10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

10:56 באירופה - הדאקס מטפס 0.6%, הקאק עולה 0.4%

10:55 מניית מנדלסון תשתיות בולטת בעלייה של 3.4% במחזור חריג

10:55 הדולר מטפס 0.2% ונסחר סביב 3.53 שקלים

07:52 עליות באסיה - המדד בהונג קונה עולה 1%

07:51 הדולר נסחר ביציבות מול האירו ברמה של 1.194 דולר לאירו

07:51 הנפט נסחר הבוקר בצמוד לרמה של 50 דולר לחבית

16:20 מניית בית שמש השלימה טיסה של יותר מ-30% בשבוע >>

15:05 מניות שנסחרות בשיא: מיטרוניקס, אמות, חילן - צפו בטבלה >>

14:53 הגיעה ליעד: העלאת המלצה לשופרסל ל'תשואת שוק' >>

10:50 מיטב-דש במו"מ לרכישה פעילות הברוקראז' של בנק ירשלים >>

10:20 מנהל הלוקיישנים של "נרקוס" נרצח במקסיקו כשחיפש אתרי צילום לסדרה

08:41 איידיאו: התקשרות בעסקה לרכישת פרוטפוליו נכסי נדל"ן בברלין גרמניה

08:38 חמאס הודיע על פירוק ממשלת הצללים בעזה

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ' מנתח: הראלי בבורסות נעצר השבוע - הזדמנות קניה או איתות מדאיג?

"השבוע קיבלנו סימן ראשון". המנתח הטכני של Bizportal, מתייחס למדדים המובילים, ול-2 מניות בת"א
 |  49
זווית טכנית
Share
מדד ה-S&P500 איבד 0.64% השבוע והדאקס איבד 1%. גורביץ' מתייחס למדדים המובילים וגם ל-2 מניות לבקשת הגולשים.



צילום ועריכה: גילי מייזלר
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

49 תגובות ב-39 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
39 יצחק לוף באנגים 06/04/2016 06:50 אפשר ניתוח של אור סיטי ? (ל"ת)
38 ברוך 27/03/2016 11:06 כפי שאמרתי ביום ראשון ירידות
על תיכחו גורביץ ממש לא קובע אם sp שלו הוא רק יכול להכשיל אתכםכי הוא בעצמו לא יודע מה יקרה
37 שים 26/03/2016 18:41 גורביץ מנתח......
גורביץאם הייתי עושה הפוך מהמלצותיך הייתי עשיר אין לך מושג בכלכלה
אחד מהעם 27/03/2016 03:36 אם זה כל כך פשוט למה אתה לא עושה את זה? (ל"ת)
36 אסף 26/03/2016 16:06 אפשר בבקשה ניתוח לPOT (פוטאש,מחזיקה 10% בכיל)
פוטאש
35 שימקה 26/03/2016 16:05 מניית דלק קבוצה
רציתי לבקש ניתוח של המניה. אני בהפסד כ30% האם זה הזמן לקנות עוד כמות כזאת או לחכות.
34 העושה צדק 26/03/2016 13:41 עושה צדק זה לעשות צדק שלא ייפלו עם ניתוח טכני..........
אם ה"שיטה" הזאת הייתה טובה היו משתמשים בה בבתי השקעות ובבנקים הגדולים בארץ ובעולם. מעניין שאף אחד לא משתמש
יוסף פותר החלמות 26/03/2016 19:29 בדיוק כך ............
לא בנקים ,לא קרנות נאמנות ולא כל בר ידע איך פועלת מערכות מורכבות אי לניאריות רבויות משתנים היחידים שמשתמשים עוד בשיטה הכושלת הזו הם מהמרים במט"ח מכוון שמסחר במט"ח אין שום אינדקציה מסוימת כמו שיש למניות (מאזנים ,מוצרים וכו' ), וסוחרי היום או יותר נכון ממהמרי היום שגם להם אין שום כלי חוץ מניתוח טכני שהוא לא יותר מאשלייה של ידע . ניתוח הטכני הוא לא יותר מאשר צרות דמיוניות בתוך ראשו של המתבונן שבו הוא מנסה למצוא סיבה ומסובב שלא קימת שם .
33 אלפא 26/03/2016 12:14 לגורביץ'
אודה לניתוח משכיל על הסיבות למפולת בשווקי המניות שבאה עלינו לרעה.
יוסף פותר החלמות 26/03/2016 19:50 אתה בטח לא תבין מציורים גרפיים את הסיבה ..........
שוק ההון הוא מערכת כאוטית למערכות כאלה יש נטייה לווסת את עצמם כל כמה זמן (במקרה של שוק ההון לפחות על פי העבר זה מתרחש בממוצע כל 4- 6 שנים ) הקטסטרופה שמתרחשת במערכת למעשה היא דבר חיובי כי עם לא היא לא הייתה יכולה להתפתח בציר הזמן (בדיוק כמו שרפות ביערות שהם נדרשות מהמציאות כדאי לנקות את כל העשבים השוטים שצומחים בהם במהלך השנים ) למערכות כאלה יש התכנסות לממוצע לכן סטטיסטית זה בלתי אפשרי שמערכות כאלה לא הקרסו מידי כמה זמן כדאי להמשיך לצמוח . הבעיה היא שגלל שמערכות כאלה פעולות בצורה רנדומאלית אין שום אפשרות לחזות מתי זה יתרחש בנקודה מסוימת בציר הזמן .למערכות כאלה אין דפוס קבוע של תנועות (תבניות קבועות שחוזרות על עצמם בדיוק באותו זמן ובדיוק מאותה סיבה ) לכן אין אפשרות לחזות אותם בעזרה של שיטה כמו ניתוח הטכני שבמקרה זה שווה בדיוק לניתוח מניות בצורה אסטרולוגית . לכן תמיד תתרחש מפולת (פעם חדה יותר פעם חדה פחות ) ותמיד יקומו כאלה שיסברו אותה בדיעבד אבל לעולם לא ידעו בדיוק את כל הסיבות ואיזה סיבה היא הדומיננטית ביותר .
32 יקי צוקרמן 26/03/2016 11:38 טאואר
אפשר בבקשה ניתוח טכני למניית טאואר?
31 גל 26/03/2016 11:20 אפשר בבקשה ניתוח לפריגו? (ל"ת)
30 גל 26/03/2016 10:20 מבקש ניתוח לפרוטרום ותודה על
כל הכתבות וניתוחים שלך.תודה לעדי על השאלות הנכונות
29 פורים שמח 26/03/2016 10:04 ההזדמנות של אחת ש... להתחפש לגורביץ ! (ל"ת)
28 אסף 26/03/2016 08:28 אשמח לניתוח של מניית בזן. תודה אסף (ל"ת)
27 אבי 25/03/2016 17:45 ניתוח מניית בזן בבקשה (ל"ת)
26 גדעון 25/03/2016 17:18 גורביץ', יש לי הצעה בשבילך
אני יודע שאתה עלול לזלזל בה- כי מי אני... אבל קודם כל שאלה, למה את מודיעין למשל ניתחת בגרף חודשי בלבד ואת פלוריסטם ביומי בלבד. בניתוח של מודיעין שבוע שעבר לא היה ניתן להבין כלום בגרף החודשי. הצעתי היא לך שתנתח מניות היומי ובשבועי, העברה לרזולוציה חודשית בטח ובטח במודיעין לא מאפשרת לקבל מסר ברור ומדויק (דרך אגב הצגת שם בולינגר בחודשי שירידה לבולינגר תחתון היה מתחת לשער 0). מקווה שבקשתי תתקבל. תודה
25 ביזן 25/03/2016 16:46 Alj
נתוח מניה אלון us
24 דניאל 25/03/2016 16:45 אפשר ניתוח של טאואר האם צפויה לרדת עוד (ל"ת)
23 מורן 25/03/2016 16:44 אייל, מניית טאואר בבקשה :-)
אני מושקעת במנייה ורוצה לדעת האם צריך לצאת. כל ההמלצות מדברות על אפסייד משמעותי. מה לעשות? תודה
22 לאייל גורביץ 25/03/2016 15:29 אנא תנתח מנית "ראש המממשלה"...ביבי
אם תצליח אתה גדול....אני חושב שראש ההמשלה לא יכול לקבל החלטות משמעותיות...צדקתי?
ל22 26/03/2016 12:10 שכתב על ראש ההמשלה. את מי הוא ממשיל? אותך?
אתה אפס מאופס ותת אדם ואין לך זכות לשרוץ בארצנו.
21 ליאן 25/03/2016 14:51 רמי לוי יום ראשון תזנק 5 אחוזים...........
קנייה חזקה מאוד
20 אבי גואטה 25/03/2016 14:04 בקשת ניתוח טכני לאפריקה ישראל (ל"ת)
19 דוד 25/03/2016 13:52 טאוור
אייל נא לבצע ניתוח למניה נראה שרק יורדת
18 יוסי 25/03/2016 13:43 בבקשה ניתוח של מניית מטריקס..תודה. (ל"ת)
17 מיטל 25/03/2016 13:15 אלון רבוע כחול אפשר ניתוח? (ל"ת)
16 ברוך 25/03/2016 12:55 ביום ראשון צניחות חופשיות בלי מצנח
העולם כרגע לא יציב בקיצור משוגע לגמריוכך גם בבורסות העולם כולל בתל אביבעדיף לעמוד בצד וליצחוק מאשר להיות בפנים וליבכות
15 יצקו 25/03/2016 12:37 כנסו
צפו להיתרסקות השנה במדדים
14 dru 25/03/2016 12:04 טאואר
דני, לא הבנתי על מה אתה מדבר. עוד לא הבנתי מדוע ניתחו רק את פלוריסטם כשהבחור ביקש גם טאואר? מי יכול להסביר מדוע נותנים למניה המלצות קניה ללא הרף והיא לא זזה.
13 kabeee70 25/03/2016 11:36 בקשת ניתוח טכני לפרוטרום
עדיין מחכה לבקשה הנ"ל . בברכה אברהם
12 העושה צדק 25/03/2016 10:32 יכול להיות גם שיפור של 40 אחוזים ברווח של פוקס.........
בשנת 2016
11 דני 25/03/2016 10:30 טוטאר?
למה עלתה 17% אחרי הסגירה?
10 העושה צדק 25/03/2016 10:27 שבוע הבא דוחות פוקס-תעלה 15 אחוז עד סוף אפריל......
צפי לעליה ברווח הנקי של 25 אחוזים לשנת 2016 לעומת 2015. מי שיקנה יום ראשוןירוויח ומי שלא יקנה יפסיד. חבל שאתה מטעה.
9 ישראל 25/03/2016 09:58 ניתוח לכי טוב פארמה בבקשה. (ל"ת)
8 העושה צדק 25/03/2016 09:51 גורביץ אתה מטעה משקיעים,פוקס עלתה 5 אחוז...........
ממתי ש"ניתחת" אותה. חברה קונים לפי מאזנים ודוחות ולא לפי ציורים.
H&M 25/03/2016 17:13 ל 8
העושה צדק ממש לא מתאים לדבריך בהמשך. במה אתה צודק? האם אתה כלכלן בכיר שמנתח מאזנים ואז קונה? אנא למד אותי להיות כמוך ולהצליח בכל. באשר לציורים..יש כאן מצב להעליב את הכותב. אולי "הציורים" הללו הם תורה גרפית כלכלית שאני ואתה לא מבינים והכותב כן מבין? ואגב, איזה צדק אתה בדיוק עושה במרחב? ואגב, מה זה "ניתחת"? הוא ניתח ואולי צדק קצת יותר או קצת פחות. לא ראיתי הניתוח כיוון שאיני משקיע ב"חברות" כמו פוקס. תן לו את הקרדיט שבסיומו של יום ייצא צודק וחכם. וגם, אי אפשר להיות צודק כל הזמן..אבל אין צורך לפגוע ב"לא צודק". יצא מסובך. לא נורא. לא לעניין? גם לא נורא. ממני שתמיד אומר ועושה שטויות ואני וקהל מאזיני מצליחים בגדול.
7 ניר 25/03/2016 09:33 בקשה לניתוח טכני
מניית PayPal בבקשה!!
6 שרון 25/03/2016 09:25 ניתוח לדלק קבוצה תודה (ל"ת)
5 דביר 25/03/2016 08:58 בקשה לניתוח מניה
אם אפשר בבקשה ניתוח למניית החברה לישראל. תודה.
4 בא 25/03/2016 08:56 הכול יקרה הפוך . (ל"ת)
ההולך 25/03/2016 17:00 לבא
מה יקרה הפוך בהתייחס למה שאמר? לא הבנתי אותך. הסבר לי.
3 בני כרמלי 25/03/2016 07:57 עדי ואייל,חג שמח.בבקשה ניתוח לחלל תקשורת. (ל"ת)
2 בני כרמלי 25/03/2016 07:56 עדי ושי,חג שמח.בבקשה ניתוח לחלל תקשורת (ל"ת)
אסטרונאוט 25/03/2016 10:04 חלל
ברגע שמניית חלל תכנס לגאפ (מרום בו לא היה מסיר לאחר הירידה הגדולה כתוצאה מאובדן הלווין) אזי תטוס למעלה ותסגור את הגאפ הזה.שים לב ואל תרדם.גילוי נאות : מחזיק
1 . 25/03/2016 04:43 ניתוח טכני בולשיט.... חברה קונים לפי מאזניים..סקירה.. (ל"ת)
מצחיק 25/03/2016 19:26 האנליזה מתה . אפשר להחביא פיל במאזנים
אם זה היה נכון ,כל האנליסטים ופרופסרים לכלכלה היו מיליארדרים
יוסף פותר החלמות 27/03/2016 14:10 יפה אמרתה אקרובטיקה חשבונית (ל"ת)
יוסף פותר החלמות 25/03/2016 19:02 גם במאזנים אקרובטיקה חשבונאית ......
מאזנים הם העבר ולא העתיד - ברכישת מניות יש ספיקולציה לכן תיק השקעות צריך להיות מורכב בעיקר ממדדים (אם אתה לא מאורע בחברה ובדקתה אותה אישית מה משקיע מהשורה לא מסוגל כמו למשל וורן באפט ) ועם אתה רוצה לממש את המהמר שבך אפשרפלח קטן של מניות בסכומים קטנים הספיקולטיבי )
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש