09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

10:56 באירופה - הדאקס מטפס 0.6%, הקאק עולה 0.4%

10:55 מניית מנדלסון תשתיות בולטת בעלייה של 3.4% במחזור חריג

10:55 הדולר מטפס 0.2% ונסחר סביב 3.53 שקלים

07:52 עליות באסיה - המדד בהונג קונה עולה 1%

07:51 הדולר נסחר ביציבות מול האירו ברמה של 1.194 דולר לאירו

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ' מנתח: העליות בימים האחרונים, מהלך משמעותי או 'מלכודת דובים'?

המנתח הטכני של Bizportal מנתח את המדדים המובילים בחו"ל, מסתכל גם על המעו"ף ומניות שביקשו הגולשים
 |  50
ניתוח טכני
Share

צילום ועריכה: גילי מייזלר




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

50 תגובות ב-28 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
28 דני 04/02/2016 15:20 זהב
אשמח לניתוח טכני של הזהב. הוא פרץ את ההתנגדות של ה 1080 מזמן, ועלה משמעותית מאז. לאן הוא ימשיך מכאן?תודה.
27 יגל 30/01/2016 09:53 בדרך כלל מעריך את דעתך איל
נראה לי שהפעם פספסתמשהוא גדול קורה ביום האחרו של המסחר בכל הבורסותנראה לי עפים למעלה הרבה מעבר לתגובה על העליות בחול
ליגל 30/01/2016 18:03 יש בתחתית המקלדת מקש רחב ל 8 סנטימטר לערך.
למד להשתמש בו. אני שמח שאתה בדרך כלל מעריך את הבחור. הוא אכן ראוי להערכה ולא לתגובות עלובות של צעירים המסתתרים אחרי מקלדת ושופכים סחורתם. לגבי עפים למעלה. המתן ותחכים.
26 אריאל 30/01/2016 09:48 מבקש בניתוח טכני לאפריקה ישראל
מה הצפיהאם יש נקודת שפל בו היא אמורה לעצורוהאם יש סיכוי שהמניה הזו תצה לעליות
25 מיכל 30/01/2016 08:54 ניתוח על מניית דלתא בבקשה
תודה מראש
24 עדי דמתי 30/01/2016 00:10 ניתוח מנית FXCM
הי איל, אפשר ניצוח של FXCM בבקשה ? תודה.
23 1 29/01/2016 22:07 2
3
22 יעקב 29/01/2016 19:10 איזה קשקשן,כותב בדיעבד (ל"ת)
21 חכם 29/01/2016 17:36 זה הזמן
ליקנות ולעשות הפוך מאייל כך מרוויחים בטוח
למרוויחים בטוח 29/01/2016 18:31 לך על זה.
ודע לך יקירי שכוונתי רצינית אבל יחד עם זה הופעל עליך ניסוי קטן ששמו במקומותינו XX7YT6JP. לא תמצא בגוגל אבל בדוק היום מחר בשעה 16:16 PM ותרגיש תחושת בילבול מסויימת שלא תזיק ותעבור אחרי שתי דקות ו25 שניות.
למרוויחים בטוח 29/01/2016 18:20 אני מוכן להפקיד בידך מליון שקל לשנה עם בטחונות כמו דירה
או מה שיש בידך. אתה תעשה עם הכסף שבידך הפוך מאייל ותרוויח בטוח כדבריך. בסוף השנה כל רווח שיהיה מהמליון שקל אני רוצה עבורי 10% בלבד ואפילו לפני מס. כל השאר תיקח לעצמך ואפילו יהיה שם 1000%. ממש כדאי לך נכון. מכיוון שדיברת על אפשרויותך להרוויח על בטוח. איני דואג. אבל. כל הפסד ממליון אפילו של שקל. אתה מחזיר לי ההפסד. הולך? אם אתה מדבר על בטוח אז באפשרותך להתעשר. אני מוכן לקחת סיכון קטן שבו אקבל רק את הקרן. הולך? אשמח לפגשך ולעשות עיסקה במיידי ואני רציני. השאר כתובת כאן או במערכת וניפגש. נ.ב:הולך עוד צעד לטובתך. מותר לך לא לעשות הכל הפוך מאייל בכדי להרוויח. מותר לך לעשות ככל שתחפוץ. נ.ב:אם אתה פוחד או יצאה הרוח מהמפרשים שלך ואפילו שאתה מוגדר חכם.ואינך ראוצה עיסקת חייך. כל שאבקש שתפרסם ביום א בעמוד האחרון בידיעות אחרונות בצד השמאלי למטה את שימך ולהוסיף יצאתי אידיוט. מצידי אתה יכול לפרסם את המשפט הנ"ל עם שם מבויים. כל שארצה זה לראות משפט זה ובאתי על שכרי שאני חש שהוכחתי לכלומניק חסר חוט שידרה את השווי שלו. ועוד אגב: אם תבצע כל אחד מהתנאים למעלה ולא משנה מה. אני מפרסם בידיעות שאני אידיוט .
מוכן 30/01/2016 19:07 שלח הודעה avielnb@gmail.com (ל"ת)
אביאל 30/01/2016 18:58 הולך על זה
תתקשר 0585800858 פעם הבאה תרשום את פרטיך האמיתיים בבקשה
20 פרופ' א100 29/01/2016 15:19 פעם נוספת..
DJIA + FTSE עדיין אחוזים ניכרים מתחת לשערי דצמבר 2013. מוזר.. אבל נראה שאנו טסים(אהלן ביז) כל הזמן מעלה..אז ממש שלא. המרחק מסוף 2013 יגדל עד סוף 2016 ןאפילו מהיום שאנו כאמור נמוכים מאז..בשני המדדים המובילים בעולם באלפי נקודות נוספות. זה נשמע מפחיד ולא סימפטי..אך..אנו בשוק דובי קלאסי לפי מומחים כלכליים(ואני לא כזה)אבל בעזרת מחשב על שאנו יודעים בבירור שהוא היחיד בעולם וכמובן בעזרת טובי הכלכלנים והמתמטיקאים בתבל של קבוצתנו..אנו לא מתרשמים ממשחקי החוזים העתידיים שמתעתעים בנו. ולפני שבת טובה..אז קריאות זחוח ומרוח וקלוח ומלוח ופתוח נא בעדינות והתחשבות כי אנו סך בכל ילדים טובים מבית טוב. נשבע לכם. אז שבת מבורכת.
19 דוד 29/01/2016 13:56 אייל נתח לי את ניר חדרה (ל"ת)
18 דוד 29/01/2016 13:55 אייל סקור לי את ניר חדרה שמלגזן מרווח 500000אלף בחודש
כמו סעיד לקח משכורת של 50000 אלף לחודש כמו יותר י מי6 משכורת של מלגזנים חדשים ומקלקל אותם בעבודה וכך המפעל עובד מחרים מגרשים בשביל להתקיים והעבדים מנצלים את המפעל
17 רון 29/01/2016 13:33 לאייל
אבקש לנתח את פרוטליקס , תודה.
16 אחת שמבינה א 29/01/2016 13:00 לתגובה 6 ניתוח לאלעל
גורביץ לא מזמן טען שהמגמה שלה עליות ואחרי הירידות החדות הוא שינה את דעתו, הוא תמיד נסחף לפי המגמה. אז דעתי שאלעל עשתה את שלה היא לא תגיע לשיאים חדשים שזה אומר יותא משער 340...
לידיעתך אחת ש 29/01/2016 15:06 יותא פרושו באינדיאנית משבט האנסאזי:
אני השטן האמיתי. מוזר . אבל בידקי בספרות המספרת על תולדות האינדיאנים ותראי את הדבר. במקרה או לא זה מתלבש עליך בול אשה מסכנה. אחד שהיה בשם כזה היו מחפשים במלחמות בין שבטי האינדיאנים . השבט המוצא את יותא היה המנצח בקרב והיה רשאי לצלוב אותו. אבב. איך תעברי את השבת עם התיסכולים והמירמורים הבלתי פוסקים. ומה עם הסמרטוט שלצידך עדיין מובטל כרוני?
15 אחת שמבינה א 29/01/2016 12:51 השווקים כרגע בתקופה של חוסר וודאות בחודשים הקרובים
ואף אחד ( כולל גורביץ) לא יודע מה יקרה בטווח הקצר ומי שכן חושב שהוא יודע הוא סתם מטעה. מה שאני כן מציעה לכם לא למהר לקנות מניות הירידות האחרונות לא יצרו ממש הזדמנויות קנייה ( במיוחד הבנקים) מניות כמו אופקו , פורטרום וטאואר היו דווקא כן הזדמניות קנייה אבל מי שכבר קנה אותן שקלו לממש רווחים בקרוב. שבת שלום ומבורכת לכולם!
14 מממ 29/01/2016 11:24 אני לא יודע בקשר לתחנות באמצע אך התיקון במעוף 1159
הדרך לבדוק מה הכיוון יש לחזור למפולת של 2008 כי המפולת ב-2016 זהה אם אותה תבנית מבחינת הירידה וה-% המעוף יפגוש את רמת 1159 ואז יחל המשא ל-2500 נקודות בהצלחה..
נכון אבל רחוק 29/01/2016 13:02 מאוד מהשערם הצפויים.
459 עדיין יהיה בשוק דובי. ואז יוחלט המשך.
13 יוסף פותר החלחות 29/01/2016 11:23 פרדוקס הניתוח הטכני .....
כידוע שיטת הניתוח הטכני היא שיטה המנסה למצוא דיאגראמת פאזה של התנועה במניות או מדדים בכל רגע נתון בכלים שונים ולתרגמם לגרפים כדאי שזאת תחזה להם את תנועת המדד בשוק או תנועת מנייה בודדת בעתיד על סמך פאזה של התנעות של המדד או של המנייה בעבר . מכוון ששוק ההון היא מערכת כאוטית ומתנהגת בין היתר כפרקטל (צורה גיאומטרית שמורכבת מעותקים מוקטנים של עצמה) נכנס לפרדוקס שנקרא פרדוקס קו החוף שבו המראה לנו שלא ניתן להגדיר היטב את אורכו של קו חוף .הסיבה נעוצה בעובדה כי לא משנה עד כמה נבחן את קו חוף מקרוב, תמיד נמצא בו פיתולים זעירים הדומים לפיתולים הגדולים בהם . בפרדוקס קו החוף הוא ההבחנה המדעית שאין שטוענת שאי אפשר למדוד באמת את אורכו של קו חוף ושככל שהסרגל שלנו יהיה קטן יותר, יגדל אורכו של החוף מכוון שסרגל הוא ישר ולא ניתן להשתמש בו כדי למדוד פיתולים הקטנים יותר מאורכו. לכן ככל שהסרגל הוא קטן יותר, נוכל למדוד אתו בתוך הפיתולים ואורכו הסופי של החוף יגדל משמעותית. אותו בעיה נתקל כאשר נבחן את הגרף הטכני , הפיתולים בו יעלו לרמה כזו שאין כל אפשרות לדלות ממנו אינפורמציה תחזיות עכשווית ובטח לא עתידית ב
יוסף פותר החלמות 29/01/2016 12:23 המשך פרדוקס הניתוח הטכני ...
לא עתידית ברגע מסוים. בעיה נוספת כאשר בוחנים נופים בטבע התבניות שם קבועות ובלתי משתנות (ליניאריות) אבל במערכות לא לינארית כמו שוק ההון אין תבנית זהות לאורכי ציר הזמן לכן לא ניתן לבצע חישובים כאלו ואף קשה עד בלתי אפשרי ליצור מודל התנהגותי של המערכת דבר זה מקשה על ביצוע חישובי תחזיות. בגלל מורכבות המערכת אף אחד מהאנשים בשוק ההון לא יכול לדעת משהו מה מצב שוק ההון בכל רגע ורגע ,ונניח שאפשר היה לדעת מה מצב השוק השאלה הנשאלת היא היפו בכלל הינו יכולים לראות את זה מכוון שמצב השוק ברגע מסוים בציר הזמן הוא לא כל האירועים המרכיבים אותו . גם ניסיונות החיזוי הפיננסי של בנואה מנדלבורט אבי הגיאומטריה הפרקטלית בתיאורית הכאוס טען שהוא לא מסוגלת לחזות את מהלכי התנועה של המניות בבורסה אלה רק בצורה הסתברותית מינורית . מנדלבורט לאומת זאת לא התיימר מעולם לטעון כי התיאוריה שלו מסוגלת לנבא צניחות או עליות מחירים ביום נתון. כאשר פרסם מנדלבורט את מחקריו בסאיינטיפיק אמריקן בשנת 1999 התגובות שהוא קיבל הייתה - שלא משנה איך מציגים את הפרקטלים ולא חשוב עם הגרף נראה אוטנטי או לא. מה שחשוב שעם כולנו הינו יכולים לקנו
יוסף פותר החלמות 29/01/2016 12:30 סוף הפרדוקס הניתוח הטכני ....
שעם כולנו הינו יכולים לקנות ב 10 דולר מנייה ולמכור אותה ב 15 דולר כולנו כבר הינו צרכים להתעשר השאלה הנשאלת למה זה לא קורה כנראה גם מגלמת את התשובה . .לכן זאת עוד חלק מהסיבות למה ניתוח הטכני הוא לא יותר מאשליית הידע והשליטה.
האוהב רוחות חדשות 30/01/2016 22:46 ליוסף המתמטיקאי
יוסף, נהניתי לקרוא. תודה
אחד מהעם 30/01/2016 19:22 איזה קשקוש!!!
בניתוח טכני אף אחד לא מתיימר לחשב ולדעת בוודאות תחזיות עתידיות, כל העניין הוא הסתברותי בלבד. אף סוחר לא נהנה מ-100% של הצלחה, תמיד יש לו רווחים והפסדים. גם הגדולים ביותר, דוגמת ג'סי ליוורמור ידעו לצד רווחים מדהימים, הפסדים עצומים לא פחות. מה שמבדיל בין סוחר טוב וסוחר גרוע זה היכולת לפתח שיטה שתביא לו יותר רווחים מהפסדים לאורך הזמן. אם ניתוח הטכני אינו נראה לך אתה רשאי לפתח לעצמך שיטה אחרת שתועיל לך להגשים את מטרותיך. דרך אגב, לכל קו חוף יש מימד סופי שהוא פרקטלי - מספר לא שלם בין 1 ל-2.
יוסף פותר החלמות 01/02/2016 11:48 ובקשר לג'סי ליוורמור
אין לו שום ערך מוסף מהניחוש האקראי זה שעוד לצערי אין שיטה להרוויח הרים של כסף בבורסה (חוץ מהשיטה השקעה במדדים לטווחים ארוכים מאוד ששם הרווחים נעים בטווח של מינוס פלוס 6-8 אחוז בשנה רווח בטווח של 10 - 14 שנים שנותן למעלה 90 אחוז בהסתברות הצלחה ) זה עדיין לא נותן לשיטת הניתוח הטכני תוקף .אתה צודק שהשיטה עובדת בהסתברות אבל אחוז ההצלחה ע"פ מחקרים לא עולה מ 50 אחוז דבר השווה לניחוש אקראי. שאלה לי כמה קרנות נאמנות אתה מכיר שעובדים לפי שיטה זו תחפש אולי תמצא מספר קרנות שאפשר לספור אותם על יד אחת . לגבי ג'סי ליוורמור - אנקדוטה אחת (או מדגם קטן של דוגמאות ) זה עדיין לא מוכיחה שום תיאוריה מאות אלפים ויותר משקעים שחלקם לא פחות טובים ממנו כשלו בשיטה הטכנית בטווח הארוך פשוט על אלה לא שמעתה ג'סי ליוורמור ועוד מספר מינורי של משקעים בהיסטוריה הם פשוט הזוכים (המזליסטים) של חוק המספרים הגדולים שמראה שכאשר המדגם גדול מספיק (יותר מאות אלפי משקעים) היה זה נס אם אחד או יותר לא יציג תוצאת קיצון שההסתברות שלה מינורית ,ואז הוא יכתוב ספר ויהפוך לגורו. למזל אצלם היה משקל מכריע מהידע האמתי שלהם .
יוסף פותר החלומות 01/02/2016 10:45 לאחד מהעם - לעניין הפרקטל
למערכת ליניארית אולי יש סוף מבחינה מתמטית אקסיומטית שאוגסטין קושי קבע לה באופן שרירותי לערך גבול . ערך הגבול יפה אולי במערכות פיסקליות מכניות ליניאריות שפותר את הבעייה של מהירות הרגעית או כל תנועת מערכת ליניארית . כאשר אתה מדבר על מערכות לא ליניאריות שאין להם תבניות קבועות אין לך דרך עדיין לדלות אינפורמציה כמו ממערכת דיפרנציאליות . דרך הגב בפועל לסוף אין סוף אבל פשוט המתמטיקה לא יכולה להתמודד עם כזה נתון בדיוק כמו פרדוקס אכילס והצב , ופרדוקס הרץ של זנון .
12 מוקי 29/01/2016 10:52 תודה תודה אייל
אני צריך עליות ופשוט הייתי במתח מה תגיד עכשיו אני רגוע פחדתי שתגיד שהשוק חיובי...... עושה הפוך ממה שאתה אומר 95 אחוזי הצלחה
למוקי 29/01/2016 11:34 אני מאמין שאתה שמוקי.
כתבת על מתח ופחד וכנראה סיוטים קשים. במקום להיות מנוול מצוי נסה לקחת לוריוון או וואבן או אחרים ממשפחת המרכיבים ואז תצא מהחרדות וגם לא תפגע במי שאינך מכיר ללא סיבה.
ואני סבור 29/01/2016 14:36 שאתה קוקי
אם אתה מכנה את מוקי - שמוקי. אתה קוקי מלשון קוקו. מעולם לא היו דברי הבל נלעגים מאשר ניתוח טכני. קריאה בקפה ובקלפי טארוט אמינה ומוצלחת יותר. ושוב, ושוב, ושוב, זה מוכח. אני מזמן רב לא מגיב לדברי ההבל ההם, אך כאשר מישהו מגיב באלימות מילולית כלפי המבקרים - כדאי שידעו. אני מניח ששילמת אלפי שקלים בקורס מזורז, ואתה רוצה להגן על השקעתך. הצעה לי אליך: השקעת, הפסדת -לא נורא. זה קורה לכולנו כל יום בבורסה. צריך לדעת להמשיך הלאה. זה החיים.
לשמוקי 29/01/2016 17:10 אם היית מרוכז ולא מסתובב סביב ההבלים שלך היית שם לב שלא
שלא כתבתי על טכני וקורסים וקפה וקלפים ואלימות והבל ומזורז השקעות הפסדים ולא נורא וזה החיים. אך אתה כמו כל בן אנוש מרוכז בעצמו ובמרכולתו בלבד. סך הכל הגבתי מתוך דאגה אמיתית לפחדיך והמתחים שאתה נמצא בם. כל הרצאתך הייתה לשווא וחבל. ואכן אני קוקו וכשכתבתי שמוקי גם פה פיספסת. הכוונה בראשי תבות היא מוקי לש. יענו טוחן טוחן. אז על מה עלה קיצפך אדון מוקי היקר. וחוץ. רמזתי שיש לנהוג אחרת כלפי הכותב. ולגבי קורסים ואלפי שקלים. גם כשלת. אני בור ועם הארץ ולא יודע קרוא וכתוב. אבל הוענקה לי משמים מתנה שכל מה שאני עושה אני מצליח בגדול. את הדברים כותבת ביתי יסמין בכיתה ח.
11 מסתכל מלמעלה 29/01/2016 10:40 אין לך מושג מה יקרה, טועה ומטעה
הנפט הוא זה שימשוך את המדדים, והוא פרץ מלמטה את ה 32$ ודרכו פתוחה למעלה. רק מי שיודע להסתכל על הגרף, ולא על "בולינגר", כל משסתכל אחורה ואומר מה שהיה אתמול יהיה גם מחר... זהו נביא שקר. כל פעם שאתה נחרץ בדעתך לכיוון, למחרת מתברר שהכל מתהפך לך. מה לעשות זה קורה רק לאנשים שלא רואים נכון את התמונה...
10 יעקב 29/01/2016 10:19 מלכודת לטיפשים שעדיין מאמינים בו (ל"ת)
22 29/01/2016 11:09 כנראה יש עוד כאלה פרייר בא פרייר הולך (ל"ת)
9 hu 29/01/2016 09:57 באיזה שעה מתחיל המסחר בארהב היום? (ל"ת)
8 תמיר 29/01/2016 09:33 אייל אבקש ניתוח טכני למניית בזן . תודה . (ל"ת)
7 א 29/01/2016 09:21 למנתח אייל ולמראיינת עדי.
כתבה טובה. עניינית וברמה גבוהה.
6 שרון 29/01/2016 08:46 ניתוח לאלעל
אייל אפשר בבקשה ניתוח למניית אלעל,שמתי לב שמחזורי המסחר ירדו דרסטית..תודה
5 אייל 29/01/2016 08:40 בקשה
אייל אודה לניתוח של san בנק סנטנדר
4 יעקב 29/01/2016 08:39 מדע הגרפים
אני מקווה שאתה מצליח לקלוע הפעם יותר מאשר בניתוח שערו של השקל לאחרונה
3 סתם אחד 29/01/2016 08:29 השאלה מתי נתחיל לראות קצת התאוששות?
לא נראה לי שמישהו יודע לומר מתי. כנראה רק לקראת אמצע השנה.
הכוונים בשניות 29/01/2016 09:34 אף אחד לא יודע היום כלום. הכל יכול להשתנות לשני (ל"ת)
2 יוסף פותר החלומות 29/01/2016 08:21 לא להאמין בסקירה הקודמת טען טיעון חורץ לירידות .....
אבל כמובן השאיר לו פתח מילוט "יש סיכוי גם ...." וכאשר התחזיות שלו רחוקות ממה שקרה בפועל הוא לא מתבייש לטעון אמרתי (כאלו שהוא נתן איזה אינפורמציה שהיא ) זה כמו לטעון שבשבוע הבא ירד גשם ב 70 אחוז שבוע למחרת השמש זורחת החזאי בא ואומר לצופים אמרתי שיש הסתברות של 30 אחוז שלא ירד גשם .
אשר 29/01/2016 10:35 יוסף-תמשיך לחלום
ותפסיק לבלבל את המוח
ראה תגובתי למבקר מג 29/01/2016 14:39 לצערי,
אתה חולם החלומות, ויוסף חי במציאות. גם אתה בזבזת אלפי שקלים בקורס מזורז "איך להפסיד כסף עם רצועת בולינגר?"
יוסף פותר החלמות 29/01/2016 11:06 בנתיים מי שחולם זה כנראה זה אתה .......
שאתה לא עוקב אחרי הסיקורים הכושלים שלו והתעתועי מילים שלו יש אנשים כמוך שנוח להם כנראה להאמין לכל מיני נבאי שקר שמשתמשים בשיטה כושלת שאין לה שום ערך מוסף יותר מהטלת מטבע רק כדאי למכור לאנשים כמוך קורסים ותכונות קיקיניות תמשיך לקבור את הראש שלך באדמה וגם הכסף שלך הקבר .
דוד 29/01/2016 09:00 נביא שקר
פשוט לא להאמין לבחור אנחנו בדרך לתיקון 2016 תהיה שנה טובה
1 שיר 29/01/2016 08:07 אודה על ניתוח מניית מזור (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש