גורביץ' מנתח מדדים מובילים, ו-2 מניות לוהטות בת"א - שממשיכות להיראות טוב

המנתח הטכני של Bizportal מתייחס למדדים המובילים בארץ ובעולם - צפו בניתוח
אייל גורביץ', צילום: Bizportal; Getty Images Israel

צילום ועריכה: גילי מייזלר
תגובות לכתבה(83):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 28.
    למגיב שום לתגובתי 8
    אחת שמבינה א 11/09/2016 12:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דבר ראשון הרבה שנים ( כפי שכתבת) זה נשמע כמו 10 שנים ויותר ואני כולה כותבת באתר הזה קרוב ל-6 שנים בלבד ו דבר שני זכותך לכתוב מה שבא לך אבל לפחות תהיה קצת הוגן כלפיי, שכחת את ההמלצות שלי לטאואר בשערים נמוכים? ודבר אחרון מאז שאני כותבת כאן הרבה דברים טובים יצאו ממני זה שלא רציתם להקשיב לי זבשכם!
    סגור
  • 27.
    76ןם8נמצ (ל"ת)
    יחאטערכב נ 10/09/2016 06:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    אמרתי לכם לא כיל ולא בזק רק אלוני חץ לא אל על (ל"ת)
    קובי 10/09/2016 06:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    אם קמיתם בזק הפסדתם אבל אלוני חץ רווח ענק (ל"ת)
    קובי 10/09/2016 06:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    אתם דבאלים כל ירידה לצרך עלייה (ל"ת)
    קובי 10/09/2016 06:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    נתתי לכם ליד את אלונו חץ טאואר ובנקים .
    קובי 10/09/2016 06:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ך
    סגור
  • 22.
    ערימה
    יש 09/09/2016 23:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של חברה על הדשא
    סגור
  • 21.
    ברכות גורביץ שכנעת אותי (ל"ת)
    איציק 100 09/09/2016 17:26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • אוהב אותך (ל"ת)
    איציק 09/09/2016 23:16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • לצ'ופצ'יק 21
    פרופ' איציק100 09/09/2016 17:48
    הגב לתגובה זו
    13 9
    1)אני תמיד מברך אותו כי הוא כי טוב ונחמד. אבל..איך זה שהפעם עליתי בתגובה 21 ואפילו לא ידעתי. 2) אני כותב איציק100 ולא איציק 100. 3)יש לך מזל שלא כתבת דברים רעים בשמי..היית מטופל קשות.4)מה הביאך לעשות השטות הנ"ל שאם אני לא מבינה ..איך אחרים יבינו. 5)האם אתה במבי או קושקוש? 6) למדתי ולימדתי באקדמיה ובפיקוד בצבא שכמה שאתה מוזכר יותר ואף משתמשים בשימך..אתה כנראה אישיות חשובה מאד..ובמקרה שלי זה לא רלוונטי כי איני חשוב ואני כולה נשארתי אותו ילד שגדל בקיבוץ. 7)אבקשך לשמור על עצמך ועל כספך. המצב לא סימפטי. שבת טובה.
    סגור
  • טען עוד
  • לאיציק - אתה רק מלכלך על גורביץ מה אתה מתחנף
    שאול 09/09/2016 19:36
    הגב לתגובה זו
    2 28
    רק מלכלך עליו ורק תוקף אותו בכל הזדמנות , מה אתה מנסה לצאת צדיק פה. אתה אדם מגעיל שלכל מקום שאתה מגיע אתה רק מוסיף גועל, פשוט אדם מסכן. יש אנשים שרוצים לקרוא את הטור הזה , אם לא מתאים לך חפש לך מקום אחר להפיץ את הרעל שלך.
    סגור
  • לשאול אוהב אותך (ל"ת)
    איציק 09/09/2016 23:16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 20.
    נכון גורביץ קשקשן
    דרור 09/09/2016 16:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נכון, תאמינו למיכאל שהמליץ בעבר על אינרום, מאז היא עלתה 60 אחוז, ואני בזכותו בפנים, הוא המליץ גם אשטרום לפני 4 חודשים והיא עלתה יפה.
    סגור
  • ל18 +19
    מורה 09/09/2016 16:41
    הגב לתגובה זו
    14 6
    לפני שאתם מבקרים. לימדו לכתוב עברית. והטעות הקטנה דווקא היא: תאמינו וצריך להיות האמינו. יש?
    סגור
  • להיות בן אדם ולהפסיק להעיר לאחרים (ל"ת)
    תלמד 09/09/2016 17:07
    הגב לתגובה זו
    8 5
    סגור
  • אוהב אותך (ל"ת)
    איציק 09/09/2016 23:15
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • וגם אמור אדם ולא בן אדם. (ל"ת)
    אומרים למד ולא תלמד 09/09/2016 17:49
    הגב לתגובה זו
    13 9
    סגור
  • 19.
    קשקשן
    מיכאל 09/09/2016 16:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נהכל דיבורים פאדי, סתם קישקושים, אף מאמר שלו לא נכון. מניית אינרום ממולצת ביותר, כתבתי כמה פעמים לפני 6,7,8,9, חודשים. זיכרו זאת.
    סגור
  • 18.
    עדי מזל טוב על ההריון !
    אריק 09/09/2016 15:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תודה לעדי ואייל על הטור המעולה.
    סגור
  • 17.
    לכל החכמים והמשכילים והפרופסורים
    החתולים שאכלו ההעכבר 09/09/2016 15:30
    הגב לתגובה זו
    11 5
    אני אומר לכם בפרוש רק למעלה ובלי סוף ואני רק משלים ראיית חשבון בהצטיינות בסמינר הקיבוצים. אז אל תהיו לוזרים ותתחילו גם להרוויח מליונים כמו כל הכותבים כאו כבר 9 שנים ובסוף תבואו לבקש נדבה. שלוש אחוז בגוגל זה כלום על יד כל מה שיש לחברה פה אינסוליין וצירון ורציו וכיטוב ומגדל וטאואר שזה הכסף הגדול ושווה יותר מ 50 אחוז בגוגל
    סגור
  • אם התכוונת אלינו. אנו מודים לך על המלצותיך.
    פרופ' א100 09/09/2016 16:37
    הגב לתגובה זו
    13 12
    נקיים קונסוליום בעניין ונעשה דבר. דבר נוסף ידידי, האם סמינר הקיבוצים הפתיע ופתח פקולטה לחשבונאות/ראיית חשבון? ולא ידעתי..נא עדכן אותי ואדאג לשלוח חברה טובים ללמוד כמוך ראיית חשבון בסמינר הקיבוצים. ולגבי הבורסה...עזוב אותך..למה לערב שמחת לימודים והשכלה בדברים עצובים. עלה והצלח.
    סגור
  • פרופ' מזוייף גם לכאן הגעת לזבל ולהספים ? (ל"ת)
    יחיאל 09/09/2016 17:22
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • ליחיאל אולי אתה צודק ואולי לא בכל מקרה אוהב אותך (ל"ת)
    איציק 09/09/2016 23:15
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • אתה תותח. עלית עלי/או שלא.
    איציק 09/09/2016 17:51
    הגב לתגובה זו
    13 5
    אני מיד מבקשך לאן להגיע ברשותך.
    סגור
  • אתה עכבר שיושב במחילה כבר שנים
    זבולון 09/09/2016 17:09
    הגב לתגובה זו
    6 19
    ומופסד כבר שנים בזמן שהאס אנד פי עשה יותר מ 70 אחוז ב5 שנים האחרונות. אתה לא עכבר אתה חולדה גדולה.
    סגור
  • מופסד כולה 5 מליארד דולר.
    עלית עלי/או שלא 09/09/2016 19:05
    הגב לתגובה זו
    10 4
    אני חולדה ענקית ובכלל אני פיל וחצי אדם חצי עכבר ובכלל בלי שכל. הכי טוב.
    סגור
  • לזבובי
    איציק 09/09/2016 17:56
    הגב לתגובה זו
    5 3
    גם אתה תותח ועלית עלי/או שלא..וגם עלית על זה שאני מופסד/או שלא. 70 אחוז ב5 שנים? מה עשיתי רע שכה מעט אתה מאחל לי? לגבי גודל? אני יכול להיות חולדה או נמר או פיל ..הכל בידי. לגבי גודל. ..אני מגרד את 200 סנטימטר גובה. אתה חמוד ואפשר להיפגש וארשה לך לשטוח את כל טענותיך. יש במבי?
    סגור
  • 16.
    איך הציבור יכול להרוויח כסף בבורסה ? נורא פשוט
    שמשון 09/09/2016 15:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בבורסה ציבור המשקיעים לא ירוויח כסף לעולם אלא רק יפסיד כסף. הרי אם הציבור לא יפסיד כסף מאיפה יבוא הכסף לבורסה ? את זה יודעים היטב בתי השקעות המוסדיים והטייקונים למיניהם שמשתפים פעולה במחיקת הכספים. לכולם ברור שרק עי מחיקת כספי הציבור אפשר להרוויח כסף בבורסה והרבה. ראו את דלק הדמיה , מחק לציבור 5 מיליארד שקל , כך גם דלק נדלן, אפריקה ישראל , נוחי , פישמן , ועוד כמה כמו הבעלים של מודיעין , גלוב , גוליבר , שמן , מנופים , הזדמנות ישראלית , הכשרה וכו שהבינו שע"י מחיקת כספי המשקיעים הם מרוויחים נהדר בלי צורך להצליח בחברות שלהם. קחו את פישמן למשל למה לכלכלית לעבוד קשה ולבצע פרויקטים אם עי מחיקת 5 מיליארד שקל מכספי הציבור אפשר להרוויח נהדר ועוד זה נחשב רווח חוקי לחלוטין. למה למודיעין או גוליבר למצוא נפט אם אפשר למחוק למשקיעים 2 מיליארד שקל. הרי כל הכסף המחוק לאן הולך אם לא לכיסים של הבעלים שמושך משכורת , תנאים אופציות ומידע פנים שמביא להם רווחים אדירים. אז אם אתם רוצים לשמור על כספכם קנו דירה כי היא תישאר שלכם לנצח ולמרות השטויות של כחלון ההשקעה לעולם לא תימחק.
    סגור
  • לשמשון
    שמשי 09/09/2016 17:21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אם חלילה תגיע רעידת אדמה. כל הדירות והמשרדים והנכסים יהפכו לאבק. שום חברת בטוח לא תפצה אותך כי הם תימחקנה לפני כן.
    סגור
  • 15.
    שלום אייל ועדי אפשר בבקשה ניתוח של מניית בבילון? (ל"ת)
    ניר 09/09/2016 14:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 14.
    אבל ההעכברים משתוללים בשטח וחיסלו כל החתולים
    סורי..מצטער מאד 09/09/2016 13:18
    הגב לתגובה זו
    14 3
    בחיים לא ריתם כאלו ההעכברים ענקים. כל אחד גם נשף בsnp וגם באס אנ דפי. מקווה שלא נאכלנו סופית שזה רך מימוש גג 40 אחוזין ולא 89 אחוזין לא מספיק אני מופסד 690.99 שקל אז אמשיך להפסיד רק למעלה הנגידים אמרו וגם דראגי יצא גבר אמר רק למעלה הנגידים
    סגור
  • 13.
    אדום באמריקה וחיתוכים חדים מטה. בעצם למה לא?
    יום שלישי רצוף 09/09/2016 12:54
    הגב לתגובה זו
    14 4
    הקצב מטה איטי מידי.
    סגור
  • נסלח למדד אחרי שהגיע לשיא
    שאול 09/09/2016 17:24
    הגב לתגובה זו
    2 5
    קצת מימושים ויאללה ימשיך שוב למעלה.
    סגור
  • באמת מתחשב בך. (ל"ת)
    המדד 09/09/2016 17:57
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 12.
    מניית על-בד, אודה מאוד לחוות דעתך (ל"ת)
    אביעד 09/09/2016 12:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    ני"ע הנדלן וריצת העמוק המסוכנת של כולם
    גיל 09/09/2016 11:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איך לא רואים את הסכנה ביצירת בועה? כשכולם ממליצים וקונים ללא הבחנה כנראה שמדובר בבועה
    סגור
  • 10.
    זול
    דוד 09/09/2016 11:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זול! מר גורביץ'
    סגור
  • 9.
    עדי- דו"ח התעסוקה היה דווקא חלש, השוק עלה כי הציפיות
    אחד מהעם 09/09/2016 11:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להעלאת הריבית בספטמבר פחתו מאוד.
    סגור
  • 8.
    מר גורביץ בוקר טוב!
    אחת שמבינה א 09/09/2016 10:51
    הגב לתגובה זו
    1 8
    השאלה שלי אליך האם המעוף יפרוץ את 1500 ומתי? זה שהוא מדשדש כולנו יודעים אז לכן לא אמרת שום דבר מיוחד. ומה עם טאואר? ניתחת את המנייה הזו לפני חודשיים בערך כשהייתה בשער 4300 ואמרת לא לגעת בה מאז עלתה 30- 40% פאשלה רצינית. שבת שלום ומבורכת לכולם!
    סגור
  • לאחת שלא מבינה
    שום 09/09/2016 12:15
    הגב לתגובה זו
    5 4
    ומה עם הטאואר שאת מאכילה כאן קש הרבה שנים והרבה אנשים. הרי כבר עשית את הלא יאומן וטענת שכשלת במניה והמלצותייך כלפיה ואת זונחת אותה. מכל הדברים הלא חיוביים סלדתי ואני סולד. אימרי על מי שאת מקנאה בו ומפוחדת ממנו פעם אחת משהו טוב לשם איזון. ומה איתך? ייצא לנו איזה דבר טוב 1 בלבד ממך?
    סגור
  • לפחות היא מבינה יותר מהרבה טוקבקיסטים כן .....
    1 09/09/2016 14:41
    הגב לתגובה זו
    0 8
    שכל ההמלצות והשיטה של גורביץ זה בולשיט אחד גדול .
    סגור
  • אתה יודע איך וכמה היא מבינה? (ל"ת)
    איך 09/09/2016 16:28
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • אני קורא את מה שהיא כותבת כבר הרבה זמן...
    1 09/09/2016 17:29
    הגב לתגובה זו
    0 5
    לכן אני יודע
    סגור
  • גורביץ
    שים 09/09/2016 11:22
    הגב לתגובה זו
    0 4
    משל תמידיאם הייתי קונה הפוך ממה שאמר הייתי מליין
    סגור
  • לא הבנתי כלום. (ל"ת)
    לשומשום 09/09/2016 12:10
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • זאת הקרציה
    השטן 09/09/2016 11:20
    הגב לתגובה זו
    6 0
    היא בכירה מאד בקרב כוחות העוול השחור והרוע.
    סגור
  • לאחת ש
    שמשי 09/09/2016 17:23
    הגב לתגובה זו
    12 0
    אני טחון במגדל 60 אחוז ובאינסוליין 90 אחוז. את זוכרת במקרה משהו כזה ועוד רבים אחרים?
    סגור
  • 7.
    כל יום ממליץ מלמד אבל מתעלם "נאה דורש נאה מקיים "
    יוסף 09/09/2016 10:22
    הגב לתגובה זו
    2 14
    אמרת חז"ל אין בהתאמה בין הצהרותיו של אדם, לבין מעשיו,אדם צריך לקיים את מה שהוא דורש מאחרים לעשות. גורביץ לעולם לא הציג תיק יחס להישגיו אז מה שווה כל השיטה או כל המלצותיו עם הוא עצמו לא מציג הוכחות לטיב המלצותיו בתוך תיק שהוא מנהל בכספו הוא .חומר למחשבה לחסידי גורביץ
    סגור
  • עד מתי?
    ליוסף הפלספן 09/09/2016 16:27
    הגב לתגובה זו
    14 2
    הוא לא דרש דבר. ובטח לא מאחרים. דבריך כרגיל רדודים ושטוחים.
    סגור
  • ל 7
    יוסף 09/09/2016 17:45
    הגב לתגובה זו
    3 9
    כמו המאמר שלו הקודם וטוען למה כולם טועים בזמן שהוא עצמו מוכר קורסים ותוכנות והרוויח כסף שהיה בריאה אבל ללא הוכחות שהם שוות משהוא . רק עיוורים כמוך אפילו לא שאלו את עצמם ובדקו האם ההמלצות שלו שוות משהוא יותר מכל אחד אחר ועם הוא חושב שכן למה הוא לא מציג תיק יחס אולי על זה אתה תענה ולא תזרוק משפטים ללא בסיס דביל כמוך יכול לחזור על אותו המנטרה בכינויים שונים " דבריך כרגיל רדודים ושטוחים" בו נראה מה דביל כמוך יודע חוץ מלחזור על מנטרה הדבילית שלך איש ממסכן
    סגור
  • לעצמך? (ל"ת)
    אתה פונה 09/09/2016 19:01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • לתמרוק....
    לא אני פונה עליך ... 10/09/2016 10:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הדביל שכל פעם ממסתר בכינו דבלי אחר ולצערי הטיפשות אצלך לא ניגמר ממש רחמנות
    סגור
  • פונה לעצמך? (ל"ת)
    אתה 09/09/2016 18:54
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • ואתה יכול להזדהות בשמך תמרוק ...
    יוסף 09/09/2016 18:09
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ולא להתחבא כל פעם בכינו אחר ולזרוק אותם מנטרות דביליות
    סגור
  • 6.
    האם מומלץ לרכוש פרטנר וסלקום? תודה! (ל"ת)
    דב 09/09/2016 10:10
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 5.
    שאלה למבינים-מתי מקבלים את הכסף לאחר הפקיעה השבועית?
    המתחזה 09/09/2016 10:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במידה ופקעתי בתוך הכסף, עדיין האופ מופיעות בתוך התיק, והכסף עדין לא עבר לחשבון, אולי בראשון?
    סגור
  • הסליקה ביום שישי
    דן 09/09/2016 13:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכסף יכנס לפי ערך יום שישי
    סגור
  • לדעתי, הסליקה היום. אתה יכול לבדוק את זה באתר הבורסה (ל"ת)
    אחד מהעם 09/09/2016 11:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תודה חבר (ל"ת)
    המתחזה 09/09/2016 12:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    למר גורביץ' היקר
    א100 09/09/2016 10:02
    הגב לתגובה זו
    22 4
    דאקס מעל 12.000 נקודות? ממש לא ידידנו המלומד. כיוונו הפוך לחלוטין ואף יפתיע בעוצמתו. איני מבין למה הטכני שלך או הבנתך אותו מראים זאת(ואם תסלח לי גם איני רוצה להבין). אולם..כל הנתונים המצטברים בעולם וגרמניה ועל הדרך אירופה..הם גרועים שבגרועים...ויש מצב שנמצא אותו במחוזות שטרם הכרנו..אני מאמין שמנגנונים בפסיכואנליזה של הדחקה והכחשה והגנה למעשה עובדים חזק בנושא..וחבל.
    סגור
  • אדם מגעיל מאוד איציק (ל"ת)
    אתה 09/09/2016 17:20
    הגב לתגובה זו
    2 16
    סגור
  • אוהב אותך (ל"ת)
    איציק 09/09/2016 23:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אתה צודק ואפילו הרבה יותר מזה.
    איציק 09/09/2016 17:59
    הגב לתגובה זו
    9 1
    יש בעיה אחת. איני אדם. אני מגלקסיה אחרת.
    סגור
  • 3.
    ןתפרסמו. האנליסט הזה המליץ למכור מניות סלולר
    בארי 09/09/2016 09:39
    הגב לתגובה זו
    1 2
    רגע לפני שעלו ב100 אחוז. והמליץ לקנות מניות נפט רגע לפני שנפלו ב50 אחוז. ראו הוזהרתם.
    סגור
  • רגע זה זמן לא מוגדר
    לבארי 09/09/2016 10:17
    הגב לתגובה זו
    16 1
    יתכן ורגע ההמלצה היה בדיוק או קרוב לעת הקניה או המכירה הרלוונטים. ויתכן שהיו רחוקים מהשניים הנ"ל מספר אחוזים בכדי לקחת טווח בטחון. ודבר נוסף. אני חושב שאייל מדייק בלמעלה מ51 אחוז מדבריו. ולידיעתך יש הרבה מדעים ובעיקר רפואה שבם דיוק של 10 אחוז עשוי להישב כהצלחה.
    סגור
  • ודרך הגב אין שום מחקר רפואי ש 10 אחוז נחשב הצלחה ...
    יוסף 09/09/2016 14:26
    הגב לתגובה זו
    1 21
    מכוון ש 10 אחוז לא יכול להצביע על סיבה זה תוצאה אקראית ואין בא שום ערך אינפורמטיבי יותר מחוכמת המטבע לכן אין במחקר כזה שום מובהקות סטטיסטית .מה שיש כן זה הסתברות למשל שפולני יבריא ממחלתו בסיכוי של 10 אחוז על פי סטטיסטיקת העבר של חולים באותו מחלה ישמור השם ישתבח שמו לעד .
    סגור
  • דרך הגב ודרך אבטן
    ליוסף 09/09/2016 15:15
    הגב לתגובה זו
    17 3
    ספר לי עוד על דברים במדעי הרפואה שאתה מומחה בם. אולי אלמד מדבריך. קרא שנית מה צויין לגבי העשרה אחוז לפני שתפציצנו במילים גבוהות ולא לעניין.
    סגור
  • אתה לא מבין את ההבדל ...
    יוסף 10/09/2016 11:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עכשיו אתה מדבר על הסתברות סטטיסטית ולא על הצלחות מחקריות או אישוש תיאוריות אתה כתבתה על מחקרים אין שום מחקר בעולם שיש לו הצלחה של 10 אחוז ואני מצטט "ולידיעתך יש הרבה מדעים ובעיקר רפואה שבם דיוק של 10 אחוז עשוי להשיב כהצלחה. וזה לא פעם ראשונה שאתה כותב את זה מחקר מקובל ערכים מקובלים לרמת מובהקות הם 5% זאת אומרת מתוך 100 מקרים 5 אחוז כישלונות שמחשבים אותם גם לספקטרום האקראי פו אתה מדבר על סיכוי הסתברותי אבל מחקר שיש לו 90 אחוז כשלנות הוא מחקר כושל במלא מובן המילה ואל אינפורמטיבי .
    סגור
  • אתה שופך פה מלל אבל לא פוגע במטרה.
    ליוסף 09/09/2016 18:30
    הגב לתגובה זו
    16 0
    עזוב אותך מהמילים הגבוהות והמפוצצות שמוחי הקטן לא קולט אותן והקשב או קרא היטב: כרופא..כל ניתוח מהקל עד המסובך ביותר יש סולם די קבוע או שאפילו אתה או הצוות כמובן קובעים לעצמם..אם החולה ישרוד בסיכוי 20% אז היצלחנו וכולי. לפעמים נלחמים על הצלחה של 0.01 אחוז. הבנת עד כאן. שאלה רפואית פילוסופית שמצטרפת היא מה תהיה תוחלת חייו ואיכותם. אני אישית כמומחה בתחום מסויים "מתאבד"על כל מנותח ואפילו אני כמעט בטוח שאפסו סיכוייו. הבנת חבר? במעבר חד לשדה הקרב ..בתור מפקד עלייך לקיים צפי נפגעים. לא ארחיב יותר מידי..אבל סולם קר מסויים אומר שאם חוזרים מפעולה מסובכת זאת עם 200 לוחמים ו5 הרוגים ו4 פצועים..לאור המשימה וחשיבותה ..אנו אומרים היצלחנו או לא. בתרחישים מסויימים אם הצפי הוא ל 25 הרוגים..שכמובן מחזירים אותם..אזי שוקלים ולעיתים מבטלים. הבנת? אתה בחור טוב ושבת טובה לך.
    סגור
  • אני לא צריך לספר לך לך דבר תקרא בעצמך ....
    יוסף 09/09/2016 17:47
    הגב לתגובה זו
    1 18
    מה זה מובהקות סטטיסטית ותחזור אלי אחר כך למה המשפט שלך "הרבה מדעים ובעיקר רפואה שבם דיוק של 10 אחוז עשוי להיחשב כהצלחה הוא טעות צורמת
    סגור
  • אתה ממש דפוק תסלח לי........ (ל"ת)
    מאבול 09/09/2016 13:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • וגם סלחתי (ל"ת)
    סלחתי 09/09/2016 16:23
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • הכוונב להחשב (ל"ת)
    להישב 09/09/2016 12:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    בזק
    בני 09/09/2016 09:30
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אייל בוקר טוב. אם אפשר על מניית בזק להרחיב דיבור. תודה
    סגור
  • 1.
    אייל, שאפו על הניתוחים
    אשר 09/09/2016 09:17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מועילים כתמיד
    סגור
  • לאשר
    א 09/09/2016 12:06
    הגב לתגובה זו
    12 7
    יפה על הברכות ..אבל למה בצרפתית ששם שאפו זה גם כובע.
    סגור
  • כי ככה אני רוצה (ל"ת)
    ב 09/09/2016 15:49
    הגב לתגובה זו
    3 9
    סגור
  • ל- ב
    שמשי 09/09/2016 17:27
    הגב לתגובה זו
    16 4
    האם ב הינו אשר או במבי? או אולי בומבה בפנים בבורסה? נא תשובתך המלומדת.
    סגור
  • ב זה לא במבי - ב זו אמא שלך
    ב 09/09/2016 18:38
    הגב לתגובה זו
    1 6
    שאני נמצא איתה כרגע במיטה.
    סגור
  • ל-ב
    א 09/09/2016 16:22
    הגב לתגובה זו
    5 5
    רוע לב ,תוקפנות של חלשים וקנאה עלולים להזיק לבריאותך.
    סגור
  • האידיוט
    ל- ב 09/09/2016 19:44
    הגב לתגובה זו
    9 3
    לא מאחל לך שאשתך או בת זוגתך תהיה אשה מתה. אבל אם אתה נקרופיל. אז תהנה.
    סגור
  • האם ב ואשר הם אחד.
    א 09/09/2016 18:02
    הגב לתגובה זו
    14 2
    איך יצאתי מקלל. אמרתי בפרוש יפה על הברכות ואף אני מברך מדי פעם את האיש. נפלת בדבריך ועוד בדברים שקשורים לתורה.
    סגור
  • ל -א
    ב 09/09/2016 17:18
    הגב לתגובה זו
    6 14
    רוע לב זה אתה כולך. אני בירכתי את גורביץ ואתה יצאת מקלל. דרך ארץ קדמה לתורה.
    סגור