21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6,000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ': ניתוח שוקי המניות בהסתכלות על גרף רבעוני ארוך טווח - שימו לב לכיוון

המנתח הטכני של Bizportal, עם כיוון המדדים וגם 2 מניות בת"א שהגולשים ביקשו - צפו בניתוח
 |  26
ניתוח טכני
Share

צילום ועריכה: גילי מייזלר




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

26 תגובות ב-19 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
19 hanging man 05/04/2016 03:05 טעות בהבנת משמעות הנר
אוי ואבוי אייל....נר כוחני חזק שדיברת עליו הוא נר שלילי....זה אם לא שמת לב זה נר hanging man וזה מאחרי מהלך עולה ארוך מסמן אולי סיום עליה הקונים שנכנסו שדיברת עליהם אלה קונים לתוך אזור התנגדות מלכודת
18 השעון קורא 02/04/2016 11:50 חצות (ל"ת)
17 ו 01/04/2016 22:04 ח
ל
16 גדי 01/04/2016 19:25 ניתוח למדד ת"א נדלן 15 בבקשה (ל"ת)
15 דוד 01/04/2016 14:29 גורביץ תנתח לי את כיל תודה (ל"ת)
14 א 01/04/2016 13:33 ועוד פעם..ועוד פעם..ואם שכחתי משהו ..אז: ועוד פעם..
שומר נפשו וממונו טוב יעשה אם ימלט עצמו מאזורים נגועים אלו בשקרים וכזבים והטעיות וזיופים ועוד שכאלו. מי שמתעקש להשקיע בשווקים זה בסדר..אבל במחירים הרבה הרבה יותר נמוכים..וגם אז לבחור כל השקעה בזהירות ועם הרבה מחשבה וחושים בריאים. שבת טובה.
א100 01/04/2016 17:40 המשך
לא אנסה להתייחס לנתונים שמנפיקה אמריקה לעולם. בין טובים ובין לא טובים. כן אתייחס ממש בקצרה לתרבות האילתור והחירבוש והשקר והזיוף וכך הלאה. היאנקים עולים על הסינים בעשרות דרגות בפיברוק נתונים. הם אפילו לא מבינים שדו"ח מפוברק (מצויין לצורך העניין)כל כלכלן או מתמטיקאי מתחיל יראו מייד שהמספרים פשוט אינם מסתדרים. וזה כולה חשבון בסיסי. שבת טובה.
13 זיפו 01/04/2016 13:22 השוק נשלט עי מוסדיים כותבי הנגזרים ורק הם קובעים את הכי
אני מניח שרבים ממחזיקי הפוטים שנמחקו בחודש מרץ בהלם איך כל חודש מרץ המעוף סירב לרדת אפילו יום אחד של חצי אחוז ופתאום מיד לאחר הפקיע בשעה 1495.7 השוק שינה כיוון והחל רק לרדת. פתאום כל יום השוק יורד ללא סיבה 0.5-0.8 אחוז וכבר הגיע ל-1450. שימו לב מאז הפקיעה ועד אתמול לא היה במעוף אפילו יום ירוק אחד. בניגוד לדברי גוריביץ אני צופה המשך ירידות כל חודש אפריל ושבירת 1400 הנקודות למטה. כל חודש המוסדיים כותבי המעוף מחליטים על כיוון והפעם בחודש אפריל בחרו כיוון למטה. גם חג פסח לא יעזור והשוק ימשיך לרדת עד מחיקת כל מחזיקי הקולים. מי שיחטפו יהיו מניות הבנקים והגז. לא ממליץ לקנות בזמן הקרוב לא מניות ולא קולים אפילו לא ליום אחד.
א100 01/04/2016 17:50 זיפוני
אני ממש לא מבין ולא מתעסק במילים המשונות: פקיעה. כותבים.ניגזרים.פוטים וקולים ועוד קללות. כן מבין במה ששמעתי שסך הניגזרים בעולם הם בסך קרוב ל 6 קוואדריליון $ ואין שליטה כבר מזמן על הסכום הדמיוני הזה. גם אני מבין שהשוק הישראלי מתפכח בעזרת אנשים טובים באזור מתוך כוונה לנקות האורוות ולהביא השוק לשווי נכון. גם אני מבין בטיפול (זה רק התחלה) באנשים הרעים שמנווטים את השוק לתועלתם בעזרת מנהלי הפנסיות והכסף הגדול(על כורחם) ובעצימת עיין של הרשת הרופסת. יגיעו ימים טובים יותר..אבל זה קצת רחוק ונמוך מאד.
12 דניאל 01/04/2016 13:19 אפשר בבקשה ניתוח של מנית טאואר (ל"ת)
11 אחד מהעם 01/04/2016 13:16 הכל ענין של פרשנות
לדעתי, הנר ב-S&P שאייל אומר שהוא חזק הוא דווקא מסוג "איש תלוי" שמעיד על חולשה.
10 טיטי 01/04/2016 12:52 כיטוב פארמה בבקשה (ל"ת)
9 קליפ 01/04/2016 12:38 כמטחווי קשת מהתעשרות פנטסטית!!!
תקנו. בכל כספכם תקנו. ותתעשרו!!! תזהרו מהשמאל המטורף. מחבל רוצח ושוחט יהודים נחשב לגיבור שלהם?? תמכרו את השמאל. תקיאו אותם לעזה!!!
איש שפוי 01/04/2016 16:24 לא מבין שמאל ימין
אבי וסבי ואב סבי הקימו את המדינה בדם ובזיעה. היא מיועדת גם עבור חלאות כמוך. איזה מחבל שחט יהודים? לא שמעתי על זאת. אתה הוזה. כל מחבל או כל מי שיפגע בעם היהודי יטופל בהתאם לפי החוק והסדר. תמכרו את השמאל? מה זה שמאל? למה אתה פונה אליהם שימכרו? מה איתך שרץ ? אתה קונה אותם? גם עגלים כמוך יטופלו בהתאם על ידי העם השפוי(שמאל וימין ומרכז ולמעלה ולמטה) עד שלא נכניס אותך לסדר לא תחדול. רק תזיק. נכון? מה לגבי צבא? זה לא בשבילך. אהה הבנתי.
8 דודי 01/04/2016 11:52 אדון גורביץ היקר אני לא בטוח שהקהל שלך לא מזוכיסט (ל"ת)
7 אורן 01/04/2016 11:12 אני כל הדרך אחרי גורביץ , אומר רק למעלה ולא טועה (ל"ת)
6 אחת שמבינה א 01/04/2016 11:00 מר גורביץ היקר!
עם כל הכבוד על העבודה שאתה משקיע בניתוח טכני, אבל בבקשה תתחיל להתייחס על הפאשלות שלך שאחת מהן היא מניית מזור, ניתחת אותה בחודש פברואר ובבטחון מלא אמרת שתמשיך לרדת ולא מומלצת לקנייה ומאז עלתה 30% בערך, מר גורביץ שלא תבין אותי לא נכון, טעויות יוכלות לקרות פה ושם אפשר להסס לגבי מניה שלא בטוחים בה אבל לא פאשלות גדולות והיו לך לא מעט כאלה. שבת שלום ומבורכת לכולם!
לאובססיבית 01/04/2016 15:30 את במקרה גם החברה הכי טובה של א.ק.??? (ל"ת)
מסתכל מלמעלה 01/04/2016 12:10 מי שלא לומד מהטעויות שלו... לעולם לא יראה אותם
טועה ומטעה... חבל על הזמן... תמיד הוא מגיע ברגע המתאים להראות כמה הוא לו מבין. בדולר טעה בגדול (אמר שיעלה) בנפט טעה בגדול (אמר שירד וכיוונו למטה) אמר שהדאקס בכיוון למעלה (טעה בגדול)... וכן אלאה...
הנסיך הרוסי 01/04/2016 11:56 זה נכון שמנית מזור עלתה מתחילת השנה
אבל קודם ירדה קרוב ל 15% מתחילת השנה ואני חושב שאם אתה קורא או מאזין לאייל גורביץ אז לא מכובד לכתוב בזורה זו על כל אדם מה עוד שאתה מקבל טעויות . עדיף לפעמיים להפנים מאשר לכתוב סיתנה ולאייל תמשיך בשלך אני אוהב לשמוע או לקרוא את שלך יום טוב נ.ב מחזיק הרבה מזור רובוטיקה
לאשה שטן 01/04/2016 11:27 באיזה עזות מצח וחוצפה את מטיפה מוסר כאן.
אני עוקב אחריך וקונה את כל המלצותיך. הפסדתי את כל הוני בגללך ועכשיו לקחתי הלוואות ואני ממשיך להפסיד. נראה כאילו את יודעת ואומרת בכוונה הפוך. אולם, עגל טיפש שכמוך לא יצליח לעשות זאת. את פשוט מטומטמת ושקרנית ולרוע מזלך ומזלנו. כל מה שתעשי יצא הפוך. אני בטוח שזה גם בחייך האישיים. עוד לא נתקלתי בדבר אחד שצדקת. ואת ממשיכה כאילו דבר לא קרה ואנחנו המטומטמים לא נורא אם נמשיך להיות תקועים במגדל ועוד ועוד. שיהיה לך יום נפלא ונעים.
5 ישראל 01/04/2016 10:33 שלום רב. אבקש ניתוח מניית כי טוב פארמה .תודה. (ל"ת)
4 דני 01/04/2016 10:24 גורביץ תנתח בבקשה את מנית אל-על. תודה ושבת שלום. (ל"ת)
3 שורט בדאקס 01/04/2016 10:14 כתבה לא משמעות...............
כתבה ללא משמעות ....לא ציפו לשישי כזה אאאא.............. שבוע חיובי אאאא????
2 אורנה 01/04/2016 09:05 ללכת אחרי גורביץ , אומר רק למעלה, וכרגיל צודק (ל"ת)
1 ואדיק 01/04/2016 08:29 כמה שאתם מנותקים !!!
מי מצלם בחמישי בבוקר ועושה סיכום שבועייייי......... ראיתם איך סגר העולם בחמישי?? תראו תקריסה באסיה היום..... אתם בשלכם........ שבועעע חיובי חחחחחחחח
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש