22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה נפלה 4.2% >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה של 9% מהשיא בתחילת שבוע, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של קרן הגידור הגדולה בעולם הגיע השבוע לטריליון דולר >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ' מנתח: הנפילות שראינו זו רק ההתחלה, או שזה זמן לקנות? צפו בראיון

המנתח הטכני של Bizportal, עם ניתוח מקיף של ה-S&P500, הנפט ושל המעו"ף
 |  68
ניתוח טכני
Share

צילום ועריכה: גילי מייזלר




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

68 תגובות ב-36 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
36 רונן 22/02/2016 13:57 מבקש ניתוח טכני של רדהיל - האם יש מצב לשינוי כיוון? (ל"ת)
35 ברטו 25/01/2016 23:32 גורביץ האם אפשר ניתוח טכני של אפריקה ישראל (ל"ת)
34 מסתכל מלמעלה 23/01/2016 22:23 כל מספר פוגע - זה הכלל שמוביל אותך
כי מה זה משנה מה אתה תגיד היום, מחר תגיד אחרת. הכל בהתאם למה שקרה אתמול... וכך עובד נביא ליום, מסתכל למעלה לשמיים - רואה שאין עננים היום - ואז רץ ומפרסם לכולם לא ירד גשם היום... הגיע הזמן שתבין איך קוראים נכון את התמונה - כל עוד הנתונים שלך יהיו מבוססבים על הטווחים קצרים (מחזורים, בולינגר...) זה מראה כמה אתה לא מבין - חוץ ממנחש. לא היה לך מה להוסיף על הנפט - בדיוק בזמן שצריך לקנות אתה בדרך כלל כמו העדר זורק את הסחורה.
33 חיים 23/01/2016 19:25 אף אחד לא מבין
אני חי מהבוסה כבר 35שנים ושמעתי המון אנליסטים ותמיד פעלתי הפוך והצלחתי חברה זה הזמן לכיל מי שמבין בחקלאות יודע שאין דרך להאכיל כל כך הרבה אנשים על פני כדור הארץ בלי אשלג וזה מחיר מצחיק עכשיו .
32 אורי אבל 23/01/2016 17:45 איילוס ניתוח טכני של רציו בבקשה :)
רציו בירידות אבל השווי האמיתי שלה לא מומש. האם זה סתם ירידות בגלל השוק או שהשווי מנייה לא מגולם באמת בשווי שוק ?
31 אשר 23/01/2016 16:27 היי אייל, אודה לך על ניתוח מדד הבנקים בישראל (ל"ת)
טל 24/01/2016 16:33 אייל כבר ניתח את מדד הבנקים ......
בסקירה הקודמת שלו רק שגם בסוף שנת 2015 הוא ניתח אותה ומדד זה גמר טוב יותר ממדד ת"א 25 ומדד 100 כאש מר גורביץ טען להתרחק ממדד זה
30 עדי דמתי 23/01/2016 12:06 ניתוח FXCM
אייל,תנתח בבקשה את FXCM.תודה,
29 רועי 22/01/2016 18:16 היזה פארסה
הנפט מזנק
ל29 22/01/2016 19:40 היזה. היזה. הוייסה. יאללא עצרו יא בהמות משא (ל"ת)
28 דביר ארד 22/01/2016 17:06 אייל גורביץ' - אבקש ניתוח למגדל ביטוח
אייל גורביץ' - אבקש ניתוח למגדל ביטוח
לדביר 22/01/2016 18:40 הצעה ידידותית.
יש כאן נסיכה אמיתית שרק בדבר אחד עלי אדמות היא טובה מאיילי. כוונתי לניתוח והסברים מנומקים וחכמיםעל חברת מגדל. קבע איתה פגישה ואני מבטיח שתצא מאושר/או שלא מדבריה.
27 איי יא יאי . לא יפה 22/01/2016 16:27 מה? ככה נראית נפילת "אימפריה"?
לא חשבתי לעצמי שזה יהיה כל כך עלוב ואפילו ביזרי. לא בטוח שהיום זה יום החסד שנהוג לתת לפני. אבל. מה שיקרה אחרי יהיה ממש מכוער ולא נעים ואפילו את הרפש יטילו ישר לעיניינו. אני חושב שלא אהיה שם. איני משבית שמחות ואף עצבונות אני לא באזור. להתראות בימים טובים יותר. ובהערת אגב. כמות אחרונה סופית וענקית תוענק כתשורה היום לממלכת הרוע.
איי יא יאי. לא יפה. 22/01/2016 16:47 נו טוב אמריקה. בסדר הבנו. די..כמה אפשר?
דחיפת חוזים הזויים היסטרית לשווא. בכחש. במרמה. ברוע ובשטנה. התארגנות עולמית של כוחות הטוב ברחבי הקוסמוס שוקלת בדיוק כרגע בכינוס דחוף ומיוחד..האם להתיר לכם יום נוסף זה להתחרע (מילה אמיתית שנשקלת או כבר בעברה באקדמיה ללשון)עלינו? אז לא בטוח שנסכים. האם נכבדכם על מעט הטוב שהענקתם להסטוריה? או אולי ניתן קיק בקטנה למגדל הסורר השיכור שעומד על צידו ..מעלה אחת לפני התמוטטות? אולי בכל זאת נדחה זאת ליום שני וניתן לנידון לתליה שי פרידה? ואולי לא? בדקות הקרובות תתקבל החלטה סופית סופית ורכבת ההפתעות יוצאת לדרכה. ולעם ישראל. שבת מבורכת.
26 עמי ברוך 22/01/2016 15:54 אלון רבוע כחול הזדמנות מעולה לקנייה!
שווי שוק של 120 מליון שקל וקבוצה עם נכסים מעולים!!! מחיר של יחזור!
25 יואב 22/01/2016 15:42 גורביץ המלך
אני עושה תמיד הפוך מהתחזיות שלו ומרוויח בענק......אני אקנה הרבה קולים על ה- s&p כבר בפתיחה.......חחחח ....תודה לגורביץ המנתח ההפוך.
ליואב 22/01/2016 18:33 הוא אינו מלך . אבל. נותן לך להרוויח בענק.
תאר לך אם לא עושה תחזיות שרק היפוכם מרוויח. אז ראה. הוא דואג לך. וחוץ. יכול להיות שהוא עושה הפוך ורק טובים ויודעי סוד יודעים לנצל זאת. חשבת על זה?
24 יוסף פותר החלומות 22/01/2016 15:31 למה ניתוח טכני היא לא יותר מאשליית הידע .....
המורכבות הרבה והדינמיות המטורפת של שוקי הון נובעת ממיליארדי אינטראקציות של בני אדם שפועלים באמצעות כללים מאוד בסיסיים כגון אמוציות , אינפורמציה אמונה וכו' נוסף במערכות כאלה יש ואינטראקציות של משתנים (נגלים ונסתרים ) של כוחות שוק ,פוליטיקה ,כוחות טבע וכו' לכן הבעייה בזיהוי בפענוח מערכות מורכבות ע"י רדוקציה (הפחתה ) הוא בלתי אפשרי בעליל .ניתוח טכני הוא שיטה שמנסה לעשות רדוקציות במדדים ומניות לפי תבניות העבר ,הבעייה היא שהעבר במערכות דינמיות לא יכולות לתת לנו שום אינדיקציה לעתיד אלה רק מה היה בעבר בדיעבד . ההנחה הבסיסית היא שרדוקציה הזאת שווה בדיוק לסכום החלקים שלה בפועל המערכות המורכבות רוויות המשתנים המצב הוא שונה וכנראה בדיוק הפוך בדיוק כמו שטוענת תורת הגשטלט השלם בדרך כלל גדול מסך חלקיו ומערכות מורכבות כמו גוף אדם כלכלה או כל מערכת מורכבת אחרת פועלת רק ע"י אינטראקציות בין חלקים וזה מה שנותן לה את ייחודה. רדוקציה אפשר לעשות למערכות מכאניות שאפשר לצפות כגון מכונאות , אינסטלציה וכו' . כלכלה היא מערכת לא רדוקציוניסטית ולכן היא לא ניתנת לתחזית עתידית פשוטה.
א 22/01/2016 18:30 ליוסף
כתבת יפה מאד. הייתי כותב את דבריך ומפרשם בצורה קצת אחרת. ברכות.
23 סוחר בנגזרים 22/01/2016 15:17 יום ראשון שורט סקוויז עצום
הראלי הזה בין אם הגיע לתחתית או לא, תפס את כמה שחקנים כבדים וגופים בפוזיציות הפוכות להיפוך מגמה בדיוק בסופש. כבר בחמישי הם התחילו להוריד חזק את בזק והבנקים ומי ששם לב רק הדואליות היו ירוקות בשעה 4 אחרי צהריים.המשמעות היא שביום ראשון לא יוכלו נגד השוק וימהרו לסגור את הפסימיות שיחרגו מהבטחונות שלהם רק שלא יהיו מוכרים.בגלל שמדובר בשבוע פקיעה ייתכן שורט סקוויז עצום בהיקפים שלא נראו בארץ בשנים האחרונות.לא רוצה להתנבא במספרים אבל המעוף בקלות יכול לקפוץ 3 אחוז למעלה ויותר ויש לכך בסיס למי שבקיא בתחום.
לסוחר 22/01/2016 18:24 רשמת זאת בעוד מקומות באתר היום. אולי אתה גוזר ניגזרים
איני יודע מה פרו שדבר. אבל עושה לי רושם שאתה לא מהמתוחכמים.
22 גורביץ התותח 22/01/2016 14:00 עיתוי מדהים לעשות הפוך
אתה כל כך מצויין זה ממש כישרון לחזות בדיוק אבל בדיוק הפוך תמשיך כך אתה מאד עוזר ואל תלמד מטעויות
21 אחת שמבינה א 22/01/2016 12:07 מר גורביץ, שאלה קטנה לי אליך ואני מקווה שתתייחס
לשאלה, מה שווה כל ניתוח הטכני אם מה שהיה אמור לקרות ולא קרה בסופו של דבר? אז זה בדיוק למה שאני תמיד טוענת שאי אפשר לחזות את כיוון השווקים לא בטווח הבינוי ובטח לא בטווח הארוך זה סתם מטעה. השוק מושפע מהרבה משדתנים שעשויים להשפיע על השוק גם לטוב וגם לרע..... כתבתי לך לא פעם וצדקתי. שבת שלום ומבורכת לכולם! צפי ליום ראשון חגיגה במעוף, תהנו!
מאיר 23/01/2016 00:13 עדיף להקשיב לגורביץ מאשר לקנות טאואר בהמלצתך
כשלון מוחלט.
לדה 22/01/2016 22:44 לא הבנתי כלום ובמיוחד את ה .........
אחרי גם לטוב וגם לרע....... .......... ...... ..... ........!
לנודניקית 22/01/2016 22:17 מי לוחש לך את דברי החוכמה
לא יתכן שהכל מגיע מראשך הקודח
לאחת הטפשה 22/01/2016 14:16 את ממש לא צריכה להתאמץ בכדי לכתוב שטויות. נכון?
1.שאלה קטנה הופכת לסיפור ארוך. 2.השוק לא מושפע משום מושתני שהם משדתנים. 3.עשויים להשפיע גם לטוב וגם לרע? לא קיים משפט כזה בעברית. רק סתומות יכולות לייצר זאת.4. כתבת הרבה וצדקת במה למשל? לתת לך איזה 20 מניות שהיפלת אותנו?5. יום ראשון חגיגה? כתבת שאי אפשר לחזות השוק בטווח הבינוי. מה בונים ומי בבונים? את יודעת מה יהיה היום בטווח הקצר? אז איך את יודעת או לא בטווח שיכון ובינוי.6.השאלה הראשונה מה שווה וכו. הוא ארוך ומסורבל ולא מובן. 7. מה עם ההוא שסובל לידך? אתם הולכים היום עם החברה לפאב לדפוק ת'ראש או שאין לך חברים?
20 בא 22/01/2016 11:56 שאלה לגורביץ,איפה למדת רפואה . (ל"ת)
לבא 22/01/2016 18:21 בסורבון בפריז. (ל"ת)
19 באפט 22/01/2016 11:44 להפסיק לתזמן תשוק
הספקולציות שלו רק נותנות כסף למשקיעים האמיתיים על חשבונו...
18 מזל שאני עושה הפוך 22/01/2016 11:44 תודה לגורביץ עשיתי ההפך ומרויח (ל"ת)
למזל שעושה הפוך 22/01/2016 14:06 איזה הפןך את עושה? קפוצ'ינו?
אז גם עוגיה בבקשה. מה תודה לגורביץ? הוא הביא לך הפוך קפוצ'ינו? כבוד. כבוד. קיבלת טיפים יא מזל?
17 רציו 22/01/2016 11:36 אין מה לנתח . המשקיעים יפסידו את כל כספם (ל"ת)
16 נוסטרדמוס 22/01/2016 11:34 בושה, כל הקישקוש והרעשים מסביב
יש לשקול לשלב גם מומחים הקוראים בקפה וקוראי קלפי טרות.
ל16 22/01/2016 19:36 אני מומחה בעל שם לקריאה בקישקוש
והצלחותי עומדות על 99.9%.
15 וטסאפ 22/01/2016 11:25 נפתחה קבוצה
כל מי שמעוניין להצטרף לקבוצה לשלוח מייל ל- kalkalaisrael16@gmail.com הקבוצה בנושא הכלכלה,כמובן בזמן אמת.מעולה לסוחר המתחיל. **בחינם.
14 ביו 22/01/2016 11:23 מנייה_שניה_מעקב ספורטיבי_ EBIO
נפלה 90 אחוז השבוע בגלל כשלון שלב 3 אבל יש עוד תרופות ונתונים צפויים עוד השנה.מזומן ללא חוב פי 3 משווי החברה
13 ביו 22/01/2016 11:20 ראלי יימשך כל שבוע הבא 2 מניות חמות
כפי שצפיתי. מדוייק את התב כמו ואורן בפרט.son SPSH KTOV יהיו החמות ביותר בביתו השנה בנאדם.
12 יום שישי 22/01/2016 10:27 יום שישי הזה הולך להיות כזה בלאגן לדעתי
אחריי היום הזה ביום ראשון נפתח פחות מ 1390 במעוף, אז מה אתם חושבים שאני צופה ? איזה BET הבאתי כאן ? בומבה.
11 רונן 22/01/2016 10:16 לאייל
אבקש לנתח את מניית פרוטליקס תודה.
10 מפעול הפייס 22/01/2016 10:12 אריאלה שלנו
התקשרה לדראגי הטרגי והודיעה לו שאירופה זכתה בפרס שני של 500.000 שקלים שלמים. בגלל זה המדדים טסים והחוזים קופצים והשמחה מרובה.רגע. אז מה אם המפולת שהבטיחו? איזה מפולת בראש שלכם? ירידות של 84 אחוז זה מפולת? שטויות. קטן עלי.
9 אריה 22/01/2016 09:42 כיטוב פארמה
בבקשה. אחרי הדיווחים המשמעותיים האחרונים של החברה. יהיה לעזר רב למשקיעים בה לשמוע את חוות דעתך. תודה שבת שלום
ביו 22/01/2016 11:25 כי טוב אדליסט ראשון בארה"ב נתן לה מחיר יעד פי 10
משווים.22.5 דולר פורסם ב seeking alphA
מה הולך כאן 22/01/2016 10:19 איזה 86.000 אנשים ונשים וטף
ממלאים כל פינה באתרים בכיטוב הזה. מה ידוע לכם שלא שמעתי. אולי זה שאני דביל ולא מבין דבר יעזור לי לא להשתכשך במי אפסיים של כירע?
8 רני 22/01/2016 09:40 לכול מי שרוצה לעשות כסף כנסו
עשו בידיוק הפוך מי אייל גורביץ השחצן הלא כלום
חיים 23/01/2016 19:31 מסכים איתך
ביכלל הפוך מרוב האנליסטים שאומרים את שרואים באותו יום ואינטרסים כאלה ואחרים הולך על כיל ביום ראשון עם כל הכח
חיים 23/01/2016 19:31 מסכים איתך
ביכלל הפוך מרוב האנליסטים שאומרים את שרואים באותו יום ואינטרסים כאלה ואחרים הולך על כיל ביום ראשון עם כל הכח
קשקשן 22/01/2016 10:13 אבל הוא אומר אם יהיו ירידות אז לא יהיו עליות (ל"ת)
קשקשן 22/01/2016 18:18 זה משפט נכון ולגיטימי. ואפשר להגידו בודאות. (ל"ת)
רוני 22/01/2016 10:02 לרני
אתה שואל :מי אייל גורביץ? וגם עונה. אז בשביל מה אתה מבזבז שורות כאן על חשבוננו? בידיוק זה חבר של דמייניוק? מה זה הלא כלום? אם כך מה זה הכלום או הכן כלום? אמור לי בבקשה. להיות כלומניק זה כואב?
7 איצה 22/01/2016 09:06 מימוש אגרסיבי שלאחריו יהיו עליות
גם מירי הנפט יעלו לכיוון 70 דולר. ואשרי הלא מפחדים.
מירי הנפט(שם המשפחה) 22/01/2016 09:56 אני פחדן רצח. ולא מחכה לאשרי הלא פחדנים שלך.
אחריו עליות? מתי האחריו יתחיל? אתה יכול לכתוב אם האחריו יבוא בעוד 19 או 67 אחוז?
6 וטסאפ 22/01/2016 08:52 נפתחה קבוצה
כל מי שמעוניין להצטרף לקבוצה לשלוח מייל ל- kalkalaisrael16@gmail.com הקבוצה בנושא הכלכלה,כמובן בזמן אמת.מעולה לסוחר המתחיל.
5 רם 22/01/2016 08:27 לכל הפחדנים שברחו אכלתם אותה!
נכון השוק במגמת ירידה וכל הכותרות מפחידות וזה טוב להיות זהירים, אבל יש כמה ימים של תיקון לפחות שווה לנצל את זה לכסות חלק מההפסדים.
פחדן שברח 22/01/2016 09:53 אין הפסדים כך שלא צריך לכסות חלקם.
והאם בטוח שיש כמה ימים של תיקונים? היכן? מתי? למה? כמה?ואחרי התיקונים מה יקרה? אז מה לעשות בסוף? וואלא. לא יצאתי ראש ממך.
4 אליוט 22/01/2016 08:22 איפה גל 5 בדקס?
כתבתי לך שזהו באוקטובר רשמת חסר גל 5 אתה עדין סבור שאנחנו ב4 ? או שזה גל c עברנו a באוגוסט b באוקטובר ועכשיו c
מסתכל מלמעלה 22/01/2016 10:53 אין לאייל מושג בגלי אליוט
כך הוא ראה את העליות בכל המדדים - לחודשים הקרובים http://www.bizportal.co.il/technicalanalysis/news/article/416283 כל פעם הוא טועה ומטעה, ולעולם לא יגיע סליחה טעיתי - "אני נביא שוטה" כל פעם מנתח מחדש מה שהיה הוא שיהיה, ונתקע בדפנות התעלה - בדיווק שהוא ממליץ על הכיוון -מתחלפת לו המגמה. תמיד תראה את השיירה שהולכת אחרי ההמלצות שלו אנשים חדשים שעוד לו קיבלו מספיק מכות מהמלצות לו - נביא שלא רואה ממטר אף אחד, רק טועה ומטעה
גלים 22/01/2016 09:50 מה זה הגלים הללו. דברו עברית.
שוטי שוטי ספינתי.
יוסף פותר החלומות 22/01/2016 15:36 גלי האליוט זה עוד מוסג שמנסה לתת ציוויון .....
מתמטי מדעי לשיטה כושלת ולפאר אותה אבל כולם יודעים שלעתים מתמטיקה או שימוש במושגים מדעיים עדיין לא נותן לתיאוריה תוקף של תיאוריה נכונה
3 משקיע נבון 22/01/2016 08:15 ימים של תיקון שווה ניצול כי לא יודעים מה יהיה שבוע הבא. (ל"ת)
משקיע טיפש 22/01/2016 09:49 למשקיע נבון
יודעים! יודעים! וזה כולל גם שרותים? כולל! כולל!
2 עדי 22/01/2016 08:00 אייל בקשה מניית שופרסל (ל"ת)
דוד 22/01/2016 10:35 לעדי
שופר סל לכיוון שער 1400 הנתונים רבים גם מגרפים וגם עוד סיבות העננה סביב רבוע כחול
1 כיל 22/01/2016 07:58 בקרוב פיטורים נוספים בחברה.
הפוליטיקאים האינטרסנטים התערבו בניהול החברה הם ממש דאגו לעובדים "המסכנים" אבל אף אחד מהפוליטיקאים לא הלך להפגין עם עובדי מגה. לפיד יחימוביץ ורוזנטל השתמשו בחברה לקריירה האישית ונגד ביבי. בסוף ביבי עשה כל מה שהם רוצים והנפגעים הם המשקיעים והעובדים. התמלוגים של שישנסקי לא יגיעו לצבור הטיפש.
ציבור טיפש ומטופש 22/01/2016 09:45 שהרוויח משורט כיל
הרבה מאד עשרות אחוזים כמעט מהשיא. בהשקעות כמו בהשקעות כל המהלכים כשרים כמובן אם נעשים ללא רבב וביושר.ולגבי עושק רכוש המדינה והלאום של המדינה בחסות כיל ובעליה שמעתם? גם ים המלח וגם גילויי הגז והנפט בים וביבשה שייכים לך ולו ולי ולא לבעלי שררה.
חיים 23/01/2016 19:38 שלי יחימוביץ ובוזי
לא דואגים באמת למדינה אלה רק למפלגה ולרצון לישלוט חסרי אחריות בכיל ובמשק הגז ולא מבינים כלום בכלכלה תודה לאל שלא שולטים במדינה טיפשים חסרי ידע
בוריס 22/01/2016 11:47 מי שעושק את המדינה הם הפוליטיקאים והפרזיטים
והמתנחלים .
הגז 22/01/2016 10:49 שייך למי שמצא אותו זה לא שלך!
שישנסקי הבריח את כל המשקיעים. וגם הכסף מהתמלוגים הדמיוניים לא יגיע אל הצבור. ואת מי זה בדיוק מעניין השורט שעשית על כיל.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש