ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

גורביץ' מנתח: העליות בימים האחרונים, מהלך משמעותי או 'מלכודת דובים'?

המנתח הטכני של Bizportal מנתח את המדדים המובילים בחו"ל, מסתכל גם על המעו"ף ומניות שביקשו הגולשים

צילום ועריכה: גילי מייזלר
תגובות לכתבה(50):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 28.
    זהב
    דני 04/02/2016 15:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשמח לניתוח טכני של הזהב. הוא פרץ את ההתנגדות של ה 1080 מזמן, ועלה משמעותית מאז. לאן הוא ימשיך מכאן?תודה.
    סגור
  • 27.
    בדרך כלל מעריך את דעתך איל
    יגל 30/01/2016 09:53
    הגב לתגובה זו
    2 2
    נראה לי שהפעם פספסתמשהוא גדול קורה ביום האחרו של המסחר בכל הבורסותנראה לי עפים למעלה הרבה מעבר לתגובה על העליות בחול
    סגור
  • יש בתחתית המקלדת מקש רחב ל 8 סנטימטר לערך.
    ליגל 30/01/2016 18:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למד להשתמש בו. אני שמח שאתה בדרך כלל מעריך את הבחור. הוא אכן ראוי להערכה ולא לתגובות עלובות של צעירים המסתתרים אחרי מקלדת ושופכים סחורתם. לגבי עפים למעלה. המתן ותחכים.
    סגור
  • 26.
    מבקש בניתוח טכני לאפריקה ישראל
    אריאל 30/01/2016 09:48
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מה הצפיהאם יש נקודת שפל בו היא אמורה לעצורוהאם יש סיכוי שהמניה הזו תצה לעליות
    סגור
  • 25.
    ניתוח על מניית דלתא בבקשה
    מיכל 30/01/2016 08:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תודה מראש
    סגור
  • 24.
    ניתוח מנית FXCM
    עדי דמתי 30/01/2016 00:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הי איל, אפשר ניצוח של FXCM בבקשה ? תודה.
    סגור
  • 23.
    2
    1 29/01/2016 22:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    3
    סגור
  • 22.
    איזה קשקשן,כותב בדיעבד (ל"ת)
    יעקב 29/01/2016 19:10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 21.
    זה הזמן
    חכם 29/01/2016 17:36
    הגב לתגובה זו
    4 15
    ליקנות ולעשות הפוך מאייל כך מרוויחים בטוח
    סגור
  • לך על זה.
    למרוויחים בטוח 29/01/2016 18:31
    הגב לתגובה זו
    11 1
    ודע לך יקירי שכוונתי רצינית אבל יחד עם זה הופעל עליך ניסוי קטן ששמו במקומותינו XX7YT6JP. לא תמצא בגוגל אבל בדוק היום מחר בשעה 16:16 PM ותרגיש תחושת בילבול מסויימת שלא תזיק ותעבור אחרי שתי דקות ו25 שניות.
    סגור
  • טען עוד
  • אני מוכן להפקיד בידך מליון שקל לשנה עם בטחונות כמו דירה
    למרוויחים בטוח 29/01/2016 18:20
    הגב לתגובה זו
    23 2
    או מה שיש בידך. אתה תעשה עם הכסף שבידך הפוך מאייל ותרוויח בטוח כדבריך. בסוף השנה כל רווח שיהיה מהמליון שקל אני רוצה עבורי 10% בלבד ואפילו לפני מס. כל השאר תיקח לעצמך ואפילו יהיה שם 1000%. ממש כדאי לך נכון. מכיוון שדיברת על אפשרויותך להרוויח על בטוח. איני דואג. אבל. כל הפסד ממליון אפילו של שקל. אתה מחזיר לי ההפסד. הולך? אם אתה מדבר על בטוח אז באפשרותך להתעשר. אני מוכן לקחת סיכון קטן שבו אקבל רק את הקרן. הולך? אשמח לפגשך ולעשות עיסקה במיידי ואני רציני. השאר כתובת כאן או במערכת וניפגש. נ.ב:הולך עוד צעד לטובתך. מותר לך לא לעשות הכל הפוך מאייל בכדי להרוויח. מותר לך לעשות ככל שתחפוץ. נ.ב:אם אתה פוחד או יצאה הרוח מהמפרשים שלך ואפילו שאתה מוגדר חכם.ואינך ראוצה עיסקת חייך. כל שאבקש שתפרסם ביום א בעמוד האחרון בידיעות אחרונות בצד השמאלי למטה את שימך ולהוסיף יצאתי אידיוט. מצידי אתה יכול לפרסם את המשפט הנ"ל עם שם מבויים. כל שארצה זה לראות משפט זה ובאתי על שכרי שאני חש שהוכחתי לכלומניק חסר חוט שידרה את השווי שלו. ועוד אגב: אם תבצע כל אחד מהתנאים למעלה ולא משנה מה. אני מפרסם בידיעות שאני אידיוט .
    סגור
  • שלח הודעה avielnb@gmail.com (ל"ת)
    מוכן 30/01/2016 19:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הולך על זה
    אביאל 30/01/2016 18:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתקשר 0585800858 פעם הבאה תרשום את פרטיך האמיתיים בבקשה
    סגור
  • 20.
    פעם נוספת..
    פרופ' א100 29/01/2016 15:19
    הגב לתגובה זו
    53 1
    DJIA + FTSE עדיין אחוזים ניכרים מתחת לשערי דצמבר 2013. מוזר.. אבל נראה שאנו טסים(אהלן ביז) כל הזמן מעלה..אז ממש שלא. המרחק מסוף 2013 יגדל עד סוף 2016 ןאפילו מהיום שאנו כאמור נמוכים מאז..בשני המדדים המובילים בעולם באלפי נקודות נוספות. זה נשמע מפחיד ולא סימפטי..אך..אנו בשוק דובי קלאסי לפי מומחים כלכליים(ואני לא כזה)אבל בעזרת מחשב על שאנו יודעים בבירור שהוא היחיד בעולם וכמובן בעזרת טובי הכלכלנים והמתמטיקאים בתבל של קבוצתנו..אנו לא מתרשמים ממשחקי החוזים העתידיים שמתעתעים בנו. ולפני שבת טובה..אז קריאות זחוח ומרוח וקלוח ומלוח ופתוח נא בעדינות והתחשבות כי אנו סך בכל ילדים טובים מבית טוב. נשבע לכם. אז שבת מבורכת.
    סגור
  • 19.
    אייל נתח לי את ניר חדרה (ל"ת)
    דוד 29/01/2016 13:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 18.
    אייל סקור לי את ניר חדרה שמלגזן מרווח 500000אלף בחודש
    דוד 29/01/2016 13:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמו סעיד לקח משכורת של 50000 אלף לחודש כמו יותר י מי6 משכורת של מלגזנים חדשים ומקלקל אותם בעבודה וכך המפעל עובד מחרים מגרשים בשביל להתקיים והעבדים מנצלים את המפעל
    סגור
  • 17.
    לאייל
    רון 29/01/2016 13:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבקש לנתח את פרוטליקס , תודה.
    סגור
  • 16.
    לתגובה 6 ניתוח לאלעל
    אחת שמבינה א 29/01/2016 13:00
    הגב לתגובה זו
    2 18
    גורביץ לא מזמן טען שהמגמה שלה עליות ואחרי הירידות החדות הוא שינה את דעתו, הוא תמיד נסחף לפי המגמה. אז דעתי שאלעל עשתה את שלה היא לא תגיע לשיאים חדשים שזה אומר יותא משער 340...
    סגור
  • יותא פרושו באינדיאנית משבט האנסאזי:
    לידיעתך אחת ש 29/01/2016 15:06
    הגב לתגובה זו
    26 1
    אני השטן האמיתי. מוזר . אבל בידקי בספרות המספרת על תולדות האינדיאנים ותראי את הדבר. במקרה או לא זה מתלבש עליך בול אשה מסכנה. אחד שהיה בשם כזה היו מחפשים במלחמות בין שבטי האינדיאנים . השבט המוצא את יותא היה המנצח בקרב והיה רשאי לצלוב אותו. אבב. איך תעברי את השבת עם התיסכולים והמירמורים הבלתי פוסקים. ומה עם הסמרטוט שלצידך עדיין מובטל כרוני?
    סגור
  • 15.
    השווקים כרגע בתקופה של חוסר וודאות בחודשים הקרובים
    אחת שמבינה א 29/01/2016 12:51
    הגב לתגובה זו
    3 13
    ואף אחד ( כולל גורביץ) לא יודע מה יקרה בטווח הקצר ומי שכן חושב שהוא יודע הוא סתם מטעה. מה שאני כן מציעה לכם לא למהר לקנות מניות הירידות האחרונות לא יצרו ממש הזדמנויות קנייה ( במיוחד הבנקים) מניות כמו אופקו , פורטרום וטאואר היו דווקא כן הזדמניות קנייה אבל מי שכבר קנה אותן שקלו לממש רווחים בקרוב. שבת שלום ומבורכת לכולם!
    סגור
  • 14.
    אני לא יודע בקשר לתחנות באמצע אך התיקון במעוף 1159
    מממ 29/01/2016 11:24
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הדרך לבדוק מה הכיוון יש לחזור למפולת של 2008 כי המפולת ב-2016 זהה אם אותה תבנית מבחינת הירידה וה-% המעוף יפגוש את רמת 1159 ואז יחל המשא ל-2500 נקודות בהצלחה..
    סגור
  • מאוד מהשערם הצפויים.
    נכון אבל רחוק 29/01/2016 13:02
    הגב לתגובה זו
    5 0
    459 עדיין יהיה בשוק דובי. ואז יוחלט המשך.
    סגור
  • 13.
    פרדוקס הניתוח הטכני .....
    יוסף פותר החלחות 29/01/2016 11:23
    הגב לתגובה זו
    12 2
    כידוע שיטת הניתוח הטכני היא שיטה המנסה למצוא דיאגראמת פאזה של התנועה במניות או מדדים בכל רגע נתון בכלים שונים ולתרגמם לגרפים כדאי שזאת תחזה להם את תנועת המדד בשוק או תנועת מנייה בודדת בעתיד על סמך פאזה של התנעות של המדד או של המנייה בעבר . מכוון ששוק ההון היא מערכת כאוטית ומתנהגת בין היתר כפרקטל (צורה גיאומטרית שמורכבת מעותקים מוקטנים של עצמה) נכנס לפרדוקס שנקרא פרדוקס קו החוף שבו המראה לנו שלא ניתן להגדיר היטב את אורכו של קו חוף .הסיבה נעוצה בעובדה כי לא משנה עד כמה נבחן את קו חוף מקרוב, תמיד נמצא בו פיתולים זעירים הדומים לפיתולים הגדולים בהם . בפרדוקס קו החוף הוא ההבחנה המדעית שאין שטוענת שאי אפשר למדוד באמת את אורכו של קו חוף ושככל שהסרגל שלנו יהיה קטן יותר, יגדל אורכו של החוף מכוון שסרגל הוא ישר ולא ניתן להשתמש בו כדי למדוד פיתולים הקטנים יותר מאורכו. לכן ככל שהסרגל הוא קטן יותר, נוכל למדוד אתו בתוך הפיתולים ואורכו הסופי של החוף יגדל משמעותית. אותו בעיה נתקל כאשר נבחן את הגרף הטכני , הפיתולים בו יעלו לרמה כזו שאין כל אפשרות לדלות ממנו אינפורמציה תחזיות עכשווית ובטח לא עתידית ב
    סגור
  • המשך פרדוקס הניתוח הטכני ...
    יוסף פותר החלמות 29/01/2016 12:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא עתידית ברגע מסוים. בעיה נוספת כאשר בוחנים נופים בטבע התבניות שם קבועות ובלתי משתנות (ליניאריות) אבל במערכות לא לינארית כמו שוק ההון אין תבנית זהות לאורכי ציר הזמן לכן לא ניתן לבצע חישובים כאלו ואף קשה עד בלתי אפשרי ליצור מודל התנהגותי של המערכת דבר זה מקשה על ביצוע חישובי תחזיות. בגלל מורכבות המערכת אף אחד מהאנשים בשוק ההון לא יכול לדעת משהו מה מצב שוק ההון בכל רגע ורגע ,ונניח שאפשר היה לדעת מה מצב השוק השאלה הנשאלת היא היפו בכלל הינו יכולים לראות את זה מכוון שמצב השוק ברגע מסוים בציר הזמן הוא לא כל האירועים המרכיבים אותו . גם ניסיונות החיזוי הפיננסי של בנואה מנדלבורט אבי הגיאומטריה הפרקטלית בתיאורית הכאוס טען שהוא לא מסוגלת לחזות את מהלכי התנועה של המניות בבורסה אלה רק בצורה הסתברותית מינורית . מנדלבורט לאומת זאת לא התיימר מעולם לטעון כי התיאוריה שלו מסוגלת לנבא צניחות או עליות מחירים ביום נתון. כאשר פרסם מנדלבורט את מחקריו בסאיינטיפיק אמריקן בשנת 1999 התגובות שהוא קיבל הייתה - שלא משנה איך מציגים את הפרקטלים ולא חשוב עם הגרף נראה אוטנטי או לא. מה שחשוב שעם כולנו הינו יכולים לקנו
    סגור
  • סוף הפרדוקס הניתוח הטכני ....
    יוסף פותר החלמות 29/01/2016 12:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שעם כולנו הינו יכולים לקנות ב 10 דולר מנייה ולמכור אותה ב 15 דולר כולנו כבר הינו צרכים להתעשר השאלה הנשאלת למה זה לא קורה כנראה גם מגלמת את התשובה . .לכן זאת עוד חלק מהסיבות למה ניתוח הטכני הוא לא יותר מאשליית הידע והשליטה.
    סגור
  • ליוסף המתמטיקאי
    האוהב רוחות חדשות 30/01/2016 22:46
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יוסף, נהניתי לקרוא. תודה
    סגור
  • איזה קשקוש!!!
    אחד מהעם 30/01/2016 19:22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בניתוח טכני אף אחד לא מתיימר לחשב ולדעת בוודאות תחזיות עתידיות, כל העניין הוא הסתברותי בלבד. אף סוחר לא נהנה מ-100% של הצלחה, תמיד יש לו רווחים והפסדים. גם הגדולים ביותר, דוגמת ג'סי ליוורמור ידעו לצד רווחים מדהימים, הפסדים עצומים לא פחות. מה שמבדיל בין סוחר טוב וסוחר גרוע זה היכולת לפתח שיטה שתביא לו יותר רווחים מהפסדים לאורך הזמן. אם ניתוח הטכני אינו נראה לך אתה רשאי לפתח לעצמך שיטה אחרת שתועיל לך להגשים את מטרותיך. דרך אגב, לכל קו חוף יש מימד סופי שהוא פרקטלי - מספר לא שלם בין 1 ל-2.
    סגור
  • ובקשר לג'סי ליוורמור
    יוסף פותר החלמות 01/02/2016 11:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין לו שום ערך מוסף מהניחוש האקראי זה שעוד לצערי אין שיטה להרוויח הרים של כסף בבורסה (חוץ מהשיטה השקעה במדדים לטווחים ארוכים מאוד ששם הרווחים נעים בטווח של מינוס פלוס 6-8 אחוז בשנה רווח בטווח של 10 - 14 שנים שנותן למעלה 90 אחוז בהסתברות הצלחה ) זה עדיין לא נותן לשיטת הניתוח הטכני תוקף .אתה צודק שהשיטה עובדת בהסתברות אבל אחוז ההצלחה ע"פ מחקרים לא עולה מ 50 אחוז דבר השווה לניחוש אקראי. שאלה לי כמה קרנות נאמנות אתה מכיר שעובדים לפי שיטה זו תחפש אולי תמצא מספר קרנות שאפשר לספור אותם על יד אחת . לגבי ג'סי ליוורמור - אנקדוטה אחת (או מדגם קטן של דוגמאות ) זה עדיין לא מוכיחה שום תיאוריה מאות אלפים ויותר משקעים שחלקם לא פחות טובים ממנו כשלו בשיטה הטכנית בטווח הארוך פשוט על אלה לא שמעתה ג'סי ליוורמור ועוד מספר מינורי של משקעים בהיסטוריה הם פשוט הזוכים (המזליסטים) של חוק המספרים הגדולים שמראה שכאשר המדגם גדול מספיק (יותר מאות אלפי משקעים) היה זה נס אם אחד או יותר לא יציג תוצאת קיצון שההסתברות שלה מינורית ,ואז הוא יכתוב ספר ויהפוך לגורו. למזל אצלם היה משקל מכריע מהידע האמתי שלהם .
    סגור
  • לאחד מהעם - לעניין הפרקטל
    יוסף פותר החלומות 01/02/2016 10:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למערכת ליניארית אולי יש סוף מבחינה מתמטית אקסיומטית שאוגסטין קושי קבע לה באופן שרירותי לערך גבול . ערך הגבול יפה אולי במערכות פיסקליות מכניות ליניאריות שפותר את הבעייה של מהירות הרגעית או כל תנועת מערכת ליניארית . כאשר אתה מדבר על מערכות לא ליניאריות שאין להם תבניות קבועות אין לך דרך עדיין לדלות אינפורמציה כמו ממערכת דיפרנציאליות . דרך הגב בפועל לסוף אין סוף אבל פשוט המתמטיקה לא יכולה להתמודד עם כזה נתון בדיוק כמו פרדוקס אכילס והצב , ופרדוקס הרץ של זנון .
    סגור
  • 12.
    תודה תודה אייל
    מוקי 29/01/2016 10:52
    הגב לתגובה זו
    3 16
    אני צריך עליות ופשוט הייתי במתח מה תגיד עכשיו אני רגוע פחדתי שתגיד שהשוק חיובי...... עושה הפוך ממה שאתה אומר 95 אחוזי הצלחה
    סגור
  • אני מאמין שאתה שמוקי.
    למוקי 29/01/2016 11:34
    הגב לתגובה זו
    10 4
    כתבת על מתח ופחד וכנראה סיוטים קשים. במקום להיות מנוול מצוי נסה לקחת לוריוון או וואבן או אחרים ממשפחת המרכיבים ואז תצא מהחרדות וגם לא תפגע במי שאינך מכיר ללא סיבה.
    סגור
  • שאתה קוקי
    ואני סבור 29/01/2016 14:36
    הגב לתגובה זו
    1 5
    אם אתה מכנה את מוקי - שמוקי. אתה קוקי מלשון קוקו. מעולם לא היו דברי הבל נלעגים מאשר ניתוח טכני. קריאה בקפה ובקלפי טארוט אמינה ומוצלחת יותר. ושוב, ושוב, ושוב, זה מוכח. אני מזמן רב לא מגיב לדברי ההבל ההם, אך כאשר מישהו מגיב באלימות מילולית כלפי המבקרים - כדאי שידעו. אני מניח ששילמת אלפי שקלים בקורס מזורז, ואתה רוצה להגן על השקעתך. הצעה לי אליך: השקעת, הפסדת -לא נורא. זה קורה לכולנו כל יום בבורסה. צריך לדעת להמשיך הלאה. זה החיים.
    סגור
  • אם היית מרוכז ולא מסתובב סביב ההבלים שלך היית שם לב שלא
    לשמוקי 29/01/2016 17:10
    הגב לתגובה זו
    23 1
    שלא כתבתי על טכני וקורסים וקפה וקלפים ואלימות והבל ומזורז השקעות הפסדים ולא נורא וזה החיים. אך אתה כמו כל בן אנוש מרוכז בעצמו ובמרכולתו בלבד. סך הכל הגבתי מתוך דאגה אמיתית לפחדיך והמתחים שאתה נמצא בם. כל הרצאתך הייתה לשווא וחבל. ואכן אני קוקו וכשכתבתי שמוקי גם פה פיספסת. הכוונה בראשי תבות היא מוקי לש. יענו טוחן טוחן. אז על מה עלה קיצפך אדון מוקי היקר. וחוץ. רמזתי שיש לנהוג אחרת כלפי הכותב. ולגבי קורסים ואלפי שקלים. גם כשלת. אני בור ועם הארץ ולא יודע קרוא וכתוב. אבל הוענקה לי משמים מתנה שכל מה שאני עושה אני מצליח בגדול. את הדברים כותבת ביתי יסמין בכיתה ח.
    סגור
  • 11.
    אין לך מושג מה יקרה, טועה ומטעה
    מסתכל מלמעלה 29/01/2016 10:40
    הגב לתגובה זו
    7 1
    הנפט הוא זה שימשוך את המדדים, והוא פרץ מלמטה את ה 32$ ודרכו פתוחה למעלה. רק מי שיודע להסתכל על הגרף, ולא על "בולינגר", כל משסתכל אחורה ואומר מה שהיה אתמול יהיה גם מחר... זהו נביא שקר. כל פעם שאתה נחרץ בדעתך לכיוון, למחרת מתברר שהכל מתהפך לך. מה לעשות זה קורה רק לאנשים שלא רואים נכון את התמונה...
    סגור
  • 10.
    מלכודת לטיפשים שעדיין מאמינים בו (ל"ת)
    יעקב 29/01/2016 10:19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • כנראה יש עוד כאלה פרייר בא פרייר הולך (ל"ת)
    22 29/01/2016 11:09
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 9.
    באיזה שעה מתחיל המסחר בארהב היום? (ל"ת)
    hu 29/01/2016 09:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 8.
    אייל אבקש ניתוח טכני למניית בזן . תודה . (ל"ת)
    תמיר 29/01/2016 09:33
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 7.
    למנתח אייל ולמראיינת עדי.
    א 29/01/2016 09:21
    הגב לתגובה זו
    31 5
    כתבה טובה. עניינית וברמה גבוהה.
    סגור
  • 6.
    ניתוח לאלעל
    שרון 29/01/2016 08:46
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אייל אפשר בבקשה ניתוח למניית אלעל,שמתי לב שמחזורי המסחר ירדו דרסטית..תודה
    סגור
  • 5.
    בקשה
    אייל 29/01/2016 08:40
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אייל אודה לניתוח של san בנק סנטנדר
    סגור
  • 4.
    מדע הגרפים
    יעקב 29/01/2016 08:39
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני מקווה שאתה מצליח לקלוע הפעם יותר מאשר בניתוח שערו של השקל לאחרונה
    סגור
  • 3.
    השאלה מתי נתחיל לראות קצת התאוששות?
    סתם אחד 29/01/2016 08:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא נראה לי שמישהו יודע לומר מתי. כנראה רק לקראת אמצע השנה.
    סגור
  • אף אחד לא יודע היום כלום. הכל יכול להשתנות לשני (ל"ת)
    הכוונים בשניות 29/01/2016 09:34
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    לא להאמין בסקירה הקודמת טען טיעון חורץ לירידות .....
    יוסף פותר החלומות 29/01/2016 08:21
    הגב לתגובה זו
    13 3
    אבל כמובן השאיר לו פתח מילוט "יש סיכוי גם ...." וכאשר התחזיות שלו רחוקות ממה שקרה בפועל הוא לא מתבייש לטעון אמרתי (כאלו שהוא נתן איזה אינפורמציה שהיא ) זה כמו לטעון שבשבוע הבא ירד גשם ב 70 אחוז שבוע למחרת השמש זורחת החזאי בא ואומר לצופים אמרתי שיש הסתברות של 30 אחוז שלא ירד גשם .
    סגור
  • יוסף-תמשיך לחלום
    אשר 29/01/2016 10:35
    הגב לתגובה זו
    0 4
    ותפסיק לבלבל את המוח
    סגור
  • לצערי,
    ראה תגובתי למבקר מג 29/01/2016 14:39
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אתה חולם החלומות, ויוסף חי במציאות. גם אתה בזבזת אלפי שקלים בקורס מזורז "איך להפסיד כסף עם רצועת בולינגר?"
    סגור
  • בנתיים מי שחולם זה כנראה זה אתה .......
    יוסף פותר החלמות 29/01/2016 11:06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שאתה לא עוקב אחרי הסיקורים הכושלים שלו והתעתועי מילים שלו יש אנשים כמוך שנוח להם כנראה להאמין לכל מיני נבאי שקר שמשתמשים בשיטה כושלת שאין לה שום ערך מוסף יותר מהטלת מטבע רק כדאי למכור לאנשים כמוך קורסים ותכונות קיקיניות תמשיך לקבור את הראש שלך באדמה וגם הכסף שלך הקבר .
    סגור
  • נביא שקר
    דוד 29/01/2016 09:00
    הגב לתגובה זו
    5 3
    פשוט לא להאמין לבחור אנחנו בדרך לתיקון 2016 תהיה שנה טובה
    סגור
  • 1.
    אודה על ניתוח מניית מזור (ל"ת)
    שיר 29/01/2016 08:07
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור