21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6,000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ' מתייחס למדדים המובילים אחרי הכישלון לפרוץ לשיאים, האם הסיכון עולה?

המנתח הטכני של Bizportal מנתח את מדד המניות, האירו-דולר וגם 2 מניות שביקשו הגולשים - צפו בראיון
 |  49
ניתוח טכני
Share
צילום ועריכה: גילי מייזלר




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

49 תגובות ב-34 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
34 יואב 19/05/2016 12:32 בקשה לניתוח מניה
אשמח לניתוח טכני של אנלייט אנרגיה (מחזיק)תודה
33 יחזקאל 07/05/2016 19:40 נחשף פרצופו האמיתי של הניתוח הטכני
אין תחזית. הכל סקירות על מצב בדיעבד. וניחושים ממש לא מבוססים וחמקמקים לגבי העתיד . מגיע נתון כלכלי אמיתי וכל הניתוח הטכני שווה ל.....
32 כנגורו 07/05/2016 17:02 מניית לאומי - ניתוח בבקשה (ל"ת)
31 אבי 07/05/2016 11:22 חד משמעי !!!
לפני שבועיים היית "חד משמעי" לגבי ה SMP, נסדק, דאקס ומעוף. חד משמעי !!!! עכשיו אתה "חד משמעי" - להמתין לסוף מאי. "והצנע לכת" אמרו חכמינו, אבל האמירה הזו מיועדת כנראה לאחרים.
30 דוד 07/05/2016 09:29 אייל נתח לי את פריגו תודה (ל"ת)
29 יובי 06/05/2016 20:16 סוף סוף כתבה לעניין,צודק בהחלט (ל"ת)
28 איתן לוי 06/05/2016 18:40 כנס לאתר שחקן מעוף אמרו פריגו השנה י
פריגו מינוס 50 השנה טבע מינוס 40 והחודש מעוף מתחת 1400 תפסיק לעשות מעצמך כבר צחוק ותעניק מגדולים
27 שמעון מהצפון 06/05/2016 18:07 תודה על הניצוחים המקצועיים. (ל"ת)
26 יוסף פותר החלמות 06/05/2016 18:07 יום ראשון גורביץ יבוא בחיוך סוף סוף צדק לגבי טבע ....
את זה הוא לא ישכח להזכיר לכם הרבה זמן אבל את רוב מקרי הכישלונות שלו הוא נוטה לשכוח מהר מאוד והם קבורים בבתי קברות אנונימיים . גם כל מהמר לפעמים מרוויח ,וגם אתם אם כל שבוע תהמרו על כמה מניות ותחזו תחזיות (שלליות או חיוביות ) בטוח שלפחות במספר קטן של מקרים אתם תפגעו בול זה פשוט חוק מספרים גדולים אירועים הקראים (זנבות ) הם בלתי נמנעים כאשר יש מרווח דגימה גדול מספיק למשל הוצאת 5 קלפים של תלתן מחפיסה טרופה היא אירוע נדיר מאוד אבל עם תעשו את זה אלפי פעמים בסוף אתם תצליחו לעשות זאת ללא ספק
25 ב 06/05/2016 17:59 חחחחחח אני מבסוט חחחחחחחח איך האכלתי אותו צנוניות
ההוא מהקיסוס מליגת מקומות עבודה של אונ' פרינסטון ייל והרוואד ועוד כמה מליגה ג שבאים לארץ עם הדוקורט כמו 100 הפלצן שכל הזמן צעק עליות עליות ורק למעלה יענו מבין משהו אם הדוקורט שלו בטח אין לו עבודה והוא רק עסוק בלכתוב עליות וטיסות והמראות ואני מר ב הגדול מכולם שהבאתי לאמא שלי מתנה ליומולדת 40 שלה דוקורט שלי ממכללת ראשון לציון ואני כל הזמן צועק מפולת מפולת חחחח וה 100 הדביל מהרווארד חחח מתעקש עליות עליות נו תגידו מי יצא גבר?
24 מאיר 06/05/2016 17:49 אייל שלום, אנא נתח את מניית ניסן, תודה (ל"ת)
23 לאייל חרטוטבייץ 06/05/2016 17:05 המדדים לא נכשלו בפריצה אתה נכשלת ושברת שיאים חדשים
בחרטות השבועיות שלך
22 יוסי 06/05/2016 16:44 בבקשה ניתוח של הדאקס (ל"ת)
21 חוזה לך ברח 06/05/2016 16:40 הצעה: נהל תיק וירטואלי ובצע בו פעולות לפי הניתוחים שלך
ואז נראה אם זה עובד לאורך זמן. למנתח מתחרה היה תיק כזה שהיה ברווח יפה לאורך שנים.
20 אזרח 06/05/2016 16:13 מי שלא מתאים לו .לא חייב להגיב. (ל"ת)
19 רפי 06/05/2016 15:28 אתם אתר צהוב ומגעיל זו דעתי אני כבר מבין אם מי יש לי ע (ל"ת)
18 אליהו 06/05/2016 15:10 אייל שלום מבקש ניתוח מניית אבנר תודה רבה (ל"ת)
17 אלין 06/05/2016 15:08 לא יפה ביזפורטל,מחקתם המון תגובות היו 33......
חבל
16 אזרח 06/05/2016 14:28 את כיטוב פארמה בבקשה (ל"ת)
15 יהלי 06/05/2016 14:11 בסיקור הקודם הוא אמר שה-S&P בדרך למעלה.
פיספסתי משהו או שהתחזית משתנה כל שבוע?
14 המומחה 06/05/2016 13:33 אני אוהב לשמוע אותך מאוד
אתה ממש עוזר לי
666 06/05/2016 17:42 עוזר לך להפסיד כסף (ל"ת)
13 kabeee70 06/05/2016 12:07 ניתוח טכני לפרוטרום ע"י אייל גוריביץ
מספר פעמים הגולשים כולל אני ביקשו ניתוח טכני למניה פרוטרום מתי סוף סוף יגיע תורינו אצל איל
12 אחד שמבין 06/05/2016 12:06 עליות חדות
חבר׳ה היום יגמר בעליות חדות , רדו מגורביץ.הדוח תעסוקה יעיף את המדדים למעלה לא משנה אם יעמוד או לא יעמוד בתחזיות .
11 העוקב 06/05/2016 11:57 ניתוח מעמיק
גורביץ באחת מנקודות השפל הנמוכות ביותר, מחוץ לבולינגר והמתנדים מתוחים מטה...ביזפורטל ובורסה גרף מהווים בנתים תמיכה... כמה אפשר להונות ציבור בפאסון של מבין וטון "סמכותי" ?? שנים שאני עוקב אחריך ופשוט צוחק ועושה להיפך, הבעיה שיש לא מעט משקיעים שבוכים בגללך. חבל, פשוט מביש...
נ 06/05/2016 14:31 אפשר להונות ללא סוף כל אנשים מאמנים למה שנוח להם (ל"ת)
10 פקיעה מצחיקה 06/05/2016 11:41 לא מצליח לפרוץ? הוא לא שמע שאמרת לו להגיע לשיא?
המדדים האלה פשוט לא עושים מה שאתה אומר להם, ממש חוצפה!
9 אחת שמבינה א 06/05/2016 10:53 מר גורביץ, כמו שתמיד אני כותבת לך
עם כל שנות הניסיון שלך בשוק ההון, אתה לא מצליח לקרוא מהלך אחד קדימה , שוב היתה לך הזדמנות לצאת גדול, אם היית מזהיר את המשקיעים מפני ירידות חדות בדרך כשהמעוף התקרב ל-1500 וזה היה ממש לא מזמן ואתה כרגיל ותמיד חוזר על אותן טעויות פשוט נסחף עם המגמה וכשזה לא קורה, אתה משנה את דעתך. המסקנה ניתוח טכני הוא מתכון לכישלון נקודה. שבת שלום ומבורכת לכולם!
ממוקה 06/05/2016 16:11 אני המאושר והשר והעשיר ביותר מכולכם
אתם נצמדתם לכל מיני יועצים וטכניקלים והמנהלים ועשרות כותבים מעאפנים פו. אני לעומת זאת מיצמדדתי לאחד שמבינה א ולמזלי עשיתי כל מה שהמליצה בשנתייים האחרונים. למזלי לא הפסדתי התחתונים כמו כל הפלצנים פו ואני כולה מופסד דרכה של אחד שמבינה בארץ שבעים וחמש אחוז. לצערי רק במגדל שנתנה לי אני מופסד הרבה איזה ,,90 אחוז לצערי היתר נסבל. וכך בעוד אתם בוכים ומקטטרים אני יחסית מצבי טוב ואני מודה לגאונה הצדיקה אחד שמבין שהביאאה אותי למצב יחסי מצויין זה ואני מחכה כל יום דתכתוב כבר ובסמן האחרון נעלמה אס קניתי לבד עשר מניות ואני מבואס קשות למה הירווחתי עליהם איזה רק חמש אחוז. אז תיצמדו אליה ותיו מבסוטים כמוני
שמיס 06/05/2016 17:50 לממוקה
תגיד אתה דביל? מה איכפת לך שהחברים או הפלצנים הפסידו אפילו 99 אחוז. תסתכל על הצלחת שלך שאתה מופסד 75 אחוז מימנה ואתה עוד מבסוט ומשבח אותה?
רן 06/05/2016 11:38 את לא מבינה
ניתוח טכני מקצועי הוא 60 אחוז פגיעה בערך ב 70 אתה אלוהים בכבודו ובעצמו. כנסי לפרופורציות. מה שכן במקרה של המעו"ף לפעמים צריך לוותר ולא להגיד כלום אבל שאתה חלק ממדיה אתה חייב להגיד משהו כל הזמן מעבר לזה היו לו הצלחות טובות במיוחד בחודשים האחרונים
יוסף פותר החלמות 06/05/2016 17:16 אתה חיי האשלייה ...........
ניתוח טכני זה בדיוק כמו הטלת מטבע הימור של 50 50 אחוז דוגמא טובה יש לך אצל גורביץ שאצלו אחוז הפגיעות נופל מ - 50 אחוז ואני בטוח שגם אצלך כך מכוון שעם אחוז הפגיעות שלך היה 70 - 50 אתה הייתה מיליארדר
חכמת הבדיעבד 06/05/2016 11:34 פשוט צודקת ניתוח טכני זה חרטה
מציין שיש מוכרים גדולים,השוק קרס במחזורים אפסיים...!
יוסף פותר החלמות 06/05/2016 17:17 צודק ניתוח טכני זה גלגל המזל (ל"ת)
8 יאנה 06/05/2016 10:07 סוף החודש פקיעה 1490...........
כולם יהיו בהלם הפקיעה תהיה גבוהה.
7 sdsd 06/05/2016 09:54 מנתח כל כך ותיק,וטועה בגדול
שמרתי את הכתבה של לפני שבוע ושבועיים , אמרתה חד משמעי הכיוון למעלה. בדיעבד לומר השוק לא טוב, זה כבר כל אחד רואה. אם לא יודעים לפחות לא אומרים כי זה חוסר אחריות כלפי משקיעים שקוראים ומחזיקים ממך.
6 נחום 06/05/2016 09:48 האם זה האיש שקבע בביטחון עצמי כביר שה- S&P בדרך לשמים? (ל"ת)
רן 06/05/2016 11:39 הוא בדרך לשיא חדש
לאט לאט בסוף יפרץ
רון 06/05/2016 17:45 לרן
צודק לגמרי אחי. לאחר שיבקר ס.פ ב380. הוא יפרוץ בעוצמה לכיוון 1000.
5 אלי 06/05/2016 09:28 גורביץ תודה על הנתוח עם אפשר גם על פלסאון תעשיות (ל"ת)
4 Franco 06/05/2016 09:11 San 3
חבל שכל מנתח אומר דברים לפי התזוזות בשוק אף אחד מהם לא מבין כלוווום .יש פשוט כוחות שוק לכיוון מטה 2008 זה היה פרסומות אז להכין שכפצים הסיפור חוזר בגדול !!!!!
3 פלוריסטים 06/05/2016 09:07 האנליסטים ממליצים וצופים לה עתיד ופה הוא קוטל אותה (ל"ת)
2 טוביה 06/05/2016 09:02 הניתוחים הצליחו השווקים נכשלו, החולים מתו (ל"ת)
1 ענת 06/05/2016 08:02 מדהים-לפני שבועיים אמר עליות,ניתוח טכני לא עובד........
תפסיקו להמר בניתוח טכני
1 06/05/2016 19:23 כבר מאות מחקרים הוכיחו שניתוח טכני לא עובד (ל"ת)
BIG DADY 06/05/2016 10:55 מקווה בשבילך שאת לא סוחרת, כמעט כל יום מתייחסים לנק'
שונות ואת עדיין בלפני שבועיים וניתוח תכני זה כלי עזר לגבש דעה
יוסף פותר החלמות 06/05/2016 17:17 לגבש דעה כדאי להפסיד (ל"ת)
שי 06/05/2016 09:07 אמר בבטחון מלא.
ניתוח טכני עובד רק בדיעבד.
יוסף פותר החלמות 06/05/2016 17:18 קודם זורקים את החצים אחרי זה מסמנים את המטרה (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש