גורביץ' עם הכיוון של ה-S&P וגם - המדד שנראה הכי טוב בתל אביב

אייל גורביץ', המנתח הטכני של Bizportal מתייחס למדדים המובילים בעולם וגם - 2 מניות לבקשת הגולשים

צילום ועריכה: גילי מייזלר
תגובות לכתבה(25):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    אלון us
    ביזן 27/05/2016 16:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלוןus בבקשה
    סגור
  • 16.
    אלון us
    ביזן 27/05/2016 16:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלוןus בבקשה
    סגור
  • 15.
    אפשר סריקה של נסדק. תודה (ל"ת)
    ארתור 27/05/2016 13:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • זרוק מטבע (ל"ת)
    משה 27/05/2016 18:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 14.
    יום ראשון שוחטים את הפוטים (ל"ת)
    המתחזה 27/05/2016 12:22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • היום נראה פריצה במדדים מעוף ל 1440-50 (ל"ת)
    המתחזה 27/05/2016 14:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    רציונאליות מוגבלת
    אחד שמבין 27/05/2016 11:42
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ניתוח טכני הוא רק כלי תומך החלטה נוסף שאפשר להשתמש בו, כל מי שמאמין עיוור לדבר הזה פשוט חוטא ברציונאליות מוגבלת ... שבלשון העם זה חוסר יכולת לבצע ניתוח מעמיק ואיכותי כנדרש...
    סגור
  • יש לך טעות
    אדי 30/05/2016 17:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניתוח טכני הוא כלי משבש החלטה ולא תומך החלטה. אין לניתוח טכני שום קשר להשקעות בבורסה. זה קשקוש אחד גדול שקיים רק בזכות הבורות של עמכה...
    סגור
  • 12.
    אשמח לשמוע דעתך על פרוטליקס (ל"ת)
    אמיר 27/05/2016 11:11
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 11.
    מר גורביץ היקר!
    אחת שמבינה א 27/05/2016 10:40
    הגב לתגובה זו
    15 6
    מתי כבר תבין שניתוח טכני ממש לא עובד, אמרת לא מזמן שאל על תשבור שיא נוסף והתרסקה, אמרת לא לגעת במזור והיא הכפילה את עצמנ, אמרת לא ממליץ לקנות טאואר עלתה 10% , אם היית מניח לרגע את הנרות והגרפים והיית מנתח את טאואר לפי ההיגיון, היית בטח ממליץ עליה, חברה טובה דוחות מעולים וירדה למחיר מאוד נמוך ולכן זו היתה הזדמנות קנייה למי שלא מחזיק במניה הזו. אני מאוד המלצתי עליה. ונחזור לאל על, אם גם היית מנתח אותה לפי ההיגיון , היית אומר שהיא עשתה כבר את שלה ושבשלב זה לא תגיע לשיאים חדשים. ואני יו כלה עוד למנות לך מניות שנכשלת בהן לפי הניתוח טכני. בשורה התחתונה כדי להצליח בשוק ההון צריך קצת ידע, היגיון, אינטואיציה וכמו כל דבר בחיים צריך גם מזל. שתהיה לכם שבת שלום ומבורכת!
    סגור
  • טען עוד
  • בוקר טוב ישראל!!!
    אדי 30/05/2016 17:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גורביץ' הבין כבר מזמן אבל האנשים לא. הוא פשוט חייב להתפרנס מהטימטום של אותם אנשים.
    סגור
  • את המניות הבודדות שהוא מצליח ......
    יוסף פותר החלמות 27/05/2016 18:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איתם הוא לא מפסיק להזכיר וגם הניתוח שלו לא יורד מהאתר כמו טבע שכבר חודש המאמר מבצבץ בכל פינה ואת רוב המניות שהוא נכשל (בדיוק כמו כל מהמר) הוא קובר זה דרכה של ההטעיה הפרסומית
    סגור
  • 10.
    הניתוחים של גורביץ מעניינים, אף פעם לא משעמם כי...
    מני 27/05/2016 10:20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הוא מחדש כל הזמן, הניתוחים שלו משתנים כל שבוע לפי השוק, כמה ימי עליות ואנחנו "בגל החמישי של אליוט" כמה ימי ירידות והנה אנחנו בשוק דובי והכל קודר, כך חוזר שוב ושוב הריטואל, לא משעמם עם גורביץ
    סגור
  • זה אחד מהטכניקות לתעתע המשקעים שלא מבינים .....
    יוסף פותר החלמות 27/05/2016 20:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קראה קרה של המדדים בדיוק כמו הקורא בקפה , האסטרולוג וכו' המשקיע שזוכר את הקליעות ושוכח את ההחטאות, והוא זה שמפרש את האמירות הרב משמעיות או המעורפלות שמפזר גורביץ באופן שמתאים למגמה.
    סגור
  • 9.
    גורביץ' גדול המנתחים בדורנו!!!
    קליפ 27/05/2016 10:12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ואסביר במה הדברים אמורים: רהוט. ברור ונהיר. החלטי. נותן נק' תמיכה והתנגדות. לאורך זמן מייצר מזונים עבורך היפה בנשים עבורך החמדן שבזכרים.....
    סגור
  • 8.
    אנא נתח את בונוס (ל"ת)
    בונוס 27/05/2016 09:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • זרוק מטבע (ל"ת)
    משה 27/05/2016 18:35
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 7.
    שאלה לגורביץ,האם ניכנסת כבר ליוטיוב מוות קליני ,אתה לא
    בא 27/05/2016 09:56
    הגב לתגובה זו
    3 3
    פוחד להגיע למה שקוראים לו גיהנום ? האם להכשיל אלפי אנשים ולהרוס להם את החיים זה לא חטא חמור ? כולנו מתים ,זה רק שאלה של זמן .
    סגור
  • 6.
    בקשר ליציאה של בריטניה מגוש היורו ,נראלי שהסיכוי נמוך ,
    בא 27/05/2016 09:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהיה סיפור דומה ליציאה של סקוטלנד מהאיחוד הבריטי , אבל זה עדיין סיכוי ריאלי ....אני לא בטוח שהשוק ירוץ למעלה כול כך מהר עד אז .
    סגור
  • 5.
    לא ייאמן האיש הזה, עוקף כל שבוע
    דייויד 27/05/2016 09:40
    הגב לתגובה זו
    7 2
    את רף השרלטנות שהציב רק שבוע קודם לכן. האתר פוגע באמינותו ברגע שנותנים לו במה או כמו שאומר קופמן, האיש מוציא שם רע לחלטורה ו"מסריח"את האתר . שבוע טוב לכולנו.
    סגור
  • 4.
    יש קשר בין השירות של הוט לבין הניתוחים של גורביץ ,תמיד
    בא 27/05/2016 09:19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    צריך לעשות להיפך , במקרה של הוט ,במקום להתקשר להוט ולחכות כמה שעות למענה כדאי ללכת לרוץ בים ,או לקרוא ספר ,ובמקום לעשות מה שגורביץ אומר צריך לעשות בדיוק להיפך .
    סגור
  • 3.
    מתאים לך להיות פוליטקאי , אתה מזגזג אפילו יותר מ
    עופר 27/05/2016 09:16
    הגב לתגובה זו
    12 2
    אחד כזה, כל שבוע משנה את הניתוח והתחזית
    סגור
  • 2.
    רגע לפני ההתמוטטות - הכל דבש . (ל"ת)
    שורום 27/05/2016 09:09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    בבקשה את AGN (ל"ת)
    חן 27/05/2016 08:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • זרוק מטבע (ל"ת)
    משה 27/05/2016 20:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור