10:28 בולטות בת"א: גילת יורדת 1.2%, הראל השקעות עולה 1.3%

09:45 הדולר מוסיף 0.1% ונסחר סביב 3.49 שקלים

09:12 דיווח: נבדק חשד לפלילים נגד יו"ר הקואליציה דוד ביטן >>

08:27 אסיה: הניקיי עולה 0.25%, סיגפור יורדת 0.45%

08:26 מרים נאור לקראת פרישה: "לא ניתן לאיים על בית המשפט"

08:24 חיפה: אזעקה תישמע בשעה 10:05 במסגרת תרגיל צבאי

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ' מנתח: השבירה מטה ב-S&P500, והמלצת השקעה חד משמעית לטווח ארוך

רגע לפני הבחירות בארה"ב, המנתח הטכני של Bizportal בוחן את המדדים המובילים - ומספק המלצות השקעה
 |  67
זווית טכנית
Share





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

67 תגובות ב-30 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
30 עושה סדר 09/11/2016 17:20 המשך כמה עובדות שיעשו לכם סדר בשוק ההון
צריך להבין שכל התחום הזה הוא תלוי מסגרת זמן וזה צריך להיות מותאם לכל בן אדם בנפרד...בהתאם לאישיות .....לכסף שיש לו להשקיע ולא כסף שהוא צריך למטרה אחרת...לכמה זמן יש לו להשקיע בתחום....ובכלל מה הוא מצפה לעשות מההשקעה שלו עיקר הבעייה היא בדיעה הרווחת שנוצרה במדינת ישראל בפרט וזה בעיקר לאור פרסומים הזויים ושלילים.....צריך להתייחס לעניין ברצינות וזה מקצוע לכל דבר ועניין וכמו שלא היית נהפך להיות עורך דין בחצי שנה ...לא תוכל להיות משקיע עם מספיק תובנות כדי לדעת להיות ריווחי בתקופה כל כך קצרה לסיכום מה שבאמת הופך משקיע למשקיע טוב זה תוכנית עבודה ברורה מאוד ...סבלנות ומשמעת עצמית....ניהול סיכונים נכון...וידע כזה או אחר דבר אחד בטוח שזה תהליך ארוך שדורש תיקונים לאורך כל הדרך בדברים שאנחנו פחות טובים בהם ומלא ניסוי ותעייה עד שהופכים להיות עם מאזן חיובי ויודעים בדיוק מה עושים בכל מצב נתון בהצלחה לכולם
29 עושה סדר 09/11/2016 17:09 כמה עובדות שיעשו לכם סדר בשוק ההון
בתור התחלה יש חוק שאומר: תסחר את הידע שלך בלבד כי לכל אחד יש אופי שונה רמת סיכון משתנה וציפיות שונות במה הם מצפים להשיג בלהתעסק בתחום או בלהכנס לעסקה כזאת או אחרת. ככה שלבוא ולהאשים את גורביץ זה קצת לא נכון כי כל אחד שעושה ניתוחים לכלל אומר במפורש שהניתוח לא מהווה יעוץ ואין לראות בזה המלצה להשקעה או במילים אחרות הוא לא יועץ השקעות ( ואני לא ממש מהעוקבים אחרי ניתוחים של אחרים ככה שאין לי אינטרס לצדד בו או להפך) בכללי זה נכון שאי אפשר לחזות את השוק אבל מי שמתעסק בניתוח טכני ומכיר את הכילים שלו היטב יכול להעריך באחוזים יותר גבוהים איפה התמיכות/התנגדויות שיש בשוק ומה הוא שואף לעשות אבל אלו רק הנחות עבודה שהמנתח עושה כדי להעריך מה השוק ירצה לעשות...בפועל השוק יכול לעשות מה שהוא רוצה ולכן הכלי המנחה של בן אדם שעוסק בתחום ומבין דבר אחד או שתיים זה בעיקר ניהול הסיכונים וזה מה שגורם לו להיות ריווחי לאורך זמן בשילוב עם עוד נתונים שחייבים בתחום כזה...כמו סבלנות...משמעת עצמית גבוהה מאוד וניתוח טכני ברמה טובה ושילוב של פנדמנטלי צריך להבין שכל התחום הזה הוא תלוי מסגרת זמן וזה צריך להיות מותאם
28 זלמה 08/11/2016 07:32 גורביץ
מי ששמע לגור ביץ הפסיד את כול הונו.אפס
27 גורנישט 05/11/2016 17:32 צריך לדעת להבין ניתוחים טכניים מי שמבין מרוויח .גורנישט (ל"ת)
יוסף 06/11/2016 08:23 אין מה להבין בניתוח טכני כל אחד רואה את מה .....
שהוא רוצה לראות זה שיטה ללא קונצנזוס ולכן אין לה שום ערך בין היתר
26 שי 05/11/2016 11:09 האמת גורביץ אתה צריך דיסקליימר ענק
יש פראיירים בערמות, אתה מדבר כאלו ניתוח טכני זה מדע מדוייק ואם לעקוב אחרי " תחזיות" ,זה שטויות בולשיט מקסימום תחביב נחמד .
רוס 05/11/2016 19:34 לשי
מה אם לא האמת. אז מה הוא צריך? ומה רע בתחביבים נחדים
44 05/11/2016 19:14 צודק ניתוח טכני זה מקסימות ציורים נחמדים וזה מש שזה (ל"ת)
25 אחת שלא מבינה א 05/11/2016 11:05 רציו¡! רציו!!!
פראייריםםם בכמויות
24 אסף 05/11/2016 08:39 גורביץ למה אתה לא עונה על השאלה מתגובה 5?
ואני דווקא מאוהדים שלך ולא מהמשמיצים
23 רק למעלה. 04/11/2016 19:55 ן (ל"ת)
22 משקיע 04/11/2016 19:16 אייל גורביץ' מנתח טכני מצוין
אני גם הייתי מבקר אותו אבל אייל מוכשר מאוד ופגע ברוב הסקירות שלו ואם הוא אמר לפני שבועיים אז המצב היום שונה!! אין רק עליות או ירידות והסקירות משתנות
moshe 05/11/2016 13:40 שאלה למשקיע
אם אייל כל כך מצוין כי הגדרתך-מדוע לא שמת כסף על הניתוחים שלו,אצלו הכל על היבש בלבד
21 רק למעלה. 04/11/2016 15:31 לדוקטוא הפרופסור בקשה להפסיק להפחיד
כי כל העולם וישראל כרגע בשיא השיאים. אז אל תפחיד כי זה רק למעלה בבירור.
20 דוביד 2 הלא מקורי 04/11/2016 14:33 אייל הוא בושה לניתוח הטכני (ל"ת)
א100 04/11/2016 15:22 לא משתמשים בטכני בכלל.
אבל קוראים את אייל ועוד כמה מנתחים בארץ ומאות בעולם ואנו מציינים בוודאות שגורביץ' כותב ומסביר בצורה טובה את דבריו. לדעתנו הוא בין המובילים בארץ והעולם וזאת עם המגבלות של הטכני בסך הכל. אבל אם. ננטרל "רעשי משנה" הרי בטכני עצמו אייל באמת בין המובילים..
יוסף 04/11/2016 17:07 גם קוראים בקפה וחוזים בכוכבים מבנים טוב בשיטות ...
שהם מציגים וזה עדיין לא מעניק לשיטות האלה אמיתות חיזוי חוץ מאשליית ידע ומימניות אלה רק מוליך אותם שולל . אין לשיטות האלה שום ערך מוסף מהטלת מטבע רנדומלית שלא דורשת צורך בתשלום על קורסים וקניית תוכנות מיותרות שאין להם שום בסיס וערך . דווקא בגלל שאייל משתמש במוסגים פסבדו מדעיים זה יותר גרוע ומטעה ויוצר מצג שב כאילו יש בשיטה זו איזה ערך בזמן שכל אחד יכול לראות בציורים שלא את מה שהוא מחפש ללא שום קונצנזוס בדיוק כמו קריאה בקפה או האסטרולוגיה . כדאי ששיטה תעבוד לפחות בהסתברות גבוה מחוכמת המטבע היא דורשת הכנסת נתוני אמת ולא נתונים דמיוניים שמציגים תוצאות דמיוניות בדיוק כמו שגם בכל מדעים המדויקים והאמפרים עם לא תכניס נתונים אמתיים לא תקבל תוצאות אמתיות .
יצחק 05/11/2016 14:07 יוסף
אתה ממש הזוי .ראשית תשים את הניתוח שלך ואז נראה האם אתה פוגע. שנית לבקר הכי קל ,נראה אותך מראה כאן לכולם את הסטייטמנט של 5 שנים לאחור
ליצחק 06/11/2016 19:29 לצערי אין היום שום שיטה שיכולה לחזות את העתיד בשווקים .
יותר טובה מחוכמת המטבע אני לא מבקר אני מציין עובדה מדעית וחבל שאין לי שיטה כי עם היה לי כזו הייתי מיליארדר ובטח לא הייתי משתף אותך בא מכוון שהיא הייתה מעבדת את הערך שלה מכוון שמסחר יומי או לטווחים קצרים זה משחק סכום 0 . זה שאין לי שיטה וזה שאין בכלל היום שיטה הטובה מהטלת מטבע לחיזוי השווקים זה לא אומר שצריך להשתמש בשיטה קיקיונית שאין לה שום ערך מוסף חוץ מאשליה של ידע ומתכונת בטוחה להפסיד כסף . דבר שני השיטה הבדוקה והבטוחה ביותר להרוויח בשוק ההון מבחינה סטטיסטית זה רק השקעה לטווחים הארוכים מאוד של שנים עם מינימום פעולות בביזור בין מדדים גאוגרפיים ומדדים סקטוריאליים .ועם אתה מעוניין לראות את התוצאות שלי שלח לי את המייל שלך ואני יציג בפניך את התיק שלי זאת לאומת גורביץ שמסרב להציג תיק יחס וזורק תחזיות ללא בסיס ומסתמך על הזיכרון קצר המועד של המשקיע.
19 דוד 04/11/2016 14:12 אייל סקירה על הדקס דוד20 שנה בבורסה (ל"ת)
18 דוד 04/11/2016 14:11 אייל אני 20 שנה בבורסה הפעם נתתה סקר מדויק לגמרה כול ה
אייל הפעם כול הכובד לו הלכתה אם הבנקים נתתה סקר מדיק לגמרה המשיך כך
בבקשה... 06/11/2016 01:43 להבא, אפשר תגובה עם יותר שגיאות כתיב ?... (ל"ת)
17 אלי 04/11/2016 14:04 גונב דעת- עובד אלילים ומזלות (ל"ת)
אם 05/11/2016 11:45 אפשר לגנוב את
דעתך בכזאת קלות..אתה אומלל למדי.
16 יהודה ברקן 04/11/2016 13:41 גורביץ אתה יכול להשתתף בסרט קומדיה תחליף תחום (ל"ת)
15 ניר 04/11/2016 12:29 גורביץ לך תמכור עמבה (ל"ת)
14 מישהו 04/11/2016 11:30 בושה-- s&p 1500 טבע גז דולר - כלום 000000 (ל"ת)
יוסף 04/11/2016 13:18 צודק אבל גורביץ יודע שלציבור יש זיכרון קצר...
והוא פותח את הסקירות שלו רק איפו שהוא המר נכון "עם תפשפשו בארכיון תמצאו ש....... שגורביץ לא כחם יותר מהמטבע
ליוסף 04/11/2016 22:50 איפו ראית את הסקירות
שהוא המר? ולמה הוא לא כחם? ואתה קחם?
יוסף 06/11/2016 16:43 אני לא טוען שאני חכם ויודע לחזות את השוק .....
וגם לא מוליך שולל את המשקעים שלא מבנים ומרוויח כסף מזה עם גורביץ היה יודע לחזות את השוק מעל חוכמת מטבע הוא לא היה זקוק לתת לך "המלצות "הוא היה יושב באיי בהמה עם הלפ טופ ומדפיס כסף . אני רק מציין שאין שיטה היום לחזות את המדדים וניתוח טכני שווה לאסטרולוגיה וקריאה בקפה .עשרות מחקרים מצאו שקוף שבוחר מניות בצורה רנדומלית בסופו של דבר מצליח יותר מרוב הגדול של מנתחי טכני ופונדמנטלי . הוא מהמר ומלביש לזה צורה של פסבדו מתמטיקה אבל גם חמור הלובש בגדי זהב עדיין חמור הוא וכך בדיוק גם השיטה הטכנית לובשת זהב "מדעי ושווה להטלת מטבע .
13 גיא 04/11/2016 11:23 טועה המון
גורביץ המליץ על אלוט ועל מתכת כסף והם ירדו המון מאז. בשם ההגינות צריך לשאול אותו על זה ושהוא יודה שהוא גם טועה המון.
יצחק 05/11/2016 14:06 טועה המון
רק משאינו נותן סקירה לא טועה -כמוך למשל
ליצחק 06/11/2016 16:51 תתפלא ההצלחות שלו לא היו פחות טובות משל גורביץ ...
ההבדל בניהם שגורביץ יודע להרוויח מזה כסף וגיא לא יודע ועל זה אני מוריד בפני גורביץ את הכובע איך מבולשיט עושים כסף זה דרך הגב גם כשרון גדול מאוד ואני מודה שאני לא ניחנתי בו .
יוסף 04/11/2016 13:14 הוא מדייק בדיוק כמו הטלת מטבע בשביל זה לא צריך ......
ציורים ותוכנות של בורסה קפה ומה שיפה הוא תמיד פותח את הסקירה שלו לפי המגמה וקובר בבית הקברות של הכישלונות את כל הפספוסים שלו . אבל לרוב הציבור יש זיכרון קצר מועד קל וחומר למי שעוד מאמין באשליה הזו
12 דוד מירושלים 04/11/2016 10:52 שאלה למר גורביץ
רק לפני כשבועיים שלשה, כאשר מדד 25 עמד בסביבות 1460 אמרת שיש פריצה ומדד 1500 בקרוב. נו....?????????
1 04/11/2016 13:15 גורביץ מה עם טבע שהמלצתה בחום ? (ל"ת)
11 אחת שמבינה א 04/11/2016 10:46 מר גורביץ היקר!
שוב פספסת הזדמנות לצאת מלך וחבל. אסביר את עצמי למה אני מתכוונת. לפני כמה חודשים טענת שהSP יגיע לשיא חדש וזה קרה במהלך העליות ואם היית אז קורא מהלך אחד קדימה היית מזהיר את המשקיעים מפני גל ירידות בדרך ולא עשית זאת, כרגיל נסחפת וטענת שהSP יגיע לעוד שיא חדש ואז החלו הירידות, הירידות בחודש האחרון במעוף נבעו ממניות התרופות שירדו . הירידות ממשיכות בגלל אי וודאות בבחירות באמריקה ואת זה היית צריך לקחת בחשבון . זה לא חכמה לנתח את השוק לאן שהרוח נושבת ולזה בדיוק אני טוענת תמיד שאתה מעליב את האינטלגנציה שלנו, מה נראה לך שאנחנו לא יודעים שעכשו רמת הסיכון גבוהה? וחוץ מזה מה יקרה לדעתך אם קלינטון תנצח? לדעתי יהיו עליות וימחקו את הירידות שהיו בשבוע האחרון. שבת שלום ומבורכת לכולם.
לאחת סתומה א 05/11/2016 18:42 למה את כותבת למר גורביץ היקר
הרי כבר פה רואים את אופייך והתנהגותך. אם הוא כל כך גרוע לדבריך וזה לא נכון כי סביר +++ ואת המכשפה שמפילה חללים בבורסה אז תפסיקי לברך ומצד שני לתקוע סכין שבטח את גם עושה לבעלך אם בכלל מישהוא בעולם הסכים להתחתן איתך
יצחק 05/11/2016 13:53 אחת שמבינה א
קצת צניעות - בבחירת שם שבו את רושמת דברייך. נכון הוא שאייל הולך עם הזרם =התנהגות של המונים . לפחות אני טרם ראיתי את הסקירה שלך עד כה . ממתין לחוכמתך ואז תהיה לך גם זכות להעביר ביקורת . בינתיים ללא העלאת סקירה את כמו גורביץ' הין נוח =רק דיבורים פאקה - פאקה מלים
אבי 05/11/2016 11:49 הוא באמת יקר לגביך?
או שגם כאן את משקרת כרגיל. אלא אם כן את מקנאה בעושרו הרב שצבר בעהודתו בבורסה שנים רבות ולימוד מאות אלפי תלמידים מרוצים. אני למגתי אצלו לפני שנים ואני מרוויח בממוצע פי 1.4 מאשר כל חברי!!!
יוגב 04/11/2016 14:49 לאחת
את סתומה ורעה וקרצייתית ומנוולת והפסדתי בגללך 17.000 שקל וכל חבריי ששמעו בקולך הפסידו ים.
לאחת שמבינה א 04/11/2016 12:37 תפסיקי להעיר לאייל....
את יותר דופקת את האנשים פה באתר עם ההמלצות שלך וההסברים שלך...חבל שהאתר נותן לך ביטוי פה.
10 ליר 04/11/2016 10:44 אייל גורביץ
תמיד מדבר בדיעבד ועוקב טרנד. אם יורד טוען שימשיך לרדת ואם עולה טוען שימשיך לעלות. וכל פעם עם תירוץ אחר\דומה. בקיצור הבנו..תביאו משהו אחר שיחדש
9 אייל גורביץ 04/11/2016 10:18 לקנות פוטים ביום שלישי למכור אותם ברביעי בפתיחה
בעקבות נצחון טראמפ
יצחק 05/11/2016 14:03 אייל גורביץ
לממליץ יושר -אתה שם על המלצתך לירה ? כי לע"ד הוא לא תבחר,הכל ספין של הילרי על מנת להמריץ על מצבעים להצביע עבורה(תרגיל ביבי)
8 קורא בכוכבים 04/11/2016 09:57 גורביץ' צודק
מצב הכוכבים והקואורדינטות תומכים בכל ההערכות של גורביץ'. קו ההצלחה המשונן שינה כוון ויורד עכשיו ללא הפסקה מכוכב צדק ונבלע בחור השחור מאחורי צבר אורנוס ולא ממשיך הלאה לשום כיוון כהרגלו . בנוסף לכך , קו המזל השופע חוצה בפעם הראשונה את מזל תאומים ומתקדם במהירות לכוון מזל עכביש .בפעם האחרונה שזה קרה זה היה ב 1929 שבועיים לפני פרוץ המשבר הכלכלי הגדול . כמו כן מזל אריה הצטמצם מאוד בנפח הזנב שלו שפונה למזל גדי , הווה אומר שהבשורות הרעות שולטות עכשיו בשמים ובארץ . אין גם שום קוויי זריחה מכוון מזל דלי לכוון מקבץ החמניות .
יצחק 05/11/2016 14:01 קורא בכוכבים
אתה גונב דעת של כותבת בשם גבריאלה מיטלמן-http://astrologyandthemarkets.blogspot.co.il/ תשפטו לבד
מוטי 10/11/2016 20:46 איזה דעת יש לאסטרולגיה ? דעת של מטבע
שרלטנות בשקל בדיוק כמו ניתוח טכני ועוד עושים מזה כסף איזה כסילים
קורא בעיתון 04/11/2016 19:52 הוכחות נוספות
שכחת לציין שהתנשמת ביער הפסיקה לחרחר והתנים בוואדי הפסיקו ליילל !
חיים 04/11/2016 14:02 אהבתי (ל"ת)
קורא בקפה 04/11/2016 13:36 על שולחן הניתוחים - ניתוח בספל עתיד המדד בשווקים...
בקריאת התוכנה בבורסה קפה התגלה צורה של דג שמופיע משמאל לידית הכוס המייצגת ירידות בטוח הקצר, נראה גם דגל בצד ימין של הידית המסמן כנראה סכנה בטווח המידי , תבנית הדוב שנראה המסמן מאבקים רבים בין העליות לירידות המדדים הבשורה הטובה שבתחתית הכוס אנו רואים צורה של הר המסמן מעברים, מכשולים, עליות ומורדות בחיים לכן נראה שהעליות יחזרו לאחר הירידות וגם תבנית הפרות שנראה בשפת הספל מסמנת את בשורות טובות .
7 אלי 04/11/2016 09:53 לדבר לא עולה כסף!
או שכן?! אבל לא לו, אלא לכם!
לאלי 06/11/2016 16:54 יש כאלה שיודעית גם להרוויח מדבורי והמלצות סרק כסף (ל"ת)
רוס 05/11/2016 19:38 לאלי
מה פרוש בעברית פשוטה שאבין של לא לו או לו לא נשמע לי ביטוי מצחיק שלא ממש קיים ובת הימצאת אעלק לולו
6 איציק 04/11/2016 09:38 חרטטן
מדבר בכזה ביטחון כאילו הוא באמת יודע לנבא ע"פ הגרפים , מי שהיה שומע לעצתו היה מפסיד את התחתונים אחרי גל ירידות ו"עליית רמת הסיכון" ממליץ למכור ,נראה מתי ימליץ להיכנס שהשוק יגיע לשיא. חרטטן צריך להתמיד בהשקעה ולא לזגזג קשה לתזמן את השוק אחרי הבחירות השוק יעוף למעלה וגורביץ יתעורר ויגיד אמרתי לכם המגמת ארוכת הטווח היא עליות אני מעולם לא אמרתי למכור.חכו תראו איך הזיקית תשנה את הצבע שלה.
מי 04/11/2016 14:41 יותר מנוול
את או אחת שלא מבינה א,,, ?
לאיציק 05/11/2016 19:43 למה אתה מוסיף חרטטן לאחר שימך
מה אתה דביל יורד על עצמך? גם לא הבנתי כלום מסיפורך הארוך מה אתה מתכוון בכלל אחי
לאיציק 07/11/2016 12:21 אתה רוצה להבין מה שנוח לך להבין האמת כואבת....
ובמקרה שלא הבנתה את דבריו יש לך בעיה שכלית חזקה או אולי אתה רוצה לראות רק מה שנוח לך לראות
5 אסף 04/11/2016 09:26 שאלה למרה גורביץ
למה אחרי רצף כזה של ירידות הדולר לא עולה אלא יורד -בדרך כלל בעבר כשהיו מפולות הדולר היה עולה חזק -האם זה קשור לבחירת טראמפ ?לתשובתך אודה
יוכי 05/11/2016 19:45 מה פרוש מרה
הוא בחור נדמה לי כי היום אייל זה גם שם לבנות כמו כל שמות הבנים שהפכו לשני המינים כמו טל ויובל ועוד
4 דוני 04/11/2016 09:10 מה הוא אמר? מישהו הבין? מביך... (ל"ת)
3 חחח 04/11/2016 09:06 בדיחה
אחרי שבחודשים האחרונים פמפם לנו רק למעלה פתאום ראה ירידות התחיל להגיד ירידות. חוץ מזה כמה שקוף שביזפורטל נכנסו לשורט החודש כל הכתבות רק שליליות ועכשיו מנסים לפמפם שורט דוייצה בנק.
אני עובד בדוייצה 04/11/2016 09:33 אני לא זוכר באיזה מדינה המרכז שלנו
אבל אין שום שורט כי כוללללללם קבעו רק למעללללללה...
2 עוקב אחרי הזקן חכם 04/11/2016 08:54 אהה... בוקר טוב אליהו
ירד לך הגרוש? רק לפני שבועיים הבטחת שיאים חדשים....1500 במעוף זוכר? זקן חכם צדק. החל מקיץ 2015 התחיל שוק דובי שזוחל למטה באיטיות כי עדיין יש משקיעים שחושבים שריבית נמוכה תכריע את הכיוון למעלה. אלו הם משקיעים תמימים שילמדו בדרך הקשה מהו שוק דובי. בכל מקרה כסוחר אני חושב שאם הילרי תנצח יהיה עוד גל קטן של עליות אבל לא לאורך זמן.....הצלחות לכולם
1 אברום 04/11/2016 08:42 שוב כותרת של נרות, רצף, סיכון ושטויות.
למשקיע הנבון, פשוט קשקשת וכיבוס מילים. בקיצור שטויות.
אחד מהעם 04/11/2016 11:36 אז מה אתה עושה פה?? (ל"ת)
לאחד העם 04/11/2016 13:39 הוא מזהיר את האנשים כמוך מפני אשליות ושרלטנות (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש