גורביץ' מתייחס לבורסות אחרי טלטלת ה'ברקזיט' - ומסמן מדד רותח בת"א

המנתח הטכני של Bizportal מתייחס למדדים המובילים בת"א ובחו"ל, וגם ל-2 מניות לבקשת הגולשים

צילום ועריכה: גילי מייזלר
תגובות לכתבה(48):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 22.
    מניית GO PRO
    אורן 03/07/2016 11:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היי אייל, תוכל בבקשה לנתח את מניית Go Pro? תודה
    סגור
  • 21.
    שידורי הגנה הקפית נגד טינופות.
    כאן ניגמרים 01/07/2016 18:42
    הגב לתגובה זו
    5 4
    לא כדאי לכולכם להיפגש לא איתו ולא איתי. הבנתם חצופים?
    סגור
  • 20.
    אין למנתחים מושג. ימשכו עליות שימחקו כל הירידות (ל"ת)
    קובי 01/07/2016 17:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    המנתחים גרועים אל תקשבו להם.לא גורביץ לא בועז אילון ולא (ל"ת)
    קובי 01/07/2016 17:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    זה שקוף
    חופשת לידה 01/07/2016 17:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המון מזל טוב.
    סגור
  • 17.
    האפס מגבר אמר ירידות....לא מבין כלום (ל"ת)
    חיים 01/07/2016 17:53
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • לחיים
    2 01/07/2016 18:40
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אתה מתכוון למגבר של הגיטרה? מי זה ה 0? ראה ההצעה לבא. זה גם בשבילך גולם.
    סגור
  • 16.
    והעיקר שיהיה למראיינת
    בשעה טובה 01/07/2016 17:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במזל טוב ובקלות.
    סגור
  • 15.
    גורביץ', מה קרה לך באגודל??? (ל"ת)
    מודאג 01/07/2016 17:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ניסיתי לתקוע מסמר בקיר בפוזיציית שורט.
    גורביץ 02/07/2016 18:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טעות.
    סגור
  • טען עוד
  • 14.
    אבקש דעתך על דיסקונט השקעות (ל"ת)
    דוד 01/07/2016 16:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    המניות לא עולות ורק יורדות. אין פה עליות בכלל
    הבורסה על הפנים 01/07/2016 16:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל ידיעה שלילית גורמת לירידה של 10% במניה וכל ידיעה טובה כביכול גורמת לעליה של 13%. כמו דלתא למשל. אף אחד לא בדק מה קורה שם דלתא קנתה חברה עם מותג ג'ינסים כושל של החברה המוכרת אבל פה יש חכמי חלם שיאכלו אותה
    סגור
  • 12.
    תוכל לנתח בבקשת את הזהב (ל"ת)
    זהבי 01/07/2016 15:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זרוק מטבע (ל"ת)
    666 01/07/2016 16:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 11.
    אבקש דעתך / ניתוח סודה סטרים תודה. (ל"ת)
    יוסי 01/07/2016 15:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זרוק מטבע (ל"ת)
    666 01/07/2016 16:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    אפשר לשמוע דעתך על אנלייט אנרגיה? תודה (ל"ת)
    יואב 01/07/2016 14:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זרוק מטבע (ל"ת)
    666 01/07/2016 16:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    לאן נעלמת שבוע שעבר? שפן (ל"ת)
    יוסף 01/07/2016 12:15
    הגב לתגובה זו
    4 9
    סגור
  • ליוסף
    וטרינר מומחה 01/07/2016 13:31
    הגב לתגובה זו
    10 1
    ליוסף המרושע באדם. לידיעתך, השפן הינו אחד מבעלי החיים האינליגנטים. הזריזים .המומחים להיסתוות. אופי נוח. נוחים לאילוף ולעבודה קשה ועוד סופרלטיבים. איני יודע למה כינית שם של אדם גם אם אתה לא קרם אוף טי שלו דווקא בשם זה. איני יודע או זוכר אם נעלם. ואם כו זוהי זכותו הלגיטימית. הוא לא חייב לי או לך דבר.לא היה יותר מכובד אם היית שואל בפשטות: התגעגתי ולא באת. או סתם: לא ראיתיך אתה מרגיש בטוב? יש לי תחושה שאתה חלש ביחסי אנוש וזה יפגע בך. לעולם אל תקטיןמישהו אחר על מנת להגדיל עצמך. עד כאן. אגב: לדעתי טייל עם משפחתו בקריביים ובבדיקה שעשיתי משפטית על זכויות האדם. בהחלט זכותו לעשות זאת. שבת טובה ותהיה בחור טוב.
    סגור
  • הכלב אכל לו את המפתחות של האוטו ,וגם את המפתח ספר ,
    בא 01/07/2016 13:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    והיה צריך לקחת אותו לווטרינר שיעשה לו הוצאת מפתח של אוטו מכלב . לומדים את זה בווטרינרינה בשנה שניה .
    סגור
  • 8.
    פלוריסטם
    הראל 01/07/2016 11:30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עומדים לקנות אותה בקרוב .. עניין של זמן והיא 300 אחוז למעלה ..בדוק
    סגור
  • 7.
    ניתוח טכני זה חיפוס נוסחה להצלחה , ואין נוסחאות ולכן
    בא 01/07/2016 11:05
    הגב לתגובה זו
    1 2
    החרא הזה לא הצליח ,לא מצליח , וגם לא יצליח בעתיד פרות .
    סגור
  • לבא הטינופת
    2 01/07/2016 18:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה זה חיפוס? מה הקשר של פרות לכאן? הן באחו. מי זה החרא הזה? ולמה אתה מתבטא כך? אבל אני זוכר שמאז שבאת אתה עם ג'ורה מסופלסת. כל הזמן מקלל ומאחל תרופות. יש לך אומץ להיפגש עם "החרא " הזה בפינת רחוב אפלה? אני מת לראות זבל כמוך הופך לערמת אשפה תוך דקותיים.
    סגור
  • 6.
    מר גורביץ, היום הוכחת שוב שאתה תמיד חכם בדיעבד
    אחת שמבינה א 01/07/2016 10:39
    הגב לתגובה זו
    3 10
    תקרא את הכתבה שלך מ-;17.6 ממש לא היית ברור, היום אחרי שבוע של עליות נאות בשווקים באירופה, גם אני אומרת ששום דבר לא קרה, אין לי שום טענות נגדך מכיון שאף אחד לא ידע ו איך באמת יגיבו השווקים אחרי שבוע וגם לא יודעים מה יקרה לשווקים בעוד חודש. נכון להיום זה נראה טוב. שבת שלום ומבורכת לכולם!
    סגור
  • הכי קל לנתח בדיעבד. יש יותר נתונים!
    אזרח מודאג 01/07/2016 14:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שרוצה ניתוח לגבי עתיד הנייר בעוד שנה....ימתין שנתיים ויתכבד בניתוח בדיעבד!!!
    סגור
  • המשך להיות מודאג וגולם. (ל"ת)
    2 01/07/2016 18:31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • זה חלק נכבד מהשיטה מיכוון שחוץ מדיעבד היא לא .....
    1 01/07/2016 16:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מראה לך דבר .
    סגור
  • האם כוונתך לקיבוץ בית השיטה? איזה יפייפיות יש שם. (ל"ת)
    2 01/07/2016 18:32
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • את יצור נוראי.
    רחמים 01/07/2016 13:34
    הגב לתגובה זו
    6 2
    רעה. רעה וטפשה. אבל סך הכל עכברוש קטן שעושה הרבה רעש בצוויחותיו אל לא מסוגל לפגוע עקב חולשתו. סתם פגע רע.
    סגור
  • היא לא יצור רע היא יצור רציונאלי שרואה מציאות ולא ....
    1 01/07/2016 16:45
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמוך שנופל לעולם ההזיות הטכניות אקספרסיוניסטי
    סגור
  • ל1 הדביל
    2 01/07/2016 18:30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה התאמצת לרשום מילה כזאת ארוכה שאינך יודע פרושה ואינה קשורה בשום אופן למשפט.
    סגור
  • ל1
    2 02/07/2016 14:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה פרוש ממהיא? התאמצת להסביר לי אקספרסיוניזם . אבל כשלת ולא דייקת ברוב העובדות.
    סגור
  • ל 2 הטיפש.................
    1 02/07/2016 10:58
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תנועה האקספרסיוניסטית זה תנועה שעוסקת בין היתר בציור ומרכזה עומד הרעיון שהוא ומצירת ציורים (עוסקים גם בעוד נושאים ) בתוך עולם פנימי זאת אומר רק על פי התבוננותה הפנימית ולא לפי התרשמות ומבט חיצוני אל העולם שבחוץ .ניתוח טכני הוא בדיוק אותו שיטה הצופה מצייר ציורים (נרות קווים תמיכות ועוד אלפי כלים טכנים ) שלא נותנים לא שום אינפורמציה על העתיד חוץ מראייתו הפנימית האשלייתית למעשה המנתח הטכני בדיוק כמו האקספרסיוניסטית שמצייר מה שהוא חושב ולא מה שהוא רואה מהסיבה הפשוטה שאת העתיד אף אחד לא יכול לראות . טיפשות זה דבר הגרוע ממהיא לא נגמרת לעולם וכנראה את חלק נכבד מהטיפשים שהקופצים בראש
    סגור
  • אז אם אף אחד לא יודע דבילית ,אז למה לעזאזל להקשיב לו או
    פפפ 01/07/2016 13:15
    הגב לתגובה זו
    5 3
    לסתומה שלא מבינה כלום כמוך . איך אני יכול להגיד את זה בצורה יותר בוטה או ברורה . למה שלא תגדלו כנפיים ותעופו רחוק .
    סגור
  • 5.
    מאז ומתמיד מומלץ לפעול לפי המלצות אייל. דוגמאות:
    קליפ 01/07/2016 10:20
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בבקשה דוגמאות: 1.מי שרוצה להרוויח ללא סיכון 2. מי שרוצה נק' יציאה נוחה ללקיחת הפסד אם חלילה נדרש לצאת. 3 אייל נותן בחינם נק' לקיחת רווחים. 4. כמעט תמיד לוקחים רווחים 5. ניהול סיכונים 6. ניהול האופי החזירי שלך.....
    סגור
  • מאז ומתמיד מומלץ להתעלם מהמלצות אייל דוגמאות :
    666 01/07/2016 16:50
    הגב לתגובה זו
    1 5
    1.מי שרוצה להפסיד כסף ולהסתכן 2.מי שחיי בהזיות שהוא יכול לתזמן את השוק ולהפסיד כסף בהסתברות כמעט וודאית 3.אייל נותן הצעות החיתופל בחינם כדאי לקדם את האינטרסים האישיים שלו ולמכור יותר מנויים לבורסה גרף וקורסים 4.כמעט תמיד מפסידים כסף 5.ניהול סיכונים כושל ואשלייתי 6.ניהול אופי עיוור .ולסיום לא לשכוח לקחת את התרופות כמו ששכחתה היום .
    סגור
  • ל666
    777 01/07/2016 18:27
    הגב לתגובה זו
    3 1
    1. אני מאד רוצה להפסיד. זה מכוון גם אלי? 2.מי זה החיתופל? לא מכירו? 3)בדוק במקורות יא סתום. אחיתופל היה יועץ שכל עצותיו התגשמו.(רק סתומים כמוך חושבים מה שרץ ברחוב שעצת אחיתופל היא גרועה)4)על נושא לקדם אינטרסים כלכליים ויותר מינויים. הייתי קורע לך את התחת בבית משפט טמבל. אכעס על אייל אם לא יתבע אותך ואיני מכירו כלל. 5)אני כמעט תמיד מפסיד כמו שאני אוהב ו99 מתוך 100 עסקות אני מפסיד 10.000 שקל. אבל בעיסקה האחת שאני מרוויח זה בסביבות ארבעה מליון שקל. הבנת טומטום. 6)איך מגיע לכאן ניהול סיכונים ואשליה יא דביל? 7)מה זה ניהול אופי עיוור? יש גם ניהול אופי לא עיוור?8)מה זה בעברית שכחתה? אין מילה כזאת. 9)מה הקשר לתרופות? אתה עובד כמנקה בטבע וגונב תרופות בקטנה ומוכר לחברים? 10)הפעם אני קצת עצבני. פעם הבאה אקרקס לך ת'צורה חצוף גמדי.
    סגור
  • ל 777
    1 02/07/2016 11:08
    הגב לתגובה זו
    0 5
    1.כנראה אתה לא מבין במקרא סתום מטומטם אומנם הצעתויו של אחיתופל טובות אבל זה מטפורה עם ההצעות שלו היו מתקבלות אתה דביל כמוך לא היה קיים בגלל ששבט יהודה היה ננכחד 2. אני יודע שטפשים כמוך אוהבים להפסיד 3אתה יכול לדחוף רק לעצמך אני חושב שזה בדיוק ולך תתבע אותי למשפט ידביל . דביל חוץ ממליון קינים שיש לך בראש ובתחת אין לך שום שום רווח ועם אתה גבר שלחלי את הכתובת שלך ואני יגיע עליך ןעל תהיה גיבור מאחור מקלדת יקוקסינל מניאק
    סגור
  • עם ההצעות>אם ההצעות
    לעילג 02/07/2016 14:49
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ננכחד>נכחד. קינים>כינים. ועם אתה>ואם אתה. שלחלי >מה פרוש? אני יגיע>אני אגיע. ןעל>ועל. מאחור מקלדת>??. ויש עוד כמה. אני מחכה הערב 02.06.16 שעה 24:00 מתחת לסוכת המציל בחוף בית ינאי. אני לבד חמוש רק בבגד ים. אתה מוזמן וחייב להביא שלושה מחבריך שישתתפו בקרב לצידך ואם יוכלו אף יפנוך.
    סגור
  • קליפ ,אמרנו שאתה מפסיק עם החשיש או לא אמרנו . (ל"ת)
    פפפ 01/07/2016 13:11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • לקליפ
    קלופ 01/07/2016 11:47
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אל מי כתבת ומה בדיוק אתה רוצה ומתכוון? שדר שנית.
    סגור
  • הוא אומר שהיה רוצה לעבור לפטריות הזיה כמו שהיה בהודו .
    פפפ 01/07/2016 13:12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    שם אי אפשר לחיות בלי פיטריות ,כול המדינה דומה למיזבלה .
    סגור
  • 4.
    קמהדע
    בני 01/07/2016 10:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    התייחסות למניה הזו. תודה. קמהדע
    סגור
  • 3.
    אופקו
    ראם 01/07/2016 09:38
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שלוםאייל תוכל לנתח את מנית אופקו
    סגור
  • 2.
    שלום אייל, אפשר לדבר על אנלייט אנרגיה?
    יואב 01/07/2016 09:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא מחזיק, אבל שוקל ברצינות לקנות..
    סגור
  • 1.
    אייל , אודה לך אם תתייחס לטאואר ופרוטרום בסקירתך הבאה (ל"ת)
    תודה 01/07/2016 09:22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אייל שלום