14:26 תתכוננו לחושך ביציאה מהעבודה - תוך מספר ימים עוברים לשעון חורף >>

12:43 סוריה: הקואליציה כבשה מידי דאע"ש מאגר נפט מהגדולים במדינה

11:39 בזק תקנס ב-11 מיליון שקלים לאחר שהפרה את הוראות השוק הסיטונאי >>

10:25 ח"כ עזריה: הצעת החוק לאיסור חקירת ראש ממשלה - לגיטימציה לשחיתות >>

09:42 תיקון: ההסכם של לוויתן עם Heerema הינו מחודש אפריל

07:56 השנה האקדמית נפתחה - שביתת מרצים ב-17 מכללות

07:53 טראמפ: הבסנו את דאע"ש בעיר ראקה הסורית - נשמור על השלום באיזור

07:50 פעיל חמאס נעצר הלילה כשברכבו 70 אלף שקלים שיועדו למטרות טרור

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ' בניתוח מיוחד לשנה החדשה: איך ה-S&P, המעוף והנפט יסיימו את 2016?

המנתח הטכני של Bizportal, עם כיוון המדדים בהסתכלות ארוכת טווח, ו-3 מניות שאתם ביקשתם
 |  21
ניתוח טכני
Share

צילום ועריכה: גילי מייזלר




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

21 תגובות ב-18 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
18 Tauer 15/01/2016 22:31 אפשר בבקשה ניתוח שקדים?
מס' 14 צודק
17 אופיר 04/01/2016 22:05 ניתוח של איתורן והבינלאומי (ל"ת)
16 זכרוני 02/01/2016 11:59 מניות פריגו , נייס , טבע .
אייל בבקשה ניתוח טכני לקראת שנת 2016 למניות פריגו , נייס ,טבע . תודה ושנה אזרחית טובה .
15 dorzi11 01/01/2016 23:04 מניית אסם? (ל"ת)
14 50% הצלחה מקסימום 01/01/2016 22:15 אולי לכבוד גיל 50 הגיע הזמן להודות שזאת עבודת אלילים ?
ניתוח טכני חוכמה בדיעבד !!!
א 12/01/2016 15:00 הלוואי עליי לנחש התפתחות נכונה ב-50% סבירות...
בדרך כלל זה סתם ניחוש
13 קיצס 01/01/2016 20:15 מבקש ניתוח של מניית בזן. תודה (ל"ת)
12 יונתן 01/01/2016 18:13 מצטער גורביץ, לא אתה ולא אחרים , לא יודעים
כלום!!! עד לא מזמן טענת, לטווח ארוך "עליה", אז מה קרה? מה השתבש? אתה כל הזמן מנסה לנתח בדיעבד. אחרי חזקות או עליות חזקות. זה לא חכמה
11 עידן 01/01/2016 14:49 ספאנטק (ל"ת)
10 אבשקור לום 01/01/2016 14:40 איזה מותק את עדי!
כשתיקנת את עצמך ואמרת נראה בצירה, עשית אותי המאושר באדם! אפילו יותר מהרגע שבו קיבלתי (לפני כמה עשורים טובים, חה חה חה) את ציון הבגרות בלשון (100 עגול כמובן, חה חה חה). ולגורביץ', גם אתה חמוד, אבל בחייאת, אתה מדבר על איך תסתיים 2016? הרי ביום חמישי בבוקר עוד לא ידעת איך תסתיים 2015! חה חה חה. שנה טובה ומוצלחת לכולם!
שושן 02/01/2016 19:35 לפני כמה עשורים טובים? יש גם לפני כמה עשורים רעים?
אז מה . אתה בגיל של הציון בלשון? ומה פרוש לשון? האם דקדוק?
9 רונ 01/01/2016 14:34 תוציאו מהארכיון מה שגורביץ אמת לפני שנה על שנת 2015 (ל"ת)
8 יובל 01/01/2016 13:51 מזל טוב - אתה נראה טוב לגיל 50 (ל"ת)
7 אפי 01/01/2016 13:44 אפריקה
אפריקה מה יהיה מופסד המון
"אפריקה" של היום זה 01/01/2016 19:11 "דלק נדל"ן " שהיה פעם
גם אני הפסדתי הרבה
6 אור 01/01/2016 12:51 אפשר בבקשה ניתוח לכיטוב? (ל"ת)
5 giladf@yakum.org.il 01/01/2016 11:13 מצחיק...
טווח ארוך??!! וודו הטכני אף פעם לא עבו לטווח הארוך
4 שימי 01/01/2016 11:04 אפשר בבקשה ניתוח לספאנטק? תודה (ל"ת)
3 עדי וגורביץ 01/01/2016 10:50 מקסימים. (ל"ת)