20:49 אמאזון קיבלה יותר מ-200 הצעות ממקומות המעוניינים לארח את בניית המטה... >>

19:02 בולטות בוול סטריט: סיגייט קופצת 12%, אמאזון מאבדת 1.2%

17:22 הנסיך הסעודי, בן טאלאל: "בועת הביטקוין תתפוצץ, זה האנרון הבא" >>

16:19 הדולר היציג נקבע על 3.49 שקלים, האירו על 4.10 שקלים

15:27 תמר פטרוליום יורדת 2% ומשלימה ירידה של 13% מתחילת החודש

16:05 השר בנט מסמן יעד למושב החורף: נשיב את הכוח לממשלה >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ' מתייחס לכיוון המדדים המובילים, ומסמן מניה בת"א שצפויה לטפס לשיא

המנתח הטכני של Bizportal מנתח מדדים ומניות וגם מסמן כיוון לדולר מול השקל - צפו בראיון
 |  98
סוגרים שבוע
Share
צילם וערך: גילי מייזלר




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

98 תגובות ב-55 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
55 יוני 28/09/2016 12:16 מניית דויטשה בנק
היי אייל אשמח לניתוח מניית דויטשה בנק Db
54 susu 18/09/2016 08:16 19.9 הולך להיות מאוד מעניין בשווקים- יאמייי
תכינו את הפופקורן ואת המזומנים - חחחח
לסוסו 18/09/2016 13:55 אתה עבד ה"מסונים"
זה הרי השיטה שלהם להסתלבט על כולם.
53 המתחזה 18/09/2016 01:03 גורביץ בבקשה ניתוח מעודכן לדולר/שקל (ל"ת)
52 עמית 17/09/2016 16:40 אייל אפשר ניתוח למניית אל על ומדד ת"א נפט וגז בבקשה
תודה
המתחזה 17/09/2016 22:35 בדרך ל 41-40 דולר (ל"ת)
51 קולע למטרה בול 17/09/2016 16:03 גורביץ מסמן מניות שיעלו בנתיים אתם ממשיכים להפסיד בכסף (ל"ת)
50 יואב 17/09/2016 13:29 לכל המתלהמים והמבינים והחוכמולוגים
גורביץ' מנתח טכני שוק שנמצא כל הזמן ברגשות מעורבים וכל נתון ברחבי הגלובוס משפיע עליו בייחוד בזמנים של חוסר ודאות לכן כל אימרה של גורביץ' מלכתחילה היא בגדר ערבון מוגבל אם בכלל. מאידך כל אימרה של שאר החוכמולוגים כאן שכיביכול מבינים עניין גם היא חסרת כל בסיס ונובעת מחלומות ושאיפות. אף אחד כולל החמ' אינו יודע מה יוליד יום...
כריש לבן 19/09/2016 07:50 תפסיק לבלבל את המוח
רוב המגיבים כאן מבינים בשוק ההון בדיוק כמו אייל גורביץ'. כלומר לא מבינים כלום. אז הלא מבינים שואלים את הלא מבין: "מה כיוון השוק?" מצחיק.
49 אביעד 17/09/2016 13:29 מניית מיילן- אודה מאוד לחוות דעתך (ל"ת)
48 יואב 17/09/2016 13:00 לכל המתלהמים והמבינים והחוכמולוגים
גורביץ' מנתח טכני שוק שנמצא כל הזמן ברגשות מעורבים וכל נתון ברחבי הגלובוס משפיע עליו בייחוד בזמנים של חוסר ודאות לכן כל אימרה של גורביץ' מלכתחילה היא בגדר ערבון מוגבל אם בכלל. מאידך כל אימרה של שאר החוכמולוגים כאן שכיביכול מבינים עניין גם היא חסרת כל בסיס ונובעת מחלומות ושאיפות. אף אחד כולל החמ' אינו יודע מה יוליד יום...
47 המתחזה 17/09/2016 12:58 גורביץ בבקשה תכנס יש לי רעיון לגבי המתלוננים
היי אשמח גם את תעלה את העצה שלי לסרטון הבא שלך באתר,אז ככה אני רואה המון תלונות בתגובות, אני מניח שאלו הסוחרים שתמיד מפסידים בבורסה :) אז פשוט אולי שאתה מנתח משהו תן גם דלת יציאה קרי איפה הסטופ, ואל תתייחס, אתה תורם רבות
46 המתחזה 16/09/2016 22:12 גורביץ הריבית תעלה השבוע? (ל"ת)
45 נו אז מה יהיה 16/09/2016 21:59 רק למעלה למעלה
או רק למטה למטה. שאלת מליון הדולר. מה דעתכם חברים וחברות יעלה חמישים אחוז או יירד חמישים אחוז. יעלה שבעים אחוז או יירד שבעים אחוז. מי שיכול לתת לי תשובה מוסמכת אודה לכם מאד ואתגמל בסכום גדול.
44 המתחזה 16/09/2016 18:21 היי גורביץ תודה, תוכל לנתח דולר/ין יפני ? (ל"ת)
43 אבי 16/09/2016 17:47 ניתוח טכני לכלכלית ירושלים
בחצי שנה האחרונה מזנקת יפה עם מחזורי מסחר עצומים וכן סגירות בגבוה היומי. מה הצפי שלה להמשך ?
42 משקיע מתמיד 16/09/2016 16:46 נתונים מדעים לא יודעים לזהות קיצוניות רק לאחר תנועה
חזקה וזה מאוחר תברחו ראו הוזהרתם
בני 16/09/2016 18:34 אתה משקיע מזוייף (ל"ת)
41 משקיע מתמיד 16/09/2016 16:44 אייל מצוין אילו הנתונים המדעיים שיש לו. תברחו כל עוד נש (ל"ת)
40 נטע 16/09/2016 15:58 ניתוח לכלכלית ירושלים בבקשה (ל"ת)
39 אדיר 16/09/2016 15:58 ניתוח וסקירה ללוזון קבוצה (ל"ת)
38 עדי 16/09/2016 15:57 אייל ניתוח טכני בבקשה לכלכלית ירושלים
מה קורה שם ? מחזורים עצומים וגם עליות נאות. מה ההמשך ?
37 שלמה 16/09/2016 15:56 אייל אפשר ניתוח ללוזון קבוצה. מזנקת המון
מה הצפי שלה ? היא במחזורים גדולים ומתחילת שנה תשואה מעל שלוש ספרות. מה המגמה ?
36 אבי 16/09/2016 15:55 ניתוח טכני לכלכלית ירושלים בבקשה
אייל שלום, בתקופה האחרונה כלכלית מזנקת בלי עצירות כמעט עם מחזורי מסחר גדולים. אתמול 15.9 עשתה מהלך יומי לקראת סגירה מנפילות לעלייה וסגירה בגבוה היומי. פתיחה 859 נמוך 808 וסגירה 874 כלומר 8% תוך יומי עם מחזור עצום של 40 מיליון. מה נסגר שם ? אפשר בבקשה ניתוח טכני עם המלצה האם שווה קנייה כעת ? תודה
35 ניר 16/09/2016 15:34 שלום אייל ועדי אפשר בבקשה ניתוח למניית בבילון (ל"ת)
34 בוגלולו 16/09/2016 14:52 לחיים משה
אופקו יורדת מעל ל 2% במסחר המאוחר,
33 ebdshs 16/09/2016 14:20 אייל אני לא יודע מי מעסיק אותך אם היו נתנים לכה לסחור
אייל עים היו נתנים לך לסחור בבורסה מסכן האיש הזה ששם את הכסף שלו ביד שלך לא היהה נשאר לו כסף בגלל זה הבורסה שלנו נמצאת במצב שכולם בורחים מהבורסה הישראלית ואולכים לחול
המעסיק שלו 18/09/2016 07:59 אפילו את שימך בלע"ז לא כתבת כמו שכותבים שם. (ל"ת)
המעסיק שלו 17/09/2016 21:36 אני יודע לכתוב בעברית ובעוד שפות (ל"ת)
32 גורביץ חכם 16/09/2016 14:03 הפעם פיספס בגדול (ל"ת)
31 יעוב 16/09/2016 13:34 געגועי לעדי
מדוע נעלמה/נאלמה עדי? חסרה מאד, וגם הז׳קט הקבוע שלה חסר. . .
קליפ 17/09/2016 12:36 חודש תשיעי. צריכה ללדת כל רגע! (ל"ת)
30 חיים משה 16/09/2016 12:47 אפשר בבקשה ניתוח ל אופקו
תודה
29 אלי 16/09/2016 12:43 ניתוח טכני למניית סלע נדלן . תודה רבה (ל"ת)
28 אלי 16/09/2016 12:40 גורביץ תודה על הניתוחים שלך
תדע לך שיש אנשים שנהנים לקרוא את הטור שלך ורוצים שתמשיך , חזק ואמץ !
27 רפאל ב.... מגני אביב 16/09/2016 12:38 אם אתה בטוח בעצמך והמערכת בוטחת בך. פתח פה תיק השקעות
שמע ידידנו אם אתה לא פותח פה תיק השקעות ורטואלי כמו שחקן מעוף ...זה אומר דרשני גדול מאוד לא מבין למה פינק לא מרים את הכפפה ?? למה הפחד הזה כבר שנים רבות ? אולי יוסי פינק יודע מה שרובנו יודעים ? ואם כן אז עד מתי ? {מקווה שתהיו הוגנים ותפרסמו זאת}
26 בא 16/09/2016 12:19 לא יעלו שום ריבית החודש בארהב ,יש בחירות ,והדמוקרטים
רוצים בורסה למעלה .
25 עופק 16/09/2016 11:51 גור. ביץ
תפסיקו להתייחס לניתוחים שלו אולי כך יורידו אותו לחלוטין..תגובות מלגלגות נותנות להם מוטבציה להמשיך לפרסם את חוזה הכוכבים...
24 המהמר 16/09/2016 11:45 החודש מעלים ריבית
שוק עצבני יש סיבה לזה תפנימו היום הנאסדק צולל
בא 16/09/2016 12:27 לא יעלו שום ריבית ,גנט ילן באותה מיטה עם הדמוקרטים . (ל"ת)
23 לאיל 16/09/2016 11:42 הזהר בדברים שאתה אומר
השוק חם למימוש ורק מחפסים את הגפרור שידליק את הכל ויש גפרור שהוא מערכת הבחירות וחוסר ודאות פוליטת של קלינטון היא צונחת בסקרים הבורסה מעדיפה אותה. וזה מה. שיצית את הגפרור
22 הרגשה פנימית 16/09/2016 11:32 יש אפשרות לראות עליה בריבית החודש
זה הזמן המתאים ביותר שהנאסדק בשיא כל הזמנים ומיזה מפחדים ובצדק תתקוננו עלית ריבית החודש
21 אירופה 16/09/2016 11:28 סימו לב איך ניפתח המסחר בארופה
למרות העליות בנאסדק שהם ללא סיבה אמיתית זה מגמתי על ידי עושה השוק להרים להנחתה אני לא יתפלא שהיוםיהיו נפילות שם יש לציין. ש הs p. לא רחוק מלישבור מטה מה שישמש כהיתנגדות לעליות
20 לאיל 16/09/2016 11:20 בהתחלה אמרתה שהמעוף יעלה
מ1450 למעלה ור למעלהלאחר מיספר ימים הבנתה שזה לא בידיוק פשוט ואז אמרתה שהמעוף ינוע בין 1380 ל1500 זה לומר דברים מנוגדים אתה לא מדויק ויש אנשים שנופלי איל מנתח דברים ליום או יומים קדימה וא להתיחס לזה מעבר יש ניתוחים שהם רק אחרי מה שהיה אז לא להתבלבל זהירות מפולת בדרך עד סוף השבועה
דב 16/09/2016 14:13 20
המצאת מילים חדשות בעברית. מדהים. אין "אמרתה" או "הבנתה" או "השבועה". יש "אמרת" "הבנת" "השבוע".
7 16/09/2016 17:51 עוד דב צר מוח שמתייחס לטפל ולא לעיקר ...
רק כדאי לצאת "כחם "
19 הדולר 16/09/2016 11:11 הדולר יתחיל לעלות עד דצמבר
בעליות קטנות צפי לעלעת ריבית ואי ודאות במערכת הפוליטית כי המניע של הכלכלה העולמית זה ארצות הברית לפני מיספר שנים זאת היתה אירופה שהיורו עף לשמיים
18 פרופורציה 16/09/2016 11:07 השוק בעננים וזה יתפוצץ
ששוק רץ למעלה ולמטה הוא שוק עצבני סיבת הריבית זה רק אות הזהרה גם אם לא יעלו את הריבית החודש זה פחד גבהים כי תיקון בגובה כזה 5 עד 10 אחוז ולא שווה לקחת את ההימור להערכתי עד עלית הריבית השוק ישדר אי יציבות שיגרום בסופו לנפילות. ראו הוזהרתם גם אם תהיה עליה חדה בדיוק אז יש לעוף מהשוק וזה מה שקורא מלקודת הדבש השקעה בטוחה
17 דוד הגנן 16/09/2016 11:05 אפשר להרויח יפה מעצותיו
סטטיסטית וזה נבדק לאורך שנים 70% הוא טועה ורק 30% הוא פוגע ולכן לאורך ציר הזמן אם תעשו הפוך ממה שהוא ממליץ הרווח מובטח. בזכותו מצבי הכל כלי טוב.
16 דוד 16/09/2016 10:55 אייל האם אתה עובד אם הבנקים בגלל זה אתה מתעה את הציבור (ל"ת)
15 דוד 16/09/2016 10:52 לקח לי זמן לדעת שהבורסה פו רק עולה בלי מימושים (ל"ת)
14 sus 16/09/2016 10:51 פו זה לו בורסה פו זה לבנקים בלבד שיוכלו אחד עם השני (ל"ת)
13 sus 16/09/2016 10:50 יש לי 20 מליון אבל לו בבורסה שלנו שיעבדו רק הבנקים פו (ל"ת)
יא אללא 16/09/2016 19:05 שירחם
כותבי העברית כאן במצב איום ונורא. סאס ויוסף ודוד מגיב 20 ועוד רבים לא רק היום. אולי מבינים בורסה/או לא . אבל מה עם שפתנו?
וגם מגיב 33 16/09/2016 19:41 ואולי אפילו 25 שטעה בשמו( לא בטוח) (ל"ת)
12 sus 16/09/2016 10:48 אייל לפני שנים שלחתי אותך לכיתה א אתה שוב חוזר
אייל עד לאן הבורסה יכולה רק לעלות היום זה מכונות ולכן הי לו הולכת לפי השוק לזה קוראים הרצה כי הבנקים שקועים עמוק בשוק וקשה לה תראה אך הדקס נפל תראה אך נסדק נפל ופו רק עולה חייבים לעסות בדק בית וחקירה דחוף בבורסה כי הי לו עושה מימושים וקשה לכנס לבורסה כולם בורחים לחול שם עובדים יותר ביושר לו כמו פו
יובל 17/09/2016 18:41 sus יש לך שכל של סוס
למד עברית לפני הכתיבה פוווווווו
11 דניאל 16/09/2016 10:34 הדולר
בניגוד לאייל אני מאמין שבנק ישראל אינו מונע את התחזקותו של השקל..השקל הבועתי משרת אינטרסים של פוליטקאים והנגידה לא תצא נגדם..
10 מ. טחורש 16/09/2016 10:28 כל פעם ניתוח טכני מזכיר לי
שעשיתי פעם ניתוח טחורים
9 אנטי ביבי,אנטי ערסים 16/09/2016 10:09 אתה טועה גורביץ מקצוען. אם טעה, תחשוב למה זה קרה.
הנפט ירד בגלל התערבות חיצונית בסחר הנפט. ארה"ב הפילה את הנפט מסיבה פוליטית, ובכדי לתמוך בכלכלה החלשה שלה, תמיכה בתעשייה - הורדת עלות היצור, והורדת יוקר מחייה לאזרח - הגדלת הצריכה הפרטית.
אנטי ביביאנטי צחצחים 16/09/2016 11:11 התגובה היא למגיב מס' 1 (ל"ת)
8 היכן 16/09/2016 09:34 פרסום
תגובות?שהועברו תמיה
7 אילן 16/09/2016 09:00 שטויות
רק לפני שבועיים שהנפט היה ב-49 אמר שהוא בדרך ל-52 ומאז הוא. רק יורד.סתם מהמר
6 אשר 16/09/2016 08:53 אייל, תודה
כבכל שבוע, הניתוחים שלך מועילים ומעניינים. אל תתיחס לרעשי הרקע של מגיבים חצופים שהבנתם בשוק ההון וניתוחים טכניים שואפת לאפס.
חצופים 16/09/2016 10:14 חרצופים???
מביעים דעה נגדית לגיטימית מה זה כאן ק.ג.ב?? תמשיך במסיבה שלך קח עשבים
דב 16/09/2016 11:31 זה הרבה יותר
עד לפני שנה כתבתי לפםחות פעמיים בשבוע והגבתי לדברים בנוגע לבדיחה הזאת שקוראים לה "ניתוח טכני." עשיתי זאת מהבטים שונים, מתוך מגמה להסביר שזו עבודת אלילים טהורה, ואין בה לבין המציאות דבר וחצי דבר. בסוף החלטתי שאינני מגיב יותר, משום שבכך אני נותן לדבר המגוחך הזה לגיטימיות. המלצתי אליך: אי אפשר להתווכח עם סוחרי קסמים ולהטים למיניהם. יש להם את הקהל השבוי והמטומטם שלהם (עליו, אגב, הם שילמו ממיטב כספם!). אז שיבושם להם ולמדריכם. בדיחה זה כבר לא, סתם גיחוך עלוב.
אשר 16/09/2016 21:07 בינתיים אני ממשיך להרוויח
מהכיוונים שאייל נותן. מי שעובד אלילים זה אתה שמזלזל בזולת. אז תעשה לכולנו טובה וחזור בבקשה לחור ממנו באת
לאשר 10/01/2017 16:40 אתה עובד אללים עיוור .....
גם לחור אתה לא מסוגל לחזור מיכוון שאתה כל כך עייור שאתה לא רואה גם אותו
יוסף 16/09/2016 12:51 צודקקקקקקקקקקקקקק (ל"ת)
5 תמיה 16/09/2016 08:47 לקחת
ניתוחים גרפיים מול המציאות בעבר כמה התיאוריה הזאת קלעה בול?
משה 16/09/2016 10:05 היא קולעת בול בדיוק כמו הטלת מטבע (ל"ת)
דב 16/09/2016 11:32 משה
אתה טועה. מטבע זה חמישים אחוז. כאן מדובר בהסתברות של זכייה בלוטו.
יוסף 16/09/2016 20:09 ועם כבר אתה רוצה לרדת לדקויות .......
ההסתברות של זכיה בלוטו עומדת על 1 ל 18 מיליון לערך ההסתברות של ניתוח טכני הוא גבוה ב מיליוני של מונים להצלחה גם עם הגרף לא מראה לך כלום עדיין יש לך הסתברות להרוויח (אומנם שיורדת מסף ה - 50 אחוז) בגלל מרכיב האקראיות שהוא גדול במיליוני מונים מהסתברות לזכות בלוטו לכן אין מהמר טכני בעולם שלא מרוויח לפעמים אלה שיחס הרווחים שלו קטן ביחס להצלחות שלו בטווח הארוך אבל בטח לא מגיע להסתברות של 1 ל – 18 מיליון. לאומת זאת אתה יכול (ורוב הסיכוי שכך היה) להמר בלוטו כל החיים שלך ולא תזכה בפרס הגדול אפילו פעם אחת בפרסים הקטנים רוב הסיכוי שתזכה מפעם לפעם מכוון ששם ההסתברות הרבה הרבה יותר גדולה .
מטבע זה ממש לא 50 16/09/2016 18:39 אחוז.
למטבע יש 5 צדדים שהיא יכולה ליפול עליהם בסיכויים שונים. לידיעתך.
יוסף 16/09/2016 20:29 ועם כבר אתה רוצה לרדת לדקויות .......
ההסתברות של זכיה בלוטו עומדת על 1 ל 18 מיליון לערך ההסתברות של ניתוח טכני הוא גבוה ב מיליוני של מונים להצלחה גם עם הגרף לא מראה לך כלום עדיין יש לך הסתברות להרוויח (אומנם שיורדת מסף ה - 50 אחוז) בגלל מרכיב האקראיות שהוא גדול במיליוני מונים מהסתברות לזכות בלוטו לכן אין מהמר טכני בעולם שלא מרוויח לפעמים אלה שיחס הרווחים שלו קטן ביחס להצלחות שלו בטווח הארוך אבל בטח לא מגיע להסתברות של 1 ל – 18 מיליון. לאומת זאת אתה יכול (ורוב הסיכוי שכך היה) להמר בלוטו כל החיים שלך ולא תזכה בפרס הגדול אפילו פעם אחת בפרסים הקטנים רוב הסיכוי שתזכה מפעם לפעם מכוון ששם ההסתברות הרבה הרבה יותר גדולה .
לדב 16/09/2016 19:47 האני מכיר את התיאוריה הזו .......
הסיכוי שהוא ייעצר על אלכסון או נטוי פילי נטוי עץ שואפת - ל 0 בעיקר שני המצבים האחרונים העצירה שלו על האמצע יותר סבירה אבל גם מינורית לכן שתטיל 3000 פעם את המטבע הסיכוי לאחד המצבים שנותן לך התכנסות ל 50\50 לאחד משלושת ממצבים האלה זניחה . עדיין זה לא משנה את התמונה ההסתברויות של ניתוח הטכני בצורה קוהרנטית .
יוסף 16/09/2016 12:53 באופן עקרוני אתה צודק .........
אבל עם לבן אדם מציג שיטה שלא עולה על כחומת המטבע אז אין כל טעם בשיטה אפשר פשוט להמר לא צורך בציורי הרורשאך
ל- דוב 16/09/2016 17:00 הבנתי טוב מאוד כנראה זה שאתה מבין את הבנת נקרא ...
זה לא משנה עם הסיכוי הוא סיכוי של זכיה בלוטו או כל סיכוי אחר ברגע שהשיטה לא עוברת את סף 50/50 אין בא שום ערך אינפורמטיבי אז תפסיק להתפלסף לכן פרסים לא פרסים .
דב 16/09/2016 14:16 יוסף
למד עברית, בבקשה. אם הבנת מה כתבת, הינך ראוי לפרס.
4 תמיה 16/09/2016 08:46 האםיש מחקר כמה
התיאוריה של ניתוח גרפי מנבאת את המציאות בפועל?
3 תמיה 16/09/2016 08:44 מה מעלה בורסות?
זרימת כסף גדולה מעבר לכסף שיוצא ללא כסף רב לבורסה ברמות גבוהות אין עתיד ראה בורסה אצלנו אין כסף אין בורסה. ככל ש הבורסה גבוה צריך הרבה יותר כסף כי רמות השערים גבוה יותר עלות ערך נקוב עולה .השאלה מהיכן הכסף החדש עפי נתונים רוב הכסף או כולו הגיע מהחברות מאמצעים עצמיים או הרוב מאשראי אגחים העלות נמוכה ריבית נמוכה . צינור הכסף הזה עלול להסתיים הן בגלל עליית הריבית וגם בגלל רמות שערים גבוהות מאוד אף בועתיות ראה נאסדק . לכן המסקנה... אגב האמריקאים יוצאים מוכרים משקי בית מנצלים רמות גבוהות. זוהי תיאוריית הכסף הנכנס יוצא שאינה קוראת את העבר ומנסה לתת תחזית לעתיד אלא מחשבה עצמית בודדת של המשקיע הפעיל וגם הפאסיבי. התיאוריה של ניתוח גרפי חלקית ביותר תהום לעולם לא תחזה "ברבורים שחורים" דבר נעלם עבור התיאוריה הזאת . המשבר האחרון 2007 היה ברבור שחור".
2 עושה 1+1 16/09/2016 08:37 עדי יצאה לחופשת לידה? (ל"ת)
ד"ר נו 16/09/2016 09:19 לא, נמתחה לה רצועת הבולינגר (ל"ת)
1 תקשיבו לו טוב מאד 16/09/2016 08:11 תקשיבו לו טוב מאד
ותעשו הפוך. זה האיש שאמר שהנפט יגיע ל70 דולר חבית . לפני נפל ל28 . זה האיש שאמר למכור פרטנר ב850 רגע לפני שהיא עלתה ש1700. האיש גאון. ועכשיו תעשו בדיוק הפוך. ונאה שיפרסמו את זה
יוסף 16/09/2016 10:19 לכול מהמר יש הצלחות זה היה נס עם הוא לא יצליח לפעמים ..
אבל צריך לשקלל את ההצלחות מול הכישלונות כל עוד אין תיק יחס כל אחד יכול לצייר ציורים ולהמליץ על מניות או מדדים .
ליוסף 16/09/2016 18:36 וחוץ מזה. אולי תיתן אתה תיק דוגמא ונבחן את תשואתו שנה?
נסה ליסד כאן מעין תחרות בין מגיבים שכל אחד יציג תיק טנטטיבי לשנה בלי כל שינויים בו. אולי זה ימשוך אחריו גם את אייל/ מנהלים בכירים אחרים גם באתרים אחרים. מה דעתך?
יוסף 16/09/2016 20:26 כבר עשו את זה.......
באתריםבארץ ובתוכניות טלביזיה בארצות הברית שבו נתנו לקוף (או זרקו חצים )לבחור מניות בצורה אקראית והשווה את זה ולהנליסטים בחירים הקוף הציג ברוב המקרים תשואה טובה יותר מרובם בטווח הארוך . זה הסיבה שאייל לא מציג תיק כזה הוא יודע בדיוק שהסיכוי שלו שואף ל 0 בפרט עם שיטה שאין בא שום אינפורמציה מהטלת מטבע ממוזלת .(קרא את הספר הקוף שנצח את מומחי ההשקעות )
ליוסף 17/09/2016 10:39 אתה לא צריך
רשות או סיוע מביז. פרסם כאן ועכשיו ואפילו עם צאת כתבת יום א' שיוצאת במוצא"ש. פרסם תיק בן 10 מניות/קרנות/סל/מטבע/אגח בסך 100.000שקל. והתחל אותו על בסיס יום ו' 16.09. אתה יכול או להשאיר אותו כמו שהוא במשך שנה נניח. או לציין ביום X אני מוכר/קונה/מוסיף וכולי..בכל סוף יום פרסם את התיק שכולל את השינויים מאותו יום ושווי רלוונטי. זה קל ופשוט. הרם את הכפפה.
יוסף 16/09/2016 19:52 ברצון עם ביז פורטל יאפשר לי אני מוכן לבנות תיק ...
ולהוכיח שתוכל להרוויח יותר כסף לטווח הארוך עם פשוט תבנה תיק מבוזר ממדדים סקטוריאליים וגאוגרפים במשקלים נכונים מאשר לנסות לתזמן שוק שלא ניתן תיזמון ע"י ציורים חסרי משמעות אינפורמטיבית
ליוסף 16/09/2016 18:33 זה היה נס עם הוא לא יצליח לפעמים..
מעבר לעם ישראל. הפוך את המשפט בכל הכיוונים ונסה להבהיר כוונתך. לדעתי תגיע לאין מוצא בנסיונך. בהצלחה.
יוסף 16/09/2016 20:16 אני יבהיר לך ..............
זה חוקה המספרים גדולים (חוק הבלתי נמנע ) ככל שתהמר יותר פעמים על מניות כך גם מודל האקראיות היה לטובתך ללא קשר לידע אלה פשוט מזל לכן אין כזה דבר לא להצליח אומנם ביחס שליל בין הצלחה לזכייה עם לדוגמא תהמר על כמה מניות כל שבוע היה זה נס אמתי עם לא תצליח לפגוע לפחות באחת . בארצות הברית למשל מתרחש כל יום 300 פעמים אירוע שההסתברות שלו אחת למיליון עם בארצות הברית לא יתרחש ביום אירוע כזה זה היה נס זה פשוט חוק סטטיסטי של מספרים גדולים
דב 16/09/2016 11:34 יוסף
כאנלוגיה לדבריך, וזה יותר מנס שהוא יצליח בניתוח.
משה 16/09/2016 09:45 אתה מתעלם מההצלחות שהיו לו (ל"ת)
יוסף 16/09/2016 10:13 כן הוא מתעלם בגלל שהכישלנות עלו אלף מונים על ...
ההצלחות ,לצבור המאמינים יש זיכרון קצר ומאוד וסלקטיבי מאוד אבל זה לא יעזור גם עם תציג לציבור מאמינים עיוורים את כל ההוכחות האפשריות להפרכתה של מצג שב מסוים הם עדין ימשיכו להאמין בשיטה כושלת אשלייתית זה טבע האדם האשליה עולה על כל סטטיסטיקה יבשה . ולכן גורביץ מסרב בתוקף להציג תיק יחס בשביל לא להסיר א הספק.
ליוסף 16/09/2016 18:28 ועם בכל זאת יציג לציבור כל ההוכחות של מצגת שב?? (ל"ת)
יוסף 16/09/2016 19:55 עם הוא יוכיח לציבור שהוא נותן תשואה ..........
טובה יותר מאשר תיק היחס לפחות לזמן ארוך אני יחזור בי מדברי והשבח אותו .
אדר 16/09/2016 08:53 אייל כל מילה בסלע, שאפו
מה אתה סתם מקשקש, תעשה מה שאתה חושב וזהו
יוסף 16/09/2016 13:01 אני עושה מה שאני רוצה אבל אני מציין עובדות .. (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש