10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

10:16 תאת טכנולוגיות: חוזה בשווי של 40 מיליון דולר עם חברת תעופה גדולה >>

10:09 אירונאוטיקס רוכשת את Chassis Plans תמורת 6 מיליון דולר >>

10:05 טראמפ: איראן משתפת פעולה עם צפון קוריאה, הסכם הגרעין לא מוצלח

08:10 מזור חוזרת עם פער חיובי של 4.1%

08:10 טאואר חוזרת עם פער שלילי של 2.3%

08:10 טבע חוזרת עם פער שלילי של 1.2%

22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה צללה >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה בזק של 9% מהשיא, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של הקרן הגדולה בעולם - הנה ההחזקות המרכזיות >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ' מתייחס לכיוון הבורסות: "הסימנים כרגע הם מאוד ברורים" - צפו בראיון

המנתח הטכני של Bizportal מתייחס למדדים המובילים, והחולשה במדד שנחאי - "מכינה מהלך חד"
 |  54
ניתוח טכני
Share

צילום ועריכה: גילי מייזלר




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

54 תגובות ב-38 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
38 אברהם קלי 17/03/2016 11:55 בקשת ניתוח מניה ע"י אייל גןרביץ
אייל שלום רב ,אני מחזיק את מנית פרוטרום ,אבקש לנתח אותה .האם יש לה עתיד לגבהים גדולים יותר . תודה . אברהם .
37 יוסי 13/03/2016 11:17 אפשר ניתוח של טאואר תודה (ל"ת)
36 עמית 12/03/2016 23:35 שלום אייל, אפשר בבקשה ניתוח של אלון רבוע כחול? (ל"ת)
35 סימיקו 12/03/2016 21:40 היי אפשר לנתח את סלקום ? (ל"ת)
34 בוגלולו 12/03/2016 14:11 אייל הגדול
אולי פעם אחת ולתמיד, תנתח את בזק המניה הכי מסובכת במניות המעוף, קיבלתי סחרחורת מימנה ביום חמישי מעליה של 3.5% לירידה של יותר מ2.5% במחזור ענק, אם תקלע בניתוח אז באמת אתה ענק, גם אם תגיד שאתה לא מבין במניה הזאת אקבל אותה בהבנה, תודה אייל
33 אלי 12/03/2016 13:55 תודה אייל
ניתוח קצר וקולע על אופקו, היות והמניה עלתה בארה"ב ב2.63% אז אני לא מוכר
32 מינתחת פוסטמורטום 11/03/2016 21:37 תגידו לי מה היה ואגיד לכם מה היה.
מספיק עם זה. לפני העליות אמרת שאנו לפני תחתית יותר עמוקה ויותר חזקה. ככה עושים ניתוח; אם רואים ירידות אז אומרים ימשיכן ירידות. אם רואים עליות אז אומרים ימשיכו עליות. בין לבין אומרים שהכיוון לא ברור. מנתחים אלק.
31 אופיר 11/03/2016 21:19 אין לגורביץ בעיה לשנות את דעתו ב180 מעלות בהתאם למגמה
קודם כל הלוואי שהשוק יתנהג כפי שגורביץ אומר אבל גורביץ עשה לו מנהג קבוע להצטרף למגמה. תמיד הוא צודק שהוא מנתח את מה שכבר היה "הוא גאון"
1 15/03/2016 11:37 זה חלק מהשיטה של ניתוח הטכני ....
לשנות את הדעת על פי המגמה מכוון שמגרפים אסטרולוגים של ניתוח טכני אין אפשרות לדעת דבר לגבי העתיד . לכן בשיטה זו של שינוי הדעה לפי המגמה יש הסתברות לא רעה להצליח .
30 אמיר 11/03/2016 18:43 אפשר בבקשה ניתוח למניית פוקס? (ל"ת)
אלין 11/03/2016 20:48 קודם כל שינתח את עצמו,מיהו בכלל שינתח את פוקס?.......
מה הוא יגיד תמיכה באיזור 50 שקלים ומ70 שקלים זאת קניה?, עזבו אותכם ממנו
איתן 11/03/2016 20:39 אני יכול לעזור לך
ב- 4 החודשים המניה מתכנסת בתחום שהופך להיות יותר צר עם הזמן. אחזקה שלה כרגע היא סתמית, אין מגמה ברורה וכל קנייה תהיה משעממת עד לפריצת 6000
29 אין על גורביץ 11/03/2016 17:38 95% צודק בכל מה שהוא אומר
5% זה הפתעות שלא ניתן לצפות בניתוח טכני ולכל המפקפקים אף אחד לא מכריח אותכם להקשיב לו
יש עליו 12/03/2016 16:49 אני מכיר אחת מביאה 95.1% ומנצחת אותו.
בכל מקרה אייל מסוגל ליותר ומסוגל להיות צודק ב105.67% בקלי קלות.אז תעביר ל\ו את המסר שלא יפדח ויתן גז מצויינות כמו שהוא באמת שווה
יוסף פותר החלמות 12/03/2016 14:00 גורביץ יקבל ציון ברייר גובה (גרוע) במקרה שנבחן אותו....
לאורך זמן שהחזאי אומר בטלויזיה שיש סיכוי לגשם בסוכות יכול להיות שהוא צודק יכול להיות שלא .בשני המקרים הוא צודק לכן בכל זאת במדע המטרואולוגיה צריך למדוד את האמינות של החזאיים . ציון ברייר הוא בדיוק המדד שמודד ומקטלג את טיב המטרואולוגים . מטרואולוג טוב מקבל ציון ברייר נמוך . כאמור עם חזאי אומר שיש 30 אחוז לגשם ביום שישי בתוך ההכרזה הזו נמצאת הכרזה נוספת שיש 70 אחוז סיכוי שלא היה גשם ביום שישי . הציון מחשב את זה כך : אם יורד גשם החזאי מקבל הערה רעה של 70 אחוז מ ה 70 אחוז שזה 49 אחוז . אם לא יורד גשם הוא מקבל הערה רעה של 30 אחוז מה -30 אחוז שזה 9 אחוז . הרעיון מאחורי דירוג זה הוא לדרג את החזאיים שמצלחים בתחזיות ואת החזאים שנכשלים בהם כאמור חזאי טוב הוא עם ציון ברייר נמוך . חזאי שיגיד היה גשם בהסתברות של 100 אחוז ותמיד יצדק יקבל ציון ברייר של 0 אחוז .גורביץ יקבל במבחן זה ציון גבוה (שזה גרוע ולא יותר חכם מהטלת מטבע).
יוסף פותר החלמות 12/03/2016 19:23 אבל גורביץ הולך עם המגמה ...........
הבעייה עם החיזוי זה שגם עם אין לנו שום מוסג במטרואולוגיה ואנו נלך עם המגמה (כמו גורביץ) ונחזה ב 100 אחוז שיורד גשם אחרי יום גשום , ושיש סיכוי ל 0 אחוז שירד גשם אחרי יום ללא גשם . עם נרשום את התוצאה במרוצת חודש של חורף ישראלי (בחודש הקיץ כל אחד יכול להיות חזאי ) יש הסתברות גבוה מאוד שאנו נקבל ציון ברייר לא רע בכלל . כלל זה היה נכון גם בחיזוי שוק ההון עם נחזה את שוק ההון בהתאם למגמה זאת אומרת כאשר המגמה חיובית בשוק ההון אנו נחזה שלמחרת שהיו עליות במדדים בשוק ההון ובזמן מגמה שלילית אנו נחזה שהיו ירידות במדדים בשוק ההון ונציב את התוצאות בטבלה יש סבירות גבוה מאוד שהציון שלנו היה גבוה . ועם נוסיף לזה את הלוקיגה העמומה של החוזים בשוק ההון זאת אומרת : "המדד כן נסוג עד לנקודה טכנית זו, מעביר מסר שמגמת העלייה קצרת הטווח תמה וכעת יש לצפות לדשדוש ותנודתיות גבוהה בפרק זמן זה "ציטוט נוסף : כל המסקנות אליהן הגעתי בחודשים האחרונים היו חיוביות (מכוון שהמנתח נוהג ללכת עם המגמה ) . בסופו של דבר, כל ירידה התבררה כזמנית - אפיזודה חולפת במגמת עלייה ארוכת טווח.
28 גבי 11/03/2016 17:35 יש לכם טעות בכתבה
ניתחתם את מחיר חבית נפט וכתבתם שזה מדד נפט וגז בארץ
27 גבי 11/03/2016 17:24 אפשר בבקשה ניתוח למודיעין יהש? (ל"ת)
26 אמיר 11/03/2016 16:54 כל הכבוד, ניתוח מקצועי -אייל מדגיש
בכל פעם שהכיוון למעלה בהתכלות לטווח ארוך מיום. ובינתיים באמת קולע בניגוד למר מאיר ברק שמפספס בענק.
א 11/03/2016 18:48 כבודו של אייל במקומו מונח. ומותר לך לשבחו.
אין לך זכות לכתוב כך על ברק. איני מכיר ומעולם לא נפגשתי לא עם אייל ולא עם ברק. נ.ב: למד כלל בחיים חבריקו. אל תעלה ותהלל אדם על ידי הקטנתו של אדם אחר. גם אם רצית טוב. הרי פיספסת את מטרתך.
יוסף פותר החלמות 12/03/2016 14:53 גם גורביץ וגם ברק מפספסים ......
מכוון ששניהם משתמשים באותו שיטה ובאותו דרך של ניתוח טכני ששווה לנחוש רנדומלי .
25 אלוף מיל' 11/03/2016 16:18 ל 7. 12. 15. 18. 20.
בהצלחה עם עלייתך בדרגה כמו גדול. בעצם כבר גדול מאד. לא מספיק נתת?
אל"מ 7.12.15.18.20 11/03/2016 17:22 לאלוף גבי מפקדנו וחברנו.
תודה. יש עוד כוח בגיל כה צעיר(53)להמשיך לטחון 50+ ימים בשנה. בכל מקרה כייף לתת גיבוי לצעירים הנפלאים שלנו. המשובחים שבמשובחים. יש לעם היושב בציון על מי לסמוך..
24 רון 11/03/2016 16:18 המגישה
כל כך סקסית המגישה !
23 1957.89 11/03/2016 16:03 1957.89 (ל"ת)
22 רפולי 11/03/2016 14:50 שאלה לאייל - ניתוח של "פלוריסטם" בבקשה.
האם ימשכו העליות שם ? - אחרי תקופת ירידות חדה.
21 מרשל 11/03/2016 14:33 לאייל
האם הדברים המאד ברורים שכתבת היום מקבילים לאלו שנכתבו ב20 אחוז למעלה במילים חתומים ועוד מילות קיבוע תחתיות?
20 חבל מאד 11/03/2016 13:30 המשך
אמש כתב האתר במילותיו (הלעיתים משונות) אך בצדק : "הדרמה בעיצומה. שנוי כיוון אלים. מדד הדאקס פתאום צלל. נגמרה התחמושת. בזוקה ענקית נשלפה. השווקים בטרוף וסגירה צורמת. אז איך אפשר לאחר משפט כזה לראות ולא להאמין את מה שקורה כרגע בשווקים..כרגע..כרגע..
חושב 11/03/2016 16:41 למה אתם לא כותבים את דעתכם על השוק בתור של שלמה גרינברג
אין לכם אומץ?א(100)כרמית(100) וכו'..
כרמית 11/03/2016 18:41 לחושב. אני מעבירה דברי חברי אליך מכובדי.
1חברי אמיצים מאד. 2.חברי עמדו בתור לגרינברג וקשה להם להתקבל שם. 3.האם פחות מכובד לכתוב אצל אייל. אמנם צעיר מגרינברג אבל ממש לא פחות מבין וחכם ממנו. 4.חברי ניסו פעם פעמיים להיכנס לשם. ומשום מה מר גרינברג קצת נבהל. לא מבינים למה . אינם נושכים. יש להם השערות למה. הוא ביקש די לא בעדינות להבטיח לו לא לכתוב שם. וחברי די ממושמעים. 5. בכינוס חרום שערכו חברי בנושא הועלתה השערה שהסיבה הייתה "שפיכת ידע" בזעיר אנפיו בנושאים כמו כלכלה ורפואה. הם הבינו שהמכובד גרינברג אינו יכול/רוצה להתמודד עם רמה זאת. 6. חברי מאד מעריכים את האיש, ידיעותיו ופועלו. פנה אליו אולי יסכים לדבר עם אנשים פשוטים שכמותם...ואני רק מנהלת לישכתם. איני נוהגת להביע דעתי .רק מעבירה לעיתים מסרים. נ.ב: כעס עליהם שדיברו עימו על מכירת אפל (הבייבי שלו)ב135וכניסה לשורט מסיבי. עד כאן.
יוסף פותר החלמות 12/03/2016 19:31 אייל רחוק כמזרח ומערב מלהיות גרינברג .....
שלמה גרינברג הוא אחד שמבין בשוק ההון בוחן אותו בניתוח חברות וביקושים והמלצות לתעודות סל ומניות ותחזיות פונדמנטל (שגם הם יש הרבה חסרונות אבל עדיין זה לא הטלת מטבע ) לאומתו גורביץ משתמש בשיטה ששווה להטלת מטבע ולא נותן שום אינפורמציה לקוראים מעבר למה שהם יודעים מלכתחילה חוץ מנסיון למכור את תוכנת הבורסהבלוף והקורסים בהאסטרולוגים שלו .
19 וגם צנוע. בינתיים 11/03/2016 13:29 ראיתי בפורומים /קבוצות כאלה שזלזלים בו, הבחור פשוט תותח
לפחות פגע בולה בולה. שאפו
זלזלים 11/03/2016 14:41 בולה בולה
מה לחכמים אי אפשר לבקש שיכתבו שבחים?
18 חבל מאד 11/03/2016 13:12 המשך. נפלאות הדאקס.
אמש במאמץ רב סגרו המסחר במינוס 2.3%. הפוטסי מינוס 3.3%. מדוע לא חטפו סחורה אמש בירידות מה עוד שקיבלו בשורות מדראגי? מה ניזכרו הבוקר שיש סחורה "טובה וזולה" וצריך לחטוף מכל הבא ליד. מוזר.
17 זאב 11/03/2016 13:10 תעודות סל
ברשותי תעודות סל : XT XTN IYT אם יש אפשרות לבדוק את האיתנות של התעודות .היה לי תעודה GVT שהתפרקה . תודה זאב
16 4yc 11/03/2016 13:07 האם אני טועה ?
שלום רב. אני רואה ב s&p נקודות שיא ושפל יורדות... לי נראה שהמדד התחיל מגמת ירידה, גם אם יפרוץ את אזור ה-2000 נק'. מה דעתכם?
15 חבל מאד 11/03/2016 13:07 המשך
גם אמש נידחפו החוזים בהיסטריה גם מתוך ציפיה דרוכה ל"בשורות המצויינות של דראגי". מיותר לציין שהשוק האמריקאי סיים רחוק מנקודת על של החוזים. הגדיל לעשות הדאקס הגרמני(שעד היום איני מבין מדוע עוקב בדבקות אחר החוזים והמסחר של ארה"ב) וסיים את המסחר בנמוך יומי בהפרש נגיעה של6% מהגבוה יומי. נפלאות דרכי הבורסות. ההמשך ברור וידוע.
14 חרטטוני 11/03/2016 12:48 איזה כיף לו שהכל כל כך ברור לו (ל"ת)
13 רועי 11/03/2016 12:20 הסימנים מאוד ברורים מפולת אדירה בפתח (ל"ת)
12 חבל מאד 11/03/2016 11:49 המשך
הבוקר בשעה 11:47:36AM בדיוק נגענו בנקודת האל חזור(גם ספרו המצויין של רונן ברגמן)
11 ליאור 11/03/2016 11:40 גורביץ אתה פשוט לא
מפסיק לטעות שזה מדהים!!!!!
10 ואדים 11/03/2016 11:08 למה לצלם בחמישי בבוקר.... ולשדר בשישי בבוקר ועוד דראגי (ל"ת)
צילמו הבוקר 11/03/2016 14:38 כמו גדולים כשראו את החוזים.
להפיק כזאת כתבה שמבחינה טכנית לוקח 3 דקות הפקה. אעלק הפקה.
9 השואל 11/03/2016 11:00 אייל היה לך פעם משקפיים,איפה הם? (ל"ת)
8 מעריץ גורביץ 11/03/2016 10:43 כל הכבוד גורביץ . מרוויח אחר העצות של הרבה כסף
כול כולי כרגע בבורסה הולך אחריך כל הדרך , את חזק מאוד!!! חיות כל הפרשנים שאומרים שהבורסה תרד
מעריץ מעריץ 11/03/2016 14:36 זה בסדר
אבל טיפש ועילג ולא משנה מילים כל שבוע. לא הייתי רותה מעריצים שכאלו שמרוויח כל הזמן לפי דברי אייל. כול כולך כיל במקרה?
7 אבל חבל מאד 11/03/2016 10:33 אבל חבל מאד מאד
אבל חבל מאד מאד מאד
6 הרצל 11/03/2016 09:39 בת ים
תודה לכם!
5 אנטי טכני 11/03/2016 09:29 שם כסף שהוא לא מרוויח (ל"ת)
4 אריאל שרון 11/03/2016 09:05 ל bizportal - הסרט מנגן 2 שניות ונעצר (ל"ת)
יצחק 11/03/2016 17:21 ממש לא!!! הבעיה אצלך!! (ל"ת)
3 אמיר 11/03/2016 08:44 למה סרטון כתבה כתובה יותר נח (ל"ת)
2 מכוון שהנפט בכוון 11/03/2016 08:36 כל מחירי האנרגיה יעלו
משמעותית אנרגיה גורם חזק ומשפיע על. כלכלות עולם נפילתו היתה טעות ההיצע יקטן הביקוש יעלה מסקנה למעלה למעלה...