גורביץ' מתייחס לפריצה ב-S&P500, ומסמן מניה גדולה בת"א - שלא כדאי לפספס

המנתח הטכני של Bizportal עם הכיוון של המדדים המובילים, הנפט וגם 3 מניות לבקשת הגולשים

צילום ועריכה: גילי מייזלר
תגובות לכתבה(46):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 32.
    אפשר ניתוח למניית כלכלית י-ם? (ל"ת)
    יוני 31/07/2016 14:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 31.
    סיפורי פוגי
    שאול 31/07/2016 09:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ספר להם איך אמרת להיכנס ביפן לפני חצי שנה שתגיע ל24000 תקן אותי אם אני טועה
    סגור
  • 30.
    ניתוח למזור
    עדי 30/07/2016 08:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אשמח לניתוח מזור רובוטיקה.. וגם נקודת קנייה מומלצת. תודה רבה
    סגור
  • 29.
    מה אתה אומר על Nvda . AMD . Dxcm .
    Rsi -69.10 29/07/2016 19:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Mbly . Soda . Abbv . Mazor . S .
    סגור
  • 28.
    לאדון גורביץ הנכבד.....
    יוסף 29/07/2016 18:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל שבוע אני מציע לך להציג תיק יחס ולהפסיק לאשלות את המשקעים החדשים שעוד לא מבנים ששיטת ניתוח הטכני שווה לקריאה בקפה . זה שאתה משתמש במילים כמו אקדמי (אני לא מכיר אף אקדמיה שהכירה בשיטה ניתוח הטכני וקיבלה אותה בצורה מדעית מובהקת ולא מובהקת ) גלי הלייוט של רלף נלסון הליוט רואה החשבון שהחליט שהוא רואה תבניות היפו שהם לא קימות כנראה היה על הקסטות או פטריות הזיה ,פיבונצי ויחסי הזהב של לאונרדו פיבונצי שטוב למערכת ליניארית בתבניות קבועות כגון התרבות הארנבים,והיוצרות של מרכבים ביולוגים שנמצאים בטבע והרקורסיה (חזרה) של פרחים קונכיות וכו' , וכל מני מתמטיזציות שמוליכות שולל את המשקעים עם כל המוסגים הפסדו מדעיים שרק גורמים להפקט הפרטים המפתים כדאי ליצור כביכול הסבר מרשים או אמין יותר בזמן שאין שום קשר או בסיס לדברים הנאמרים לבין ההשלכה. בו תציג תיק יחס וכולם יבינו שאין בשיטה שום יתרון יחסי מהטלת מטבע רנדומאלית .
    סגור
  • 27.
    אייל - אפשר ניתוח על פמס ? תודה ושבת שלום. (ל"ת)
    יוסי 29/07/2016 17:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • זרוק מטבע (ל"ת)
    1 30/07/2016 12:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    את הרוצו מהר לקנות אפריקה ישראל בשער 1500 שאדוני אמר
    מישהו זוכר? 29/07/2016 15:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה למה אתם לא מזכירים את כל הדברים האלה
    סגור
  • 25.
    אנחנו לא אנו בורסה קטנה ומשעממת אם היינו בורסה מעניינית
    אם היינו אבל 29/07/2016 15:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגרף מראה בבירור עליות נוספות אבל לצערי אנו מדינת חרטה ובורסת חרטה עם מחזורים אפסיים לכן מחזירים אותנו לרמות של ה 600 כי המחזורים הנוכחים מתאימים לשם ולא למדדים של 1700
    סגור
  • 24.
    מזור
    eli 29/07/2016 13:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה אתה אומר על מנית מזור רובוטיקה בארץ ובחו"ל בתודה אלי
    סגור
  • טען עוד
  • הוא יודע בדיוק כמוך ......
    יוסף 30/07/2016 12:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גורביץ מנתח מניות ומדדים ללא שום בסיס וללא הוכחות שמה שהוא אומר באמת שווה משהו אף פעם הוא לא הציג לך תוצאות בתיק יחס בשטח ,הדף (או המסך במקרה זה ) סופג הכול נהג האוטובוס או מצחצח הנעלים יכול לאגיד לך אותו דבר כל עוד הוא לא יציג לך השגים שהוא השיג בעזרת השיטה שלו אין לזה שום ערך .בגרף כל אחד רואה את מה שהוא רוצה לראות ולא מראה לו מה באמת עומד לקרות שם בחוץ
    סגור
  • 23.
    ניתוח תכני על (alj)אלון us (ל"ת)
    ביזן 29/07/2016 13:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    מה רע עשינו לך למה אתה מטעה אותנו (ל"ת)
    יצחק 29/07/2016 13:16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 21.
    אייל אפשר ניתוח של בריינסוי בבקשה? (ל"ת)
    בני 29/07/2016 13:12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 20.
    עדי, את תותחית
    אלברט 29/07/2016 13:00
    הגב לתגובה זו
    4 3
    באמת כל הכבוד לכם. אני מקפיד כל שישי לראות את הניתוח של גורביץ'.והתגובות שאני רואה כאן לפעמים פשוט מפגרות
    סגור
  • כנראה אתה עוד חיי באשליה ....
    1 29/07/2016 19:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ומפגר אחרי שיטה הזוייה
    סגור
  • 19.
    לשם שינוי, שאלה עניינית לאיל: ת״א ראש כתפיים בגרף שנתי?
    Karin A 29/07/2016 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גורביץ שלום רב בהמשך להבחנה שלך לגבי ה-1500 - אשמח אם תוכל להתייחס לגרף שנתי (5 שנים), האם אינך רואה התכנות לראש כתפיים? אני מניחה שאם אכן יתממש, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו מהר בשורט לטווח ארוך?
    סגור
  • איזה ראש ואיזה כתפיים לכי ללמוד מחדש להסתכל על גרפים
    לקארין 29/07/2016 13:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יחד עם גורביץ
    סגור
  • אין מה ללמוד הגרף הוא בעיני המתבונן ....
    יוסף פותר החלמות 29/07/2016 17:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא בדיוק כמו ציור רורשך .אין בו שום אינפורמציה חוץ מאשלייה של הידע .אז באמת שאין לה מה ללמוד היא וגם אתה יכול יכולים להטיל מטבע זה אותו דבר או לביט בכוכבים ולצייר מפה אסטרולוגית
    סגור
  • 18.
    הוא מפחד או שותף לשחקנים בשוק ולא מגלה לכם שהכיוון למטה (ל"ת)
    גורביץ לא מגלה 29/07/2016 11:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 17.
    עצוב אם משהו בונה על גיבוב השטויות
    שי 29/07/2016 11:47
    הגב לתגובה זו
    4 3
    נרות?פיבונצה?חוקן. קונים כשיש רעיון כלכלי ולא הימור רדוד. אפשר באותה מידה לנתח גרף של א ק ג ולהגיד ששיך למניה מסויימת. פשוט שטויות.
    סגור
  • וואלה כמה אתה צודק אבל יש אנשים שאוהבים ....
    יוסף פותר החלמות 29/07/2016 17:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאשלות את עצמם שהם יכולים לדעת משהוא מהעתיד מקווי הקפה של גורביץ בניתוח הקפה .
    סגור
  • 16.
    לפי הטי-שרט שלו, ניתן להבין איזה "רווחים" יש לו.. (ל"ת)
    שלומי 29/07/2016 11:31
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • לשלומי
    א 29/07/2016 16:52
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לפי חולצתו אתה שופט אותו? איני מכירו אבל אני מניח שהוא יכול לקנות את משקלך בזהב בלי להניד עפעף. ואם אתה באמת חושב שהוא מסכן. קנה לו חולצה חדשה והמיצווה עליך.
    סגור
  • 15.
    מניה שבקרוב אסור לפספס
    ישראל 29/07/2016 10:53
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אפריקה ישראל
    סגור
  • 14.
    מדברים עליות עליות עליות!! כנסו מומלץ
    משקיע 29/07/2016 10:43
    הגב לתגובה זו
    6 1
    דווקא אותי מתחיל לעניין להתחיל לפתוח בשורט על ה SP ובכלל על השוק! תעודת סל סימבול TVIX תעודת סל שעוקבת אחרי ה VIX מאוד מעניינת
    סגור
  • 13.
    טבע 17000 הא ???? (ל"ת)
    שמוליק 29/07/2016 10:24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 12.
    הגרפים בארהב משונים מאודדדד והם מחכים רק לפתיחת חודש
    שימו לב 29/07/2016 10:19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אוגוסט השחקנים הגדולים כבר עשו הכנות באירופה ובשאר המקומות בעולם ממזמן הרי היה צריך למכור אז איך מוכרים פשוט דוחפים בארהב למעלה ומוכרים בשאר המקומות בעולם טריליונים ועכשיו אחרי שהביא שיא במהלך חודש יולי בארהב שזה היה הפינלה של העליות חייבים לגמור אותו 1 אחוז למטה מהשיא או 2 לכל היותר ואז מגיע הנר של אוגוסט מתחילתו ועד סופו אדום דם אגב אלו הנרות שאוהב אדוני הנכבד
    סגור
  • 11.
    פוטאש הוציאה אזהרת רווח האם חברות נוספות בדרך נוסח 2000 (ל"ת)
    אזהרת רווח 29/07/2016 10:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    אבקש הסבר על הבנקים הקורסים באירופה ואיך זה מסתדר עם
    אבקש התייחסות 29/07/2016 09:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צעקות העליות שלך והרצועות תודה
    סגור
  • תקנה קלפי טארוט צייר עליהם מניות ותפתח אותם ...
    יוסף פותר החלמות 29/07/2016 17:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה אותו דבר ואולי יותר טוב
    סגור
  • 9.
    למה אתה לא מתייחס לזה שיש ירידה ברווחים 5 רבעונים רצופי
    המבין 29/07/2016 09:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ם ומראה לנו רצועות וגלים ומה עם הרבעון הבא בארהב ומה עם אזהרת הרווח שפוטש הוציאה והאם עוד חברות בדרך להוציא אזהרות כאלה נוסח 2000 אה חכם גדול מחכה לתשובה
    סגור
  • 8.
    תגיד למה אתה לא מתייחס לזה שהמדדים בעולם כולם 20 עד 30
    אדון גורביביץ 29/07/2016 09:53
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אחוז למטה מהשיא ואתה רק צועק לנו עליות לגבי ארהב אתה גם טועה או ליתר דיוק מתחיל לטעות באחרים טעית אין ספור פעמים לגבי ארהב אתה צועק לנו כל שבוע יעלה יעלה יעלה זה גם אנחנו ידענו דבר איתנו על אירופה שדחפת אותנו בפנים ב 12000 בדקס דבר על המעוף שדחפת אותנו ב 1700 לגבי ארהב אתה מתחיל לטעות חמוד
    סגור
  • 7.
    ממך כאדם עם ניסיון בניגוד לכל הצעירים שהגיעו לבורסה רק
    אדון גורביץ 29/07/2016 09:46
    הגב לתגובה זו
    1 8
    בשנים האחרונות ולא היו איתנו בזמנים הקשים במדדים 200 ל 400 20 שנים הייתי מצפה לגלות אחריות ולהזהיר אותם שמקרים כמו שקורים שמדדים קופצים מ 200 ל 1730 עלייך להיות הגון ולהזהירם הרי אתה חווית את מפולת 2000 מניות הגיעו לתחתונים הרי אתה חווית את המפולות שלפני 2000 אז בבקשה ממך תפסיק להיות יהיר ותפסיק להגיד לי רצועות בולינגר ותפסיק להגיד לי הגל הרביעי והחמישי והשביעי גלים יש רק בים או בבריכת גלים ותהיה קצת יותר עם לב ואחראי ותזהיר אותם אנחנו עם ניסיון וותק הם צעירים שכל הונם נמצא במניות לאבד את ההון הזה בנוסף נדלן במחירים בשמיים הם יקרסו טוטאלית יא אדון חרטה נמאסת להןפיע לי מול העיניים כל שישי ולטעות דקס יעלה הוא יורד דקס יעלה הוא יורד מעוף יעלה הוא יורד מעוף ירד הוא עולה יא אדון בולינגר עם רצועות לך לחפש גלים בים
    סגור
  • ל 7
    א 29/07/2016 16:48
    הגב לתגובה זו
    1 5
    עד ל: יא אדון חרטה(מה פרוש חרטה?) כתבת סביר ואולי לעניין. ואז..באחת..התדרדרת.
    סגור
  • אני צעיר בבורסה ואני איתך
    אדם 29/07/2016 13:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני חושב אתה צודק !!! לא נותנים לבורסות ליפול כמו פעם היו מדפיסים יותר מידי כסף.....המצב רע באירופה מאוד הבנקים נופליםםם אבל לא משפיע .... מתי הירידות החדות יגיעוjQuery20305885117338851382_1469787680484
    סגור
  • אני צעיר בבורסה ואני איתך
    אדם 29/07/2016 13:26
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אני חושב אתה צודק !!! לא נותנים לבורסות ליפול כמו פעם היו מדפיסים יותר מידי כסף.....המצב רע באירופה מאוד הבנקים נופליםםם אבל לא משפיע .... מתי הירידות החדות יגיעוjQuery20305885117338851382_1469787680484
    סגור
  • 6.
    תודה על המידע .שבת שלום (ל"ת)
    HAKY1 29/07/2016 09:39
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • על מה אתה מדבר איזה מידע למה מה הוא מדען חח עוד ליצן (ל"ת)
    איזה מידע 29/07/2016 09:49
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • 5.
    מה שגורביץ אומר זה הפוך
    אבי 29/07/2016 08:46
    הגב לתגובה זו
    19 1
    יהיה ירידות בקרוב כי הכל במכפיל 25
    סגור
  • 4.
    זאת המניה שלא כדאי לפספס??????????? (ל"ת)
    בזק??? 29/07/2016 08:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    פשוט ליצן.מאז שאמרת עליות,שמתי כסף בשורט
    שלומי 29/07/2016 08:37
    הגב לתגובה זו
    16 2
    והרווחתי.אם הייתי שומע לך הייתי עם פחות כסף בעו"ש. אבל כיו תמיד ,אתה מנחש. לפעמים פוגע ולפעמים מפספס. מזכיר לך את הדקס. איך אמרת שהוא ירד ופתאום שפריץ לכיוון 11000. אתה אומר עליות. אבל קודם יהיו ירידות. את המידע הזה אתה לא יודע להעביר לציבור.
    סגור
  • 2.
    דלק קבוצה
    אפי 29/07/2016 08:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היי, אשמח לשמוע ניתוח בשבוע הבא.
    סגור
  • 1.
    שמתם לב לגמגום על המעוף ועל אירופה בכלל לא מדבר ונחשו
    חחח 29/07/2016 08:16
    הגב לתגובה זו
    4 11
    למה כי הוא רק טועההההה ומטעה מתפרנס בחרטה
    סגור
  • ל חחח
    א 29/07/2016 16:42
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אתה איש קטן ועלוב.
    סגור
  • הוא איש שפשוט אומר את האמת ולפעמים היא ...
    1 29/07/2016 18:33
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כואבת פשוט שובר לך את האשליות שאתה נמצא בהם לכן הוא איש גדול יותר ממך זה בטוח
    סגור