21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

עוד תרעיד את השווקים? גורביץ' מתייחס לצפוי במניית דויטשה בנק - צפו בראיון

המנתח הטכני של Bizportal מתייחס ל-S&P500, לדולר מול השקל וגם למניה שמטרידה את השווקים
 |  24
ניתוח טכני
Share





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

24 תגובות ב-14 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
14 קובי 19/10/2016 07:22 פרוטרום לא סיימה אל על סכנה. לא בזק לא כיל (ל"ת)
13 קובי 19/10/2016 07:22 כי אף פעם לא טועה.ניקי בשיא של חמש שנים (ל"ת)
12 קובי 19/10/2016 07:21 ולמשקעים ששמעו בקולינפרוטרום חזק ביותר בנקים (ל"ת)
11 פיליפ מוריס 14/10/2016 19:00 די לסרטונים האוטומטיים
גם אתם אתר דפוק כמו כל שאר האתרים בארץ?
10 יוני 14/10/2016 15:58 מיקרון וקליל
היי איילאם תוכל לנתח את מניית מיקרון mu ומניית קליל
9 קורא אירועי 14/10/2016 13:23 זה לא רציני
עושה רושם שמדובר במקרה קלאסי של ניתוח (טכני)מוצלח מאד שהחולה(הקוראים הנאמנים)מתים מידי שבוע.הכותב מומחה במיוחד בניתוח העבר ובכך לדעתי מפספס אתהמטרה
8 סוחר 14/10/2016 13:16 מגמגם צריך להדליק נורה - ירידות מתקרבות (ל"ת)
7 מאיר 14/10/2016 12:39 גורביץ.בשבוע שעבר היית כל כך בטוח שהשוק בשיא עוצמתו
וכל כך התעקשת שאנחנו לפני שיאים חדשים.. ועכשיו צולע? מה יהיה?
6 אחת שמבינה א 14/10/2016 12:02 מר גורביץ היקר!
די להעליב את האינטלגנציה שלנו, הרי זה ברור שהתנהגות המעוך תלויה מאוד בהתנהגות השווקים באמריקה ואירופה, תמיד יהיה לך את מי להאשים אם המעוף לא יגיע ל-1500 וחוץ מזה לא תמיד שהמעוף מדשדש הרבה זמן הכיוון הוא למעלה ואת זה נוכחנו לדעת שהמעוף ירד 2 אחוז. שבת שלום ומבורכת וחג שמח לכולם!
לגברת אהבלינה 17/10/2016 18:14 על איזה איטליגנציה את בעצם מדברת?
האם שלך כלולה או קלולה בעניין? ובעצם מה פשר המילה המסובכת הזאת? אגב. היכן משיגים מנת שכל בזול? האם זה אפשרי בעצם? ת'אמת ..לי אין בכלל ואני מחפש ומחפס בנרות לפחות להגיע למינימום IQ 200 שאומרים שזה מספיק ולא רע בכלל.
5 לאייל 14/10/2016 11:59 מבקש ניתוח של סקיילקס. תודה רבה! (ל"ת)
סקלייקס 21/10/2016 20:56 פי 100
לטווח של לפחות 4 שנים
4 דוד 14/10/2016 10:46 אייל לו לשקוח את המפולת שהיתה שכול הזמן רק עליות
אייל שוב אני שלח אותך לכיתה א כי אתה כמו רובוט כול הזמן רק עליות מתי אתה תגיד שיש ירידות גם ילד בכיתה א יודע יותר טוב אפ פעם אתה לו מצליח לקלועה בול או שאתה עובד עים הבנקים יכול להיות כי הבנקים תקעים עמוק בבורסה אתה רוצה לעזור להם הכיון הוא למתה אייל חייב מפולת בורסה שעומדת שנה בלי כיון זה לו בורסה זה ארון קבורה לבורסה
3 הוא מברבר 14/10/2016 09:55 בלי סוף
מקשקש על פריצות האס אנד פי למעלה משנה לחצי בין 2100-2150 ו לעיתים עד 1900 כמה אפשר לשגע ? אין פריצות ודי לחירטוטים שלו העובדות נתונים קיימים דישדוש מעל שנה וחצי
אחת שמבינה א 14/10/2016 12:12 לתגובה 3
אינני מחסדיו של גורביץ, אבל תהיה קצת הוגן היה עקבי לאורך כל החודשים האחונים וטען שהאס אנד פי יגיע לשיא חדש ואכן זה קרה, אבל הבעיה של גורביץ שהוא תמיד נסחף עם מגמת העליות, משנה את הניתוח שלו תמיד בדיעבד, לא מזהיר בזמן את המשקיעים בפני מגמת ירידות בדרך.
1 16/10/2016 17:23 גם שעון מקולקל מראה פעמיים ביום את השעה הנכונה (ל"ת)
2 ג'וחה 14/10/2016 09:24 יש פה מישהו שמתייחס ברצינות לאסטרולוג הזה (ל"ת)
יוסף 16/10/2016 08:41 תתפלא כמה מאמינים בשטות הזו שקוראים לה ....
ניתוח טכני שזה יותר נכון אסטרולוגיה טכנית בבורסה קפה
שמעון 14/10/2016 11:39 אתה צודק .הוא אסטרולוג שלא מנבא כלום !! (ל"ת)
אדי 14/10/2016 10:52 אני די בטוח שכן.
הרי יש בעולם שני דברים אין סופיים: היקום והטיפשות האנושית. לגבי היקום אני לא בטוח.
אחד מהעם 16/10/2016 15:30 אדי, יש לך שיטה יותר טובה? אולי תשתף אותנו?? (ל"ת)
יוסף 18/10/2016 08:33 זה שאין שיטה לחיזוי שוק ההון עדיין לא אומר ...
שצריך להשתמש בשיטה שלא מועילה יותר מהטלת מטבע ואפילו גורמת להפסדים לכל מי שמשתמש בא ורק גורמת לו לאשליית הידע ומהימנות .
1 ששון 14/10/2016 08:43 1500? טעות-אולי 1300 (ל"ת)