גורביץ' מנתח את מניית טאואר בהסתכלות ארוכת טווח - מה המסקנה למשקיע?

המנתח הטכני של Bizportal מתייחס למדדים המובילים בארץ ובעולם, וגם למספר מניות - צפו בראיון

צילום ועריכה: גילי מייזלר
תגובות לכתבה(71):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 44.
    Stock0@walla.co.il
    דוד 26/08/2016 07:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל שלום. אשמח לקבל ניתוח למניית טבע , תודה.
    סגור
  • 43.
    אשמח לקבל ניתוח טכני למניית טבע, תודה (ל"ת)
    דוד 26/08/2016 00:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 42.
    רק למעלה
    רק למעלה 22/08/2016 19:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואלה שלמטה ישארו למטה
    סגור
  • 41.
    גורביץ למה להסתבך? תעתיק גרפים כמו מוטי כהן שעשה ליניב
    חכם 21/08/2016 01:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וככה תצליח להרוויח, מוטי כהן חכם ידע ממי להעתיק בסוף תבעו אותכם אבל מה זה משנה האסטרטגיה העיקר הטקטיקה
    סגור
  • 40.
    אייל - אשמח לניתוח טכני של אפריקה ישראל וכן האם היא נגע (ל"ת)
    אבי 20/08/2016 21:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    אשמח לניתוח של מזרחי טפחות. תודה (ל"ת)
    יוחנן 20/08/2016 13:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    לדעתי בבילון מאוד מעניינת. אפשר התייחסות? (ל"ת)
    אילן 20/08/2016 07:52
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 37.
    מי שקשה לו עם הטור הזה מוזמן לעזוב
    קובי 19/08/2016 20:59
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אותנו בשקט. יש אנשים ששמחים לקבל את הניתוחים של גורביץ ומפיקים מהם הרבה. מי שלא מאמין בטכני , יש כתבות אחרות לקרוא אתם לא חייבים לבוא לכאן. תודה.
    סגור
  • "בעזרת" ההמלצות שלו מרוחים בכפיות ומפסידים בדליים ..... (ל"ת)
    מוטי 20/08/2016 13:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מדד הבנקים ומר גורביץ ...............
    1 20/08/2016 17:25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גורביץ כבר טוען שנתיים שמדד זה יש לברוח שנה שעברה המדד סגר ביחס למדד ת"א 25 ות"א 100 בתשואה עודפת וגם השנה שנה גורביץ חזר על המנטרה לברוח ממדד הבנקים בניתים מדד זה בתשואה מעל 4 אחוז רווח זה ביחס למדדים ת"א 100 = מינוס 2.5 ות"א 25 מינוס 4 זה בזמן שמדד הבנקים את זה הוא לא מזכיר לכם .
    סגור
  • טען עוד
  • 36.
    המשך עליות
    אריק 19/08/2016 20:45
    הגב לתגובה זו
    3 6
    הריבית אפס ואין משהו אחר , המניות ימשיכו לעלות.
    סגור
  • וכן אין דבר כזה בעברית
    גם לא נכון 19/08/2016 23:25
    הגב לתגובה זו
    4 2
    המניות ימשיכו לעלות. מה זה? הבנת? טוב. לא הבנת? גם כן טוב. וחוץ: אין כזה דבר אין משכו אחר. יש ועוד איך.
    סגור
  • 35.
    שטרלינג
    שימקה 19/08/2016 19:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שלום אייל. רציתי שתנתח את המטבע הבריטי שטרלינג לאן זה הולך. תודה.
    סגור
  • 34.
    שאלה
    אביתר 19/08/2016 18:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אייל, מדד הנדלן בעליה חדה, התיקון האחרון "מקומי " ? האם מזהה שינוי מגמה באופק ?
    סגור
  • 33.
    מניות בבורסה
    לוי 19/08/2016 17:26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כדאי לעלות את את שוק המניות על דרך המלך יש צורך להוריד את המיסוי ל 10 אחוז. כספים מנדלן במקום לקנות דירות אנשים ישקיעו את כספם בבורסה יגרום לפיתוח הנפקת חברות חדשות פתיחת מקומות עבודה חדשים. היום אנשים מדירים רגלם מהבורסה הגוועת.
    סגור
  • 32.
    הנחייה מעולה תודה עדי .מה עם קידום?? מגיע לך (ל"ת)
    HAKY1 19/08/2016 16:01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 31.
    אם מניה מדשדשת הרבה זמן
    בהגיון שלי 19/08/2016 15:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ורוצים להשקיע בה לטווח ארוך כמו שגורביץ ממליץ צריך לבדוק אם יש איסוף או פיזור על ידי גוף גדול.אולי גורביץ יכול לענות על זה.
    סגור
  • הוא יודע בדיוק כמוך (ל"ת)
    1 19/08/2016 19:27
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 30.
    ביוסל לשעבר
    יאיר 19/08/2016 14:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניית ביוסל הפכה לפנטזי נטוורק, האם כדאי להשקיע בה?ירדה לערך של כ45 אגורת.אשמח למידע.
    סגור
  • 29.
    מאז שגורביץ אמר עלייות הוא צדק
    סוחר טכני 19/08/2016 14:31
    הגב לתגובה זו
    3 3
    השווקים רק עלו למעלה ,שאפו.
    סגור
  • ממש נביא הוא פשוט הולך לפי מגמה.........
    1 19/08/2016 19:33
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כאשר השוק מתחיל להראות סימני ירידה הוא מתחיל לשנות את הדעה ולהציג משפטים שיכולים להתפרש לכל מצב עד שהשוק תופס את כיוון שלו לא צריך בשביל זה גרפים זה שיטה ידוע של כל האסטרולוגים והקוראים בקפה .
    סגור
  • 28.
    הגרפים לא משקרים
    מנשה 19/08/2016 14:28
    הגב לתגובה זו
    4 6
    וול סטריט עולה וימשיך לעלות , אותו הדבר גם באירופה. תודה על הניתוחים.
    סגור
  • הגרפים הם רק בראש המתבונן ........
    יוסף פותר החלמות 19/08/2016 19:47
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מה זה הגרפים לא משקרים ? מה אתה חושב שגרפים זה כדור הבדולח שום גרף בעולם לא יכול לגלם את העתיד . שאלה לי למה אתה חושב שגורביץ לא מציג באתר תיק יחס תשובה מכוון שמוטב להשאיר את המשקיע בספק שהשיטה עובדת מאשר להסיר אותה שהשיטה שווה להטלת מטבע . כל נהג מונית וטבח יכול לזרוק תחזיות כאשר אין לו יחס שהם באמת נכונות לציבור יש זיכרון קצר והא זוכר רק את מה שנוח לא לזכור או מה שהוא מאמין בו .
    סגור
  • אתה לא מבין הרבה
    ליוסף 19/08/2016 20:46
    הגב לתגובה זו
    1 5
    תתעסק במה שאתה מבין
    סגור
  • אני חושב שאתה הוא זה שרחוק מלהבין ...
    יוסף פותר החלמות 20/08/2016 10:38
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כאשר אתה משתש בשיטה אולי תלמד ותחקור קצת עליה לפני שאתה לוקח אותה כתורה מסניי ומחליט מי מבין ומי לא מבין . נעשו מאות מחקרים על שיטת הניתוח הטכני שמצאו שלשיטה הטכנית אין ערך מוסף מבחירת מניות בצורה אקראית ואתה בטח לא תחליט במה אני מבין ובמה לא אני מבין יותר אני מעל 12 שנים וחקרתי והשתמשתי בזמן ארוך בשיטה והשוואתה לתיקי יחס אקראי שלא יראה שום יתרון מתיק אקראי שאפילו הציג תשואות גבוהות יותר . ושאלה לי עליך מה זה לא מבין זה שאני מבקש תיק יחס שגורביץ יציג באתר עם הוא חושב שהשיטה וההמלצות שלו שוות משהוא הוא צריך גם להוכיח את זה לזרוק תחזיות בלי בסיס כל אחד יודע גם אם אני מחר הפגוש אותך ויגיד לך שאני עושה 20 אחוז תשואה בשנה משיטה שפתחתי אתה תרצה הוכח מר גורביץ לא מציג תיק מכוון ששם זה כתוב ומוכח ואי אפשר לסבן את המשקעים בכל מיני מילים עמומות ולהסתמך על זיכרון קצרהטווח שלהם שהם נוטים לזכור רק את הצלחותיו ואתה הכשלות שהם הרוב יותר הם נוטים לשכוח מהר . ועם אני טועה שיציג תיק יחס חובת ההוכחה עליו מכוון משהוא זה שמוכר את התוכנות לשיטה והוא זה שיוצא כל יום בתחזיות .
    סגור
  • 27.
    אופקו
    עמית 19/08/2016 13:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היי אייל, אשמח לניתוח של אופקו. תודה
    סגור
  • 26.
    ספורי סבתא
    mknafo55 19/08/2016 13:22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יש לי טאואר מעל 5 שנים. נעלתי אותה בכספת וכאשר פתחתי קיבלתי קדחת. זבל של מניה.
    סגור
  • 25.
    לא להאמין
    מטומטמים 19/08/2016 12:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הבורסות מאוד מאוד מסוכנות הנאסדק בועה אין להתפתות היועצים מנתחי ניתוחי הגרפים נעלמו כאשר הבורסות יקרסו עליות עליות חהחהחה.. ועוד השיאים טמבלים כבר אמרנו
    סגור
  • 24.
    אמר בורסות בועה
    טראמפ 19/08/2016 11:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ברגע שתתחיל העלאת ריבית תזרק סחורה במאות מליארד דולרים שנית החזירים שנעשו עשירים סופר מיליארדים מעליית החברות יביאו את האסון בעלי פייסבוק ושות החזירים הללו שחברו הון העשרות מיליארדי דולרים יביאו את הקריסה קריסת "מגדל בבל" מה אין צדק בעולם ? חוסר הצדק הזה בעושר יביא לקריסה של המדינה החזירית קפיטליסטית חזרנו לכלכלה תחילת המאה ?? אסון
    סגור
  • 23.
    אייל תודה רבה על ניתוח טאוואר (ל"ת)
    סתיו 19/08/2016 11:50
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 22.
    אם היא שווה יותר וכולם מסכימים עם זה כולל בנק הפועלים
    טאואר 19/08/2016 11:44
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שקבע מחיר יעד ברווח של 50% ומעלה . אז למה שהמניה לא תעלה לא ברור לי
    סגור
  • 21.
    אפשר בבקשה גרפים עם רקע לא שחור
    יובל 19/08/2016 11:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רואים כלום !!!!!
    סגור
  • אין מה לראות אז לא רואים (ל"ת)
    משה 19/08/2016 20:24
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 20.
    הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם
    קארין 19/08/2016 11:24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הבורסה ׳יציבה׳ אך ורק בגלל הריבית הנמוכה. ביום שבו יילן תעלה ריבית (ויבוא בסוף היום הזה) - הנפילה תהיה כואבת. חזירים שמחפשים את נקודת השיא, יישחטו ומהר...
    סגור
  • לקארין
    טרזן 19/08/2016 12:36
    הגב לתגובה זו
    21 4
    יש יותר מסיכוי קטן שהיום נחווה דבר זה או אולי אחר..
    סגור
  • לקארין
    טרזן 19/08/2016 12:34
    הגב לתגובה זו
    16 4
    זה יבוא הרבה לפני העלעת הריבית. למעשה, ריבית שתעלה בכמה פעימות קטנות היא לא העניין הראשי. יש כאן אפקט פסיכולוגי קצר מועד. שאר הבעיות שקצרה היריעה מלהעלותם כאן ולא דווקא ברקזיט או יוון או אוקראינה או בנקים באיטליה או ברבור שחור או אפילו אפור(נאסים טאלב)ישנן כמה בעיות שאו שהציבור או המומחים לא יודעים/חושבים/משערים/מתחמנים/מתעלמים/ לא מבינים/..או ש....
    סגור
  • יש לי חמישה חברים כמו אחים
    אבנר בינתחומי 19/08/2016 15:26
    הגב לתגובה זו
    13 4
    שבמשך עשרות אלפי משחקי המלכים השחמט ניצחו בכל המשחקים חוץ מ 25 הפסדים ו30 תיקו( הישג משותף לכולם יחד ממוספר) כמו כן ניגשו כתירגול למאות מבחנים פסיכומטרים שמעבירים לטרום סטודנטים. התוצאה המשוקללת של החמישה ביחד בכל המאות הייתה בין 794 ל 800. אני גאה ומעריץ.
    סגור
  • Eyal
    Iz Rio 19/08/2016 15:07
    הגב לתגובה זו
    19 4
    ...Do it now or never
    סגור
  • 19.
    לפני כשלוש שנים ניתח ואמר שהיא פורצת והפסקתי על זה 60 א (ל"ת)
    משה 19/08/2016 11:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זה לא היחיד רוב התחזיות שלו הם כושלות (ל"ת)
    משה 20/08/2016 10:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • צר לי שהיפסדת חבר.
    I 19/08/2016 15:49
    הגב לתגובה זו
    4 2
    קח אחריות על מעשיך. שבת טובה. ויבואו בע"ה ימים טובים שבם תחזיר הפסדיך.
    סגור
  • 18.
    ל12 בכול העולם יש ירידות ופו בישראל משחקת טנגו ואתה אומ
    אבי 19/08/2016 11:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתה אומר לכנס לבורסה זה תעות מחלטת זה בורסה שצריך ארון מתים הקברן בדרך לבורסה בכול העולם יש גם ירידות פו לו הבורסה מתעלמת מהירידות בעולם ושיש עליות הי אומרת שנסדק עולה אבל שיש ירידות בנסדקהי מדשדשת לכן יותר טוב לעבוד בחול כי פו לו עבדים ביושר בבורסה
    סגור
  • פה
    חח 19/08/2016 11:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פה
    סגור
  • מצאת? (ל"ת)
    רק זה 19/08/2016 12:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 17.
    ל12 יש לי 10 מליון מחכה בחוץ בבורסה כזות לו נכנסים
    sדוד 19/08/2016 11:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה כמו שאתה נכנס לאש לבורסה שנמצאת בסי כול הזמנים אים אתה יודעה אין מה לקנות בשוק הבול גבועה ואתה אומר למכור בתים לכנס לבורסה שהי בסי זה תעות מחלטת
    סגור
  • 16.
    זה בנק של מושחתים
    הפדרל ריזרב 19/08/2016 10:59
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל כמה שנים יוצר כאוס כלכלי שנת 20000 בועת הדוח קום שנת 2007בועת אשראי וכעת בועת אגחים נאסדק מחירים אבסורדיים הנקודה הזאת הכי מסוכנת כי העליות האחרונות שקריות כאשר הבורסה עולה על שקר התהום רובצת . לא להתפתות לניתחים טכניים רק לכלכלה טהורה מקרו מיקרו חברות. טריליוני דולרים הוזרמו כי החברות מכספים שהם גייסו דרך אגחים יצרו בועות הפעם הקריסה תהיה של החברות מקטינים הון כי buyback קנייה חוזרת של המניות החברה ומגדילים חובות אשראי כי הנפקת אגחים זוהי הנקודה מינופים במניות באשראי אגחי נוסו נוסו המשבר הגדול מתקתק אשליית הניתוח הכלכלי הוא אינו קורא כלכלה רק מחשבות של מטומטמים כסף של אספסוף של חברות ליצור רווחים מלאכותיים
    סגור
  • מי הבין מה הוא כתב ? שיסביר לי (ל"ת)
    בוריס 19/08/2016 15:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לא צריך להבין זה חלק מהשיטה ....
    יוסף 21/08/2016 21:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זורק תחזיות ולאחר מכן מסמן את המטרה לאחר שבוע או שבועים המאמר יתחיל במלים האלה "לפני שבועיים צפיתי ש..........." האפקט הצלף הבודד בהתגלמותו .
    סגור
  • 15.
    אודה לניתוח של טוויטר (ל"ת)
    עזרא הסופר 19/08/2016 10:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    אתה גאון חזיתה כמוני את העליות בבורסה (ל"ת)
    איתן 19/08/2016 10:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • טמבל. תלקלק את השברים ותרגע. (ל"ת)
    לאיתן שתוק 19/08/2016 12:38
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 13.
    נובה
    ניצן 19/08/2016 10:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל ברשותך אפשר ניתוח של מניית נובה ,תודה
    סגור
  • 12.
    אנא בבקשה קנו מניות כן ברור שגם באשראי!!!
    קליפ 19/08/2016 10:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תמכרו חלק קטן מהדירות שאספת בהתלהבות לפנסיה! ( מספיק 5 עד 10 דירות לפנסיה.) כמה זמן אתה חושב להיות בפנסיה? אלף שנה? בבקשה בואו לבורסה כדי שאוכל למכור לכם ניירות.!!!
    סגור
  • ל-17 ,18 ברשותכם הבהרה
    קליפ 19/08/2016 16:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם בירן וגנבים באסטיונרים שכמותו דוגרים על כ-30 דירות פאר בתל אביב. מה שאני מבקש ואף דורש שימכרו לאלתר מקצת הדירות. כ- 10 עד 20 חתיכות. ואת המזומנים. התקבול יזרימו כביקושים למניות דלות סחירות!!!
    סגור
  • 11.
    שם (ל"ת)
    עופר 19/08/2016 09:47
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 10.
    אייל אפשר בבקשה לנתח את ביוליין? (ל"ת)
    עופר 19/08/2016 09:47
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 9.
    אייל גורביץ: אודה מאוד על ניתוח של אזורים. תודה!!! (ל"ת)
    אבינועם 19/08/2016 09:43
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 8.
    כרגיל, הכל צריך להיות הפוך ממה שאייל חוזה (ל"ת)
    שלום 19/08/2016 09:08
    הגב לתגובה זו
    10 3
    סגור
  • 7.
    טאואר
    משה 19/08/2016 08:48
    הגב לתגובה זו
    23 2
    תנעלו בכספת ולכו לישון !!!!! אמרתי ואומר טאואר מניה שווה ביותר בהצלחה למשקיעים .
    סגור
  • 6.
    הכל
    חהחהחה 19/08/2016 08:41
    הגב לתגובה זו
    2 3
    השחלה גדולה להזהר לא להתפתות כעת יהיו יבואו משחילני וואלסטריט
    סגור
  • 5.
    הבורסות ובעיקר
    חהחהחה 19/08/2016 08:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הנאסדק בועות חברות ללא הכנסות שווי מיליארדים רק צריך בום והכל קורס אין קונים ברמות הכל משחק שקרי לא נכנס כסף כסף שממוחזר הבורסות הגיעו לנק. שיא כידי לבצע מהלך ירידות משמעותי ברגע שהריבית תעלה תהיה קריסה הריבית הראויה בארהב כעת 2.5%-3% עלייה לריבית הזאת תגרום למכירות מאסיבית מכוון שהכסף יצא החוצה בעוצמה הכסף בעיקרו הוא של החברות לא משקי בית הוא נקרא buyback
    סגור
  • ו הוא כסף
    הפדרל ריזרב 19/08/2016 11:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא עצמי מאמצים של החברה אלא גיוסי כסף באגחי ם זוכרים קריסת הטייקונים כאן זה היה התהליך מגייסים מיליארדים האגחים בונים פירמידה וקורסת . חוב צריך להחזיר
    סגור
  • 4.
    זה לו בורסה זה מועדון ריקודים טנגו משחקת הבורסה אין לה
    אבי 19/08/2016 08:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לה כיון לכן הקרשים לו אוהבים את זה
    סגור
  • זה משחקי קזינו למהמרים הטכניים שמנסים לתזמן את .....
    יוסף 22/08/2016 20:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את השוק בעזרת ציורים . למשקעים חכמים זה לא מפריע רעשי רקע מכוון שכאשר אתה משקיע לטווחים ארוכים ריקודי הטנגו ה לא מפריע לך לגזור תשואות בציר הזמן הארוך
    סגור
  • 3.
    אייל אתה טועה ומתעה את הציבור כי כול השוק בשוק גם הבורס
    sדוד 19/08/2016 08:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הבורסה משחקת טנגו אים אתה יודעה מזה זה אומר לעלות קשה לה לרדת הי לו רוצה לכן אין קונים בבורסה גם כולם בורחים לחול למהבורסה חייבת לרדת שהקונים גם בחול יקנסו לבורסה שהיהה אקשןה כי הקרשים לו הוהבים טנגו זה אומר צעד קגימה צעד אחורה הבורסה חייבת לרדת שהקונים יקנו והממשלה גם תהנה מהתוצאות במצב זה הבורסה צריך ארון קבורה
    סגור
  • אלוהים ישמור!
    יוסי 19/08/2016 11:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איפהלמדתעברית?
    סגור
  • אתה רואה?
    רתוש 19/08/2016 13:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יודע לכתוב אפילו, ויש לו 10 מיליון שקל.לפעמים לא צריך שכל או השכלה בחיים..כנראה הוא גילגול של עלי באבא
    סגור
  • מה אתם לא מכירים אותו זה סימן ההכר שלו ד
    דוד 20/08/2016 17:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דוד אוהד ביתר כבר שנים הוא כותב ככה בכוונה אתם לא הכי חכמים
    סגור
  • 2.
    בטלפון לא עולה הסרטון (ל"ת)
    רמי 19/08/2016 08:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בטלפון לא עולה ולא עלה מעולם (ל"ת)
    סלקום 19/08/2016 10:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    איל מה דעתך על מנית קומיוגין תודה (ל"ת)
    אורי 19/08/2016 08:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור