21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ' עם המדדים שצריך להתרחק מהם - וגם 2 מניות שביקשתם

אייל גורביץ', המנתח הטכני של Bizportal מתייחס למדדים המובילים בעולם וגם - 2 מניות לבקשת הגולשים
 |  36
ניתוח טכני
Share

צילום ועריכה: גילי מייזלר




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

36 תגובות ב-18 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
18 שימקה 19/06/2016 14:48 ניתוח מניית אמזון
רציתי לבקש ולנתח מניית אמזון שנסחרת בוול סטריט
17 בני 19/06/2016 11:05 אייל אפשר ניתוח לבריינסוי בבקשה
מושקע שם משערים גבוהים,מתלבט האם לחתוך
16 benj.horowitz 19/06/2016 09:20 תודה רבה, אם ניתן ניתוח על פרטנר. יום נפלא (ל"ת)
15 ערן 18/06/2016 12:34 חחח פרוטליקס אתמול 11 אחוז למעלה חחחחח
כל מה שהוא אומר, הפוך חח
14 פרופ' א100 17/06/2016 16:30 מצב
בשפה הגרמנית המונח Euthanasia ברפואה הוא הקרוב ביותר למציאות. הכוונה למיתה טובה או המתת חסד או מוות מתוך רחמים. שאלתי מונח זה ואני משווה אותו לשווקים שנימצאים במצב זה וטוב שכך לאחר כל הרוע והעוול שנעשה שנים. הכל יקום מחדש אי שם שהכל יתנקה.
13 זיפו 17/06/2016 15:28 לפני כחודשיים אייל פסק שהמדדים כולל המעוף הולכים לשיאים
אני יצאתי חוצץ כנגד אייל ואמרתי שפסיקתו חסרת אחריות מאחר שיש משבר כלכלי באירופה ובסין. היום אייל שובר מגמה ואומר כנראה יורדים. אכן כן. פנינו למטה וכבר השבוע המעוף יעזוב את הקידומת 14 וכולנו נתחיל להתרגל ל-13.
12 דוד 17/06/2016 14:52 ניתוח טכני למניית נייס תודה אייל (ל"ת)
כריס 17/06/2016 18:09 לגבי נייס
המניה פגשה קו התנגדות בשער 25150 וכרגע המגמה היא ללא ספק שלילית כאשר המניה פורצת קווי תמיכה לאורך הדרך. לדעתי המניה תמשיך לרדת בטווח זמן הקצר עד מתחת לשער 22000. נייס חברה טובה מאוד שמציגה צמיחה בכל הפרמטרים אבל בנקודה הזו היא יקרה מדי.
11 רועי 17/06/2016 14:39 מניית אבגול בבקשה
מה דעתך?
10 בא 17/06/2016 11:36 השמאלנים באמריקה המציאו בשבילינו את שטחים תמורת שלום
באנגליה הם המציאו את ההגירה המוסלמית תמורת פריחה בכלכלה , פעם הם היו וויקינגים באנגליה ולא היו שמאלנים או מהגרים , מה אתה חושב אייל האנגלים יפרשו מהיורו או יפרשו ?
בונזו 17/06/2016 13:01 מתי היו ויקינגים באנגליה? (ל"ת)
9 איל איל 17/06/2016 11:27 אין אין עליך, מתה עליך, אתה הגדול מכולם (ל"ת)
ציפי 17/06/2016 15:12 הגם שהוא פישל בSMP בגדול? טען לונג (ל"ת)
למה 17/06/2016 12:59 פעמיים איל איל? (ל"ת)
בא 17/06/2016 12:41 את בדקת אותו ,או את סתם מפנטזת ? (ל"ת)
מוטי 17/06/2016 14:45 היא מפנטזת עליו לכן היא עיוורת (ל"ת)
רן 17/06/2016 15:45 לא חושב שאחת ש עיוורת (ל"ת)
8 חחחחח 17/06/2016 10:58 תעשו לי טובה
הנתונים הפונדומנטלים אכן נמצאים בגרפים אבל לחשוב שהגורם לנתונים הפונדומנטליים הוא החלטה על סמך ניתוח טכני ולא הפוך זה קשר סיבתי הפוך שממש לא בהכרח עובד. חברים, אין כסף קל ואין מיליארדר אחד שמתעסק בניתוח טכני. אז די. אין אדם שעשה מליונים מניתוח טכני ואני מבטיח לכם שאם יהיה כזה, אתם לא תדעו את השיטה שלו כי ברגע שהשיטה שלו תתגלה הוא יפסיק לעשות מליונים.
7 שמעון 17/06/2016 10:58 ניתוח טכני
אבקש ניתוח טכני למניהwix
6 דק סוס 17/06/2016 10:44 Dax
שבועות וחודשים מדבר על שיאים חדשים בדקס ובשבועות האחרונים שהוא יורד מעל 5% ושובר את המבנה העולה אין התיחסות. מוזר
יצחק 17/06/2016 22:51 דקס
גם אני עוקב אחר דאקס, אמר שיאים חדשים איפה השיאים למה אתה לא מתיחס זאת אומר אין אחריות לאמירות של אייל?!
5 ישראל ישראלי 17/06/2016 09:53 ניתוח אפל בבקשה.
תודה.
4 קולע למטרה בול 17/06/2016 08:56 השנה בכלל אי אפשר להצביע על שום מקום בעולם שטוב
כל העולם גועש בכל התחומים ולא יציב ןלכן יהיו עוד הרבה ירידות ורק הפוטים יעשו חייל
ערפי 17/06/2016 13:09 אבל יש איזה זבל במגיבים כל יום שתוקף את זה וההוא
וההיא וההם ובגללם ותמיד אמרו וכולנו היפסדנו בגללו. אז מי שמאתר את הזבל שישאל אותו כמה הרוויח בשנה בשנתיים בשלוש בארבע בחמשד בשש בשבע בשמוה בתשע בעשר שנים אחרונות. ועכשיו תקשיבו היטב חברים. נשבע לכם ראיתי כאן גוף אחד שעושה תשואה טובה כבל שנה במך צ30 שנים רצופות ולא משנה אם עליות או ירידו או בלי שינוי או טיסות. ראיתי במו עיני את הטבלאות מ1987 שלהם עשו בין 22 אחוז לשנה ל250 אחוז לשנה ויותר. חשבו ממוצע תאורטי לכל שנה כי אין לכם הנתונים לכל שנה והעלו בריבית דריבית ותיראו שכל 1000דולר עשה ב300 שנה פי מאות ואלפים. ראיתי זה ןמפלתי מהכסא לריצפה לא יאומן וכאן יש זיבלונים שלא הרוויחו גרוש אף פעם ומזיינים את הכל לאבדונם.
שולה 17/06/2016 18:10 לערפי
צודק חבר. אותו זיבלון יורה לכל הכיוונים והוא עצמו חתיכת חלאה מצ'וקמקת שאמש הגזים בגדול. הוא כתב כאן באלו המילים:"לשולה האם את מוצצת לזה וזה"(נקב בשם)הזיבלון המאופס הרגיש שגזום הגזים ושאלני לאחר 10 דקות אם איני כועסת. אז אני ממש כועסת ואף בזה לך. לא ידעת עם מי נפלת יא חלאה. אני קיבוצניקית עם פה ג'ורה בגודל של הראש המקווץ שלך. אני גם רסרית משמעת בגדוד בנים בצבא. אני יודעת בדיוק מי אתה יא גמד(תרתי משמע)אתה יודע במיכשור של היום ובעיקר אצלנו בצבא מאתרים חלאות מקלדת כמוך בשניות. רציתי לבוא לביתך בפחון ולמצוץ לך. אך. לאחר שביררתי אצל חבריך ורופאיך הבנתי שאין לך בין שתי הרגליים העלובות שלך כלום ואתה ממתמין ומחרבן מהפה. יא טינופת.אל תתפלא חלאונת אם אפול עליך איזה יום או אפגוש אותך ברחוב ואבחין בך. זה לא בטוח כי אתה קצר וצמוד לריצפה. אבל אם אחליט אני מקרקסת לך ת'צורה שתלמד קצת נימוסים. התנהג כך עם האמא המטומטמת שהסכימה להשריץ אותך. הבנת או לא זה לא חשוב. בעצם אין לך עם מה לחשוב. המעט שהיה התהדה. לחילופין אשלח את חברי הכושי הענק שניים על שניים מקרר שיתופף לך על העכוזון הלבנבן שלך.
ערפי 17/06/2016 20:28 לשולנ
וואלה הרסת אותי אבל צדקת בכל מילה על החלטה שבא משום מקום ויעלם לכל הרוחות והשדים.
3 אדם 17/06/2016 08:35 לאייל שלום- האם תוכל לנתח את אבוג'ן ? (ל"ת)
1 17/06/2016 11:00 זרוק מטבע (ל"ת)
דודי 17/06/2016 10:48 כול השאלה כמה כסף אתה מחזיק
עם זה סכום גדול לא תעלה המניה עד שתימכור דעתי האישית על אבוגין חברה נהדרת אבל זה לא קשור לביצועים שפרתי בהצלחה
2 אזרח רגוע 17/06/2016 08:27 הכסף הקל נמצא בניתוח טכני!!!
מי שיקשיב לאייל יעשה רווחים,ממון,תשואות וחגיגות. מה נדרש? מעט סבלנות. תזמון ועיתוי וקצת פילפל
בא 17/06/2016 11:25 חחח, (ל"ת)
1 17/06/2016 11:00 מי שיקשיב לאייל יפסיד את המכנסים .....
מהשיטה ההזוייה הזו שקוראים לה ניתוח טכני השווה לקריאה בקפה
סביס 17/06/2016 09:47 לאזרח גרוע
יש לי הכל חוץ מפילפל. מה עושים? אוי. עכשיו אני רואה שכתבתי גרוע במקום רגוע. מיצטער.
עוד אזרח רגוע 17/06/2016 09:22 והכי חשוב
לעשות ההיפך ממה שהוא אומר
1 חד משמעית 17/06/2016 08:07 פעם ככה פעם ככה (ל"ת)
משה 17/06/2016 12:02 זה מה שאייל מלמד אותך בקורס ........
בבורסה אין כסף קל ובטח לא בשיטה האסטרולוגיה הטכנית מי שמקשיב לאייל בסוף הפשוט את הרגל ואייל הוא התעשר מלמכור את הלוקשים שלו .
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש