09:59 בולטות בת"א: מזור רובוטיקה מוסיפה 1.3%, כיל מאבדת 1%

09:49 תל אביב: נעצרו 4 חשודים בזיוף כרטיסי אשראי בכספומטים בעיר >>

08:41 תושב כפר קאסם נפצע בינוני מירי; נסיבות האירוע נחקרות

08:33 ירושלים: צעיר בן 23 נעצר בחשד לפריצה לסניף בנק

08:20 כוחות הבטחון פשטו במבצע לילי על 8 כלי תקשורת פלסטיניים >>

08:16 אסיה: שנחאי עולה 0.3%, סנסקס יורד 0.35%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ מנתח את מדדי המניות מסביב לעולם - והאם הקריסה בפריגו זו הזדמנות?

מצורף הסרטון העדכני. איל גורביץ' עם כיוון שוקי המניות כעת - ו-2 המניות הענקיות בת"א
 |  48
זווית טכנית
Share



*מוקדם יותר עלה בטעות הסרטון מהשבוע שעבר, אנו מתנצלים בפני הגולשים
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

48 תגובות ב-38 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
38 המבין 30/04/2016 09:44 גורביץ צודק אך אנשים נישארו בלי כסף
תיסמכו רק על עצמכם בלבדמה שגורביץ אומר זה טוב לדעתי רק בשבילועובדה שכל המניות מתחת למחירם בעברכולם מופסדים
37 ר 29/04/2016 23:14 ח (ל"ת)
36 מה קורה כאן? 29/04/2016 17:47 כתבתם ניתוח חד משמעי?? או שלא הבנתי נכון? (ל"ת)
35 גיורא ש. 29/04/2016 10:28 גורביץ צודק בכל דבר ב100 אחוז הצלחה. בידקו אותי.
כל ירידה לצורך עליה ויש המון בשר לעליות והשוק נמוך יחסית
זיו 29/04/2016 18:23 צודק גיורא
אני מרוצה שהוא אפילו קובע באופן חד ממעי. אז אני רגוע.
זיו 29/04/2016 18:22 צודק גיורא
אני מרוצה שהוא אפילו קובע באופן חד ממעי. אז אני רגוע.
34 מוקי 29/04/2016 09:40 בורסה זה הימורים. כולם נוכלים. זהירות!!!
העיתונות הכלכליים הבנקים המרכזיים האנליסטים בתי ההשקעות כולם בסובבים את המשקיעים הקטנים ומרוקנים אותם מהמעט שיש להם. אל תאמינו לאף אחד. תעשו ניתוחים של עצמיכם בלבד.
33 א 100 28/04/2016 20:27 למר גורביץ' ערב טוב.
יש לי הרגשה שההתרעות שלנו על פיקשושים בעניין גלישה מהירה החוצה מהשווקים מזה זמן רב...לא נוצלה לצערנו. ואנו ממשיכים לקרוא כאן על ירידה לצורך עליה..וללא ספק ובוודאות מלאה פני השווקים מעלה...אז ממש לא..ממש לא..היגדרנו זאת כצ'אנס החיים להמליץ בריחה. אך כבודו בשלו...וחבל...
ד"ר ניר( אחת 100) 28/04/2016 21:48 התרעות וגם התראות.
עדיין קשה לנו להבין את אותם 99% שטוענים הכל טוב ונפלא ומצב העולם הכלכלי הולך ומשתפר. ממש לא קשה לנו להיות ב 1% המתעקש זה מעל שנתיים וחצי שהמצב קשה ואף קטסטרופלי. והשווקים בשלהם...מחפשים תחתיות ראליות שלדעתנו הן רחוקות מאד מטה. הציבור הרחב וגדולי המומחים/ או שלא..מדחיקים האמת שהיא ברורה ושקופה. שבת טובה.
32 כנגורו 28/04/2016 19:52 מניית לאומי
נראתה מעניינת בזמן האחרון - מה דעתך ?
31 מטוס 28/04/2016 16:55 אפשר ניתוח למניית פלאזה סנטרס שרק ממריאה (ל"ת)
30 HAKY1 28/04/2016 16:48 טעית בגדול אלוני חץ ראה בגרף החודשי תשואה שנתית 4 % (ל"ת)
29 HAKY1 28/04/2016 16:39 החלוק של עדי ממש כמו מצה של פסח (ל"ת)
28 יוסי 28/04/2016 16:20 גורביץ - מאוד אודה ואשמח אם תנתח את מודיעין. המון תודה. (ל"ת)
27 משקיע במצוקה 28/04/2016 16:17 תנתחו גם את הנפט!!! (ל"ת)
26 נהג מונית 28/04/2016 16:05 אפילו נהגי מוניות יודעים שטאואר זה בור!!!! (ל"ת)
25 אייל 28/04/2016 15:45 ניתוח מטעה וכל שבוע אותו פורמט
עדי - לא מבינה בשוק ההון ואין לה מושג בניתוח טכני והיא תוקעת לאייל גורביץ משפטים שלא קשורים בכלל. אל תנסי להפגין ידע כאשר את לא בכיוון בכלל. זה פשוט ביזיון. לגבי גורביץ - הוא תמיד נותן את דעתו המקצועית בכזה ביטחון שזה משפיע על סוחרים תמימים או אנשים שאין להם כל כך מושג . כעבור מספר שבועות רואים שהוא טעה ואז הוא מתחיל לתרץ בדיעבד למה הנייר או המדד לא עלה או ירד כפי שחשב.. (ראו מקרה דולר , דקס , מדד מעוף ואפילו טאואר שהוא כבר שנה מבלבל את המוח שהיא בדרך למעלה - לפני שבוע כבר התחיל לגמגם לגביה שהיא כבר לא במגמת עלייה . טאואר עוד שנה תהיה במקרה הטוב בחצי מחיר ממה שהיא היום - מעניין מה יגיד אז ??? ) זה שאתם נותנים לו כל שבוע לספר "ולנתח" את המדדים רק גורם נזק למשקיעים ושם את בזיפורטל וגם את גורביץ במצבים מביכים . מציע לכם לעבור לניתוח פעם בחודשיים . זה אולי לא יתרום אבל לפחות לא יגרום נזק ויהפוך אתכם לבדיחה השבועית... בהצלחה לכולם וחג שמח
24 העצבני 28/04/2016 15:27 לנרות יש שני שימושים
או שהם מאירים או שדוחפים אותם לישבן.
23 זקן בבורסה 28/04/2016 15:08 הבלון הכי גדול במעוף הוא מניית טבע
שימו לב שווי שוק הון עצמי -מנופחת להחריד גם יחסית למניות תרופות בנאסדק .....לא להתפתות -ואם גב קלינטון תבחר לנשיאה המניה תחתך לשער 10000 -ראו הוזהרתם ....
22 אור 28/04/2016 14:47 טאואר, תגיע עד סוף שנה ל-24$ לפחות (ל"ת)
21 kabeee70 28/04/2016 14:36 בקשה לניתוח טכני השבועי של אייל גורביץ
אבקש ניתוח טכני למניה פרוטרום
20 איתן 28/04/2016 14:10 מעוף
כל השיטות והנבואות לא חלות על ת"א 25 .מי שקובע זה שחקני המעוף מזה 15 שנה ראה מה קרה בפקיעה האחרונה לדוגמה.
19 האמת מאת ירון 28/04/2016 14:03 על הסקירות שלו
ראשית עדיין מ 2009 ממתין ל w שאמרת.2. הזהב לא היה ב 2000 דולר לפני שנה גם בלהקריא נתונים אתה טועה וחבל על הצופים גב כהן מאילת.3. טבע ופריגו פניהן מעלה זה בלי ניתוח טכני נבדוק בעוד שנה
זיו 29/04/2016 18:28 בכמה ירידה מדובר כאשר קובעים
בוודאות כל ירידה לצורך עלייה. זה יכול להיות 1 אחוז ירידה לפני שיעלה. גם יכול להיות 99 אחוז ירידה לפני שיעלה. אז מה דעתכם יהיה? בואו נתפשר על האמצע. ואז 49 אחוז ירידה לפני שיעלה זה די נורא.
18 חיים אמיתי 28/04/2016 13:54 ניתוח מעניין
פריגו הזדמנות
17 דודי 28/04/2016 13:38 מה עם אל על אמרתה אם זכרוני לא מטעה שיאים חדשים (ל"ת)
הרופא זכרוני 28/04/2016 15:50 קח כדור וחצי ותשכח גם את זה (ל"ת)
1 28/04/2016 14:42 לאייל לוקה בזיכרון סלקטיבי .........
רק מה שהוא מצליח להמר עליו נכון הוא פותח את סקירתו החדשה "בשבוע שער אמרתי למנייה A תעלה וצדקתי " ואת הכשלונות שלו כמו הדולר מדד הבנקים הזהב אל על ועוד רבות אחרות הוא נוטה לשכוח
1 28/04/2016 14:42 לאייל לוקה בזיכרון סלקטיבי .........
רק מה שהוא מצליח להמר עליו נכון הוא פותח את סקירתו החדשה "בשבוע שער אמרתי למנייה A תעלה וצדקתי " ואת הכשלונות שלו כמו הדולר מדד הבנקים הזהב אל על ועוד רבות אחרות הוא נוטה לשכוח
16 zvika 28/04/2016 13:19 zfish7@walla.com
תמיד כאשר מדבר על ממדים - למשל לא ירד מתחת למדד תחתון שהיה לפי ..... לא עומר מה היה או לא קונה לפני שמגיע למדד חודש... בקיצור כל פעם שמזכיר מדד לפני כך וכך שיגיד מה המדד שמתכוון
15 איתי 28/04/2016 13:15 פלוריסטם
אייל אם אפשר לנתח אותה
14 אמיר 28/04/2016 13:14 וכמובן ניתוח פשטני שמסתמך על נרות :) (ל"ת)
13 אבי 28/04/2016 13:11 אודה לך אם תנתח את אפריקה ישראל (ל"ת)
12 אייל 28/04/2016 12:34 יום ראשון המעוף ל 1410 (ל"ת)
11 דורון 28/04/2016 12:31 טאואר לא רק נקודת תמיכה
הייתי שמח שתתייחס לנקודת המפנה והפריצה של המנייה. אני נמצא בה מספר חודשים. תודה אייל
10 דודי 28/04/2016 12:28 לדעתי על פריגו אמורה לרדת עוד 10 אחוז אולי קצת יותר (ל"ת)
9 ואדים 28/04/2016 11:58 שכונה
שבוע שעבר לא שמו סרטון ושמו אותו היום חחחחחח
8 YL 28/04/2016 11:55 בזמן האחרון הרבה אנשים מתו בניתוח
ממש לא משנה מה תוצאת הניתוח של מר גורביץ כאשר חברת ענק בעולם נכנסת ל ניתוח דחוף אצלנו מקבלים דום לב
7 גודיבה 28/04/2016 11:55 גורביץ
רק לפני מספר קטו של שבועות ידידי גורביץ צפה שהדולר יתחזק מעבר ל-4 ש"ח....מציע לכם לקחת את המלצותיו בע"מ...
6 יודע לפרגן אבל 28/04/2016 11:51 גורביץ טועה לגבי פריגו - תמשיך להתרסק (ל"ת)
5 titi 28/04/2016 11:46 הסירטון לא נפתח
שמישהו יתן תקציר בבקשה על טאואר ופריגו
תעשה ריפרש 28/04/2016 11:52 נפתח דווקא (ל"ת)
4 גיא 28/04/2016 11:01 כנסו
מנחש.. היהיה שיא ? יגידו אלוףףףף . לא היהיה .. לא נורא .היהיה לזה תשובה חחח
3 שושי 28/04/2016 10:58 נפט
שלום לאייל אשמח לניתוח תעודת סל העוקבת אחרי הנפט ברנט (4da)תודה
2 רוני 28/04/2016 10:54 החוזה
חבל רק שאתה שכחתה מה אמרתה לפני חודשיים שלושה .יצאת מגידרך בהמלצות חמות.אתה מזלזל באינטלגנציה של הגולשים.פשוט בושה.השתיקה יפה לחכמים.קל וחומר ל....
יוסף פותר החלמות 28/04/2016 15:55 זה הבעייה מי שמשקיע לפי ההמלצות של גורביץ ....
ומאמין בשיטה ששוה לקריאה בקפה יפסיד הרבה כסף עדיף כבר שישקיע במניות לפי הטלת מטבע
1 ganalyst 28/04/2016 10:38 טעות
הגרף שאתם מראים של המעוף הוא של שבוע שעבר.
יוסף פותר החלמות 28/04/2016 15:52 זה לר משנה גם עם הוא משנה שעברה זה אותו דבר (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש