21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

מה מצב הפוטסי אחרי ה-Brexit?

אייל גורביץ', המנתח הטכני של Bizportal, בוחן את השלכות הברקזיט על מדד הפוטסי
 |  15
שולחן הניתוחים
Share
המדד המעניין ביותר בהקשר של סוף השבוע הוא ה פוטסי (+0%) פוטסי 7,523.23 +0% 17:37 20/10/2017 הוסף לתיק האישי פוטסי סגירה:7,523.04 פתיחה:7,523.04 גבוה:7,560.04 נמוך:7,517.07 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים . כמו ה דאקס (+0.01%) דאקס 12,991.28 +0.01% 18:45 20/10/2017 הוסף לתיק האישי דאקס סגירה:12,990.1 פתיחה:13,057.78 גבוה:13,063.57 נמוך:12,956.42 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים , גם הוא לא נמצא בטווח הארוך במגמת עלייה. נקודות השיא והשפל אינן מסודרות עוד במבנה עולה.
 

 
גם כאן העניין המרכזי הוא בגרף השבועי. אפשר לראות בבירור את הדשדוש בין רמות של 5,700-6,480 הנקודות.
 

 
 בגרף היומי אפשר לראות את יום המסחר האחרון. הנר האחרון אמנם אדום, אך הצללית התחתונה ארוכה ודומיננטית, דבר המעיד על כניסתם של קונים גדולים.
 



סיכום
מוקדם להסיק מסקנות לגבי השפעת ה-Brexit על בורסות העולם. הפוטסי עודנו מדשדש בגבולות הישנים וגם ביום שישי האחרון מקומם של הקונים לא נפקד.

*הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ
**הערה: כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.
***אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

15 תגובות ב-5 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
5 יוסף 30/06/2016 12:27 ל - א100
הבעייה שאתה פשוט משעמם את עצמך בשביל זה אתה כותב דברים שאין להם בסיס
נכון 05/07/2016 01:03 נכון
יצחק
4 כרגיל 29/06/2016 11:12 לא אמר כלום (ל"ת)
3 א100 29/06/2016 10:57 איילנו היקר.
לדעתי ממש לא קשה לחזות מה יהיה עם הפוטסי וכבר כתבנו עליו רבות. ואגב ..איני מבין בגרפים ובטכני..אך יעזור לך לקחת את הפוטסי ב2007 ולהשוות ל2016. 9 שנים חברי היקר. בדוק ותישתומם. אני רוצה להוסיף שבעיית עזיבת בריטניה היא לא הבעיה הגדולה ביותר בעולמנו. עוד צפויות לנו הפתעות הרבה יותר גרועות. נ.ב:בדקתי פעם סטטיסטית את אייל ולפי מיטב זיכרוני עמד על כ60 אחוזי דיוק שזה מדהים. ודבר נוסף..יש תורות ומדעים שגם דיוק של 25 אחוז ייחשב לתוצאה מדהימה. יום טוב לאייל ולקוראיו.
יוסף מנפץ החלומות 29/06/2016 17:27 איזה שטיות אתה מדבר איך אתה יכול ...........
לבדוק בן אדם שמדבר ברוב המקרים דיבור עמום שיכול להתפרש לפו או לפו וכאשר הוא מדבר באופן קוארנטי התחזיות שלו לא טובות מהטלת מטבע .לך תלמד מדעים אין שום תורה מדעית שתחזיות שלא עולות על לפחות 50 אחוז (וזה נחשב מובהקות מאוד נמוחה ןרחוקה מלהיות אמינה ) נחשב מדע ולא ניחוש רנדומלי כנראה אתה רחוק מלהבין במתודולגיה
א100 29/06/2016 18:29 למנתץ
1.שפתך גבוהה. לא הבנתי כלום. 2.הלכתי ללמוד קצת מדעים. אבל..לא למדתי לכתוב עברית משובחת לפופו.(ואני כן יודע מהיכן באות השגיאות המרובות)3. בדוק עצמך עם עניין 50%. אתה ממש משתין מחוץ לפיילה. 4. האם כשחונכת בבית טוב (כמו שנראה לי)לא לימדוך נימוסים וכבוד והתנהגות לזולת ולצורך עניין עתונאי שאף עוסק במקצוע ניתוח טכני? יש לי עוד הרבה הערות ידידי המלומד אבל עייפת אותי. הצלח בדרכך.
יוסף מנפץ החלומות 29/06/2016 22:16 עייפת בגלל שאתה מקשקש ולא אומר דבר ....
בדיוק כמו חברך העיתונאי . לעניין 25 אחוז אין ניסוי בעולם המדע שיכול להצביע על איזה סיבה ומסובב כאשר הוא מזגים תוצאה של ב - 25 אחוז מכוון שאתה בשביל זה לא צריך ניסוי זרוק מטבע, ניסוי כזה לא אומר דבר בדיוק כמו הניתוח הטכני . לגבי והעיתונאי שעוסק ובציורים דמיוניים בשביל אחד כמוך שלא מבין דבר וחושב שהוא יודע יותר טוב ממך - אז הוא לא .
א 30/06/2016 10:03 ליוסף.
שיעממת אותי. אמי מנתק.
2 דאקסי 29/06/2016 09:27 חיתול מהבול
אחרי שנים שאני עוקב אחריו הוא לא פוגע אפילו ב 50 אחוז מהניתוחים שלו
1 חיים מחדרה 29/06/2016 08:54 אין לך- ולא אחד אחר- מושג לגבי מה צפוי בעתיד בשווקים
סתם גניבת דעת וכסף. גורביץ. את משנה דעתך כל שני וחמישי. אבל לזכותך יאמר שאתה שורד שנים רבות ומן הסתם מתפרנס יפה מהטיפשות האנושית. אף אחד לא יודע לא פני השוק. הכל ניחושים. כך זה היה וכך זה יהיה. תמיד.
יוסף 29/06/2016 17:58 הוא מוכר את גלגל המזל ומכניס כסף לביזפורטל ....
גלגל המזל = בורסה גרף אז איך אתה רוצה שהוא לא ישרוד .גם קופת חולים מוכרת רפואת אלילים בשם הומיאופתיה שמוכרת מי ברז לחולים ומגלגלת מליוני שקלים .
אמיר 29/06/2016 10:51 נתוח טכני
אין אדם שיכול בודאות לנבא עתיד להתרחש בשווקים , כי כל פעם קורים דברים שמשנים הווה ועקב כך גם משפיעים לעתיד . ניתוח טכני יכול רק לספק הכווה כללית עם הרבה הסתיגוית .
יוסף 29/06/2016 18:01 אפילו את ההוה אתה לא יכול לדעת מיכוון שברגע שאתה רק
חושב עליו הוא נהפך לעבר "העבר כבר עבר ההווה פתעום נעלם והעתיד עוד לא כן " זה סוגיה פילוספית בלתי פתירה מה זה זמן בכלל ?
יוסף מנפץ החלומות 29/06/2016 17:32 ניתוח טכני הוא בדיוק כמו ציורי רורשך ......
כל מנתח רואה מה שהוא רוצה לראות והציור הולך לאחר המפרש ולא המפרש אחר הציור . אין לו שום ערך מוסף אנפורמטיבי מהטלת מטבע ואין שום סטנדרטיזציה בשיטה מבחינה מתודולוגית זה אשלייה של ידע וטובה רק להכנסה של מי שמלמד אותה
זמן 29/06/2016 09:46 לתת
זה בדיוק מה שהוא אומר ומה עם קצת כבוד jQuery20307445280237589031_1467066107500???
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש