19:09 אדובי: הכנסות של 8.7 מיליארד דולר לשנת 2018, מניית החברה מטפסת 11% >>

16:16 הדולר היציג נקבע על 3.50 שקלים, האירו על 4.14 שקלים

15:34 ירושלים: חרדים מפגינים בכיכר השבת וחוסמים את תנועת הרכבת הקלה

14:36 בולטות בת"א: כיל יורדת 2.2%, דלק קבוצה יורדת 1.5%

12:52 רשות ני"ע הגישה לביהמ"ש בקשה להארכת ההגבלות על פילבר >>

12:16 מניית פרוטרום עולה 0.8% ומשלימה עלייה של 40% מתחילת השנה

12:13 מניית סודהסטרים יורדת 2.5% ומשלימה ירידה של כ-5% בחודש האחרון

12:06 מניית אינרום עולה 0.5% ומשלימה 3 ימי עליות רצופים

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ' מתייחס לבורסות אחרי טלטלת ה'ברקזיט' - ומסמן מדד רותח בת"א

המנתח הטכני של Bizportal מתייחס למדדים המובילים בת"א ובחו"ל, וגם ל-2 מניות לבקשת הגולשים
 |  48
שולחן הניתוחים
Share

צילום ועריכה: גילי מייזלר




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

48 תגובות ב-22 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
22 אורן 03/07/2016 11:29 מניית GO PRO
היי אייל, תוכל בבקשה לנתח את מניית Go Pro? תודה
21 כאן ניגמרים 01/07/2016 18:42 שידורי הגנה הקפית נגד טינופות.
לא כדאי לכולכם להיפגש לא איתו ולא איתי. הבנתם חצופים?
20 קובי 01/07/2016 17:55 אין למנתחים מושג. ימשכו עליות שימחקו כל הירידות (ל"ת)
19 קובי 01/07/2016 17:55 המנתחים גרועים אל תקשבו להם.לא גורביץ לא בועז אילון ולא (ל"ת)
18 חופשת לידה 01/07/2016 17:53 זה שקוף
המון מזל טוב.
17 חיים 01/07/2016 17:53 האפס מגבר אמר ירידות....לא מבין כלום (ל"ת)
2 01/07/2016 18:40 לחיים
אתה מתכוון למגבר של הגיטרה? מי זה ה 0? ראה ההצעה לבא. זה גם בשבילך גולם.
16 בשעה טובה 01/07/2016 17:40 והעיקר שיהיה למראיינת
במזל טוב ובקלות.
15 מודאג 01/07/2016 17:38 גורביץ', מה קרה לך באגודל??? (ל"ת)
גורביץ 02/07/2016 18:40 ניסיתי לתקוע מסמר בקיר בפוזיציית שורט.
טעות.
14 דוד 01/07/2016 16:42 אבקש דעתך על דיסקונט השקעות (ל"ת)
13 הבורסה על הפנים 01/07/2016 16:25 המניות לא עולות ורק יורדות. אין פה עליות בכלל
כל ידיעה שלילית גורמת לירידה של 10% במניה וכל ידיעה טובה כביכול גורמת לעליה של 13%. כמו דלתא למשל. אף אחד לא בדק מה קורה שם דלתא קנתה חברה עם מותג ג'ינסים כושל של החברה המוכרת אבל פה יש חכמי חלם שיאכלו אותה
12 זהבי 01/07/2016 15:12 תוכל לנתח בבקשת את הזהב (ל"ת)
666 01/07/2016 16:35 זרוק מטבע (ל"ת)
11 יוסי 01/07/2016 15:00 אבקש דעתך / ניתוח סודה סטרים תודה. (ל"ת)
666 01/07/2016 16:36 זרוק מטבע (ל"ת)
10 יואב 01/07/2016 14:54 אפשר לשמוע דעתך על אנלייט אנרגיה? תודה (ל"ת)
666 01/07/2016 16:36 זרוק מטבע (ל"ת)
9 יוסף 01/07/2016 12:15 לאן נעלמת שבוע שעבר? שפן (ל"ת)
וטרינר מומחה 01/07/2016 13:31 ליוסף
ליוסף המרושע באדם. לידיעתך, השפן הינו אחד מבעלי החיים האינליגנטים. הזריזים .המומחים להיסתוות. אופי נוח. נוחים לאילוף ולעבודה קשה ועוד סופרלטיבים. איני יודע למה כינית שם של אדם גם אם אתה לא קרם אוף טי שלו דווקא בשם זה. איני יודע או זוכר אם נעלם. ואם כו זוהי זכותו הלגיטימית. הוא לא חייב לי או לך דבר.לא היה יותר מכובד אם היית שואל בפשטות: התגעגתי ולא באת. או סתם: לא ראיתיך אתה מרגיש בטוב? יש לי תחושה שאתה חלש ביחסי אנוש וזה יפגע בך. לעולם אל תקטיןמישהו אחר על מנת להגדיל עצמך. עד כאן. אגב: לדעתי טייל עם משפחתו בקריביים ובבדיקה שעשיתי משפטית על זכויות האדם. בהחלט זכותו לעשות זאת. שבת טובה ותהיה בחור טוב.
בא 01/07/2016 13:10 הכלב אכל לו את המפתחות של האוטו ,וגם את המפתח ספר ,
והיה צריך לקחת אותו לווטרינר שיעשה לו הוצאת מפתח של אוטו מכלב . לומדים את זה בווטרינרינה בשנה שניה .
8 הראל 01/07/2016 11:30 פלוריסטם
עומדים לקנות אותה בקרוב .. עניין של זמן והיא 300 אחוז למעלה ..בדוק
7 בא 01/07/2016 11:05 ניתוח טכני זה חיפוס נוסחה להצלחה , ואין נוסחאות ולכן
החרא הזה לא הצליח ,לא מצליח , וגם לא יצליח בעתיד פרות .
2 01/07/2016 18:38 לבא הטינופת
מה זה חיפוס? מה הקשר של פרות לכאן? הן באחו. מי זה החרא הזה? ולמה אתה מתבטא כך? אבל אני זוכר שמאז שבאת אתה עם ג'ורה מסופלסת. כל הזמן מקלל ומאחל תרופות. יש לך אומץ להיפגש עם "החרא " הזה בפינת רחוב אפלה? אני מת לראות זבל כמוך הופך לערמת אשפה תוך דקותיים.
6 אחת שמבינה א 01/07/2016 10:39 מר גורביץ, היום הוכחת שוב שאתה תמיד חכם בדיעבד
תקרא את הכתבה שלך מ-;17.6 ממש לא היית ברור, היום אחרי שבוע של עליות נאות בשווקים באירופה, גם אני אומרת ששום דבר לא קרה, אין לי שום טענות נגדך מכיון שאף אחד לא ידע ו איך באמת יגיבו השווקים אחרי שבוע וגם לא יודעים מה יקרה לשווקים בעוד חודש. נכון להיום זה נראה טוב. שבת שלום ומבורכת לכולם!
אזרח מודאג 01/07/2016 14:11 הכי קל לנתח בדיעבד. יש יותר נתונים!
מי שרוצה ניתוח לגבי עתיד הנייר בעוד שנה....ימתין שנתיים ויתכבד בניתוח בדיעבד!!!
2 01/07/2016 18:31 המשך להיות מודאג וגולם. (ל"ת)
1 01/07/2016 16:40 זה חלק נכבד מהשיטה מיכוון שחוץ מדיעבד היא לא .....
מראה לך דבר .
2 01/07/2016 18:32 האם כוונתך לקיבוץ בית השיטה? איזה יפייפיות יש שם. (ל"ת)
רחמים 01/07/2016 13:34 את יצור נוראי.
רעה. רעה וטפשה. אבל סך הכל עכברוש קטן שעושה הרבה רעש בצוויחותיו אל לא מסוגל לפגוע עקב חולשתו. סתם פגע רע.
1 01/07/2016 16:45 היא לא יצור רע היא יצור רציונאלי שרואה מציאות ולא ....
כמוך שנופל לעולם ההזיות הטכניות אקספרסיוניסטי
2 01/07/2016 18:30 ל1 הדביל
מה התאמצת לרשום מילה כזאת ארוכה שאינך יודע פרושה ואינה קשורה בשום אופן למשפט.
2 02/07/2016 14:55 ל1
מה פרוש ממהיא? התאמצת להסביר לי אקספרסיוניזם . אבל כשלת ולא דייקת ברוב העובדות.
1 02/07/2016 10:58 ל 2 הטיפש.................
תנועה האקספרסיוניסטית זה תנועה שעוסקת בין היתר בציור ומרכזה עומד הרעיון שהוא ומצירת ציורים (עוסקים גם בעוד נושאים ) בתוך עולם פנימי זאת אומר רק על פי התבוננותה הפנימית ולא לפי התרשמות ומבט חיצוני אל העולם שבחוץ .ניתוח טכני הוא בדיוק אותו שיטה הצופה מצייר ציורים (נרות קווים תמיכות ועוד אלפי כלים טכנים ) שלא נותנים לא שום אינפורמציה על העתיד חוץ מראייתו הפנימית האשלייתית למעשה המנתח הטכני בדיוק כמו האקספרסיוניסטית שמצייר מה שהוא חושב ולא מה שהוא רואה מהסיבה הפשוטה שאת העתיד אף אחד לא יכול לראות . טיפשות זה דבר הגרוע ממהיא לא נגמרת לעולם וכנראה את חלק נכבד מהטיפשים שהקופצים בראש
פפפ 01/07/2016 13:15 אז אם אף אחד לא יודע דבילית ,אז למה לעזאזל להקשיב לו או
לסתומה שלא מבינה כלום כמוך . איך אני יכול להגיד את זה בצורה יותר בוטה או ברורה . למה שלא תגדלו כנפיים ותעופו רחוק .
5 קליפ 01/07/2016 10:20 מאז ומתמיד מומלץ לפעול לפי המלצות אייל. דוגמאות:
בבקשה דוגמאות: 1.מי שרוצה להרוויח ללא סיכון 2. מי שרוצה נק' יציאה נוחה ללקיחת הפסד אם חלילה נדרש לצאת. 3 אייל נותן בחינם נק' לקיחת רווחים. 4. כמעט תמיד לוקחים רווחים 5. ניהול סיכונים 6. ניהול האופי החזירי שלך.....
666 01/07/2016 16:50 מאז ומתמיד מומלץ להתעלם מהמלצות אייל דוגמאות :
1.מי שרוצה להפסיד כסף ולהסתכן 2.מי שחיי בהזיות שהוא יכול לתזמן את השוק ולהפסיד כסף בהסתברות כמעט וודאית 3.אייל נותן הצעות החיתופל בחינם כדאי לקדם את האינטרסים האישיים שלו ולמכור יותר מנויים לבורסה גרף וקורסים 4.כמעט תמיד מפסידים כסף 5.ניהול סיכונים כושל ואשלייתי 6.ניהול אופי עיוור .ולסיום לא לשכוח לקחת את התרופות כמו ששכחתה היום .
777 01/07/2016 18:27 ל666
1. אני מאד רוצה להפסיד. זה מכוון גם אלי? 2.מי זה החיתופל? לא מכירו? 3)בדוק במקורות יא סתום. אחיתופל היה יועץ שכל עצותיו התגשמו.(רק סתומים כמוך חושבים מה שרץ ברחוב שעצת אחיתופל היא גרועה)4)על נושא לקדם אינטרסים כלכליים ויותר מינויים. הייתי קורע לך את התחת בבית משפט טמבל. אכעס על אייל אם לא יתבע אותך ואיני מכירו כלל. 5)אני כמעט תמיד מפסיד כמו שאני אוהב ו99 מתוך 100 עסקות אני מפסיד 10.000 שקל. אבל בעיסקה האחת שאני מרוויח זה בסביבות ארבעה מליון שקל. הבנת טומטום. 6)איך מגיע לכאן ניהול סיכונים ואשליה יא דביל? 7)מה זה ניהול אופי עיוור? יש גם ניהול אופי לא עיוור?8)מה זה בעברית שכחתה? אין מילה כזאת. 9)מה הקשר לתרופות? אתה עובד כמנקה בטבע וגונב תרופות בקטנה ומוכר לחברים? 10)הפעם אני קצת עצבני. פעם הבאה אקרקס לך ת'צורה חצוף גמדי.
1 02/07/2016 11:08 ל 777
1.כנראה אתה לא מבין במקרא סתום מטומטם אומנם הצעתויו של אחיתופל טובות אבל זה מטפורה עם ההצעות שלו היו מתקבלות אתה דביל כמוך לא היה קיים בגלל ששבט יהודה היה ננכחד 2. אני יודע שטפשים כמוך אוהבים להפסיד 3אתה יכול לדחוף רק לעצמך אני חושב שזה בדיוק ולך תתבע אותי למשפט ידביל . דביל חוץ ממליון קינים שיש לך בראש ובתחת אין לך שום שום רווח ועם אתה גבר שלחלי את הכתובת שלך ואני יגיע עליך ןעל תהיה גיבור מאחור מקלדת יקוקסינל מניאק
לעילג 02/07/2016 14:49 עם ההצעות>אם ההצעות
ננכחד>נכחד. קינים>כינים. ועם אתה>ואם אתה. שלחלי >מה פרוש? אני יגיע>אני אגיע. ןעל>ועל. מאחור מקלדת>??. ויש עוד כמה. אני מחכה הערב 02.06.16 שעה 24:00 מתחת לסוכת המציל בחוף בית ינאי. אני לבד חמוש רק בבגד ים. אתה מוזמן וחייב להביא שלושה מחבריך שישתתפו בקרב לצידך ואם יוכלו אף יפנוך.
פפפ 01/07/2016 13:11 קליפ ,אמרנו שאתה מפסיק עם החשיש או לא אמרנו . (ל"ת)
קלופ 01/07/2016 11:47 לקליפ
אל מי כתבת ומה בדיוק אתה רוצה ומתכוון? שדר שנית.
פפפ 01/07/2016 13:12 הוא אומר שהיה רוצה לעבור לפטריות הזיה כמו שהיה בהודו .
שם אי אפשר לחיות בלי פיטריות ,כול המדינה דומה למיזבלה .
4 בני 01/07/2016 10:10 קמהדע
התייחסות למניה הזו. תודה. קמהדע
3 ראם 01/07/2016 09:38 אופקו
שלוםאייל תוכל לנתח את מנית אופקו
2 יואב 01/07/2016 09:37 שלום אייל, אפשר לדבר על אנלייט אנרגיה?
לא מחזיק, אבל שוקל ברצינות לקנות..
1 תודה 01/07/2016 09:22 אייל , אודה לך אם תתייחס לטאואר ופרוטרום בסקירתך הבאה (ל"ת)
אייל 01/07/2016 09:27 אייל שלום
אייל אודה לך אם תנתח אץ כיטוב וכן פייט שבוע הבאתודה אייל
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש