גורביץ' מסמן את המדד המוביל שפרץ השבוע מעלה, ו-3 מניות שאתם ביקשתם

המנתח הטכני של Bizportal מתייחס למדדים המובילים בעולם, וגם לכיוון של מדד המעו"ף - צפו בראיון

צילום ועריכה: גילי מייזלר
תגובות לכתבה(46):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 31.
    אייל בבקשה ניתוח של אמות השקעות תודה. (ל"ת)
    יוסי 14/08/2016 19:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 30.
    אייל אפשר בבקשה לנתח בריינסויי וכיטוב? (ל"ת)
    בני 14/08/2016 10:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 29.
    למר גורביץ
    לגיס אמיר 14/08/2016 07:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אודה לך על דעתך על 'דלק רכב'. תודה
    סגור
  • 28.
    מפולת (ל"ת)
    מפולת 13/08/2016 22:11
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 27.
    קנו מה שאני אומר לא טועה לעולם.פרןטרום אלוני רציו (ל"ת)
    קובי 13/08/2016 21:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 26.
    אל תתקרבו לכיל ולא חברה לישראל ולא בזק (ל"ת)
    קובי 13/08/2016 21:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    עזבו שטויות קנו פרוטרום ותהנו.וכן אלוני חץ (ל"ת)
    קובי 13/08/2016 21:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 24.
    יש פרובלמה בקול !
    יוחנן 13/08/2016 21:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין קול יש תקלה ברוב הזמן . לטיפולכם .
    סגור
  • 23.
    מניית אפריקה נכסים
    שימקה 13/08/2016 19:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום אייל . הנני מבקש ניתוח המנייה.
    סגור
  • 22.
    ניתוח טכני תודה לאייל.ובקשה.
    ישראל 13/08/2016 17:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנית ויתניה.ניתוח טכני.תודה ושבוע טוב.
    סגור
  • טען עוד
  • 21.
    לאייל אפשר בבקשה לנתח את קליל ? תודה רבה
    אמיר 13/08/2016 12:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עדי ואייל תמשיכו לעשות את העבודה הטובה שאתם עושים. יש אנשים שנהנים לקרוא את הכתבות שלכם , אז תודה לכם.
    סגור
  • 20.
    גז ונפט (ל"ת)
    גז ןנפט 12/08/2016 20:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    אייל צדק ובגדול
    מני 12/08/2016 19:46
    הגב לתגובה זו
    4 2
    צריך להגיד את זה.
    סגור
  • 18.
    אייל אפשר בבקשה ניתוח על מניית נייס (ל"ת)
    משה 12/08/2016 16:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    הפעם דיברת ברור וללא רמזים אהבתי
    רפי 12/08/2016 15:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למרות שאני אישית מקווה שהדקס יצנח הפעם צדקת ובגדול....יפה
    סגור
  • 16.
    קיבלה מענק מהאיחוד האירופי אבל הסתומים בישראל
    פלוריסטים 12/08/2016 14:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא קולטים כלום
    סגור
  • 15.
    טאואר ואופקו עם דוחות טובים מאוד והם יורדות
    מעניין 12/08/2016 14:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה קורה פה
    סגור
  • 14.
    יפה אייל תמשיך ככה. לעומת כל אלה שצועקים מפולת
    עומר 12/08/2016 13:23
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אני אחרייך מרוויח הרבה
    סגור
  • לעומר
    ממבו ג'מבו 13/08/2016 19:30
    הגב לתגובה זו
    4 7
    אל תשקר. אתה כמו כולם לא מרוויח כלום וסביר להניח שבכל ההיסטוריה שלך בסך הכל אתה מופסד כמו כולם ולא משנה אם השוק יורד עולה או מדשדש.
    סגור
  • תמשיך להרוויח עד הבום (ל"ת)
    אחד 12/08/2016 18:27
    הגב לתגובה זו
    29 7
    סגור
  • מה זה בום? זה יהיה בום בום בום טראח אדיר. (ל"ת)
    ממבו ג'מבו 13/08/2016 19:31
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 13.
    לגבי פמס היתה ליפני כשנתיים בשער של 2000 מי שרוצה
    אריה 12/08/2016 13:01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ליקנות שיחשוב פעמיים אולי עדיף גם לחשוב שיבעתיים
    סגור
  • 12.
    בקשה
    יריב 12/08/2016 12:43
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אייל שלום האם תוכל לנתח את מדד הביומד ? האם החל מהלך תיקון עולה ?
    סגור
  • 11.
    לאייל אפשר בבקשה ניתוח על מניית טאואר , תודה רבה. (ל"ת)
    סתיו 12/08/2016 12:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • ניתוח על טאואר
    אור 12/08/2016 13:39
    הגב לתגובה זו
    2 3
    נמצאת במגמה חזקה כלפיי מעלה אם תעבור בזמן הקרוב את 16$ תפרוץ לכיוון ה20-22$ תוך זמן קצר , להערכתי עד סוף שנה תהיה באזור ה26$ וכנראה תיכנס גם למדד ת"א 25... והנה לך הערכה ולא גסה על טאואר, שבת שלום ומבורך
    סגור
  • תודה אור
    סתיו 13/08/2016 21:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניתוח יפה ,תיכנס למדד 25 ? על זה לא חשבתי , תודה לך.
    סגור
  • חושך (ל"ת)
    חושך 12/08/2016 17:39
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 10.
    עד עכשיו גורביץ שיחק אותה
    מתן 12/08/2016 12:00
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אמר דישדוש במעו"ף וצדק. אמר עליות בוול סטריט ושישבור את השיא והכיוון למעלה וצדק. אמר שגם הדאקס יעלה לכיוון מעלה למרות הבקרזיט וצדק כמו גדול. כשצריך לפרגן אז צריך לפרגן , שיחקת אותה כמו גדול.
    סגור
  • לתגובה 10, לדעתי הוא לא שיחק אותה ולמה? אז ככה
    אחת שמבינה א 12/08/2016 12:48
    הגב לתגובה זו
    3 6
    גורביץ כתה כמה ימים אחרי הברקזיט עוד לפני שהחל גל העליות שהדקס והפוטסי הם לא נמצאים בטווח הארוך במגמת העלייה ו אז כמה ימים אחרי החל גל עליות משמעותי בכל השווקים שהפתיע את כולם וכרגיל גורביץ שינה את דעתו ואמר מאז הברקזיט שום דבר לא קרה ואת זה גם אני ידעתי להגיד. בקשר למעוף אחרי הברקזיט אף פעם הוא לא היה ברור לגביו, כשהמעוף דשדש ב4300 = 4400 גורביץ כתב הכיוון לא ברור, אם היה אומר בביטחון מלא שהמעוף למרות הדשדוש הוא יגיע ל4700 הייתי מפרגנת לו. גם היום הוא לא ברור לגביו כל הזמן עם האם, אם יהיה ככה ואם יהיה ככה ןאת זה גם אני יודעת להגיד. ולעניין אחר אני בניגוד לגורביץ ממליצה לקנות מזור לא להמתין לתיקון, לא נראה לי שמזור תרד 10=15% כשהיא יורדת 4-3% מיד מתקנת .
    סגור
  • מאד הייתי רוצה להבינך ולרדת לסוף דעתך
    הנגיד שמגיד 12/08/2016 17:06
    הגב לתגובה זו
    4 3
    ואף את מטרת כתיבתך. האם את כאן כדי להשכילנו או כדי לנגח את גורביץ'? אף לא הבנתי את לא שיחק אותה, כיוון שאני משוכנע שלא בא לשחק כאן אלא להביא את תורתו אמונתו שלעיתים טועה קצת ולעיתים צודק הרבה. איני מבין מדוע את מציינת פעמים רבות שאת זה ידעת וגם את זה לא ידעת. עם כל הכבוד את כאן לא העניין המרכזי ולדעתי גם לא המשני. מה כוונתך ?: אני בניגוד לגורביץ'. מי מעוניין לשמוע את דעתך ההפוכה ממנו. אימרי את דבריך בפירוש ובדיוק ואולי נחכים עם סיכוי רב שלא. אני גם תוהה מתי המעוף דישדש ב4300? זה קרה? מתקבל אצלי הרושם שאת באה לכאן רק כדי להשוות בין שני אנשים. האחד הוא גורביץ' שהינו בעל הטור ואולי אף בעל העיתון. השנייה זאת את. למען האמת אינכם יכולים לעמוד בכלל על אדני הזינוק לצורך כל תחרות שהיא. אם את כבר מתחרה אז אביע דעתי. את אולי נחמדה(גם הוא)אולם בכל נושא של כלכלה ובורסה וניתוחים וטכני והשכלה ונסיון והבנה וקשרים ותוצאות ועוד ועוד..את בכלל לא ברת השוואה. הוא בליגה אחרת בכלל ואולי של הגדולים. קרנות וכלכלנים בכירים ומנהלים ועוד. ואת לצורך העניין בחורה טובה שיורקת אש שלא פוגעת בדבר וסתם סרק סרק סרק.
    סגור
  • למתן
    במבו 12/08/2016 12:35
    הגב לתגובה זו
    2 7
    מה? זה לא היה ברצינות? הוא שיחק אותה? מסכנה.
    סגור
  • 9.
    לאייל תמשיך עם הניתוחים היפים והטובים שלך
    אריק 12/08/2016 11:49
    הגב לתגובה זו
    6 6
    יש אנשים שזה מעצבן אותם לראות את השוק עולה אז הם יגידו כל מה שהם רוצים. מי שהטכני לא מעניין אותו מוזמן לעזוב את המדור הזה ולא להפריע לאנשים שכן רוצים ללמוד. לאייל , תודה רבה על הניתוחים שלך.
    סגור
  • 8.
    איל אם אפשר בבקשה מניות טאואר ופלוריסטם
    אבנר 12/08/2016 11:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תודה
    סגור
  • 7.
    נתח לי בבקשה 2 מניות מעניינות
    הצלף 12/08/2016 11:33
    הגב לתגובה זו
    6 1
    1- חברת נובה שלא מפסיקה לספק רווחי שיא בכל רבעון ותקופה ארוכה הנייר תקועה בין 10$ ל 12.4$ מדוע ? 2- spns
    סגור
  • 6.
    למר אייל היקר
    פרופ' א100 12/08/2016 11:17
    הגב לתגובה זו
    24 11
    לשמחתי איני מבין ואיני מתערב בניהול פעיל של תיקנו. חבריי כן מבינים ואף מאד וכמו שכתבתי בעבר ממעטים לעבוד בטכני וטוענים שאתה נחשב לטכנאי על מעולה. מבחינתי אני לא הייתי פוסל את הדברים החכמים והמתוחכמים של יוסף 4. אני גם חושב שאם אתה פועל בוואקום שבו רק הטכני נמצא תהיה תמיד צודק. מכיוון שזורמים אלפי משתנים למערכה/מערכת הרי דברים עשויים/עלולים להשתנות מקצה לקצה ולא רק בגלל ברבורים שחורים..אלא גם אפורים..כמו כן נראה בעליל שהכלכלה העולמית חולה מאד. ריבית שלילית והדפסות נייר לא יחזיקו מיים. ארה"ב החולה מנסה לדחוף חוזים ושערים ..אבל אפילו הפד שעושה זאת מטעמים פוליטיים ועוד יחדל או לא יצליח יותר.(כל שאר העולם מדשדש הרחק מאחור) זה גדול האבסורדים שבעת הזאת השערים בשיא. גם הדוחות שהם מנפיקים מפוברקים..אבל לא לעולם חוסן. החברות עצמן שמפרסמות "הצלחות "כבירות"..מתואמות עם האנליסטים שמורידים נמוך מאד את הצפי. לדעתי עליך לשלב היותך טכנאי בכיר וכלכלן בכיר ואדם חכם הרואה את המציאות בלבן של העיינים ..ולא להיגרר אחר אנשים חכמים/או לא שמסדרים את העתיד לפי מצב השקעותיהם או מחוז חפצם. שבת טובה.
    סגור
  • שכחת לכתוב על בקניית מניות עצמית באשראי
    אחד 12/08/2016 18:30
    הגב לתגובה זו
    2 6
    כל זה מוביל לקנוניה הכי גדולה בהיסטוריה. שהבועות הגדולות מחווירות לעומתה.
    סגור
  • 5.
    ניתוח מענין אהבתי ץ
    rafilevy101 12/08/2016 10:38
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מתי אפשר יהיה לשמוע ניתוח טכני של כלכלית ירושלים ומבני תעשיה . בתודה מראש .
    סגור
  • 4.
    ניתוח טכני הוא לא יותר מאינטרפרטציה של המתבונן .......
    יוסף פותר החלמות 12/08/2016 09:28
    הגב לתגובה זו
    8 10
    המתבונן העושה אינטרפרטציה (פרשנות של דבר מנקודת מבט אישית) שלו לתוך הציור הגרפי , כל אחד לפי ראות עיניו . ללא סטנדרטיזציה בשיטת הניתוח הטכני שבו יש למפרש דרגות חופש אין סופיות שלא מקנה לשיטה שום בסיס מוצק ,כל אחד מכניס את הנתונים שלו ועושה פסבדו מתמטיקה וכמו שהפתגם אומר " תענה את הנתונים והם יענו על הכול" . זה אחת הסיבות המרכזיות למה כמעט אף קרן נאמנות בעולם לא פועלת לפי שיטה זו אלה רק המהמרים (סוחרי היום במניות ואופציות ,סוחרי הסוחרת והמט"ח וכל סוחרי הטווחים הקצרים ) שמשלים את עצמם בדיוק כמו המהמר בקזינו שמנסה למצוא תבניות שאינם קימות בגלגל הרולטה שבקזינו וחושב שיש איזה קורלציה בין המספרים ( או צבעים ) שיצאו בסיבובים הקודמים לבין איזה ערך ניבוי של מספר או צבע שיצא בסיבוב העתידי של גלגל הרולטה ,כך המהמר הטכני יושב ליד 4 מסכים ומצייר ציורים ומחפש תבניות היכן שהם לא קימות בשיטה הפסבדו מתמטית וחושב שיש לזה איזה ערך ניבוי לגבי עתידה של מניה מדד . בדרך זו נופל המשתמש בשיטה זו בהטעיית הידע והמיומנות ובכשל המהמר ומפסיד את כספו לטווח הארוך .
    סגור
  • כאילו שאי אפשר להגיד אותו דבר על הניתוח הפונדמנטלי
    אורי 12/08/2016 12:03
    הגב לתגובה זו
    3 3
    זה הרי נתונים שהכי נתונים לפרשנות, ובאופן הרבה יותר חמור ומוסט מניתוח טכני. היסטורית - הניתוח הטכני נכון. היסטורית - הניתוח הפונדמנטלי אינו נכון ביותר מחצי מהמקרים. זה לא שאין אמת בכך שיש לא מעט דברים הנתונים לפרשנות, אבל זה מגוחך להתייחס אל זה כאילו אין לזה השפעה בשיטות ניתוח אחרות, ולא פחות מגוחך לפסול את זה מכל וכל בטענה שזה הימור כמו רולטה. בחייאת!!
    סגור
  • הניתוח הפונדומנטלי גם בוי יש כשלים רבים ....
    יוסף פותר החלמות 12/08/2016 14:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דוחות מפוברקים אקרובטיקה חשבונאות וכו' אבל עדיין יש בפנים אינפורמציה זמינה על מצב חברות לפחות עכשוית בשונה מהציורים האסטרולוגים של ניתוח טכני שלא עולה על קראיה הקפה ולא מגלמת שום אינפורמציה חוץ בבראשו של המתבונן . גם ניתוח פונדומנטלי מרחקו לניבוי העתיד הוא כמו המרחק מזרח ומערב .
    סגור
  • הבעיה עם הנחת היסוד של הניתוח הטכני הוא.....
    יוסף פותר החלמות 13/08/2016 11:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הטענה שגרף מגלם את העתיד בזמן שמערכת כאוטית רוויות משתנים שום דבר לא יכול לגלם את העתיד . קוים עולים ויורדים ,גלים ,נרות ועוד יותר 1000 כלים אחרים שכל אחד משתמש בהם בצורות אחרות בלי שום סטנדרטיזציה ומתמטיקה שיוצאת מהקשרה הגורמת לו אשליה כאלו הוא רואה משהוא בעזרתם.מערכת בורסאית היא מערכת כאוטית שנעה בצורה אי ליניארית ולא בצורה ליניארית הבעיה במערכות רוויות המשתנים שאפילו במערכת פיסיקלית שפועלת ע"פ המדעים מדויקים ויש בא יותר מ 3 משתנים (קח לדוגמא את בעיית שלושת הגופים ) החיזוי נעשה קשה מאוד ,עד בלתי אפשרי כאשר עולה כמות המשתנים. המנתח הטכני פשוט מחפש חתול שחור בחדר חשוך בדיוק כמו מהמר ברולטה שבקזינו שמחפש את התבניות היכן שהוא לא יכול לראות אותם. עובדה שבניתוח פונדומנטלי משתמשים קרנות נאמנות חברות ומשקעים ערך כגון באפט בשיטת ניתוח הטכני משתמשים בדרך כלל ממהמרי הפורקס ,סוחרי היום וכל המהמרים שהסיכוי שלהם להרוויח לטווח הארוך שואף ל 0 בקיצור כל אלה שמחפשים את הסיבוב שיבא להם סכום כסף גדול ומהר .
    סגור
  • לסוחר הטכני ....
    יוסף פותר החלמות 14/08/2016 14:11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    א. נראה לי שמי שלא מבין זה רק אתה , ואתה גם סותר את עצמך מה זה אפשריות כניסה ויצאה זה לא חיזוי של עתיד מנייה גם מבחינה הסתברותית זה עדין חיזוי . ב. גרף טכני הוא בדיוק כמו ציור רורשך כל אחד רואה בו את מה שהוא רוצה לראות ופשוט עושה אינטרפרטציה לגרף בעזרת פסבדו מתמטיקה ג. למדתי את התורה הזו וככל שהתעמקתי בא גלתי שהיא שווה לקריאה בקפה . מצטער לשבור לך את האשליה זרוק מטבע אותו דבר ואני מציע לך גם לנסות : תבנה תיק יחס וירטואלי בבחירת מניות בצורה רנדומלית ותיק מניות בשיטה הטכנית תראה שאין אבדל ואפילו לעתים קרובות יותר התיק הרנדומלי יציג תשואת עודפות בהצלחה
    סגור
  • רואים שאתה לא מבין דבר וחצי דבר
    סוחר טכני 14/08/2016 10:54
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בניתוח טכני והערכות שלך שגויות. ניתוח טכני לא אמור לספק לך תחזיות לעתיד , הוא מציג לך אפשריות כניסה ויציאה מהמניות תוך שילוב של יעדי סיכוי וסיכון , זו תורה שלמה שצריך ללמוד אותה בשביל להצליח. כל מה שרשמת רק מצביע על חוסר הידע והבורות שלך בנושא.
    סגור
  • 3.
    איל בבקשה מנית קומפיגין (ל"ת)
    סיגל 12/08/2016 08:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    חלופה שפויה למזור. (ל"ת)
    פלוריסטים וקמהדע 12/08/2016 08:19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    שלום, אודה לניתוח מניית סומוטו. תודה ושבת שלום. (ל"ת)
    אדיר 12/08/2016 08:16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור