גורביץ': ניתוח שוקי המניות בהסתכלות על גרף רבעוני ארוך טווח - שימו לב לכיוון

המנתח הטכני של Bizportal, עם כיוון המדדים וגם 2 מניות בת"א שהגולשים ביקשו - צפו בניתוח

צילום ועריכה: גילי מייזלר
תגובות לכתבה(26):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 19.
    טעות בהבנת משמעות הנר
    hanging man 05/04/2016 03:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אוי ואבוי אייל....נר כוחני חזק שדיברת עליו הוא נר שלילי....זה אם לא שמת לב זה נר hanging man וזה מאחרי מהלך עולה ארוך מסמן אולי סיום עליה הקונים שנכנסו שדיברת עליהם אלה קונים לתוך אזור התנגדות מלכודת
    סגור
  • 18.
    חצות (ל"ת)
    השעון קורא 02/04/2016 11:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    ח
    ו 01/04/2016 22:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ל
    סגור
  • 16.
    ניתוח למדד ת"א נדלן 15 בבקשה (ל"ת)
    גדי 01/04/2016 19:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    גורביץ תנתח לי את כיל תודה (ל"ת)
    דוד 01/04/2016 14:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    ועוד פעם..ועוד פעם..ואם שכחתי משהו ..אז: ועוד פעם..
    א 01/04/2016 13:33
    הגב לתגובה זו
    36 1
    שומר נפשו וממונו טוב יעשה אם ימלט עצמו מאזורים נגועים אלו בשקרים וכזבים והטעיות וזיופים ועוד שכאלו. מי שמתעקש להשקיע בשווקים זה בסדר..אבל במחירים הרבה הרבה יותר נמוכים..וגם אז לבחור כל השקעה בזהירות ועם הרבה מחשבה וחושים בריאים. שבת טובה.
    סגור
  • המשך
    א100 01/04/2016 17:40
    הגב לתגובה זו
    9 0
    לא אנסה להתייחס לנתונים שמנפיקה אמריקה לעולם. בין טובים ובין לא טובים. כן אתייחס ממש בקצרה לתרבות האילתור והחירבוש והשקר והזיוף וכך הלאה. היאנקים עולים על הסינים בעשרות דרגות בפיברוק נתונים. הם אפילו לא מבינים שדו"ח מפוברק (מצויין לצורך העניין)כל כלכלן או מתמטיקאי מתחיל יראו מייד שהמספרים פשוט אינם מסתדרים. וזה כולה חשבון בסיסי. שבת טובה.
    סגור
  • 13.
    השוק נשלט עי מוסדיים כותבי הנגזרים ורק הם קובעים את הכי
    זיפו 01/04/2016 13:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני מניח שרבים ממחזיקי הפוטים שנמחקו בחודש מרץ בהלם איך כל חודש מרץ המעוף סירב לרדת אפילו יום אחד של חצי אחוז ופתאום מיד לאחר הפקיע בשעה 1495.7 השוק שינה כיוון והחל רק לרדת. פתאום כל יום השוק יורד ללא סיבה 0.5-0.8 אחוז וכבר הגיע ל-1450. שימו לב מאז הפקיעה ועד אתמול לא היה במעוף אפילו יום ירוק אחד. בניגוד לדברי גוריביץ אני צופה המשך ירידות כל חודש אפריל ושבירת 1400 הנקודות למטה. כל חודש המוסדיים כותבי המעוף מחליטים על כיוון והפעם בחודש אפריל בחרו כיוון למטה. גם חג פסח לא יעזור והשוק ימשיך לרדת עד מחיקת כל מחזיקי הקולים. מי שיחטפו יהיו מניות הבנקים והגז. לא ממליץ לקנות בזמן הקרוב לא מניות ולא קולים אפילו לא ליום אחד.
    סגור
  • זיפוני
    א100 01/04/2016 17:50
    הגב לתגובה זו
    15 0
    אני ממש לא מבין ולא מתעסק במילים המשונות: פקיעה. כותבים.ניגזרים.פוטים וקולים ועוד קללות. כן מבין במה ששמעתי שסך הניגזרים בעולם הם בסך קרוב ל 6 קוואדריליון $ ואין שליטה כבר מזמן על הסכום הדמיוני הזה. גם אני מבין שהשוק הישראלי מתפכח בעזרת אנשים טובים באזור מתוך כוונה לנקות האורוות ולהביא השוק לשווי נכון. גם אני מבין בטיפול (זה רק התחלה) באנשים הרעים שמנווטים את השוק לתועלתם בעזרת מנהלי הפנסיות והכסף הגדול(על כורחם) ובעצימת עיין של הרשת הרופסת. יגיעו ימים טובים יותר..אבל זה קצת רחוק ונמוך מאד.
    סגור
  • 12.
    אפשר בבקשה ניתוח של מנית טאואר (ל"ת)
    דניאל 01/04/2016 13:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    הכל ענין של פרשנות
    אחד מהעם 01/04/2016 13:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדעתי, הנר ב-S&P שאייל אומר שהוא חזק הוא דווקא מסוג "איש תלוי" שמעיד על חולשה.
    סגור
  • 10.
    כיטוב פארמה בבקשה (ל"ת)
    טיטי 01/04/2016 12:52
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 9.
    כמטחווי קשת מהתעשרות פנטסטית!!!
    קליפ 01/04/2016 12:38
    הגב לתגובה זו
    1 11
    תקנו. בכל כספכם תקנו. ותתעשרו!!! תזהרו מהשמאל המטורף. מחבל רוצח ושוחט יהודים נחשב לגיבור שלהם?? תמכרו את השמאל. תקיאו אותם לעזה!!!
    סגור
  • לא מבין שמאל ימין
    איש שפוי 01/04/2016 16:24
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אבי וסבי ואב סבי הקימו את המדינה בדם ובזיעה. היא מיועדת גם עבור חלאות כמוך. איזה מחבל שחט יהודים? לא שמעתי על זאת. אתה הוזה. כל מחבל או כל מי שיפגע בעם היהודי יטופל בהתאם לפי החוק והסדר. תמכרו את השמאל? מה זה שמאל? למה אתה פונה אליהם שימכרו? מה איתך שרץ ? אתה קונה אותם? גם עגלים כמוך יטופלו בהתאם על ידי העם השפוי(שמאל וימין ומרכז ולמעלה ולמטה) עד שלא נכניס אותך לסדר לא תחדול. רק תזיק. נכון? מה לגבי צבא? זה לא בשבילך. אהה הבנתי.
    סגור
  • 8.
    אדון גורביץ היקר אני לא בטוח שהקהל שלך לא מזוכיסט (ל"ת)
    דודי 01/04/2016 11:52
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 7.
    אני כל הדרך אחרי גורביץ , אומר רק למעלה ולא טועה (ל"ת)
    אורן 01/04/2016 11:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    מר גורביץ היקר!
    אחת שמבינה א 01/04/2016 11:00
    הגב לתגובה זו
    0 28
    עם כל הכבוד על העבודה שאתה משקיע בניתוח טכני, אבל בבקשה תתחיל להתייחס על הפאשלות שלך שאחת מהן היא מניית מזור, ניתחת אותה בחודש פברואר ובבטחון מלא אמרת שתמשיך לרדת ולא מומלצת לקנייה ומאז עלתה 30% בערך, מר גורביץ שלא תבין אותי לא נכון, טעויות יוכלות לקרות פה ושם אפשר להסס לגבי מניה שלא בטוחים בה אבל לא פאשלות גדולות והיו לך לא מעט כאלה. שבת שלום ומבורכת לכולם!
    סגור
  • את במקרה גם החברה הכי טובה של א.ק.??? (ל"ת)
    לאובססיבית 01/04/2016 15:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מי שלא לומד מהטעויות שלו... לעולם לא יראה אותם
    מסתכל מלמעלה 01/04/2016 12:10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    טועה ומטעה... חבל על הזמן... תמיד הוא מגיע ברגע המתאים להראות כמה הוא לו מבין. בדולר טעה בגדול (אמר שיעלה) בנפט טעה בגדול (אמר שירד וכיוונו למטה) אמר שהדאקס בכיוון למעלה (טעה בגדול)... וכן אלאה...
    סגור
  • זה נכון שמנית מזור עלתה מתחילת השנה
    הנסיך הרוסי 01/04/2016 11:56
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אבל קודם ירדה קרוב ל 15% מתחילת השנה ואני חושב שאם אתה קורא או מאזין לאייל גורביץ אז לא מכובד לכתוב בזורה זו על כל אדם מה עוד שאתה מקבל טעויות . עדיף לפעמיים להפנים מאשר לכתוב סיתנה ולאייל תמשיך בשלך אני אוהב לשמוע או לקרוא את שלך יום טוב נ.ב מחזיק הרבה מזור רובוטיקה
    סגור
  • באיזה עזות מצח וחוצפה את מטיפה מוסר כאן.
    לאשה שטן 01/04/2016 11:27
    הגב לתגובה זו
    20 2
    אני עוקב אחריך וקונה את כל המלצותיך. הפסדתי את כל הוני בגללך ועכשיו לקחתי הלוואות ואני ממשיך להפסיד. נראה כאילו את יודעת ואומרת בכוונה הפוך. אולם, עגל טיפש שכמוך לא יצליח לעשות זאת. את פשוט מטומטמת ושקרנית ולרוע מזלך ומזלנו. כל מה שתעשי יצא הפוך. אני בטוח שזה גם בחייך האישיים. עוד לא נתקלתי בדבר אחד שצדקת. ואת ממשיכה כאילו דבר לא קרה ואנחנו המטומטמים לא נורא אם נמשיך להיות תקועים במגדל ועוד ועוד. שיהיה לך יום נפלא ונעים.
    סגור
  • 5.
    שלום רב. אבקש ניתוח מניית כי טוב פארמה .תודה. (ל"ת)
    ישראל 01/04/2016 10:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    גורביץ תנתח בבקשה את מנית אל-על. תודה ושבת שלום. (ל"ת)
    דני 01/04/2016 10:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    כתבה לא משמעות...............
    שורט בדאקס 01/04/2016 10:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבה ללא משמעות ....לא ציפו לשישי כזה אאאא.............. שבוע חיובי אאאא????
    סגור
  • 2.
    ללכת אחרי גורביץ , אומר רק למעלה, וכרגיל צודק (ל"ת)
    אורנה 01/04/2016 09:05
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 1.
    כמה שאתם מנותקים !!!
    ואדיק 01/04/2016 08:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי מצלם בחמישי בבוקר ועושה סיכום שבועייייי......... ראיתם איך סגר העולם בחמישי?? תראו תקריסה באסיה היום..... אתם בשלכם........ שבועעע חיובי חחחחחחחח
    סגור