ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ' מתייחס לפריצה ב-S&P500, ומסמן מניה גדולה בת"א - שלא כדאי לפספס

המנתח הטכני של Bizportal עם הכיוון של המדדים המובילים, הנפט וגם 3 מניות לבקשת הגולשים
 |  46
ניתוח טכני
Share

צילום ועריכה: גילי מייזלר




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

46 תגובות ב-32 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
32 יוני 31/07/2016 14:15 אפשר ניתוח למניית כלכלית י-ם? (ל"ת)
31 שאול 31/07/2016 09:31 סיפורי פוגי
ספר להם איך אמרת להיכנס ביפן לפני חצי שנה שתגיע ל24000 תקן אותי אם אני טועה
30 עדי 30/07/2016 08:51 ניתוח למזור
אשמח לניתוח מזור רובוטיקה.. וגם נקודת קנייה מומלצת. תודה רבה
29 Rsi -69.10 29/07/2016 19:08 מה אתה אומר על Nvda . AMD . Dxcm .
Mbly . Soda . Abbv . Mazor . S .
28 יוסף 29/07/2016 18:00 לאדון גורביץ הנכבד.....
כל שבוע אני מציע לך להציג תיק יחס ולהפסיק לאשלות את המשקעים החדשים שעוד לא מבנים ששיטת ניתוח הטכני שווה לקריאה בקפה . זה שאתה משתמש במילים כמו אקדמי (אני לא מכיר אף אקדמיה שהכירה בשיטה ניתוח הטכני וקיבלה אותה בצורה מדעית מובהקת ולא מובהקת ) גלי הלייוט של רלף נלסון הליוט רואה החשבון שהחליט שהוא רואה תבניות היפו שהם לא קימות כנראה היה על הקסטות או פטריות הזיה ,פיבונצי ויחסי הזהב של לאונרדו פיבונצי שטוב למערכת ליניארית בתבניות קבועות כגון התרבות הארנבים,והיוצרות של מרכבים ביולוגים שנמצאים בטבע והרקורסיה (חזרה) של פרחים קונכיות וכו' , וכל מני מתמטיזציות שמוליכות שולל את המשקעים עם כל המוסגים הפסדו מדעיים שרק גורמים להפקט הפרטים המפתים כדאי ליצור כביכול הסבר מרשים או אמין יותר בזמן שאין שום קשר או בסיס לדברים הנאמרים לבין ההשלכה. בו תציג תיק יחס וכולם יבינו שאין בשיטה שום יתרון יחסי מהטלת מטבע רנדומאלית .
27 יוסי 29/07/2016 17:18 אייל - אפשר ניתוח על פמס ? תודה ושבת שלום. (ל"ת)
1 30/07/2016 12:29 זרוק מטבע (ל"ת)
26 מישהו זוכר? 29/07/2016 15:25 את הרוצו מהר לקנות אפריקה ישראל בשער 1500 שאדוני אמר
למה למה אתם לא מזכירים את כל הדברים האלה
25 אם היינו אבל 29/07/2016 15:07 אנחנו לא אנו בורסה קטנה ומשעממת אם היינו בורסה מעניינית
הגרף מראה בבירור עליות נוספות אבל לצערי אנו מדינת חרטה ובורסת חרטה עם מחזורים אפסיים לכן מחזירים אותנו לרמות של ה 600 כי המחזורים הנוכחים מתאימים לשם ולא למדדים של 1700
24 eli 29/07/2016 13:44 מזור
מה אתה אומר על מנית מזור רובוטיקה בארץ ובחו"ל בתודה אלי
יוסף 30/07/2016 12:36 הוא יודע בדיוק כמוך ......
גורביץ מנתח מניות ומדדים ללא שום בסיס וללא הוכחות שמה שהוא אומר באמת שווה משהו אף פעם הוא לא הציג לך תוצאות בתיק יחס בשטח ,הדף (או המסך במקרה זה ) סופג הכול נהג האוטובוס או מצחצח הנעלים יכול לאגיד לך אותו דבר כל עוד הוא לא יציג לך השגים שהוא השיג בעזרת השיטה שלו אין לזה שום ערך .בגרף כל אחד רואה את מה שהוא רוצה לראות ולא מראה לו מה באמת עומד לקרות שם בחוץ
23 ביזן 29/07/2016 13:40 ניתוח תכני על (alj)אלון us (ל"ת)
22 יצחק 29/07/2016 13:16 מה רע עשינו לך למה אתה מטעה אותנו (ל"ת)
21 בני 29/07/2016 13:12 אייל אפשר ניתוח של בריינסוי בבקשה? (ל"ת)
20 אלברט 29/07/2016 13:00 עדי, את תותחית
באמת כל הכבוד לכם. אני מקפיד כל שישי לראות את הניתוח של גורביץ'.והתגובות שאני רואה כאן לפעמים פשוט מפגרות
1 29/07/2016 19:09 כנראה אתה עוד חיי באשליה ....
ומפגר אחרי שיטה הזוייה
19 Karin A 29/07/2016 12:12 לשם שינוי, שאלה עניינית לאיל: ת״א ראש כתפיים בגרף שנתי?
גורביץ שלום רב בהמשך להבחנה שלך לגבי ה-1500 - אשמח אם תוכל להתייחס לגרף שנתי (5 שנים), האם אינך רואה התכנות לראש כתפיים? אני מניחה שאם אכן יתממש, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו מהר בשורט לטווח ארוך?
לקארין 29/07/2016 13:22 איזה ראש ואיזה כתפיים לכי ללמוד מחדש להסתכל על גרפים
יחד עם גורביץ
יוסף פותר החלמות 29/07/2016 17:16 אין מה ללמוד הגרף הוא בעיני המתבונן ....
הוא בדיוק כמו ציור רורשך .אין בו שום אינפורמציה חוץ מאשלייה של הידע .אז באמת שאין לה מה ללמוד היא וגם אתה יכול יכולים להטיל מטבע זה אותו דבר או לביט בכוכבים ולצייר מפה אסטרולוגית
18 גורביץ לא מגלה 29/07/2016 11:57 הוא מפחד או שותף לשחקנים בשוק ולא מגלה לכם שהכיוון למטה (ל"ת)
17 שי 29/07/2016 11:47 עצוב אם משהו בונה על גיבוב השטויות
נרות?פיבונצה?חוקן. קונים כשיש רעיון כלכלי ולא הימור רדוד. אפשר באותה מידה לנתח גרף של א ק ג ולהגיד ששיך למניה מסויימת. פשוט שטויות.
יוסף פותר החלמות 29/07/2016 17:19 וואלה כמה אתה צודק אבל יש אנשים שאוהבים ....
לאשלות את עצמם שהם יכולים לדעת משהוא מהעתיד מקווי הקפה של גורביץ בניתוח הקפה .
16 שלומי 29/07/2016 11:31 לפי הטי-שרט שלו, ניתן להבין איזה "רווחים" יש לו.. (ל"ת)
א 29/07/2016 16:52 לשלומי
לפי חולצתו אתה שופט אותו? איני מכירו אבל אני מניח שהוא יכול לקנות את משקלך בזהב בלי להניד עפעף. ואם אתה באמת חושב שהוא מסכן. קנה לו חולצה חדשה והמיצווה עליך.
15 ישראל 29/07/2016 10:53 מניה שבקרוב אסור לפספס
אפריקה ישראל
14 משקיע 29/07/2016 10:43 מדברים עליות עליות עליות!! כנסו מומלץ
דווקא אותי מתחיל לעניין להתחיל לפתוח בשורט על ה SP ובכלל על השוק! תעודת סל סימבול TVIX תעודת סל שעוקבת אחרי ה VIX מאוד מעניינת
13 שמוליק 29/07/2016 10:24 טבע 17000 הא ???? (ל"ת)
12 שימו לב 29/07/2016 10:19 הגרפים בארהב משונים מאודדדד והם מחכים רק לפתיחת חודש
אוגוסט השחקנים הגדולים כבר עשו הכנות באירופה ובשאר המקומות בעולם ממזמן הרי היה צריך למכור אז איך מוכרים פשוט דוחפים בארהב למעלה ומוכרים בשאר המקומות בעולם טריליונים ועכשיו אחרי שהביא שיא במהלך חודש יולי בארהב שזה היה הפינלה של העליות חייבים לגמור אותו 1 אחוז למטה מהשיא או 2 לכל היותר ואז מגיע הנר של אוגוסט מתחילתו ועד סופו אדום דם אגב אלו הנרות שאוהב אדוני הנכבד
11 אזהרת רווח 29/07/2016 10:02 פוטאש הוציאה אזהרת רווח האם חברות נוספות בדרך נוסח 2000 (ל"ת)
10 אבקש התייחסות 29/07/2016 09:58 אבקש הסבר על הבנקים הקורסים באירופה ואיך זה מסתדר עם
צעקות העליות שלך והרצועות תודה
יוסף פותר החלמות 29/07/2016 17:22 תקנה קלפי טארוט צייר עליהם מניות ותפתח אותם ...
זה אותו דבר ואולי יותר טוב
9 המבין 29/07/2016 09:56 למה אתה לא מתייחס לזה שיש ירידה ברווחים 5 רבעונים רצופי
ם ומראה לנו רצועות וגלים ומה עם הרבעון הבא בארהב ומה עם אזהרת הרווח שפוטש הוציאה והאם עוד חברות בדרך להוציא אזהרות כאלה נוסח 2000 אה חכם גדול מחכה לתשובה
8 אדון גורביביץ 29/07/2016 09:53 תגיד למה אתה לא מתייחס לזה שהמדדים בעולם כולם 20 עד 30
אחוז למטה מהשיא ואתה רק צועק לנו עליות לגבי ארהב אתה גם טועה או ליתר דיוק מתחיל לטעות באחרים טעית אין ספור פעמים לגבי ארהב אתה צועק לנו כל שבוע יעלה יעלה יעלה זה גם אנחנו ידענו דבר איתנו על אירופה שדחפת אותנו בפנים ב 12000 בדקס דבר על המעוף שדחפת אותנו ב 1700 לגבי ארהב אתה מתחיל לטעות חמוד
7 אדון גורביץ 29/07/2016 09:46 ממך כאדם עם ניסיון בניגוד לכל הצעירים שהגיעו לבורסה רק
בשנים האחרונות ולא היו איתנו בזמנים הקשים במדדים 200 ל 400 20 שנים הייתי מצפה לגלות אחריות ולהזהיר אותם שמקרים כמו שקורים שמדדים קופצים מ 200 ל 1730 עלייך להיות הגון ולהזהירם הרי אתה חווית את מפולת 2000 מניות הגיעו לתחתונים הרי אתה חווית את המפולות שלפני 2000 אז בבקשה ממך תפסיק להיות יהיר ותפסיק להגיד לי רצועות בולינגר ותפסיק להגיד לי הגל הרביעי והחמישי והשביעי גלים יש רק בים או בבריכת גלים ותהיה קצת יותר עם לב ואחראי ותזהיר אותם אנחנו עם ניסיון וותק הם צעירים שכל הונם נמצא במניות לאבד את ההון הזה בנוסף נדלן במחירים בשמיים הם יקרסו טוטאלית יא אדון חרטה נמאסת להןפיע לי מול העיניים כל שישי ולטעות דקס יעלה הוא יורד דקס יעלה הוא יורד מעוף יעלה הוא יורד מעוף ירד הוא עולה יא אדון בולינגר עם רצועות לך לחפש גלים בים
א 29/07/2016 16:48 ל 7
עד ל: יא אדון חרטה(מה פרוש חרטה?) כתבת סביר ואולי לעניין. ואז..באחת..התדרדרת.
אדם 29/07/2016 13:26 אני צעיר בבורסה ואני איתך
אני חושב אתה צודק !!! לא נותנים לבורסות ליפול כמו פעם היו מדפיסים יותר מידי כסף.....המצב רע באירופה מאוד הבנקים נופליםםם אבל לא משפיע .... מתי הירידות החדות יגיעוjQuery20305885117338851382_1469787680484
אדם 29/07/2016 13:26 אני צעיר בבורסה ואני איתך
אני חושב אתה צודק !!! לא נותנים לבורסות ליפול כמו פעם היו מדפיסים יותר מידי כסף.....המצב רע באירופה מאוד הבנקים נופליםםם אבל לא משפיע .... מתי הירידות החדות יגיעוjQuery20305885117338851382_1469787680484
6 HAKY1 29/07/2016 09:39 תודה על המידע .שבת שלום (ל"ת)
איזה מידע 29/07/2016 09:49 על מה אתה מדבר איזה מידע למה מה הוא מדען חח עוד ליצן (ל"ת)
5 אבי 29/07/2016 08:46 מה שגורביץ אומר זה הפוך
יהיה ירידות בקרוב כי הכל במכפיל 25
4 בזק??? 29/07/2016 08:42 זאת המניה שלא כדאי לפספס??????????? (ל"ת)
3 שלומי 29/07/2016 08:37 פשוט ליצן.מאז שאמרת עליות,שמתי כסף בשורט
והרווחתי.אם הייתי שומע לך הייתי עם פחות כסף בעו"ש. אבל כיו תמיד ,אתה מנחש. לפעמים פוגע ולפעמים מפספס. מזכיר לך את הדקס. איך אמרת שהוא ירד ופתאום שפריץ לכיוון 11000. אתה אומר עליות. אבל קודם יהיו ירידות. את המידע הזה אתה לא יודע להעביר לציבור.
2 אפי 29/07/2016 08:23 דלק קבוצה
היי, אשמח לשמוע ניתוח בשבוע הבא.
1 חחח 29/07/2016 08:16 שמתם לב לגמגום על המעוף ועל אירופה בכלל לא מדבר ונחשו
למה כי הוא רק טועההההה ומטעה מתפרנס בחרטה
א 29/07/2016 16:42 ל חחח
אתה איש קטן ועלוב.
1 29/07/2016 18:33 הוא איש שפשוט אומר את האמת ולפעמים היא ...
כואבת פשוט שובר לך את האשליות שאתה נמצא בהם לכן הוא איש גדול יותר ממך זה בטוח
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש