גורביץ' מנתח את המדדים המובילים אחרי שבוע סוער - האם להיכנס לשוק?

המנתח הטכני של Bizportal מסתכל על ה-S&P500, הדאקס והמעו"ף ומספק המלצות השקעה
תגובות לכתבה(32):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 20.
    בקשה לניתוח
    חגי 18/11/2016 10:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גורביץ אתה יכול בבקשה לנתח את מניית טסלה - tesla?
    סגור
  • 19.
    חבל שאייל לא מדבר על ההבדל המהותי בין S&P500
    אחד מהעם 13/11/2016 01:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדאקס ות"א 25. S&P500 על אף שהוא שבר את הרצף העולה נמצא קרוב מאוד לשיא של כל הזמנים. הדאקס רחוק יותר מ-20% מהשיא שלו וגם ת"א 25 רחוק כ-20% מהשיא שלו. דבר אחר שלא ברור הוא למה להביא ניתוח גרפים חודשיים על בסיס שבועי, הרי עד סוף נובמבר לא ישתנה שום דבר!
    סגור
  • 18.
    מגמה
    נעם ליבנה 12/11/2016 12:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל שלום האם הסגירה של הדאו ג׳ונס בשיא כל הזמנים עם נר ירוק משמעותי לא מספקת אינדיקציה ברורה להמשך ?
    סגור
  • 17.
    מדד דאו ג׳ונס
    נעם ליבנה 12/11/2016 08:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל בקר טוב האם מהלך מדד הדאו השבוע והגעתו בצורה מרשימה לשיא כל הזמנים לא מהווה סימן לשאר המדדים ?
    סגור
  • 16.
    רוצה לקטר כי מאוכזב
    שובינסקי 11/11/2016 18:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נמצא בשוק בעולם ובארץ מלפני קום המדינה. כמו שעון שוויצרי כל מפולת אני משאיר דירה בשוק. לפי דעתי לא נשארו עוד הרבה דירות ואני מקווה שעד לכתי ישארו לחלדים איזה 8 דירות(4 ילדים)מה אתם אומרים? בבורסה אין לי מזל. בחיים באופן כללי כן.
    סגור
  • 15.
    מה שהו קורה בבריטניה. המדדים שם כבר יומיים מתרסקים למרו
    זיפו 11/11/2016 16:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המדדים בבריטניה מתרסקים כבר יומיים מעל 1 אחוז למרות שביתר השווקים דווקא יש עליות. כמו שאמר גוריביץ רמות הסיכון בשווקים נמצאות בשיא. למדדי ארהב שאף הם נמצאים בשיאים יש המון אויר לצלול למטה לכן לא נראה לי שירידות בארהב יפתיעו מי שהוא. זה הזמן הגרוע ביותר לקניית מניות. נצלו את העליות הלא מחויבות מציאות האחרונות וצאו לשבת על הגדר. שבת שלום
    סגור
  • 14.
    סוף סוף אייל מודה שגם הוא טועה והעליות הפתיעו אותו
    דילן 11/11/2016 15:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למרות שציפה שקלינטון תנצח. גם הניתוח מדויק. כל הגרפים מתוחים כלפי מעלה ורק מחכים לטריגר קטן כדי להתממש באיזה 10%. מי שקונה עכשיו מניות אפילו פארמה הוא חמור בן חמור. כשהירידות יתחילו הפארמה יצלול כמו אבן באוקיינוס.
    סגור
  • 13.
    סבלנות
    אלף. 11/11/2016 13:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היו הרבה מקרים בעבר שהבורסה בארהב בגיבה תחילה הפוך מהמצופה. ולאחר יום התעשתה. הירידות יתחילו היום .
    סגור
  • 12.
    מדד הנדלן ומדד הביומד
    יריב 11/11/2016 12:35
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אייל שלום, האם מה שעובר על מדד נדלן 15 הינו היפוך מגמה, האם יש בו רמז גם לשוק הנדלן ? לפני מספר שבועות דיברנו על האפשרות שהביומד יצא לדרך חדשה. האם לדעתך הירידות שפקדו בשבועות האחרונים מרמזות כרגע שאנחנו עוד לא שם ?
    סגור
  • 11.
    גורביץ תנתח את גבעות
    יוסי ח 11/11/2016 12:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יהיה לך יותר קל לנתח אותה כי ב מגד 6 זורפ נפט 1250 חביות ליום שבת שלום
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    אייל סקר מדייק לגמרה דוד 20 שנה בבורסה (ל"ת)
    דוד 11/11/2016 11:26
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 9.
    טעה המון
    אנונימי 11/11/2016 10:48
    הגב לתגובה זו
    8 3
    לאמר בלי לאמר כלום, למה בכלל הכתבה?
    סגור
  • לאנומאלי
    חבר של אייל. 11/11/2016 17:40
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני מבין שאתה בן זוגה של אחת ש. כמה זבי חוטם יש לכם? גרים בכפר שמריהו או בג'אסר. אתה בן 86 נכון?כך סיפרת? היפסדת השנה 400 שקל? לא חבל?
    סגור
  • 8.
    אנחנו בגל 5 של גל 5 - הכאוס בפתח (ל"ת)
    אלי 11/11/2016 10:41
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 7.
    העליות האחרונות בלופ
    עוקב אחרי הזקן חכם 11/11/2016 10:02
    הגב לתגובה זו
    3 5
    הם קניות של אוהדי טרפ המתלהבים שרצו לקנות מניות של תשתיות ותעשיה. ההתלהבות תגמר ואז יחזרו הירידות החדות. רמז אפשר לראות בנסדק.
    סגור
  • לחבר עוקב דבריך נכונים. לפעמים אתה קל עם לשונך:"כבשים"
    א100 11/11/2016 11:10
    הגב לתגובה זו
    12 1
    אתה בכיוון. הבורסה כבר זמן רב ברגרסיה שתואץ לאחר תוצאות הבחירה הספציפית(גם עם הילרי היא הייתה בורחת מטה)ישנה תאוריה שיכולה להפוך למציאות ש Nasdaq ישוב לאזור 1000>1300 נקודות. המצב בטטוני..שבת טובה.
    סגור
  • 6.
    איך אתם ממשיכים לראיין אותו
    ברייקדאנס 11/11/2016 09:54
    הגב לתגובה זו
    10 3
    כשבמשך שנים הוא לא פוגע בכלום!!! אין עוד שרלטנים? לפחות שיהיה גיוון של כלומניקים.
    סגור
  • יש שרלטנים ויש רב שרלטנים לכן ממשכים לראיין אותו (ל"ת)
    5 11/11/2016 14:32
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • הראה לי איך כותבים המילה בכותרת שלך באנגלית.
    כלומניק 11/11/2016 10:57
    הגב לתגובה זו
    8 3
    כך איני מבין משמעותה. וגם..אין עוד שרלטנים. הדע אלינו וננסה אותך מתוקי.
    סגור
  • 5.
    תמיד תעשו הפוך ,הוא אומר את זה בעצמו בהתחלה . (ל"ת)
    בא 11/11/2016 08:50
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • מר קושקוש? האם אינך מבין את הביטוי קושקוש? (ל"ת)
    היכן אמר? 11/11/2016 09:44
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 4.
    לא סיפק המלצות על מניות - כנסו
    אבי 11/11/2016 08:45
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אמ:לק, דיבר רק על מדד הדאקס, אס.אנד.פי והמעוף בלבד. אמר שצריך לתת לשווקים לעבור את התנודתיות הזאת וכרגע לשבת על הגדר. אין המלצות קניה או מכירה וגם לא דיבר בכלל על מניות.
    סגור
  • 3.
    הסמאל הערמומי והשטני נגד דמוקרטיה
    אזרח מתון 11/11/2016 08:35
    הגב לתגובה זו
    5 11
    מיליונים מפגינים נגד טראמפ. אחרי שכל התשקורת צרחה על טראמפ "האם תקבל את תוצאות הבחירות?" מי שיקשיב לגורביץ צריך להוסיף הרבה מלח והגיון אישי. שחררת 1200 רוצחי יהודים.עכשיו אתם בוכים שהמחיר יקר???? התשקורת צבועה. אחרי שטראמפ נבחר יש כתבות להכיר אותו.איפה הייתם בכל שנת הבחירות?????
    סגור
  • אתה אידיוט כמו שפכטל מגן הנאצים מנהיגכם ההזוי והשטני.
    אתה מתון? 11/11/2016 09:26
    הגב לתגובה זו
    3 9
    נ.ב: אף אחת לא רוצה להתחתן איתו ואף אחד לא מוכן להיוולד אצלו. לדעתי הוא אפילו בתול. מי תתקרב לפרצוף דוחה ומגעיל שכזה. דיבוריו הם המרדה לשמה. הבעיה יותר גדולה כיוון שכל המורדים הפוטנציאלים אינם מהימין המתון והרציני. הם באים משולי החברה ומהווים אבק שריפה של זעם מטורף שהם אינם שולטים בו ואף לא מבינים מאין זה בא להם. נשפיל את שפכתל בקרוב וזאת בנישקו שלו..פיו המזוהם..אבל הוא דרדס זב טוטם ושטני ליד המתאבים אותו . מה זה סמאל? אני אקסטרא אקסטרא לארג'.
    סגור
  • איפה ראיתה שהוא מגן על הנאצים. אתה נאצי?
    שלומי 11/11/2016 11:28
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בינתיים נראה שפך ולבך מזוהמים. אתה נשוי באושר? יבושם לך. מרוצה מעסקת שליט? אשריך. תומך בהילרי? שוב הפסדת. חסיד שוטה של הרצוג? לעולם תהיה בשולי החברה. אופוזיציה הזויה. שבת שלום ומבורכת לכולם
    סגור
  • לשלומי
    קלמן 11/11/2016 17:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני אומלל ודפוק. כולה פנסיה תקציבית 55.000 שקל נטו כגימלאי משרד הבטחון. מה לעשות ? זה מה יש חמוד. נאצי? ממש לא. צייד נאצים? ממש כן. נשוי עם חמישה בנים ובת כולם עם תואר שני ו22 נכדים. 4 בדרך. כיפה סרוגה. ביבי התארח אצלי וגם אחמד טיבי .(לא ביחד) וגם מאיר יערי וגם גאולה האמא של..ומי לא. מי זאת הילרי? לא שמעתי עליה. הרצוג..הייתי בבריתו..אביו היה חבר בן בית. אני ממש בשוליים ולא יכול להשתלב בין הטובים כמוך. היכן אם בכלל שרתת קקטוס? היית אחראי ממטרות בשלישות? הצנע לכת ילד רע.
    סגור
  • 2.
    גורביץ
    שלומי 11/11/2016 08:31
    הגב לתגובה זו
    5 6
    אם הייתי פועל לפי המלצותיו הייתי פושט רגל מזמן
    סגור
  • יש עוד כמה סאקרים פו שמקשבים לו והוא הגורו שלהם....
    222 11/11/2016 10:14
    הגב לתגובה זו
    6 4
    שמישהו הולך עיוור באמונה שום הוכחה לא תשנה את דעתו
    סגור
  • פופופו (ל"ת)
    פופו 11/11/2016 10:51
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • אני מבין שאתה עשיר רק מהסיבה שלא פעלת לפי אייל.
    לשלומי 11/11/2016 09:28
    הגב לתגובה זו
    10 3
    אם יש לך יותר מכמה גרושים אני מתחייב לתרום ביצה.
    סגור
  • 1.
    תעשו תמיד הפוך . (ל"ת)
    בא 11/11/2016 08:28
    הגב לתגובה זו
    10 4
    סגור
  • אוי איזה יופי