גורביץ' מתייחס למדדים המובילים אחרי הכישלון לפרוץ לשיאים, האם הסיכון עולה?

המנתח הטכני של Bizportal מנתח את מדד המניות, האירו-דולר וגם 2 מניות שביקשו הגולשים - צפו בראיון
צילום ועריכה: גילי מייזלר
תגובות לכתבה(49):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 34.
    בקשה לניתוח מניה
    יואב 19/05/2016 12:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשמח לניתוח טכני של אנלייט אנרגיה (מחזיק)תודה
    סגור
  • 33.
    נחשף פרצופו האמיתי של הניתוח הטכני
    יחזקאל 07/05/2016 19:40
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אין תחזית. הכל סקירות על מצב בדיעבד. וניחושים ממש לא מבוססים וחמקמקים לגבי העתיד . מגיע נתון כלכלי אמיתי וכל הניתוח הטכני שווה ל.....
    סגור
  • 32.
    מניית לאומי - ניתוח בבקשה (ל"ת)
    כנגורו 07/05/2016 17:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 31.
    חד משמעי !!!
    אבי 07/05/2016 11:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפני שבועיים היית "חד משמעי" לגבי ה SMP, נסדק, דאקס ומעוף. חד משמעי !!!! עכשיו אתה "חד משמעי" - להמתין לסוף מאי. "והצנע לכת" אמרו חכמינו, אבל האמירה הזו מיועדת כנראה לאחרים.
    סגור
  • 30.
    אייל נתח לי את פריגו תודה (ל"ת)
    דוד 07/05/2016 09:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 29.
    סוף סוף כתבה לעניין,צודק בהחלט (ל"ת)
    יובי 06/05/2016 20:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 28.
    כנס לאתר שחקן מעוף אמרו פריגו השנה י
    איתן לוי 06/05/2016 18:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פריגו מינוס 50 השנה טבע מינוס 40 והחודש מעוף מתחת 1400 תפסיק לעשות מעצמך כבר צחוק ותעניק מגדולים
    סגור
  • 27.
    תודה על הניצוחים המקצועיים. (ל"ת)
    שמעון מהצפון 06/05/2016 18:07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 26.
    יום ראשון גורביץ יבוא בחיוך סוף סוף צדק לגבי טבע ....
    יוסף פותר החלמות 06/05/2016 18:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    את זה הוא לא ישכח להזכיר לכם הרבה זמן אבל את רוב מקרי הכישלונות שלו הוא נוטה לשכוח מהר מאוד והם קבורים בבתי קברות אנונימיים . גם כל מהמר לפעמים מרוויח ,וגם אתם אם כל שבוע תהמרו על כמה מניות ותחזו תחזיות (שלליות או חיוביות ) בטוח שלפחות במספר קטן של מקרים אתם תפגעו בול זה פשוט חוק מספרים גדולים אירועים הקראים (זנבות ) הם בלתי נמנעים כאשר יש מרווח דגימה גדול מספיק למשל הוצאת 5 קלפים של תלתן מחפיסה טרופה היא אירוע נדיר מאוד אבל עם תעשו את זה אלפי פעמים בסוף אתם תצליחו לעשות זאת ללא ספק
    סגור
  • 25.
    חחחחחח אני מבסוט חחחחחחחח איך האכלתי אותו צנוניות
    ב 06/05/2016 17:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ההוא מהקיסוס מליגת מקומות עבודה של אונ' פרינסטון ייל והרוואד ועוד כמה מליגה ג שבאים לארץ עם הדוקורט כמו 100 הפלצן שכל הזמן צעק עליות עליות ורק למעלה יענו מבין משהו אם הדוקורט שלו בטח אין לו עבודה והוא רק עסוק בלכתוב עליות וטיסות והמראות ואני מר ב הגדול מכולם שהבאתי לאמא שלי מתנה ליומולדת 40 שלה דוקורט שלי ממכללת ראשון לציון ואני כל הזמן צועק מפולת מפולת חחחח וה 100 הדביל מהרווארד חחח מתעקש עליות עליות נו תגידו מי יצא גבר?
    סגור
  • טען עוד
  • 24.
    אייל שלום, אנא נתח את מניית ניסן, תודה (ל"ת)
    מאיר 06/05/2016 17:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    המדדים לא נכשלו בפריצה אתה נכשלת ושברת שיאים חדשים
    לאייל חרטוטבייץ 06/05/2016 17:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בחרטות השבועיות שלך
    סגור
  • 22.
    בבקשה ניתוח של הדאקס (ל"ת)
    יוסי 06/05/2016 16:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    הצעה: נהל תיק וירטואלי ובצע בו פעולות לפי הניתוחים שלך
    חוזה לך ברח 06/05/2016 16:40
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ואז נראה אם זה עובד לאורך זמן. למנתח מתחרה היה תיק כזה שהיה ברווח יפה לאורך שנים.
    סגור
  • 20.
    מי שלא מתאים לו .לא חייב להגיב. (ל"ת)
    אזרח 06/05/2016 16:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    אתם אתר צהוב ומגעיל זו דעתי אני כבר מבין אם מי יש לי ע (ל"ת)
    רפי 06/05/2016 15:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 18.
    אייל שלום מבקש ניתוח מניית אבנר תודה רבה (ל"ת)
    אליהו 06/05/2016 15:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    לא יפה ביזפורטל,מחקתם המון תגובות היו 33......
    אלין 06/05/2016 15:08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חבל
    סגור
  • 16.
    את כיטוב פארמה בבקשה (ל"ת)
    אזרח 06/05/2016 14:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 15.
    בסיקור הקודם הוא אמר שה-S&P בדרך למעלה.
    יהלי 06/05/2016 14:11
    הגב לתגובה זו
    9 0
    פיספסתי משהו או שהתחזית משתנה כל שבוע?
    סגור
  • 14.
    אני אוהב לשמוע אותך מאוד
    המומחה 06/05/2016 13:33
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אתה ממש עוזר לי
    סגור
  • עוזר לך להפסיד כסף (ל"ת)
    666 06/05/2016 17:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 13.
    ניתוח טכני לפרוטרום ע"י אייל גוריביץ
    kabeee70 06/05/2016 12:07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מספר פעמים הגולשים כולל אני ביקשו ניתוח טכני למניה פרוטרום מתי סוף סוף יגיע תורינו אצל איל
    סגור
  • 12.
    עליות חדות
    אחד שמבין 06/05/2016 12:06
    הגב לתגובה זו
    5 4
    חבר׳ה היום יגמר בעליות חדות , רדו מגורביץ.הדוח תעסוקה יעיף את המדדים למעלה לא משנה אם יעמוד או לא יעמוד בתחזיות .
    סגור
  • 11.
    ניתוח מעמיק
    העוקב 06/05/2016 11:57
    הגב לתגובה זו
    6 1
    גורביץ באחת מנקודות השפל הנמוכות ביותר, מחוץ לבולינגר והמתנדים מתוחים מטה...ביזפורטל ובורסה גרף מהווים בנתים תמיכה... כמה אפשר להונות ציבור בפאסון של מבין וטון "סמכותי" ?? שנים שאני עוקב אחריך ופשוט צוחק ועושה להיפך, הבעיה שיש לא מעט משקיעים שבוכים בגללך. חבל, פשוט מביש...
    סגור
  • אפשר להונות ללא סוף כל אנשים מאמנים למה שנוח להם (ל"ת)
    נ 06/05/2016 14:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 10.
    לא מצליח לפרוץ? הוא לא שמע שאמרת לו להגיע לשיא?
    פקיעה מצחיקה 06/05/2016 11:41
    הגב לתגובה זו
    9 1
    המדדים האלה פשוט לא עושים מה שאתה אומר להם, ממש חוצפה!
    סגור
  • 9.
    מר גורביץ, כמו שתמיד אני כותבת לך
    אחת שמבינה א 06/05/2016 10:53
    הגב לתגובה זו
    18 46
    עם כל שנות הניסיון שלך בשוק ההון, אתה לא מצליח לקרוא מהלך אחד קדימה , שוב היתה לך הזדמנות לצאת גדול, אם היית מזהיר את המשקיעים מפני ירידות חדות בדרך כשהמעוף התקרב ל-1500 וזה היה ממש לא מזמן ואתה כרגיל ותמיד חוזר על אותן טעויות פשוט נסחף עם המגמה וכשזה לא קורה, אתה משנה את דעתך. המסקנה ניתוח טכני הוא מתכון לכישלון נקודה. שבת שלום ומבורכת לכולם!
    סגור
  • אני המאושר והשר והעשיר ביותר מכולכם
    ממוקה 06/05/2016 16:11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אתם נצמדתם לכל מיני יועצים וטכניקלים והמנהלים ועשרות כותבים מעאפנים פו. אני לעומת זאת מיצמדדתי לאחד שמבינה א ולמזלי עשיתי כל מה שהמליצה בשנתייים האחרונים. למזלי לא הפסדתי התחתונים כמו כל הפלצנים פו ואני כולה מופסד דרכה של אחד שמבינה בארץ שבעים וחמש אחוז. לצערי רק במגדל שנתנה לי אני מופסד הרבה איזה ,,90 אחוז לצערי היתר נסבל. וכך בעוד אתם בוכים ומקטטרים אני יחסית מצבי טוב ואני מודה לגאונה הצדיקה אחד שמבין שהביאאה אותי למצב יחסי מצויין זה ואני מחכה כל יום דתכתוב כבר ובסמן האחרון נעלמה אס קניתי לבד עשר מניות ואני מבואס קשות למה הירווחתי עליהם איזה רק חמש אחוז. אז תיצמדו אליה ותיו מבסוטים כמוני
    סגור
  • לממוקה
    שמיס 06/05/2016 17:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תגיד אתה דביל? מה איכפת לך שהחברים או הפלצנים הפסידו אפילו 99 אחוז. תסתכל על הצלחת שלך שאתה מופסד 75 אחוז מימנה ואתה עוד מבסוט ומשבח אותה?
    סגור
  • את לא מבינה
    רן 06/05/2016 11:38
    הגב לתגובה זו
    4 4
    ניתוח טכני מקצועי הוא 60 אחוז פגיעה בערך ב 70 אתה אלוהים בכבודו ובעצמו. כנסי לפרופורציות. מה שכן במקרה של המעו"ף לפעמים צריך לוותר ולא להגיד כלום אבל שאתה חלק ממדיה אתה חייב להגיד משהו כל הזמן מעבר לזה היו לו הצלחות טובות במיוחד בחודשים האחרונים
    סגור
  • אתה חיי האשלייה ...........
    יוסף פותר החלמות 06/05/2016 17:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניתוח טכני זה בדיוק כמו הטלת מטבע הימור של 50 50 אחוז דוגמא טובה יש לך אצל גורביץ שאצלו אחוז הפגיעות נופל מ - 50 אחוז ואני בטוח שגם אצלך כך מכוון שעם אחוז הפגיעות שלך היה 70 - 50 אתה הייתה מיליארדר
    סגור
  • פשוט צודקת ניתוח טכני זה חרטה
    חכמת הבדיעבד 06/05/2016 11:34
    הגב לתגובה זו
    6 3
    מציין שיש מוכרים גדולים,השוק קרס במחזורים אפסיים...!
    סגור
  • צודק ניתוח טכני זה גלגל המזל (ל"ת)
    יוסף פותר החלמות 06/05/2016 17:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    סוף החודש פקיעה 1490...........
    יאנה 06/05/2016 10:07
    הגב לתגובה זו
    3 5
    כולם יהיו בהלם הפקיעה תהיה גבוהה.
    סגור
  • 7.
    מנתח כל כך ותיק,וטועה בגדול
    sdsd 06/05/2016 09:54
    הגב לתגובה זו
    13 2
    שמרתי את הכתבה של לפני שבוע ושבועיים , אמרתה חד משמעי הכיוון למעלה. בדיעבד לומר השוק לא טוב, זה כבר כל אחד רואה. אם לא יודעים לפחות לא אומרים כי זה חוסר אחריות כלפי משקיעים שקוראים ומחזיקים ממך.
    סגור
  • 6.
    האם זה האיש שקבע בביטחון עצמי כביר שה- S&P בדרך לשמים? (ל"ת)
    נחום 06/05/2016 09:48
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • הוא בדרך לשיא חדש
    רן 06/05/2016 11:39
    הגב לתגובה זו
    2 4
    לאט לאט בסוף יפרץ
    סגור
  • לרן
    רון 06/05/2016 17:45
    הגב לתגובה זו
    5 0
    צודק לגמרי אחי. לאחר שיבקר ס.פ ב380. הוא יפרוץ בעוצמה לכיוון 1000.
    סגור
  • 5.
    גורביץ תודה על הנתוח עם אפשר גם על פלסאון תעשיות (ל"ת)
    אלי 06/05/2016 09:28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 4.
    San 3
    Franco 06/05/2016 09:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שכל מנתח אומר דברים לפי התזוזות בשוק אף אחד מהם לא מבין כלוווום .יש פשוט כוחות שוק לכיוון מטה 2008 זה היה פרסומות אז להכין שכפצים הסיפור חוזר בגדול !!!!!
    סגור
  • 3.
    האנליסטים ממליצים וצופים לה עתיד ופה הוא קוטל אותה (ל"ת)
    פלוריסטים 06/05/2016 09:07
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 2.
    הניתוחים הצליחו השווקים נכשלו, החולים מתו (ל"ת)
    טוביה 06/05/2016 09:02
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 1.
    מדהים-לפני שבועיים אמר עליות,ניתוח טכני לא עובד........
    ענת 06/05/2016 08:02
    הגב לתגובה זו
    11 1
    תפסיקו להמר בניתוח טכני
    סגור
  • כבר מאות מחקרים הוכיחו שניתוח טכני לא עובד (ל"ת)
    1 06/05/2016 19:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מקווה בשבילך שאת לא סוחרת, כמעט כל יום מתייחסים לנק'
    BIG DADY 06/05/2016 10:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שונות ואת עדיין בלפני שבועיים וניתוח תכני זה כלי עזר לגבש דעה
    סגור
  • לגבש דעה כדאי להפסיד (ל"ת)
    יוסף פותר החלמות 06/05/2016 17:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אמר בבטחון מלא.
    שי 06/05/2016 09:07
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ניתוח טכני עובד רק בדיעבד.
    סגור
  • קודם זורקים את החצים אחרי זה מסמנים את המטרה (ל"ת)
    יוסף פותר החלמות 06/05/2016 17:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור