אייל גורביץ' מנתח את המדדים ומסמן 3 מניות שנמצאות במגמת עלייה ברורה

המנתח הטכני של Bizportal מתייחס למדדי המעו"ף, מדד ת"א נפט וגז ומדד הגז הגרמני
אייל גורביץ, צילום: Getty images Israel
צילום ועריכה: גילי מייזלר
תגובות לכתבה(33):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 19.
    יפה אמרת 18 (ל"ת)
    יניב 23/05/2015 21:12
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 18.
    אני פשוט נדהם מכמות החוצפה כאן בתגובות.
    משה 22/05/2015 23:58
    הגב לתגובה זו
    18 2
    אף אחד לא מכריח אתכם לצפות במה שאייל גורביץ אומר.בוודאי אף אחד לא אומר לכם מה לעשות, אבל אתם ברוב חוצפתכם צופים בו בשקיקה ואח״כ משמיצים אותו. אז תעשו טובה, אם לא מתאים לכם מה שאייל אומר אז אל תצפו ותחסכו מאיתנו את התגובות המטופשות.והכי חשוב- לכו ללמוד איך עובד שוק ההון, אין אף אחד שיכול לצפות אותו.חג שמח- סתם אחד שנהנה לצפות בניתוחים של גורביץ אבל עושה את ההחלטות שלו על סמך מכלול נתונים.
    סגור
  • 17.
    גורביץ,תפסיק לבלבל את המוח ואת המשקיעים כל שתגיד הפוך (ל"ת)
    ד.דוד 22/05/2015 17:09
    הגב לתגובה זו
    2 10
    סגור
  • 16.
    בין המילים ובין המשמעויות.
    א 22/05/2015 12:08
    הגב לתגובה זו
    322 40
    באחד המשפטים אומר אייל למראיין: "נפלת ביום טוב.."(ואז מה יקרה ביום לא טוב?) אני מכיר את המשפט הנפוץ והשימוש בו. אך תמיד כדאי לבחון את המשמעויות בין המילים ובין המשפטים שאדם משתמש בם..ולבחון היטב ים של עובדות וחומר שמשמעויות שונות ומשונות נמצאים שם.
    סגור
  • הרבה מאד תורות מדעיות מדברות על הנושא
    א 22/05/2015 12:37
    הגב לתגובה זו
    231 14
    ולמתעניינים אפשר ורצוי להגיע עד לאינפואמציה הקוונטית שמקנה לנו הרבה כלים להבנות בתחום.
    סגור
  • אתה משווה את תורת הקוונטים .....
    משה 22/05/2015 18:49
    הגב לתגובה זו
    13 14
    שצליחה להסביר תופעות פיזיקליות מגוונות, מתהליכים גרעיניים, דרך מבנה האטום והיסודות, ועד למוליכי-על לתיאורית הפסבדו של ניתוח הטכני שלא עמד בשום סטנדרט מדעי מזערי ולא רק שלא עמד אלה התיאורי הופרחה ולא נמצא לה ערך מוסף יותר מהטלת קובייה
    סגור
  • למשה המכובד.
    א 22/05/2015 21:59
    הגב לתגובה זו
    52 7
    שמחתי לעיין בדברים המלומדים. אני לא מבין ולא מתעסק בתורה הטכנית...גם לא הזכרתי אותה במילה ובחצי מילה. אשמח אם תתעמק בשתי תגובותי ואני משוכנע שתרד לסוף דעתי. עלה והצלח.
    סגור
  • למשה המשכון
    א 23/05/2015 10:41
    הגב לתגובה זו
    17 2
    לידיעתך..הפסיכולוגיה..הפסיכיאטריה ומדעי המוח ..משתמשים ומשאילים מושגים מתורת הקוונטים והפיזיקה וכמובן הכימיה..ובכלל .ובאפשרותם להסביר תהליכים בתורתנו. אנו גם משאילים ומשתמשים רבות מעולם הפילוסופיה..התאולוגיה ועוד תורות רבות שנותנות ועוזרות להבין ולנתח מצבים מסובכים בתורתנו. עד כאן..שבוע טוב חבר.
    סגור
  • 15.
    מחזיק עדין בפרטנר
    המפסיד 22/05/2015 12:01
    הגב לתגובה זו
    5 2
    עפי המלצת גורביץ קניתי פרטנר ב-2900 הלכו ה-2000 נשארתי רק עם ה-900
    סגור
  • 14.
    opk. uthr. amzn
    דויד בכור 22/05/2015 11:52
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תהנו
    סגור
  • טען עוד
  • 13.
    גורו גורו גורו גורו חץ
    בני 22/05/2015 11:44
    הגב לתגובה זו
    2 12
    אני תמיד קורא עליך אבל? רק תגיד לי לפני שבועיים ולפני שבוע אמרתה שנדרס לא נראה טוב והוא רע וחלו רע מאוד ושהכיוון למטה למה הכיוון היה למעלה והוא אפילו טוב וגם טוב מאוד מה קרה עכשו אתה משנה את דעתך לדעתי. ! לך לךמוד
    סגור
  • אתה בטוח שהבנת מה שכתבת?
    לבני 22/05/2015 12:47
    הגב לתגובה זו
    18 2
    אני ..לצערי ..לא הבנתי דבר..
    סגור
  • האם 12 פלוס 13 הם אותו הזוי?
    מה הולך כאן? 22/05/2015 15:54
    הגב לתגובה זו
    22 1
    מי נתן לכם משטח כזה עם כפתורים ואותיות שבו אתם מתעללים בלי רחם..? האם לכתוב עברית פשוטה זה מוצר מתכלה? איזו רמה עלובה הפגנת/ם? כולי תקווה שאתם לא מורשים להגן עלינו בשדות הקרב..שאחרת..מצבנו עגום ביותר.
    סגור
  • 12.
    אתה פחות שווה
    שמעון 22/05/2015 11:37
    הגב לתגובה זו
    1 36
    ילו זונה יודעת לפני את המחיר אבל אתה רק אחרי שרואה מה עשו המדדים אתה אומר את הכיוון אז אני אומר לך לך לישון ותפסיק להטעות את הציבור אתה לא נביא ולא אלוהים בי בי תמבל
    סגור
  • 11.
    כיטוב פארמה
    הזאב 22/05/2015 11:34
    הגב לתגובה זו
    0 23
    שם נמצא הכסף הגדול
    סגור
  • מסכים לחלוטין
    רונן 22/05/2015 22:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אחרי הכתבה בחמישי אני רגוע חברה כמו דקסל שתומכת במוצר השמיים הם הגבול יום ראשון טיסה נעימה
    סגור
  • 10.
    אני חושב שהמעוף כבר מאוד מסוכן... ולא .זול (ל"ת)
    קניתי קסם שורט מעוף 22/05/2015 10:58
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 9.
    איזה בולשיט!
    בנישתי 22/05/2015 10:30
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ציבור המשקיעים בארץ יתבגר והפסיק להקשיב לשטויות הללו. אולי עדיין כמה תלמידי תיכון מתלהבים מקשיבים. ביז פורטל אתם אתר רציני מידי בשביל השטויות האלו.
    סגור
  • 8.
    מניות עולות ובטוחות:ננו דיימ',אלגומייזר,די-פארם ובונוס (ל"ת)
    אנליסיט-מגדל שוקי הו 22/05/2015 09:39
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 7.
    טאוואר
    רוני 22/05/2015 09:07
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מאז המלצתך יורדת כ15%.למרות הדוחות הטובים.אנא התייחסותך
    סגור
  • 6.
    אני אתמלל לך
    אריק 22/05/2015 09:02
    הגב לתגובה זו
    5 32
    כה אמר גורביץ: תשכחו מה אמרתי לכם לפני שבועיים שהדאקס והמעוף ייפלו. מי שהקשיב לי - חטף. עצה טובה: תעשו תמיד ההיפך ממה שאני אומר לכם לעשות, ותתעשרו.
    סגור
  • לחבר 6
    א 22/05/2015 12:45
    הגב לתגובה זו
    17 2
    למען ההגינות בלבד..היה עליך להוסיף את המילים הפשוטות ..שזה מה שאתה הבנת שאמר..לעניות דעתי..ומבלי לנקוט צד או עמדה..החבר אייל לא אמר הדברים הנ"ל. לידיעתך..אתה עלול להיקלע למצבים משפטיים ממש לא סימפטיים..וממש לא הייתי רוצה שתיפגע..כמו שאני הייתי מבקש למתן את הדברים(לא רק שלך)המוטחים באייל שמשתדל סך הכל להביע דעתו לפי תחום ההתמחות שלו. שבת טובה.
    סגור
  • 5.
    פלוריסטם
    פלורייי 22/05/2015 08:54
    הגב לתגובה זו
    8 8
    אני אומר לכם!! מי שישקיע בפלוריסטם יהיה מיליונר בעתיד!! וזה גם טוב לרפואה!!!!! זה יהיה בעציד הקרוב!!!!!!
    סגור
  • כל מילה בסלע
    רביב 24/05/2015 11:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני מסכים איתך שפלוריסטם היא המניה הבטוחה. למרות שאני לא מושקע בה
    סגור
  • אני עכשיו מליארדר
    שמע.. למה אתה מקלל 22/05/2015 13:28
    הגב לתגובה זו
    16 3
    למה אתה מאחל לי להפסיד כל כך הרבה?
    סגור
  • 4.
    אייל אתה כמן טוקי כול הזמן רק עליה מה אם מדד 25 שהיהה 5
    דוד 22/05/2015 08:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אייל לא לשכוח את מדד 25 שהגיעה ל580 ואתה כול הזמן אמרתה עליה והבורסה רק ירד
    סגור
  • 3.
    המלצת על טאואר ב13/3
    גורביץ 22/05/2015 08:35
    הגב לתגובה זו
    14 2
    בינתיים ירדה 20%
    סגור
  • 2.
    איזה המלצות קיבלה מניית מנדלסון עליה של 70% לפחות
    מזכיר לי 22/05/2015 08:15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מאז התרסקה 20% ויותר
    סגור
  • 1.
    אפשר לתמלל. למי יש זמן לראות סרטים (ל"ת)
    יובל 22/05/2015 08:07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • צודק. גורביץ עושה קולות משונים כשהוא בולע את הרוק. (ל"ת)
    דני 22/05/2015 18:46
    הגב לתגובה זו
    0 22
    סגור
  • זה לא שהוא עושה קולות..
    לדני 23/05/2015 16:43
    הגב לתגובה זו
    7 1
    זה אתה הוא השומע קולות..וזאת כבר בעיה..אבל..ניתנת לטיפול ולהורדת עוצמת הבעיה על ידי כדורים וטיפול מסור.על ידי כל וטרינר מוסמך.
    סגור
  • לדני
    א 23/05/2015 15:57
    הגב לתגובה זו
    10 0
    חבר צעיר..האם זה המקום הנמוך ביותר שהיצלחת לרדת.? כרופא..וגם שאלתי את חברי ..רופאי עיניים..או אף אוזן..ואנו מוכנים לסתור את דעתך הלא מנומסת ולא מלומדת... נ.ב: ונניח שיש פגם אצל אדם כלשהו..האם זה המקום להעלות זאת? איני סנגורו של אייל ולא מכירו..אבל..אנו משוכנעים שהינו גבר לעניין..משכיל..רציני..תורם..חם..חכם..ועוד סופרלטיבים..וזאת הרבה מאד מעל הממוצע שמסתובבים ביינינו. דע רק טוב..ושמור על דרכך והתנהגותך.
    סגור
  • צודק זה גם לא נגיש
    משקיע ממוצע 22/05/2015 11:49
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הגיע הזמן שיהיה תמלול הסרטונים. ממש לא נגיש לבעלי שמיעה לקויה ולבעלי מוגבלויות אחרות.
    סגור