21:03 סגירה יציבה בוול סטריט: המשקיעים מחכים להתפתחויות בסין, נטפליקס איב... >>

19:51 וול סטריט:מניית גולדמן זאקס נופלת 2.5% לאחר פרסום הדו"חות

18:08 התמונה העגומה על השווקים העולה מהדו"חות של הבנקים הגדולים בארה"ב >>

16:24 בני ברק: עשרות עצורים בהפגנות החרדים נגד מעצר העריקים

15:22 המאבק נמשך: ארגוני הנכים מפגינים כעת ליד ביתו של רה"מ בירושלים

14:40 השר בנט: אין לנהל משא ומתן עם ממשלה פלסטינית שנשענת על חמאס >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ' מנתח מדדים מובילים, ו-2 מניות לוהטות בת"א - שממשיכות להיראות טוב

המנתח הטכני של Bizportal מתייחס למדדים המובילים בארץ ובעולם - צפו בניתוח
 |  83
ניתוח טכני
Share

צילום ועריכה: גילי מייזלר


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

83 תגובות ב-28 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
28 אחת שמבינה א 11/09/2016 12:06 למגיב שום לתגובתי 8
דבר ראשון הרבה שנים ( כפי שכתבת) זה נשמע כמו 10 שנים ויותר ואני כולה כותבת באתר הזה קרוב ל-6 שנים בלבד ו דבר שני זכותך לכתוב מה שבא לך אבל לפחות תהיה קצת הוגן כלפיי, שכחת את ההמלצות שלי לטאואר בשערים נמוכים? ודבר אחרון מאז שאני כותבת כאן הרבה דברים טובים יצאו ממני זה שלא רציתם להקשיב לי זבשכם!
27 יחאטערכב נ 10/09/2016 06:57 76ןם8נמצ (ל"ת)
26 קובי 10/09/2016 06:47 אמרתי לכם לא כיל ולא בזק רק אלוני חץ לא אל על (ל"ת)
25 קובי 10/09/2016 06:47 אם קמיתם בזק הפסדתם אבל אלוני חץ רווח ענק (ל"ת)
24 קובי 10/09/2016 06:46 אתם דבאלים כל ירידה לצרך עלייה (ל"ת)
23 קובי 10/09/2016 06:46 נתתי לכם ליד את אלונו חץ טאואר ובנקים .
ך
22 יש 09/09/2016 23:17 ערימה
של חברה על הדשא
21 איציק 100 09/09/2016 17:26 ברכות גורביץ שכנעת אותי (ל"ת)
איציק 09/09/2016 23:16 אוהב אותך (ל"ת)
פרופ' איציק100 09/09/2016 17:48 לצ'ופצ'יק 21
1)אני תמיד מברך אותו כי הוא כי טוב ונחמד. אבל..איך זה שהפעם עליתי בתגובה 21 ואפילו לא ידעתי. 2) אני כותב איציק100 ולא איציק 100. 3)יש לך מזל שלא כתבת דברים רעים בשמי..היית מטופל קשות.4)מה הביאך לעשות השטות הנ"ל שאם אני לא מבינה ..איך אחרים יבינו. 5)האם אתה במבי או קושקוש? 6) למדתי ולימדתי באקדמיה ובפיקוד בצבא שכמה שאתה מוזכר יותר ואף משתמשים בשימך..אתה כנראה אישיות חשובה מאד..ובמקרה שלי זה לא רלוונטי כי איני חשוב ואני כולה נשארתי אותו ילד שגדל בקיבוץ. 7)אבקשך לשמור על עצמך ועל כספך. המצב לא סימפטי. שבת טובה.
שאול 09/09/2016 19:36 לאיציק - אתה רק מלכלך על גורביץ מה אתה מתחנף
רק מלכלך עליו ורק תוקף אותו בכל הזדמנות , מה אתה מנסה לצאת צדיק פה. אתה אדם מגעיל שלכל מקום שאתה מגיע אתה רק מוסיף גועל, פשוט אדם מסכן. יש אנשים שרוצים לקרוא את הטור הזה , אם לא מתאים לך חפש לך מקום אחר להפיץ את הרעל שלך.
איציק 09/09/2016 23:16 לשאול אוהב אותך (ל"ת)
20 דרור 09/09/2016 16:08 נכון גורביץ קשקשן
נכון, תאמינו למיכאל שהמליץ בעבר על אינרום, מאז היא עלתה 60 אחוז, ואני בזכותו בפנים, הוא המליץ גם אשטרום לפני 4 חודשים והיא עלתה יפה.
מורה 09/09/2016 16:41 ל18 +19
לפני שאתם מבקרים. לימדו לכתוב עברית. והטעות הקטנה דווקא היא: תאמינו וצריך להיות האמינו. יש?
תלמד 09/09/2016 17:07 להיות בן אדם ולהפסיק להעיר לאחרים (ל"ת)
איציק 09/09/2016 23:15 אוהב אותך (ל"ת)
אומרים למד ולא תלמד 09/09/2016 17:49 וגם אמור אדם ולא בן אדם. (ל"ת)
19 מיכאל 09/09/2016 16:00 קשקשן
נהכל דיבורים פאדי, סתם קישקושים, אף מאמר שלו לא נכון. מניית אינרום ממולצת ביותר, כתבתי כמה פעמים לפני 6,7,8,9, חודשים. זיכרו זאת.
18 אריק 09/09/2016 15:44 עדי מזל טוב על ההריון !
תודה לעדי ואייל על הטור המעולה.
17 החתולים שאכלו ההעכבר 09/09/2016 15:30 לכל החכמים והמשכילים והפרופסורים
אני אומר לכם בפרוש רק למעלה ובלי סוף ואני רק משלים ראיית חשבון בהצטיינות בסמינר הקיבוצים. אז אל תהיו לוזרים ותתחילו גם להרוויח מליונים כמו כל הכותבים כאו כבר 9 שנים ובסוף תבואו לבקש נדבה. שלוש אחוז בגוגל זה כלום על יד כל מה שיש לחברה פה אינסוליין וצירון ורציו וכיטוב ומגדל וטאואר שזה הכסף הגדול ושווה יותר מ 50 אחוז בגוגל
פרופ' א100 09/09/2016 16:37 אם התכוונת אלינו. אנו מודים לך על המלצותיך.
נקיים קונסוליום בעניין ונעשה דבר. דבר נוסף ידידי, האם סמינר הקיבוצים הפתיע ופתח פקולטה לחשבונאות/ראיית חשבון? ולא ידעתי..נא עדכן אותי ואדאג לשלוח חברה טובים ללמוד כמוך ראיית חשבון בסמינר הקיבוצים. ולגבי הבורסה...עזוב אותך..למה לערב שמחת לימודים והשכלה בדברים עצובים. עלה והצלח.
יחיאל 09/09/2016 17:22 פרופ' מזוייף גם לכאן הגעת לזבל ולהספים ? (ל"ת)
איציק 09/09/2016 23:15 ליחיאל אולי אתה צודק ואולי לא בכל מקרה אוהב אותך (ל"ת)
איציק 09/09/2016 17:51 אתה תותח. עלית עלי/או שלא.
אני מיד מבקשך לאן להגיע ברשותך.
זבולון 09/09/2016 17:09 אתה עכבר שיושב במחילה כבר שנים
ומופסד כבר שנים בזמן שהאס אנד פי עשה יותר מ 70 אחוז ב5 שנים האחרונות. אתה לא עכבר אתה חולדה גדולה.
עלית עלי/או שלא 09/09/2016 19:05 מופסד כולה 5 מליארד דולר.
אני חולדה ענקית ובכלל אני פיל וחצי אדם חצי עכבר ובכלל בלי שכל. הכי טוב.
איציק 09/09/2016 17:56 לזבובי
גם אתה תותח ועלית עלי/או שלא..וגם עלית על זה שאני מופסד/או שלא. 70 אחוז ב5 שנים? מה עשיתי רע שכה מעט אתה מאחל לי? לגבי גודל? אני יכול להיות חולדה או נמר או פיל ..הכל בידי. לגבי גודל. ..אני מגרד את 200 סנטימטר גובה. אתה חמוד ואפשר להיפגש וארשה לך לשטוח את כל טענותיך. יש במבי?
16 שמשון 09/09/2016 15:09 איך הציבור יכול להרוויח כסף בבורסה ? נורא פשוט
בבורסה ציבור המשקיעים לא ירוויח כסף לעולם אלא רק יפסיד כסף. הרי אם הציבור לא יפסיד כסף מאיפה יבוא הכסף לבורסה ? את זה יודעים היטב בתי השקעות המוסדיים והטייקונים למיניהם שמשתפים פעולה במחיקת הכספים. לכולם ברור שרק עי מחיקת כספי הציבור אפשר להרוויח כסף בבורסה והרבה. ראו את דלק הדמיה , מחק לציבור 5 מיליארד שקל , כך גם דלק נדלן, אפריקה ישראל , נוחי , פישמן , ועוד כמה כמו הבעלים של מודיעין , גלוב , גוליבר , שמן , מנופים , הזדמנות ישראלית , הכשרה וכו שהבינו שע"י מחיקת כספי המשקיעים הם מרוויחים נהדר בלי צורך להצליח בחברות שלהם. קחו את פישמן למשל למה לכלכלית לעבוד קשה ולבצע פרויקטים אם עי מחיקת 5 מיליארד שקל מכספי הציבור אפשר להרוויח נהדר ועוד זה נחשב רווח חוקי לחלוטין. למה למודיעין או גוליבר למצוא נפט אם אפשר למחוק למשקיעים 2 מיליארד שקל. הרי כל הכסף המחוק לאן הולך אם לא לכיסים של הבעלים שמושך משכורת , תנאים אופציות ומידע פנים שמביא להם רווחים אדירים. אז אם אתם רוצים לשמור על כספכם קנו דירה כי היא תישאר שלכם לנצח ולמרות השטויות של כחלון ההשקעה לעולם לא תימחק.
שמשי 09/09/2016 17:21 לשמשון
אם חלילה תגיע רעידת אדמה. כל הדירות והמשרדים והנכסים יהפכו לאבק. שום חברת בטוח לא תפצה אותך כי הם תימחקנה לפני כן.
15 ניר 09/09/2016 14:03 שלום אייל ועדי אפשר בבקשה ניתוח של מניית בבילון? (ל"ת)
14 סורי..מצטער מאד 09/09/2016 13:18 אבל ההעכברים משתוללים בשטח וחיסלו כל החתולים
בחיים לא ריתם כאלו ההעכברים ענקים. כל אחד גם נשף בsnp וגם באס אנ דפי. מקווה שלא נאכלנו סופית שזה רך מימוש גג 40 אחוזין ולא 89 אחוזין לא מספיק אני מופסד 690.99 שקל אז אמשיך להפסיד רק למעלה הנגידים אמרו וגם דראגי יצא גבר אמר רק למעלה הנגידים
13 יום שלישי רצוף 09/09/2016 12:54 אדום באמריקה וחיתוכים חדים מטה. בעצם למה לא?
הקצב מטה איטי מידי.
שאול 09/09/2016 17:24 נסלח למדד אחרי שהגיע לשיא
קצת מימושים ויאללה ימשיך שוב למעלה.
המדד 09/09/2016 17:57 באמת מתחשב בך. (ל"ת)
12 אביעד 09/09/2016 12:07 מניית על-בד, אודה מאוד לחוות דעתך (ל"ת)
11 גיל 09/09/2016 11:38 ני"ע הנדלן וריצת העמוק המסוכנת של כולם
איך לא רואים את הסכנה ביצירת בועה? כשכולם ממליצים וקונים ללא הבחנה כנראה שמדובר בבועה
10 דוד 09/09/2016 11:28 זול
זול! מר גורביץ'
9 אחד מהעם 09/09/2016 11:25 עדי- דו"ח התעסוקה היה דווקא חלש, השוק עלה כי הציפיות
להעלאת הריבית בספטמבר פחתו מאוד.
8 אחת שמבינה א 09/09/2016 10:51 מר גורביץ בוקר טוב!
השאלה שלי אליך האם המעוף יפרוץ את 1500 ומתי? זה שהוא מדשדש כולנו יודעים אז לכן לא אמרת שום דבר מיוחד. ומה עם טאואר? ניתחת את המנייה הזו לפני חודשיים בערך כשהייתה בשער 4300 ואמרת לא לגעת בה מאז עלתה 30- 40% פאשלה רצינית. שבת שלום ומבורכת לכולם!
שום 09/09/2016 12:15 לאחת שלא מבינה
ומה עם הטאואר שאת מאכילה כאן קש הרבה שנים והרבה אנשים. הרי כבר עשית את הלא יאומן וטענת שכשלת במניה והמלצותייך כלפיה ואת זונחת אותה. מכל הדברים הלא חיוביים סלדתי ואני סולד. אימרי על מי שאת מקנאה בו ומפוחדת ממנו פעם אחת משהו טוב לשם איזון. ומה איתך? ייצא לנו איזה דבר טוב 1 בלבד ממך?
1 09/09/2016 14:41 לפחות היא מבינה יותר מהרבה טוקבקיסטים כן .....
שכל ההמלצות והשיטה של גורביץ זה בולשיט אחד גדול .
איך 09/09/2016 16:28 אתה יודע איך וכמה היא מבינה? (ל"ת)
1 09/09/2016 17:29 אני קורא את מה שהיא כותבת כבר הרבה זמן...
לכן אני יודע
שים 09/09/2016 11:22 גורביץ
משל תמידיאם הייתי קונה הפוך ממה שאמר הייתי מליין
לשומשום 09/09/2016 12:10 לא הבנתי כלום. (ל"ת)
השטן 09/09/2016 11:20 זאת הקרציה
היא בכירה מאד בקרב כוחות העוול השחור והרוע.
שמשי 09/09/2016 17:23 לאחת ש
אני טחון במגדל 60 אחוז ובאינסוליין 90 אחוז. את זוכרת במקרה משהו כזה ועוד רבים אחרים?
7 יוסף 09/09/2016 10:22 כל יום ממליץ מלמד אבל מתעלם "נאה דורש נאה מקיים "
אמרת חז"ל אין בהתאמה בין הצהרותיו של אדם, לבין מעשיו,אדם צריך לקיים את מה שהוא דורש מאחרים לעשות. גורביץ לעולם לא הציג תיק יחס להישגיו אז מה שווה כל השיטה או כל המלצותיו עם הוא עצמו לא מציג הוכחות לטיב המלצותיו בתוך תיק שהוא מנהל בכספו הוא .חומר למחשבה לחסידי גורביץ
ליוסף הפלספן 09/09/2016 16:27 עד מתי?
הוא לא דרש דבר. ובטח לא מאחרים. דבריך כרגיל רדודים ושטוחים.
יוסף 09/09/2016 17:45 ל 7
כמו המאמר שלו הקודם וטוען למה כולם טועים בזמן שהוא עצמו מוכר קורסים ותוכנות והרוויח כסף שהיה בריאה אבל ללא הוכחות שהם שוות משהוא . רק עיוורים כמוך אפילו לא שאלו את עצמם ובדקו האם ההמלצות שלו שוות משהוא יותר מכל אחד אחר ועם הוא חושב שכן למה הוא לא מציג תיק יחס אולי על זה אתה תענה ולא תזרוק משפטים ללא בסיס דביל כמוך יכול לחזור על אותו המנטרה בכינויים שונים " דבריך כרגיל רדודים ושטוחים" בו נראה מה דביל כמוך יודע חוץ מלחזור על מנטרה הדבילית שלך איש ממסכן
אתה פונה 09/09/2016 19:01 לעצמך? (ל"ת)
לא אני פונה עליך ... 10/09/2016 10:50 לתמרוק....
הדביל שכל פעם ממסתר בכינו דבלי אחר ולצערי הטיפשות אצלך לא ניגמר ממש רחמנות
אתה 09/09/2016 18:54 פונה לעצמך? (ל"ת)
יוסף 09/09/2016 18:09 ואתה יכול להזדהות בשמך תמרוק ...
ולא להתחבא כל פעם בכינו אחר ולזרוק אותם מנטרות דביליות
6 דב 09/09/2016 10:10 האם מומלץ לרכוש פרטנר וסלקום? תודה! (ל"ת)
5 המתחזה 09/09/2016 10:07 שאלה למבינים-מתי מקבלים את הכסף לאחר הפקיעה השבועית?
במידה ופקעתי בתוך הכסף, עדיין האופ מופיעות בתוך התיק, והכסף עדין לא עבר לחשבון, אולי בראשון?
דן 09/09/2016 13:23 הסליקה ביום שישי
הכסף יכנס לפי ערך יום שישי
אחד מהעם 09/09/2016 11:18 לדעתי, הסליקה היום. אתה יכול לבדוק את זה באתר הבורסה (ל"ת)
המתחזה 09/09/2016 12:01 תודה חבר (ל"ת)
4 א100 09/09/2016 10:02 למר גורביץ' היקר
דאקס מעל 12.000 נקודות? ממש לא ידידנו המלומד. כיוונו הפוך לחלוטין ואף יפתיע בעוצמתו. איני מבין למה הטכני שלך או הבנתך אותו מראים זאת(ואם תסלח לי גם איני רוצה להבין). אולם..כל הנתונים המצטברים בעולם וגרמניה ועל הדרך אירופה..הם גרועים שבגרועים...ויש מצב שנמצא אותו במחוזות שטרם הכרנו..אני מאמין שמנגנונים בפסיכואנליזה של הדחקה והכחשה והגנה למעשה עובדים חזק בנושא..וחבל.
אתה 09/09/2016 17:20 אדם מגעיל מאוד איציק (ל"ת)
איציק 09/09/2016 23:12 אוהב אותך (ל"ת)
איציק 09/09/2016 17:59 אתה צודק ואפילו הרבה יותר מזה.
יש בעיה אחת. איני אדם. אני מגלקסיה אחרת.
3 בארי 09/09/2016 09:39 ןתפרסמו. האנליסט הזה המליץ למכור מניות סלולר
רגע לפני שעלו ב100 אחוז. והמליץ לקנות מניות נפט רגע לפני שנפלו ב50 אחוז. ראו הוזהרתם.
לבארי 09/09/2016 10:17 רגע זה זמן לא מוגדר
יתכן ורגע ההמלצה היה בדיוק או קרוב לעת הקניה או המכירה הרלוונטים. ויתכן שהיו רחוקים מהשניים הנ"ל מספר אחוזים בכדי לקחת טווח בטחון. ודבר נוסף. אני חושב שאייל מדייק בלמעלה מ51 אחוז מדבריו. ולידיעתך יש הרבה מדעים ובעיקר רפואה שבם דיוק של 10 אחוז עשוי להישב כהצלחה.
יוסף 09/09/2016 14:26 ודרך הגב אין שום מחקר רפואי ש 10 אחוז נחשב הצלחה ...
מכוון ש 10 אחוז לא יכול להצביע על סיבה זה תוצאה אקראית ואין בא שום ערך אינפורמטיבי יותר מחוכמת המטבע לכן אין במחקר כזה שום מובהקות סטטיסטית .מה שיש כן זה הסתברות למשל שפולני יבריא ממחלתו בסיכוי של 10 אחוז על פי סטטיסטיקת העבר של חולים באותו מחלה ישמור השם ישתבח שמו לעד .
ליוסף 09/09/2016 15:15 דרך הגב ודרך אבטן
ספר לי עוד על דברים במדעי הרפואה שאתה מומחה בם. אולי אלמד מדבריך. קרא שנית מה צויין לגבי העשרה אחוז לפני שתפציצנו במילים גבוהות ולא לעניין.
יוסף 10/09/2016 11:08 אתה לא מבין את ההבדל ...
עכשיו אתה מדבר על הסתברות סטטיסטית ולא על הצלחות מחקריות או אישוש תיאוריות אתה כתבתה על מחקרים אין שום מחקר בעולם שיש לו הצלחה של 10 אחוז ואני מצטט "ולידיעתך יש הרבה מדעים ובעיקר רפואה שבם דיוק של 10 אחוז עשוי להשיב כהצלחה. וזה לא פעם ראשונה שאתה כותב את זה מחקר מקובל ערכים מקובלים לרמת מובהקות הם 5% זאת אומרת מתוך 100 מקרים 5 אחוז כישלונות שמחשבים אותם גם לספקטרום האקראי פו אתה מדבר על סיכוי הסתברותי אבל מחקר שיש לו 90 אחוז כשלנות הוא מחקר כושל במלא מובן המילה ואל אינפורמטיבי .
ליוסף 09/09/2016 18:30 אתה שופך פה מלל אבל לא פוגע במטרה.
עזוב אותך מהמילים הגבוהות והמפוצצות שמוחי הקטן לא קולט אותן והקשב או קרא היטב: כרופא..כל ניתוח מהקל עד המסובך ביותר יש סולם די קבוע או שאפילו אתה או הצוות כמובן קובעים לעצמם..אם החולה ישרוד בסיכוי 20% אז היצלחנו וכולי. לפעמים נלחמים על הצלחה של 0.01 אחוז. הבנת עד כאן. שאלה רפואית פילוסופית שמצטרפת היא מה תהיה תוחלת חייו ואיכותם. אני אישית כמומחה בתחום מסויים "מתאבד"על כל מנותח ואפילו אני כמעט בטוח שאפסו סיכוייו. הבנת חבר? במעבר חד לשדה הקרב ..בתור מפקד עלייך לקיים צפי נפגעים. לא ארחיב יותר מידי..אבל סולם קר מסויים אומר שאם חוזרים מפעולה מסובכת זאת עם 200 לוחמים ו5 הרוגים ו4 פצועים..לאור המשימה וחשיבותה ..אנו אומרים היצלחנו או לא. בתרחישים מסויימים אם הצפי הוא ל 25 הרוגים..שכמובן מחזירים אותם..אזי שוקלים ולעיתים מבטלים. הבנת? אתה בחור טוב ושבת טובה לך.
יוסף 09/09/2016 17:47 אני לא צריך לספר לך לך דבר תקרא בעצמך ....
מה זה מובהקות סטטיסטית ותחזור אלי אחר כך למה המשפט שלך "הרבה מדעים ובעיקר רפואה שבם דיוק של 10 אחוז עשוי להיחשב כהצלחה הוא טעות צורמת
מאבול 09/09/2016 13:42 אתה ממש דפוק תסלח לי........ (ל"ת)
סלחתי 09/09/2016 16:23 וגם סלחתי (ל"ת)
להישב 09/09/2016 12:07 הכוונב להחשב (ל"ת)
2 בני 09/09/2016 09:30 בזק
אייל בוקר טוב. אם אפשר על מניית בזק להרחיב דיבור. תודה
1 אשר 09/09/2016 09:17 אייל, שאפו על הניתוחים
מועילים כתמיד
א 09/09/2016 12:06 לאשר
יפה על הברכות ..אבל למה בצרפתית ששם שאפו זה גם כובע.
ב 09/09/2016 15:49 כי ככה אני רוצה (ל"ת)
שמשי 09/09/2016 17:27 ל- ב
האם ב הינו אשר או במבי? או אולי בומבה בפנים בבורסה? נא תשובתך המלומדת.
ב 09/09/2016 18:38 ב זה לא במבי - ב זו אמא שלך
שאני נמצא איתה כרגע במיטה.
א 09/09/2016 16:22 ל-ב
רוע לב ,תוקפנות של חלשים וקנאה עלולים להזיק לבריאותך.
ל- ב 09/09/2016 19:44 האידיוט
לא מאחל לך שאשתך או בת זוגתך תהיה אשה מתה. אבל אם אתה נקרופיל. אז תהנה.
א 09/09/2016 18:02 האם ב ואשר הם אחד.
איך יצאתי מקלל. אמרתי בפרוש יפה על הברכות ואף אני מברך מדי פעם את האיש. נפלת בדבריך ועוד בדברים שקשורים לתורה.
ב 09/09/2016 17:18 ל -א
רוע לב זה אתה כולך. אני בירכתי את גורביץ ואתה יצאת מקלל. דרך ארץ קדמה לתורה.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש