גורביץ' עם המדדים שצריך להתרחק מהם - וגם 2 מניות שביקשתם

אייל גורביץ', המנתח הטכני של Bizportal מתייחס למדדים המובילים בעולם וגם - 2 מניות לבקשת הגולשים

צילום ועריכה: גילי מייזלר
תגובות לכתבה(36):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    ניתוח מניית אמזון
    שימקה 19/06/2016 14:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רציתי לבקש ולנתח מניית אמזון שנסחרת בוול סטריט
    סגור
  • 17.
    אייל אפשר ניתוח לבריינסוי בבקשה
    בני 19/06/2016 11:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מושקע שם משערים גבוהים,מתלבט האם לחתוך
    סגור
  • 16.
    תודה רבה, אם ניתן ניתוח על פרטנר. יום נפלא (ל"ת)
    benj.horowitz 19/06/2016 09:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    חחח פרוטליקס אתמול 11 אחוז למעלה חחחחח
    ערן 18/06/2016 12:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מה שהוא אומר, הפוך חח
    סגור
  • 14.
    מצב
    פרופ' א100 17/06/2016 16:30
    הגב לתגובה זו
    7 1
    בשפה הגרמנית המונח Euthanasia ברפואה הוא הקרוב ביותר למציאות. הכוונה למיתה טובה או המתת חסד או מוות מתוך רחמים. שאלתי מונח זה ואני משווה אותו לשווקים שנימצאים במצב זה וטוב שכך לאחר כל הרוע והעוול שנעשה שנים. הכל יקום מחדש אי שם שהכל יתנקה.
    סגור
  • 13.
    לפני כחודשיים אייל פסק שהמדדים כולל המעוף הולכים לשיאים
    זיפו 17/06/2016 15:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני יצאתי חוצץ כנגד אייל ואמרתי שפסיקתו חסרת אחריות מאחר שיש משבר כלכלי באירופה ובסין. היום אייל שובר מגמה ואומר כנראה יורדים. אכן כן. פנינו למטה וכבר השבוע המעוף יעזוב את הקידומת 14 וכולנו נתחיל להתרגל ל-13.
    סגור
  • 12.
    ניתוח טכני למניית נייס תודה אייל (ל"ת)
    דוד 17/06/2016 14:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לגבי נייס
    כריס 17/06/2016 18:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המניה פגשה קו התנגדות בשער 25150 וכרגע המגמה היא ללא ספק שלילית כאשר המניה פורצת קווי תמיכה לאורך הדרך. לדעתי המניה תמשיך לרדת בטווח זמן הקצר עד מתחת לשער 22000. נייס חברה טובה מאוד שמציגה צמיחה בכל הפרמטרים אבל בנקודה הזו היא יקרה מדי.
    סגור
  • 11.
    מניית אבגול בבקשה
    רועי 17/06/2016 14:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה דעתך?
    סגור
  • 10.
    השמאלנים באמריקה המציאו בשבילינו את שטחים תמורת שלום
    בא 17/06/2016 11:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    באנגליה הם המציאו את ההגירה המוסלמית תמורת פריחה בכלכלה , פעם הם היו וויקינגים באנגליה ולא היו שמאלנים או מהגרים , מה אתה חושב אייל האנגלים יפרשו מהיורו או יפרשו ?
    סגור
  • טען עוד
  • מתי היו ויקינגים באנגליה? (ל"ת)
    בונזו 17/06/2016 13:01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 9.
    אין אין עליך, מתה עליך, אתה הגדול מכולם (ל"ת)
    איל איל 17/06/2016 11:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • הגם שהוא פישל בSMP בגדול? טען לונג (ל"ת)
    ציפי 17/06/2016 15:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • פעמיים איל איל? (ל"ת)
    למה 17/06/2016 12:59
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • את בדקת אותו ,או את סתם מפנטזת ? (ל"ת)
    בא 17/06/2016 12:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • היא מפנטזת עליו לכן היא עיוורת (ל"ת)
    מוטי 17/06/2016 14:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא חושב שאחת ש עיוורת (ל"ת)
    רן 17/06/2016 15:45
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 8.
    תעשו לי טובה
    חחחחח 17/06/2016 10:58
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הנתונים הפונדומנטלים אכן נמצאים בגרפים אבל לחשוב שהגורם לנתונים הפונדומנטליים הוא החלטה על סמך ניתוח טכני ולא הפוך זה קשר סיבתי הפוך שממש לא בהכרח עובד. חברים, אין כסף קל ואין מיליארדר אחד שמתעסק בניתוח טכני. אז די. אין אדם שעשה מליונים מניתוח טכני ואני מבטיח לכם שאם יהיה כזה, אתם לא תדעו את השיטה שלו כי ברגע שהשיטה שלו תתגלה הוא יפסיק לעשות מליונים.
    סגור
  • 7.
    ניתוח טכני
    שמעון 17/06/2016 10:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבקש ניתוח טכני למניהwix
    סגור
  • 6.
    Dax
    דק סוס 17/06/2016 10:44
    הגב לתגובה זו
    4 2
    שבועות וחודשים מדבר על שיאים חדשים בדקס ובשבועות האחרונים שהוא יורד מעל 5% ושובר את המבנה העולה אין התיחסות. מוזר
    סגור
  • דקס
    יצחק 17/06/2016 22:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אני עוקב אחר דאקס, אמר שיאים חדשים איפה השיאים למה אתה לא מתיחס זאת אומר אין אחריות לאמירות של אייל?!
    סגור
  • 5.
    ניתוח אפל בבקשה.
    ישראל ישראלי 17/06/2016 09:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה.
    סגור
  • 4.
    השנה בכלל אי אפשר להצביע על שום מקום בעולם שטוב
    קולע למטרה בול 17/06/2016 08:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל העולם גועש בכל התחומים ולא יציב ןלכן יהיו עוד הרבה ירידות ורק הפוטים יעשו חייל
    סגור
  • אבל יש איזה זבל במגיבים כל יום שתוקף את זה וההוא
    ערפי 17/06/2016 13:09
    הגב לתגובה זו
    4 1
    וההיא וההם ובגללם ותמיד אמרו וכולנו היפסדנו בגללו. אז מי שמאתר את הזבל שישאל אותו כמה הרוויח בשנה בשנתיים בשלוש בארבע בחמשד בשש בשבע בשמוה בתשע בעשר שנים אחרונות. ועכשיו תקשיבו היטב חברים. נשבע לכם ראיתי כאן גוף אחד שעושה תשואה טובה כבל שנה במך צ30 שנים רצופות ולא משנה אם עליות או ירידו או בלי שינוי או טיסות. ראיתי במו עיני את הטבלאות מ1987 שלהם עשו בין 22 אחוז לשנה ל250 אחוז לשנה ויותר. חשבו ממוצע תאורטי לכל שנה כי אין לכם הנתונים לכל שנה והעלו בריבית דריבית ותיראו שכל 1000דולר עשה ב300 שנה פי מאות ואלפים. ראיתי זה ןמפלתי מהכסא לריצפה לא יאומן וכאן יש זיבלונים שלא הרוויחו גרוש אף פעם ומזיינים את הכל לאבדונם.
    סגור
  • לערפי
    שולה 17/06/2016 18:10
    הגב לתגובה זו
    6 0
    צודק חבר. אותו זיבלון יורה לכל הכיוונים והוא עצמו חתיכת חלאה מצ'וקמקת שאמש הגזים בגדול. הוא כתב כאן באלו המילים:"לשולה האם את מוצצת לזה וזה"(נקב בשם)הזיבלון המאופס הרגיש שגזום הגזים ושאלני לאחר 10 דקות אם איני כועסת. אז אני ממש כועסת ואף בזה לך. לא ידעת עם מי נפלת יא חלאה. אני קיבוצניקית עם פה ג'ורה בגודל של הראש המקווץ שלך. אני גם רסרית משמעת בגדוד בנים בצבא. אני יודעת בדיוק מי אתה יא גמד(תרתי משמע)אתה יודע במיכשור של היום ובעיקר אצלנו בצבא מאתרים חלאות מקלדת כמוך בשניות. רציתי לבוא לביתך בפחון ולמצוץ לך. אך. לאחר שביררתי אצל חבריך ורופאיך הבנתי שאין לך בין שתי הרגליים העלובות שלך כלום ואתה ממתמין ומחרבן מהפה. יא טינופת.אל תתפלא חלאונת אם אפול עליך איזה יום או אפגוש אותך ברחוב ואבחין בך. זה לא בטוח כי אתה קצר וצמוד לריצפה. אבל אם אחליט אני מקרקסת לך ת'צורה שתלמד קצת נימוסים. התנהג כך עם האמא המטומטמת שהסכימה להשריץ אותך. הבנת או לא זה לא חשוב. בעצם אין לך עם מה לחשוב. המעט שהיה התהדה. לחילופין אשלח את חברי הכושי הענק שניים על שניים מקרר שיתופף לך על העכוזון הלבנבן שלך.
    סגור
  • לשולנ
    ערפי 17/06/2016 20:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וואלה הרסת אותי אבל צדקת בכל מילה על החלטה שבא משום מקום ויעלם לכל הרוחות והשדים.
    סגור
  • 3.
    לאייל שלום- האם תוכל לנתח את אבוג'ן ? (ל"ת)
    אדם 17/06/2016 08:35
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • זרוק מטבע (ל"ת)
    1 17/06/2016 11:00
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • כול השאלה כמה כסף אתה מחזיק
    דודי 17/06/2016 10:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עם זה סכום גדול לא תעלה המניה עד שתימכור דעתי האישית על אבוגין חברה נהדרת אבל זה לא קשור לביצועים שפרתי בהצלחה
    סגור
  • 2.
    הכסף הקל נמצא בניתוח טכני!!!
    אזרח רגוע 17/06/2016 08:27
    הגב לתגובה זו
    1 10
    מי שיקשיב לאייל יעשה רווחים,ממון,תשואות וחגיגות. מה נדרש? מעט סבלנות. תזמון ועיתוי וקצת פילפל
    סגור
  • חחח, (ל"ת)
    בא 17/06/2016 11:25
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • מי שיקשיב לאייל יפסיד את המכנסים .....
    1 17/06/2016 11:00
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מהשיטה ההזוייה הזו שקוראים לה ניתוח טכני השווה לקריאה בקפה
    סגור
  • לאזרח גרוע
    סביס 17/06/2016 09:47
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יש לי הכל חוץ מפילפל. מה עושים? אוי. עכשיו אני רואה שכתבתי גרוע במקום רגוע. מיצטער.
    סגור
  • והכי חשוב
    עוד אזרח רגוע 17/06/2016 09:22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לעשות ההיפך ממה שהוא אומר
    סגור
  • 1.
    פעם ככה פעם ככה (ל"ת)
    חד משמעית 17/06/2016 08:07
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • זה מה שאייל מלמד אותך בקורס ........
    משה 17/06/2016 12:02
    הגב לתגובה זו
    5 2
    בבורסה אין כסף קל ובטח לא בשיטה האסטרולוגיה הטכנית מי שמקשיב לאייל בסוף הפשוט את הרגל ואייל הוא התעשר מלמכור את הלוקשים שלו .
    סגור