האם מניית אפריקה סוף סוף מתרחקת מהתחתית האחרונה?

המנתח הטכני של Bizportal על מניית אפריקה ששברה רצף יורד וייתכן שפנייה כלפי מעלה
אייל גורביץ', צילום: Bizportal; Getty Images Israel
הסורק של בורסהגרף פלט אתמול את אפריקה +3.41% אפריקה 21.2 +3.41% אפריקה בסיס:20.5 פתיחה:20.5 גבוה:23 נמוך:19.4 תמורה:1,220,408 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  תוך ציון העובדה שהיא שוברת רצף יורד בשני ממדי זמן, שבועי ויומי, כפי שאפשר לראות בגרפים המצורפים. 

אפריקה אמנם אינה נמצאת במגמת עלייה אך מצויה לאחר שחיקה דרמתית במחירה וסימני איסוף סחורה ארוכים. בגרף השבועי אפשר לראות שהחל ממארס השנה מאופיינים הרצפים העולים בגידול במחזורי המסחר כעדות לכניסה של כסף חדש. מאידך גיסא, הרצפים היורדים מאופיינים בדעיכה של המחזורים כעדות ולפיה ההיצע העומד למכירה הולך ואוזל. הרצף היורד האחרון היה בוטה במיוחד במחזורי המסחר הנמוכים שלו. 
בגרף היומי המצורף אפשר לראות את העלייה של אתמול שלוותה בגידול במחזורי המסחר, ולא רק זאת אלא שהיא לוותה בפער מחירים עולה. המרכיבים אותם מניתי קודם מעלים את הסבירות שלפיה המניה ראתה תחתית אחרונה ופניה מעלה. 
 
 
הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ
 
הערה : כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.
 
אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.
תגובות לכתבה(22):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    חחחחחחחחח.
    שי 22/11/2016 10:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצאה תחתית, חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • 14.
    חבל שלא קראתי הייתי מוכר (ל"ת)
    עוף החול 21/11/2016 22:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    ועוד איך מתרחקת מהתחתית -צוללת (ל"ת)
    מוני 21/11/2016 10:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    גורביץ אתה לא פוגע חחח (ל"ת)
    בן 20/11/2016 13:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 11.
    השחלה מהסרטים של אייל גורנישט
    מיקי 20/11/2016 11:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אייל כשאתה משחיל לאנשים שי קצת שמן אחרת זה כואב.
    סגור
  • 10.
    ברכות על ההשחלה.... (ל"ת)
    שייקה 14/11/2016 00:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • איזה השחלה (ל"ת)
    גונן 14/11/2016 08:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    אפריקה אני ראיתי בגרף איסוף סחורה בסוף המסחר היה חירבון
    אוריה 03/11/2016 18:54
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אייל גורביץ' עם כל הכבוד איסוף סחורה מהתחת מהגרף שלו שמתם לב מרוב עומס בגרף אפריקה נתנה בסוף המיסחר חירבון על כל האיסוף הסחורה ובקיצור נכנסנו למלכודת העוקץ של חרטטנים עם תחזיות ששוות לתחת .
    סגור
  • 8.
    אטוק לא נמאס לך
    אפריקאי 03/11/2016 13:09
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שמענו עלייך ימושעמם!!!! המניה לאחר ההסדר תעוף למעלה
    סגור
  • 7.
    שולחן השרלטולוגיה של גורביץ (ל"ת)
    1 03/11/2016 12:59
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    כמו לנתח חברה לקרקעות על הירח. תרשמו בהסדר תרד ל0-40!
    atuk19 02/11/2016 23:41
    הגב לתגובה זו
    6 5
    החברה חדלת פירעון והולכת להסדר במסגרתו מי שיזרים כסף - יקבל 95-100% מהמניות. והמניה תרד ל0-40 אגורות. זו תחתית אחרונה? כמה פעמים חשבתם את זה? כסף חדש נכנס? תבדקו את האסיפה האחרונה. רק מוסדי אחד נמצא שם בטימטומו המוחלט. כי החברה לא שווה 0 אלא מינוס. איך אפשר לעשות ניתוח למינוס? אז מי קונה את המניה ב120? מי שנכנס ב300 ויצא ב200 ועכשיו הוא חושב שזו התחתית. כמו מי שנכנס ב1000 וחיזק ב300 ועכשיו מחזק ב120.
    סגור
  • איזה ערימה של שטויות כתבת
    בינו 03/11/2016 10:43
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אתה לא חכם גדול אבל גם לא טיפש קטן
    סגור
  • 5.
    לקנות או למכור? (ל"ת)
    הלוחש לגורביץ 02/11/2016 16:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    החברה לקראת הסדר
    גאון 02/11/2016 12:09
    הגב לתגובה זו
    6 3
    כל בעלי המניות הקיימים ידוללו בענק. בקיצור כל המעוניין בהפסד של 98% על מניה שיקשיב לעצתו של הגאון לעיל
    סגור
  • עוד חכם חלם , מבין גדול
    בונבון 02/11/2016 15:06
    הגב לתגובה זו
    5 2
    איך יא חמור המניה תיפול 98 אחוז אם יזרום לתוכה כסף ויבוצע הסדר חוב. במקרה קזה היא צפויה לטוס 980 אחוז.לך תמכור אבטיחים בשוק.
    סגור
  • אין לי כסף לאבטיח
    שמטול 22/11/2016 16:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה בונבון
    סגור
  • 3.
    המניה הזו עוד תפתיע
    אריאל שרון 02/11/2016 09:08
    הגב לתגובה זו
    6 4
    היא בדרך להסדר חוב דרמתי שישפר משמעותית את קופת המזומנים תוך טיפול שורש בהסדר החוב והבאת משקים חיצוניים כל אלו ירעננו את השורות של החברה שלא הטיבה לצלוח את המשבר בניהולו של לבייב וחבר מרעיו.
    סגור
  • מפתיעה ובגדול (ל"ת)
    המופתע 22/11/2016 16:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    משפחת דיין פתחה במאבק שליטה
    אפריקה 02/11/2016 08:39
    הגב לתגובה זו
    5 1
    הוגשה בקשה לרכישת החברה על ידי משפחת דיין
    סגור
  • למשפחת דיין אין כסף לקנות. הכל דיבורים (ל"ת)
    סוחר רכב 16/11/2016 19:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לא לקנות מניה של חברה בהסדר חוב (ל"ת)
    אבי 02/11/2016 08:14
    הגב לתגובה זו
    7 8
    סגור
  • מחר תצא הודעה על פשיטת רגל והכל הלך