ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ' מתייחס ל-S&P500 ("בדרך לשבור שיאים"), למדד הגז נפט - ולמניית טאואר

המנתח הטכני של Bizportal, עם הכיוון של המדדים המובילים בארץ ובעולם - צפו בניתוח
 |  64
ניתוח טכני
Share

צילום ועריכה: גילי מייזלר




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

64 תגובות ב-44 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
44 חיים 22/04/2016 08:08 מאז שהמלצת לא להיכנס לטאואר,עלתה 6 אחוז (ל"ת)
43 הכל מקולל בארץ ונוער 21/04/2016 22:35 מליארדרים חזירים מול דור צעיר מתוסכל
נכה נפד מקהל 2342 שח לחודש קצבת נכות 100%
42 יורם 21/04/2016 18:08 ניתוח בזן
היי אייל אף פעם לא ביקשתי התייחסות ,אנא התייחסות לניתוח של בזן
41 אחד שהוא משהו 19/04/2016 20:58 מה עם אל על יא גורבייץ?
אמרת בדרך להתפוצץ למעלה,אמרת סבלנות,בינתיים הנפט מתפוצץ למעלה ואל על בקנטים למטה..זה הטכני לא?
1 20/04/2016 10:33 בדיוק זה טכני זה קריאה בקלפים (ל"ת)
40 משקיע 19/04/2016 16:52 מר גורביץ, יכול להתייחס למניות , גילת, כן פייט, סיירן,
גורביץ היקר אתה יכול להתייחס לעוד מניות: גילת, כן פייט, מזור, בריינסווי , סיירן, לאומי,ביוליין
בני 20/04/2016 01:43 סיירן- החברה הצהירה על כך שעובדים ומנהלים קונים מניות
של החברה אז אם הם קונים אז ... לדעתי או שיקנו אותם או משהו גדול מתבשל האפשרות הראשונה יותר סבירה
39 יואל 19/04/2016 15:14 מדיוי ל1000 (ל"ת)
38 ליאור 18/04/2016 09:16 גורביץ תודה .דעתך על ביונדווקס . (ל"ת)
37 היזהרו 17/04/2016 23:11 יש סיכוי גדול יותר שסנפ500 יצלול ל 1780 מאשר ישבור שיא (ל"ת)
36 המתחזה 16/04/2016 18:30 גורביץ בבקשה ניתוח לטבע ופריגו (ל"ת)
35 אחד 16/04/2016 14:00 גורביץ מתייחס ל -s&p 500
ומי מתייחס לגורביץ?
שתיים 17/04/2016 14:39 מי שעוד מאמין לשיטה האשליתית הזו בדרך כלל ...
משקעים חדשים שחושבים שהם יצליחו להקות את המדד מיכוון שהם "יודעים"
שלוש 17/04/2016 20:22 מת על חכים כמוך . אתה בטח עושה הון מהידע שלך
אתה ,בטח איזה מוסדי שחי מעמלות
שתיים 18/04/2016 08:13 בדיוק הפוך .......
שיטה טכנית היא שיטה לתזמון שוק שמגלמת הרבה עמלות בגלל קניה ומכירות אני בעד השקעה לטוח ארוך
34 בני 16/04/2016 02:32 טאוור גורביץ עזוב את הקישקוש שלך הסיבה שטאוור תקועה
למטה היא לא הודו -השותף שפרש מהמיזם עם אי.בי.אם אלה התביעה המישפטית שעומדת מולם!!! אם הם יזכו (טאוור) בתביעה כלומר הם לא הוליכו שולל את המשקיעים המניה הולכת ל 16-20$ !!!ואם יפסידו 4-5$ זה יהיה מחיר המניה וזאת הסיבה ואין שום קשר לניתוח טכני מציע לך אם אתה מכיר עו"ד טוב ורואה חשבון שמכיר את חוקי עריכת חשבון בארה"ב ויכול להערך את סיכויי התביעה יכול לעשות כסף טוב call/put
33 עמי 15/04/2016 23:53 אייל - אודה לך על ניתוח של לייבפרסון וגילת . (ל"ת)
32 אנונימי 15/04/2016 23:52 פריגו
לפני כמה שנים קניתי את המנייה..אחרי כמה ימים עשיתי 5 אחוז רווח...פתאום בביזפורטל הודעה מבהילה על פריגו..באותו הרגע מכרתי את הנייר...שעשה מאות אחוזים תשואה תוך כמה שנים....לא לקרוא הודעות הם מטעות..שהנפט הגיע ל 26 ד יצאה הודעה מבעיתה בביזפורטל...הנפט איבד בלמים..יום אחרי הנפט עשה 10 אחוז למעלה
31 הכריש 15/04/2016 23:45 המנתח..המוהל..
שימו לב...עד 10.2013 המליצו לטובה על טאוואר במשך כמה שנים ובזמן ההמלצות הטובות של בתי ההשקעות המנייה רק יורדת משער 10000 לשער 1600 ופה נכנס לתמונה אייל גורביץ..והמליץ להתרחק ולמכור טאואר עד 12.2013 ירדה המנייה לשער 1342...ואז בום 450 אחוז ירוק שער 7300.......ועכשיו מה הלאה...אוליי תרד ל3500 ואז בום 200 אחוז ירוק...זה זמן טאוואר חברים....אשכרה לעשות הפוך ממה שממליצים...כנראה שמנסים לעבוד עלינו ..לא תצליחו כבר למדנו את הטריקים שלכם נוכלים עם רשיון שמקבלים שכר מטייקונים כדי לגרוף רווחים על העדר..רק כרישים מצליחים בבורסה..
30 המומחה 15/04/2016 18:03 חברה תהיו זהירים - רוב הסיכוי שתפסידו
לא משנה אם השוק יעלה או ירד, למרות שאני מעדיף שורט.
29 משה 15/04/2016 17:20 אייל,אם אפשר בבקשה פרוטליקס.חג שמח (ל"ת)
28 אלין 15/04/2016 16:48 גורביץ הוא לא כלכלן הוא מהמר טכני.........
כמו קריאה בקלפים
אחד 17/04/2016 20:04 אם הבורסה היתה כלכלה בלבד
אז כל הפרופסורים לכלכלה היו מילארדרים , נכון? אז זהו שלא. לא הכלכלה קובעת אל משהו אחר.
א 15/04/2016 17:26 לאלין החביבה
איני מכיר את אייל . או את השכלתו וצורת ההימור שלו. אבל..יש חור בדברים שכתבת. יכול להיות שהוא גם כלכלן וגם מהמר טכני? איך קבעת לפי הבנתך ב"הימורים" שלו שאינו כלכלן? איני יודע. או שכן או שלא. דייקי בדברייך. ויכול להיות שהוא מתמטיקאי או רואה חשבון או סתם מבין עניין וחכם ובעל מזל. אולי.
יוסף פותר החלמות 16/04/2016 13:38 גורביץ הוא מהמר לכל דבר .....
מתמטיקה היא לא החזות לכל כדאי שתצא לך תוצאה מדויקת פתות או יותר אתה גם צריך להכניס נתונים נכונים לנוסחה בדיוק כמו שאתה מכניס נתונים לנוסחה שאתה מחשב לדוגמה F=ma = Fכוח a = תאוצה m= מסה במקרה שלא לא תציב את הנתונים הנכונים לעולם לא תקבל תוצאה שקרובה למדויקת ניתוח טכני הוא לא יותר מגרף בעיני המתבונן כל אחד מציב שם מספרים אחרים לפי ראות עיניו מכוון שאין שום דרך לנבא את העתיד לכן כל אחד מהמהמרים הטכני יחזה דבר אחד אין קוהרנטיות זה שווה לקריאה האסטרולוגית לכן א' אלין צודקת ב 100 אחוז זה קריאה בכלפים .
שמטוב 15/04/2016 20:36 גורביץ אינו כלכלן כי הנימוקים שלו לא כלכליים.
כל הנימוקים שלו הם הצורות הגרפיות מחירי ניירות ערך והוא מנבא אך ורק על פי הצורות הרפיות הללו. שיקול כלכלי, בניתוח כלכלי בוחנים את השאלה למה לחברות יש סיכוי להצליח או להכשל לפי הביצועים הכלכליים שלהן. גורביץ אינו כולל ניתוחים מהסוג האחרון. ניתוחים מהסוג האחרון אינם ניכללים בניתוח טכני מהסוג בו עוסק גורביץ. זה שגוביץ מזכיר מונחים כלכליים כביכול לצורך הניתוח --- זה רק קישוט חסר משמעות. לא רואה הבדל בין השיטות של גורביץ לבין שיטות אסטרולוגיה שמנבאות עתיד לפי הצורה הגרפית של פריסת כוכבים בשמיים.
27 blond101 15/04/2016 16:28 שלום אייל גורביץ
לפני חודש הייתי כאן וראיתי את הניתוח של אייל שבתחתיתו הרבה טוקביסטים כתבו תעשו הפוך ממה שאייל אומר. היות ולא ידעתי מה לעשות למי לשמוע לא עשיתי כלום. היום הניתוח שלו הפוך ב-180 מעלות,בדיעבד הייתי צריך לשמוע לטוקביסטים.
26 א100 15/04/2016 16:24 לגורביצ'נו היקר.
עם כל הכבוד והערכה...אז...ממש לא. לא. לא ולא. שבת טובה ומבורכת.
25 אנונימי 15/04/2016 16:12 ניתוח מניית רמי לוי
שלום רבאודה לך מאוד לניתוח מניית רמי לוי.
24 גדעון 15/04/2016 14:56 אפשר בבקשה ניתוח לביוליין? (ל"ת)
23 ניר 15/04/2016 13:56 גורביץ' - אשמח אם תוכל בבקשה לנתח את מניית בבילון... (ל"ת)
22 dannyna 15/04/2016 13:54 מה עם סין? (ל"ת)
שמי 15/04/2016 17:59 לדייאנה
פעם אחרונה ששמעתי ממנה היא הייתה בסדר. בהריון והרגישה טוב.
21 דוד 15/04/2016 13:54 אודה על קבלת ניתוח למנית אלוני חץ. רב תודות אייל (ל"ת)
20 עדי 15/04/2016 12:57 איזה תקווה יש לגז בלי המתווה דריכה במקום (ל"ת)
19 פנחס יוסף 15/04/2016 12:40 בקשה
אבקש במידת האפשר ניתול למנית ביוליין תודה
18 שלומי 15/04/2016 12:28 ליצן
כל פעם שהוא אמר שטאואר תעלה היא התרסקה עכשיו אני שמח אמרת לא לגעת היא תתקן חזק .להתראות
17 לגורביץ 15/04/2016 12:18 שמעתי לך ביום ראשון וקניתי 10 קולים ועשיתע חבילה אז תוד (ל"ת)
16 אלין 15/04/2016 12:16 פוקס מוסרת לך ד"ש........
אתה מטעה אנשים כי מי שלא קנה פוקס הפסיד עלייה של 20 אחוז
א 15/04/2016 16:50 לאלין. דייקי בדברייך. מי שלא קנה לא הפסיד עליה דבר. (ל"ת)
15 מתן 15/04/2016 12:03 האם תאכל לנתח את אנרג׳יקס בבקשה. (ל"ת)
14 יוסי 15/04/2016 12:00 אל תאמינו. רק מה שעיניכם רואות (ל"ת)
13 דורי 15/04/2016 11:59 יש חדש בקשר לענבל חושך (ל"ת)
12 אבינועם 15/04/2016 11:48 אודה על קבלת ניתוח למנית מודיעין. תודה אייל!. (ל"ת)
11 אזרח 15/04/2016 11:48 בבקשה כיטוב פארמה. (ל"ת)
10 בני 15/04/2016 11:43 ניתוחים
כל הכבוד לגורביץ הניתוחים שלו מדוייקים מאד תודה אייל שבת שלום.
9 עופק 15/04/2016 11:27 גורו
גורביץ זה הגורו שלי.תמיד עושה הפוך ממה שהמליץ...הבעיה שלאחר ההמלצות הקודמות נכנסתי חזק לנאסדק..הרווחתי..מה עכשו מתבאס למכור...אבל ממשיך בשיטה הפוך גוטה הפוך.אז נמכור ונחכה להמלצות חדשות..
א 15/04/2016 16:47 לעופק
מה איכפת לך אם הוא צודק או לא והוא הגורו שלך? אתה עושה הפוך ותמיד מצליח? אז הגד לו תודה וכל הכבוד. נ.ב: יש פרקים ותורות שלמות בפילוסופיה ומתמטיקה על הפוך.
8 הנסיך הרוסי 15/04/2016 11:24 אייל חג שמח אוהב לשמוע אותך
אני לא מבין את הביקורת השלילית של הכותבים כאן נכון לא כל מה שאומר אייל מתקיים מיד אבל אם תבדקו לאורך זמן הוא פוגע יפה מאוד הוא היחיד שאמר שהיה תיקון ויוצאים שוב לעליות וזה נכון אבל הוא לא יכול לנבה כמה חזק יהיו העליות דעתי למשקיעים ולא לסוחרי יום תקשיבו לו ותהנו
יוסף פותר החלמות 20/04/2016 10:43 כנראה אתה חיי בהזיות יותר מ 50 אחוז מהתחזיות שלו כושלות
זה שהוא הולך בדרך כלל יחד עם המגמה ומשתנה בדעות שלו איתה לא אומר שהוא יודע משהוא או יש לו איזה אינפורמציה עודפת מאשר לך . כאשר ביום חורפי ראשון יורד גשם פונקציה ההסתברות שביום שני ירד גשם גבוה מאוד ובדיוק כך הפוך . אייל גורביך מתעתע בך בדיוק כמו כל הסטרולוג וקורא בקפה התחזיות שלו בדרך כלל עמומות ויכולות להתפרש לכל כיוון כאשר הוא יותר קוארנטי בתחזיות שלו הוא נכשל מעל 50 אחוז שזה אומר שאין לו שום חוכמה יותר מהטלת מטבע רנדומלית .
7 זכרוני 15/04/2016 11:06 ניתוח מניות פריגו וטבע .
המניות הללו פריגו וטבע מאד תנודתיות בשבועות וחודשים אחרונים עד כדי ירידות חזקות יחסית . אשמח אם גורביץ ינתח אותם וינחה על הכיוון הכללי של מניות אלה . תודה ושבת שלום .
6 משקיע וותיק 15/04/2016 10:44 המעוף בדרך ל590 (קביעה של גורביץ ב2010) (ל"ת)
מושיקו 15/04/2016 11:39 זוכר- אמר צריך תחתית כפולה (ל"ת)
5 מושיקו 15/04/2016 10:43 גורביץ- אתה עוד תגיד סליחה טעיתי (ל"ת)
שמי 15/04/2016 17:52 מה פרוש : "אתה עוד תראה?"
זה בתוספת למה העוד הזה? ואיך אתה בטוח שהוא יגיד זאת?
4 שלום 15/04/2016 10:08 למה תמיד בסוף הכל הפוך ממה שאומר גורביץ (ל"ת)
רמי 15/04/2016 11:40 כי כולם עובדים לפיאותס השטויות (ל"ת)
מי זה 15/04/2016 16:42 פיאותס? (ל"ת)
3 דני 15/04/2016 09:57 נרות נשמה
גורביץ יקירי, לא מזמן הנרות שלך הצביעו על החלשות השקל מעבר ל-4 ש"ח לדולר....מה הפעם...מקווה שלא לוקחים את התאוריה שלך ברצינות יתרה..
2 בקשת ניתוח 15/04/2016 09:51 אייל שלום, מבקש ניתוח של אינטרנט זהב. תודה וחג שמח. (ל"ת)
1 ירון 15/04/2016 09:49 כל הכבוד לגורביץ!!! כל הזמן צודק!!!! (ל"ת)
יוסף פותר החלמות 16/04/2016 13:43 זה לא בדיחת החודש זה בדיחת העשור (ל"ת)
עובד 15/04/2016 11:41 בדיחה לשבת (ל"ת)