21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ' מתייחס ל-S&P500, האם הפריצה שראינו היא אמיתית - ולאן מכאן?

המנתח הטכני של Bizportal מתייחס גם לדאקס, למעו"ף - ולמניה אחת בת"א. צפו בקטע
 |  44
ניתוח טכני
Share

צילום ועריכה: גילי מייזלר




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

44 תגובות ב-31 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
31 יובי 23/07/2016 16:58 חברה הזהב חוגג שימו לב לnugt (ל"ת)
30 הסוחר 23/07/2016 11:48 psti
אמר שהוא לא רואה תחתית מאז עלתה ב 100 אחוז ,מסקנה לעשות ההפך ממה שאייל אומר
29 שים 22/07/2016 22:13 אייל גורביץ
ליצן.לפני חודש אמר טבע לברוח ירד ל17000 היום 210000 .24%עליה
28 דויד 22/07/2016 22:07 הי אייל אפשר בבקשה ניתוח ל MLNX (ל"ת)
27 סוחר וותיק 22/07/2016 20:45 גורביץ צודק בניתוח שלו
אבל להתבסס על ניתוח טכני מבלי שאתם מבינים את השיטה זה מתכון להפסדים. ניתוח טכני זה מקצוע לכל דבר ועניין ,צריך ללמוד את זה בצורה מסודרת. מי שמתמקצע בזה מרוויח כסף. כל מי שמקטר פה , לא הרוויח ולא ירוויח פרוטה. גם מי שכזה פסימי וחושב שהעולם הולך להתמוטט צריך לדעת לעשות מזה כסף , אבל אם הוא לא יודע מה זה להרוויח זה לא משנה אם השוק עולה או ירד , הוא תמיד יפסיד כסף. במקום לבזבז פה את הזמן שיתעסק בדברים חיובים אחרים.
26 חן 22/07/2016 19:46 אפשר בבקשה ניתוח לפריון נטוורק?
חן (בת). תודה רבה
25 יצחק שכן של משה 22/07/2016 18:45 מר גורביץ
השוק יורד!!!!
24 איפה אחת שמבינה 22/07/2016 17:13 נראה לי שהצליחו להבריח אותה היא פוחדת לצייץ (ל"ת)
23 הגל האחרון 22/07/2016 15:59 התחלנו את הגל החמישי והאכזרי ביותר למעלה בארהב במקביל
תהיו עם יד על הדופק השווקים בעולם לא יהיו בגל העליות הזה שם יהיה דשדוש עם נטייה לירידות ואז שתתחיל הנפילה בארהב הולכים להחזיר אותנו לתקופת האבן
22 אנחנו לפני קטסטרופה 22/07/2016 15:42 הרעה הולכת להגיע ממקום לא צפוי והיא תבוא מהדולר רבותיי
אנחנו לפני רגע היסטורי תזכרו את מילותיי הדולר הולך לגבהים לא יאמנו אין מנוס מכלכלת העולם מתרסקת
איך זה 22/07/2016 16:18 להישאר בחוץ
ולראות את השוק בורח לך ? תאכל את הלב.
איך זה 22/07/2016 17:29 להפסיד 20 אחוז ןלהיות כלוא בפנים ? חחח (ל"ת)
אולי אתה 22/07/2016 20:23 זה שמופסד 20%
אני ברווח שנתי יפה. כנראה שאתה לוזר אם אתה מסוגל להפסיד כשיש עליות חחח...
21 דראגי טמבל 22/07/2016 15:35 זה הנגיד הכושל בהיסטוריה הוא קנה כל אגח אפשרי בשוק בעזר
ת ההדפסות נראה למי ימכור את האגחים חח ועוד פותחים עליו גם שורטים לא מספיק שדחפו לו אגחים גם מוסיפים שורט דקה דקה שעה שעה יום יום שבוע שבוע חודש אחר חודש בהצלחה טמבל
20 אין מנוס 22/07/2016 15:24 גוש האירו לא יחזיק מעמד ההדפסות והצפת יורו נמשכת במלוא
העוצמה ולא עוזר כלום עוד תתחיל האינפלציה להשתולל עם עליית הסחורות והדולר יחד נראה אז את הגיבורים שהדפיסו וקנו כל אגח אפשרי חחח דראגי הוא לא נגיד בנק הוא מתלמד
19 בר 22/07/2016 14:38 זה נכון אם היין והיורו ימשיכו לרדת
גנט ילן עושה כל שביכולתה לעזור לקלינטון להיבחר בורסה עולה בארהב מבטיחה ניצחון לקלינטון וההפך וכדי לשמר עליות באירופה וביפן הדולר צריך להמשיך ולהתחזק גם מנהיגי אירופה רוצים בניצחונה של קלינטון וינסו למשוך את הבורסות מעלה
אנחנו לפני קטסטרופה 22/07/2016 15:45 וכאשר הילרי תיבחר כל האשמה של הניפוח של אובמה וההתרסקות
שתבוא יפול עליה והיא תצעק גיוולעד אני לא אשמה זה ההוא לפניי מכירים את זה והרעה תבוא בדולר שירוץ לשמיים הבורסה בארהב נמדדת בדולרים הסחורות הכל יהיה למעלה אני כבר רואה את כל הפרשנים שחוגגים ולא שמים לב יגידו אמרנו לכם חח כולל הליצן פה למעלה אדון גרבצת
א100 22/07/2016 16:44 לאנחנו לפני
ששת המילים האחרונות שלך לא מכובדות ואף דוחות. בעיקר המילה האחרונה. אבל אני נרגע מזה שהמכותב הוא אדונך לדבריך ואז יצאת טומטום מושלם. חשוב לפני שתכתוב. שבת טובה.
תפסיק ליצור דרמות 22/07/2016 16:19 דרמה קווין (ל"ת)
18 דני 22/07/2016 13:40 ניתוח ל gdx
אפשר בבקשה ניתוח טכני של gdx?
17 ביזן 22/07/2016 13:37 לנתח מניה
מבקש לנתח את מנית אלוןus(Alj)
16 עוד עליות והרבה 22/07/2016 12:43 יש לנו הרבהנתונים שמראים זאת בעיקר גרף של תל אביב 100
שבשקט בשקט עולה יפה אני מאוד מקווה שאנשי הירידות יבינו ולא בפח של הירידות של השנה האחרונה
15 הכל מוכן 22/07/2016 12:34 הכל בשל לעליות מטורפות הגז אוטוטו יוצא לדרך מערכת הבנקא
ות בישראל מייצרת כסף בלי סוף הנדלן בשמיים חברות הסלולר שינו כיוון ובעיקר ההיי טק הישראלי פורח ממשיך לפרוח ולהיות המבוקש בעולם השבוע היינו עדים לעסקה ענקית עם משפחת סגול תשמעו אנחנו לא רגילים לעליות מסוג כזה יתכן והדולר יגיע לשערים למטה שנצעק גיוולעד אבל הכל אבל הכל בגדר השערה ולא שום דבר יקבע את כיוון הרובוטים שכבר מזמןןןן תוכנתו לשנת 2020
14 חיזוי 22/07/2016 12:28 החיזוי נשמע מצחיק אבל אפשרי מאוד אפשרי שאנחנו הולכים
לשערים מטורפים למעלה אבל יש בעיה קטנה אחרי הירידות הראשונות בגרף היה ניסיון עלייה וגם הוא נשבר פה נשארה האופציה שאולי לא נעלה למדדים מפלצתים באם נעבור את הניסיון העלייה הקודם שהוא מדד 1560 תהיו מוכנים לעבור את ה 2000
13 גוטה הפוך גוטה 22/07/2016 12:03 עוד לא למדתם כל מה שאייל אומר קורה הפוך (ל"ת)
אין ספק 22/07/2016 12:17 הוא יצא ליצן באין ספור פעמים בחיזוי אירופה וישראל הוא ר
רק טעה ובארהב הוא פגע זו לא חוכמה לטעות ב 30 מדדים ולהצליח באחד זה כל ילד היה מצליח אל תשכחו מה הוא אמר לנו לגבי הדקס ב 8000 ירידות ירידות ואז הדקס חזר ל 12000 ואמר לנו עליות עליות ואז חזר הדקס ל 9000 חח
12 גרף מטעה 22/07/2016 11:58 אנו עדים למשהו נדיר ואיננו יודעים איך לאכול את זה משום
שדברים אלו היו שמורים רק למדינות עוצמתיות וגדולות העליות המאסיביות בריצה למעלה ואילו אנחנו היינו רגילים מדד 240 עד 520 שנים רבות אולי 20 שנה היינו ברצועת הניוד הזו וכאשר מגיעה ריצה למעלה קשה לנו להבין זאת חח קצת מצחיק ,עכשיו לעניין הגרף שיצר למעלה מן M מוזרה עם שבר בשביל לשבור Mכזו השוק חייב לעלות במהירות באם לא תתרגלו למדדים 1200 עד 1400 הרבה שנים
11 אמיר לגיס 22/07/2016 10:46 גזית גלוב
אבקש הערתך לגבי מניה זו. מה צופה לה העתיד? למכור ? או אולי להגדיל פוזיציה?. תודה
10 הלל 22/07/2016 10:39 עדי ואייל אין עליכם! (ל"ת)
9 השוק מסוכן 22/07/2016 10:32 מה שנכון הוא שהייתה פריצה היסטורית בארהב והשאלה היא האם
גם אנחנו קשורים לפריצה זו להערכתי לא אני רק אזכיר לכם בשנות ה 2000 וה 90 ארהב החלה מסע מטורף של עליות ואילו אנחנו לא היינו חוצים שערים מסוימים ויהי מה ובנוסף היו גם מפולות בזמן שארהב היתה טסה יום יום מצד שני ישנם פרמטרים שונים בגרפים שמראים שהפריצה שהייתה בארהב בשנות ה 90 ו ה 2000 הם דומים אחד על אחד לגרפים אשר נבנו אצלנו בארץ משנת 2008 ועד עכשיו להערכתי אייל הלך רחוק מדי כאשר הבטיח עליות נוספות גם בארץ במקביל לארהב אינני פוסל אפשרות זו אך אינני רואה שאם יקרה מהלך כזה קורה באיטיות אם וכאשר יהיה מהלך של עליות יהיה מאסיבי מאוד רציף ומהיר
8 Yon 22/07/2016 10:21 ניתוח מנית ריט ltc
מניה מסקטור ריט בריאות משלמת כל חודש דוידנד מבקש ניתוח שלהונקודת כניסה
7 איריס 22/07/2016 10:17 מנית בזק
אבקש ניתוח טכני מפורט
6 דוד 22/07/2016 09:52 אייל על תשקח את 680 מדד 25 שכול הזמן אמרתה עליות
אתה שוב חוזר לנגן על עליות המשק צלעה הכול על הפנים גם ארצות הברית לפנה מיתון ואתה שוב רק עליות אולי יש לך בזה משאו שאתה רוצה לפיל את הציבור
ל-6 22/07/2016 11:05 לפני שאתה מגיב
תלמד לכתוב כמו שצריך
למגיב להערות כתיב 22/07/2016 20:47 תתביש לך ! (ל"ת)
יר 22/07/2016 10:46 ל"דוד"
במקומך לא הייתי כותב מילה אחת. תראה איזה שגיאות כתיב יש לך.
דוד 22/07/2016 10:36 שגיאות כתיב
איך הצלחת להכניס כל כך הרבה שגיאות כתיב למשפט אחד.
דוד 22/07/2016 10:34 עברית נכונה
דוד היקר. איך הצלחת להכניס כל כך הרבה שגיאות כתיב במשפט כזה קצר. אתה ראוי לפרס.
5 ענת 22/07/2016 09:24 היי, אפשר בבקשה ניתוח על טבע ומדד הפארמה? תודה (ל"ת)
4 אשר 22/07/2016 09:22 תודה אייל על ניתוח מקצועי ומועיל (ל"ת)
3 המומחה 22/07/2016 09:09 בהצלחה (ל"ת)
2 יואה 22/07/2016 09:09 שלום אייל, אפשר ניתוח של אנלייט אנרגיה? (ל"ת)
1 יודע דבר 22/07/2016 08:20 השוק לפני ירידות. שימו ממוצע 200 ותראו (ל"ת)
אתה לא יודע 22/07/2016 10:39 שום דבר
השוק בעליות תתעורר.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש