ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

הפריצה במדד S&P500, המגמה בטאואר, והאם הנפילה באל על זו הזדמנות?

גורביץ' מנתח מדדים מובילים בחו"ל, את המגמה במדד הבנקים המקומי, ועוד 2 מניות בת"א. צפו בראיון 
 |  36
זווית טכנית
Share





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

36 תגובות ב-13 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
13 המתחזה 26/11/2016 03:03 פוט 390 על הדולר יגיע לשער 400
שם אני אזרוק סחורה ונסגור את כל הרווחים המטורפים שהיו החודש, בהצלחה! ואל תשכחו אני המלך שלכם!!
12 משקיע וותיק 25/11/2016 14:10 מחזיק טאואר שנתיים ולא מצטער טאואר תגיע רחוק (ל"ת)
11 שלי 25/11/2016 13:33 גורביץ
מי ששמע בקולו רק הפסיד
מחמוד מכפר פארדיס 25/11/2016 17:15 תודה לאל ולמוחמד ואם תרצי גם למוסה ולישו שאת שלך ולא
שלי. אם היית שלי בתור אשה רביעית הייתי מחנך אותך בטוב איך מדברים אל או על גבר. אצלנו אין דבר כזנ שאשה מלכלכת גבר כשגבר מטפל באשה ונותן לה כבוד אין סוף. אז לימדי מאיתנו איך מתנהגים בחברה אנושית ואל תעליבי אף אחד בפומבי ומה עוד שאת לא צודקת. ברצוני לציין שאעי עובד סוציאלי ואני מאחל לך כח טוף
10 הקורא בקפה 25/11/2016 12:01 זווית קפה בבורסקפה
בפתיחת הקפה של הבוקר בבורסקפה אנו רואים שהנפילה של מניית אל על נראתה לנו בקצה העליון של ידית אחיזת הספל שם נראה מתנד שביל שמסמל מחזור גדל לירידות , בצדו הימני של ספל הקפה אנו רואים צורה של חץ פיבונצי עולה דבר שבא לסמל את כנראה את המשבר שהתרחש בחברה ושהירידה הייתה לצורך עלייה אבל סמל הנר הפיליפיני משמאל לימין מראה בעיה במניה ויתכן תיקון קפה אבל בתחתית הספל שם אנו רואים צורה של צלחת סדוקה שמסמל עדין משבר בנוסף גל אליוט חד של האריה עם שניים החשופות הנראה בחלק התחתון של הספל לסיכום יש לנו נקודת הכניסה בצורת שער הזהב לכן זו הזדמנות קניה כמובן עם לא היו שנויים טכניים בקפה בעתיד. לגבי מניית טאואר צורת הבננה מסמלת מחזורים גבוהים בשיטת הרצפים שפתחתי עם בממוצעים הנעים של נקודת שפל גדולה מקדמותה וזאת בגלל עובי הבננה הבולט בספל ומרווח (גאפ ) גדול לבין סמל האריה עם השנים הבולטות והמפחידות אבל עם רמת תמיכה של הרקולס הגיבור והחזק הנראה בסף של הספל הקפה לסיכום כיוון טאואר למעלה עם התקבצות לעליות בשיטת הרצפים שפתחתי .
יוסיפון 25/11/2016 14:09 גדול!!! (ל"ת)
9 אפס 25/11/2016 11:28 אייל גורביץ
כרגיל מי ששומע לאייל יוצא בנמוך נכנס בגבוה, תוחלת תשואה שלילית לאורך זמן.יש להיזהר מהניתוח הטכני לא הוכיח את עצמו לאורך זמן.
מה? 25/11/2016 14:28 איזה שם מוזר בחרת לעצמך
בפנותך לאייל. כך אתה מעריך את עצמך?
למה אתה 25/11/2016 17:40 מכנה עצמך 0? (ל"ת)
אריאל 28/11/2016 22:10 כי הוא אפס מאופס
עיגול עם חור באמצענבוב מתוכן וידע.
8 יוסי 25/11/2016 10:55 איש מלא אינטרסים, מתפרנס מהטיפשות שלכם
מחקר שהתפרסם לאחרונה הראה שמרבית האנשים שהתפתו לקורסי הניתוח הטכני שביזפורטל מקדם הפסידו את כספם תוך זמן קצר. לא תלמדו לקח?
א100 25/11/2016 13:06 למר יוסי
איני מתיימר ולא רוצה להבין בטכני. חברי שכן מבינים טוענים שאייל הוא מהטובים בתורה ששנויה במחלוקת כמו הרבה תורות ושיטות בעולמנו ולא רק בכלכלה. המשפט בפתיח שלך הוא אלים וגס ומיותר ולא מכובד ואיני מחבריו ולא מכיר את אייל. אני מוכן לכבדך ולהגיע אליך בדרך לארוחה מכובדת שאזמינך בתנאי שתראה לי את המחקר. לדעתי הלא מלומדת לא קיים מחקר כזה ואם כן טעיתי ויש..הרי הכותב שרלטן וגס רוח..יסלח לי כבודו..אבל זה בדיוק אם תצביע על מחקר שאנשים שבאו לרופא הפסידו את חייהם בתוך זמן קצר. נראה לי מוזר..אז אני מבקש להיפגש..כדאי לך אני מאמין.
יוסף 25/11/2016 14:50 המשך .....למר א100
ד.שיטה שאין לה שום מגדר ולא קונצנזוס ואלפי כלים ומאות שיטות שהתחזיות שלהם נאמרות בצורה עמומה אין להם שום דרך לאמת אותם חוץ מניסוי וטעייה ששם הם כושלות בדיוק בדיוק כמו אסטרולוגיה או קריאה בקפה .ולסיום ועם באמת אתה רוצה להתעמק בנושא ותוכל למצוא שםמחקרים בנושא במקום להיות סניגור של גורביץ באופן עיוור אתה מזומן לקרוא ספרות כגון פסיכו פיננסים , הליכה אקראית בוול סטריט, הקוף שניצח את מומחי ההשקעות , ברבור השחור של ניסים טלאב ועוד הרשימה ארוכה .יש לך מחקר שפורסם לא מזמן של החוקרים – דורון אברמוב וחיים לוי מהאוניברסיטה העברית, וגיא קפלנסקי מאוניברסיטת בר אילן .
יוסף 25/11/2016 14:47 למר א100
נתחיל עם זה שאתה טוען אתה לא מבין בניתוח טכני אז מאפו אתה יודע שלשיטה יש איזה ערך מוסף מבחירת מניות באופן אקראי ,נמשיך עם זה שאתה יכול לספור על יד אחת את הקרנות נאמנות שמשתמשות בשיטה הטכנית עם בכלל . ב. אמת לאמיתה שיש הרבה מחקרים בנושא שבחנו את השיטה לאורך זמן ומצאו שאין לה שום ערך יותר מחוכמת המטבע עם המנתחים חוזים באופן קוהרנטי ולא עמום . ג. שלוש הנחות היסוד של הניתוח הטכני שלא יכולות להתקיים בפועל : 1.שמחיר המניה משקף בתוכו את כל האינפורמציה של העתיד (או לפחות מעל 50 אחוז) דבר שבעליל לא יכול להתרחש מכוון שגרף של מניה לא יכול לגלם שום אינפורמציה לגבי העתיד שעוד לא כאן כי הוא לא מגלה עתידות , 2. השיטות הטכניות מניחות כי מחיר מניה נע על פי מגמות מגמה היא בעני המתבונן ויכולים לזהות אותה רק אחרי מעשה והיו תמיד שונות בנקודות זמן שונות .,3. ושתבניות תנועה היסטוריות נוטות לחזור על עצמן לפעמים ההיסטוריה באמת יכולה לחזור אבל בנקודות זמן שונות ובוורציות שונות, בלתי ניתנות לצפייה , בעוצמות שונות, ולא בעקביות מדויקת בזמן שניתנת לחיזוי הזיהוי של המנתח היא לא יותר מאשליית התבנית .
קורא 27/11/2016 17:55 יוסף- קראת את המאמר שהפנת אליו? סיכום כאן
המחקר מראה כי עבור אותם ניירות ערך שלגביהם ניתנו ההמלצות, הניתוח טכני חזה טוב יותר תשואה עודפת, עד אופק השקעה של 12 חודשים (יותר מדויק: תשואה אבנורמלית, שכן זהו הפער בין התשואה בפועל לבין תשואה מיוחלת – שיכול להיות גם שלילי). לעומת זאת, המלצות ההשקעה לפי השיטה הבסיסית הראו יכולת חיזוי חלשה באופן משמעותי. כך, מניות ספציפיות שעבורן ה"טכנאים" המליצו "קנייה חזקה" בממוצע עלו על השוק ב- 7.9% בטווח של 9 חודשים והמניות שהם המליצו "מכירה חזקה" ירדו מתחת לשוק ב- 8.9%-; כלומר, הטכנאים הראו מיומנות גבוהה בליקוט מניות (stock picking). לעומת זאת, המלצות "קנייה חזקה" של האנליסטים הפומדומנטלים נפלו מביצועי השוק בטווח של 9 חודשים מההמלצה (אך לא מספיק כדי שהדבר יהיה מובהק), אך באופן מפתיע המלצות של "מכירה חזקה" לא הפגינו ביצועים שונים במיוחד מאלו שקיבלו המלצת "קנייה חזקה". על אף הביצועים העדיפים של הטכנאים בליקוט מניות בודדות, המחקר מראה כי עבור מוצרים אחרים כמו מדדים של מניות, אג"ח או סחורות, אף שיטה לא הראתה כושר חיזוי משמעותי (או לא "הכתה את השוק") ולא טובה יותר מהשקעה אקראית.
א100 25/11/2016 17:39 ליוסף
1. היכן ראית שאני טוען שיש ערך מוסף באופן אקראי ואני טוען שאיני מבין דבר בנושא וגם לא רוצה להבין. 2. ממש לא יודע מי משתמש ומי לא ולא התעניינתי במחקרים בכל אופן אשמח אם תפנה אותי למחקר.וזאת רק לצורך הכרת המצדדים או המתנגדים כמוך. 3.ככל שאתה ממשיך בדבריך המכובדים אני פחות ופחות מבין או רוצה להכיר השיטה. 4)אם לא הבנת אז אני מדגיש בפעם העשירית שאני תומך באדם גורביץ ולא גורביץ בשיטתו .רק טענתי שהוא מבחינתו משתדל ועושה כמיטב כוחו בנושא ושמעתי אנשים כמוך לגביו ויותר שמעתי אחרים שמשבחים אותו ומקטלגים אותו בין המומחים בעניין ואני בכלל לא קשור ולא מבין ואל תייחס לי דברים ידידי ואגב איני מבין בסנגוריה בכלל ומשפטים. 5)אין לי עניין להתעמק בשיטה ובכל האנשים.6)אני מכבד אותך ואת אייל ומציין שאנו באים ממקומות אחרים לגמרי בנושאי כלכלה והשקעות.6)למעשה אין לך כל ויכוח איתי כי אני לא בעניין ולא נוטה לכאן ולכאן. 7)לדעתי מבלי להכיר את אייל נסה לפגשו ואני מאמין שיסכים לדון עימך בעניינים ברומו של עולם. אנו גם מציעים לכם את משרדינו גם בארץ עם כיבוד כיד המלך לצורך מפגש הפסגה. תהנו.
יוסף 29/11/2016 21:52 למר א 100
ניתוח טכני לא יותר טוב מבחירה אקראית של מניות תקרא עוד מחקרים בספרים שרשמתי לך שם יש מגוון רחב של מחקרים בנושא שבאחד מהם עושים ניסויים בגרפים בהשוואה להטלות מטבע שמראה שהניתוח הטכני לא הראה תוצאות טובות יותר מהטלות מטבע רנדומליות שמגבות כביכול בגרפים . לסיום אולי תחשוב למה אין במעט קרנות נאמנות שמשתמשות בשיטה ומאלפי המנתחים הטכניים אף אחד מהם לא הראה תיק השקעות בעל תשואות עודפות וחוץ מהמלצות ריקות מתוכן שרק מזה הם מרווחים . עוד נקודה למחשבה עם מר גורביץ רוצה להוכיח את השיטה והיה יודע או מאמין שהתיק יעשה תשואת יתר ביחס מתיק יחס פסיבי של מדדים בטווח של כמה שנים הוא היה מציג אותו זה גלוי נעות בסיסי עם בן אדם שחושב שיש לו שיטה מיוחדת עליו חלה ההוכחה עם לא כל נהג מונית או כל אחד מהרחוב ללא ידע והבנה יכול לבחור מניות או להמליץ על מניות ללא בסיס והוכחה . גורביץ לא מצליח לבחור מניות נכון מחוכמת המטבע קל וחומר שהסקירות שלו מוצגות בצורה עמומה שיכולה להתפרש לכל מצב בדיוק כמו כל קורא בקפה או אסטרולוג אין שום ערך בשיטה ויש בא הרבה מאוד אחיזת עניים .
יוסף 25/11/2016 19:48 למר א 100
בקשר לסעיף 2 שלך הפנתי אותך למאמר שפורסם לא מזמן של החוקרים – דורון אברמוב וחיים לוי מהאוניברסיטה העברית, וגיא קפלנסקי מאוניברסיטת בר אילן כמו כן הפנתי אותך לספרות עיונית ששם יש מאגרי מחקרים בנושא .
7 זיפו 25/11/2016 10:15 הבנקים עלו כי הפארמה עד הבחירות הייתה בריסוק טוטאלי
כעת הפארמה מתקנים ועולים חדות לכן הבנקים ירדו חזק. מי שנמצא בבנקים כדאי שיממש רווחים ואולי יעבור לפארמה. לא ממליץ כלום , זו רק הבעת דעה פרטית.
6 רוקי 25/11/2016 09:54 מה שאומר גורביץ לעשות בדיוק הפוך!! (ל"ת)
5 א 25/11/2016 09:48 מה קרה לנדלן 15
ולאן זה הולך מכאן?
יוסף 25/11/2016 17:43 הולך למעלה אבל יכול ללכת גם למטה .....
"לאדם מערכי לב ומ ה' מענה הלשון " תחזיק את המדד הרבה מאוד שנים ההסתברות שלך להרוויח תעלה במתאם חיובי עם ציר הזמן וללא הסתכלות קצרת רואי של רעשים נטולי חשיבות בפרקי הזמן קצרים
4 טאואר 25/11/2016 09:10 שער 78 זה היעד שלה . עידן עופר ימכור את טאואר (ל"ת)
3 יובל 25/11/2016 08:39 הבורסה
לא לקנות את מניית אל-על בשום פנים ואופן ! מניית אל-על אני אמרתי בתחילת השבוע שהיא בדרך ל 290 וצקדתי . עכשיו אני אומר שמניית אל-על בדרך ל 250 ראו הוזהרתם ! שלא תגידו יובל לא אמר לכם .
1 25/11/2016 17:47 יובל או אולי הנביא יחזקאל (ל"ת)
2 כל שבוע משנה דעתו 25/11/2016 08:36 לא רציני (ל"ת)
יוסף 25/11/2016 11:06 כן לאחר שנתיים שמדד הבנקים מראים תשואה עודפת ...
פתאום מר גורביץ שינה את דעתו ובשביל לכסות על הכישלון בהימור שלו מתרץ את זה בכל מיני מילים ריקות של חניקות ובולשיט אחר .
יובל 25/11/2016 08:58 גורביץ'
חברים אני אומר לכם את כבר שנים ! גורביץ' לא נביא ואין נביא ולא היה נביא ולא יהיה .זה הערכות הוא מעריך זכותו להעריך .זה בדיוק כמו שאתה מעירך ואני מעריכים בדיוק אין הבדל ! ותמיד אמרתי את זה אם היה נביא או כל המסתיקנים האלה או הקוראות בקפה האלה אם הם היוחוזים את העתיד אמתי אז הם היו עשירים .אגב מסתיקנים וכל קוראי בקפה למיניאם הם שקרנים ולא דובריי אמת .והם מנצלים את הטיפשות של הציבור שהציבור הולך ומאמין בהם .לא הם טיפשים ! אתם טיפשים כל מי שהולך לקבל משהו מהמסתיקנים או מכל הקוראי בקפה 01
א 25/11/2016 10:42 לא מבין בטכני וגרפים.
אינך יכול להגיד לו לא רציני. הוא עוסק בתורה מסובכת שמבחינתו תורתו אמונתו ומאמין בה עד הקצה. והוא עושה זאת כאחד הטובים שקיימים. זה שהתורה "מאכזבת" כמו בכל מקצוע או מדע אחרים..זה כבר סיפור אחר. תודה.
יוסף 25/11/2016 12:09 עם אתה קורא לזה מדע ....
כנראה אתה לא מבין במדע הוא עוסק הפסבדו מדע המתפאר בפסבדו מתמטיקה בשביל שאנשים כמוך יחשבו שזה מדע זה אחיזת עניים בדיוק כמו אסטרולוגיה שגם שם יש חישובים וזוויות של כוכבים וכל מיני כלים אסטרולוגים פסבדו מתמטיים .שיטת הניתוח הטכני היא אשליית ידע בחיזוי העתיד של מערכות מורכבות מאוד שמגלמות מאות משתנים שאין היום שום דרך מדעית לחזות אותם יותר מהטלת מטבע . לכן מר גורביץ לא מציג שום תיק יחס מכוון שהוא יודע שאין שום ערך מוסף לשיטה מבחירת מניות ומדדים באופן רנדומלי .
יוסף 25/11/2016 17:33 למר פרופ'100
ודרך הגב שלח לי את המייל שלך ואני הציג לך את התיק שלי והשמח לראות את התיק שלך ואת האסטרטגיה שלך
יוסף 25/11/2016 17:22 למר פרופסור איציק 100
דבר ראשון שאלה לי עליך גם אסטרולוגיה ,וקריאה בקפה זה מדע ? בו אני הגדיר לך מה ומתי מקובלת תיאוריה מדעית א. דבר ראשון השיטה צריכה לעמוד בניסוים אמפיריים ולהציג תוצאות מובהקות בטח מעל חוכמת מטבע ב. צריך שהיה לה מגדר וקונצנזוס כדי שיכלו לבדוק אותה מה שאין לניתוח הטכני ג. התחזיות של המנתחים צרכה להיות מדויקת כמו מניה עולה מניה יורדת ולא יש סיכוי שמניה תעלה אבל יש גם סיכוי שהיא תרד אייל מרבה להשתמש בלוגיקה עמומה שיכולה להתפרש גם לכן וגם לכן דבר שכיח אצל כל המיסטיקנים ד. זה שאין שיטה לחיזוי העתיד עדין לא אומר שאני צריך להציג תיק יחס שאני מכוון שאני לא טוען שיש לי שיטה לתזמון השוק ואני גם לא מתפרנס מזה ועם הייתי והיה לי כדאי להוכיח את השיטה שלי הייתי צריך להציג אותו לשם גלוי נאות והוכחה לאמיתות השיטה כל אחד מהרחוב יכול להמליץ על מניות ומדדים עם הוא לא מוכיח בהצלחותיו הוא ה.. אני ברוך משקיע לפי הדרך בעלת ההסתברות הגדולה להרוויח שהיא השקע לתווך ארוך מאוד ללא ניסיון תיזמון השוק במדדים גאוגרפיים וסקטוריאליים ובינתיים ברוך השם אחרי 12 שנה יש לי תשואות מספקות .
בני 25/11/2016 17:18 איציק 100 פרופסור לזיבולי שכל
תעשה לנו טובה ותשחרר אותנו מהנוכחות שלך.
פרופ' איציק100 25/11/2016 13:53 לפסיכיאטריה נוירולוגיה וחקר המוח.
אתה צודק ידידי. אם(אם)אני קורא לזה מדע..אז אני ממש ובכנות לא מבין במדע. אני שם לב שאתה בחור רציני ואינטיליגנט ואני מניח גם משכיל.(על באמת)אני לעומת זאת הסתבכתי עם(עם)המילים הגבוהות שלך(על באמת ובלי להעליבך חלילה)לגבי מדע הרי באונ' רוב המקצועות נקראים מדעי ה...וכו. הגדרת המילה מדע מסובכת מר יוסף. לגבי תיק יחוס אשמח אם ניפגש ותראה לי תיק יחוס שלך אחורה עשרים שנה וקדימה תכניות ל 20 שנה. בחפץ לב אציג לך את תיקנו 30 שנה אחורה והתכניות 30 שנה קדימה עם הצלחות מוכחות שכבר כתבתי על זה הרבה כאן. בדוק ב21 לחודש (תגובה 52 בסיכום יום הבורסה) תשואה על כל מליון שקל שהושקעו ב21.12.1986 ותבין על מה אני מדבר. אני רוצה לציין שאתה טיפוס של אנטי..וזה בסדר מבחינתי. אבל שפתך נקיה ומכבדת שלא מספר מחבריך כאן.
1 יובל 25/11/2016 08:34 הבורסה
גורוביץ' היקר אני לא נביא ואין נביא כמו שאתה מעריך ככה אני מעריך ואני אומר לא לקנות את מניית טאואר היא רק תרד מיפה ולא תעלה זה השיא של המניה ראו הוזהרתם ...........
יוסף 25/11/2016 12:51 מכוון שאין נבאים למרות מה שהרבה אנשים חושבים פו ....
יכול להיות שההימור של גורביץ יצליח יכול להיות הערכה שלך ימים יגידו
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש