21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ' מסמן את המדד המוביל שפרץ השבוע מעלה, ו-3 מניות שאתם ביקשתם

המנתח הטכני של Bizportal מתייחס למדדים המובילים בעולם, וגם לכיוון של מדד המעו"ף - צפו בראיון
 |  46
זווית טכנית
Share

צילום ועריכה: גילי מייזלר




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

46 תגובות ב-31 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
31 יוסי 14/08/2016 19:11 אייל בבקשה ניתוח של אמות השקעות תודה. (ל"ת)
30 בני 14/08/2016 10:38 אייל אפשר בבקשה לנתח בריינסויי וכיטוב? (ל"ת)
29 לגיס אמיר 14/08/2016 07:06 למר גורביץ
אודה לך על דעתך על 'דלק רכב'. תודה
28 מפולת 13/08/2016 22:11 מפולת (ל"ת)
27 קובי 13/08/2016 21:30 קנו מה שאני אומר לא טועה לעולם.פרןטרום אלוני רציו (ל"ת)
26 קובי 13/08/2016 21:30 אל תתקרבו לכיל ולא חברה לישראל ולא בזק (ל"ת)
25 קובי 13/08/2016 21:29 עזבו שטויות קנו פרוטרום ותהנו.וכן אלוני חץ (ל"ת)
24 יוחנן 13/08/2016 21:22 יש פרובלמה בקול !
אין קול יש תקלה ברוב הזמן . לטיפולכם .
23 שימקה 13/08/2016 19:50 מניית אפריקה נכסים
שלום אייל . הנני מבקש ניתוח המנייה.
22 ישראל 13/08/2016 17:57 ניתוח טכני תודה לאייל.ובקשה.
מנית ויתניה.ניתוח טכני.תודה ושבוע טוב.
21 אמיר 13/08/2016 12:21 לאייל אפשר בבקשה לנתח את קליל ? תודה רבה
עדי ואייל תמשיכו לעשות את העבודה הטובה שאתם עושים. יש אנשים שנהנים לקרוא את הכתבות שלכם , אז תודה לכם.
20 גז ןנפט 12/08/2016 20:39 גז ונפט (ל"ת)
19 מני 12/08/2016 19:46 אייל צדק ובגדול
צריך להגיד את זה.
18 משה 12/08/2016 16:54 אייל אפשר בבקשה ניתוח על מניית נייס (ל"ת)
17 רפי 12/08/2016 15:48 הפעם דיברת ברור וללא רמזים אהבתי
למרות שאני אישית מקווה שהדקס יצנח הפעם צדקת ובגדול....יפה
16 פלוריסטים 12/08/2016 14:13 קיבלה מענק מהאיחוד האירופי אבל הסתומים בישראל
לא קולטים כלום
15 מעניין 12/08/2016 14:11 טאואר ואופקו עם דוחות טובים מאוד והם יורדות
מה קורה פה
14 עומר 12/08/2016 13:23 יפה אייל תמשיך ככה. לעומת כל אלה שצועקים מפולת
אני אחרייך מרוויח הרבה
ממבו ג'מבו 13/08/2016 19:30 לעומר
אל תשקר. אתה כמו כולם לא מרוויח כלום וסביר להניח שבכל ההיסטוריה שלך בסך הכל אתה מופסד כמו כולם ולא משנה אם השוק יורד עולה או מדשדש.
אחד 12/08/2016 18:27 תמשיך להרוויח עד הבום (ל"ת)
ממבו ג'מבו 13/08/2016 19:31 מה זה בום? זה יהיה בום בום בום טראח אדיר. (ל"ת)
13 אריה 12/08/2016 13:01 לגבי פמס היתה ליפני כשנתיים בשער של 2000 מי שרוצה
ליקנות שיחשוב פעמיים אולי עדיף גם לחשוב שיבעתיים
12 יריב 12/08/2016 12:43 בקשה
אייל שלום האם תוכל לנתח את מדד הביומד ? האם החל מהלך תיקון עולה ?
11 סתיו 12/08/2016 12:05 לאייל אפשר בבקשה ניתוח על מניית טאואר , תודה רבה. (ל"ת)
אור 12/08/2016 13:39 ניתוח על טאואר
נמצאת במגמה חזקה כלפיי מעלה אם תעבור בזמן הקרוב את 16$ תפרוץ לכיוון ה20-22$ תוך זמן קצר , להערכתי עד סוף שנה תהיה באזור ה26$ וכנראה תיכנס גם למדד ת"א 25... והנה לך הערכה ולא גסה על טאואר, שבת שלום ומבורך
סתיו 13/08/2016 21:15 תודה אור
ניתוח יפה ,תיכנס למדד 25 ? על זה לא חשבתי , תודה לך.
חושך 12/08/2016 17:39 חושך (ל"ת)
10 מתן 12/08/2016 12:00 עד עכשיו גורביץ שיחק אותה
אמר דישדוש במעו"ף וצדק. אמר עליות בוול סטריט ושישבור את השיא והכיוון למעלה וצדק. אמר שגם הדאקס יעלה לכיוון מעלה למרות הבקרזיט וצדק כמו גדול. כשצריך לפרגן אז צריך לפרגן , שיחקת אותה כמו גדול.
אחת שמבינה א 12/08/2016 12:48 לתגובה 10, לדעתי הוא לא שיחק אותה ולמה? אז ככה
גורביץ כתה כמה ימים אחרי הברקזיט עוד לפני שהחל גל העליות שהדקס והפוטסי הם לא נמצאים בטווח הארוך במגמת העלייה ו אז כמה ימים אחרי החל גל עליות משמעותי בכל השווקים שהפתיע את כולם וכרגיל גורביץ שינה את דעתו ואמר מאז הברקזיט שום דבר לא קרה ואת זה גם אני ידעתי להגיד. בקשר למעוף אחרי הברקזיט אף פעם הוא לא היה ברור לגביו, כשהמעוף דשדש ב4300 = 4400 גורביץ כתב הכיוון לא ברור, אם היה אומר בביטחון מלא שהמעוף למרות הדשדוש הוא יגיע ל4700 הייתי מפרגנת לו. גם היום הוא לא ברור לגביו כל הזמן עם האם, אם יהיה ככה ואם יהיה ככה ןאת זה גם אני יודעת להגיד. ולעניין אחר אני בניגוד לגורביץ ממליצה לקנות מזור לא להמתין לתיקון, לא נראה לי שמזור תרד 10=15% כשהיא יורדת 4-3% מיד מתקנת .
הנגיד שמגיד 12/08/2016 17:06 מאד הייתי רוצה להבינך ולרדת לסוף דעתך
ואף את מטרת כתיבתך. האם את כאן כדי להשכילנו או כדי לנגח את גורביץ'? אף לא הבנתי את לא שיחק אותה, כיוון שאני משוכנע שלא בא לשחק כאן אלא להביא את תורתו אמונתו שלעיתים טועה קצת ולעיתים צודק הרבה. איני מבין מדוע את מציינת פעמים רבות שאת זה ידעת וגם את זה לא ידעת. עם כל הכבוד את כאן לא העניין המרכזי ולדעתי גם לא המשני. מה כוונתך ?: אני בניגוד לגורביץ'. מי מעוניין לשמוע את דעתך ההפוכה ממנו. אימרי את דבריך בפירוש ובדיוק ואולי נחכים עם סיכוי רב שלא. אני גם תוהה מתי המעוף דישדש ב4300? זה קרה? מתקבל אצלי הרושם שאת באה לכאן רק כדי להשוות בין שני אנשים. האחד הוא גורביץ' שהינו בעל הטור ואולי אף בעל העיתון. השנייה זאת את. למען האמת אינכם יכולים לעמוד בכלל על אדני הזינוק לצורך כל תחרות שהיא. אם את כבר מתחרה אז אביע דעתי. את אולי נחמדה(גם הוא)אולם בכל נושא של כלכלה ובורסה וניתוחים וטכני והשכלה ונסיון והבנה וקשרים ותוצאות ועוד ועוד..את בכלל לא ברת השוואה. הוא בליגה אחרת בכלל ואולי של הגדולים. קרנות וכלכלנים בכירים ומנהלים ועוד. ואת לצורך העניין בחורה טובה שיורקת אש שלא פוגעת בדבר וסתם סרק סרק סרק.
במבו 12/08/2016 12:35 למתן
מה? זה לא היה ברצינות? הוא שיחק אותה? מסכנה.
9 אריק 12/08/2016 11:49 לאייל תמשיך עם הניתוחים היפים והטובים שלך
יש אנשים שזה מעצבן אותם לראות את השוק עולה אז הם יגידו כל מה שהם רוצים. מי שהטכני לא מעניין אותו מוזמן לעזוב את המדור הזה ולא להפריע לאנשים שכן רוצים ללמוד. לאייל , תודה רבה על הניתוחים שלך.
8 אבנר 12/08/2016 11:40 איל אם אפשר בבקשה מניות טאואר ופלוריסטם
תודה
7 הצלף 12/08/2016 11:33 נתח לי בבקשה 2 מניות מעניינות
1- חברת נובה שלא מפסיקה לספק רווחי שיא בכל רבעון ותקופה ארוכה הנייר תקועה בין 10$ ל 12.4$ מדוע ? 2- spns
6 פרופ' א100 12/08/2016 11:17 למר אייל היקר
לשמחתי איני מבין ואיני מתערב בניהול פעיל של תיקנו. חבריי כן מבינים ואף מאד וכמו שכתבתי בעבר ממעטים לעבוד בטכני וטוענים שאתה נחשב לטכנאי על מעולה. מבחינתי אני לא הייתי פוסל את הדברים החכמים והמתוחכמים של יוסף 4. אני גם חושב שאם אתה פועל בוואקום שבו רק הטכני נמצא תהיה תמיד צודק. מכיוון שזורמים אלפי משתנים למערכה/מערכת הרי דברים עשויים/עלולים להשתנות מקצה לקצה ולא רק בגלל ברבורים שחורים..אלא גם אפורים..כמו כן נראה בעליל שהכלכלה העולמית חולה מאד. ריבית שלילית והדפסות נייר לא יחזיקו מיים. ארה"ב החולה מנסה לדחוף חוזים ושערים ..אבל אפילו הפד שעושה זאת מטעמים פוליטיים ועוד יחדל או לא יצליח יותר.(כל שאר העולם מדשדש הרחק מאחור) זה גדול האבסורדים שבעת הזאת השערים בשיא. גם הדוחות שהם מנפיקים מפוברקים..אבל לא לעולם חוסן. החברות עצמן שמפרסמות "הצלחות "כבירות"..מתואמות עם האנליסטים שמורידים נמוך מאד את הצפי. לדעתי עליך לשלב היותך טכנאי בכיר וכלכלן בכיר ואדם חכם הרואה את המציאות בלבן של העיינים ..ולא להיגרר אחר אנשים חכמים/או לא שמסדרים את העתיד לפי מצב השקעותיהם או מחוז חפצם. שבת טובה.
אחד 12/08/2016 18:30 שכחת לכתוב על בקניית מניות עצמית באשראי
כל זה מוביל לקנוניה הכי גדולה בהיסטוריה. שהבועות הגדולות מחווירות לעומתה.
5 rafilevy101 12/08/2016 10:38 ניתוח מענין אהבתי ץ
מתי אפשר יהיה לשמוע ניתוח טכני של כלכלית ירושלים ומבני תעשיה . בתודה מראש .
4 יוסף פותר החלמות 12/08/2016 09:28 ניתוח טכני הוא לא יותר מאינטרפרטציה של המתבונן .......
המתבונן העושה אינטרפרטציה (פרשנות של דבר מנקודת מבט אישית) שלו לתוך הציור הגרפי , כל אחד לפי ראות עיניו . ללא סטנדרטיזציה בשיטת הניתוח הטכני שבו יש למפרש דרגות חופש אין סופיות שלא מקנה לשיטה שום בסיס מוצק ,כל אחד מכניס את הנתונים שלו ועושה פסבדו מתמטיקה וכמו שהפתגם אומר " תענה את הנתונים והם יענו על הכול" . זה אחת הסיבות המרכזיות למה כמעט אף קרן נאמנות בעולם לא פועלת לפי שיטה זו אלה רק המהמרים (סוחרי היום במניות ואופציות ,סוחרי הסוחרת והמט"ח וכל סוחרי הטווחים הקצרים ) שמשלים את עצמם בדיוק כמו המהמר בקזינו שמנסה למצוא תבניות שאינם קימות בגלגל הרולטה שבקזינו וחושב שיש איזה קורלציה בין המספרים ( או צבעים ) שיצאו בסיבובים הקודמים לבין איזה ערך ניבוי של מספר או צבע שיצא בסיבוב העתידי של גלגל הרולטה ,כך המהמר הטכני יושב ליד 4 מסכים ומצייר ציורים ומחפש תבניות היכן שהם לא קימות בשיטה הפסבדו מתמטית וחושב שיש לזה איזה ערך ניבוי לגבי עתידה של מניה מדד . בדרך זו נופל המשתמש בשיטה זו בהטעיית הידע והמיומנות ובכשל המהמר ומפסיד את כספו לטווח הארוך .
אורי 12/08/2016 12:03 כאילו שאי אפשר להגיד אותו דבר על הניתוח הפונדמנטלי
זה הרי נתונים שהכי נתונים לפרשנות, ובאופן הרבה יותר חמור ומוסט מניתוח טכני. היסטורית - הניתוח הטכני נכון. היסטורית - הניתוח הפונדמנטלי אינו נכון ביותר מחצי מהמקרים. זה לא שאין אמת בכך שיש לא מעט דברים הנתונים לפרשנות, אבל זה מגוחך להתייחס אל זה כאילו אין לזה השפעה בשיטות ניתוח אחרות, ולא פחות מגוחך לפסול את זה מכל וכל בטענה שזה הימור כמו רולטה. בחייאת!!
יוסף פותר החלמות 12/08/2016 14:25 הניתוח הפונדומנטלי גם בוי יש כשלים רבים ....
דוחות מפוברקים אקרובטיקה חשבונאות וכו' אבל עדיין יש בפנים אינפורמציה זמינה על מצב חברות לפחות עכשוית בשונה מהציורים האסטרולוגים של ניתוח טכני שלא עולה על קראיה הקפה ולא מגלמת שום אינפורמציה חוץ בבראשו של המתבונן . גם ניתוח פונדומנטלי מרחקו לניבוי העתיד הוא כמו המרחק מזרח ומערב .
יוסף פותר החלמות 13/08/2016 11:40 הבעיה עם הנחת היסוד של הניתוח הטכני הוא.....
הטענה שגרף מגלם את העתיד בזמן שמערכת כאוטית רוויות משתנים שום דבר לא יכול לגלם את העתיד . קוים עולים ויורדים ,גלים ,נרות ועוד יותר 1000 כלים אחרים שכל אחד משתמש בהם בצורות אחרות בלי שום סטנדרטיזציה ומתמטיקה שיוצאת מהקשרה הגורמת לו אשליה כאלו הוא רואה משהוא בעזרתם.מערכת בורסאית היא מערכת כאוטית שנעה בצורה אי ליניארית ולא בצורה ליניארית הבעיה במערכות רוויות המשתנים שאפילו במערכת פיסיקלית שפועלת ע"פ המדעים מדויקים ויש בא יותר מ 3 משתנים (קח לדוגמא את בעיית שלושת הגופים ) החיזוי נעשה קשה מאוד ,עד בלתי אפשרי כאשר עולה כמות המשתנים. המנתח הטכני פשוט מחפש חתול שחור בחדר חשוך בדיוק כמו מהמר ברולטה שבקזינו שמחפש את התבניות היכן שהוא לא יכול לראות אותם. עובדה שבניתוח פונדומנטלי משתמשים קרנות נאמנות חברות ומשקעים ערך כגון באפט בשיטת ניתוח הטכני משתמשים בדרך כלל ממהמרי הפורקס ,סוחרי היום וכל המהמרים שהסיכוי שלהם להרוויח לטווח הארוך שואף ל 0 בקיצור כל אלה שמחפשים את הסיבוב שיבא להם סכום כסף גדול ומהר .
יוסף פותר החלמות 14/08/2016 14:11 לסוחר הטכני ....
א. נראה לי שמי שלא מבין זה רק אתה , ואתה גם סותר את עצמך מה זה אפשריות כניסה ויצאה זה לא חיזוי של עתיד מנייה גם מבחינה הסתברותית זה עדין חיזוי . ב. גרף טכני הוא בדיוק כמו ציור רורשך כל אחד רואה בו את מה שהוא רוצה לראות ופשוט עושה אינטרפרטציה לגרף בעזרת פסבדו מתמטיקה ג. למדתי את התורה הזו וככל שהתעמקתי בא גלתי שהיא שווה לקריאה בקפה . מצטער לשבור לך את האשליה זרוק מטבע אותו דבר ואני מציע לך גם לנסות : תבנה תיק יחס וירטואלי בבחירת מניות בצורה רנדומלית ותיק מניות בשיטה הטכנית תראה שאין אבדל ואפילו לעתים קרובות יותר התיק הרנדומלי יציג תשואת עודפות בהצלחה
סוחר טכני 14/08/2016 10:54 רואים שאתה לא מבין דבר וחצי דבר
בניתוח טכני והערכות שלך שגויות. ניתוח טכני לא אמור לספק לך תחזיות לעתיד , הוא מציג לך אפשריות כניסה ויציאה מהמניות תוך שילוב של יעדי סיכוי וסיכון , זו תורה שלמה שצריך ללמוד אותה בשביל להצליח. כל מה שרשמת רק מצביע על חוסר הידע והבורות שלך בנושא.
3 סיגל 12/08/2016 08:29 איל בבקשה מנית קומפיגין (ל"ת)
2 פלוריסטים וקמהדע 12/08/2016 08:19 חלופה שפויה למזור. (ל"ת)
1 אדיר 12/08/2016 08:16 שלום, אודה לניתוח מניית סומוטו. תודה ושבת שלום. (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש