21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ' מתייחס למבחן של המעו"ף כעת, ולכיוון של מניית אל על - צפו בראיון

המנתח הטכני של Bizportal, עם הכיוון של המדדים המובילים בארץ ובעולם
 |  45
ניתוח טכני
Share

צילום ועריכה: גילי מייזלר




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

45 תגובות ב-34 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
34 יי 10/04/2016 16:02 טאואר
טאואר
33 בונד 10/04/2016 09:00 פריון
אם אפשר מה קורה עם פריון
32 ניר 10/04/2016 02:13 גורביץ' תנתח בבקשה את מניית בבילון.. תודה ושבוע טוב (ל"ת)
31 גיל 09/04/2016 17:49 מה עם טאואר?
מה הכיוון של טאואר
30 טלי 09/04/2016 10:32 אייל - אשמח לקבל ניתוח לגילת לווינים. תודה. (ל"ת)
29 איציק קרסנטי אח גדול 09/04/2016 10:26 אייל עכשוי אני מודאג מאל על עם אתה אומר לשיא (ל"ת)
28 מ 08/04/2016 23:31 פו
לת
27 מומחה בעל שם בינלאומ 08/04/2016 18:46 אז הם עמדו בשורות ובטורים ולמען האמת גם אני ביינהם
וסיפרו לנו שיאלן ודראגי יצילו את העולם ויזרימו כסף שיש אצלהם בלי סוף כדי לדחוף את הבורסות ששוות מחיר קניה ולפי מה כל מומחי העולם אומרים אין ממש בועה. אז אני מאמין לגדולים ואם מירד היוםבהמשך לאתמול אקנה עוד סחורה כי אני משוכנע שיש בשר קל להשגה לפחו=ת של 40 אחוז אז למה להפסיד
26 איכפתלי 08/04/2016 18:32 איל הקשר בין ניתוח טכני לבין שחקני המעוף מרי
גורביץ , את אלוף , אפילו למדתי אצלך 3 קורסים .. אבל כל הניתוח הטכני לא כלום למול שחקני המעוף .. שעוצרים את הבורסה (מעוף25 ) ... כי לא ייתכן שכל שווקי העום עולים ואצלנו הכל יורד .. אבל כשכל העולם יש ירידות אז אצלנו יורד יותר .. איפה ההסבר של הניתוח הטכני שלך ...
תומר 08/04/2016 23:08 קורס ניתוח טכני לא שווה גרוש.צריך קורס ניתוח שחקני מעוף
יש לפתוח קורס לימוד התנהגות הנוכלים על פי ההיסטוריה שלנו איתם .בדגש על השינויים שחלו עם כניסת האופציות השבועיות.ההשפעה על ימי רביעי וחמישי.ארביטראז חיובי של 1 אחוז מתמסמס ונעלם אל מול רצון לפקיעה נמוכה באזור ה 1455. לימוד מרווחי מסחר על פי מחזורים. לימוד מרווחים על פי אזור הרווח באופציות הפתוחות. ועוד. .....
יוסף פותר החלמות 10/04/2016 16:05 לא צריך קורסים למעו"ף ולא לניתוח טכני ....
השיטה יותר פשוטה ממה שאתה חושב השקעה לזמן הארוך ולא לנסות לתזמן את השוק מכוון שזה הימור בתוחלת שלילית
יוסף פותר החלמות 08/04/2016 21:01 זה בדיוק התשובה ...............
ניתוח הטכני לא שווה יותר מהטלת מטבע הגרף לא יכול לגלם את העתיד ואת המשתנים הנגלים והחבויים של שהעתיד הגרף בקושי יכול להציג את העבר בצורה קוארנטית למדתה 3 קורסים בשביל להבין שניטוח הטכני שווה לקליפת השום .
25 אשר 08/04/2016 18:20 המעופניקים המנייאקים בגלל הפוזיציה שלהם לשבוע הבא
לא מאפשרים לאמריקה לעלות חזק ושומרים אותה בקטנה על עליות קטנות במקום שירוץ. אני לא מבין משהוא לאמקיקנים אין מן מעופניקים משלהם שהם יותר חזקים משלנו? מה הם פוחדים מהמעופניקים היזראלים.
24 ב 08/04/2016 18:12 לאיש א
אעלק ליגת קיסוס למקומות עבודה. אז לא האמנת לי שפרינסטון והרווארד וייל שכתבת עליהם מגיעות לקרסוליים של מכללת ראשון לציון ומכללת תל אביב שאני וחבר לומדים בהם. פעם הבא תהיה יותר צנוע ואל תדאווון עלינו בשמות מפוצצים מאמריקה שלא שווים כלום למרות שאתה פרופסור מהרווארד ופרינסטון היית בא אלינו לשנה ראשונה במכללה לא היית תופס ומבין כלןם בגלל הקושי והרמה
שמטוב 09/04/2016 01:57 לא בטוח שליגת הקיסוס שווה כל כך. אבל מכללת ראשון ות"א
זו לא סחורה. עוד מוסד לקניית תעודות. אם החומר במכללות קשה לתלמידי המכללות זה לא מפני שהמכללות _ברמה גבוהה_ אלא מפני שהלמידים _ברמה נמוכה_.
ב 09/04/2016 12:40 לשםטוב
אתה חוזר על דברי שקיסוס הכוללים פרינסטון והרווארד וייל ועוד איז חמש אוניברסיטאות לא שוות כלום ואפשר לנגב עם התעודות של כל התוארים שלהם אפילו דוקטורה. לגבי המכללות ראשון ותל אביב לכלכת עשו סקר עולמי והם בין שני האוניברסיטאות הטובות בעשר הראשונים בעולם. אז אל תקשקש
23 ועוד אחת ממני 08/04/2016 17:50 נירה לי
בציוק שקניתי סחורה בהרבה הרבה אלפים אני יכול להיקלע להיפוך מגמה ולהפסיד. לא בא בחשבון. דגרתי על הכסף בעוש ואתמול שיכנעו אותי שעפים לשמיים. אמרתי ניקח איזה שלוש אלף ג'ובות על בטוח ונברח. אבל זנ נראה לי עייף טיכו.
22 שאלה למבינים בלבד 08/04/2016 17:43 מישהו יודע בוודאות
למה אמריקה לא טסה ומתפוצצת כלפי מעלה לשחקים?
21 אלין 08/04/2016 17:29 גורביץ,פוקס מוסרת לך ד"ש.............
פיספסת איתה
לאלון 08/04/2016 21:26 מסור לה בחזרה.
אכן נחמדה גברת פוקס אבל מתעסקת בסמרטוטים .H&M לא רואה אותה ממטר.
20 הסנדק 08/04/2016 16:02 אין בכלל סרטון (ל"ת)
19 סטאס 08/04/2016 15:57 בקשה לניתוח כיטוב
שלום רב, מבקש לנתח מניית קיטוב בהשקעה לזמן בינוני וארוך.תודה מראש.
18 רונית 08/04/2016 15:47 אייל בבקשה ניתוח תעודת סל קסם ברזיל (ל"ת)
17 ארי 08/04/2016 15:03 למי שלא נפתח סרטון
בבוקר נפתח וראיתי. להלן קיצור הדברים: המגמה בכל המדדים נראית טובה ובעלייה. מניית כיל מי שהשקיע בה זה הימור ואין סימנים ברורים לשום כיוון. מניית אל-על בדרך לפרוץ לשיא כל הזמנים (חד משמעי מבחינת אייל). שבת שלום
16 קובי 08/04/2016 13:23 אין סירטון בכלל (ל"ת)
15 איציק100 08/04/2016 13:15 לאיילוש. אוי ואבוי ואבוי אוי...
אומנם החוזים ואירופה בשמיים וזאת למרות שארה"ב התכסחה אמש. ולמה לא עטו אמש על הסחורה? אז ככה מר אייל חביבנו: בפעם המי יודע כמה..השווקים התגלו בערוותם ובקלונם..הריצה ממרץ 2009 שהייתה הזויה..שקרית והרסנית..חלפה עברה לה מלפני כשנתיים וחצי. שמאז אנו ברגרסיה ויש מדדים או בורסות או מניות שנסוגו אף 50% ומעלה. אבל ..יקירנו המלומד ואלוף הגרף (על באמת)דבק ב99 האחוזים של חכמים והציבור והמנהלים והיועצים והאנליסטים ועוד..אשר מתעקשים שזאת ירידה לצורך עלייה..אז..עד כמה הירידה שלפני העלייה וכבר ציינתי שיש דברים שירדו עשרות אחוזים ואף הצבנו שערי יעד וזמן... כסף על הריצפה(מושג מרגיז)והשמיים הם הגבול..ובכלל הכל טוב ומעולה ונראה שהמצב הכלכלי (ולא רק )העולמי טוב ביותר. אז ממש שלא..אם אפשר להשתמש במינוח "רקוב" אז זאת המילה המתאימה. מנסים להריץ היום..על שום מה? קרה משהו נפלא? אבל..היום..בשבוע הבא..עוד חודש ותאריך יעד..עד 31/12/2017 נחווה כאוס עולמי שחייב להגיע לא רק בכדי לחזור לשערים ראלים. אלא..לנקות המורסות והפצעים המדממים...שבת מבורכת. עם ישראל חי. אומנם על חרבו ..אבל חי ויחיה לעד..איציק והחברים.
הדוקטור 08/04/2016 14:54 שלום ידידי
"אנחנו לא תמיד הולכים לאן שאנחנו רוצים,אבל אנחנו תמיד מגיעים בסוף לאן שאנחנו אמורים להגיע. להערכתי היעד שהצבת 2017 לא ריאלי כבר בתקופה הקרובה הלחץ יתן אותות שבת שלום ומבורכת ידידי
איציק 08/04/2016 19:18 להדוקטור. מכובדי.
אם אני בודק את משפטך הראשון בפן הפילוסופי של מסלול החיים...אז..יתכן..אנו הולכים בפתלתולי החיים בדרכים השונות ולא הולכים אכן לאן שהייתה כוונתנו. בסיכומו של יום..בבוא העת..אנו מגיעים כולנו לאותו מקום ספציפי ששם נגמר מסע החיים ושם נכנסים למגורי קבע סופיים. ישנם היום ים מחקרים המתמקדים כרגע רק במספר יצורים ימיים שחיים למעשה לעד...אבל זה כבר סיפור אחר וארוך והתחלנו לבדוק ליישם זאת גם על בני אנוש..יום יבוא ..הוא קרב זה היום ואין הוא חלום...
אמיר 08/04/2016 18:53 לדוקטור
אתמול רציתי ליסוע לירושלים(מרמת גן)ואכן נסעתי לירושלים שלשם רציתי. והייתי אמור להגיע לירושלים(בנייני האומה) וכן היגעתי בדיוק למקום.
איציק 08/04/2016 16:54 שלום להדוקטור החביב.
המשפט הראשון נכון ביתכנותו. אבל..כנווט ומטייל ומסייר מזה שנות דור בהרבה מסגרות וברחבי העולם..הייתי קצת משנה המשפט היפה .הדברים שכתבת אינם גורפים. כנווט ותיק ומקצועי..יש מצב להליכה מדוייקת למקום שאנו רוצים (גם בפן הסימבולי)ומצד שני אף מגיעים תמיד למקום חפצנו.(יש כאלו שמפספסים)אבל לא בזאת עסקינן..בדברינו נתנו כאן יעדים לDJIA לצורך העניין. לא ציינו אם זה בדיוק בעוד חודש..למרות שדברים באמת נראים חריפים וקרובים. ציינו..שעל ציר הזמן אי שם בין היום (או אם תיקח את הFTSE שנתיים וחצי אחורה שאז עמד 14% יותר מהיום או את 2007 שגם שם היה גבוה מהיום)ועד סוף 2017 השערים יגיעו למחוז חפצנו ואף נערכנו בהתאם. נקבנו בשערים מאד מאד נמוכים שהגבוה ביינהם הוא 6666.66 נקודות. שבת מבורכת וטובה.
14 אל על 08/04/2016 13:13 לפי גורביץ - אל על בדרך לתקוף את השיא (353) ולפרוץ !! (ל"ת)
13 המומחה 08/04/2016 13:10 המלצה שלי שורט על SP חד משמעית גם אם יהיו עליות בדרך (ל"ת)
12 המומחה 08/04/2016 13:09 כיל הליכה ? הימור (ל"ת)
11 המומחה 08/04/2016 13:09 אם אתם ל=חושבים לזמן ארוך ??????? (ל"ת)
10 המומחה 08/04/2016 13:08 אני חושב שכן אם (ל"ת)
9 עדי וגורביץ 08/04/2016 12:57 חמודים ומקסימים וגם מקצועיים . (ל"ת)
גיגי 08/04/2016 13:18 וגם מתוקים ויפים וחתיכים וחזקים ומלומדים ואלופים
ותותחים ומבינים ומקצוענים ועוד ועוד/ הכל כולל הכל נכון.
8 בקשה לניתוח 08/04/2016 12:42 בקשה לניתוח מניית קולפלנט (ל"ת)
7 שימקה 08/04/2016 12:39 מניית פולקסווגן
הנני מבקש לנתח את מניית הפולקסווגן האם היא תפרוץ?
6 יוסי 08/04/2016 12:36 מישהו מצליח לראות את הסרטון הוא קופץ (ל"ת)
5 אורי 08/04/2016 12:28 הסרטו לא עובד (ל"ת)
4 ראובן 08/04/2016 11:16 מה דעת אייל גורביץ על מניית אמת? (ל"ת)
3 תומר 08/04/2016 11:08 הסרטון קופץ אי אפשר לראות (ל"ת)
2 נמרוד 08/04/2016 11:00 בקשה לניתוח: מנית גילת
אייך שלום רב, תודה רבה על סקירותיך. מבקש ניתוח למנית גילת.
1 יצחק 08/04/2016 10:58 אפריקה ישראל (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש