ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

גורביץ' מנתח: הנפילות שראינו זו רק ההתחלה, או שזה זמן לקנות? צפו בראיון

המנתח הטכני של Bizportal, עם ניתוח מקיף של ה-S&P500, הנפט ושל המעו"ף

צילום ועריכה: גילי מייזלר
תגובות לכתבה(68):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 36.
    מבקש ניתוח טכני של רדהיל - האם יש מצב לשינוי כיוון? (ל"ת)
    רונן 22/02/2016 13:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    גורביץ האם אפשר ניתוח טכני של אפריקה ישראל (ל"ת)
    ברטו 25/01/2016 23:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    כל מספר פוגע - זה הכלל שמוביל אותך
    מסתכל מלמעלה 23/01/2016 22:23
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כי מה זה משנה מה אתה תגיד היום, מחר תגיד אחרת. הכל בהתאם למה שקרה אתמול... וכך עובד נביא ליום, מסתכל למעלה לשמיים - רואה שאין עננים היום - ואז רץ ומפרסם לכולם לא ירד גשם היום... הגיע הזמן שתבין איך קוראים נכון את התמונה - כל עוד הנתונים שלך יהיו מבוססבים על הטווחים קצרים (מחזורים, בולינגר...) זה מראה כמה אתה לא מבין - חוץ ממנחש. לא היה לך מה להוסיף על הנפט - בדיוק בזמן שצריך לקנות אתה בדרך כלל כמו העדר זורק את הסחורה.
    סגור
  • 33.
    אף אחד לא מבין
    חיים 23/01/2016 19:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חי מהבוסה כבר 35שנים ושמעתי המון אנליסטים ותמיד פעלתי הפוך והצלחתי חברה זה הזמן לכיל מי שמבין בחקלאות יודע שאין דרך להאכיל כל כך הרבה אנשים על פני כדור הארץ בלי אשלג וזה מחיר מצחיק עכשיו .
    סגור
  • 32.
    איילוס ניתוח טכני של רציו בבקשה :)
    אורי אבל 23/01/2016 17:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רציו בירידות אבל השווי האמיתי שלה לא מומש. האם זה סתם ירידות בגלל השוק או שהשווי מנייה לא מגולם באמת בשווי שוק ?
    סגור
  • 31.
    היי אייל, אודה לך על ניתוח מדד הבנקים בישראל (ל"ת)
    אשר 23/01/2016 16:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אייל כבר ניתח את מדד הבנקים ......
    טל 24/01/2016 16:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסקירה הקודמת שלו רק שגם בסוף שנת 2015 הוא ניתח אותה ומדד זה גמר טוב יותר ממדד ת"א 25 ומדד 100 כאש מר גורביץ טען להתרחק ממדד זה
    סגור
  • 30.
    ניתוח FXCM
    עדי דמתי 23/01/2016 12:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל,תנתח בבקשה את FXCM.תודה,
    סגור
  • 29.
    היזה פארסה
    רועי 22/01/2016 18:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הנפט מזנק
    סגור
  • היזה. היזה. הוייסה. יאללא עצרו יא בהמות משא (ל"ת)
    ל29 22/01/2016 19:40
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • טען עוד
  • 28.
    אייל גורביץ' - אבקש ניתוח למגדל ביטוח
    דביר ארד 22/01/2016 17:06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אייל גורביץ' - אבקש ניתוח למגדל ביטוח
    סגור
  • הצעה ידידותית.
    לדביר 22/01/2016 18:40
    הגב לתגובה זו
    8 1
    יש כאן נסיכה אמיתית שרק בדבר אחד עלי אדמות היא טובה מאיילי. כוונתי לניתוח והסברים מנומקים וחכמיםעל חברת מגדל. קבע איתה פגישה ואני מבטיח שתצא מאושר/או שלא מדבריה.
    סגור
  • 27.
    מה? ככה נראית נפילת "אימפריה"?
    איי יא יאי . לא יפה 22/01/2016 16:27
    הגב לתגובה זו
    41 1
    לא חשבתי לעצמי שזה יהיה כל כך עלוב ואפילו ביזרי. לא בטוח שהיום זה יום החסד שנהוג לתת לפני. אבל. מה שיקרה אחרי יהיה ממש מכוער ולא נעים ואפילו את הרפש יטילו ישר לעיניינו. אני חושב שלא אהיה שם. איני משבית שמחות ואף עצבונות אני לא באזור. להתראות בימים טובים יותר. ובהערת אגב. כמות אחרונה סופית וענקית תוענק כתשורה היום לממלכת הרוע.
    סגור
  • נו טוב אמריקה. בסדר הבנו. די..כמה אפשר?
    איי יא יאי. לא יפה. 22/01/2016 16:47
    הגב לתגובה זו
    94 1
    דחיפת חוזים הזויים היסטרית לשווא. בכחש. במרמה. ברוע ובשטנה. התארגנות עולמית של כוחות הטוב ברחבי הקוסמוס שוקלת בדיוק כרגע בכינוס דחוף ומיוחד..האם להתיר לכם יום נוסף זה להתחרע (מילה אמיתית שנשקלת או כבר בעברה באקדמיה ללשון)עלינו? אז לא בטוח שנסכים. האם נכבדכם על מעט הטוב שהענקתם להסטוריה? או אולי ניתן קיק בקטנה למגדל הסורר השיכור שעומד על צידו ..מעלה אחת לפני התמוטטות? אולי בכל זאת נדחה זאת ליום שני וניתן לנידון לתליה שי פרידה? ואולי לא? בדקות הקרובות תתקבל החלטה סופית סופית ורכבת ההפתעות יוצאת לדרכה. ולעם ישראל. שבת מבורכת.
    סגור
  • 26.
    אלון רבוע כחול הזדמנות מעולה לקנייה!
    עמי ברוך 22/01/2016 15:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שווי שוק של 120 מליון שקל וקבוצה עם נכסים מעולים!!! מחיר של יחזור!
    סגור
  • 25.
    גורביץ המלך
    יואב 22/01/2016 15:42
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אני עושה תמיד הפוך מהתחזיות שלו ומרוויח בענק......אני אקנה הרבה קולים על ה- s&p כבר בפתיחה.......חחחח ....תודה לגורביץ המנתח ההפוך.
    סגור
  • הוא אינו מלך . אבל. נותן לך להרוויח בענק.
    ליואב 22/01/2016 18:33
    הגב לתגובה זו
    7 1
    תאר לך אם לא עושה תחזיות שרק היפוכם מרוויח. אז ראה. הוא דואג לך. וחוץ. יכול להיות שהוא עושה הפוך ורק טובים ויודעי סוד יודעים לנצל זאת. חשבת על זה?
    סגור
  • 24.
    למה ניתוח טכני היא לא יותר מאשליית הידע .....
    יוסף פותר החלומות 22/01/2016 15:31
    הגב לתגובה זו
    12 3
    המורכבות הרבה והדינמיות המטורפת של שוקי הון נובעת ממיליארדי אינטראקציות של בני אדם שפועלים באמצעות כללים מאוד בסיסיים כגון אמוציות , אינפורמציה אמונה וכו' נוסף במערכות כאלה יש ואינטראקציות של משתנים (נגלים ונסתרים ) של כוחות שוק ,פוליטיקה ,כוחות טבע וכו' לכן הבעייה בזיהוי בפענוח מערכות מורכבות ע"י רדוקציה (הפחתה ) הוא בלתי אפשרי בעליל .ניתוח טכני הוא שיטה שמנסה לעשות רדוקציות במדדים ומניות לפי תבניות העבר ,הבעייה היא שהעבר במערכות דינמיות לא יכולות לתת לנו שום אינדיקציה לעתיד אלה רק מה היה בעבר בדיעבד . ההנחה הבסיסית היא שרדוקציה הזאת שווה בדיוק לסכום החלקים שלה בפועל המערכות המורכבות רוויות המשתנים המצב הוא שונה וכנראה בדיוק הפוך בדיוק כמו שטוענת תורת הגשטלט השלם בדרך כלל גדול מסך חלקיו ומערכות מורכבות כמו גוף אדם כלכלה או כל מערכת מורכבת אחרת פועלת רק ע"י אינטראקציות בין חלקים וזה מה שנותן לה את ייחודה. רדוקציה אפשר לעשות למערכות מכאניות שאפשר לצפות כגון מכונאות , אינסטלציה וכו' . כלכלה היא מערכת לא רדוקציוניסטית ולכן היא לא ניתנת לתחזית עתידית פשוטה.
    סגור
  • ליוסף
    א 22/01/2016 18:30
    הגב לתגובה זו
    17 1
    כתבת יפה מאד. הייתי כותב את דבריך ומפרשם בצורה קצת אחרת. ברכות.
    סגור
  • 23.
    יום ראשון שורט סקוויז עצום
    סוחר בנגזרים 22/01/2016 15:17
    הגב לתגובה זו
    4 4
    הראלי הזה בין אם הגיע לתחתית או לא, תפס את כמה שחקנים כבדים וגופים בפוזיציות הפוכות להיפוך מגמה בדיוק בסופש. כבר בחמישי הם התחילו להוריד חזק את בזק והבנקים ומי ששם לב רק הדואליות היו ירוקות בשעה 4 אחרי צהריים.המשמעות היא שביום ראשון לא יוכלו נגד השוק וימהרו לסגור את הפסימיות שיחרגו מהבטחונות שלהם רק שלא יהיו מוכרים.בגלל שמדובר בשבוע פקיעה ייתכן שורט סקוויז עצום בהיקפים שלא נראו בארץ בשנים האחרונות.לא רוצה להתנבא במספרים אבל המעוף בקלות יכול לקפוץ 3 אחוז למעלה ויותר ויש לכך בסיס למי שבקיא בתחום.
    סגור
  • רשמת זאת בעוד מקומות באתר היום. אולי אתה גוזר ניגזרים
    לסוחר 22/01/2016 18:24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    איני יודע מה פרו שדבר. אבל עושה לי רושם שאתה לא מהמתוחכמים.
    סגור
  • 22.
    עיתוי מדהים לעשות הפוך
    גורביץ התותח 22/01/2016 14:00
    הגב לתגובה זו
    4 6
    אתה כל כך מצויין זה ממש כישרון לחזות בדיוק אבל בדיוק הפוך תמשיך כך אתה מאד עוזר ואל תלמד מטעויות
    סגור
  • 21.
    מר גורביץ, שאלה קטנה לי אליך ואני מקווה שתתייחס
    אחת שמבינה א 22/01/2016 12:07
    הגב לתגובה זו
    6 14
    לשאלה, מה שווה כל ניתוח הטכני אם מה שהיה אמור לקרות ולא קרה בסופו של דבר? אז זה בדיוק למה שאני תמיד טוענת שאי אפשר לחזות את כיוון השווקים לא בטווח הבינוי ובטח לא בטווח הארוך זה סתם מטעה. השוק מושפע מהרבה משדתנים שעשויים להשפיע על השוק גם לטוב וגם לרע..... כתבתי לך לא פעם וצדקתי. שבת שלום ומבורכת לכולם! צפי ליום ראשון חגיגה במעוף, תהנו!
    סגור
  • עדיף להקשיב לגורביץ מאשר לקנות טאואר בהמלצתך
    מאיר 23/01/2016 00:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כשלון מוחלט.
    סגור
  • לא הבנתי כלום ובמיוחד את ה .........
    לדה 22/01/2016 22:44
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אחרי גם לטוב וגם לרע....... .......... ...... ..... ........!
    סגור
  • מי לוחש לך את דברי החוכמה
    לנודניקית 22/01/2016 22:17
    הגב לתגובה זו
    10 0
    לא יתכן שהכל מגיע מראשך הקודח
    סגור
  • את ממש לא צריכה להתאמץ בכדי לכתוב שטויות. נכון?
    לאחת הטפשה 22/01/2016 14:16
    הגב לתגובה זו
    17 6
    1.שאלה קטנה הופכת לסיפור ארוך. 2.השוק לא מושפע משום מושתני שהם משדתנים. 3.עשויים להשפיע גם לטוב וגם לרע? לא קיים משפט כזה בעברית. רק סתומות יכולות לייצר זאת.4. כתבת הרבה וצדקת במה למשל? לתת לך איזה 20 מניות שהיפלת אותנו?5. יום ראשון חגיגה? כתבת שאי אפשר לחזות השוק בטווח הבינוי. מה בונים ומי בבונים? את יודעת מה יהיה היום בטווח הקצר? אז איך את יודעת או לא בטווח שיכון ובינוי.6.השאלה הראשונה מה שווה וכו. הוא ארוך ומסורבל ולא מובן. 7. מה עם ההוא שסובל לידך? אתם הולכים היום עם החברה לפאב לדפוק ת'ראש או שאין לך חברים?
    סגור
  • 20.
    שאלה לגורביץ,איפה למדת רפואה . (ל"ת)
    בא 22/01/2016 11:56
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סגור
  • בסורבון בפריז. (ל"ת)
    לבא 22/01/2016 18:21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 19.
    להפסיק לתזמן תשוק
    באפט 22/01/2016 11:44
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הספקולציות שלו רק נותנות כסף למשקיעים האמיתיים על חשבונו...
    סגור
  • 18.
    תודה לגורביץ עשיתי ההפך ומרויח (ל"ת)
    מזל שאני עושה הפוך 22/01/2016 11:44
    הגב לתגובה זו
    9 7
    סגור
  • איזה הפןך את עושה? קפוצ'ינו?
    למזל שעושה הפוך 22/01/2016 14:06
    הגב לתגובה זו
    16 2
    אז גם עוגיה בבקשה. מה תודה לגורביץ? הוא הביא לך הפוך קפוצ'ינו? כבוד. כבוד. קיבלת טיפים יא מזל?
    סגור
  • 17.
    אין מה לנתח . המשקיעים יפסידו את כל כספם (ל"ת)
    רציו 22/01/2016 11:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 16.
    בושה, כל הקישקוש והרעשים מסביב
    נוסטרדמוס 22/01/2016 11:34
    הגב לתגובה זו
    4 3
    יש לשקול לשלב גם מומחים הקוראים בקפה וקוראי קלפי טרות.
    סגור
  • אני מומחה בעל שם לקריאה בקישקוש
    ל16 22/01/2016 19:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    והצלחותי עומדות על 99.9%.
    סגור
  • 15.
    נפתחה קבוצה
    וטסאפ 22/01/2016 11:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל מי שמעוניין להצטרף לקבוצה לשלוח מייל ל- kalkalaisrael16@gmail.com הקבוצה בנושא הכלכלה,כמובן בזמן אמת.מעולה לסוחר המתחיל. **בחינם.
    סגור
  • 14.
    מנייה_שניה_מעקב ספורטיבי_ EBIO
    ביו 22/01/2016 11:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נפלה 90 אחוז השבוע בגלל כשלון שלב 3 אבל יש עוד תרופות ונתונים צפויים עוד השנה.מזומן ללא חוב פי 3 משווי החברה
    סגור
  • 13.
    ראלי יימשך כל שבוע הבא 2 מניות חמות
    ביו 22/01/2016 11:20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כפי שצפיתי. מדוייק את התב כמו ואורן בפרט.son SPSH KTOV יהיו החמות ביותר בביתו השנה בנאדם.
    סגור
  • 12.
    יום שישי הזה הולך להיות כזה בלאגן לדעתי
    יום שישי 22/01/2016 10:27
    הגב לתגובה זו
    1 6
    אחריי היום הזה ביום ראשון נפתח פחות מ 1390 במעוף, אז מה אתם חושבים שאני צופה ? איזה BET הבאתי כאן ? בומבה.
    סגור
  • 11.
    לאייל
    רונן 22/01/2016 10:16
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אבקש לנתח את מניית פרוטליקס תודה.
    סגור
  • 10.
    אריאלה שלנו
    מפעול הפייס 22/01/2016 10:12
    הגב לתגובה זו
    4 3
    התקשרה לדראגי הטרגי והודיעה לו שאירופה זכתה בפרס שני של 500.000 שקלים שלמים. בגלל זה המדדים טסים והחוזים קופצים והשמחה מרובה.רגע. אז מה אם המפולת שהבטיחו? איזה מפולת בראש שלכם? ירידות של 84 אחוז זה מפולת? שטויות. קטן עלי.
    סגור
  • 9.
    כיטוב פארמה
    אריה 22/01/2016 09:42
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בבקשה. אחרי הדיווחים המשמעותיים האחרונים של החברה. יהיה לעזר רב למשקיעים בה לשמוע את חוות דעתך. תודה שבת שלום
    סגור
  • כי טוב אדליסט ראשון בארה"ב נתן לה מחיר יעד פי 10
    ביו 22/01/2016 11:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    משווים.22.5 דולר פורסם ב seeking alphA
    סגור
  • איזה 86.000 אנשים ונשים וטף
    מה הולך כאן 22/01/2016 10:19
    הגב לתגובה זו
    10 1
    ממלאים כל פינה באתרים בכיטוב הזה. מה ידוע לכם שלא שמעתי. אולי זה שאני דביל ולא מבין דבר יעזור לי לא להשתכשך במי אפסיים של כירע?
    סגור
  • 8.
    לכול מי שרוצה לעשות כסף כנסו
    רני 22/01/2016 09:40
    הגב לתגובה זו
    2 9
    עשו בידיוק הפוך מי אייל גורביץ השחצן הלא כלום
    סגור
  • מסכים איתך
    חיים 23/01/2016 19:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביכלל הפוך מרוב האנליסטים שאומרים את שרואים באותו יום ואינטרסים כאלה ואחרים הולך על כיל ביום ראשון עם כל הכח
    סגור
  • מסכים איתך
    חיים 23/01/2016 19:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביכלל הפוך מרוב האנליסטים שאומרים את שרואים באותו יום ואינטרסים כאלה ואחרים הולך על כיל ביום ראשון עם כל הכח
    סגור
  • אבל הוא אומר אם יהיו ירידות אז לא יהיו עליות (ל"ת)
    קשקשן 22/01/2016 10:13
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • זה משפט נכון ולגיטימי. ואפשר להגידו בודאות. (ל"ת)
    קשקשן 22/01/2016 18:18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • לרני
    רוני 22/01/2016 10:02
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אתה שואל :מי אייל גורביץ? וגם עונה. אז בשביל מה אתה מבזבז שורות כאן על חשבוננו? בידיוק זה חבר של דמייניוק? מה זה הלא כלום? אם כך מה זה הכלום או הכן כלום? אמור לי בבקשה. להיות כלומניק זה כואב?
    סגור
  • 7.
    מימוש אגרסיבי שלאחריו יהיו עליות
    איצה 22/01/2016 09:06
    הגב לתגובה זו
    4 3
    גם מירי הנפט יעלו לכיוון 70 דולר. ואשרי הלא מפחדים.
    סגור
  • אני פחדן רצח. ולא מחכה לאשרי הלא פחדנים שלך.
    מירי הנפט(שם המשפחה) 22/01/2016 09:56
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אחריו עליות? מתי האחריו יתחיל? אתה יכול לכתוב אם האחריו יבוא בעוד 19 או 67 אחוז?
    סגור
  • 6.
    נפתחה קבוצה
    וטסאפ 22/01/2016 08:52
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל מי שמעוניין להצטרף לקבוצה לשלוח מייל ל- kalkalaisrael16@gmail.com הקבוצה בנושא הכלכלה,כמובן בזמן אמת.מעולה לסוחר המתחיל.
    סגור
  • 5.
    לכל הפחדנים שברחו אכלתם אותה!
    רם 22/01/2016 08:27
    הגב לתגובה זו
    6 5
    נכון השוק במגמת ירידה וכל הכותרות מפחידות וזה טוב להיות זהירים, אבל יש כמה ימים של תיקון לפחות שווה לנצל את זה לכסות חלק מההפסדים.
    סגור
  • אין הפסדים כך שלא צריך לכסות חלקם.
    פחדן שברח 22/01/2016 09:53
    הגב לתגובה זו
    9 2
    והאם בטוח שיש כמה ימים של תיקונים? היכן? מתי? למה? כמה?ואחרי התיקונים מה יקרה? אז מה לעשות בסוף? וואלא. לא יצאתי ראש ממך.
    סגור
  • 4.
    איפה גל 5 בדקס?
    אליוט 22/01/2016 08:22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כתבתי לך שזהו באוקטובר רשמת חסר גל 5 אתה עדין סבור שאנחנו ב4 ? או שזה גל c עברנו a באוגוסט b באוקטובר ועכשיו c
    סגור
  • אין לאייל מושג בגלי אליוט
    מסתכל מלמעלה 22/01/2016 10:53
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כך הוא ראה את העליות בכל המדדים - לחודשים הקרובים http://www.bizportal.co.il/technicalanalysis/news/article/416283 כל פעם הוא טועה ומטעה, ולעולם לא יגיע סליחה טעיתי - "אני נביא שוטה" כל פעם מנתח מחדש מה שהיה הוא שיהיה, ונתקע בדפנות התעלה - בדיווק שהוא ממליץ על הכיוון -מתחלפת לו המגמה. תמיד תראה את השיירה שהולכת אחרי ההמלצות שלו אנשים חדשים שעוד לו קיבלו מספיק מכות מהמלצות לו - נביא שלא רואה ממטר אף אחד, רק טועה ומטעה
    סגור
  • מה זה הגלים הללו. דברו עברית.
    גלים 22/01/2016 09:50
    הגב לתגובה זו
    5 1
    שוטי שוטי ספינתי.
    סגור
  • גלי האליוט זה עוד מוסג שמנסה לתת ציוויון .....
    יוסף פותר החלומות 22/01/2016 15:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתמטי מדעי לשיטה כושלת ולפאר אותה אבל כולם יודעים שלעתים מתמטיקה או שימוש במושגים מדעיים עדיין לא נותן לתיאוריה תוקף של תיאוריה נכונה
    סגור
  • 3.
    ימים של תיקון שווה ניצול כי לא יודעים מה יהיה שבוע הבא. (ל"ת)
    משקיע נבון 22/01/2016 08:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • למשקיע נבון
    משקיע טיפש 22/01/2016 09:49
    הגב לתגובה זו
    4 2
    יודעים! יודעים! וזה כולל גם שרותים? כולל! כולל!
    סגור
  • 2.
    אייל בקשה מניית שופרסל (ל"ת)
    עדי 22/01/2016 08:00
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • לעדי
    דוד 22/01/2016 10:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שופר סל לכיוון שער 1400 הנתונים רבים גם מגרפים וגם עוד סיבות העננה סביב רבוע כחול
    סגור
  • 1.
    בקרוב פיטורים נוספים בחברה.
    כיל 22/01/2016 07:58
    הגב לתגובה זו
    5 2
    הפוליטיקאים האינטרסנטים התערבו בניהול החברה הם ממש דאגו לעובדים "המסכנים" אבל אף אחד מהפוליטיקאים לא הלך להפגין עם עובדי מגה. לפיד יחימוביץ ורוזנטל השתמשו בחברה לקריירה האישית ונגד ביבי. בסוף ביבי עשה כל מה שהם רוצים והנפגעים הם המשקיעים והעובדים. התמלוגים של שישנסקי לא יגיעו לצבור הטיפש.
    סגור
  • שהרוויח משורט כיל
    ציבור טיפש ומטופש 22/01/2016 09:45
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הרבה מאד עשרות אחוזים כמעט מהשיא. בהשקעות כמו בהשקעות כל המהלכים כשרים כמובן אם נעשים ללא רבב וביושר.ולגבי עושק רכוש המדינה והלאום של המדינה בחסות כיל ובעליה שמעתם? גם ים המלח וגם גילויי הגז והנפט בים וביבשה שייכים לך ולו ולי ולא לבעלי שררה.
    סגור
  • שלי יחימוביץ ובוזי
    חיים 23/01/2016 19:38
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא דואגים באמת למדינה אלה רק למפלגה ולרצון לישלוט חסרי אחריות בכיל ובמשק הגז ולא מבינים כלום בכלכלה תודה לאל שלא שולטים במדינה טיפשים חסרי ידע
    סגור
  • מי שעושק את המדינה הם הפוליטיקאים והפרזיטים
    בוריס 22/01/2016 11:47
    הגב לתגובה זו
    3 4
    והמתנחלים .
    סגור
  • שייך למי שמצא אותו זה לא שלך!
    הגז 22/01/2016 10:49
    הגב לתגובה זו
    2 3
    שישנסקי הבריח את כל המשקיעים. וגם הכסף מהתמלוגים הדמיוניים לא יגיע אל הצבור. ואת מי זה בדיוק מעניין השורט שעשית על כיל.
    סגור