ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

גורביץ': "ה-S&P500 שבר רמה חשובה", מדד הגז-נפט בת"א מתקרב למהלך חד

המנתח הטכני של Bizportal, עם הכיוון של המדדים המובילים ו-2 מניות בתל אביב - צפו בניתוח

צילום ועריכה: גילי מייזלר
תגובות לכתבה(39):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 24.
    ניתוח טכני
    אליהו 08/03/2016 15:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבקשה מניית אבנר
    סגור
  • 23.
    IBOVESPA ברזיל
    איבגי 06/03/2016 18:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל שלום! בבקשה כמה מילים על מדד ברזילאי האם מצא תחתית? תודה מראש.
    סגור
  • 22.
    יום שלישי תחל המפולת (ל"ת)
    המקצוען 05/03/2016 20:50
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • אתה
    רמי 05/03/2016 21:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מטומטם נגמרה המפולת תפנים כבר אבל אים תמשיך להגיד מפולת במשך שמונה שנים רצוף כול יום בסוף תהיה צודק
    סגור
  • 21.
    אייל תנתח בבבבבקשה את YAHOO (ל"ת)
    עוז קהימקר 05/03/2016 18:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 20.
    טי (ל"ת)
    טי 05/03/2016 16:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    בקשה לצרוף מידע חיוני
    יוסי 05/03/2016 16:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלום לכם, באם ניתן בבקשה לצרף את יום ושעת צילום הסרטון והניתוח בכיתובית שתוצמד לסרטון. בדיוק כפי שיש באתרי החדשות של הטלוויזיה באינטרנט, שם מציינים את היום והשעה של המהדורה. בקשר לניתוח, אני מציע למומחה גורביץ אף פעם לא לומר "בטוח", שכן רמות מחיר הנפט כמו גם מצב הבורסות בעולם תלוי במה שיאמרו שליטי מדינות ההפקה או בנגידים של השוק וארה"ב. השווקים, כתמיד, מגלמים ציפיות של ספקולנטים המנסים לקבוע את אופי ההחלטות על ידי הנעת השווקים לכיוון המתאים להם, וזאת כדי להעמיד את המחליטים אל מול עובדה קיימת "ומה יקרה" אם יחליטו אחרת "ממה שהשוק חושב", לסיכום תנועות השווקים הן בעיקרן מונעות ספקולוציות ותמיכה בכיוון ע"י שווקי הנגזרים. תנועות המחירים כפי שהן מצויירות על ידי הגרפים הם התוצאה של מה שהיה ולא של מה שיהיה
    סגור
  • 18.
    מי שרוצה יקשיב ןמי שלא לא
    יוסי 05/03/2016 15:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מכריחים אף אחד
    סגור
  • אתה טועה
    ליוסי 05/03/2016 18:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכריחו אותי ואני מודה על זה
    סגור
  • 17.
    בבקשה אייל, תנתח את אופקו היתומה (ל"ת)
    אלי 05/03/2016 12:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 16.
    כולכם קשקשנים ,אייל צדק בכל החודשים האחרונים!!
    יצחק 05/03/2016 11:37
    הגב לתגובה זו
    7 1
    עשיתי מכה על אל על שניתח, ולונג על ה 500SPX אייל תנתח בבקשההה לשבוע הבא את (WAL-MARTׁ(WMT
    סגור
  • עזוב אותך ממכה
    סמי מעכו 05/03/2016 16:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני הרווחתי על דבריו שהעתקתי אחד לאחד על הבדיוק לרגע זה 463.676 ארבע מאות שישים ושלושה אלף וששמאות שבעים ושישה שקלים מחר אני מוכר ולוקח משכנתא קטנה וקונה עוד דירה בעכו שאשכיר בארבעת אלפים וחמש מאות שקל
    סגור
  • ליצחק
    רמי 05/03/2016 16:28
    הגב לתגובה זו
    3 3
    הוא צדק בכל כתבה שקראתי עד היום לפחות בארבע שנים האחרונות. רמת ידע ודיוק אולטימטיבי ובכלל לא קראתי לפני שנים אבל מספרים שמעולם לא טעה אפילו טעות קטנטונת. וכל המלעיזים ומקטרים ונוהגים להעליב סתם כמו הבחורה ההיא הם ממש טועים לכל אורך הדרך.
    סגור
  • 15.
    פי
    7 05/03/2016 10:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    3
    סגור
  • 14.
    ו
    ו 04/03/2016 21:41
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ן
    סגור
  • 13.
    אחרי שהמדדים עלו 7-8% הוא נזכר להיות אופטימי (ל"ת)
    הבן אדם "גאון" 04/03/2016 14:43
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • לא נכון, הוא חזה תחתית אחרונה בול בזמן
    ברק 04/03/2016 18:15
    הגב לתגובה זו
    7 0
    שים לב לכל הניתוחים האחרונים שלו ותראה שהוא דייק
    סגור
  • כנראה יש לך זיכרון סלקטיבי ............
    1 05/03/2016 10:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה שלא תקרא ותשמע את הסקירות הקודמות
    סגור
  • טעות
    דני 06/03/2016 09:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על הדולר הוא כתב לא מזמן שהולך לעלות צפונה לכיוון ה4 דולר.וטעה בגדול
    סגור
  • וגם על הנפט הוא טעה בגדול ואני יכול .....
    1 06/03/2016 15:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להמשיך לכתוב את כל הטעיות שלו ובסוף נראה שהוא פשוט לא קולע יותר טוב מנחוש אקראי
    סגור
  • 12.
    מניות גז
    אמיר 04/03/2016 14:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפי ניתוח של אייל - מניות גז לפני מחלך משמעותי , אך לאיזה כיוון ?נראה לי הכל תלוי מפיתוח לוויתן . האם יהיה טעם כלכלי לפתחו , נוכח מחירי גז מגוחכים והשקעות כבדות בפיתוחו , כך שבגץ זה לא אבן נגף יחידה בדרכו .
    סגור
  • 11.
    חכם בלילה
    עמוס 04/03/2016 13:28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שיש ירדה אתה אומר ירידות החוכמה שתגיד לפני שיש מגמה ברורה .למשל לפני שבועיים שלוש שהיינו ביומיים שלושה של עליות אמרתה שזה תיקון כרטה שלא יחזיק והמגמה המשך ירידות
    סגור
  • 10.
    לפי כל הסימנים
    אלפא > אומגה. 04/03/2016 13:19
    הגב לתגובה זו
    45 0
    המתקבלים מכל האיתותים והעובדות הכלכליות והמתמטיות. הרי שבעתיד הקרוב והרחוק אנו צועדים בבטחון מלא לתהומות שטרם הכירונו. בהצלחה.
    סגור
  • סתם למידע כללי למתעניינים.
    א(100) 04/03/2016 16:48
    הגב לתגובה זו
    69 1
    אלפא ואומגה ניבחרו בצורה רנדומלית. משמשות להרבה תחומים אחת מהם/או שתיהם: מסכת שקלים קופת תרומות. ביולוגיה. כימיה. פיזיקה. גאומטריה. חשמל. קרינה. חוזק חומרים. סטטיסטיקה. מוזיקה. משפטים. אסטרונומיה. יחידת אוהם. ובתאולוגיה ספר התגליות 13 22. וגם האות הראשונה וה24 האחרונה ביוונית. יאא סאו קליספירה=שלום וערב טוב. נ.ב: מי שלא היה ביוון..חייבים להגיע. זול. מכניסי אורחים ונחמדים. אוכל. הוואי. מוזיקה איים מקסימים (סנטוריני היפה ביינהם)ובכלל. יש להתעלם לצורך העניין מבעיותייהם הכלכליות. אבל מהכרות עימם ואין ספור ביקורים..הם יסתדרו ובטח לאחר שיעזבו את הגוש עם הממלכה הבריטית את האיחוד.
    סגור
  • 9.
    איל אשמח לקבל ניתוח של טאואר (ל"ת)
    יוסי 04/03/2016 12:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    אפשר לנתח את הנפט בבקשה ?
    אורן 04/03/2016 12:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בתודה מראש
    סגור
  • 7.
    עם כל הכבוד לבקשות גולשים, מאוד חסרות ההמלצות של אייל
    אורי 04/03/2016 12:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מניות עליהן המליץ וניתח היו חשובות לא פחות מבקשות גולשים. אולי אפשר שבוע כך ושבוע כך?
    סגור
  • 6.
    החלטת בגצ
    ל1 לא מענינת 04/03/2016 11:09
    הגב לתגובה זו
    7 1
    מעניין מה שווי המאגר ורווחיחת לחברות אולי ידחה. פיתוח אבל לויתן יפותח טהגז נמצא בכמות 22 טריליון רגל רק למאמינים כי לויתן יפותח
    סגור
  • 5.
    החלטת בגצ
    ל1 לא מענינת 04/03/2016 11:05
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מעניין מה שווי המאגר ורווחיחת לחברות אולי ידחה. פיתוח אבל לויתן יפותח טהגז נמצא בכמות 22 טריליון רגל
    סגור
  • 4.
    המנתחים עדי ואייל.
    העוקב אחר 04/03/2016 10:59
    הגב לתגובה זו
    32 29
    המנתחת עדי טוענת בברור: הכיוון למעלה בברור. נתוני מקרו פושרים זה סימן חיובי לשווקים. אין מיתון ועליה בריבית.ואנו לקראת ראלי. אין מה שמעיב אמרו המנתחת והמנתח אייל משמע כל האינדיקטורים חיוביים. אייל המנתח טוען בתוקף: נראה טוב ואין מה שמעיב. וגם אומר המנתח הבכיר שמי שמצמיד את האף למסך יראה בברור שכל ירידה היא לצורך מהלך חיובי. לאחר כל כך הלל ושבח וראיית העולם הכלכלי בצורה טובה ואולטימטיבית לא נותר לי אלא לקנות ולהוסיף לתיק ההשקעות מתוך אמונה שלמה בשני המנתחים שנתנו לי גיבוי מלא במחשבותי שהכל מופלא ונפלא ואין שמץ ל עננה קלה ביותר באופק.
    סגור
  • את עדי שלמדה את החומר על בוריו
    יש לציין לחיוב 04/03/2016 13:01
    הגב לתגובה זו
    24 27
    ומעניקה לנו טענות ודעות שממש אי אפשר לחלוטין לסתור אותן. כל מילה בסלע ונראה בעליל ששני המנתחים רמה שווה ומאד גבוהה ויש הרגשה שאפשר לסמוך עליהם לחלוטין בתהליך קבלת הנחיותיהם שתתבצענה בדיוק כמו שהעריכו. אז רק נותר להגיד בהצלחה לכולם והרבה בריאות ורווחים אינסוף בהשקעות.
    סגור
  • לתגובה 4 העוקב אחר ויש לציין לחיוב.
    קרלוס 04/03/2016 17:21
    הגב לתגובה זו
    20 20
    קראתי את שתי התגובות שאחד או שניים כתבו אותם. ואני חושב על זה כבר שעות ומנסה לפענח/להבין/להזדהות/לא להאמין/לשבח/לבוז/ועוד ועוד על הכותבים ועל התוכן. לא יצאתי ראש מהעניין ואני מבולבל לאללה. מעניין. מעניין. מעניין.
    סגור
  • חחחח
    בוריס 04/03/2016 12:46
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סרקסטי האא? :)) אם מסתכלים על הביצועים של המדד (S&P) בשנתיים-שלוש האחרונות, אז דווקא רואים שהשוק נמצא בטווח דובי ביותר עם רף עליון אפשהו בין 2000 ל-2100... אני כבר מצפה לראות את התגובות של גורביץ' בעוד שבוע-שבועיים כשהשוק מתחיל להתרסק.... ואח"כ עוד חודש-חודשיים כשהוא מגיע לשפל חדש באיזור ה-1780
    סגור
  • טעית חבר
    לבוריס 04/03/2016 17:08
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כולה 1000 נקודות נמוך מ1780 בקטנה. טוב. קורה. אל תיקח זאת קשה.
    סגור
  • 3.
    גורביץ אתה לא רואה שהווליום בספיי שואף ל -0 ? (ל"ת)
    Rsi 04/03/2016 10:30
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 2.
    ניתוחים מעניינים ומקצועיים. (ל"ת)
    גורביץ 04/03/2016 09:46
    הגב לתגובה זו
    8 8
    סגור
  • משלמים לך לשבוע? (ל"ת)
    כמה 04/03/2016 12:47
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 1.
    הכל תלוי בהחלטת בג"ץ . אם בג"ץ יתעקש על סעיף היציבות