ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

רוב השווקים מצביעים מעלה, למה דווקא מדד המעו"ף מפגר מאחור?

אייל גורביץ', המנתח הטכני של Bizportal, על המדד המוביל בארץ
 |  32
סקירה שבועית
Share
רוב השווקים המובילים מצביעים מעלה בצורה כזאת או אחרת, רק מדד ת"א 35 (+0.47%) מדד ת"א 35 1,450.44 +0.47% 16:03 18/10/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,443.68 פתיחה:1,446.08 גבוה:1,451.87 נמוך:1,444.83 תמורה:331,786,616 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים  מפגר הרחק מאחור. ההערכות שלי אודות פריצתה של רמת 1,500 הנקודות בעינן עומדות וכפי שכתבתי בשבוע שחלף וכפי שאחזור כעת, מדובר בעיכוב נקודתי.
 
בגרף השבועי
כאן אפשר לראות את תהליך הדשדוש שמאפיין את מדד המעו"ף  מאז פברואר 2016, אז הגיע המדד לשפל של 1,383 הנקודות תוך שהוא חוצה כלפי מטה את רצועת בולינגר התחתונה. מאותה נקודת זמן החל דשדוש שנמשך עד היום בין אותה רמת שפל שהחזיקה מעמד מספר פעמים לבין השיא ברמת 1,500 הנקודות. בנוסף אפשר לראות את רצועות בולינגר שהפכו לאופקיות סביב אותן רמות ובכך נותנות לקיומן וחשיבותן משנה תוקף.



 
בגרף היומי
בגרף היומי אפשר לראות שמדד המעו"ף מדשדש בטווח צר יותר. נקודות השיא והשפל מסודרות במבנה אופקי. רמת ההתנגדות 1,450 הנקודות שנפרצה מעלה הפכה לשמש כתמיכה. כלומר, גם בגרף היומי אין שינוי מהותי.

 
 
סיכום
למרות החולשה הנקודתית הרי שהתנהגותו של מדד המעו"ף לא השתנתה מהותית. הנסיגה האחרונה לא יצרה נזק. לכן, ההערכה ולפיה פריצתה של רמת 1,500 היא שאלה של זמן בעינה עומדת.  
 
*הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ
**הערה : כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.
***אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

32 תגובות ב-19 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
19 אורי 07/09/2016 08:03 בורסה מורסה
למה ? כי זו לא בורסה. זו מורסה !
18 אאא 05/09/2016 09:37 למי שזוכר
את המשבר האחרון מדד המעוף מתנהג בדיוק אותו דבר. אני לא נביא אבל נראה שהמדד ידשדש עוד מספר שבועות עד שנראה משהו מהותי. יש לי הרגשה שזה יהיה מטה.
17 אדי 05/09/2016 07:55 הסיבה האמיתית למה מדד המעו"ף לא עולה
בגלל שכלכלת ישראל מתנהלת כמו במדינות אפריקה. שחיתות וברדק.
16 איש פשוט 04/09/2016 18:23 מפגר מאחור
אילו היו ירידות בעולם היה יורד פה חופשי יש תקציב לא יעלו ריבית אחרי דו"ח התעסוקה בעולם שיאים מידי יום ופה...........?המדד מפגרק מאחור כי הוא פשוט.......מפגר סליחה ובושה לבורסה 1500 מזמן היה צריך להיות
15 היידה 04/09/2016 16:23 שרה (ל"ת)
14 אבי 04/09/2016 16:16 בסופו של דבר גם המעוף יעלה
זה הכל שאלה של זמן.
אליהו 04/09/2016 17:23 אתה גאון פיננסי (ל"ת)
בטח 04/09/2016 17:23 שבסוף בסוף יעלה
אי פעם. מגיע לו גם לעלות לאחר שירד 20 אחוז מהשיא וכנראה יירד עוד. אבל באמת מגיע לו לעלות בהזדמנות.
13 YL 04/09/2016 15:34 חברת חלל היא המצב האמתי של הכלכלה
השוק העולמי מאוד רגוע הבום העולמי של סחר כלל עולמי כולל סין ו USA מאותתים המשבר בפתח לי אן ספק מחירי המניות בארץ מנופחים ולא שווים את ערכם בשוק אן ספק משחק הכסאות המוזיקלים בפתח השאלה היא רק המועד הנכון לקנות פוטים
יוסי 04/09/2016 16:13 כתה שטויות אתה מדבר
חברת חלל היא מצב האמיתי של הכלכלה ? אתה ממש חי בללה לנד.
12 משקיע מתמיד 04/09/2016 14:59 רק סבלנות (ל"ת)
חי 04/09/2016 17:22 סבלנות בטח לא צרכה ניתוח טכני ......
ניתוח טכני זה שיטה ללא סבלנות המנסה ללא הצלחה לתזמן את השוק כדאי לגרוף רווחים גבוהים שנהפכות להפסדים גבוהים
11 משקיע וותיק 04/09/2016 12:51 מדוע ללכת שבי אחרי המדד הזה ?
הוא כבר מזמן לא מייצג את השוק הישראלי. רוב המניות במדד הזה עלו , אבל המדד מציג ירידה מתחילת השנה אך ורק בגלל מניות התרופות, וזה כבר ממש לא מייצג. בנטרול החברות הללו המדד בכלל הציג עליה השנה , כמו מדד 75 , מדד היתר , מדד הנדלן ועוד. בסה"כ הכללי הבורסה בת"א השנה הציגה עליות יפות , למעט המדד הספציפי הזה שאינו מייצג את השוק כלל , הוא המדד שעליו נסחרות האופציות ולכן יש עניין לסוחרי המעוף בו , הוא המדד שמבצעים בו איזונים רק על מנת לשרת את סוחרי המעוף. בקיצור , כל אדם ששכל בראשו צריך להבין שאין לו מה להשקיע במדד הזה אלא לעבור להשקיע במדדים אחרים.
10 משקיע 04/09/2016 09:06 מדד המעוף
אני חושב ששחקני המעוף אשמים בזה שהמדד לא מגיע ל- 1500 הם משחקים עם האופציות בכל מיני אסטרטגיות . הם מנצלים את משקלן של מניות הבנקים ומניות טבע, פריגו, בזק ועוד מניות כבדות בהתאם לפוזיציות שלהם. לתשומת לב מנהלי הבורסה.
9 גולד השקעות 04/09/2016 08:55 הציבור למד את הלקח .
הכל חארטא . יש פה קבוצה של נוכלים . הכל ישק על פי רצונם. הציבור הסיק את המסקנות. הבורסה גוססת.
יוסי 04/09/2016 09:24 הציבור ישירות כמעט לא בבורסה.
בורסה גוססת בגלל שגופים גדולים הוציאו לחו"ל יותר מחצי מהשקעותיהם. הם עשו את זה בגלל הרגולציה יתר, בגלל פיזור השקעותיהם, בגלל חוקים יתר(זה כמו כל חייל צריך להסתובב עם עו"ד צמוד), בגלל ששוק ראשוני(גיוסים) מת וכו'.
8 ראם 04/09/2016 08:53 פריצתה של רמת 1,500 היא שאלה של זמן בעינה עומדת.
בוודאי שזו שאלה של זמן חודש חודשיים שנה שנתיים גם אני יכול לתת תחזית
7 הבנאדם הורס 04/09/2016 08:53 משפחות ידוע תיזהרו ממנו הוא הגורם מספר אחד בישראל להפסד
כספים ולהריסת משפחות
א למגיב 7 04/09/2016 11:48 איני מכיר את אייל ואני מניח שאינו מכירני.
מעולם לא פגשתיו. ציינת בשבוע שעבר בתגובה דומה להיום..שמצד שני אני תוקף אותו בכתבותיו. אז שלא..ממש לא תוקף ובטח לא על במה זאת. מה שכן..מעיר לעיתים את דעתי על הנכתב..ואם כבר: אני חושב שאייל מנתח טוב מהרבה מנתחים בעולם וזאת רק מקריאה של רבים בעולם ולמרות שאיננו מתעסקים בטכני בכלל. ועכשיו לסיכום..אני אומר שגישתו החיובית מוטעית בעליל וזאת למרות שהגרפים מראים לו דרכו והוא מאמין בשיטתו. יום טוב.
א שואל את 7. 04/09/2016 11:31 1.מה הכוונה הורס משפחות? אני מאמין ובטוח שבמקרים שאתה
מתכוון המשפחות הורסות את עצמן במו ידיהם!! קחו אחריות על מעשיכם!! 2.אני לא ידעתי. מי אמר שהוא ידוע? 3.לא כותבים תיזהרו. כותבים היזהרו. 4.גורם מספר אחד. איך מדדת זאת בדיוק? יכול להיות מספר 7 או 32 או בכלל לא. 5.מהי השיטה הבדוקה להיזהר ממישהו? להסתכל אחורה ומסביב? לשאת נשק ואביזרי הגנה? חשוב על דבריך. לדעתי הם רחוקים מהאמת ולא יכולים להיות סבירים ונכונים בעליל. 6. אני מציע לך לרדת ממשפטים כאלו. הם פוגעניים מאד גם לקשוחים. לא נכונים ואף צופנים בחובם אפשרויות משפטיות רבות נגדך. נ.ב:אני מניח שתבוא תגובה תוקפנית אלי על דברי..חסוך לך את הזמן. אני עומד אחרי דברי ואף חסין ומחוסן מכל פגע. יום טווב חבר ודע חיים טובים.
ב 04/09/2016 13:52 ל -א
1. כאשר הוא מראה ביצועים כוזבים ושיטה ששווה לקלפי הטרוט זה הזמן להיזהר מהשיטה . 2.מה אתה רצייתה להוכיח שאתה איזה אבן שושן בסדר היבנו 3. מה אתה הסנגור או שוטה שהולך לאחר שיטה
א 04/09/2016 14:42 ל - ב
1.אני לא נזהר מהשיטה. לא מכיר אותה או לחילופין לא מאמין בה. 2. איני אבן שושן וגם לא אבן שושו ולא רצייתה להוכיח דבר וגם שום דבר. 3. קרא שנית את דברי. אני לא סנגור ולא קטגור בעניין. 4.וקרא עוד פעם את דברי שכתבתי היום ותמיד. אני איני אוהב את ההשתלחות בכותב. 5.יש אומרים שאיני שוטה. יום טוב.
ב 05/09/2016 15:42 ל-א
כנראה גם אתה "מהגברים" שזורקים מלים מאחורי מקלדת ינקבה גולמית
ב 04/09/2016 17:19 ל-א
אני מבין שאתה לא אוהב את ההשתלחות בכותב אז המסקנה המתבקשת שאתה סניגור שלו אני מביע את דעתי ועומד מאחוריה עם זה לא מוצא חן בעינך שתה מים
ל -א 04/09/2016 16:14 אתה דביל גמור (ל"ת)
6 כי ביבי דפוק 04/09/2016 08:49 ישראל צעירה ודינמית מארה"ב ומאמריקה
אבל ביבי בובה שלא עושה דבר. לדוגמא, עד ביבי הביקוש לדיור היה לקטר המשק ואצל ביבי זה הפך למשבר הדיור. כי לא נבנות מספיק תשתיות ובאמת שאי אפשר לאשר תכניות כמו פינוי-בינוי (הפיתרון היעיל ביותר) וקרקעות מופשרות. ראה משבר הרכבת.
5 המעוף 04/09/2016 08:48 נשלט עלידי חברות גדולות עם כסף נזיל
שמשנות את השוק כרצונם ודוגמה ראו את טבע שעולה ללא קשר למה שאומרת קלינטון כדי לאזן את המעוף זאת בדיחה גם טבע אמורה לספוג מכה ולרדת
4 מדד הבלוף 04/09/2016 08:43 הסיבה שהמדד מפגר היא שהעם איבד אימון בממשלה הכפוית
טובה ובבורסה אחרי 25% מס מי רוצה להשקיע אחרי הטיפש לפיד עם חובת הגשה על דוח מחזור מי רוצה להיות פרייאר שמגיש דוחות סתם עוד התעמרות בצבור כי המס מנוכה ישירות בבנק וסביר להניח שלנישום מגיע החזר מס ולא לממשלה. הממשלה מתערבת בכל דבר ואחרי ששומעים על חוקים חדשים שבהם הממשלה מתערבת בבנקים ורוצה חוק שיקבע אחידות בבנקים לחלוקת דיבדנדים . מי רוצה לקנות מניות בנקים. אחרי לפיד הכושל שאמר שכעת הממשלה תקבל מכיל דיבדנדים ולא הצבור מי רוצה לקבל 10 א"ג דיבידנד ועוד לשלם על זה 25% מס. עדיף לא להשקיע. מאשר לסכן את כספנו ולשלם לממשלת הזדון כפוית הטובה מיסים שהיא תחלק למקורבים שלה. ועדיף לא לקנות שום מניה שהממשלה מתערבת בה. דהיינו גז, בבנקים וכיל. וגם מניות התקשורת מיותרות אין מה לקנות פה. גם לא דירות
3 צחי 04/09/2016 08:27 רמת 1450 נפרצה כלפי מטה אז איך אתה אומר תמיכה. (ל"ת)
יוסי 04/09/2016 08:57 ביומי 1450 לא התנגדות ולא תמיכה.
בגלל ש1450 ביומי הייתה כגבינה שוויצרית, אז גם לאייל יצא משפט מצחיק שכתבת. לדעתי ביומי 1442/4 תמיכה, 1452/5 התנגדות.
2 טכנית 04/09/2016 08:16 רק לאחר נגיעה ב1420 (ל"ת)
1 אבי 04/09/2016 08:13 מתפלא על השאלה אין דלק שיניע את המדד אין כסף האנשים למד
ו לא להיות פראירים .מדד המעוף זה אופ המעוף.ששם עובדים על האנשים וזה נגמר. תשחקו לבד......
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש