ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ' מסמן את המחיר בו הזהב שווה קניה - וגם 2 מניות ששווה להכיר

המנתח הטכני של Bizportal מתייחס למדדים המובילים בארץ ובעולם, ובוחר 2 מניות שוות קניה - צפו בראיון.
 |  24
ניתוח טכני
Share

צילום ועריכה: גילי מייזלר




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

24 תגובות ב-17 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
17 תומר 03/09/2016 09:24 ביזפורט
האם אפשר ניתוח למניית איתמר מדיקל ?
יוסף 04/09/2016 10:28 לאיתמר מדיקל ............
מוצר לאבחון מחלות לב ומוצר לאבחון דום נשימה בשינה (הפרעה עם ספקטרום עולמי רחב מאוד של חולים שסובלים ממנה ) .חברת מדטרוניק, מתאגידי המכשור הרפואי המובילים בעולם ובעלת 21.6% ממניות איתמר מפיצה את מוצריה ומשקיעה בשיווק שלה .אני חושה שיש הסתברות גבוה לחברה להגדיל את הכנסותיה בעתיד לכן משתלם לרכוש אותה ולהחזיק אותה במשקל יחסי לתיק שלך זאת בתנאי שאתה הולך על הטווח הארוך ולא לפי ציורים טכניים שלא אומרים לך דבר .
16 יאיר 02/09/2016 13:19 פנטזי נטוורק לשעבר ביוסל
בחמישי היה מסחר חריג במניה ועליה של מעל 18 אחוז!האם כדאי להשקיע?
15 ללא ניתוח טכני 02/09/2016 13:19 מדד ומנייה מומלצת למשקעים לטווח הארוך ....
1.קסם צרכנות ישראל 2.מנועי בית שמש
14 אריק 02/09/2016 13:15 גורביץ צודק
אס אנד פי מראה חוזקה ועוצמה וע"פ כל מה שרואים אז המגמה תמשיך למעלה , גם אם יהיו תיקונים או מימושים בטווח הזמן הקצר. תודה רבה עדי ואייל.
13 יוסי 02/09/2016 13:06 תודה רבה על הניתוחים (ל"ת)
12 נחמן 02/09/2016 11:54 אפשר ניתוח ל : AMD .NVDA . AMAT .TSEM . (ל"ת)
11 תמשיכו בפאנטזיה 02/09/2016 11:46 בועות תמיד
מתפוצצות אלא מה? כאשר אומרים ניפוח נוסף של בועות אומרים כנסו למחיקה גדולה יותר ניסיון אין טוב מלצאת כאשר משדרים אופוריה של ניתוח טכני עליות.
10 תמשיכו בפאנטזיה 02/09/2016 11:43 כאשר אנו
בפני בועות גדולות אגחים(לא היתה בועה כזאת מעולם) בועת נאסדק במחירי שיא אס אנד פי להגיד עוד עליות זה להיות טיפש. מי שמחזיק אגחים יוכה קשות מי שמחזיק מניות בועת נאסדק ימחק הכל בלעתי גל הכלכלות בועתיות. מי שרוצה להסתכן בטירוף יכנס מי שיהיה לו סבלנות ינצח בגדול.
שמואל 02/09/2016 13:07 תסתכל בטווח הארוך
הכיוון הוא למעלה
יוסף 03/09/2016 20:23 עד היום מהנתונים ההיסטוריים .....
כמעט תמיד לטווח הארוך הכיוון הוא למעלה גם שבדרך יש מפולות או תיקונים . אדם שמשקיע בתיק המבוזר נכון ומרוכז רובו ממדדים תוך 10 שנים הוא בעל הסתברות של מעל 95 אחוז להרוויח כסף (אחד יותר אחד פחות יש גם את מרכיב המזל ) לאומת סוחר היום הטכני שההסתברות שלו לטווח הארוך להרוויח כסף היא הסתברות מזערית .
9 ענת 02/09/2016 11:38 אייל שלום
אשמח לניתוח של מדד הבנקים תודה
1 02/09/2016 12:38 אייל כבר שנתיים מנתח לשלילה את מדד הבנקים ...
והוא וטועה כהרגלו אני שנתיים נמצא במדד זה והתשואה שהוא נותן לי עולה על מדד תא 25 ותא 100 .
יוסף 03/09/2016 20:27 הניתוח הכושל הזה הוא לא לבד רוב התחזיות שלו כושלות ...
כל עוד הוא לא יציג תיק יחס אין שום תועלת בתחזיות לא מבוססות אמפירית שכל מוכר ירקות בשוק יכול להגיד לך גם ללא ציורים .
8 בני 02/09/2016 10:36 שלום עדי ברזילי
שבוע,שבועיים,שלושה שבועות עם קמץ . לא אומרים שלושה שבועות עם שווא. את לא נשבעת שבועת צופים. האם את נשבעת שלושה השבעות ? אז אומרים שלושה שבועות עם קמץ ב ש'
7 עופר 02/09/2016 10:31 אייל שלום אפשר לנתח את ביוליין? (ל"ת)
6 אלעד 02/09/2016 10:04 שלום איייל ועדי אפשר בבקשה ניתוח של חמת? (ל"ת)
5 אריק 02/09/2016 09:47 זה האנא ליסט שיעץ למכור פרטנר ב850 ולקנות נפט ב50
ואחרי כן, פרטנר עלתה ב100 אחוז והנפט צנח ל27 . ראו הוזהרתם. (ממנו משאר האנליסטים )
4 אני רק שאלה 02/09/2016 09:43 איך ה S&P יכול להימצא מעל שיא כל הזמנים,
נא לעשות הגהה גם על המילים הנאמרות,
2120 02/09/2016 11:23 המספר הזה עמד הרבה זמן כשיא (ל"ת)
3 הצלף 02/09/2016 09:28 אייל מה עם נובה וסאפיינס? (ל"ת)
2 רק למעלה 02/09/2016 08:57 אהבתי רק למעלה גם גורביץ מחזק את זה (ל"ת)
תמשיכו בפאנטזיה 02/09/2016 11:44 חהחהחה...
בסוף טראח