הפריצה במדד S&P500, המגמה בטאואר, והאם הנפילה באל על זו הזדמנות?

גורביץ' מנתח מדדים מובילים בחו"ל, את המגמה במדד הבנקים המקומי, ועוד 2 מניות בת"א. צפו בראיון 
תגובות לכתבה(36):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    פוט 390 על הדולר יגיע לשער 400
    המתחזה 26/11/2016 03:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שם אני אזרוק סחורה ונסגור את כל הרווחים המטורפים שהיו החודש, בהצלחה! ואל תשכחו אני המלך שלכם!!
    סגור
  • 12.
    מחזיק טאואר שנתיים ולא מצטער טאואר תגיע רחוק (ל"ת)
    משקיע וותיק 25/11/2016 14:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 11.
    גורביץ
    שלי 25/11/2016 13:33
    הגב לתגובה זו
    8 4
    מי ששמע בקולו רק הפסיד
    סגור
  • תודה לאל ולמוחמד ואם תרצי גם למוסה ולישו שאת שלך ולא
    מחמוד מכפר פארדיס 25/11/2016 17:15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שלי. אם היית שלי בתור אשה רביעית הייתי מחנך אותך בטוב איך מדברים אל או על גבר. אצלנו אין דבר כזנ שאשה מלכלכת גבר כשגבר מטפל באשה ונותן לה כבוד אין סוף. אז לימדי מאיתנו איך מתנהגים בחברה אנושית ואל תעליבי אף אחד בפומבי ומה עוד שאת לא צודקת. ברצוני לציין שאעי עובד סוציאלי ואני מאחל לך כח טוף
    סגור
  • 10.
    זווית קפה בבורסקפה
    הקורא בקפה 25/11/2016 12:01
    הגב לתגובה זו
    4 4
    בפתיחת הקפה של הבוקר בבורסקפה אנו רואים שהנפילה של מניית אל על נראתה לנו בקצה העליון של ידית אחיזת הספל שם נראה מתנד שביל שמסמל מחזור גדל לירידות , בצדו הימני של ספל הקפה אנו רואים צורה של חץ פיבונצי עולה דבר שבא לסמל את כנראה את המשבר שהתרחש בחברה ושהירידה הייתה לצורך עלייה אבל סמל הנר הפיליפיני משמאל לימין מראה בעיה במניה ויתכן תיקון קפה אבל בתחתית הספל שם אנו רואים צורה של צלחת סדוקה שמסמל עדין משבר בנוסף גל אליוט חד של האריה עם שניים החשופות הנראה בחלק התחתון של הספל לסיכום יש לנו נקודת הכניסה בצורת שער הזהב לכן זו הזדמנות קניה כמובן עם לא היו שנויים טכניים בקפה בעתיד. לגבי מניית טאואר צורת הבננה מסמלת מחזורים גבוהים בשיטת הרצפים שפתחתי עם בממוצעים הנעים של נקודת שפל גדולה מקדמותה וזאת בגלל עובי הבננה הבולט בספל ומרווח (גאפ ) גדול לבין סמל האריה עם השנים הבולטות והמפחידות אבל עם רמת תמיכה של הרקולס הגיבור והחזק הנראה בסף של הספל הקפה לסיכום כיוון טאואר למעלה עם התקבצות לעליות בשיטת הרצפים שפתחתי .
    סגור
  • גדול!!! (ל"ת)
    יוסיפון 25/11/2016 14:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 9.
    אייל גורביץ
    אפס 25/11/2016 11:28
    הגב לתגובה זו
    11 7
    כרגיל מי ששומע לאייל יוצא בנמוך נכנס בגבוה, תוחלת תשואה שלילית לאורך זמן.יש להיזהר מהניתוח הטכני לא הוכיח את עצמו לאורך זמן.
    סגור
  • איזה שם מוזר בחרת לעצמך
    מה? 25/11/2016 14:28
    הגב לתגובה זו
    4 3
    בפנותך לאייל. כך אתה מעריך את עצמך?
    סגור
  • מכנה עצמך 0? (ל"ת)
    למה אתה 25/11/2016 17:40
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • כי הוא אפס מאופס
    אריאל 28/11/2016 22:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עיגול עם חור באמצענבוב מתוכן וידע.
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    איש מלא אינטרסים, מתפרנס מהטיפשות שלכם
    יוסי 25/11/2016 10:55
    הגב לתגובה זו
    18 6
    מחקר שהתפרסם לאחרונה הראה שמרבית האנשים שהתפתו לקורסי הניתוח הטכני שביזפורטל מקדם הפסידו את כספם תוך זמן קצר. לא תלמדו לקח?
    סגור
  • למר יוסי
    א100 25/11/2016 13:06
    הגב לתגובה זו
    10 13
    איני מתיימר ולא רוצה להבין בטכני. חברי שכן מבינים טוענים שאייל הוא מהטובים בתורה ששנויה במחלוקת כמו הרבה תורות ושיטות בעולמנו ולא רק בכלכלה. המשפט בפתיח שלך הוא אלים וגס ומיותר ולא מכובד ואיני מחבריו ולא מכיר את אייל. אני מוכן לכבדך ולהגיע אליך בדרך לארוחה מכובדת שאזמינך בתנאי שתראה לי את המחקר. לדעתי הלא מלומדת לא קיים מחקר כזה ואם כן טעיתי ויש..הרי הכותב שרלטן וגס רוח..יסלח לי כבודו..אבל זה בדיוק אם תצביע על מחקר שאנשים שבאו לרופא הפסידו את חייהם בתוך זמן קצר. נראה לי מוזר..אז אני מבקש להיפגש..כדאי לך אני מאמין.
    סגור
  • המשך .....למר א100
    יוסף 25/11/2016 14:50
    הגב לתגובה זו
    5 2
    ד.שיטה שאין לה שום מגדר ולא קונצנזוס ואלפי כלים ומאות שיטות שהתחזיות שלהם נאמרות בצורה עמומה אין להם שום דרך לאמת אותם חוץ מניסוי וטעייה ששם הם כושלות בדיוק בדיוק כמו אסטרולוגיה או קריאה בקפה .ולסיום ועם באמת אתה רוצה להתעמק בנושא ותוכל למצוא שםמחקרים בנושא במקום להיות סניגור של גורביץ באופן עיוור אתה מזומן לקרוא ספרות כגון פסיכו פיננסים , הליכה אקראית בוול סטריט, הקוף שניצח את מומחי ההשקעות , ברבור השחור של ניסים טלאב ועוד הרשימה ארוכה .יש לך מחקר שפורסם לא מזמן של החוקרים – דורון אברמוב וחיים לוי מהאוניברסיטה העברית, וגיא קפלנסקי מאוניברסיטת בר אילן .
    סגור
  • למר א100
    יוסף 25/11/2016 14:47
    הגב לתגובה זו
    3 3
    נתחיל עם זה שאתה טוען אתה לא מבין בניתוח טכני אז מאפו אתה יודע שלשיטה יש איזה ערך מוסף מבחירת מניות באופן אקראי ,נמשיך עם זה שאתה יכול לספור על יד אחת את הקרנות נאמנות שמשתמשות בשיטה הטכנית עם בכלל . ב. אמת לאמיתה שיש הרבה מחקרים בנושא שבחנו את השיטה לאורך זמן ומצאו שאין לה שום ערך יותר מחוכמת המטבע עם המנתחים חוזים באופן קוהרנטי ולא עמום . ג. שלוש הנחות היסוד של הניתוח הטכני שלא יכולות להתקיים בפועל : 1.שמחיר המניה משקף בתוכו את כל האינפורמציה של העתיד (או לפחות מעל 50 אחוז) דבר שבעליל לא יכול להתרחש מכוון שגרף של מניה לא יכול לגלם שום אינפורמציה לגבי העתיד שעוד לא כאן כי הוא לא מגלה עתידות , 2. השיטות הטכניות מניחות כי מחיר מניה נע על פי מגמות מגמה היא בעני המתבונן ויכולים לזהות אותה רק אחרי מעשה והיו תמיד שונות בנקודות זמן שונות .,3. ושתבניות תנועה היסטוריות נוטות לחזור על עצמן לפעמים ההיסטוריה באמת יכולה לחזור אבל בנקודות זמן שונות ובוורציות שונות, בלתי ניתנות לצפייה , בעוצמות שונות, ולא בעקביות מדויקת בזמן שניתנת לחיזוי הזיהוי של המנתח היא לא יותר מאשליית התבנית .
    סגור
  • יוסף- קראת את המאמר שהפנת אליו? סיכום כאן
    קורא 27/11/2016 17:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המחקר מראה כי עבור אותם ניירות ערך שלגביהם ניתנו ההמלצות, הניתוח טכני חזה טוב יותר תשואה עודפת, עד אופק השקעה של 12 חודשים (יותר מדויק: תשואה אבנורמלית, שכן זהו הפער בין התשואה בפועל לבין תשואה מיוחלת – שיכול להיות גם שלילי). לעומת זאת, המלצות ההשקעה לפי השיטה הבסיסית הראו יכולת חיזוי חלשה באופן משמעותי. כך, מניות ספציפיות שעבורן ה"טכנאים" המליצו "קנייה חזקה" בממוצע עלו על השוק ב- 7.9% בטווח של 9 חודשים והמניות שהם המליצו "מכירה חזקה" ירדו מתחת לשוק ב- 8.9%-; כלומר, הטכנאים הראו מיומנות גבוהה בליקוט מניות (stock picking). לעומת זאת, המלצות "קנייה חזקה" של האנליסטים הפומדומנטלים נפלו מביצועי השוק בטווח של 9 חודשים מההמלצה (אך לא מספיק כדי שהדבר יהיה מובהק), אך באופן מפתיע המלצות של "מכירה חזקה" לא הפגינו ביצועים שונים במיוחד מאלו שקיבלו המלצת "קנייה חזקה". על אף הביצועים העדיפים של הטכנאים בליקוט מניות בודדות, המחקר מראה כי עבור מוצרים אחרים כמו מדדים של מניות, אג"ח או סחורות, אף שיטה לא הראתה כושר חיזוי משמעותי (או לא "הכתה את השוק") ולא טובה יותר מהשקעה אקראית.
    סגור
  • ליוסף
    א100 25/11/2016 17:39
    הגב לתגובה זו
    2 2
    1. היכן ראית שאני טוען שיש ערך מוסף באופן אקראי ואני טוען שאיני מבין דבר בנושא וגם לא רוצה להבין. 2. ממש לא יודע מי משתמש ומי לא ולא התעניינתי במחקרים בכל אופן אשמח אם תפנה אותי למחקר.וזאת רק לצורך הכרת המצדדים או המתנגדים כמוך. 3.ככל שאתה ממשיך בדבריך המכובדים אני פחות ופחות מבין או רוצה להכיר השיטה. 4)אם לא הבנת אז אני מדגיש בפעם העשירית שאני תומך באדם גורביץ ולא גורביץ בשיטתו .רק טענתי שהוא מבחינתו משתדל ועושה כמיטב כוחו בנושא ושמעתי אנשים כמוך לגביו ויותר שמעתי אחרים שמשבחים אותו ומקטלגים אותו בין המומחים בעניין ואני בכלל לא קשור ולא מבין ואל תייחס לי דברים ידידי ואגב איני מבין בסנגוריה בכלל ומשפטים. 5)אין לי עניין להתעמק בשיטה ובכל האנשים.6)אני מכבד אותך ואת אייל ומציין שאנו באים ממקומות אחרים לגמרי בנושאי כלכלה והשקעות.6)למעשה אין לך כל ויכוח איתי כי אני לא בעניין ולא נוטה לכאן ולכאן. 7)לדעתי מבלי להכיר את אייל נסה לפגשו ואני מאמין שיסכים לדון עימך בעניינים ברומו של עולם. אנו גם מציעים לכם את משרדינו גם בארץ עם כיבוד כיד המלך לצורך מפגש הפסגה. תהנו.
    סגור
  • למר א 100
    יוסף 29/11/2016 21:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניתוח טכני לא יותר טוב מבחירה אקראית של מניות תקרא עוד מחקרים בספרים שרשמתי לך שם יש מגוון רחב של מחקרים בנושא שבאחד מהם עושים ניסויים בגרפים בהשוואה להטלות מטבע שמראה שהניתוח הטכני לא הראה תוצאות טובות יותר מהטלות מטבע רנדומליות שמגבות כביכול בגרפים . לסיום אולי תחשוב למה אין במעט קרנות נאמנות שמשתמשות בשיטה ומאלפי המנתחים הטכניים אף אחד מהם לא הראה תיק השקעות בעל תשואות עודפות וחוץ מהמלצות ריקות מתוכן שרק מזה הם מרווחים . עוד נקודה למחשבה עם מר גורביץ רוצה להוכיח את השיטה והיה יודע או מאמין שהתיק יעשה תשואת יתר ביחס מתיק יחס פסיבי של מדדים בטווח של כמה שנים הוא היה מציג אותו זה גלוי נעות בסיסי עם בן אדם שחושב שיש לו שיטה מיוחדת עליו חלה ההוכחה עם לא כל נהג מונית או כל אחד מהרחוב ללא ידע והבנה יכול לבחור מניות או להמליץ על מניות ללא בסיס והוכחה . גורביץ לא מצליח לבחור מניות נכון מחוכמת המטבע קל וחומר שהסקירות שלו מוצגות בצורה עמומה שיכולה להתפרש לכל מצב בדיוק כמו כל קורא בקפה או אסטרולוג אין שום ערך בשיטה ויש בא הרבה מאוד אחיזת עניים .
    סגור
  • למר א 100
    יוסף 25/11/2016 19:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בקשר לסעיף 2 שלך הפנתי אותך למאמר שפורסם לא מזמן של החוקרים – דורון אברמוב וחיים לוי מהאוניברסיטה העברית, וגיא קפלנסקי מאוניברסיטת בר אילן כמו כן הפנתי אותך לספרות עיונית ששם יש מאגרי מחקרים בנושא .
    סגור
  • 7.
    הבנקים עלו כי הפארמה עד הבחירות הייתה בריסוק טוטאלי
    זיפו 25/11/2016 10:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כעת הפארמה מתקנים ועולים חדות לכן הבנקים ירדו חזק. מי שנמצא בבנקים כדאי שיממש רווחים ואולי יעבור לפארמה. לא ממליץ כלום , זו רק הבעת דעה פרטית.
    סגור
  • 6.
    מה שאומר גורביץ לעשות בדיוק הפוך!! (ל"ת)
    רוקי 25/11/2016 09:54
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 5.
    מה קרה לנדלן 15
    א 25/11/2016 09:48
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ולאן זה הולך מכאן?
    סגור
  • הולך למעלה אבל יכול ללכת גם למטה .....
    יוסף 25/11/2016 17:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "לאדם מערכי לב ומ ה' מענה הלשון " תחזיק את המדד הרבה מאוד שנים ההסתברות שלך להרוויח תעלה במתאם חיובי עם ציר הזמן וללא הסתכלות קצרת רואי של רעשים נטולי חשיבות בפרקי הזמן קצרים
    סגור
  • 4.
    שער 78 זה היעד שלה . עידן עופר ימכור את טאואר (ל"ת)
    טאואר 25/11/2016 09:10
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 3.
    הבורסה
    יובל 25/11/2016 08:39
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא לקנות את מניית אל-על בשום פנים ואופן ! מניית אל-על אני אמרתי בתחילת השבוע שהיא בדרך ל 290 וצקדתי . עכשיו אני אומר שמניית אל-על בדרך ל 250 ראו הוזהרתם ! שלא תגידו יובל לא אמר לכם .
    סגור
  • יובל או אולי הנביא יחזקאל (ל"ת)
    1 25/11/2016 17:47
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    לא רציני (ל"ת)
    כל שבוע משנה דעתו 25/11/2016 08:36
    הגב לתגובה זו
    11 10
    סגור
  • כן לאחר שנתיים שמדד הבנקים מראים תשואה עודפת ...
    יוסף 25/11/2016 11:06
    הגב לתגובה זו
    9 0
    פתאום מר גורביץ שינה את דעתו ובשביל לכסות על הכישלון בהימור שלו מתרץ את זה בכל מיני מילים ריקות של חניקות ובולשיט אחר .
    סגור
  • גורביץ'
    יובל 25/11/2016 08:58
    הגב לתגובה זו
    10 4
    חברים אני אומר לכם את כבר שנים ! גורביץ' לא נביא ואין נביא ולא היה נביא ולא יהיה .זה הערכות הוא מעריך זכותו להעריך .זה בדיוק כמו שאתה מעירך ואני מעריכים בדיוק אין הבדל ! ותמיד אמרתי את זה אם היה נביא או כל המסתיקנים האלה או הקוראות בקפה האלה אם הם היוחוזים את העתיד אמתי אז הם היו עשירים .אגב מסתיקנים וכל קוראי בקפה למיניאם הם שקרנים ולא דובריי אמת .והם מנצלים את הטיפשות של הציבור שהציבור הולך ומאמין בהם .לא הם טיפשים ! אתם טיפשים כל מי שהולך לקבל משהו מהמסתיקנים או מכל הקוראי בקפה 01
    סגור
  • לא מבין בטכני וגרפים.
    א 25/11/2016 10:42
    הגב לתגובה זו
    13 20
    אינך יכול להגיד לו לא רציני. הוא עוסק בתורה מסובכת שמבחינתו תורתו אמונתו ומאמין בה עד הקצה. והוא עושה זאת כאחד הטובים שקיימים. זה שהתורה "מאכזבת" כמו בכל מקצוע או מדע אחרים..זה כבר סיפור אחר. תודה.
    סגור
  • עם אתה קורא לזה מדע ....
    יוסף 25/11/2016 12:09
    הגב לתגובה זו
    12 8
    כנראה אתה לא מבין במדע הוא עוסק הפסבדו מדע המתפאר בפסבדו מתמטיקה בשביל שאנשים כמוך יחשבו שזה מדע זה אחיזת עניים בדיוק כמו אסטרולוגיה שגם שם יש חישובים וזוויות של כוכבים וכל מיני כלים אסטרולוגים פסבדו מתמטיים .שיטת הניתוח הטכני היא אשליית ידע בחיזוי העתיד של מערכות מורכבות מאוד שמגלמות מאות משתנים שאין היום שום דרך מדעית לחזות אותם יותר מהטלת מטבע . לכן מר גורביץ לא מציג שום תיק יחס מכוון שהוא יודע שאין שום ערך מוסף לשיטה מבחירת מניות ומדדים באופן רנדומלי .
    סגור
  • למר פרופ'100
    יוסף 25/11/2016 17:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ודרך הגב שלח לי את המייל שלך ואני הציג לך את התיק שלי והשמח לראות את התיק שלך ואת האסטרטגיה שלך
    סגור
  • למר פרופסור איציק 100
    יוסף 25/11/2016 17:22
    הגב לתגובה זו
    6 2
    דבר ראשון שאלה לי עליך גם אסטרולוגיה ,וקריאה בקפה זה מדע ? בו אני הגדיר לך מה ומתי מקובלת תיאוריה מדעית א. דבר ראשון השיטה צריכה לעמוד בניסוים אמפיריים ולהציג תוצאות מובהקות בטח מעל חוכמת מטבע ב. צריך שהיה לה מגדר וקונצנזוס כדי שיכלו לבדוק אותה מה שאין לניתוח הטכני ג. התחזיות של המנתחים צרכה להיות מדויקת כמו מניה עולה מניה יורדת ולא יש סיכוי שמניה תעלה אבל יש גם סיכוי שהיא תרד אייל מרבה להשתמש בלוגיקה עמומה שיכולה להתפרש גם לכן וגם לכן דבר שכיח אצל כל המיסטיקנים ד. זה שאין שיטה לחיזוי העתיד עדין לא אומר שאני צריך להציג תיק יחס שאני מכוון שאני לא טוען שיש לי שיטה לתזמון השוק ואני גם לא מתפרנס מזה ועם הייתי והיה לי כדאי להוכיח את השיטה שלי הייתי צריך להציג אותו לשם גלוי נאות והוכחה לאמיתות השיטה כל אחד מהרחוב יכול להמליץ על מניות ומדדים עם הוא לא מוכיח בהצלחותיו הוא ה.. אני ברוך משקיע לפי הדרך בעלת ההסתברות הגדולה להרוויח שהיא השקע לתווך ארוך מאוד ללא ניסיון תיזמון השוק במדדים גאוגרפיים וסקטוריאליים ובינתיים ברוך השם אחרי 12 שנה יש לי תשואות מספקות .
    סגור
  • איציק 100 פרופסור לזיבולי שכל
    בני 25/11/2016 17:18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תעשה לנו טובה ותשחרר אותנו מהנוכחות שלך.
    סגור
  • לפסיכיאטריה נוירולוגיה וחקר המוח.
    פרופ' איציק100 25/11/2016 13:53
    הגב לתגובה זו
    12 7
    אתה צודק ידידי. אם(אם)אני קורא לזה מדע..אז אני ממש ובכנות לא מבין במדע. אני שם לב שאתה בחור רציני ואינטיליגנט ואני מניח גם משכיל.(על באמת)אני לעומת זאת הסתבכתי עם(עם)המילים הגבוהות שלך(על באמת ובלי להעליבך חלילה)לגבי מדע הרי באונ' רוב המקצועות נקראים מדעי ה...וכו. הגדרת המילה מדע מסובכת מר יוסף. לגבי תיק יחוס אשמח אם ניפגש ותראה לי תיק יחוס שלך אחורה עשרים שנה וקדימה תכניות ל 20 שנה. בחפץ לב אציג לך את תיקנו 30 שנה אחורה והתכניות 30 שנה קדימה עם הצלחות מוכחות שכבר כתבתי על זה הרבה כאן. בדוק ב21 לחודש (תגובה 52 בסיכום יום הבורסה) תשואה על כל מליון שקל שהושקעו ב21.12.1986 ותבין על מה אני מדבר. אני רוצה לציין שאתה טיפוס של אנטי..וזה בסדר מבחינתי. אבל שפתך נקיה ומכבדת שלא מספר מחבריך כאן.
    סגור
  • 1.
    הבורסה
    יובל 25/11/2016 08:34
    הגב לתגובה זו
    6 4
    גורוביץ' היקר אני לא נביא ואין נביא כמו שאתה מעריך ככה אני מעריך ואני אומר לא לקנות את מניית טאואר היא רק תרד מיפה ולא תעלה זה השיא של המניה ראו הוזהרתם ...........
    סגור
  • מכוון שאין נבאים למרות מה שהרבה אנשים חושבים פו ....