S&P 500: הרצף העולה נשבר והגיעה שעת ההחלטה

המנתח הטכני של Bizportal על המדד המוביל בוול סטריט
אייל גורביץ', צילום: Bizportal; Getty Images Israel
סוף החודש מתקרב ויש לשים לב היטב לרמת 2,147 הנקודות. את משמעות שבירתה מטה אסביר מיד.
מהי שבירת רצף עולה?
בשבירת רצף עולה, שער הנעילה של סוף התקופה נמוך מהשער הנמוך של הנר הגבוה ביותר שנקבע במהלך הרצף העולה. לא מדובר בשינוי או היפוך מגמה כי אם מעבר לתיקון טכני.

דוגמאות לשבירת רצף עולה אפשר לראות בגרף החודשי המצורף. כפי שאפשר לראות שבירת רצף אינה מבטיחה ירידות אם כי מדובר באירוע המעלה משמעותית את רמת הסיכון. שבירת רצף עולה יכולה להסתכן בנר בודד ויכולה להוביל לגל ירידות משמעותי. לכן, עבור מי שאינו מעוניין בסיכונים מיותרים שבירת רצף עולה מהווה סימן ליציאה מהשוק עד לקבלת צפירת הרגעה.

*הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ
*הערה : כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.
*אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.
תגובות לכתבה(14):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    שמו (ל"ת)
    קוקו 01/11/2016 17:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    מה זה אומר לגביי ההמשך ?? תיקון טכני ?? עד לאן ?????? (ל"ת)
    ה S&P סגר ב 2126 01/11/2016 07:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    מדד המדובר
    יוסי 31/10/2016 21:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנא פרט לא מבין למה דווקה ה2147
    סגור
  • 7.
    מה לגבי פירצת דשדוש 1800-2100? (ל"ת)
    קובי 31/10/2016 20:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    גורביץ על איזה רצף אתה מדבר? אנחנו עדיין במגמת עלייה
    המתחזה 31/10/2016 18:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תקן אותי בבקשה אם אני טועה, מגמת עלייה = רצף עולה
    סגור
  • 5.
    אייל הגיע העת לניתוח מעמיק של ה s
    אזרח 31/10/2016 15:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הממוצעים והניתוחים מראים שגל ירידות לפנינו ואתה המומחה אז בבקשה עם אפשר ניתוח מעמיק שלך בכל מימדי הזמן תודה
    סגור
  • 4.
    מי שפשפש בהמלצות שלי ימצא ....
    גורביץ 31/10/2016 14:16
    הגב לתגובה זו
    2 6
    שאני מפספס את מדד הבנקים באופן רציף ולא רק אותו את רוב המלצותיי לכן מציע בחום לבדוק את המלצותיי השנה ולבדוק שפספסתי את רובו
    סגור
  • ראה איש רע
    א 31/10/2016 15:24
    הגב לתגובה זו
    7 3
    לא מכיר ולא ראיתי מימי את גורביץ ואף לא עובד טכני. אבל..המעשה שעשית ובדקתי היום המחלקה המשפטית שלנו יכול לסבך אותך עד צוואר. אסור לך בתכלית האיסור לעשות שכזאת וגם לא בהומור. נ.ב:קל מאד לכוחותינו לאתר מהיכן נשלח המסר..
    סגור
  • וואו איזה "פחד" (ל"ת)
    א+ 01/11/2016 20:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • במקום להיות הסנגור של גורביץ ...
    1 01/11/2016 20:14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אולי תפשפש בארכיון במקום להחליט מה מותר ומה אסור תבדוק את התוצאות החיוביות והשליליות ותגיע להחלטה שזה אמת לאמיתה איש טיפש
    סגור
  • 3.
    Evening Star
    כותב 31/10/2016 10:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Evening Star: A bearish reversal pattern that continues an uptrend with a long white body day followed by a gapped up small body day, then a down close with the close below the midpoint of the first day. בגרף החודשי...
    סגור
  • 2.
    Evening Star
    כותב 31/10/2016 10:01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ברמה חודשית
    סגור
  • 1.
    מדדי המניות
    NDX 31/10/2016 08:50
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מי שימכור מדדי ארהב יצטער מאוד בעוד חצי שנה ולא משנה קלינטון או טראמפ
    סגור
  • מוכרים את המדד היום וקונים בחזרה בפחות מחצי מחיר באפריל (ל"ת)
    ז'מבו כשר 31/10/2016 22:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור