09:59 בולטות בת"א: מזור רובוטיקה מוסיפה 1.3%, כיל מאבדת 1%

09:49 תל אביב: נעצרו 4 חשודים בזיוף כרטיסי אשראי בכספומטים בעיר >>

08:41 תושב כפר קאסם נפצע בינוני מירי; נסיבות האירוע נחקרות

08:33 ירושלים: צעיר בן 23 נעצר בחשד לפריצה לסניף בנק

08:20 כוחות הבטחון פשטו במבצע לילי על 8 כלי תקשורת פלסטיניים >>

08:16 אסיה: שנחאי עולה 0.3%, סנסקס יורד 0.35%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ' עם הכיוון של ה-S&P וגם - המדד שנראה הכי טוב בתל אביב

אייל גורביץ', המנתח הטכני של Bizportal מתייחס למדדים המובילים בעולם וגם - 2 מניות לבקשת הגולשים
 |  25
ניתוח טכני
Share

צילום ועריכה: גילי מייזלר




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

25 תגובות ב-17 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
17 ביזן 27/05/2016 16:00 אלון us
אלוןus בבקשה
16 ביזן 27/05/2016 16:00 אלון us
אלוןus בבקשה
15 ארתור 27/05/2016 13:12 אפשר סריקה של נסדק. תודה (ל"ת)
משה 27/05/2016 18:34 זרוק מטבע (ל"ת)
14 המתחזה 27/05/2016 12:22 יום ראשון שוחטים את הפוטים (ל"ת)
המתחזה 27/05/2016 14:40 היום נראה פריצה במדדים מעוף ל 1440-50 (ל"ת)
13 אחד שמבין 27/05/2016 11:42 רציונאליות מוגבלת
ניתוח טכני הוא רק כלי תומך החלטה נוסף שאפשר להשתמש בו, כל מי שמאמין עיוור לדבר הזה פשוט חוטא ברציונאליות מוגבלת ... שבלשון העם זה חוסר יכולת לבצע ניתוח מעמיק ואיכותי כנדרש...
אדי 30/05/2016 17:49 יש לך טעות
ניתוח טכני הוא כלי משבש החלטה ולא תומך החלטה. אין לניתוח טכני שום קשר להשקעות בבורסה. זה קשקוש אחד גדול שקיים רק בזכות הבורות של עמכה...
12 אמיר 27/05/2016 11:11 אשמח לשמוע דעתך על פרוטליקס (ל"ת)
11 אחת שמבינה א 27/05/2016 10:40 מר גורביץ היקר!
מתי כבר תבין שניתוח טכני ממש לא עובד, אמרת לא מזמן שאל על תשבור שיא נוסף והתרסקה, אמרת לא לגעת במזור והיא הכפילה את עצמנ, אמרת לא ממליץ לקנות טאואר עלתה 10% , אם היית מניח לרגע את הנרות והגרפים והיית מנתח את טאואר לפי ההיגיון, היית בטח ממליץ עליה, חברה טובה דוחות מעולים וירדה למחיר מאוד נמוך ולכן זו היתה הזדמנות קנייה למי שלא מחזיק במניה הזו. אני מאוד המלצתי עליה. ונחזור לאל על, אם גם היית מנתח אותה לפי ההיגיון , היית אומר שהיא עשתה כבר את שלה ושבשלב זה לא תגיע לשיאים חדשים. ואני יו כלה עוד למנות לך מניות שנכשלת בהן לפי הניתוח טכני. בשורה התחתונה כדי להצליח בשוק ההון צריך קצת ידע, היגיון, אינטואיציה וכמו כל דבר בחיים צריך גם מזל. שתהיה לכם שבת שלום ומבורכת!
אדי 30/05/2016 17:45 בוקר טוב ישראל!!!
גורביץ' הבין כבר מזמן אבל האנשים לא. הוא פשוט חייב להתפרנס מהטימטום של אותם אנשים.
יוסף פותר החלמות 27/05/2016 18:34 את המניות הבודדות שהוא מצליח ......
איתם הוא לא מפסיק להזכיר וגם הניתוח שלו לא יורד מהאתר כמו טבע שכבר חודש המאמר מבצבץ בכל פינה ואת רוב המניות שהוא נכשל (בדיוק כמו כל מהמר) הוא קובר זה דרכה של ההטעיה הפרסומית
10 מני 27/05/2016 10:20 הניתוחים של גורביץ מעניינים, אף פעם לא משעמם כי...
הוא מחדש כל הזמן, הניתוחים שלו משתנים כל שבוע לפי השוק, כמה ימי עליות ואנחנו "בגל החמישי של אליוט" כמה ימי ירידות והנה אנחנו בשוק דובי והכל קודר, כך חוזר שוב ושוב הריטואל, לא משעמם עם גורביץ
יוסף פותר החלמות 27/05/2016 20:48 זה אחד מהטכניקות לתעתע המשקעים שלא מבינים .....
קראה קרה של המדדים בדיוק כמו הקורא בקפה , האסטרולוג וכו' המשקיע שזוכר את הקליעות ושוכח את ההחטאות, והוא זה שמפרש את האמירות הרב משמעיות או המעורפלות שמפזר גורביץ באופן שמתאים למגמה.
9 קליפ 27/05/2016 10:12 גורביץ' גדול המנתחים בדורנו!!!
ואסביר במה הדברים אמורים: רהוט. ברור ונהיר. החלטי. נותן נק' תמיכה והתנגדות. לאורך זמן מייצר מזונים עבורך היפה בנשים עבורך החמדן שבזכרים.....
8 בונוס 27/05/2016 09:57 אנא נתח את בונוס (ל"ת)
משה 27/05/2016 18:35 זרוק מטבע (ל"ת)
7 בא 27/05/2016 09:56 שאלה לגורביץ,האם ניכנסת כבר ליוטיוב מוות קליני ,אתה לא
פוחד להגיע למה שקוראים לו גיהנום ? האם להכשיל אלפי אנשים ולהרוס להם את החיים זה לא חטא חמור ? כולנו מתים ,זה רק שאלה של זמן .
6 בא 27/05/2016 09:40 בקשר ליציאה של בריטניה מגוש היורו ,נראלי שהסיכוי נמוך ,
יהיה סיפור דומה ליציאה של סקוטלנד מהאיחוד הבריטי , אבל זה עדיין סיכוי ריאלי ....אני לא בטוח שהשוק ירוץ למעלה כול כך מהר עד אז .
5 דייויד 27/05/2016 09:40 לא ייאמן האיש הזה, עוקף כל שבוע
את רף השרלטנות שהציב רק שבוע קודם לכן. האתר פוגע באמינותו ברגע שנותנים לו במה או כמו שאומר קופמן, האיש מוציא שם רע לחלטורה ו"מסריח"את האתר . שבוע טוב לכולנו.
4 בא 27/05/2016 09:19 יש קשר בין השירות של הוט לבין הניתוחים של גורביץ ,תמיד
צריך לעשות להיפך , במקרה של הוט ,במקום להתקשר להוט ולחכות כמה שעות למענה כדאי ללכת לרוץ בים ,או לקרוא ספר ,ובמקום לעשות מה שגורביץ אומר צריך לעשות בדיוק להיפך .
3 עופר 27/05/2016 09:16 מתאים לך להיות פוליטקאי , אתה מזגזג אפילו יותר מ
אחד כזה, כל שבוע משנה את הניתוח והתחזית
2 שורום 27/05/2016 09:09 רגע לפני ההתמוטטות - הכל דבש . (ל"ת)
1 חן 27/05/2016 08:46 בבקשה את AGN (ל"ת)