הכי עלובה בתולדות בנק ישראל ........
    סגור
  • אוי שיט .ביאסת אותי קשות.
    מגידיש 10/12/2016 19:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש לי בקושי רק מכונית אחת: בוגאטי וואיירון.
    סגור
  • 8.
    כבר "ניתחת" את טבע לפני חודש וחצי .....
    יוסף 09/12/2016 14:16
    הגב לתגובה זו
    10 0
    והמלצת להיכנס לפני גל הירידות הגדול השני כנראה הכוכבים עוד פעם הכוכבים שינו את מסלולם או שהירח הפעיל עליהם כבידה גדולה מידי . הניתוחים שלך לא שווים כלום כל עוד לא תציג תיק יחס ותוכיח את השיטה שלך כאשר יש משהו שטוען לשיטה או תיאוריה הזויה חובת ההוכחה על הטוען אחרת כל אחד מהרחוב יכול להמליץ על מניות וזה על אותו משקל עם גרפים ובלי גרפים .
    סגור
  • למה ניתחת במרכאות?
    ליוסף 09/12/2016 19:03
    הגב לתגובה זו
    1 8
    ניתח או לא? והירח לא מפעיל כבידה על הכוכבים.
    סגור
  • ניתח במרכאות מכוון ...
    תשובה 11/12/2016 08:37
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מכוון שאין המנתח הולך אחרי הגרף אלה הגרף הולך אחרי המנתח אין פו שום אנליזה אלה אינטרפרטציה ואשליית הידע .אין שום ניתוח או גרף שיכול לגלם את העתיד יותר מחוכמת המטבע לאת עתה . דבר שני עם אתה חושב שהירח לא מפעיל כבידה על הכוכבים אז לך תלמד פיסיקה במקום להגיב פו - כול גוף שמימי מפעיל כבידה הפועל בין גופים בהתאם למכפלת המסות שלהם ומרחקם אחד מהשני וביחס הפוך לריבוע המרחק בניהם זהו חוק הכבידה האוניברסלי של ניוטון .
    סגור
  • 7.
    ברור שטבע תתקן ללמעלה
    נביאים בשקל 09/12/2016 12:01
    הגב לתגובה זו
    15 6
    היא פשוט נסחרת בזול, זה הכל, אין כאן חידוש משמעותי או בשורה גדולה, ממש כשם שהיא עברה את ה250 שח למניה היה ברור שהיא תתמתן כי זה מעט יקר. חאלאס עם הנבואות. מניה כזאת שנמכרת בפחות מ140 שח למניה, צפויה לתקן ולעלות, זה כל.
    סגור
  • ממש לא ברור מאליו שטבע תעלה. ההפך. (ל"ת)
    זה 09/12/2016 17:25
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • 6.
    מר גורביץ היקר!
    אחת שמבינה א 09/12/2016 11:17
    הגב לתגובה זו
    12 10
    מעניין מאוד , בחוד יוני האחרון כתבת על הדקס שהוא לא נמצא בטווח הארוך במגמת עלייה והיום אתה כותב שהוא בעיצומו של גל 5, אתה פשוט מנתח את המדדים לפי התנהגות השווקים. ו חכמה גדולה. עכשו לעניין טבע, אין ספק קנייה מפתה אבל לדעתי היא תרד עוד. מה עם בזק? מאז שהמלצת עליה לפני חודשיים היא בכלל לא עולה ומה עם דויטשה בנק? זוכר איך ניתחת אותה לא מזמן? תתיחס בבקשה במיוחד למנייה הזו. שבת שלום ומבורכת לכולם1
    סגור
  • את לא מבינה כלום ממליץ לך להרשם לקורס חדש לניתוח טכני..
    גורבצ׳וב 10/12/2016 13:27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אם תעברי את המבחנים בסיום הקוס אולי אז תתחילי להבין עד אז שבי בבית ותכתבי גלויות לדונאלד טראמפ...!!!!!
    סגור
  • איזה מבחנים יותר טוב שתלך ללמוד אסטרולוגיה ...
    א 11/12/2016 08:40
    הגב לתגובה זו
    9 0
    או קריאה בקפה גם שם יש מבחנים הדבר היחידי שאפשר להבין מניתוח הטכני הוא שזה שווה להטלת מטבע עם מתעמקים בו מספיק חבל על הכסף
    סגור
  • רעה לא קטנה.
    היקר האא? 09/12/2016 15:52
    הגב לתגובה זו
    6 0
    נועצת ועוד מסובבת את הסכין " שתהיה עבודה מושלמת". לא מתייחס לביקורת..אבל אם את מטילה רפש עליך להיות צדיקה ואת ממש לא. קראתי כאן רבים שכתבו שטחנת להם ת'צורה עם העצות שלך.
    סגור
  • לא מכיר את כולם 1
    גור ביץ' 09/12/2016 14:52
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אוהב ושבת שלום לכוללללם ולא רק ל 1. מי את? חדשה כאן? דווקא מתוקה וסימפטית. לא מבין למה כולם אומרים שאת אהבלה..ממש לא מבין. וגם..האם את מבינה גם את ג ד ה ו או אולי בטעות גם a b c d..לא..בעצם בטוח שאת לא מבינה אותיות האחרונות בערבית. את כערביה אולי? הם נחמדים דווקא.
    סגור
  • כנראה הגיע צונמי הליוט מיכוון לא צפוי (ל"ת)
    יוסף 09/12/2016 14:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    לאייל: אשמח ואודה על ניתוח של סאני תקשורת. ללונג ארוך. (ל"ת)
    מתן 09/12/2016 10:18
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סגור
  • 4.
    ממש גאונות:
    מוטי ברוקראז 09/12/2016 10:03
    הגב לתגובה זו
    6 2
    טבע. חברת תרופות ענקית. רווחית מאד. שווה מליארדים. ירדה מעל 40 אחוז. הפאניקה בשווקים נגמרה וטראמפ נבחר. ממש חכם לבוא עכשיו ולהגיד שהיא תעלה, זה כמו להגיד שקפוא בחוץ: " זה כי חורף" ברור שהיא תעלה, היא נמכרת בזול אז היא עולה. אפילו שיש התחדשות בסגל הבחיר ואפילו שטראמפ מלמל צשהוא בכיוון, עדיין היא עלתה מ131.6 שח ל134.5 שח ביומיים. כי היא זולה ורווחית, זה הכל. להגיד את זה עכשיו זאת חכמה קטנה מאד. זה כמו לראות את השמש. אז היא עולה וכשתגיע למחיר סביר של 190 שח היא תתמתן. לא חכמה גדולה. ככה עובד שוק חופשי
    סגור
  • היא לא תעלה
    יקו 09/12/2016 14:44
    הגב לתגובה זו
    7 1
    היא תמשיך לרדת ביג טיימ
    סגור
  • 3.
    רק הליכוד יביא עליות!!! הסמאל והטרור הערבי
    אזרח מתון 09/12/2016 09:31
    הגב לתגובה זו
    8 11
    פוגעים בשוק. הסמאל השורטיסט אכזרי ושונא יהודים. מה עושים?קונים טבע ומעודדים סמולאנים להגר לארצות ערב.
    סגור
  • אתה אולי מז'נון ולא מתון
    יקו 09/12/2016 14:43
    הגב לתגובה זו
    5 1
    וגם מטומטם ברמות על
    סגור
  • 2.
    טבע השקעה בטוחה ולטווח ארוך
    ישראל ישראלי 09/12/2016 09:02
    הגב לתגובה זו
    11 9
    שווה קניה.
    סגור
  • נכון
    יורם 09/12/2016 18:41
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מי שקנה לפני הירידה של 40% גם אמר שזו השקעה לטווח ארוך. כולם קונים לטווח ארוך אבל בתנאי שזה יעלה כל יום.
    סגור
  • אתה משקיע בסיגנון ההסתדרות .עוד תבוא מלחמת עולם עד
    בא 09/12/2016 12:57
    הגב לתגובה זו
    0 3
    שתרוויח משהו.
    סגור
  • לטעמי בטווח הארוך שורט. בקצר לונג (ל"ת)
    איציק 09/12/2016 12:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חברות הסלולר- אשמח לניתוח