במדד המעו"ף - שום דבר לא מפריע להמשיך מדרגה נוספת

אייל גורביץ, המנתח הטכני של Bizportal, סוקר את המדד המוביל בבורסה המקומית לקראת שבוע המסחר המקוצר
אייל גורביץ, צילום: יח"צ
בסקירה האחרונה הערכתי ש מדד ת"א 35 +0.24% מדד ת"א 35 1,461.34 +0.24% מדד ת"א 35 בסיס:1,457.83 פתיחה:1,459.97 גבוה:1,464.6 נמוך:1,439.29 תמורה:1,714,908,672 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: ראה תחתית וכיוונו מעלה. בניתוח הנוכחי שום דבר חדש לא מפריע למדד המעו"ף להמשיך מדרגה נוספת מעלה.
הגרף החודשי
  • המגמה הראשית היא מגמת עלייה.
  • נקודות השיא והשפל מסודרות במבנה עולה.
  • המחזורים סטאטיים ואינם מראים על לחץ כלפי מטה או היעדר לחץ כלפי מעלה.
  • הממוצעים הנעים מסודרים בסדר עולה והמרחק ביניהם גדל.
  • רמת ההתנגדות האחרונה שנפרצה מעלה הפכה לשמש כרמת תמיכה.
  • הרצף האחרון עודנו רצף עולה.
  • מדד המעו"ף מצוי מעל הממוצע הנע ל-5 חודשים.

***כל הסעיפים הקודמים מעלים את הסבירות שכל ירידה תהיה לצורך עלייה.

*הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ
 
**כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.
 
***אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.
 
 

תגובות לכתבה(15):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    פשוט סמרטוט
    כריש 28/05/2015 18:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אדון סמרטוטון מהרגע שכתבת זו השוק לא מפסיק להתרסק
    סגור
  • 12.
    הבנתם כבר שניתוח טכני זה על המים צף בכיוון רנדומלי
    דני 27/05/2015 12:01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אייל פשוט מתפרנס מזה כי תמיד יהיו כאלה שיסתכלו מה הוא אומר וזה בסדר מותר לו איש איש ופרנסתו , השאלה כמה אנחנו חכמים לדעת מה יקרה ולהקשיב לניתוח
    סגור
  • 11.
    לא ייאמן
    יואב מגבעתיים 27/05/2015 00:42
    הגב לתגובה זו
    5 0
    פעם אחר פעם הוא טועה ומטעה........רק לעשות הפוך ממה שהוא אומר ואפשר להתעשר.......רק פתח פיו על המשך העליות במעוף ובום התהפכה המגמה.......
    סגור
  • 10.
    יצאת פיתה.המעוף כבר יומיים יורד, (ל"ת)
    ליטל 26/05/2015 23:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    גורביץ כמו אחד שמצליח לנחש את מספרי הלוטו אחרי שהוגרלו (ל"ת)
    ד.ד 26/05/2015 22:37
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 8.
    לפני שבועיים אמר לנו המשך ירידות עכשיו אומר יעלה חחחחח
    גורביץ הליצן 25/05/2015 15:31
    הגב לתגובה זו
    4 1
    זה לא יאמן פשוט מטומטמים כמוני ממשיכים להגיב לו אז מה איכפת לו להגיד יהיה ירידות יהיה עליות ביום שנפסיק להתייחס אליו זה יהיה היום של סוף עידן גורביץ לכן זו התגובה האחרונה שלי לכתבות בהם גורביץ משתתף
    סגור
  • 7.
    האם כל והדגש הוא על כל ירידה?
    רמי 25/05/2015 13:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האם כ ל ירידה היא לצורך עלייה או שאם תהיה ירידה מתחת לשער מעוף מסוים לא תגרום לעלייה בטווח קצר? במילים אחרות, באיזה שער להגדיר stop loss
    סגור
  • 6.
    ברור שנרד היום השאלה כמה (ל"ת)
    מיכה 25/05/2015 10:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    וגם כלכלית ופרוטרום מ 16900 ,בי קום \פרטטנר סלקום ועוד (ל"ת)
    גדי 25/05/2015 09:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    זו הסיבה שאני בשורט ומורוח יפה-בבילון-ביוליין-בזק,ד.רכב (ל"ת)
    גדי 25/05/2015 09:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    שום דבר לא מפריע לעלות מדרגה נוספת? גם לא יוון? (ל"ת)
    מדרגה או מעלית? 25/05/2015 09:38
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 2.
    ביום שגורביץ ייסחור באמת
    חחח 25/05/2015 09:23
    הגב לתגובה זו
    3 4
    נראה איך הלב שלו יעמוד בלחץ. שום טכני לא יעניין אותו רק הזיעה הקרה. וגם ככה הוא מנתח טכני ברמה ירודה.
    סגור
  • ל חחח
    רופא 25/05/2015 11:07
    הגב לתגובה זו
    39 2
    דבר על הכל ובנימוס. אבל...הנח ללב שלו..הוא נראה בריא וחזק כמו שור ונאחל לו בריאות ואריכות ימים.
    סגור
  • 1.
    אכן שום דבר לא מפריע..ואולי כן..בכל זאת.
    לאייל 25/05/2015 09:15
    הגב לתגובה זו
    23 1
    ואני מוצא דבר אחד בלבד בכל זאת..: המדד הנ"ל לא קיבל גיבויים וחיזוקים ממך ברמות 585 הנקודות..שאז המצב הכלכלי והאווירה בארץ ובעולם היו טובים בהרבה מהיום. אז איך אפשר להסביר שהשערים מרחפים ברמות הזויות של 1716...שום דבר לא מפריע להמשיך בטיפוס. אם תמשיך בקו הזה ..הרי גם ברמות 2760 כשהמצב יהיה גרוע שבעתיים..יאולץ המדד מסיבות שונו ומשונות להמשיך לרמת 3000 הניכספת.
    סגור
  • אנו ברמות לא כלכליות ולא הגיוניות ולא הוגנות
    לאייל 25/05/2015 10:06
    הגב לתגובה זו
    21 1
    ולא מתחשבות ולא מעשיות ולא..ולא..ולא..מכאן..כמעט אין מקום לעליות..כל נקודה שנעלה..ואם נעלה..רק תגביר את נסיגה..והיא עלולה ממש להיות קשה..גם המשפט האלמותי של כל ירידה לצורך עלייה..עלול למצוא עצמו מיותם..אכן נצפה לתיקון או חזרה לעליות..אבל..זה יהיה בשערים נמוכים מאד.
    סגור