22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה צללה >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה בזק של 9% מהשיא, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של הקרן הגדולה בעולם - הנה ההחזקות המרכזיות >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ': "ה-S&P500 שבר רמה חשובה", מדד הגז-נפט בת"א מתקרב למהלך חד

המנתח הטכני של Bizportal, עם הכיוון של המדדים המובילים ו-2 מניות בתל אביב - צפו בניתוח
 |  39
ניתוח טכני
Share

צילום ועריכה: גילי מייזלר




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

39 תגובות ב-24 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
24 אליהו 08/03/2016 15:02 ניתוח טכני
בבקשה מניית אבנר
23 איבגי 06/03/2016 18:55 IBOVESPA ברזיל
אייל שלום! בבקשה כמה מילים על מדד ברזילאי האם מצא תחתית? תודה מראש.
22 המקצוען 05/03/2016 20:50 יום שלישי תחל המפולת (ל"ת)
רמי 05/03/2016 21:26 אתה
מטומטם נגמרה המפולת תפנים כבר אבל אים תמשיך להגיד מפולת במשך שמונה שנים רצוף כול יום בסוף תהיה צודק
21 עוז קהימקר 05/03/2016 18:34 אייל תנתח בבבבבקשה את YAHOO (ל"ת)
20 טי 05/03/2016 16:59 טי (ל"ת)
19 יוסי 05/03/2016 16:45 בקשה לצרוף מידע חיוני
שלום לכם, באם ניתן בבקשה לצרף את יום ושעת צילום הסרטון והניתוח בכיתובית שתוצמד לסרטון. בדיוק כפי שיש באתרי החדשות של הטלוויזיה באינטרנט, שם מציינים את היום והשעה של המהדורה. בקשר לניתוח, אני מציע למומחה גורביץ אף פעם לא לומר "בטוח", שכן רמות מחיר הנפט כמו גם מצב הבורסות בעולם תלוי במה שיאמרו שליטי מדינות ההפקה או בנגידים של השוק וארה"ב. השווקים, כתמיד, מגלמים ציפיות של ספקולנטים המנסים לקבוע את אופי ההחלטות על ידי הנעת השווקים לכיוון המתאים להם, וזאת כדי להעמיד את המחליטים אל מול עובדה קיימת "ומה יקרה" אם יחליטו אחרת "ממה שהשוק חושב", לסיכום תנועות השווקים הן בעיקרן מונעות ספקולוציות ותמיכה בכיוון ע"י שווקי הנגזרים. תנועות המחירים כפי שהן מצויירות על ידי הגרפים הם התוצאה של מה שהיה ולא של מה שיהיה
18 יוסי 05/03/2016 15:04 מי שרוצה יקשיב ןמי שלא לא
לא מכריחים אף אחד
ליוסי 05/03/2016 18:53 אתה טועה
הכריחו אותי ואני מודה על זה
17 אלי 05/03/2016 12:40 בבקשה אייל, תנתח את אופקו היתומה (ל"ת)
16 יצחק 05/03/2016 11:37 כולכם קשקשנים ,אייל צדק בכל החודשים האחרונים!!
עשיתי מכה על אל על שניתח, ולונג על ה 500SPX אייל תנתח בבקשההה לשבוע הבא את (WAL-MARTׁ(WMT
סמי מעכו 05/03/2016 16:56 עזוב אותך ממכה
אני הרווחתי על דבריו שהעתקתי אחד לאחד על הבדיוק לרגע זה 463.676 ארבע מאות שישים ושלושה אלף וששמאות שבעים ושישה שקלים מחר אני מוכר ולוקח משכנתא קטנה וקונה עוד דירה בעכו שאשכיר בארבעת אלפים וחמש מאות שקל
רמי 05/03/2016 16:28 ליצחק
הוא צדק בכל כתבה שקראתי עד היום לפחות בארבע שנים האחרונות. רמת ידע ודיוק אולטימטיבי ובכלל לא קראתי לפני שנים אבל מספרים שמעולם לא טעה אפילו טעות קטנטונת. וכל המלעיזים ומקטרים ונוהגים להעליב סתם כמו הבחורה ההיא הם ממש טועים לכל אורך הדרך.
15 7 05/03/2016 10:30 פי
3
14 ו 04/03/2016 21:41 ו
ן
13 הבן אדם "גאון" 04/03/2016 14:43 אחרי שהמדדים עלו 7-8% הוא נזכר להיות אופטימי (ל"ת)
ברק 04/03/2016 18:15 לא נכון, הוא חזה תחתית אחרונה בול בזמן
שים לב לכל הניתוחים האחרונים שלו ותראה שהוא דייק
1 05/03/2016 10:52 כנראה יש לך זיכרון סלקטיבי ............
למה שלא תקרא ותשמע את הסקירות הקודמות
דני 06/03/2016 09:55 טעות
על הדולר הוא כתב לא מזמן שהולך לעלות צפונה לכיוון ה4 דולר.וטעה בגדול
1 06/03/2016 15:49 וגם על הנפט הוא טעה בגדול ואני יכול .....
להמשיך לכתוב את כל הטעיות שלו ובסוף נראה שהוא פשוט לא קולע יותר טוב מנחוש אקראי
12 אמיר 04/03/2016 14:17 מניות גז
לפי ניתוח של אייל - מניות גז לפני מחלך משמעותי , אך לאיזה כיוון ?נראה לי הכל תלוי מפיתוח לוויתן . האם יהיה טעם כלכלי לפתחו , נוכח מחירי גז מגוחכים והשקעות כבדות בפיתוחו , כך שבגץ זה לא אבן נגף יחידה בדרכו .
11 עמוס 04/03/2016 13:28 חכם בלילה
שיש ירדה אתה אומר ירידות החוכמה שתגיד לפני שיש מגמה ברורה .למשל לפני שבועיים שלוש שהיינו ביומיים שלושה של עליות אמרתה שזה תיקון כרטה שלא יחזיק והמגמה המשך ירידות
10 אלפא > אומגה. 04/03/2016 13:19 לפי כל הסימנים
המתקבלים מכל האיתותים והעובדות הכלכליות והמתמטיות. הרי שבעתיד הקרוב והרחוק אנו צועדים בבטחון מלא לתהומות שטרם הכירונו. בהצלחה.
א(100) 04/03/2016 16:48 סתם למידע כללי למתעניינים.
אלפא ואומגה ניבחרו בצורה רנדומלית. משמשות להרבה תחומים אחת מהם/או שתיהם: מסכת שקלים קופת תרומות. ביולוגיה. כימיה. פיזיקה. גאומטריה. חשמל. קרינה. חוזק חומרים. סטטיסטיקה. מוזיקה. משפטים. אסטרונומיה. יחידת אוהם. ובתאולוגיה ספר התגליות 13 22. וגם האות הראשונה וה24 האחרונה ביוונית. יאא סאו קליספירה=שלום וערב טוב. נ.ב: מי שלא היה ביוון..חייבים להגיע. זול. מכניסי אורחים ונחמדים. אוכל. הוואי. מוזיקה איים מקסימים (סנטוריני היפה ביינהם)ובכלל. יש להתעלם לצורך העניין מבעיותייהם הכלכליות. אבל מהכרות עימם ואין ספור ביקורים..הם יסתדרו ובטח לאחר שיעזבו את הגוש עם הממלכה הבריטית את האיחוד.
9 יוסי 04/03/2016 12:47 איל אשמח לקבל ניתוח של טאואר (ל"ת)
8 אורן 04/03/2016 12:12 אפשר לנתח את הנפט בבקשה ?
בתודה מראש
7 אורי 04/03/2016 12:06 עם כל הכבוד לבקשות גולשים, מאוד חסרות ההמלצות של אייל
מניות עליהן המליץ וניתח היו חשובות לא פחות מבקשות גולשים. אולי אפשר שבוע כך ושבוע כך?
6 ל1 לא מענינת 04/03/2016 11:09 החלטת בגצ
מעניין מה שווי המאגר ורווחיחת לחברות אולי ידחה. פיתוח אבל לויתן יפותח טהגז נמצא בכמות 22 טריליון רגל רק למאמינים כי לויתן יפותח
5 ל1 לא מענינת 04/03/2016 11:05 החלטת בגצ
מעניין מה שווי המאגר ורווחיחת לחברות אולי ידחה. פיתוח אבל לויתן יפותח טהגז נמצא בכמות 22 טריליון רגל
4 העוקב אחר 04/03/2016 10:59 המנתחים עדי ואייל.
המנתחת עדי טוענת בברור: הכיוון למעלה בברור. נתוני מקרו פושרים זה סימן חיובי לשווקים. אין מיתון ועליה בריבית.ואנו לקראת ראלי. אין מה שמעיב אמרו המנתחת והמנתח אייל משמע כל האינדיקטורים חיוביים. אייל המנתח טוען בתוקף: נראה טוב ואין מה שמעיב. וגם אומר המנתח הבכיר שמי שמצמיד את האף למסך יראה בברור שכל ירידה היא לצורך מהלך חיובי. לאחר כל כך הלל ושבח וראיית העולם הכלכלי בצורה טובה ואולטימטיבית לא נותר לי אלא לקנות ולהוסיף לתיק ההשקעות מתוך אמונה שלמה בשני המנתחים שנתנו לי גיבוי מלא במחשבותי שהכל מופלא ונפלא ואין שמץ ל עננה קלה ביותר באופק.
יש לציין לחיוב 04/03/2016 13:01 את עדי שלמדה את החומר על בוריו
ומעניקה לנו טענות ודעות שממש אי אפשר לחלוטין לסתור אותן. כל מילה בסלע ונראה בעליל ששני המנתחים רמה שווה ומאד גבוהה ויש הרגשה שאפשר לסמוך עליהם לחלוטין בתהליך קבלת הנחיותיהם שתתבצענה בדיוק כמו שהעריכו. אז רק נותר להגיד בהצלחה לכולם והרבה בריאות ורווחים אינסוף בהשקעות.
קרלוס 04/03/2016 17:21 לתגובה 4 העוקב אחר ויש לציין לחיוב.
קראתי את שתי התגובות שאחד או שניים כתבו אותם. ואני חושב על זה כבר שעות ומנסה לפענח/להבין/להזדהות/לא להאמין/לשבח/לבוז/ועוד ועוד על הכותבים ועל התוכן. לא יצאתי ראש מהעניין ואני מבולבל לאללה. מעניין. מעניין. מעניין.
בוריס 04/03/2016 12:46 חחחח
סרקסטי האא? :)) אם מסתכלים על הביצועים של המדד (S&P) בשנתיים-שלוש האחרונות, אז דווקא רואים שהשוק נמצא בטווח דובי ביותר עם רף עליון אפשהו בין 2000 ל-2100... אני כבר מצפה לראות את התגובות של גורביץ' בעוד שבוע-שבועיים כשהשוק מתחיל להתרסק.... ואח"כ עוד חודש-חודשיים כשהוא מגיע לשפל חדש באיזור ה-1780
לבוריס 04/03/2016 17:08 טעית חבר
כולה 1000 נקודות נמוך מ1780 בקטנה. טוב. קורה. אל תיקח זאת קשה.
3 Rsi 04/03/2016 10:30 גורביץ אתה לא רואה שהווליום בספיי שואף ל -0 ? (ל"ת)
2 גורביץ 04/03/2016 09:46 ניתוחים מעניינים ומקצועיים. (ל"ת)
כמה 04/03/2016 12:47 משלמים לך לשבוע? (ל"ת)
1 מדד הגז בלוף 04/03/2016 09:38 הכל תלוי בהחלטת בג"ץ . אם בג"ץ יתעקש על סעיף היציבות
המניות ירדו.