ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ' שוב מתייחס למדד הגז-נפט בת"א, ויש לו עמדה נחרצת - צפו בראיון

המנתח הטכני של Bizportal מתייחס למדדים המובילים בארה"ב ובעולם, ול-2 מניות לבקשת הגולשים
 |  36
ניתוח טכני
Share

צילום ועריכה: גילי מייזלר




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

36 תגובות ב-21 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
21 יוסף פותר החלמות 22/05/2016 10:42 תשובה ל מגיב 6 א100.........
.בו נתחיל עם זה שמשה לא טען שהסיכוי 50|50 לכן בשבילו מטבע זה רק כלי להימור לבחירת מניות בדיוק כמו קובייה (מרחב מדגם 6 אפשריות ) או של הניתוח הטכני שיטה שאין לה שום ערך מוסף מחוכמה של מטבע קובייה או כל כלי הימור אחר . 2.אתה טוען שהאמירה על המטבע אינה נכונה בעליל אני טוען שאתה טועה בעליל גם עם יש לך מרחב מדגם של 5 אפשריות (בהסתברות שונות לפי הדוגמא שלך ) וגם עם יש לך מרחב מדגם של 2 אפשריות (זנב או סוס) זה עדין יכול להיות כלי יעיל רנדומאלי לבחירת מניות בדיוק כמו ניתוח טכני 3. מה שאני מציג בפניך זה שכאשר אתה מהמר פעם אחד אין לזה שום ערך מספרי להסתברות או פלי או עץ או הרווחת בקנייה של המנייה או הפסדתה בקנייה של המניה זה ערך לא מוגדר זה מזל או מאלוהים כל אחד לפי אמונתו הוא . 4.סוגיה נוספת הם ששתי האפשריות האחרונות בדוגמא שלך (נפילה בעמידה אלכסונית )הם שואפות ל 0 וגם נפילה של עמידת האמצע היא נדירה מאוד לכן באופן מצרפי עם תזרוק גם מיליוני פעמים את המטבע והתרחשו האירועים הנדרים האלה עדין ההתכנסות תהיה מאוד מאוד קרובה ל 50|50 ו- 3 האפשריות האחרונות הם מינוריות וחסרי חשיבות
א100 23/05/2016 09:06 לפותר. אתה מתפרץ בכח לדלת פתוחה..
כבר ציינתי שאתה חכם ונחמד. אבל..נותן כאן הרצאות מנומקות וארוכות ובהקשרים של טכני ובחירת מניות ועוד. אתה מסביר לי דברים ידועים וברורים שלא ממש נידרשו לי. אני מכיר ויודע את כוונותיך. אבל...מפספס ומרחיב נקודה פשוטה שהובאה כאן. יש 5 אפשרויות אבסולוטיות ומוחלטות. לא דובר על כל טענותיך. רק על העובדה עצמה. כך שהניתוח שלך יפה ונכון וידוע אבל לא התבקש. תודה בכל אופן.
20 אלי 22/05/2016 09:05 תודה על הניתוח אפשר גם על ריט1 (ל"ת)
משה 22/05/2016 10:43 זרוק מטבע (ל"ת)
19 שי 21/05/2016 19:48 כל מה שהוא אומר לעשות הפוך.... (ל"ת)
18 יאיר 21/05/2016 19:09 אורבוטק
אייל אפשר בבקשה ניתוח של המניה הזאת
17 לחיים 20/05/2016 23:53 השווקים לשיאים חדישים (ל"ת)
מושון 21/05/2016 17:06 לחיים שיהיה לחיים
השווקים לשיאים חדשים בנומך.
חיים משה 21/05/2016 13:10 לחיים
ירדו עד כה 20 עד 30 אחוזס. עומדים בפני נגלה נוספת כזאת בקטנה. ואז תגיע הבומבה האמיתית.
16 ליאור 20/05/2016 23:53 אני מקווה שאתם הפוך למאיר ברק ובועז איילון מטתא (ל"ת)
15 שלומי 20/05/2016 19:47 אפשר ניתוח למניית דסק"ש? (ל"ת)
14 עמיטל 20/05/2016 17:51 אני קונה מניות בכל כספי ואפילו עומדת להשקיע מליון ורבע
שקל של דירה שמכרנו ואיני זקוקה לכסף למשך שנה עד שאקנה בדירה חדשה. לפי הבטחות יועצי ומיטב הבנתי אצליח להפוך תוך שנה את המליון ורבע לשני מליון לפחות בבורסה וכך אוכל לקנות דירה מרווחת בת 5 חדרים עם משכנתא של מליון שקל ברמת השרון במקום 4 חדרים ביהוד.אני כל כך בטוחה בעצמי ובעצות היועצים המעולים שלי שכבר רשמתי את הילדים לבתי ספר ברמת השרון ואפילו אסיע אותם כל יום ממקום מגורינו הנוכחי אצל הורי ברמת גן. הלוואי.אבל ממש בטוחה ולא מוטרדת .
חחחח 21/05/2016 12:29 אל תשכחי לשאול את הבעל הפרופסור אם הוא מסכים
לעבור מיהוד הנפלאה. זה קרוב לנמל התעופה וזה גם יתרון עזבי רמת השרון ... הרצליה שכון שביב זה מקום עדיף בגלל פינוי בינוי ואפשרות רווח מהיר יותר .
13 דני 20/05/2016 17:42 הכשרת אנרגיה
זה הזמן למשקיעים זרים מירה ושרה שוב על הפרק...
12 בקשה 20/05/2016 17:22 לאן הולך הביומד
אייל שלום, אשמח לקבל את הניתוח למדד הביומד - האם התחלנו במגמת תיקון משמעותית ?
11 דני 20/05/2016 16:45 מצב
הכשרת אנרגיה עכשיו הזרים יכנסו והשמיים הם הגבול מניות הגז והנפט מתחיל להיות מעניין
10 שמעון 20/05/2016 16:33 בנק לאומי שיודע עניין ומה יקרה
ממליץ לאסוף מניות בכח. אל תיתנו להדאיג אותכם. בסניף מרכזי שלהם מדברים על מעוף ל1650 לפחות עד סוף שנה. וס/פ אמריקה ל2400 לפחות.
9 אסף 20/05/2016 15:37 שלום אייל אשמח לניתוח של בזק (ל"ת)
8 אבי ברקוביץ 20/05/2016 14:56 זהבי 6 פתח תקוה
הנתוח שלך מעניין ומפליא אותי שהניתוח שלך לא לוקח בחשבון תרחישים שאלולים להשפיע על השוק עקבתי אחרי כיל ושמתי לב שצדקתה השאלה האם לאחר פעם שלישית שהיא יורדת למחיר השפל ובמחזור ענק כדאי לקנות או שעוד לא
לאבי ברקוביץ 21/05/2016 17:05 זהבי 6 פתח תקווה.
האם תוכל בטובך גם לכתוב את מספר הדירה בבניין שברחוב זהבי? והאם אתה מכיר את שמעון גולדשטיין מפתח תקווה מרחוה אחד העם 16 דירה 34 או אולי את נחמה ברזו'בסקי מפתח תקווה שגרה ברחוב רוטשילד 4 דירה 17. אודה לך על תשובתך.
7 פרופ' איצ100 20/05/2016 14:13 מצב
יאנקים דוחפים חוזים כהרגלם. אירופה בחוסר רצון ויכולת מדדה אחריהם. שקועה באדום מתחילת השנה וזמן רב לפני(ראו לדוגמא FTSE מ2007 עד עכשיו) נראה בעליל שכאשר לא יגורנו ..בא לנו. ואנו רק בקצה המדרון. וברשותכם בקשה צנועה: לפעמים אנו מקבלים תגובות מטופשות וגם כאלו שמפנות אותנו לתרופות ועוד מריעין בישין. אז..אל נא תיטרחו יקירי . כל ה100 בריאים בגופם ובנפשם. בכל מקרה..יש לנו בקבוצת ה100 3 רופאים מהבכירים ביותר כולל כותב שורות אלו.. ואנו מסודרים בעניין. מאחלים לכולכם רק טוב בחיים ואף בהשקעות.
6 א100 20/05/2016 13:34 למשה שכתב כאן על זריקת מטבע 3 פעמים .לידיעתך:
נכון שאתה מאמין שהסיכוי הוא עץ או פאלי ואז 50:50%. אז לידיעתך: מטבע בהטלתו יכול ליפול בחמישה מצבים..כמובן באחוזים וסבירויות שונים . 3 מהאפשרויות קטנות מאד אך קיימות סטטיסטית. 1)יפול על עץ. 2)יפול על פאלי. 3)יפול על ההיקף (360 מעלות) 4) יפול על שני צדדים תאורטית עם סיכוי שואף ל0 אבל קיים. האחד על ההיקף באלכסון בין ההיקף ונטיה לעץ. השני על באלכסון בין ההיקף עם נטיה לפאלי. הרי לך 5 מצבים. יתכנות קיימת. כך שהאימרה על הטלת מטבע אינה נכונה בעליל. נשמע מסובך וחוכמולוגי ולא יתכן? בסטטיסטיקה והסתברות כמעט הכל יתכן. שבת מבורכת.
יוסף פותר החלמות 21/05/2016 12:52 תשובה ל - א100
סטטיסטית מבלי להכנס למצבי קיצון שאתה מדבר עליהם המטבע יכול לפול 2 מצבים זרוק כמה אלפי פעמים מטבע יש לך התכנסות למצוע של \50 50 זרוק פעם אחד מטבע הוא יכול לפול או על צד עץ או על צד פלי לכן הסיכוי פו הוא לא 50 \50 הוא סיכוי בעל ערך לא מוגדר או פלי–קנה או עץ- לא לקנות שהוא מצב מצב בינארי .מכוון שכדי להתכנס לערך מסוים אתה צריך לזרוק הרבה פעמים וכאשר את זורק פעם אחת לא יכול להיות לו שום ערך מספרי זה שיש לאירוע מסויים 2 אפשריות יחידות זה עדיין לא הופך את האירוע ל 50\50 בדיוק כמו שלתקרה מעל לראש שלי אין 50\50 ליפול לי על הראש או לא ליפול לי על הראש. .הסבירות שהמטבע הוגן יפול על הצד היא בהסתברות קטנה אבל קימת (במקרה זה קונה המנייה יזרוק עוד פעם את המטבע מכוון שיצא לו תיקו ).שאר המצבים השופועיים האיפוטתים שאתה מדבר עליהם הם טרווליאלים בעלי הסתברות ל - 0 להתחכם תמיד אפשר אבל את הכוונה שנינו יודעים לכן גם החישוב שלך עם כבר אנו מתחכמים של סיכוי חמישים לא נכון לפחות במקרה זה ? בסטטיסטיקה והסתברות כמעט הכל יתכן. שבת מבורכת.
א 21/05/2016 20:14 ליוסף
ידידי. אתה גם פותר חלומות וגם נחמד וגם חכם. אבל...קרא שנית את הדברים.
יוסף פותר החלמות 22/05/2016 09:36 תשובה ל - א.........
א.בו נתחיל עם זה שמשה לא טען שהסיכוי 50|50 לכן בשבילו מטבע זה רק כלי להימור לבחירת מניות בדיוק כמו קובייה (מרחב מדגם 6 אפשריות ) או של הניתוח הטכני שיטה שאין לה שום ערך מוסף מחוכמה של מטבע קוביה או כל כלי הימור החר . ב.אתה טוען שהאמירה על המטבע אינה נכונה בעליל אני טוען שאתה טועה בעליל גם עם יש לך מרחב מדגם של 5 אפשריות (בהסתברות שונות לפי הדוגמא שלך ) וגם עם יש לך מרחב מדגם של 2 אפשריות (זנב או סוס) זה עדין יכול להיות כלי יעיל לבחירת מניות בדיוק כמו ניתוח טכני . 3. מה שאני מציג בפניך זה שכאשר אתה מהמר פעם אחד אין לזה שום ערך מספרי להסתברות או פלי או עץ או הרווחת בקנייה של המנייה או הפסדתה בקנייה של המניה זה ערך לא מוגדר זה מזל או מאלוהים כל אחד לפי אמונתו הוא . ג. יש שקרים קטנים יש שקרים גדולים ויש ניתוח תכני
5 המתחזה 20/05/2016 11:19 מעניין שמאיר ברק נתן מניות ללונג מאז רק יורדות
ומאז הבחור נעלם
4 בונוס וכי טוב 20/05/2016 11:06 בונוס וכיטוב
אשמח שתנתח את בונוס וכיטובתודה מראש
משה 20/05/2016 12:15 זרוק מטבע אותו דבר (ל"ת)
בחור פשוט 20/05/2016 12:08 בונוס ביוגרופ
בונוס צריכים לצאת בתוצאות הניסוי שדרך אגב לדעתי הצליח חברה מנצחת
3 לאייל היקר 20/05/2016 10:42 תנתח לנו את רציו,מזור,חל,רמי לוי,סאפיינס,סלקום
פרטנר,פריגו,הזדמנות יהש.תודה רבה
משה 20/05/2016 12:15 זרוק מטבע אותו דבר (ל"ת)
2 טניק 20/05/2016 10:08 כלל עסקי ביטוח אפשר
תודה
משה 20/05/2016 12:15 זרוק מטבע אותו דבר (ל"ת)
1 בני 20/05/2016 08:57 קמעדה
אייל אם אפשר להתייחס למניית קמעדה בבקשה.
מניית קמעדה 20/05/2016 15:48 לא ידעתי שאל קעידה רשומה בבורסה (ל"ת)
משה 20/05/2016 12:15 זרוק מטבע אותו דבר (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש