גורביץ' מתייחס לכיוון המדדים המובילים, ומסמן מניה בת"א שצפויה לטפס לשיא

המנתח הטכני של Bizportal מנתח מדדים ומניות וגם מסמן כיוון לדולר מול השקל - צפו בראיון
צילם וערך: גילי מייזלר
תגובות לכתבה(98):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 55.
    מניית דויטשה בנק
    יוני 28/09/2016 12:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היי אייל אשמח לניתוח מניית דויטשה בנק Db
    סגור
  • 54.
    19.9 הולך להיות מאוד מעניין בשווקים- יאמייי
    susu 18/09/2016 08:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תכינו את הפופקורן ואת המזומנים - חחחח
    סגור
  • אתה עבד ה"מסונים"
    לסוסו 18/09/2016 13:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה הרי השיטה שלהם להסתלבט על כולם.
    סגור
  • 53.
    גורביץ בבקשה ניתוח מעודכן לדולר/שקל (ל"ת)
    המתחזה 18/09/2016 01:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 52.
    אייל אפשר ניתוח למניית אל על ומדד ת"א נפט וגז בבקשה
    עמית 17/09/2016 16:40
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תודה
    סגור
  • בדרך ל 41-40 דולר (ל"ת)
    המתחזה 17/09/2016 22:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 51.
    גורביץ מסמן מניות שיעלו בנתיים אתם ממשיכים להפסיד בכסף (ל"ת)
    קולע למטרה בול 17/09/2016 16:03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 50.
    לכל המתלהמים והמבינים והחוכמולוגים
    יואב 17/09/2016 13:29
    הגב לתגובה זו
    2 3
    גורביץ' מנתח טכני שוק שנמצא כל הזמן ברגשות מעורבים וכל נתון ברחבי הגלובוס משפיע עליו בייחוד בזמנים של חוסר ודאות לכן כל אימרה של גורביץ' מלכתחילה היא בגדר ערבון מוגבל אם בכלל. מאידך כל אימרה של שאר החוכמולוגים כאן שכיביכול מבינים עניין גם היא חסרת כל בסיס ונובעת מחלומות ושאיפות. אף אחד כולל החמ' אינו יודע מה יוליד יום...
    סגור
  • תפסיק לבלבל את המוח
    כריש לבן 19/09/2016 07:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רוב המגיבים כאן מבינים בשוק ההון בדיוק כמו אייל גורביץ'. כלומר לא מבינים כלום. אז הלא מבינים שואלים את הלא מבין: "מה כיוון השוק?" מצחיק.
    סגור
  • 49.
    מניית מיילן- אודה מאוד לחוות דעתך (ל"ת)
    אביעד 17/09/2016 13:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • טען עוד
  • 48.
    לכל המתלהמים והמבינים והחוכמולוגים
    יואב 17/09/2016 13:00
    הגב לתגובה זו
    1 4
    גורביץ' מנתח טכני שוק שנמצא כל הזמן ברגשות מעורבים וכל נתון ברחבי הגלובוס משפיע עליו בייחוד בזמנים של חוסר ודאות לכן כל אימרה של גורביץ' מלכתחילה היא בגדר ערבון מוגבל אם בכלל. מאידך כל אימרה של שאר החוכמולוגים כאן שכיביכול מבינים עניין גם היא חסרת כל בסיס ונובעת מחלומות ושאיפות. אף אחד כולל החמ' אינו יודע מה יוליד יום...
    סגור
  • 47.
    גורביץ בבקשה תכנס יש לי רעיון לגבי המתלוננים
    המתחזה 17/09/2016 12:58
    הגב לתגובה זו
    1 2
    היי אשמח גם את תעלה את העצה שלי לסרטון הבא שלך באתר,אז ככה אני רואה המון תלונות בתגובות, אני מניח שאלו הסוחרים שתמיד מפסידים בבורסה :) אז פשוט אולי שאתה מנתח משהו תן גם דלת יציאה קרי איפה הסטופ, ואל תתייחס, אתה תורם רבות
    סגור
  • 46.
    גורביץ הריבית תעלה השבוע? (ל"ת)
    המתחזה 16/09/2016 22:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    רק למעלה למעלה
    נו אז מה יהיה 16/09/2016 21:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או רק למטה למטה. שאלת מליון הדולר. מה דעתכם חברים וחברות יעלה חמישים אחוז או יירד חמישים אחוז. יעלה שבעים אחוז או יירד שבעים אחוז. מי שיכול לתת לי תשובה מוסמכת אודה לכם מאד ואתגמל בסכום גדול.
    סגור
  • 44.
    היי גורביץ תודה, תוכל לנתח דולר/ין יפני ? (ל"ת)
    המתחזה 16/09/2016 18:21
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 43.
    ניתוח טכני לכלכלית ירושלים
    אבי 16/09/2016 17:47
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בחצי שנה האחרונה מזנקת יפה עם מחזורי מסחר עצומים וכן סגירות בגבוה היומי. מה הצפי שלה להמשך ?
    סגור
  • 42.
    נתונים מדעים לא יודעים לזהות קיצוניות רק לאחר תנועה
    משקיע מתמיד 16/09/2016 16:46
    הגב לתגובה זו
    0 5
    חזקה וזה מאוחר תברחו ראו הוזהרתם
    סגור
  • אתה משקיע מזוייף (ל"ת)
    בני 16/09/2016 18:34
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 41.
    אייל מצוין אילו הנתונים המדעיים שיש לו. תברחו כל עוד נש (ל"ת)
    משקיע מתמיד 16/09/2016 16:44
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 40.
    ניתוח לכלכלית ירושלים בבקשה (ל"ת)
    נטע 16/09/2016 15:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    ניתוח וסקירה ללוזון קבוצה (ל"ת)
    אדיר 16/09/2016 15:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    אייל ניתוח טכני בבקשה לכלכלית ירושלים
    עדי 16/09/2016 15:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה קורה שם ? מחזורים עצומים וגם עליות נאות. מה ההמשך ?
    סגור
  • 37.
    אייל אפשר ניתוח ללוזון קבוצה. מזנקת המון
    שלמה 16/09/2016 15:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הצפי שלה ? היא במחזורים גדולים ומתחילת שנה תשואה מעל שלוש ספרות. מה המגמה ?
    סגור
  • 36.
    ניתוח טכני לכלכלית ירושלים בבקשה
    אבי 16/09/2016 15:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אייל שלום, בתקופה האחרונה כלכלית מזנקת בלי עצירות כמעט עם מחזורי מסחר גדולים. אתמול 15.9 עשתה מהלך יומי לקראת סגירה מנפילות לעלייה וסגירה בגבוה היומי. פתיחה 859 נמוך 808 וסגירה 874 כלומר 8% תוך יומי עם מחזור עצום של 40 מיליון. מה נסגר שם ? אפשר בבקשה ניתוח טכני עם המלצה האם שווה קנייה כעת ? תודה
    סגור
  • 35.
    שלום אייל ועדי אפשר בבקשה ניתוח למניית בבילון (ל"ת)
    ניר 16/09/2016 15:34
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 34.
    לחיים משה
    בוגלולו 16/09/2016 14:52
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אופקו יורדת מעל ל 2% במסחר המאוחר,
    סגור
  • 33.
    אייל אני לא יודע מי מעסיק אותך אם היו נתנים לכה לסחור
    ebdshs 16/09/2016 14:20
    הגב לתגובה זו
    62 85
    אייל עים היו נתנים לך לסחור בבורסה מסכן האיש הזה ששם את הכסף שלו ביד שלך לא היהה נשאר לו כסף בגלל זה הבורסה שלנו נמצאת במצב שכולם בורחים מהבורסה הישראלית ואולכים לחול
    סגור
  • אפילו את שימך בלע"ז לא כתבת כמו שכותבים שם. (ל"ת)
    המעסיק שלו 18/09/2016 07:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אני יודע לכתוב בעברית ובעוד שפות (ל"ת)
    המעסיק שלו 17/09/2016 21:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 32.
    הפעם פיספס בגדול (ל"ת)
    גורביץ חכם 16/09/2016 14:03
    הגב לתגובה זו
    7 10
    סגור
  • 31.
    געגועי לעדי
    יעוב 16/09/2016 13:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מדוע נעלמה/נאלמה עדי? חסרה מאד, וגם הז׳קט הקבוע שלה חסר. . .
    סגור
  • חודש תשיעי. צריכה ללדת כל רגע! (ל"ת)
    קליפ 17/09/2016 12:36
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 30.
    אפשר בבקשה ניתוח ל אופקו
    חיים משה 16/09/2016 12:47
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תודה
    סגור
  • 29.
    ניתוח טכני למניית סלע נדלן . תודה רבה (ל"ת)
    אלי 16/09/2016 12:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 28.
    גורביץ תודה על הניתוחים שלך
    אלי 16/09/2016 12:40
    הגב לתגובה זו
    7 9
    תדע לך שיש אנשים שנהנים לקרוא את הטור שלך ורוצים שתמשיך , חזק ואמץ !
    סגור
  • 27.
    אם אתה בטוח בעצמך והמערכת בוטחת בך. פתח פה תיק השקעות
    רפאל ב.... מגני אביב 16/09/2016 12:38
    הגב לתגובה זו
    7 2
    שמע ידידנו אם אתה לא פותח פה תיק השקעות ורטואלי כמו שחקן מעוף ...זה אומר דרשני גדול מאוד לא מבין למה פינק לא מרים את הכפפה ?? למה הפחד הזה כבר שנים רבות ? אולי יוסי פינק יודע מה שרובנו יודעים ? ואם כן אז עד מתי ? {מקווה שתהיו הוגנים ותפרסמו זאת}
    סגור
  • 26.
    לא יעלו שום ריבית החודש בארהב ,יש בחירות ,והדמוקרטים
    בא 16/09/2016 12:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רוצים בורסה למעלה .
    סגור
  • 25.
    גור. ביץ
    עופק 16/09/2016 11:51
    הגב לתגובה זו
    3 3
    תפסיקו להתייחס לניתוחים שלו אולי כך יורידו אותו לחלוטין..תגובות מלגלגות נותנות להם מוטבציה להמשיך לפרסם את חוזה הכוכבים...
    סגור
  • 24.
    החודש מעלים ריבית
    המהמר 16/09/2016 11:45
    הגב לתגובה זו
    0 9
    שוק עצבני יש סיבה לזה תפנימו היום הנאסדק צולל
    סגור
  • לא יעלו שום ריבית ,גנט ילן באותה מיטה עם הדמוקרטים . (ל"ת)
    בא 16/09/2016 12:27
    הגב לתגובה זו
    15 0
    סגור
  • 23.
    הזהר בדברים שאתה אומר
    לאיל 16/09/2016 11:42
    הגב לתגובה זו
    2 1
    השוק חם למימוש ורק מחפסים את הגפרור שידליק את הכל ויש גפרור שהוא מערכת הבחירות וחוסר ודאות פוליטת של קלינטון היא צונחת בסקרים הבורסה מעדיפה אותה. וזה מה. שיצית את הגפרור
    סגור
  • 22.
    יש אפשרות לראות עליה בריבית החודש
    הרגשה פנימית 16/09/2016 11:32
    הגב לתגובה זו
    0 8
    זה הזמן המתאים ביותר שהנאסדק בשיא כל הזמנים ומיזה מפחדים ובצדק תתקוננו עלית ריבית החודש
    סגור
  • 21.
    סימו לב איך ניפתח המסחר בארופה
    אירופה 16/09/2016 11:28
    הגב לתגובה זו
    1 2
    למרות העליות בנאסדק שהם ללא סיבה אמיתית זה מגמתי על ידי עושה השוק להרים להנחתה אני לא יתפלא שהיוםיהיו נפילות שם יש לציין. ש הs p. לא רחוק מלישבור מטה מה שישמש כהיתנגדות לעליות
    סגור
  • 20.
    בהתחלה אמרתה שהמעוף יעלה
    לאיל 16/09/2016 11:20
    הגב לתגובה זו
    1 5
    מ1450 למעלה ור למעלהלאחר מיספר ימים הבנתה שזה לא בידיוק פשוט ואז אמרתה שהמעוף ינוע בין 1380 ל1500 זה לומר דברים מנוגדים אתה לא מדויק ויש אנשים שנופלי איל מנתח דברים ליום או יומים קדימה וא להתיחס לזה מעבר יש ניתוחים שהם רק אחרי מה שהיה אז לא להתבלבל זהירות מפולת בדרך עד סוף השבועה
    סגור
  • 20
    דב 16/09/2016 14:13
    הגב לתגובה זו
    2 7
    המצאת מילים חדשות בעברית. מדהים. אין "אמרתה" או "הבנתה" או "השבועה". יש "אמרת" "הבנת" "השבוע".
    סגור
  • עוד דב צר מוח שמתייחס לטפל ולא לעיקר ...
    7 16/09/2016 17:51
    הגב לתגובה זו
    3 2
    רק כדאי לצאת "כחם "
    סגור
  • 19.
    הדולר יתחיל לעלות עד דצמבר
    הדולר 16/09/2016 11:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בעליות קטנות צפי לעלעת ריבית ואי ודאות במערכת הפוליטית כי המניע של הכלכלה העולמית זה ארצות הברית לפני מיספר שנים זאת היתה אירופה שהיורו עף לשמיים
    סגור
  • 18.
    השוק בעננים וזה יתפוצץ
    פרופורציה 16/09/2016 11:07
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ששוק רץ למעלה ולמטה הוא שוק עצבני סיבת הריבית זה רק אות הזהרה גם אם לא יעלו את הריבית החודש זה פחד גבהים כי תיקון בגובה כזה 5 עד 10 אחוז ולא שווה לקחת את ההימור להערכתי עד עלית הריבית השוק ישדר אי יציבות שיגרום בסופו לנפילות. ראו הוזהרתם גם אם תהיה עליה חדה בדיוק אז יש לעוף מהשוק וזה מה שקורא מלקודת הדבש השקעה בטוחה
    סגור
  • 17.
    אפשר להרויח יפה מעצותיו
    דוד הגנן 16/09/2016 11:05
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סטטיסטית וזה נבדק לאורך שנים 70% הוא טועה ורק 30% הוא פוגע ולכן לאורך ציר הזמן אם תעשו הפוך ממה שהוא ממליץ הרווח מובטח. בזכותו מצבי הכל כלי טוב.
    סגור
  • 16.
    אייל האם אתה עובד אם הבנקים בגלל זה אתה מתעה את הציבור (ל"ת)
    דוד 16/09/2016 10:55
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 15.
    לקח לי זמן לדעת שהבורסה פו רק עולה בלי מימושים (ל"ת)
    דוד 16/09/2016 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 14.
    פו זה לו בורסה פו זה לבנקים בלבד שיוכלו אחד עם השני (ל"ת)
    sus 16/09/2016 10:51
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 13.
    יש לי 20 מליון אבל לו בבורסה שלנו שיעבדו רק הבנקים פו (ל"ת)
    sus 16/09/2016 10:50
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • שירחם
    יא אללא 16/09/2016 19:05
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כותבי העברית כאן במצב איום ונורא. סאס ויוסף ודוד מגיב 20 ועוד רבים לא רק היום. אולי מבינים בורסה/או לא . אבל מה עם שפתנו?
    סגור
  • ואולי אפילו 25 שטעה בשמו( לא בטוח) (ל"ת)
    וגם מגיב 33 16/09/2016 19:41
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 12.
    אייל לפני שנים שלחתי אותך לכיתה א אתה שוב חוזר
    sus 16/09/2016 10:48
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אייל עד לאן הבורסה יכולה רק לעלות היום זה מכונות ולכן הי לו הולכת לפי השוק לזה קוראים הרצה כי הבנקים שקועים עמוק בשוק וקשה לה תראה אך הדקס נפל תראה אך נסדק נפל ופו רק עולה חייבים לעסות בדק בית וחקירה דחוף בבורסה כי הי לו עושה מימושים וקשה לכנס לבורסה כולם בורחים לחול שם עובדים יותר ביושר לו כמו פו
    סגור
  • sus יש לך שכל של סוס
    יובל 17/09/2016 18:41
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למד עברית לפני הכתיבה פוווווווו
    סגור
  • 11.
    הדולר
    דניאל 16/09/2016 10:34
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בניגוד לאייל אני מאמין שבנק ישראל אינו מונע את התחזקותו של השקל..השקל הבועתי משרת אינטרסים של פוליטקאים והנגידה לא תצא נגדם..
    סגור
  • 10.
    כל פעם ניתוח טכני מזכיר לי
    מ. טחורש 16/09/2016 10:28
    הגב לתגובה זו
    5 1
    שעשיתי פעם ניתוח טחורים
    סגור
  • 9.
    אתה טועה גורביץ מקצוען. אם טעה, תחשוב למה זה קרה.
    אנטי ביבי,אנטי ערסים 16/09/2016 10:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הנפט ירד בגלל התערבות חיצונית בסחר הנפט. ארה"ב הפילה את הנפט מסיבה פוליטית, ובכדי לתמוך בכלכלה החלשה שלה, תמיכה בתעשייה - הורדת עלות היצור, והורדת יוקר מחייה לאזרח - הגדלת הצריכה הפרטית.
    סגור
  • התגובה היא למגיב מס' 1 (ל"ת)
    אנטי ביביאנטי צחצחים 16/09/2016 11:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    פרסום
    היכן 16/09/2016 09:34
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תגובות?שהועברו תמיה
    סגור
  • 7.
    שטויות
    אילן 16/09/2016 09:00
    הגב לתגובה זו
    5 0
    רק לפני שבועיים שהנפט היה ב-49 אמר שהוא בדרך ל-52 ומאז הוא. רק יורד.סתם מהמר
    סגור
  • 6.
    אייל, תודה
    אשר 16/09/2016 08:53
    הגב לתגובה זו
    3 7
    כבכל שבוע, הניתוחים שלך מועילים ומעניינים. אל תתיחס לרעשי הרקע של מגיבים חצופים שהבנתם בשוק ההון וניתוחים טכניים שואפת לאפס.
    סגור
  • חרצופים???
    חצופים 16/09/2016 10:14
    הגב לתגובה זו
    4 4
    מביעים דעה נגדית לגיטימית מה זה כאן ק.ג.ב?? תמשיך במסיבה שלך קח עשבים
    סגור
  • זה הרבה יותר
    דב 16/09/2016 11:31
    הגב לתגובה זו
    3 7
    עד לפני שנה כתבתי לפםחות פעמיים בשבוע והגבתי לדברים בנוגע לבדיחה הזאת שקוראים לה "ניתוח טכני." עשיתי זאת מהבטים שונים, מתוך מגמה להסביר שזו עבודת אלילים טהורה, ואין בה לבין המציאות דבר וחצי דבר. בסוף החלטתי שאינני מגיב יותר, משום שבכך אני נותן לדבר המגוחך הזה לגיטימיות. המלצתי אליך: אי אפשר להתווכח עם סוחרי קסמים ולהטים למיניהם. יש להם את הקהל השבוי והמטומטם שלהם (עליו, אגב, הם שילמו ממיטב כספם!). אז שיבושם להם ולמדריכם. בדיחה זה כבר לא, סתם גיחוך עלוב.
    סגור
  • בינתיים אני ממשיך להרוויח
    אשר 16/09/2016 21:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מהכיוונים שאייל נותן. מי שעובד אלילים זה אתה שמזלזל בזולת. אז תעשה לכולנו טובה וחזור בבקשה לחור ממנו באת
    סגור
  • אתה עובד אללים עיוור .....
    לאשר 10/01/2017 16:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם לחור אתה לא מסוגל לחזור מיכוון שאתה כל כך עייור שאתה לא רואה גם אותו
    סגור
  • צודקקקקקקקקקקקקקק (ל"ת)
    יוסף 16/09/2016 12:51
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 5.
    לקחת
    תמיה 16/09/2016 08:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ניתוחים גרפיים מול המציאות בעבר כמה התיאוריה הזאת קלעה בול?
    סגור
  • היא קולעת בול בדיוק כמו הטלת מטבע (ל"ת)
    משה 16/09/2016 10:05
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • משה
    דב 16/09/2016 11:32
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אתה טועה. מטבע זה חמישים אחוז. כאן מדובר בהסתברות של זכייה בלוטו.
    סגור
  • ועם כבר אתה רוצה לרדת לדקויות .......
    יוסף 16/09/2016 20:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההסתברות של זכיה בלוטו עומדת על 1 ל 18 מיליון לערך ההסתברות של ניתוח טכני הוא גבוה ב מיליוני של מונים להצלחה גם עם הגרף לא מראה לך כלום עדיין יש לך הסתברות להרוויח (אומנם שיורדת מסף ה - 50 אחוז) בגלל מרכיב האקראיות שהוא גדול במיליוני מונים מהסתברות לזכות בלוטו לכן אין מהמר טכני בעולם שלא מרוויח לפעמים אלה שיחס הרווחים שלו קטן ביחס להצלחות שלו בטווח הארוך אבל בטח לא מגיע להסתברות של 1 ל – 18 מיליון. לאומת זאת אתה יכול (ורוב הסיכוי שכך היה) להמר בלוטו כל החיים שלך ולא תזכה בפרס הגדול אפילו פעם אחת בפרסים הקטנים רוב הסיכוי שתזכה מפעם לפעם מכוון ששם ההסתברות הרבה הרבה יותר גדולה .
    סגור
  • אחוז.
    מטבע זה ממש לא 50 16/09/2016 18:39
    הגב לתגובה זו
    2 1
    למטבע יש 5 צדדים שהיא יכולה ליפול עליהם בסיכויים שונים. לידיעתך.
    סגור
  • ועם כבר אתה רוצה לרדת לדקויות .......
    יוסף 16/09/2016 20:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההסתברות של זכיה בלוטו עומדת על 1 ל 18 מיליון לערך ההסתברות של ניתוח טכני הוא גבוה ב מיליוני של מונים להצלחה גם עם הגרף לא מראה לך כלום עדיין יש לך הסתברות להרוויח (אומנם שיורדת מסף ה - 50 אחוז) בגלל מרכיב האקראיות שהוא גדול במיליוני מונים מהסתברות לזכות בלוטו לכן אין מהמר טכני בעולם שלא מרוויח לפעמים אלה שיחס הרווחים שלו קטן ביחס להצלחות שלו בטווח הארוך אבל בטח לא מגיע להסתברות של 1 ל – 18 מיליון. לאומת זאת אתה יכול (ורוב הסיכוי שכך היה) להמר בלוטו כל החיים שלך ולא תזכה בפרס הגדול אפילו פעם אחת בפרסים הקטנים רוב הסיכוי שתזכה מפעם לפעם מכוון ששם ההסתברות הרבה הרבה יותר גדולה .
    סגור
  • האני מכיר את התיאוריה הזו .......
    לדב 16/09/2016 19:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסיכוי שהוא ייעצר על אלכסון או נטוי פילי נטוי עץ שואפת - ל 0 בעיקר שני המצבים האחרונים העצירה שלו על האמצע יותר סבירה אבל גם מינורית לכן שתטיל 3000 פעם את המטבע הסיכוי לאחד המצבים שנותן לך התכנסות ל 50\50 לאחד משלושת ממצבים האלה זניחה . עדיין זה לא משנה את התמונה ההסתברויות של ניתוח הטכני בצורה קוהרנטית .
    סגור
  • באופן עקרוני אתה צודק .........
    יוסף 16/09/2016 12:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אבל עם לבן אדם מציג שיטה שלא עולה על כחומת המטבע אז אין כל טעם בשיטה אפשר פשוט להמר לא צורך בציורי הרורשאך
    סגור
  • הבנתי טוב מאוד כנראה זה שאתה מבין את הבנת נקרא ...
    ל- דוב 16/09/2016 17:00
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זה לא משנה עם הסיכוי הוא סיכוי של זכיה בלוטו או כל סיכוי אחר ברגע שהשיטה לא עוברת את סף 50/50 אין בא שום ערך אינפורמטיבי אז תפסיק להתפלסף לכן פרסים לא פרסים .
    סגור
  • יוסף
    דב 16/09/2016 14:16
    הגב לתגובה זו
    2 3
    למד עברית, בבקשה. אם הבנת מה כתבת, הינך ראוי לפרס.
    סגור
  • 4.
    האםיש מחקר כמה
    תמיה 16/09/2016 08:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התיאוריה של ניתוח גרפי מנבאת את המציאות בפועל?
    סגור
  • 3.
    מה מעלה בורסות?
    תמיה 16/09/2016 08:44
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זרימת כסף גדולה מעבר לכסף שיוצא ללא כסף רב לבורסה ברמות גבוהות אין עתיד ראה בורסה אצלנו אין כסף אין בורסה. ככל ש הבורסה גבוה צריך הרבה יותר כסף כי רמות השערים גבוה יותר עלות ערך נקוב עולה .השאלה מהיכן הכסף החדש עפי נתונים רוב הכסף או כולו הגיע מהחברות מאמצעים עצמיים או הרוב מאשראי אגחים העלות נמוכה ריבית נמוכה . צינור הכסף הזה עלול להסתיים הן בגלל עליית הריבית וגם בגלל רמות שערים גבוהות מאוד אף בועתיות ראה נאסדק . לכן המסקנה... אגב האמריקאים יוצאים מוכרים משקי בית מנצלים רמות גבוהות. זוהי תיאוריית הכסף הנכנס יוצא שאינה קוראת את העבר ומנסה לתת תחזית לעתיד אלא מחשבה עצמית בודדת של המשקיע הפעיל וגם הפאסיבי. התיאוריה של ניתוח גרפי חלקית ביותר תהום לעולם לא תחזה "ברבורים שחורים" דבר נעלם עבור התיאוריה הזאת . המשבר האחרון 2007 היה ברבור שחור".
    סגור
  • 2.
    עדי יצאה לחופשת לידה? (ל"ת)
    עושה 1+1 16/09/2016 08:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לא, נמתחה לה רצועת הבולינגר (ל"ת)
    ד"ר נו 16/09/2016 09:19
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 1.
    תקשיבו לו טוב מאד
    תקשיבו לו טוב מאד 16/09/2016 08:11
    הגב לתגובה זו
    14 3
    ותעשו הפוך. זה האיש שאמר שהנפט יגיע ל70 דולר חבית . לפני נפל ל28 . זה האיש שאמר למכור פרטנר ב850 רגע לפני שהיא עלתה ש1700. האיש גאון. ועכשיו תעשו בדיוק הפוך. ונאה שיפרסמו את זה
    סגור
  • לכול מהמר יש הצלחות זה היה נס עם הוא לא יצליח לפעמים ..
    יוסף 16/09/2016 10:19
    הגב לתגובה זו
    8 3
    אבל צריך לשקלל את ההצלחות מול הכישלונות כל עוד אין תיק יחס כל אחד יכול לצייר ציורים ולהמליץ על מניות או מדדים .
    סגור
  • וחוץ מזה. אולי תיתן אתה תיק דוגמא ונבחן את תשואתו שנה?
    ליוסף 16/09/2016 18:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נסה ליסד כאן מעין תחרות בין מגיבים שכל אחד יציג תיק טנטטיבי לשנה בלי כל שינויים בו. אולי זה ימשוך אחריו גם את אייל/ מנהלים בכירים אחרים גם באתרים אחרים. מה דעתך?
    סגור
  • כבר עשו את זה.......
    יוסף 16/09/2016 20:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    באתריםבארץ ובתוכניות טלביזיה בארצות הברית שבו נתנו לקוף (או זרקו חצים )לבחור מניות בצורה אקראית והשווה את זה ולהנליסטים בחירים הקוף הציג ברוב המקרים תשואה טובה יותר מרובם בטווח הארוך . זה הסיבה שאייל לא מציג תיק כזה הוא יודע בדיוק שהסיכוי שלו שואף ל 0 בפרט עם שיטה שאין בא שום אינפורמציה מהטלת מטבע ממוזלת .(קרא את הספר הקוף שנצח את מומחי ההשקעות )
    סגור
  • אתה לא צריך
    ליוסף 17/09/2016 10:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רשות או סיוע מביז. פרסם כאן ועכשיו ואפילו עם צאת כתבת יום א' שיוצאת במוצא"ש. פרסם תיק בן 10 מניות/קרנות/סל/מטבע/אגח בסך 100.000שקל. והתחל אותו על בסיס יום ו' 16.09. אתה יכול או להשאיר אותו כמו שהוא במשך שנה נניח. או לציין ביום X אני מוכר/קונה/מוסיף וכולי..בכל סוף יום פרסם את התיק שכולל את השינויים מאותו יום ושווי רלוונטי. זה קל ופשוט. הרם את הכפפה.
    סגור
  • ברצון עם ביז פורטל יאפשר לי אני מוכן לבנות תיק ...
    יוסף 16/09/2016 19:52
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ולהוכיח שתוכל להרוויח יותר כסף לטווח הארוך עם פשוט תבנה תיק מבוזר ממדדים סקטוריאליים וגאוגרפים במשקלים נכונים מאשר לנסות לתזמן שוק שלא ניתן תיזמון ע"י ציורים חסרי משמעות אינפורמטיבית
    סגור
  • זה היה נס עם הוא לא יצליח לפעמים..
    ליוסף 16/09/2016 18:33
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מעבר לעם ישראל. הפוך את המשפט בכל הכיוונים ונסה להבהיר כוונתך. לדעתי תגיע לאין מוצא בנסיונך. בהצלחה.
    סגור
  • אני יבהיר לך ..............
    יוסף 16/09/2016 20:16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זה חוקה המספרים גדולים (חוק הבלתי נמנע ) ככל שתהמר יותר פעמים על מניות כך גם מודל האקראיות היה לטובתך ללא קשר לידע אלה פשוט מזל לכן אין כזה דבר לא להצליח אומנם ביחס שליל בין הצלחה לזכייה עם לדוגמא תהמר על כמה מניות כל שבוע היה זה נס אמתי עם לא תצליח לפגוע לפחות באחת . בארצות הברית למשל מתרחש כל יום 300 פעמים אירוע שההסתברות שלו אחת למיליון עם בארצות הברית לא יתרחש ביום אירוע כזה זה היה נס זה פשוט חוק סטטיסטי של מספרים גדולים
    סגור
  • יוסף
    דב 16/09/2016 11:34
    הגב לתגובה זו
    1 3
    כאנלוגיה לדבריך, וזה יותר מנס שהוא יצליח בניתוח.
    סגור
  • אתה מתעלם מההצלחות שהיו לו (ל"ת)
    משה 16/09/2016 09:45
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • כן הוא מתעלם בגלל שהכישלנות עלו אלף מונים על ...
    יוסף 16/09/2016 10:13
    הגב לתגובה זו
    7 7
    ההצלחות ,לצבור המאמינים יש זיכרון קצר ומאוד וסלקטיבי מאוד אבל זה לא יעזור גם עם תציג לציבור מאמינים עיוורים את כל ההוכחות האפשריות להפרכתה של מצג שב מסוים הם עדין ימשיכו להאמין בשיטה כושלת אשלייתית זה טבע האדם האשליה עולה על כל סטטיסטיקה יבשה . ולכן גורביץ מסרב בתוקף להציג תיק יחס בשביל לא להסיר א הספק.
    סגור
  • ועם בכל זאת יציג לציבור כל ההוכחות של מצגת שב?? (ל"ת)
    ליוסף 16/09/2016 18:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • עם הוא יוכיח לציבור שהוא נותן תשואה ..........
    יוסף 16/09/2016 19:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טובה יותר מאשר תיק היחס לפחות לזמן ארוך אני יחזור בי מדברי והשבח אותו .
    סגור
  • אייל כל מילה בסלע, שאפו
    אדר 16/09/2016 08:53
    הגב לתגובה זו
    1 6
    מה אתה סתם מקשקש, תעשה מה שאתה חושב וזהו
    סגור
  • אני עושה מה שאני רוצה אבל אני מציין עובדות .. (ל"ת)
    יוסף 16/09/2016 13:01
    הגב לתגובה זו
    4 8
    סגור