21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ' מנתח את מניית טאואר בהסתכלות ארוכת טווח - מה המסקנה למשקיע?

המנתח הטכני של Bizportal מתייחס למדדים המובילים בארץ ובעולם, וגם למספר מניות - צפו בראיון
 |  71
ניתוח טכני
Share

צילום ועריכה: גילי מייזלר




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

71 תגובות ב-44 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
44 דוד 26/08/2016 07:34 Stock0@walla.co.il
אייל שלום. אשמח לקבל ניתוח למניית טבע , תודה.
43 דוד 26/08/2016 00:57 אשמח לקבל ניתוח טכני למניית טבע, תודה (ל"ת)
42 רק למעלה 22/08/2016 19:50 רק למעלה
ואלה שלמטה ישארו למטה
41 חכם 21/08/2016 01:04 גורביץ למה להסתבך? תעתיק גרפים כמו מוטי כהן שעשה ליניב
וככה תצליח להרוויח, מוטי כהן חכם ידע ממי להעתיק בסוף תבעו אותכם אבל מה זה משנה האסטרטגיה העיקר הטקטיקה
40 אבי 20/08/2016 21:25 אייל - אשמח לניתוח טכני של אפריקה ישראל וכן האם היא נגע (ל"ת)
39 יוחנן 20/08/2016 13:41 אשמח לניתוח של מזרחי טפחות. תודה (ל"ת)
38 אילן 20/08/2016 07:52 לדעתי בבילון מאוד מעניינת. אפשר התייחסות? (ל"ת)
37 קובי 19/08/2016 20:59 מי שקשה לו עם הטור הזה מוזמן לעזוב
אותנו בשקט. יש אנשים ששמחים לקבל את הניתוחים של גורביץ ומפיקים מהם הרבה. מי שלא מאמין בטכני , יש כתבות אחרות לקרוא אתם לא חייבים לבוא לכאן. תודה.
מוטי 20/08/2016 13:30 "בעזרת" ההמלצות שלו מרוחים בכפיות ומפסידים בדליים ..... (ל"ת)
1 20/08/2016 17:25 מדד הבנקים ומר גורביץ ...............
גורביץ כבר טוען שנתיים שמדד זה יש לברוח שנה שעברה המדד סגר ביחס למדד ת"א 25 ות"א 100 בתשואה עודפת וגם השנה שנה גורביץ חזר על המנטרה לברוח ממדד הבנקים בניתים מדד זה בתשואה מעל 4 אחוז רווח זה ביחס למדדים ת"א 100 = מינוס 2.5 ות"א 25 מינוס 4 זה בזמן שמדד הבנקים את זה הוא לא מזכיר לכם .
36 אריק 19/08/2016 20:45 המשך עליות
הריבית אפס ואין משהו אחר , המניות ימשיכו לעלות.
גם לא נכון 19/08/2016 23:25 וכן אין דבר כזה בעברית
המניות ימשיכו לעלות. מה זה? הבנת? טוב. לא הבנת? גם כן טוב. וחוץ: אין כזה דבר אין משכו אחר. יש ועוד איך.
35 שימקה 19/08/2016 19:49 שטרלינג
שלום אייל. רציתי שתנתח את המטבע הבריטי שטרלינג לאן זה הולך. תודה.
34 אביתר 19/08/2016 18:44 שאלה
אייל, מדד הנדלן בעליה חדה, התיקון האחרון "מקומי " ? האם מזהה שינוי מגמה באופק ?
33 לוי 19/08/2016 17:26 מניות בבורסה
כדאי לעלות את את שוק המניות על דרך המלך יש צורך להוריד את המיסוי ל 10 אחוז. כספים מנדלן במקום לקנות דירות אנשים ישקיעו את כספם בבורסה יגרום לפיתוח הנפקת חברות חדשות פתיחת מקומות עבודה חדשים. היום אנשים מדירים רגלם מהבורסה הגוועת.
32 HAKY1 19/08/2016 16:01 הנחייה מעולה תודה עדי .מה עם קידום?? מגיע לך (ל"ת)
31 בהגיון שלי 19/08/2016 15:39 אם מניה מדשדשת הרבה זמן
ורוצים להשקיע בה לטווח ארוך כמו שגורביץ ממליץ צריך לבדוק אם יש איסוף או פיזור על ידי גוף גדול.אולי גורביץ יכול לענות על זה.
1 19/08/2016 19:27 הוא יודע בדיוק כמוך (ל"ת)
30 יאיר 19/08/2016 14:32 ביוסל לשעבר
מניית ביוסל הפכה לפנטזי נטוורק, האם כדאי להשקיע בה?ירדה לערך של כ45 אגורת.אשמח למידע.
29 סוחר טכני 19/08/2016 14:31 מאז שגורביץ אמר עלייות הוא צדק
השווקים רק עלו למעלה ,שאפו.
1 19/08/2016 19:33 ממש נביא הוא פשוט הולך לפי מגמה.........
כאשר השוק מתחיל להראות סימני ירידה הוא מתחיל לשנות את הדעה ולהציג משפטים שיכולים להתפרש לכל מצב עד שהשוק תופס את כיוון שלו לא צריך בשביל זה גרפים זה שיטה ידוע של כל האסטרולוגים והקוראים בקפה .
28 מנשה 19/08/2016 14:28 הגרפים לא משקרים
וול סטריט עולה וימשיך לעלות , אותו הדבר גם באירופה. תודה על הניתוחים.
יוסף פותר החלמות 19/08/2016 19:47 הגרפים הם רק בראש המתבונן ........
מה זה הגרפים לא משקרים ? מה אתה חושב שגרפים זה כדור הבדולח שום גרף בעולם לא יכול לגלם את העתיד . שאלה לי למה אתה חושב שגורביץ לא מציג באתר תיק יחס תשובה מכוון שמוטב להשאיר את המשקיע בספק שהשיטה עובדת מאשר להסיר אותה שהשיטה שווה להטלת מטבע . כל נהג מונית וטבח יכול לזרוק תחזיות כאשר אין לו יחס שהם באמת נכונות לציבור יש זיכרון קצר והא זוכר רק את מה שנוח לא לזכור או מה שהוא מאמין בו .
ליוסף 19/08/2016 20:46 אתה לא מבין הרבה
תתעסק במה שאתה מבין
יוסף פותר החלמות 20/08/2016 10:38 אני חושב שאתה הוא זה שרחוק מלהבין ...
כאשר אתה משתש בשיטה אולי תלמד ותחקור קצת עליה לפני שאתה לוקח אותה כתורה מסניי ומחליט מי מבין ומי לא מבין . נעשו מאות מחקרים על שיטת הניתוח הטכני שמצאו שלשיטה הטכנית אין ערך מוסף מבחירת מניות בצורה אקראית ואתה בטח לא תחליט במה אני מבין ובמה לא אני מבין יותר אני מעל 12 שנים וחקרתי והשתמשתי בזמן ארוך בשיטה והשוואתה לתיקי יחס אקראי שלא יראה שום יתרון מתיק אקראי שאפילו הציג תשואות גבוהות יותר . ושאלה לי עליך מה זה לא מבין זה שאני מבקש תיק יחס שגורביץ יציג באתר עם הוא חושב שהשיטה וההמלצות שלו שוות משהוא הוא צריך גם להוכיח את זה לזרוק תחזיות בלי בסיס כל אחד יודע גם אם אני מחר הפגוש אותך ויגיד לך שאני עושה 20 אחוז תשואה בשנה משיטה שפתחתי אתה תרצה הוכח מר גורביץ לא מציג תיק מכוון ששם זה כתוב ומוכח ואי אפשר לסבן את המשקעים בכל מיני מילים עמומות ולהסתמך על זיכרון קצרהטווח שלהם שהם נוטים לזכור רק את הצלחותיו ואתה הכשלות שהם הרוב יותר הם נוטים לשכוח מהר . ועם אני טועה שיציג תיק יחס חובת ההוכחה עליו מכוון משהוא זה שמוכר את התוכנות לשיטה והוא זה שיוצא כל יום בתחזיות .
27 עמית 19/08/2016 13:29 אופקו
היי אייל, אשמח לניתוח של אופקו. תודה
26 mknafo55 19/08/2016 13:22 ספורי סבתא
יש לי טאואר מעל 5 שנים. נעלתי אותה בכספת וכאשר פתחתי קיבלתי קדחת. זבל של מניה.
25 מטומטמים 19/08/2016 12:10 לא להאמין
הבורסות מאוד מאוד מסוכנות הנאסדק בועה אין להתפתות היועצים מנתחי ניתוחי הגרפים נעלמו כאשר הבורסות יקרסו עליות עליות חהחהחה.. ועוד השיאים טמבלים כבר אמרנו
24 טראמפ 19/08/2016 11:59 אמר בורסות בועה
ברגע שתתחיל העלאת ריבית תזרק סחורה במאות מליארד דולרים שנית החזירים שנעשו עשירים סופר מיליארדים מעליית החברות יביאו את האסון בעלי פייסבוק ושות החזירים הללו שחברו הון העשרות מיליארדי דולרים יביאו את הקריסה קריסת "מגדל בבל" מה אין צדק בעולם ? חוסר הצדק הזה בעושר יביא לקריסה של המדינה החזירית קפיטליסטית חזרנו לכלכלה תחילת המאה ?? אסון
23 סתיו 19/08/2016 11:50 אייל תודה רבה על ניתוח טאוואר (ל"ת)
22 טאואר 19/08/2016 11:44 אם היא שווה יותר וכולם מסכימים עם זה כולל בנק הפועלים
שקבע מחיר יעד ברווח של 50% ומעלה . אז למה שהמניה לא תעלה לא ברור לי
21 יובל 19/08/2016 11:42 אפשר בבקשה גרפים עם רקע לא שחור
רואים כלום !!!!!
משה 19/08/2016 20:24 אין מה לראות אז לא רואים (ל"ת)
20 קארין 19/08/2016 11:24 הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם
הבורסה ׳יציבה׳ אך ורק בגלל הריבית הנמוכה. ביום שבו יילן תעלה ריבית (ויבוא בסוף היום הזה) - הנפילה תהיה כואבת. חזירים שמחפשים את נקודת השיא, יישחטו ומהר...
טרזן 19/08/2016 12:36 לקארין
יש יותר מסיכוי קטן שהיום נחווה דבר זה או אולי אחר..
טרזן 19/08/2016 12:34 לקארין
זה יבוא הרבה לפני העלעת הריבית. למעשה, ריבית שתעלה בכמה פעימות קטנות היא לא העניין הראשי. יש כאן אפקט פסיכולוגי קצר מועד. שאר הבעיות שקצרה היריעה מלהעלותם כאן ולא דווקא ברקזיט או יוון או אוקראינה או בנקים באיטליה או ברבור שחור או אפילו אפור(נאסים טאלב)ישנן כמה בעיות שאו שהציבור או המומחים לא יודעים/חושבים/משערים/מתחמנים/מתעלמים/ לא מבינים/..או ש....
אבנר בינתחומי 19/08/2016 15:26 יש לי חמישה חברים כמו אחים
שבמשך עשרות אלפי משחקי המלכים השחמט ניצחו בכל המשחקים חוץ מ 25 הפסדים ו30 תיקו( הישג משותף לכולם יחד ממוספר) כמו כן ניגשו כתירגול למאות מבחנים פסיכומטרים שמעבירים לטרום סטודנטים. התוצאה המשוקללת של החמישה ביחד בכל המאות הייתה בין 794 ל 800. אני גאה ומעריץ.
Iz Rio 19/08/2016 15:07 Eyal
...Do it now or never
19 משה 19/08/2016 11:12 לפני כשלוש שנים ניתח ואמר שהיא פורצת והפסקתי על זה 60 א (ל"ת)
משה 20/08/2016 10:50 זה לא היחיד רוב התחזיות שלו הם כושלות (ל"ת)
I 19/08/2016 15:49 צר לי שהיפסדת חבר.
קח אחריות על מעשיך. שבת טובה. ויבואו בע"ה ימים טובים שבם תחזיר הפסדיך.
18 אבי 19/08/2016 11:09 ל12 בכול העולם יש ירידות ופו בישראל משחקת טנגו ואתה אומ
אתה אומר לכנס לבורסה זה תעות מחלטת זה בורסה שצריך ארון מתים הקברן בדרך לבורסה בכול העולם יש גם ירידות פו לו הבורסה מתעלמת מהירידות בעולם ושיש עליות הי אומרת שנסדק עולה אבל שיש ירידות בנסדקהי מדשדשת לכן יותר טוב לעבוד בחול כי פו לו עבדים ביושר בבורסה
חח 19/08/2016 11:38 פה
פה
רק זה 19/08/2016 12:37 מצאת? (ל"ת)
17 sדוד 19/08/2016 11:03 ל12 יש לי 10 מליון מחכה בחוץ בבורסה כזות לו נכנסים
זה כמו שאתה נכנס לאש לבורסה שנמצאת בסי כול הזמנים אים אתה יודעה אין מה לקנות בשוק הבול גבועה ואתה אומר למכור בתים לכנס לבורסה שהי בסי זה תעות מחלטת
16 הפדרל ריזרב 19/08/2016 10:59 זה בנק של מושחתים
כל כמה שנים יוצר כאוס כלכלי שנת 20000 בועת הדוח קום שנת 2007בועת אשראי וכעת בועת אגחים נאסדק מחירים אבסורדיים הנקודה הזאת הכי מסוכנת כי העליות האחרונות שקריות כאשר הבורסה עולה על שקר התהום רובצת . לא להתפתות לניתחים טכניים רק לכלכלה טהורה מקרו מיקרו חברות. טריליוני דולרים הוזרמו כי החברות מכספים שהם גייסו דרך אגחים יצרו בועות הפעם הקריסה תהיה של החברות מקטינים הון כי buyback קנייה חוזרת של המניות החברה ומגדילים חובות אשראי כי הנפקת אגחים זוהי הנקודה מינופים במניות באשראי אגחי נוסו נוסו המשבר הגדול מתקתק אשליית הניתוח הכלכלי הוא אינו קורא כלכלה רק מחשבות של מטומטמים כסף של אספסוף של חברות ליצור רווחים מלאכותיים
בוריס 19/08/2016 15:38 מי הבין מה הוא כתב ? שיסביר לי (ל"ת)
יוסף 21/08/2016 21:07 לא צריך להבין זה חלק מהשיטה ....
זורק תחזיות ולאחר מכן מסמן את המטרה לאחר שבוע או שבועים המאמר יתחיל במלים האלה "לפני שבועיים צפיתי ש..........." האפקט הצלף הבודד בהתגלמותו .
15 עזרא הסופר 19/08/2016 10:56 אודה לניתוח של טוויטר (ל"ת)
14 איתן 19/08/2016 10:44 אתה גאון חזיתה כמוני את העליות בבורסה (ל"ת)
לאיתן שתוק 19/08/2016 12:38 טמבל. תלקלק את השברים ותרגע. (ל"ת)
13 ניצן 19/08/2016 10:37 נובה
אייל ברשותך אפשר ניתוח של מניית נובה ,תודה
12 קליפ 19/08/2016 10:31 אנא בבקשה קנו מניות כן ברור שגם באשראי!!!
תמכרו חלק קטן מהדירות שאספת בהתלהבות לפנסיה! ( מספיק 5 עד 10 דירות לפנסיה.) כמה זמן אתה חושב להיות בפנסיה? אלף שנה? בבקשה בואו לבורסה כדי שאוכל למכור לכם ניירות.!!!
קליפ 19/08/2016 16:10 ל-17 ,18 ברשותכם הבהרה
אם בירן וגנבים באסטיונרים שכמותו דוגרים על כ-30 דירות פאר בתל אביב. מה שאני מבקש ואף דורש שימכרו לאלתר מקצת הדירות. כ- 10 עד 20 חתיכות. ואת המזומנים. התקבול יזרימו כביקושים למניות דלות סחירות!!!
11 עופר 19/08/2016 09:47 שם (ל"ת)
10 עופר 19/08/2016 09:47 אייל אפשר בבקשה לנתח את ביוליין? (ל"ת)
9 אבינועם 19/08/2016 09:43 אייל גורביץ: אודה מאוד על ניתוח של אזורים. תודה!!! (ל"ת)
8 שלום 19/08/2016 09:08 כרגיל, הכל צריך להיות הפוך ממה שאייל חוזה (ל"ת)
7 משה 19/08/2016 08:48 טאואר
תנעלו בכספת ולכו לישון !!!!! אמרתי ואומר טאואר מניה שווה ביותר בהצלחה למשקיעים .
6 חהחהחה 19/08/2016 08:41 הכל
השחלה גדולה להזהר לא להתפתות כעת יהיו יבואו משחילני וואלסטריט
5 חהחהחה 19/08/2016 08:40 הבורסות ובעיקר
הנאסדק בועות חברות ללא הכנסות שווי מיליארדים רק צריך בום והכל קורס אין קונים ברמות הכל משחק שקרי לא נכנס כסף כסף שממוחזר הבורסות הגיעו לנק. שיא כידי לבצע מהלך ירידות משמעותי ברגע שהריבית תעלה תהיה קריסה הריבית הראויה בארהב כעת 2.5%-3% עלייה לריבית הזאת תגרום למכירות מאסיבית מכוון שהכסף יצא החוצה בעוצמה הכסף בעיקרו הוא של החברות לא משקי בית הוא נקרא buyback
הפדרל ריזרב 19/08/2016 11:02 ו הוא כסף
לא עצמי מאמצים של החברה אלא גיוסי כסף באגחי ם זוכרים קריסת הטייקונים כאן זה היה התהליך מגייסים מיליארדים האגחים בונים פירמידה וקורסת . חוב צריך להחזיר
4 אבי 19/08/2016 08:38 זה לו בורסה זה מועדון ריקודים טנגו משחקת הבורסה אין לה
אין לה כיון לכן הקרשים לו אוהבים את זה
יוסף 22/08/2016 20:47 זה משחקי קזינו למהמרים הטכניים שמנסים לתזמן את .....
את השוק בעזרת ציורים . למשקעים חכמים זה לא מפריע רעשי רקע מכוון שכאשר אתה משקיע לטווחים ארוכים ריקודי הטנגו ה לא מפריע לך לגזור תשואות בציר הזמן הארוך
3 sדוד 19/08/2016 08:34 אייל אתה טועה ומתעה את הציבור כי כול השוק בשוק גם הבורס
הבורסה משחקת טנגו אים אתה יודעה מזה זה אומר לעלות קשה לה לרדת הי לו רוצה לכן אין קונים בבורסה גם כולם בורחים לחול למהבורסה חייבת לרדת שהקונים גם בחול יקנסו לבורסה שהיהה אקשןה כי הקרשים לו הוהבים טנגו זה אומר צעד קגימה צעד אחורה הבורסה חייבת לרדת שהקונים יקנו והממשלה גם תהנה מהתוצאות במצב זה הבורסה צריך ארון קבורה
יוסי 19/08/2016 11:06 אלוהים ישמור!
איפהלמדתעברית?
רתוש 19/08/2016 13:09 אתה רואה?
לא יודע לכתוב אפילו, ויש לו 10 מיליון שקל.לפעמים לא צריך שכל או השכלה בחיים..כנראה הוא גילגול של עלי באבא
דוד 20/08/2016 17:57 מה אתם לא מכירים אותו זה סימן ההכר שלו ד
דוד אוהד ביתר כבר שנים הוא כותב ככה בכוונה אתם לא הכי חכמים
2 רמי 19/08/2016 08:21 בטלפון לא עולה הסרטון (ל"ת)
סלקום 19/08/2016 10:50 בטלפון לא עולה ולא עלה מעולם (ל"ת)
1 אורי 19/08/2016 08:16 איל מה דעתך על מנית קומיוגין תודה (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש