19:09 אדובי: הכנסות של 8.7 מיליארד דולר לשנת 2018, מניית החברה מטפסת 11% >>

17:52 נתון חיובי: תביעות ראשוניות לדמי אבטלה ירדו ב-22 אלף, הרמה הנמוכה ב... >>

16:16 הדולר היציג נקבע על 3.50 שקלים, האירו על 4.14 שקלים

15:34 ירושלים: חרדים מפגינים בכיכר השבת וחוסמים את תנועת הרכבת הקלה

14:36 בולטות בת"א: כיל יורדת 2.2%, דלק קבוצה יורדת 1.5%

12:52 רשות ני"ע הגישה לביהמ"ש בקשה להארכת ההגבלות על פילבר >>

12:16 מניית פרוטרום עולה 0.8% ומשלימה עלייה של 40% מתחילת השנה

12:13 מניית סודהסטרים יורדת 2.5% ומשלימה ירידה של כ-5% בחודש האחרון

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ' מנתח את המדדים המובילים אחרי שבוע סוער - האם להיכנס לשוק?

המנתח הטכני של Bizportal מסתכל על ה-S&P500, הדאקס והמעו"ף ומספק המלצות השקעה
 |  32
ניתוח טכני
Share





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

32 תגובות ב-20 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
20 חגי 18/11/2016 10:11 בקשה לניתוח
גורביץ אתה יכול בבקשה לנתח את מניית טסלה - tesla?
19 אחד מהעם 13/11/2016 01:13 חבל שאייל לא מדבר על ההבדל המהותי בין S&P500
לדאקס ות"א 25. S&P500 על אף שהוא שבר את הרצף העולה נמצא קרוב מאוד לשיא של כל הזמנים. הדאקס רחוק יותר מ-20% מהשיא שלו וגם ת"א 25 רחוק כ-20% מהשיא שלו. דבר אחר שלא ברור הוא למה להביא ניתוח גרפים חודשיים על בסיס שבועי, הרי עד סוף נובמבר לא ישתנה שום דבר!
18 נעם ליבנה 12/11/2016 12:29 מגמה
אייל שלום האם הסגירה של הדאו ג׳ונס בשיא כל הזמנים עם נר ירוק משמעותי לא מספקת אינדיקציה ברורה להמשך ?
17 נעם ליבנה 12/11/2016 08:13 מדד דאו ג׳ונס
אייל בקר טוב האם מהלך מדד הדאו השבוע והגעתו בצורה מרשימה לשיא כל הזמנים לא מהווה סימן לשאר המדדים ?
16 שובינסקי 11/11/2016 18:58 רוצה לקטר כי מאוכזב
נמצא בשוק בעולם ובארץ מלפני קום המדינה. כמו שעון שוויצרי כל מפולת אני משאיר דירה בשוק. לפי דעתי לא נשארו עוד הרבה דירות ואני מקווה שעד לכתי ישארו לחלדים איזה 8 דירות(4 ילדים)מה אתם אומרים? בבורסה אין לי מזל. בחיים באופן כללי כן.
15 זיפו 11/11/2016 16:10 מה שהו קורה בבריטניה. המדדים שם כבר יומיים מתרסקים למרו
המדדים בבריטניה מתרסקים כבר יומיים מעל 1 אחוז למרות שביתר השווקים דווקא יש עליות. כמו שאמר גוריביץ רמות הסיכון בשווקים נמצאות בשיא. למדדי ארהב שאף הם נמצאים בשיאים יש המון אויר לצלול למטה לכן לא נראה לי שירידות בארהב יפתיעו מי שהוא. זה הזמן הגרוע ביותר לקניית מניות. נצלו את העליות הלא מחויבות מציאות האחרונות וצאו לשבת על הגדר. שבת שלום
14 דילן 11/11/2016 15:54 סוף סוף אייל מודה שגם הוא טועה והעליות הפתיעו אותו
למרות שציפה שקלינטון תנצח. גם הניתוח מדויק. כל הגרפים מתוחים כלפי מעלה ורק מחכים לטריגר קטן כדי להתממש באיזה 10%. מי שקונה עכשיו מניות אפילו פארמה הוא חמור בן חמור. כשהירידות יתחילו הפארמה יצלול כמו אבן באוקיינוס.
13 אלף. 11/11/2016 13:13 סבלנות
היו הרבה מקרים בעבר שהבורסה בארהב בגיבה תחילה הפוך מהמצופה. ולאחר יום התעשתה. הירידות יתחילו היום .
12 יריב 11/11/2016 12:35 מדד הנדלן ומדד הביומד
אייל שלום, האם מה שעובר על מדד נדלן 15 הינו היפוך מגמה, האם יש בו רמז גם לשוק הנדלן ? לפני מספר שבועות דיברנו על האפשרות שהביומד יצא לדרך חדשה. האם לדעתך הירידות שפקדו בשבועות האחרונים מרמזות כרגע שאנחנו עוד לא שם ?
11 יוסי ח 11/11/2016 12:30 גורביץ תנתח את גבעות
יהיה לך יותר קל לנתח אותה כי ב מגד 6 זורפ נפט 1250 חביות ליום שבת שלום
10 דוד 11/11/2016 11:26 אייל סקר מדייק לגמרה דוד 20 שנה בבורסה (ל"ת)
9 אנונימי 11/11/2016 10:48 טעה המון
לאמר בלי לאמר כלום, למה בכלל הכתבה?
חבר של אייל. 11/11/2016 17:40 לאנומאלי
אני מבין שאתה בן זוגה של אחת ש. כמה זבי חוטם יש לכם? גרים בכפר שמריהו או בג'אסר. אתה בן 86 נכון?כך סיפרת? היפסדת השנה 400 שקל? לא חבל?
8 אלי 11/11/2016 10:41 אנחנו בגל 5 של גל 5 - הכאוס בפתח (ל"ת)
7 עוקב אחרי הזקן חכם 11/11/2016 10:02 העליות האחרונות בלופ
הם קניות של אוהדי טרפ המתלהבים שרצו לקנות מניות של תשתיות ותעשיה. ההתלהבות תגמר ואז יחזרו הירידות החדות. רמז אפשר לראות בנסדק.
א100 11/11/2016 11:10 לחבר עוקב דבריך נכונים. לפעמים אתה קל עם לשונך:"כבשים"
אתה בכיוון. הבורסה כבר זמן רב ברגרסיה שתואץ לאחר תוצאות הבחירה הספציפית(גם עם הילרי היא הייתה בורחת מטה)ישנה תאוריה שיכולה להפוך למציאות ש Nasdaq ישוב לאזור 1000>1300 נקודות. המצב בטטוני..שבת טובה.
6 ברייקדאנס 11/11/2016 09:54 איך אתם ממשיכים לראיין אותו
כשבמשך שנים הוא לא פוגע בכלום!!! אין עוד שרלטנים? לפחות שיהיה גיוון של כלומניקים.
5 11/11/2016 14:32 יש שרלטנים ויש רב שרלטנים לכן ממשכים לראיין אותו (ל"ת)
כלומניק 11/11/2016 10:57 הראה לי איך כותבים המילה בכותרת שלך באנגלית.
כך איני מבין משמעותה. וגם..אין עוד שרלטנים. הדע אלינו וננסה אותך מתוקי.
5 בא 11/11/2016 08:50 תמיד תעשו הפוך ,הוא אומר את זה בעצמו בהתחלה . (ל"ת)
היכן אמר? 11/11/2016 09:44 מר קושקוש? האם אינך מבין את הביטוי קושקוש? (ל"ת)
4 אבי 11/11/2016 08:45 לא סיפק המלצות על מניות - כנסו
אמ:לק, דיבר רק על מדד הדאקס, אס.אנד.פי והמעוף בלבד. אמר שצריך לתת לשווקים לעבור את התנודתיות הזאת וכרגע לשבת על הגדר. אין המלצות קניה או מכירה וגם לא דיבר בכלל על מניות.
3 אזרח מתון 11/11/2016 08:35 הסמאל הערמומי והשטני נגד דמוקרטיה
מיליונים מפגינים נגד טראמפ. אחרי שכל התשקורת צרחה על טראמפ "האם תקבל את תוצאות הבחירות?" מי שיקשיב לגורביץ צריך להוסיף הרבה מלח והגיון אישי. שחררת 1200 רוצחי יהודים.עכשיו אתם בוכים שהמחיר יקר???? התשקורת צבועה. אחרי שטראמפ נבחר יש כתבות להכיר אותו.איפה הייתם בכל שנת הבחירות?????
אתה מתון? 11/11/2016 09:26 אתה אידיוט כמו שפכטל מגן הנאצים מנהיגכם ההזוי והשטני.
נ.ב: אף אחת לא רוצה להתחתן איתו ואף אחד לא מוכן להיוולד אצלו. לדעתי הוא אפילו בתול. מי תתקרב לפרצוף דוחה ומגעיל שכזה. דיבוריו הם המרדה לשמה. הבעיה יותר גדולה כיוון שכל המורדים הפוטנציאלים אינם מהימין המתון והרציני. הם באים משולי החברה ומהווים אבק שריפה של זעם מטורף שהם אינם שולטים בו ואף לא מבינים מאין זה בא להם. נשפיל את שפכתל בקרוב וזאת בנישקו שלו..פיו המזוהם..אבל הוא דרדס זב טוטם ושטני ליד המתאבים אותו . מה זה סמאל? אני אקסטרא אקסטרא לארג'.
שלומי 11/11/2016 11:28 איפה ראיתה שהוא מגן על הנאצים. אתה נאצי?
בינתיים נראה שפך ולבך מזוהמים. אתה נשוי באושר? יבושם לך. מרוצה מעסקת שליט? אשריך. תומך בהילרי? שוב הפסדת. חסיד שוטה של הרצוג? לעולם תהיה בשולי החברה. אופוזיציה הזויה. שבת שלום ומבורכת לכולם
קלמן 11/11/2016 17:35 לשלומי
אני אומלל ודפוק. כולה פנסיה תקציבית 55.000 שקל נטו כגימלאי משרד הבטחון. מה לעשות ? זה מה יש חמוד. נאצי? ממש לא. צייד נאצים? ממש כן. נשוי עם חמישה בנים ובת כולם עם תואר שני ו22 נכדים. 4 בדרך. כיפה סרוגה. ביבי התארח אצלי וגם אחמד טיבי .(לא ביחד) וגם מאיר יערי וגם גאולה האמא של..ומי לא. מי זאת הילרי? לא שמעתי עליה. הרצוג..הייתי בבריתו..אביו היה חבר בן בית. אני ממש בשוליים ולא יכול להשתלב בין הטובים כמוך. היכן אם בכלל שרתת קקטוס? היית אחראי ממטרות בשלישות? הצנע לכת ילד רע.
2 שלומי 11/11/2016 08:31 גורביץ
אם הייתי פועל לפי המלצותיו הייתי פושט רגל מזמן
222 11/11/2016 10:14 יש עוד כמה סאקרים פו שמקשבים לו והוא הגורו שלהם....
שמישהו הולך עיוור באמונה שום הוכחה לא תשנה את דעתו
פופו 11/11/2016 10:51 פופופו (ל"ת)
לשלומי 11/11/2016 09:28 אני מבין שאתה עשיר רק מהסיבה שלא פעלת לפי אייל.
אם יש לך יותר מכמה גרושים אני מתחייב לתרום ביצה.
1 בא 11/11/2016 08:28 תעשו תמיד הפוך . (ל"ת)