18:01 מניית פייסבוק צללה הלילה במחזור גדול >>

21:06 הנפט קופץ 3% ונסחר מעל 52 דולר לחבית מזה 4 חודשים

18:35 מסיבת העיתונאים שהחריפה את הלחץ הערב במדדים >>

17:06 השערים היציגים: הדולר נקבע על 3.512 שקלים, האירו על 4.170 שקלים

16:41 בולטת באדום - מניית פייסבוק נופלת 2.5% בפתיחה בוול סטריט

15:29 דודו מזרחי מונה לתפקיד משנה למנכ"ל בקבוצת תנובה >>

14:20 ארדואן על משאל העם בעיראק: "חיילנו ערוכים לתגובה בגבול"

13:38 מניית איידיאו מאבדת 2.55% במחזור ער

13:04 יפן: ראש הממשלה הכריז על הקדמת הבחירות לחודש הבא

12:25 בולטות בת"א: פורסייט טסה 9%, קרדן אן.וי מזנקת 13.2%

11:57 מחאת הנכים: המשטרה חילקה דוחות למוחים שחסמו את כביש 1

10:47 סיטיגרופ: "הרוכשים בפועלים רואים בעסקה כהשקעה לטווח ארוך" >>

10:21 מניית ארפורט סיטי יורדת 2.3% ומשלימה 4 ימי ירידות רצופים

10:20 בולטות בת"א: אל על עולה 1.7%, פרוטרום עולה 1.3%

10:10 המשטרה החלה לחלק דו"חות לנכים שחוסמים את כביש 1 >>

08:44 כוחות צה"ל עצרו הלילה 20 מבוקשים ביהודה ושומרון

08:21 הדולר מאבד 0.4% ונסחר סביב 3.50 שקלים

08:18 עיראק: היום ייערך משאל העם לעצמאות הכורדים

07:53 האירו נחלש הבוקר 0.1% מול הדולר ונסחר סביב 1.193

07:52 מדד הניקיי היפני עולה 0.4%

20:30 לקראת תנודה חדה במדדים השבוע? שימו לב למצב הקיצון שמאיים להתפרץ >>

17:09 מחאת הנכים: כביש החוף נפתח לתנועה לאחר שנחסם למשך כשעה

17:03 שר החוץ הסעודי בנאומו באו"ם: "לא רואים סיבה להמשך הסכסוך הישראלי-ערבי

16:56 פרשת ישראל ביתנו: כתב אישום נגד איש העסקים משה קליסקי

13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

10:16 תאת טכנולוגיות: חוזה בשווי של 40 מיליון דולר עם חברת תעופה גדולה >>

10:09 אירונאוטיקס רוכשת את Chassis Plans תמורת 6 מיליון דולר >>

10:05 טראמפ: איראן משתפת פעולה עם צפון קוריאה, הסכם הגרעין לא מוצלח

08:10 מזור חוזרת עם פער חיובי של 4.1%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ' על הטלטלה בשווקים: האם מגמת הירידה בבורסות תימשך? צפו בראיון

המנתח הטכני של bizportal, מנתח את המדדים המובילים, ו-3 מניות שביקשו הגולשים
 |  43
ניתוח טכני
Share

צילום ועריכה: גילי מייזלר




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

43 תגובות ב-24 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
24 חכם 28/01/2016 18:33 כיל
גורביץ אומר למכור אני קונה ובגדול יהיה קשה למצוא אותה שוב במחיר הזה
23 עמלק 21/01/2016 22:57 גורביץ לפני כחצי שנה טען שהזהב יהיה 1200.... (ל"ת)
22 יואל 16/01/2016 07:45 תפסיקו להשלות את עצמכם,אנו בעיצומה של מפולת ,נקודה (ל"ת)
21 משה 15/01/2016 14:02 הזדמנות אדירהד
שמתם לב מה אמר גורביץ זו הזדמנות אדירה כעת.השוק מתחת לערכו הריאלי .ההוזלה במחיר הנפט רק תעזור לכלכלות העולם .יש חברות שמייצרות נפט שהם מפסידות כעת אבל המחיר יתייצב.רוב המומחים אופטימיים אין במה להשקיע חוץ מהבורסות והמשבר יחלוף.מי שבורח עכשיו כמו מי שברח ב2008 יפסיד.
משה 16/01/2016 14:23 למשה
מה יש לך מהאורננ'אדה? מה? כולל שרותים? כולל. כולל.
20 הייטקיסט 15/01/2016 13:57 תודה לך גורביץ
בסקירה 25/12 ביקשתי ניתוח של פריון כולם מוזמנים לצפות מצורף לינק (מתחיל מ 04:10) מצטט "הכיוון צפונה" מה קרה מאז? משער 3.77 ירידה ל 2.53 בפועל ירידה דרומה 30% . ככה זה שבונים על זיכרון קצר... http://www.bizportal.co.il/technicalanalysis/news/article/420392?&as=1
19 שוקע לטווח ארוך 15/01/2016 13:30 הכי טוב פק"מ בלטה אין ירידות אין מס הכנסה
כסף מזומן נקי בכיס.
א או אי 15/01/2016 19:39 ממש לא הטוב ביותר.
יש השקעות סולידיות אולטימטיביות שיתנו לך 7 עד 11 לשנה לכל מטבע שתתביית עליו. בהצלחה.
18 דוד 15/01/2016 13:15 אייל מה אם נתוח של כיל עד לאן תרד (ל"ת)
17 sדוד 15/01/2016 13:12 אייל הפעם אתה צודק לא כמו במפולת שהיתה
אאייל תמשיך כך ולו כמו שהיתה במפולת שכול הזמן אמרתה עלייה ורק המפולת ירדה כול הכבוד אייל תמשיך כך
16 טאואר 15/01/2016 13:09 אחת שמבינה נעלמה לאור החדשות על טאואר וההמלצות שלה (ל"ת)
כנראה 15/01/2016 19:00 שהיא מתנחמת בזה
שאינסוליין קונה את טאואר שקונה את מגדל .
15 משקיע קטן 15/01/2016 13:04 ירידות זה זמן לאסוף . (ל"ת)
עזוב אותך 15/01/2016 16:48 בירידות אתה משחרר ולא אוסף. (ל"ת)
יוסף פותר החלומות 20/01/2016 20:40 אם אתה קונה בעליות ומוכר בירידות .....
יש לך בעייה עמוקה בהבנה של שוק ההון -את הכסף הגדול תוכל לעשות רק במקרה שתאסוף לאורך כל ציר הזמן של הירידות -ובזמן העליות תממש חלק מהרווחים כדאי שהיה לך במה להכנס עוד פעם לאורך ציר הזמן של השוק השלילי .
14 פליקס 15/01/2016 13:04 מה שגורביץ בולינגר אומר , תעשו הפוך ותרוויחו (ל"ת)
לפליקס 15/01/2016 16:47 אני אוכל במסעדה של בולינגר שרימפסים מעולים. (ל"ת)
13 זיו 15/01/2016 12:40 יום ירידות אחרון
היום יום שישי הירידות האחרון מה שנקרא W תחתית כפולה לאחריו יבוא תיקון אלים למעלה וזאת מדוע: 1. ריביות נמוכות בכל העולם אין הפיקח השקעה. 2. מנהיג סין יוריד את הריבית יעשה הרחבה כמותית ויקנה ים של מניות בחזרה . 3. מניות במחיר מציאה ממש לאסוף מהריצפה. ינואר זה חודש של עליות ככל שהתחיל נמוך כך התיקון יהיה חריף למעלה . בהצלחה לכולנו לחגור חגורות היום בנג'י למטה W ואז ממריאים ....
לזיו זיוון החביבון 15/01/2016 16:45 אתה חי ביינינו אבל משייט במעיין עולם כולו טוב.
ואתה טועה.
12 אחת שמבינה א 15/01/2016 12:26 אני ממש מסכימה עם מה שגורביץ אמר, זו כמובן לא
מפולת, כנראה שזה סתם משבר, אי וודאות וחוסר מגמתיות בשווקים שוק עצבני לכן צריך לנקוט בימים אלה באמצעי זהירות, אני בטוחה שגורביץ אמר את זה לא על סמך הגרפים אלא לפי איך שנראה השוק היום. ולאלה שמבקשים מגורביץ לנתח מניות, אז שימו לב למשהו מעניין, כמעט כל המניות שאומר עליהן מעניינות הופכות ללא מעניינות וגם ההיפך, רוצים לקבל כמה דוגמאות למה שהתכוונתי? אז קבלו, נתחיל במניית אפריקה, לפני כחוד וחצי בערך המליץ עליה גורביץ ואמר מעניית, סליחה טעיתי אמר סופר מעניית ו שהיא תעלה בטווח הקצר מאז המנייה התרסקה וזו בדיוק המנייה שצריך להגיד תודה לפורטונה שאם עושים עליה רווחים, קבלו עןד מנייה, בזק לםני כמה חודשים אמר לא מעניינת מאז עלה 20% ויותר מנייה מאוד חזקה, עכשו נעבור לאופקו , אופקו כשירדה לפני חודשיים בערך עד לשער 3200 גורביץ אמר לא מעניינת ותמשיך לרדת ומאז היא עלתה עד לשער 4200 אז כנראה שגורביץ התחרט ובשער הזה המליץ עליה ואמר שהיא מאוד מעניינת ומאז, נכון ניחשתם ירדה שוב ל3200 וגם טאואר תמיד שאומר היא מעניינת היא יורדת ואלו כמה דוגמאות , ותסיקו את המסקנות לבד. שבת שלום ומבורכת לכולם!
לאחד שמבינה 15/01/2016 17:05 לא יעזור לך כל החירבושים המרושעים שלך.
אני מעדיף גורביץ' אחד טועה(ולדעתי טועה .אך הרבה פחות מכולנו ואף מכל המומחים והטכנאים ולדעתי מגרד את 60 אחוזי הצלחה שזה פנטסטי. ולצורך העניין גם הצלחה בסוגי מבחנים מסויימים באקדמיה או בשווקים. גם 51% תרשם כהצלחה)מאשר מצליחניות כמוך 1000(שאני משוכנע שאת בשוק כדי להפסיד או להרוויח 20 ש"ח בחודש. ואני בטוח שאת מפסידה כל חודש לפחות שבעה שקלים) אז מה היה לנו(ואני לא נוהג להתבטא כך ובטח לא לנשים)1. אישה טיפשה ורעה ומסכנה. כייוון שאני יודע באופן ברור מה סוג אופייך ומצבך וזאת בלי להכירך בכלל. מניעיך באים מקנאה איומה בגבר מסוקס ומבין עניין שלעולם לא תוכלי להשיג כדוגמתו או אפילו לא כדומים לו.הסתכלי לדוגמא על מי ששורץ בביתך השכור. לסיכום אני מציע שתתעסקי בהבלי היום יום ותני לאנשים לעשות עבודתם כמייטב כישרונם ואף להצליח. לא אקנטר יותר אך אני מת לדעת את מצבך המשפחתי וצאצאיך. אך. אל תעני לי. אני יודע את התשובות מבלי להכירך. מאחל לך חיים באמת מאושרים ומסופקים.
תישמעו סיפור 15/01/2016 18:32 דעא"ש מתעלקים עלינו ולא יודעים שאנו מעלימים אותם בשניות
אבל במקום לסכן חיילינו הגיבורים שיכולים לעשות העבודה בקלות ולחזור בריאים ושלמים. הוחלט לשלוח את האחד והיחידה לכלותם.היא באה לשם עם מצ'טה כדי לערוף את ראשם אחד אחד. לא היה בידה זמן וסבלנות להתעסק בעריפוטת 500 ארשים. אז התעצבנה ואכלה להם ת'ראשים אחד אחד ושבה בשלום לארצנו כשהיא מלאת גאווה וראשים בביטנה וקיבלה אות מיוחד לאכזריות עליונה למען הגנת המולדת.יש מצב שתדליק משואה ובהזדמנות זאת תבקש סליחה מגור(ביץ') אריה יהודה.
11 משקיע קטן 15/01/2016 12:20 תקופת מפולות שיכולה להיות הזדמנות...
אין ספק שאנחנו בתקופת מפולת.אני חושב שאחרי מפולת גדולה מגיעות גם עליות, זו יכולה להיות הזדמנות לקנות זול ולהמתין לכמה חודשים קדימה עם אצבע על הדופק כמובן.
10 גידעון 15/01/2016 12:11 אייל מה דעתך על מניית שופרסל תודה (ל"ת)
9 גלעד 15/01/2016 12:08 גורביץ'
אמרת במשך מספר פעמים ברצף בחודשים האחרונים שאתה בטוח ששיאים חדשים בבדרך. מה ההבדל בין פרשן מוך לאמנון אברמוביץ בערוץ 2 מבחינה עיתונאית?
8 סער 15/01/2016 11:25 בבקשה ניתוח למדד הבנקים עם דגש על הגדולות (ל"ת)
7 גידי 15/01/2016 10:57 בלי לקרוא - הוא כותב על ירידה חזקה
איך אפשר להתיחס למי שבאוקטובר כתב על עליה חד משמעית, בדצמבר על תנודתיות. עכשיו בטוח שיכתוב על ירידה, ובשביל זה לא צריך גורביץ' שלם.
6 זקן חכם 15/01/2016 10:33 מפולת מפולת
זהירות רבותי אנו בתוך מפולת מיתגלגלת התיקונים שיקריים בלי אשליות זהירות על כספיכם !!!
5 זיפו 15/01/2016 10:18 אייל נתן ניתוח לטווח רחוק אני אתן ניתוח לשבוע הקרוב
אז מה היה כאן. לפני 4 ימים זוהתה התארגנות של המוסדיים בישראל לירידות משמעותיות שעד כה החזיקו את השוק ולא נתנו לו להצטרף למגמת הירידות העולמית. מניתוח נגזרים אני מוצא שבירידה של עד 3.5% אתמול המוסדיים החליטו שהם מיצו לעת עתה את הירידות והתארגנו ליום ראשון לעליה. שימו לב , ביום חמישי סטיות התקן בנגזרים עלו חדות וזה סימן ברור לחוסר וודאות וחשש מפני תנודתיות גבוהה. אך אם תסתכלו שוב בגרף של שינוי סטיות התקן תראו שאתמול הסטיות על הקולים עלו 4% ולעומת הפוטים שם עלו "רק 2.5" , מתי מחיר הביטוח עולה ? כאשר הסיכוי להתרחשות עולה. כלומר הסטיות בקולים עלו הרבה יותר כי המוסדיים צופים עליה בזמן הקרוב. בנוסף, למרות הירידה החדה אתמול המוסדיים כתבו 1300 יח' של פוט 1480 ששערו נסגר על כ-3700 שח. פעולת כפל פשוטה מראה שהמוסדיים לקחו סיכון על 4.8 מיליון שח. נשאלת השאלה מדוע לעזאזל במהלך ירידות חדות לקחת סיכון כזה ? התשובה ברורה. כי המוסדיים מארגנים עליה בטווח הקרוב , כנראה ביום ראשון . לסיכום: אנחנו בעיצומה של מגמת ירידות מובהקת אולי אף בשלב ראשון של מפולת מתגלגלת אך ליום ראשון השוק מאורגן לעליות .
אחד מהעם 17/01/2016 16:45 אתה לא כתבת בשבוע שעבר על הלונג האגרסיבי של המוסדיים?
ומה קרה פתאום? אתה בונה על הזכרון הקצר שלנו? ככה במחי יד המוסדיים שינו את הפוזוציה שלהם ב-180מעלות? ואיפה העליות שהבטחת לנו היום? מה אתה מנסה להתחרות באייל גורביץ'??
אבי 15/01/2016 13:07 מעוף
איני מכיר אותך זיפו. אך אני יכול לומר לך שאתה מרשים ביותר באופן בו אתה מזהה את השוק. ההתבוננות המחושבת שלך יפה . ראה ארביטראז שסביר להניח שישמרו עליו היום עם כל הכוח. דעתי יום א עולים ובסוף יום יורדים בסיום סידורי פוזיציה. כל זאת בתנאי שלא תבוא מפולת הערב וכפי שזה נראה השוק יתקן במהלך המסחר שם ולא אתפלא אם נראה גם ירוק בסיום. שבת שלום ומבורך.
לאבי מאבשלום הצפתי. 15/01/2016 16:39 ירוק בסיום?
הלוואי שיאשרו כבר את הגראס הרפואי הירוק. אחרת אפסיד רוב כספי ואשאר לא עלינו עם כמה עשרות מליוני דולרחם בודדים.
צ׳יקו 15/01/2016 12:34 פשוט תענוג צרוף לקרוא את דבריך (ל"ת)
צביקה 15/01/2016 12:05 כול הכבוד
ממש סקירה מקצועית תודה
א 15/01/2016 12:05 ובקטנה דבר נוסף
1)זה תקופה די ארוכה שחוזי הטרום מסחר שטסים מעלה(היי ביז)ממש לא משמשים כאינדיקציה למסחר היורד. ואחוזי חוסר ההתאמה עולים כל הזמן וכבר פירטנו סטטיסטיקה על זה. 2)אנו לוקחים כמובן את לפני כשנה וחצי כנקודת המפנה והשבירה ובאמת בורסות רבות והרבה חברות הS&P ובכלל בעולם כבר עמוק בשוק הדובי..אבל לא בזה עסקינן כרגע. 3)בחודשים האחרונים נוצרה תופעה חדשה ואף רציפה ..שהחוזים כבר לא במגרש של עשיריות אחוז או חצי אחוז. עכשיו . כמו ברגעים אלו ממש..החוזים בסידרי גודל של 1.5 או 2 ואף הרבה יותר אחוזים ובדרך כלל שלילי. מה שלא היה במקומותינו. זה "עושה ראש" והגיוני לאור המתרחש בשנה וחצי האחרונה מאז הקטרים החלו להאיט וזה רק מתגבר. חישבו על סידרי הגודל ה"משונים" של החוזים באחוזים גבוהים ובטוח תגיעו לתחושות שהסיבות מובנות ואף עובדות בשטח. שבת מבורכת.
אילן 15/01/2016 13:57 אני אומר שיום א' ירידות חדות (ל"ת)
א 15/01/2016 12:39 למר זיפוני החביב
1. אתה אדם חכם ואף מתוחכם. דבריך מסובכים עבורי עם כל המיספרים. אבקשך לכתוב בשפתנו על מנת שגם אנו נהנה מדבריך שאתה בא להעשירנו. 2.בהמשך לדבריך..איני משוכנע שהשוק בכיוון להיות חיובי ביום א ואפילו למרות שהמוסדיים מתכננים זאת. 3. רעה חולה ואדירה מסתובבת בעולם והיא האימ אמא של כל הבועות הקיימות ויש רבות. אני מדבר על שוק הניגזרים שמזמן יצא משליטה ויכול לטלטל את עולמנו בצורה נוראה. השוק הנ"ל הוא בן למעלה משני קוואדריליון $ מה שמקביל ל2000 טריליון $. בערך פי 25 מהתמ"ג העולמי..תארו לכם מה יקרה בתזוזה קלה ולא חזויה בנ"ל או התנפצותו...
4 מסתכל מלמעלה 15/01/2016 10:17 כל פעם אתה אומר משהו אחר, בהתאם למה שקרה אתמול
לפני חודשיוחצי "ראית" את נקודת האור בצורה ברורה http://www.bizportal.co.il/technicalanalysis/news/article/416283 הכל היה ברור לך - וממש בכל מה שאמרת "צדקת"... נקווה שגם הפעם אתה צודק - ואתה רואה/מבין נכון את התמונה (יום אחד זה יקרה) כאשר זורקים מטבע כמה פעמים לפעמים זה נופל על הצד הנכון טועה ומטעה - יש לך אינטרס לספר סיפורים של אדם ש"מבין"
3 חן 15/01/2016 09:17 בבקשה את esrx (ל"ת)
2 אהוד 15/01/2016 08:37 מחזורים גבוהים..
אתמול הורדתי את העיניים (בהמלצתו של גורביץ) למחזורים וראיתי מחזורים דיי גבוהים (למשל אפל מחזור שגדול פי 1.5 מהממוצע). מה זה אומר? תיקון טכני אמור להתאפיין במחזורים נמוכים? האם זה רמז לשינוי מגמה?
לאהוד מאבשלום הצפתי. 15/01/2016 16:30 שלא תעז להוריד את העיניים תרתי משמע.
מה תשים במקומם אוזניים נוספות?
1 רם 15/01/2016 08:21 מה שהבנתי אין עלייה באופק. (ל"ת)
לרם מאבשלום הצפתי. 15/01/2016 16:28 לא הבנת נכון.
אני צופה מעבר לאופק ורואה עליית יהודים המונית לארץ עקב אנטישמיות והתרבות האיסלמיזציה בעולם המערבי השאנן אך המיתפכח.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש