אייל גורביץ' מסמן את הכיוון של האג"ח והנפט - ומנתח שתי מניות שביקשתם

המנתח הטכני של Bizportal מפרט על כיוון המדדים בארץ ובעולם, וגם - עונה לבקשות הגולשים. צפו ורשמו 
אייל גורביץ, צילום: Getty images Israel
צילום ועריכה: גילי מייזלר
תגובות לכתבה(48):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 26.
    מצטרף לבקשה לניתוח טכני של אפריקה תודה (ל"ת)
    יצחק 14/06/2015 11:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 25.
    מישהו יכול לומר משהו על אופקו..? (ל"ת)
    ערן 14/06/2015 10:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    ניתוח של מנית אפריקה לא ניתחת הרבה זמן תודה (ל"ת)
    ישראל 13/06/2015 22:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 23.
    לכול חסידי אייל גורביץ תהיו זהירים שלא תבכו דם בסוף (ל"ת)
    דמים=כסף 13/06/2015 21:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 22.
    אתם האמא של הפסיכים והמפסידנים
    החתול 13/06/2015 16:52
    הגב לתגובה זו
    4 25
    כמה אני צריך עוד לתקוע בראש הסתום דשלכם שהכיוון הוא ר5ק למעלה ולמעלה בלי עצירות למנוחה ואני מרחם על השורטיססטים האוממלללים ואלו שיושבים מזומן בחוץ בזמן שאני מעיף לעצמי כספים חופשי ויש מטומטמים שמבלבלים שאין לי דירות אז תמשיכו לאכול את עצמכם ואני ימשיך לקנות דירות. ואני רואה שאפילו המנתחים הטכנים ובראשם אייל אולי מעתיקים ממני את האופטימיות וגם ראיתי אנשים גאונים כמו גורביץ וסוחר חתיך ועוד המונים וזה הרוב שמעתיקים ממני ויספרו מליונים בקרןב
    סגור
  • 21.
    בבקשה ניתוח על בזק . תודה. (ל"ת)
    מרק 13/06/2015 14:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 20.
    וואי ואיי
    וואי 13/06/2015 09:55
    הגב לתגובה זו
    3 1
    דה ליילה..
    סגור
  • 19.
    המניה תקועה 4 שנים. בעצם המדינה הלאימה את כיל
    כיל 13/06/2015 07:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עידן עופר רק קבלן בצוע של כיל. מניית כיל היא 70% בידי הציבור הטיפש והכספים האלה הולאמו בדלת האחורית. ובתמיכת הציבור הטיפש בעידודם של רוזנטל ויחימוביץ ההרסניים. לפיד סתם את הגולל על המניה עם שישנסקי. הכסף לא יגיע לציבור יעלם בדרך. בשקט בשקט המדינה הופכת להיות לאומנית בולשביקית. בהתחלה הבריחו את הטייקונים שבעצם הם לא טייקונים חוץ מבנק הפועלים שהממשלה חפצה ביקרו . כולם ברחו כבר אין פה טייקונים. כשגמרו עם הטייקונים והפרו הסכמים עם שישנסקי בגז ובכיל לשמחת הבולשביקים עברו לקחת מהציבור את כספו. מס על הבורסה, מס רכישה על דירות, מס שבח, ומס ירושה על דירות בירושה (לכל מי שלא הבין עד כה). אחרי שלקחו ממכם את כספים והטילו לכם בשקט מס ירושה. יגיע מס עזבון על הכספים . ובינתיים סתימת פיות לכולם הצנזורית נהיתה שרת התרבות. הלאומנות הכלכלית והתרבותית חוגגת פה. השלב הבא זה מחנות כפיה לחינוך מחדש. ופה מתעניינים ומבקשים לנתח מניות. הכל פה בקריסה חבל להשקיע פה כי הכל הולך לחיזוק השלטון שבעצם אין פה שום שלטון מי שצועק יותר ומפחיד את ביבי יותר מקבל הכל. בינתיים לוקחים לטיפשים את הכסף והם אפילו לא מבינים
    סגור
  • 18.
    יש שני חוזים בעולם כאלה שהם לא יודעים שהם .....
    דויד 12/06/2015 17:17
    הגב לתגובה זו
    1 6
    לא יודעים וכאלה שהם חושבים שהם יודעים והם לא יודעים לגבי אייל גורביץ אני עוד לא יודע באיזה צד הוא נמצא
    סגור
  • לפי השם והכתיבה אני מניח שאינך יליד הארץ.
    לדויד 13/06/2015 15:43
    הגב לתגובה זו
    13 2
    אם נכון. כמה זמן אתה בארץ. מה גילך..עיסוקך והשכלתך..אתה נשמע בחור אינטליגנטי ומעניין.
    סגור
  • טען עוד
  • נכון שיש שניים אתה צודק
    רבינוביץ' ציצוביץ' 12/06/2015 17:51
    הגב לתגובה זו
    3 1
    האחד חוזה לך ברח כי הלילה הוא אפל כלכך. והשני דיני חוזים בלמודי משפטים.
    סגור
  • ועם אתה לא יודע להסיק מהכתוב ...
    דויד 12/06/2015 21:00
    הגב לתגובה זו
    0 7
    אז המדובר בחוזה עתידות מהמילה לחזות את העתיד גם לא במשפטים
    סגור
  • מה מקורה ומשמעותה?
    והמילה ועם... 12/06/2015 21:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני ממש לא מבין.
    סגור
  • מכיוון שלא נתת לו מפלט חיובי רק שליליים
    לדויד 12/06/2015 19:13
    הגב לתגובה זו
    9 1
    אז אפתור בעייתך.אתה לא יודע באיזה צד הוא נמצא ודיברת על חוזים שאיני מבין משמעותם.יתכן שזה שלא יודע שהוא לא יודע אז למעשה הוא כן יודע על משקל מינוס ומינוס זה פלוס.ובקשר לשני..זה שהוא חושב שהוא יודע ויתכן והוא צודק וזה ממש לא כפוף לקביעתך שהוא אינו יודע. ואוכל לשחק עם קביעותיך בעוד 375 אפשרויות ולהפוך קערתך על פיה וייצא שהברנש יודע וצודק. שהרי בסיפא של הדברים אתה טוען שאתה בעצמךצ לא יודע וזה אומר שכל קביעותיך את כאן לא תואמות את המציאות למעשה.וחןץ מזה היה ילד טוב ותן כבוד לזולת.
    סגור
  • שום תיהורי לא תשלול את העובדות בשטח .....
    דויד 12/06/2015 21:04
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אני לא טוען שאני יודע לאיזה כיוון הולך השוק מכוון שאני לא טוען שאני חוזה עתידות אני יודע רק שכאשר מדובר במערכות שמחילות הרבה מאוד משתנים אף אחד לא יכול לדעת תעמיק בנושא וגם ללא פאסדו לוגיקה ווסתירות פנימיות תגיע למסקנה לבד
    סגור
  • הסטטיסטיקה שלו מראה שגם ...
    דויד 12/06/2015 20:57
    הגב לתגובה זו
    0 9
    עם תמשיך להתפלסף בעוד 40 שורות אני עדין לא יודע באיזה צד הוא מכוון שעם תשקלל את כל תחזיותיו תמצא שאין לא שום ערך מוסף מחוכמה של מטבע . ניתוח טכני = להטלת קובייה בדיוק כמו אסטרולוגיה וקריאה בקפה .ועם מינוס + מינוס זה פלוס זה עדיין לא אומר שהוא יודע משהו חוץ מללכת אחרי מגמות ולהמר על מניות . תבדוק בעצמך את התוצאות החייבות שלו במשך שנה ותגיע למסקנה לבד וללא פסאדו לוגיקה ץ תיאוריות הניתוח הטכני נחקרה רבות ולא נמצא שום תמיכה ראייתית שיש לו איזה ערך מוסף חוץ מאשליית הידע ובזבוז כסף על העמלות והפספוסים .
    סגור
  • קודם כל אני משקיע בשוק ההון כבר ...
    דויד 13/06/2015 19:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מעל 12 שנים ואני עוקב אחרי גורביץ לפחות 8 שנים עם לא יותר ואפילו שקללתי תחזיותיו והמצב מתחת לסיכוי אקראי . כל עוד גם הורדתי את תמרוני המשמעויות של תחזיותיו .דבר שני אני דיסלקטי ואולי בגלל זה אתה חושב שאני לא יליד הארץ (כן כותב לעתים עם שגיאות כתיב ) . קראתי עשרות ספרים עברתי קורסים רבים כגון מסחר יום , מסחר באופציות מעו"ף וכו' . לכן אני כבר יודע על בשרי ולפי מחקר וספרות אובייקטיבית שקראתי בנושא שהשיטה לא עובדת (אולי תספור כמה קרנות נאמנות משקיעות על פי שיטה זו .אתה יכול לספור אותם על יד אחת ) . דבר שני עם יורדים לעובי הקורה של נפלאות התבונה והטלת מטבע נגיע למסקנה המתבקשת שגם הטלת מטבע לא שווה ל 50/50 כאשר אתה מטיל אותה פעם אחד מכוון ש50/50 זה התכנסות לממוצע של אלפי הטלות . הטלה אחת אין לה שום ערך מדידה מבחינה הסתברותית פשוט או יצא לך עץ או פלי הכל בידי שמים (חוץ מיראת שמים ) או בידי הגורל כל אחד על פי אמונתו הוא .
    סגור
  • ולמעשה
    א 13/06/2015 15:40
    הגב לתגובה זו
    16 1
    אפילו 5 אפשרויות.. החלק האחרון (4)גם הוא למעה כמו השטוח 2 צדדים...וכך קפצנו מ2 אפשרויות ל 5.
    סגור
  • נפלאות התבונה או הטלת מטבע.
    א 13/06/2015 15:36
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לפני התגובה: ואי אפשר בלי נסיון ...הרי רובם ככולם טוענים את האימרה השחוקה ש: הטלת מטבע וניחוש..וניתוחים של אדם זה או אחר ..הם כהטלת מטבע ..ז"א 50%/50% סכוי. וזה ממש לא נכון. ולמה? בהטלת מטבע ישנן להלכה ולמעשה 4 אפשרויות לנפילתו...כן..4 ולא 2 בלבד.. איך זאת: 1.שני הצדדים השטוחים(עץ או פאלי) ...2. שטח ההיקף 360 מעלות השטח מגע צר.. אבל כבר ראיתי מצבים כאלו..4.ומקרה רביעי שהוא נדיר ביותר אבל גם קרה: על הגבול בין השטוח(עץ או פאלי)לבין ההיקף 360 מעלות..המטבע עומדת על צידה באלכסון. כמובן ששתיים האחרונות הסיכוי הולך וקטן..אבל אם רוצים לדייק...הם קיימים דה יורה ודה פקטו. ולדוגמא: 49.993%//48.726%// 1.275%//0.006%//והנה 4 צדדים שנותנים 100%.קל ופשוט והסתברותית וסטטיסטית אפשרי בדוחק ..אבל אפשרי.
    סגור
  • אמיתי בהטלת מטבע ובפם הזאת 999 פעמים.
    ואי אפשר בלי נסיון 13/06/2015 09:39
    הגב לתגובה זו
    20 1
    496 נפל על צד א..491 נפל על צד ב..12 פעם נפל על הצד.. זה אומר : 49.649649%///49.149149%///1.201201%....הכל יתכן .
    סגור
  • 17.
    אני מ'כפת לי אני.
    דולם זנייבסקי רמת גן 12/06/2015 17:01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עקבתי מאחורי הפוחלצים ועשיתי הכל הפוך והירבחתי ב5 שנים 100 אחוז על סכום מכובדת. עכשיו מפחידים אותי על מורדות אז לא'כפת לי להפסיד חתיכת 60 אחוז. אני נשאר ברווח 40 אחוז וזה יפה ב5 שנים אז אני לא מוטרד ומי שטמבל ולא מבין חשבון בסיס אז 100 שלי גדול ציותר מ60 אחוז מה יקחו לי ב40 אחוז וכך אני מבסוט חלאס ואני פותח היום שולחן לכל החברה מהמפעל צביעת שטיחים שאנו עובדים וקולה יזרום שם כמיים וגם עראק וניתן להם גם ציבלה והרינג.שישמחו יחד אם דולם ומתילדה המלכה שלי והילדים רחמים שאול שושנה זורבה מיקי חנה'לה רבצ'וק גולדי מתנה רווחה יקוב זלדוש ויש עוד שלוש או ארבע עד מקסינון חמש אבל לא זוכר כרגע אם אזכור בהמשך הודיע לכם
    סגור
  • הבעייה עם המחשבה שלך היא ....
    22 13/06/2015 12:04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שכאשר הרווחתה למשל 100 אחוז מ 200 ₪ שזה 400 ש" ותפסיד 60 אחוז מ 400 ₪ ישאר לך 160 ש"ח בסוף תהיה מופסד גם מבקרן שלך 40 ₪ לכן יש לך בהחלט מה לחשוש מירידה של 60 אחוז מהסכום הגלובלי שלך שישאיר אותך בהפסד ולא ברווח .
    סגור
  • 16.
    לחבר אייל
    ב 12/06/2015 15:05
    הגב לתגובה זו
    27 1
    ב05/06/15 ניכתב בכותרת :"תשובה לשאלות גולשים על מניות". האם יש הבדל מהותי לכתוב היום:"עונה לבקשות הגולשים". והיום יש בידי התשובה. חברנו נענה בקטנה לבקשות אבל לא עושה רושם שיענה על שאלות..ויש רבות..לי בכל אופן אחת בלבד..אבל מהותית. שבת טובה.
    סגור
  • 15.
    אפריקה ישראל זה ניתוח לאחר המוות היא ובבילון (ל"ת)
    ל 10 12/06/2015 12:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 14.
    לבחור ששאל אותי על הגלום. עניתי לך אך תגובתי לא התפרסמה
    זיפו 12/06/2015 12:32
    הגב לתגובה זו
    8 1
    הגלום אתמול בנעילה נפל תוך דקות ב-4 נקודות. שאלת מה זה אומר. בלי להיכנס למונחים מקצועיים אומר במילים פשוטות הגלום מגלם צפי שחקני הנגזרים לכיוון עתידי של השוק. לגלום זניח אין משמעות אך לירידה החדה של 4 נקודות בגלום אתמול בנעילה יש משמעות גדולה. המשמעות היא ששחקני הנגזרים שהם המוסדיים החלו לקנות בנעילה פוטים ללא הכרה לכן מחירם התנפח למחיר כאילו שהמעוף ירד 4 נקודות ובמקביל מכרו קולים ללא הכרה ומחירם התרסק כאילו המעוף ירד 4 נקודות. כלומר כל המוסדיים התארגנו בתיאום מושלם בנעילה לירידות ביום ראשון ולפתיחה של מינימום מינוס 4 נקודות בפתיחת המסחר , כאשר במינוס 4 נקודות הם כלל לא מרוויחים לכן הצפי לפתיחה היא של יותר מ-4 נקודות .
    סגור
  • לזיפו
    א 12/06/2015 16:44
    הגב לתגובה זו
    11 1
    תודה על תשובתך המלומדת.
    סגור
  • 13.
    אינטרנט זהב
    מוטי 12/06/2015 12:23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שלום אייל אשמח מאוד להתייחסות לאינטרנט זהב
    סגור
  • 12.
    אייל תוכל להתייחס בעבר שהבורסה התרסקה ואתה כול הזמן אומ
    אבי 12/06/2015 12:19
    הגב לתגובה זו
    1 5
    אייל אתה זכר שהבורסה נפלה ל580 מדד 25 ואתה כול הזמן אומר עליות והבורסה רק נפלה אתה שוב חוזר לאותה מצב או שאתה לא מבין את הבורסה או שאתה רק מנכש לכן יותר טוב תדייק בדברים שלך כי הציבור משקיעה את כספו ואתה רק מכלכל או שאתה לו מבין
    סגור
  • חוצפן
    יורם 15/06/2015 21:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קודם אתה אדם לא מנומס. שנית כדאי גם ללמוד עברית. לא מכלכל אלא מקלקל. מנחש ולא מנכש. הציבור משקיע ולא משקיעה. הציבור הוא זכר ולא נקבה. אותו מצב ולא אותה מצב. מצב זה זכר ולא נקבה. לילה טוב.
    סגור
  • מה אתה רוצה מאייל?
    לאבי 12/06/2015 16:42
    הגב לתגובה זו
    8 1
    הוא סך הכל מנכש את העשבים סביב המדשאה בת 12 דונם בביתו בקיסריה. ומספרים עליו בברנז'ה שהוא מכלכל צעדיו בצורה מאד מכובדת. וגם ..הדובר שלו מסר שאינו יכול להתייחס בעבר..רק בהווה או יתייחס בעתיד. חוץ מזה אבי..אתה בונבון.
    סגור
  • 11.
    הבורסה קרוב לפיצוץ בשוק (ל"ת)
    אבי 12/06/2015 12:14
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 10.
    אודה לכם על ניתוח מנית אפריקה ישראל (ל"ת)
    דניאל 12/06/2015 12:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    שלום אייל, אני מבקש ניתוח טכני של ישראמקו דיסקונט !
    pan 12/06/2015 11:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אקויטל, נפטא תודה !
    סגור
  • 8.
    תמכור את הבית את הרכב קח את החסכונות ובכסף תקנה טאואר
    טאואר לאייל גורביץ 12/06/2015 11:24
    הגב לתגובה זו
    6 12
    אם אתה כזה נחרץ ובטוח שטאואר תעלה ...בנוסף בכסף הקטן תקנה נפט...... מה דעתך ??? אדון אייל יקירי..... אתה לא מבין שברגע שאתה לא מסייג את דבריך ואתה מדבר בביטחון מופרז אז יש הרבה צופים שמשקעים והרבה .... ושנינו יודעים שלא תמיד זה מצליח..... וכל טוב ושבת שלום... לדעתי אתה צריך להיות יותר עניו וצנוע ולסייג את דבריך... {ואבקש לא לצנזר תגובה זו תודה}
    סגור
  • שמעתי שדירתו שכורה וכך גם הרכב.
    לטאואר 12/06/2015 16:34
    הגב לתגובה זו
    8 3
    ואפילו חסכונות אין לבחור. הבנתי שכולה במרתפי הבנקים השמורים ביותר יש לו מטילי זהב בשווי 3 מליארד $. מסכן הבחור. אבל אל תרחם עליו ואל תציע לו הצעות מטומטמות.
    סגור
  • 7.
    תודה! (ל"ת)
    ניתוח של אפריקה. 12/06/2015 11:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    כנסו
    מיקי 12/06/2015 11:06
    הגב לתגובה זו
    8 17
    אייל אני בטוח שאתה כבר מיליונר בטח לפי הניתוחים שלך אתה מרוויח הון תועפות ויש לך מטוס פרטי וגם יאכטה הגיע הזמן שתהיה נגיד בנק ישראל או לפחות שר האוצר ותציל את כלכלת ישראל ובהמשך את זו של העולם בזכותך נשארתי בלי מכנסיים.
    סגור
  • למיקי קיקי...אז נכנסנו וציפינו לקרוא דברי חוכמה...אבל..
    שובי דובי 12/06/2015 16:28
    הגב לתגובה זו
    12 4
    מילא בלי מכנסיים..אבל איך אפשר להסתובב קבל עם ועדה בחוצות העיר עם משהו דמוי בלון שהוא מלא רק בגז ואין תזכורת שבין היתר אמור להיות שם מוחון לפחות בגודל של זה של הצפרדע.
    סגור
  • 5.
    2 מיליון דולר בניתוח טכני! קשה? ממש פשוט!!
    קליפ 12/06/2015 10:33
    הגב לתגובה זו
    2 2
    המתן לאיתות קנייה. ראה הנייר יורד. עשה ממוצעים.....צא בפאניקה בהפסד 30 |% עבור לעסקה כושלת הבאה
    סגור
  • בסופו של יום....רק הטכני מנצח. תודה לאייל!
    קליפ 12/06/2015 11:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ולעדי על ההגשה המקצועית. ומילת ביקורת בונה למנגנון פקידי ביז אנא המשיכו לסלף את הכתבות בכותרות מטעות. המשיכו להסתיר מיידע בכותרת. מומחיות שלכם: רוע!
    סגור
  • בספו של שנה הטכני רק מפסיד אולי ..
    דויד 13/06/2015 12:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בטווח הקצר היה לך מזה של מתחילים של חוק המספרים הקטנים אבל בטווח הארוך אתה תפסיד בחוק המספרים הגדולים ניתוח טכני שווה להטלת קובייה
    סגור
  • 4.
    שלום אייל, אני מבקש ניתוח טכני של מניית פרטנר. תודה! (ל"ת)
    רוני 12/06/2015 09:46
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • רוני, סלולריות בישראל בדעיכה איטית . מאחר שהשוק לא יציב
    דויד 12/06/2015 18:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה אולי הזמן לשבת על הגדר.
    סגור
  • הניתוח הצליח החולה מת מכל שוק המניות זה מה שבחרתה (ל"ת)
    הניתוח 12/06/2015 13:08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 3.
    אייל ועדי תודה על הניתוח של טאואר
    בני 12/06/2015 08:41
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לא ראיתי שניתחתם וביקשתי שוב,שבת שלום!
    סגור
  • 2.
    פרטנר וסלקום
    אדי 12/06/2015 08:32
    הגב לתגובה זו
    2 4
    מה עם סלקום ופרטנר ? לפי דעתך
    סגור
  • 1.
    אייל תוכל להתייחס בבקשה לטאואר שוב
    בני 12/06/2015 08:23
    הגב לתגובה זו
    4 4
    ניתחת ב13/3 ואז שוב במאי,סגרה בסופ"ש כמו שהגדרת סוף תיקון והמשיכה לרדת,למה אתה מנתח אותה בארץ ולא בנאסד"ק? אני מופסד המון לאן הכיוון,תתייחס בבקשה.
    סגור
  • תמשיך להקשיב לו וזה היה רק ההתחלה של ההפסד שלך (ל"ת)
    דויד 13/06/2015 12:30
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור