20:30 לקראת תנודה חדה במדדים השבוע? שימו לב למצב הקיצון שמאיים להתפרץ >>

17:09 מחאת הנכים: כביש החוף נפתח לתנועה לאחר שנחסם למשך כשעה

17:03 שר החוץ הסעודי בנאומו באו"ם: "לא רואים סיבה להמשך הסכסוך הישראלי-ערבי

16:56 פרשת ישראל ביתנו: כתב אישום נגד איש העסקים משה קליסקי

13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

10:16 תאת טכנולוגיות: חוזה בשווי של 40 מיליון דולר עם חברת תעופה גדולה >>

10:09 אירונאוטיקס רוכשת את Chassis Plans תמורת 6 מיליון דולר >>

10:05 טראמפ: איראן משתפת פעולה עם צפון קוריאה, הסכם הגרעין לא מוצלח

08:10 מזור חוזרת עם פער חיובי של 4.1%

08:10 טאואר חוזרת עם פער שלילי של 2.3%

08:10 טבע חוזרת עם פער שלילי של 1.2%

22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה צללה >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה בזק של 9% מהשיא, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של הקרן הגדולה בעולם - הנה ההחזקות המרכזיות >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ' מנתח את כיוון המדדים המובילים כעת - ומה לגבי טבע אחרי המפולת?

המנתח הטכני של Bizportal סוגר שבוע עם התייחסות למדדים המובילים ולמניית טבע
 |  41
זווית טכנית
Share





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

41 תגובות ב-21 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
21 3 08/01/2017 17:47 נר לא נר פספסתה בגדול בטבע צלילת .....
של צוללי הפננים המשיכה רצועות נרות ולפידים
20 תרשום לפניך ותפנים . 12/12/2016 09:31 טבע תהיה מ-10 המניות הטובות לא רק בארץ אלא גם בחו"ל ...
טבע תהיה מ-10המניות הטובות לא רק בארץ אלא גם בחו"ל בתחום הפרמה ,ראשית אתה צריך להודות בטעותך טענת שטבע לפני מספר חודשים קו תחתון 17,500 נקודות ,כדאי שתבדוק את טבע כחברה מכפיל רווח ,רווח שנתי ,תרופות בצנרת ,שווי שוק אמיתי ,יחס רווחיות להון הרי כולכם בגלל המשקל שלה במדדים נהיתם שורטיסטים אומרים דבר ועושים הפוך , רשום טבע לטווח ארוך כתבתי זאת לא פעם , ואתה צריך לציין מה טווח ארוך ,אז טווח ארוך קבל זמנים ,שנתיים שער 24,000 נקודות 60$-62$)אולי לפני, תלוי ברווחיות ובאישור צנרת התרופות שכוללות 320 מוצרים ,לטווח של 3 שנים 30,000 נקודות כ-(78$-80$)תלוי בשער הדולר ,לטווח היותר ארוך 100$ , שרום זאת לפניך לא כספת ,ולא צריך טכני בשביל כך , אם לא היו השורטיסטים משחקים במניה זו הרי מי מוכר בשערים אלו , השורטיסטים קונים ומוכרים באותו יום ובשעה האחרונה של המסחר,כאן במקביל לארה"ב מתחילים את המשחק שלהם גם על מדד המעו"ף וגם על השקל דולר ,כאן זה מכולת לעומת חו"ל ,כאן זה חוקי לפעול כך שבתי השקעות מווסתים מניות ופועלים בצורה כזאת ,בחו"ל יש הגבלות ואיסור על החוק ,זהו גם כספי קופות הגמל והפנסיה שלנו,יום טוב
19 בתחילת ינואר לברוח 11/12/2016 09:13 לא הפנימו
ריביות גבוהות יותר יפנימו כאשר הפד ירים ריביות כבר בדצמבר עליות הריבית יהיו יותר תכופות ריבית גבוה מאוד מרחץ דמים בבורסה השערים ינעלו מהומה רבה כאוס טוטאלי היינו בסרט הזה ב2007 2000 ההמון בורח בהמוניו מהמניות ככה תמיד ככה היום באגחים .חגיגות הסתיימו יתחיל הכאוס
18 בתחילת ינואר לברוח 11/12/2016 09:09 מהשווקים
שבועיים לפני הכתרתו של טראמפ לנשיאות לכל חגיגה יש סוף זה ידוע .אנו בתחילת גלי עליות ריבית האינדיקטור תשואות אגח ארהב פגיעה בסקטורים פרטי חוגגי האשראי למינהם סקטור עיסקי חברות ריביות גבוהות יותר ו כמובן גיוסי המימשל תשואות גבוהות יותר ריביות גבוהות יותר . אשראי עצום בהיקפי נלקח בשנים הטובות של אשראי זול הגיעו שנות הרזון של הריביות בארהב .
17 יוסף 11/12/2016 09:03 בתאריך 19.10.16 טענתה שמדובר בהזדמנות למניית טבע ...
לחובבי הטווח הארוך. סיכום ומסקנות היה שהיא לא רחוקה מתחתית כמו שזה עשוי להיראות. הירידות האחרונות טענתה מייצגות את המקטע האחרון של מגמת הירידה. כמה ימים לאחר ההמלצה שלך בא גל הירידות השני והאגרסיבי של מניית טבע לכן כל בר דעת יודע שבטח הניחוש שלך היה כושל בנקודת הכניסה הנוכחית למניה כמו במרבית ההמלצות שלך שמבוססות על ציורי הרורשאך
16 מיכאל 09/12/2016 18:52 גור- ביץ
אחרי 1000 ניתוחים סוף סוף פגעת קצת בגז, לגבי טבע כל טמבל יודע שבזמן ארוך היא תתקן למעלה, זה בתנאי שלא יגלו אם הם עשו או יעשו עיסקה כושלת כמו לאחרונה, כל שאר הניתוחים שלך כישלון .......... שבת שלום !!
למיכאל 11/12/2016 09:29 זה היה נס עם גורביץ לא יפגע בול לפחות פעם אחת ...
אחרי מאות "ניתוחים" מבחינה הסטטיסטית של חוק מספרים גדולים אבל את רוב הגדול הוא מפספס לכן גורביץ ושיטתו לא יותר חכמים מהמטבע
דוד מירושלים 10/12/2016 09:28 האמת לגבי כל מניה
כדאי לומר "כל טמבל יודע שבזמן ארוך היא תתקן למעלה"... בתנאי שלא תרד. בקיצור כל מספר יכול להיות מחולק לשנים וכל מספר יכול להיות מוכפל. אין לדעת דבר. הניחוש בעל ההסתברות הגבוהה ביותר הוא שמדדי מניות עיקריים בעולם, לאורך עשרות שנים עולים. כל השאר ניחוש. שבת שלום לכולם
15 שי 09/12/2016 18:12 טבע תתיצב על 160פשוט מאוד המניה במכפיל זול ולא משקף
המניה במכפיל זול גם בלי לקרוא בנרות והיא ירדה בלי פרופורציה גם מבחינה סקטוריאלית.
14 I 09/12/2016 16:21 ברכה ובקשה.
..מי שברך את אבותינו אברהם יציק ויעקב הוא יברכנו מכל פגע ורע..שנמצא רבות במקומותינו.
13 ????????? 09/12/2016 16:03 ???
???(??
12 ????????? 09/12/2016 16:02 ??????????? (ל"ת)
11 ????????? 09/12/2016 16:01 ??????
??????????
נכון 09/12/2016 17:36 בכייף ובשמחה. לא יודע מי ניחש זאת וסימן.
זה מה שיקרה היום. תבינו בהמשך.
10 שישקו 09/12/2016 15:52 טבע תתקן אין לה ברירה הערכות לגבי אלרגן מוטות יותר מי
אים מכירות אלרגן יוסיפו 70% מ6.2מליארד שנחזו עקב מכירת 20% תרופות משיקות[מונופול] הסיפור יתייצב מהר מאוד משמע מכירות של 4 מיליארד יתנו מכפיל של 10 למכירות אלרגן. על קניה של 40 מיליארד פחות 880 מיליון יהיה גבולי עובר לגבי דוחות טבע ל2017..
מגידיש 09/12/2016 17:35 כל מה שכתבת על אלרגן קישקוש אחד גדול. (ל"ת)
9 משה 09/12/2016 15:09 גורביץ אבקש ניתוח טכני למוח של קרנית פלוג
איך הדולר עולה בכל העולם והפוסטמה הזאת שמרויחה 100000 שח לחודש לא מתפקדת והדולר מדשדש -זאתי דוגמה מצוינת של אחת שנבחרה לתפקיד ללא הצדקה -בחורה בלי מעוף בלי יוזמה נבחרה לתפקיד רק בגלל אשכנזיותה תרשם כדראון עולם בספרי ההיסטוריה של נגידי בנק ישראל
מגידיש 09/12/2016 17:33 למשה
אני מכיר הרבה לא חכמים. אבל אידיוט כמוך טרם פגשתי. איך אתה מעז לכנות הגברת פוסטמה? מי אמר לך שהיא מרוויחה 100.000. אני מכיר אותה ויודע שהרבה יותר והיא שווה כל אגורה. אתה רואה היא שם ואתה כאן למטה הולך(אין מכונית)ב6 בבוקר לעבודה וחוזר עם ריח של זעה ומזוהם ב 9 בערב וכל זה בשביל 3000 שקל? מה פרוש אשכנזיותה? באת לקללה ?ומה הקשר בין תיפקודה למילה שכתבת? ואני מניח שאתה מוסלמי קיצוני מאחד הכפרים באזור חברון שכולם שם נחמדים רק אתה חלאה. לידיעתך לא קיים ספר ההיסטוריה של נגידי ישראל.
משה 09/12/2016 21:00 למגידיש יש לי 2 מכוניות לידיעתך
אני אקדמאי שמרויח לא 3000 שח אלא 30000שח נקי לחודש ואני עדיין חושב שפלוג היא בדיחה גרועה והנגידה הכי עלובה בתולדות בנק ישראל ........
מגידיש 10/12/2016 19:57 אוי שיט .ביאסת אותי קשות.
יש לי בקושי רק מכונית אחת: בוגאטי וואיירון.
8 יוסף 09/12/2016 14:16 כבר "ניתחת" את טבע לפני חודש וחצי .....
והמלצת להיכנס לפני גל הירידות הגדול השני כנראה הכוכבים עוד פעם הכוכבים שינו את מסלולם או שהירח הפעיל עליהם כבידה גדולה מידי . הניתוחים שלך לא שווים כלום כל עוד לא תציג תיק יחס ותוכיח את השיטה שלך כאשר יש משהו שטוען לשיטה או תיאוריה הזויה חובת ההוכחה על הטוען אחרת כל אחד מהרחוב יכול להמליץ על מניות וזה על אותו משקל עם גרפים ובלי גרפים .
ליוסף 09/12/2016 19:03 למה ניתחת במרכאות?
ניתח או לא? והירח לא מפעיל כבידה על הכוכבים.
תשובה 11/12/2016 08:37 ניתח במרכאות מכוון ...
מכוון שאין המנתח הולך אחרי הגרף אלה הגרף הולך אחרי המנתח אין פו שום אנליזה אלה אינטרפרטציה ואשליית הידע .אין שום ניתוח או גרף שיכול לגלם את העתיד יותר מחוכמת המטבע לאת עתה . דבר שני עם אתה חושב שהירח לא מפעיל כבידה על הכוכבים אז לך תלמד פיסיקה במקום להגיב פו - כול גוף שמימי מפעיל כבידה הפועל בין גופים בהתאם למכפלת המסות שלהם ומרחקם אחד מהשני וביחס הפוך לריבוע המרחק בניהם זהו חוק הכבידה האוניברסלי של ניוטון .
7 נביאים בשקל 09/12/2016 12:01 ברור שטבע תתקן ללמעלה
היא פשוט נסחרת בזול, זה הכל, אין כאן חידוש משמעותי או בשורה גדולה, ממש כשם שהיא עברה את ה250 שח למניה היה ברור שהיא תתמתן כי זה מעט יקר. חאלאס עם הנבואות. מניה כזאת שנמכרת בפחות מ140 שח למניה, צפויה לתקן ולעלות, זה כל.
זה 09/12/2016 17:25 ממש לא ברור מאליו שטבע תעלה. ההפך. (ל"ת)
6 אחת שמבינה א 09/12/2016 11:17 מר גורביץ היקר!
מעניין מאוד , בחוד יוני האחרון כתבת על הדקס שהוא לא נמצא בטווח הארוך במגמת עלייה והיום אתה כותב שהוא בעיצומו של גל 5, אתה פשוט מנתח את המדדים לפי התנהגות השווקים. ו חכמה גדולה. עכשו לעניין טבע, אין ספק קנייה מפתה אבל לדעתי היא תרד עוד. מה עם בזק? מאז שהמלצת עליה לפני חודשיים היא בכלל לא עולה ומה עם דויטשה בנק? זוכר איך ניתחת אותה לא מזמן? תתיחס בבקשה במיוחד למנייה הזו. שבת שלום ומבורכת לכולם1
גורבצ׳וב 10/12/2016 13:27 את לא מבינה כלום ממליץ לך להרשם לקורס חדש לניתוח טכני..
אם תעברי את המבחנים בסיום הקוס אולי אז תתחילי להבין עד אז שבי בבית ותכתבי גלויות לדונאלד טראמפ...!!!!!
א 11/12/2016 08:40 איזה מבחנים יותר טוב שתלך ללמוד אסטרולוגיה ...
או קריאה בקפה גם שם יש מבחנים הדבר היחידי שאפשר להבין מניתוח הטכני הוא שזה שווה להטלת מטבע עם מתעמקים בו מספיק חבל על הכסף
היקר האא? 09/12/2016 15:52 רעה לא קטנה.
נועצת ועוד מסובבת את הסכין " שתהיה עבודה מושלמת". לא מתייחס לביקורת..אבל אם את מטילה רפש עליך להיות צדיקה ואת ממש לא. קראתי כאן רבים שכתבו שטחנת להם ת'צורה עם העצות שלך.
גור ביץ' 09/12/2016 14:52 לא מכיר את כולם 1
אוהב ושבת שלום לכוללללם ולא רק ל 1. מי את? חדשה כאן? דווקא מתוקה וסימפטית. לא מבין למה כולם אומרים שאת אהבלה..ממש לא מבין. וגם..האם את מבינה גם את ג ד ה ו או אולי בטעות גם a b c d..לא..בעצם בטוח שאת לא מבינה אותיות האחרונות בערבית. את כערביה אולי? הם נחמדים דווקא.
יוסף 09/12/2016 14:17 כנראה הגיע צונמי הליוט מיכוון לא צפוי (ל"ת)
5 מתן 09/12/2016 10:18 לאייל: אשמח ואודה על ניתוח של סאני תקשורת. ללונג ארוך. (ל"ת)
4 מוטי ברוקראז 09/12/2016 10:03 ממש גאונות:
טבע. חברת תרופות ענקית. רווחית מאד. שווה מליארדים. ירדה מעל 40 אחוז. הפאניקה בשווקים נגמרה וטראמפ נבחר. ממש חכם לבוא עכשיו ולהגיד שהיא תעלה, זה כמו להגיד שקפוא בחוץ: " זה כי חורף" ברור שהיא תעלה, היא נמכרת בזול אז היא עולה. אפילו שיש התחדשות בסגל הבחיר ואפילו שטראמפ מלמל צשהוא בכיוון, עדיין היא עלתה מ131.6 שח ל134.5 שח ביומיים. כי היא זולה ורווחית, זה הכל. להגיד את זה עכשיו זאת חכמה קטנה מאד. זה כמו לראות את השמש. אז היא עולה וכשתגיע למחיר סביר של 190 שח היא תתמתן. לא חכמה גדולה. ככה עובד שוק חופשי
יקו 09/12/2016 14:44 היא לא תעלה
היא תמשיך לרדת ביג טיימ
3 אזרח מתון 09/12/2016 09:31 רק הליכוד יביא עליות!!! הסמאל והטרור הערבי
פוגעים בשוק. הסמאל השורטיסט אכזרי ושונא יהודים. מה עושים?קונים טבע ומעודדים סמולאנים להגר לארצות ערב.
יקו 09/12/2016 14:43 אתה אולי מז'נון ולא מתון
וגם מטומטם ברמות על
2 ישראל ישראלי 09/12/2016 09:02 טבע השקעה בטוחה ולטווח ארוך
שווה קניה.
יורם 09/12/2016 18:41 נכון
מי שקנה לפני הירידה של 40% גם אמר שזו השקעה לטווח ארוך. כולם קונים לטווח ארוך אבל בתנאי שזה יעלה כל יום.
בא 09/12/2016 12:57 אתה משקיע בסיגנון ההסתדרות .עוד תבוא מלחמת עולם עד
שתרוויח משהו.
איציק 09/12/2016 12:37 לטעמי בטווח הארוך שורט. בקצר לונג (ל"ת)
1 שמי גולן 09/12/2016 08:21 חברות הסלולר- אשמח לניתוח
אייל הייתי שמח לניתוח על חברות הסלולר קנדה לפני היצאה של גולן מהשוק
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש