S&P 500 בדרך לשיא כל הזמנים

אייל גורביץ, צילום: Getty images Israel
המסר המרכזי מאז שהערכתי שמדד S&P 500 קבע תחתית אחרונה הוא שפניו צפונה לעבר כיבוש שיא כל הזמנים. נכון לתחילת שבוע המסחר הנוכחי הוא רחוק במעט יותר מ-2% מהשיא. נוכח הדינאמיקה של השבוע האחרון, דומה שהדרך סלולה.
בגרף השבועי
אפשר לראות מגמת עלייה, כאשר ישנן שתי נקודות שפל שאינן יורדות ושתי נקודות שיא עולות. כמו כן, הרצף עולה, המדד מעל ממוצע נע 5, והממוצע משופע כלפי מעלה. השבוע האחרון סגר בנר ירוק עם סגירה גבוהה כאשר הרצף ממשיך להיות עולה.

כל הסעיפים הללו מצביעים על בסיס חיובי וסבירות גבוהה להמשך הכיוון החיובי. הנחות עבודה זו תישאר בתוקף אם השבוע הנוכחי ייסגר מעל לרמת 2,033 הנקודות.



לסיכום, השוק האמריקני מתרחק מהתחתית, שומר על רצף עולה ורחוק כמטחווי קשת משיא כל הזמנים. 
 
*הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ
**הערה : כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.
***אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.
תגובות לכתבה(20):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    גורביץ - מבקש ניתוח למודיעין. תודה רבה. (ל"ת)
    משקיע לונג 29/04/2016 16:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    חד משמעית תקרה כפולה
    חד משמעית 29/04/2016 12:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המומנטום בגרף החודשי בהיחלשות השוק לא ישאר אדיש חד משמעית איך אפשר להשתמש במשפט כזה שהשוק הדישדוש בחודשי
    סגור
  • 14.
    זוכרים
    עופר 27/04/2016 15:50
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מי שזוכר לעשות הפוך מהגורו עושה כסף.מי שבא לזמן ארוך שימחק את האתר ביזפרטל מהמועדפים...
    סגור
  • 13.
    בעונת דוחות הטכני לא עובד -תפסיק לקשקש ותצמד לעובדות (ל"ת)
    אנונימי 26/04/2016 18:56
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • הטכני לא עובד בכלל זה כמו גלגל המזל (ל"ת)
    1 27/04/2016 12:44
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 12.
    אין ל תשוש למזויף דמשום עיגונא הקילו, אלא שהל׳ ד להלק
    אוייייי גורביץ 26/04/2016 17:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמה פתטי שממש בכל פעם שסוף סוף אתה תופס אומץ לקבל דעה מעט מעט נחרצת לגבי כיוון המעוף ..........הוא זז בדיוק הפוך... מדהים...............נראה כאילו ורק כאילו משתמשים בך.....עלוב
    סגור
  • 11.
    פו
    מ 26/04/2016 14:26
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לת
    סגור
  • 10.
    הפוך גוטה הפוך!
    שי 26/04/2016 08:01
    הגב לתגובה זו
    40 1
    S&P 500 בדרך לשיא שלילי של כל הזמנים
    סגור
  • 9.
    היום מפולת בבורסה המעוף ירד ל 1380 שחקני מעוף שכתבו
    בקשי 26/04/2016 07:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פוטים ימחקו
    סגור
  • 8.
    SUNE
    titi 25/04/2016 12:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תעקבו טוב. הולכת לדעתי לתת מאות אחוזים למעלה עוד השבוע. השמועות על פשיטת רגל סתם של אנשים שרוצים בזול. נסחרת בשווי של 50 מיליון דולר עם כמה מיליארד דולר מזומן. דעתי בלבד לא המלצה
    סגור
  • SUNE
    בוריס 28/04/2016 12:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    על פניו נראה טוב - אכן נכון לסוף ספטמבר 2015 היו להם כ-2 מילארד דולר מזומנים וסך נכסים נזילים בכ-5.8 מיליארד דולר סה"כ, אבל היו להם גם התחייבויות שוטפות של כ-5 מיליארד דולר. היות והם מפסידים שיטתיים (כ-1.2 מיליארד דולר כל שנה) של כסף ועם מינוף רציני (80% בספרים ו-99% לפי השוק), אז אי אפשר לדעת שמאז סוף ספטמבר 2015 הם לא הגיעו לחדלות פירעון.
    סגור
  • 7.
    שבוע שעבר כתבתי פה על SPEX ו KTOV' שימו לב למהלך
    ביו 25/04/2016 11:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    SPEX נסחרה בערך ב 2.2 דולר וכבר מתקרבת ל שער 3 דולר.
    סגור
  • 6.
    תודה........
    ראובן 25/04/2016 11:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כרגיל אני מרוויח אתך בהפוך...מכרתי את כל תעודת הסל של s&p הירידות בפתח !!!
    סגור
  • 5.
    אני דווקא בטוח שמפה יש לו רק לאן לרדת
    S&P 25/04/2016 10:47
    הגב לתגובה זו
    3 3
    תשמרו את זה
    סגור
  • 4.
    לצערנו
    א 25/04/2016 10:35
    הגב לתגובה זו
    19 0
    עוד פיקשוש של צ'אנס החיים.
    סגור
  • 3.
    היכן נירשמים לתופעה כמו 1 2 שמתרבות לאחרונה.
    זושה 25/04/2016 10:08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני גם מעוניינת לשבח על אמת ובחינם לגמרי. איני יודעת מה עם הילדים שלפני.
    סגור
  • 2.
    גורביץ
    בני 25/04/2016 09:34
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תותח רציני יש בבנק שלי תותח אריק פרץ
    סגור
  • 1.
    גורביץ כל הזמן פוגע. כל הכבוד !!!!! (ל"ת)
    יובל 25/04/2016 09:06
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • רו הזמן? הרבה פעמים? אבל כל הזמן? (ל"ת)
    זושה 25/04/2016 10:09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • כנראה אתה כל כך מסונוור מהאשליה ....
    יוסף פותר החלמות 27/04/2016 12:46
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שאתה לא בודק שאחוזי ההצלחה של גורביץ בתחזיות קוארנטיות הם מתחת ל 50 אחוז ולא יותר טוב מהטלת מטבע . כאשר גורביץ משתמש בלוגיקה עמומה הוא פשוט משלה אותך בדיוק כמו כל אסטרולוג וקורא בקפה .
    סגור