מה מצב הפוטסי אחרי ה-Brexit?

אייל גורביץ', המנתח הטכני של Bizportal, בוחן את השלכות הברקזיט על מדד הפוטסי
אייל גורביץ, צילום: Getty images Israel
המדד המעניין ביותר בהקשר של סוף השבוע הוא ה פוטסי +0.57% פוטסי 7,490.57 +0.57% פוטסי סגירה:7,448.12 פתיחה:7,448.12 גבוה:7,490.57 נמוך:7,433.78 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: . כמו ה דאקס +0.27% דאקס 13,103.56 +0.27% דאקס סגירה:13,068.08 פתיחה:13,027.84 גבוה:13,109.13 נמוך:13,008.07 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: , גם הוא לא נמצא בטווח הארוך במגמת עלייה. נקודות השיא והשפל אינן מסודרות עוד במבנה עולה.
גם כאן העניין המרכזי הוא בגרף השבועי. אפשר לראות בבירור את הדשדוש בין רמות של 5,700-6,480 הנקודות.
 בגרף היומי אפשר לראות את יום המסחר האחרון. הנר האחרון אמנם אדום, אך הצללית התחתונה ארוכה ודומיננטית, דבר המעיד על כניסתם של קונים גדולים.


סיכום
מוקדם להסיק מסקנות לגבי השפעת ה-Brexit על בורסות העולם. הפוטסי עודנו מדשדש בגבולות הישנים וגם ביום שישי האחרון מקומם של הקונים לא נפקד.

*הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ
**הערה: כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.
***אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.
תגובות לכתבה(15):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    ל - א100
    יוסף 30/06/2016 12:27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הבעייה שאתה פשוט משעמם את עצמך בשביל זה אתה כותב דברים שאין להם בסיס
    סגור
  • נכון
    נכון 05/07/2016 01:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יצחק
    סגור
  • 4.
    לא אמר כלום (ל"ת)
    כרגיל 29/06/2016 11:12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 3.
    איילנו היקר.
    א100 29/06/2016 10:57
    הגב לתגובה זו
    5 4
    לדעתי ממש לא קשה לחזות מה יהיה עם הפוטסי וכבר כתבנו עליו רבות. ואגב ..איני מבין בגרפים ובטכני..אך יעזור לך לקחת את הפוטסי ב2007 ולהשוות ל2016. 9 שנים חברי היקר. בדוק ותישתומם. אני רוצה להוסיף שבעיית עזיבת בריטניה היא לא הבעיה הגדולה ביותר בעולמנו. עוד צפויות לנו הפתעות הרבה יותר גרועות. נ.ב:בדקתי פעם סטטיסטית את אייל ולפי מיטב זיכרוני עמד על כ60 אחוזי דיוק שזה מדהים. ודבר נוסף..יש תורות ומדעים שגם דיוק של 25 אחוז ייחשב לתוצאה מדהימה. יום טוב לאייל ולקוראיו.
    סגור
  • איזה שטיות אתה מדבר איך אתה יכול ...........
    יוסף מנפץ החלומות 29/06/2016 17:27
    הגב לתגובה זו
    2 6
    לבדוק בן אדם שמדבר ברוב המקרים דיבור עמום שיכול להתפרש לפו או לפו וכאשר הוא מדבר באופן קוארנטי התחזיות שלו לא טובות מהטלת מטבע .לך תלמד מדעים אין שום תורה מדעית שתחזיות שלא עולות על לפחות 50 אחוז (וזה נחשב מובהקות מאוד נמוחה ןרחוקה מלהיות אמינה ) נחשב מדע ולא ניחוש רנדומלי כנראה אתה רחוק מלהבין במתודולגיה
    סגור
  • למנתץ
    א100 29/06/2016 18:29
    הגב לתגובה זו
    3 2
    1.שפתך גבוהה. לא הבנתי כלום. 2.הלכתי ללמוד קצת מדעים. אבל..לא למדתי לכתוב עברית משובחת לפופו.(ואני כן יודע מהיכן באות השגיאות המרובות)3. בדוק עצמך עם עניין 50%. אתה ממש משתין מחוץ לפיילה. 4. האם כשחונכת בבית טוב (כמו שנראה לי)לא לימדוך נימוסים וכבוד והתנהגות לזולת ולצורך עניין עתונאי שאף עוסק במקצוע ניתוח טכני? יש לי עוד הרבה הערות ידידי המלומד אבל עייפת אותי. הצלח בדרכך.
    סגור
  • עייפת בגלל שאתה מקשקש ולא אומר דבר ....
    יוסף מנפץ החלומות 29/06/2016 22:16
    הגב לתגובה זו
    1 5
    בדיוק כמו חברך העיתונאי . לעניין 25 אחוז אין ניסוי בעולם המדע שיכול להצביע על איזה סיבה ומסובב כאשר הוא מזגים תוצאה של ב - 25 אחוז מכוון שאתה בשביל זה לא צריך ניסוי זרוק מטבע, ניסוי כזה לא אומר דבר בדיוק כמו הניתוח הטכני . לגבי והעיתונאי שעוסק ובציורים דמיוניים בשביל אחד כמוך שלא מבין דבר וחושב שהוא יודע יותר טוב ממך - אז הוא לא .
    סגור
  • ליוסף.
    א 30/06/2016 10:03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שיעממת אותי. אמי מנתק.
    סגור
  • 2.
    חיתול מהבול
    דאקסי 29/06/2016 09:27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אחרי שנים שאני עוקב אחריו הוא לא פוגע אפילו ב 50 אחוז מהניתוחים שלו
    סגור
  • 1.
    אין לך- ולא אחד אחר- מושג לגבי מה צפוי בעתיד בשווקים
    חיים מחדרה 29/06/2016 08:54
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סתם גניבת דעת וכסף. גורביץ. את משנה דעתך כל שני וחמישי. אבל לזכותך יאמר שאתה שורד שנים רבות ומן הסתם מתפרנס יפה מהטיפשות האנושית. אף אחד לא יודע לא פני השוק. הכל ניחושים. כך זה היה וכך זה יהיה. תמיד.
    סגור
  • הוא מוכר את גלגל המזל ומכניס כסף לביזפורטל ....
    יוסף 29/06/2016 17:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גלגל המזל = בורסה גרף אז איך אתה רוצה שהוא לא ישרוד .גם קופת חולים מוכרת רפואת אלילים בשם הומיאופתיה שמוכרת מי ברז לחולים ומגלגלת מליוני שקלים .
    סגור
  • נתוח טכני
    אמיר 29/06/2016 10:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין אדם שיכול בודאות לנבא עתיד להתרחש בשווקים , כי כל פעם קורים דברים שמשנים הווה ועקב כך גם משפיעים לעתיד . ניתוח טכני יכול רק לספק הכווה כללית עם הרבה הסתיגוית .
    סגור
  • אפילו את ההוה אתה לא יכול לדעת מיכוון שברגע שאתה רק
    יוסף 29/06/2016 18:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חושב עליו הוא נהפך לעבר "העבר כבר עבר ההווה פתעום נעלם והעתיד עוד לא כן " זה סוגיה פילוספית בלתי פתירה מה זה זמן בכלל ?
    סגור
  • ניתוח טכני הוא בדיוק כמו ציורי רורשך ......
    יוסף מנפץ החלומות 29/06/2016 17:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל מנתח רואה מה שהוא רוצה לראות והציור הולך לאחר המפרש ולא המפרש אחר הציור . אין לו שום ערך מוסף אנפורמטיבי מהטלת מטבע ואין שום סטנדרטיזציה בשיטה מבחינה מתודולוגית זה אשלייה של ידע וטובה רק להכנסה של מי שמלמד אותה
    סגור
  • לתת
    זמן 29/06/2016 09:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה בדיוק מה שהוא אומר ומה עם קצת כבוד jQuery20307445280237589031_1467066107500???
    סגור