ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

גורביץ' מתייחס לכיוון הבורסות: "הסימנים כרגע הם מאוד ברורים" - צפו בראיון

המנתח הטכני של Bizportal מתייחס למדדים המובילים, והחולשה במדד שנחאי - "מכינה מהלך חד"

צילום ועריכה: גילי מייזלר
תגובות לכתבה(54):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 38.
    בקשת ניתוח מניה ע"י אייל גןרביץ
    אברהם קלי 17/03/2016 11:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל שלום רב ,אני מחזיק את מנית פרוטרום ,אבקש לנתח אותה .האם יש לה עתיד לגבהים גדולים יותר . תודה . אברהם .
    סגור
  • 37.
    אפשר ניתוח של טאואר תודה (ל"ת)
    יוסי 13/03/2016 11:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    שלום אייל, אפשר בבקשה ניתוח של אלון רבוע כחול? (ל"ת)
    עמית 12/03/2016 23:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    היי אפשר לנתח את סלקום ? (ל"ת)
    סימיקו 12/03/2016 21:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    אייל הגדול
    בוגלולו 12/03/2016 14:11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אולי פעם אחת ולתמיד, תנתח את בזק המניה הכי מסובכת במניות המעוף, קיבלתי סחרחורת מימנה ביום חמישי מעליה של 3.5% לירידה של יותר מ2.5% במחזור ענק, אם תקלע בניתוח אז באמת אתה ענק, גם אם תגיד שאתה לא מבין במניה הזאת אקבל אותה בהבנה, תודה אייל
    סגור
  • 33.
    תודה אייל
    אלי 12/03/2016 13:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ניתוח קצר וקולע על אופקו, היות והמניה עלתה בארה"ב ב2.63% אז אני לא מוכר
    סגור
  • 32.
    תגידו לי מה היה ואגיד לכם מה היה.
    מינתחת פוסטמורטום 11/03/2016 21:37
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מספיק עם זה. לפני העליות אמרת שאנו לפני תחתית יותר עמוקה ויותר חזקה. ככה עושים ניתוח; אם רואים ירידות אז אומרים ימשיכן ירידות. אם רואים עליות אז אומרים ימשיכו עליות. בין לבין אומרים שהכיוון לא ברור. מנתחים אלק.
    סגור
  • 31.
    אין לגורביץ בעיה לשנות את דעתו ב180 מעלות בהתאם למגמה
    אופיר 11/03/2016 21:19
    הגב לתגובה זו
    5 0
    קודם כל הלוואי שהשוק יתנהג כפי שגורביץ אומר אבל גורביץ עשה לו מנהג קבוע להצטרף למגמה. תמיד הוא צודק שהוא מנתח את מה שכבר היה "הוא גאון"
    סגור
  • זה חלק מהשיטה של ניתוח הטכני ....
    1 15/03/2016 11:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשנות את הדעת על פי המגמה מכוון שמגרפים אסטרולוגים של ניתוח טכני אין אפשרות לדעת דבר לגבי העתיד . לכן בשיטה זו של שינוי הדעה לפי המגמה יש הסתברות לא רעה להצליח .
    סגור
  • 30.
    אפשר בבקשה ניתוח למניית פוקס? (ל"ת)
    אמיר 11/03/2016 18:43
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • טען עוד
  • קודם כל שינתח את עצמו,מיהו בכלל שינתח את פוקס?.......
    אלין 11/03/2016 20:48
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מה הוא יגיד תמיכה באיזור 50 שקלים ומ70 שקלים זאת קניה?, עזבו אותכם ממנו
    סגור
  • אני יכול לעזור לך
    איתן 11/03/2016 20:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ב- 4 החודשים המניה מתכנסת בתחום שהופך להיות יותר צר עם הזמן. אחזקה שלה כרגע היא סתמית, אין מגמה ברורה וכל קנייה תהיה משעממת עד לפריצת 6000
    סגור
  • 29.
    95% צודק בכל מה שהוא אומר
    אין על גורביץ 11/03/2016 17:38
    הגב לתגובה זו
    0 7
    5% זה הפתעות שלא ניתן לצפות בניתוח טכני ולכל המפקפקים אף אחד לא מכריח אותכם להקשיב לו
    סגור
  • אני מכיר אחת מביאה 95.1% ומנצחת אותו.
    יש עליו 12/03/2016 16:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בכל מקרה אייל מסוגל ליותר ומסוגל להיות צודק ב105.67% בקלי קלות.אז תעביר ל\ו את המסר שלא יפדח ויתן גז מצויינות כמו שהוא באמת שווה
    סגור
  • גורביץ יקבל ציון ברייר גובה (גרוע) במקרה שנבחן אותו....
    יוסף פותר החלמות 12/03/2016 14:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאורך זמן שהחזאי אומר בטלויזיה שיש סיכוי לגשם בסוכות יכול להיות שהוא צודק יכול להיות שלא .בשני המקרים הוא צודק לכן בכל זאת במדע המטרואולוגיה צריך למדוד את האמינות של החזאיים . ציון ברייר הוא בדיוק המדד שמודד ומקטלג את טיב המטרואולוגים . מטרואולוג טוב מקבל ציון ברייר נמוך . כאמור עם חזאי אומר שיש 30 אחוז לגשם ביום שישי בתוך ההכרזה הזו נמצאת הכרזה נוספת שיש 70 אחוז סיכוי שלא היה גשם ביום שישי . הציון מחשב את זה כך : אם יורד גשם החזאי מקבל הערה רעה של 70 אחוז מ ה 70 אחוז שזה 49 אחוז . אם לא יורד גשם הוא מקבל הערה רעה של 30 אחוז מה -30 אחוז שזה 9 אחוז . הרעיון מאחורי דירוג זה הוא לדרג את החזאיים שמצלחים בתחזיות ואת החזאים שנכשלים בהם כאמור חזאי טוב הוא עם ציון ברייר נמוך . חזאי שיגיד היה גשם בהסתברות של 100 אחוז ותמיד יצדק יקבל ציון ברייר של 0 אחוז .גורביץ יקבל במבחן זה ציון גבוה (שזה גרוע ולא יותר חכם מהטלת מטבע).
    סגור
  • אבל גורביץ הולך עם המגמה ...........
    יוסף פותר החלמות 12/03/2016 19:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבעייה עם החיזוי זה שגם עם אין לנו שום מוסג במטרואולוגיה ואנו נלך עם המגמה (כמו גורביץ) ונחזה ב 100 אחוז שיורד גשם אחרי יום גשום , ושיש סיכוי ל 0 אחוז שירד גשם אחרי יום ללא גשם . עם נרשום את התוצאה במרוצת חודש של חורף ישראלי (בחודש הקיץ כל אחד יכול להיות חזאי ) יש הסתברות גבוה מאוד שאנו נקבל ציון ברייר לא רע בכלל . כלל זה היה נכון גם בחיזוי שוק ההון עם נחזה את שוק ההון בהתאם למגמה זאת אומרת כאשר המגמה חיובית בשוק ההון אנו נחזה שלמחרת שהיו עליות במדדים בשוק ההון ובזמן מגמה שלילית אנו נחזה שהיו ירידות במדדים בשוק ההון ונציב את התוצאות בטבלה יש סבירות גבוה מאוד שהציון שלנו היה גבוה . ועם נוסיף לזה את הלוקיגה העמומה של החוזים בשוק ההון זאת אומרת : "המדד כן נסוג עד לנקודה טכנית זו, מעביר מסר שמגמת העלייה קצרת הטווח תמה וכעת יש לצפות לדשדוש ותנודתיות גבוהה בפרק זמן זה "ציטוט נוסף : כל המסקנות אליהן הגעתי בחודשים האחרונים היו חיוביות (מכוון שהמנתח נוהג ללכת עם המגמה ) . בסופו של דבר, כל ירידה התבררה כזמנית - אפיזודה חולפת במגמת עלייה ארוכת טווח.
    סגור
  • 28.
    יש לכם טעות בכתבה
    גבי 11/03/2016 17:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניתחתם את מחיר חבית נפט וכתבתם שזה מדד נפט וגז בארץ
    סגור
  • 27.
    אפשר בבקשה ניתוח למודיעין יהש? (ל"ת)
    גבי 11/03/2016 17:24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 26.
    כל הכבוד, ניתוח מקצועי -אייל מדגיש
    אמיר 11/03/2016 16:54
    הגב לתגובה זו
    3 5
    בכל פעם שהכיוון למעלה בהתכלות לטווח ארוך מיום. ובינתיים באמת קולע בניגוד למר מאיר ברק שמפספס בענק.
    סגור
  • כבודו של אייל במקומו מונח. ומותר לך לשבחו.
    א 11/03/2016 18:48
    הגב לתגובה זו
    24 1
    אין לך זכות לכתוב כך על ברק. איני מכיר ומעולם לא נפגשתי לא עם אייל ולא עם ברק. נ.ב: למד כלל בחיים חבריקו. אל תעלה ותהלל אדם על ידי הקטנתו של אדם אחר. גם אם רצית טוב. הרי פיספסת את מטרתך.
    סגור
  • גם גורביץ וגם ברק מפספסים ......
    יוסף פותר החלמות 12/03/2016 14:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכוון ששניהם משתמשים באותו שיטה ובאותו דרך של ניתוח טכני ששווה לנחוש רנדומלי .
    סגור
  • 25.
    ל 7. 12. 15. 18. 20.
    אלוף מיל' 11/03/2016 16:18
    הגב לתגובה זו
    16 1
    בהצלחה עם עלייתך בדרגה כמו גדול. בעצם כבר גדול מאד. לא מספיק נתת?
    סגור
  • לאלוף גבי מפקדנו וחברנו.
    אל"מ 7.12.15.18.20 11/03/2016 17:22
    הגב לתגובה זו
    21 0
    תודה. יש עוד כוח בגיל כה צעיר(53)להמשיך לטחון 50+ ימים בשנה. בכל מקרה כייף לתת גיבוי לצעירים הנפלאים שלנו. המשובחים שבמשובחים. יש לעם היושב בציון על מי לסמוך..
    סגור
  • 24.
    המגישה
    רון 11/03/2016 16:18
    הגב לתגובה זו
    2 5
    כל כך סקסית המגישה !
    סגור
  • 23.
    1957.89 (ל"ת)
    1957.89 11/03/2016 16:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 22.
    שאלה לאייל - ניתוח של "פלוריסטם" בבקשה.
    רפולי 11/03/2016 14:50
    הגב לתגובה זו
    3 2
    האם ימשכו העליות שם ? - אחרי תקופת ירידות חדה.
    סגור
  • 21.
    לאייל
    מרשל 11/03/2016 14:33
    הגב לתגובה זו
    11 3
    האם הדברים המאד ברורים שכתבת היום מקבילים לאלו שנכתבו ב20 אחוז למעלה במילים חתומים ועוד מילות קיבוע תחתיות?
    סגור
  • 20.
    המשך
    חבל מאד 11/03/2016 13:30
    הגב לתגובה זו
    16 2
    אמש כתב האתר במילותיו (הלעיתים משונות) אך בצדק : "הדרמה בעיצומה. שנוי כיוון אלים. מדד הדאקס פתאום צלל. נגמרה התחמושת. בזוקה ענקית נשלפה. השווקים בטרוף וסגירה צורמת. אז איך אפשר לאחר משפט כזה לראות ולא להאמין את מה שקורה כרגע בשווקים..כרגע..כרגע..
    סגור
  • למה אתם לא כותבים את דעתכם על השוק בתור של שלמה גרינברג
    חושב 11/03/2016 16:41
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אין לכם אומץ?א(100)כרמית(100) וכו'..
    סגור
  • לחושב. אני מעבירה דברי חברי אליך מכובדי.
    כרמית 11/03/2016 18:41
    הגב לתגובה זו
    18 0
    1חברי אמיצים מאד. 2.חברי עמדו בתור לגרינברג וקשה להם להתקבל שם. 3.האם פחות מכובד לכתוב אצל אייל. אמנם צעיר מגרינברג אבל ממש לא פחות מבין וחכם ממנו. 4.חברי ניסו פעם פעמיים להיכנס לשם. ומשום מה מר גרינברג קצת נבהל. לא מבינים למה . אינם נושכים. יש להם השערות למה. הוא ביקש די לא בעדינות להבטיח לו לא לכתוב שם. וחברי די ממושמעים. 5. בכינוס חרום שערכו חברי בנושא הועלתה השערה שהסיבה הייתה "שפיכת ידע" בזעיר אנפיו בנושאים כמו כלכלה ורפואה. הם הבינו שהמכובד גרינברג אינו יכול/רוצה להתמודד עם רמה זאת. 6. חברי מאד מעריכים את האיש, ידיעותיו ופועלו. פנה אליו אולי יסכים לדבר עם אנשים פשוטים שכמותם...ואני רק מנהלת לישכתם. איני נוהגת להביע דעתי .רק מעבירה לעיתים מסרים. נ.ב: כעס עליהם שדיברו עימו על מכירת אפל (הבייבי שלו)ב135וכניסה לשורט מסיבי. עד כאן.
    סגור
  • אייל רחוק כמזרח ומערב מלהיות גרינברג .....
    יוסף פותר החלמות 12/03/2016 19:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלמה גרינברג הוא אחד שמבין בשוק ההון בוחן אותו בניתוח חברות וביקושים והמלצות לתעודות סל ומניות ותחזיות פונדמנטל (שגם הם יש הרבה חסרונות אבל עדיין זה לא הטלת מטבע ) לאומתו גורביץ משתמש בשיטה ששווה להטלת מטבע ולא נותן שום אינפורמציה לקוראים מעבר למה שהם יודעים מלכתחילה חוץ מנסיון למכור את תוכנת הבורסהבלוף והקורסים בהאסטרולוגים שלו .
    סגור
  • 19.
    ראיתי בפורומים /קבוצות כאלה שזלזלים בו, הבחור פשוט תותח
    וגם צנוע. בינתיים 11/03/2016 13:29
    הגב לתגובה זו
    1 9
    לפחות פגע בולה בולה. שאפו
    סגור
  • בולה בולה
    זלזלים 11/03/2016 14:41
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מה לחכמים אי אפשר לבקש שיכתבו שבחים?
    סגור
  • 18.
    המשך. נפלאות הדאקס.
    חבל מאד 11/03/2016 13:12
    הגב לתגובה זו
    18 1
    אמש במאמץ רב סגרו המסחר במינוס 2.3%. הפוטסי מינוס 3.3%. מדוע לא חטפו סחורה אמש בירידות מה עוד שקיבלו בשורות מדראגי? מה ניזכרו הבוקר שיש סחורה "טובה וזולה" וצריך לחטוף מכל הבא ליד. מוזר.
    סגור
  • 17.
    תעודות סל
    זאב 11/03/2016 13:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ברשותי תעודות סל : XT XTN IYT אם יש אפשרות לבדוק את האיתנות של התעודות .היה לי תעודה GVT שהתפרקה . תודה זאב
    סגור
  • 16.
    האם אני טועה ?
    4yc 11/03/2016 13:07
    הגב לתגובה זו
    5 1
    שלום רב. אני רואה ב s&p נקודות שיא ושפל יורדות... לי נראה שהמדד התחיל מגמת ירידה, גם אם יפרוץ את אזור ה-2000 נק'. מה דעתכם?
    סגור
  • 15.
    המשך
    חבל מאד 11/03/2016 13:07
    הגב לתגובה זו
    10 1
    גם אמש נידחפו החוזים בהיסטריה גם מתוך ציפיה דרוכה ל"בשורות המצויינות של דראגי". מיותר לציין שהשוק האמריקאי סיים רחוק מנקודת על של החוזים. הגדיל לעשות הדאקס הגרמני(שעד היום איני מבין מדוע עוקב בדבקות אחר החוזים והמסחר של ארה"ב) וסיים את המסחר בנמוך יומי בהפרש נגיעה של6% מהגבוה יומי. נפלאות דרכי הבורסות. ההמשך ברור וידוע.
    סגור
  • 14.
    איזה כיף לו שהכל כל כך ברור לו (ל"ת)
    חרטטוני 11/03/2016 12:48
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 13.
    הסימנים מאוד ברורים מפולת אדירה בפתח (ל"ת)
    רועי 11/03/2016 12:20
    הגב לתגובה זו
    10 3
    סגור
  • 12.
    המשך
    חבל מאד 11/03/2016 11:49
    הגב לתגובה זו
    16 2
    הבוקר בשעה 11:47:36AM בדיוק נגענו בנקודת האל חזור(גם ספרו המצויין של רונן ברגמן)
    סגור
  • 11.
    גורביץ אתה פשוט לא
    ליאור 11/03/2016 11:40
    הגב לתגובה זו
    12 1
    מפסיק לטעות שזה מדהים!!!!!
    סגור
  • 10.
    למה לצלם בחמישי בבוקר.... ולשדר בשישי בבוקר ועוד דראגי (ל"ת)
    ואדים 11/03/2016 11:08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • כמו גדולים כשראו את החוזים.
    צילמו הבוקר 11/03/2016 14:38
    הגב לתגובה זו
    6 0
    להפיק כזאת כתבה שמבחינה טכנית לוקח 3 דקות הפקה. אעלק הפקה.
    סגור
  • 9.
    אייל היה לך פעם משקפיים,איפה הם? (ל"ת)
    השואל 11/03/2016 11:00
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 8.
    כל הכבוד גורביץ . מרוויח אחר העצות של הרבה כסף
    מעריץ גורביץ 11/03/2016 10:43
    הגב לתגובה זו
    0 9
    כול כולי כרגע בבורסה הולך אחריך כל הדרך , את חזק מאוד!!! חיות כל הפרשנים שאומרים שהבורסה תרד
    סגור
  • זה בסדר
    מעריץ מעריץ 11/03/2016 14:36
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אבל טיפש ועילג ולא משנה מילים כל שבוע. לא הייתי רותה מעריצים שכאלו שמרוויח כל הזמן לפי דברי אייל. כול כולך כיל במקרה?
    סגור
  • 7.
    אבל חבל מאד מאד
    אבל חבל מאד 11/03/2016 10:33
    הגב לתגובה זו
    15 2
    אבל חבל מאד מאד מאד
    סגור
  • 6.
    בת ים
    הרצל 11/03/2016 09:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תודה לכם!
    סגור
  • 5.
    שם כסף שהוא לא מרוויח (ל"ת)
    אנטי טכני 11/03/2016 09:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 4.
    ל bizportal - הסרט מנגן 2 שניות ונעצר (ל"ת)
    אריאל שרון 11/03/2016 09:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • ממש לא!!! הבעיה אצלך!! (ל"ת)
    יצחק 11/03/2016 17:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    למה סרטון כתבה כתובה יותר נח (ל"ת)
    אמיר 11/03/2016 08:44
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 2.
    כל מחירי האנרגיה יעלו