גורביץ' מסמן 2 מדדים שפרצו בעוצמה מעלה - ומתייחס גם למהלך של המעו"ף

המנתח הטכני של Bizportal סוקר את המדדים המובילים בארץ ובעולם ומסמן מניה שכדאי לעקוב אחריה
אייל גורביץ, צילום: Getty images Israel
צילום ועריכה: גילי מייזלר
תגובות לכתבה(37):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 21.
    אייל. תודה על ההמלצות לטאואר... : ) שמעון מהצפון.
    אין עליך!!! 21/02/2015 22:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תפסיקו להתלונן ותתחילו לפרגן!!! 200,000 ש"ח ב"ה!! העיקר לבוא להציץ בהמלצות כולם יודעים,קחו אחריות!!!
    סגור
  • אייל, כל הכבוד, שמח שזכיתי ללמוד אצלך!!!
    שמעון מהצפון 23/02/2015 18:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו לב לתאריך כתיבת ההודעה
    סגור
  • 20.
    מענין שכל המשמיצים...
    דן 21/02/2015 13:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקשיבים לאייל באדיקות כל שבוע
    סגור
  • ל-20, ואני אחת מהם שמקשיבים לאייל כמעט כל שבוע
    אחת שמבינה א 22/02/2015 11:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אבל אני לא משמיצה אותו, אני פשוט מידי פעם מעמידה אותו על טעויותיו, זה לא נקרא להשמיץ יש הבדל גדול מאוד. ולאלה שהגיבו לי בתגובה 10, לא הבנתי מה הקשר שאני לא מבינה וניסיון חיים, אני כולה ציינתי עובדות שגורביץ אמר כל החודש שבטווח הקצר המגמה שלילית, ומה קרה עכשו ששינה את דעתו? הנרות שינו כיוון? ועל זה נאמר פשוט בדיחה!
    סגור
  • 19.
    מניות הגז לא יעלו. שלי מאיימת שאם היועץ המשפטי לא
    מדד הגז 20/02/2015 18:37
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יתערב בפשרה. היא תעתור לבג"ץ. עוד פעם היא תעוף מכל המדרגות אבל נזק למניות היא תגרום.
    סגור
  • 18.
    אני חושב שאנו נמצאים בסוף החגיגה
    המומחה 20/02/2015 16:52
    הגב לתגובה זו
    4 2
    לא שווה את הסיכון.
    סגור
  • 17.
    מה שגורביץ אומר תעשו הפוך ותרוויחו (ל"ת)
    הבורר 20/02/2015 16:16
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • העיקר בטאואר הרווחתם (ל"ת)
    שמעון מהצפון 23/02/2015 18:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    גוטה הפוך גוטה הפוך (ל"ת)
    גורביץ 20/02/2015 16:15
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 15.
    הוידיאו לא עובד !!!!!!!!!!! (ל"ת)
    advganonmg 20/02/2015 14:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • טען עוד
  • 14.
    אבל גם סוס פרא ערבי מובחר
    פרד עיקש 20/02/2015 13:58
    הגב לתגובה זו
    3 1
    נרגעתי...חשבתי עד עכשיו שאני מופסד 52 מליארד דולר. עכשיו נרגעתי שנודע לי שההפסד הוא רק 52 מליארד קרונות נורבגיות...
    סגור
  • לפרד או סוס.
    כלכלן בכיר רוזין צ. 20/02/2015 15:39
    הגב לתגובה זו
    8 6
    לפי חוקי המיספרים הגדולים..הריני חושב שאו שטעית בסכומים. גם עשירית מהסכומים אין אפילו לקרנות גדולות. ואם לא טעית..מעניין מה הסכום שהיפסדת מהס"כ שאתה משקיע..? ובכל זאת מה התוכניות לעתיד הקרוב בהשקעותיך?
    סגור
  • 13.
    גורביץ הנכבד, האם לא המלצת בעבר, שפרטנר ישבה על 3000 לר
    דב 20/02/2015 13:06
    הגב לתגובה זו
    4 3
    לרכוש? ציינת על הידע הרב שלך במניות התקשורת! אז להאמין לך?
    סגור
  • 12.
    די עם זה. קשקוש (ל"ת)
    ברצינות 20/02/2015 12:09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 11.
    המראינת של ביז TV
    אנונימי 20/02/2015 12:03
    הגב לתגובה זו
    4 4
    מי זו המראינת המשעממת הזו ?
    סגור
  • אתה כמו עם ישראל צריך אחת כמו ענבל אור
    למשועמם 21/02/2015 05:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שתסיח דעתך מהעיקר רק ככה אתה לא תשתעמם. מה יש לך נגדה היא לא בלונדינית אז היא משעממת? בטח אתה מאלה שהולך לשוק ובוחר את תפוחי העץ הכי אדומים הכי מבריקים והכי יקרים ועם הביס הראשון (בהנחה שאין לך תותבות שישברו) אתה נוגס בתולעת. ועוד מבסוט שקנית בשר במחיר של תפוחי עץ
    סגור
  • 10.
    תגובה מספר 3 היא לא שלי
    אחת שמבינה א 20/02/2015 11:46
    הגב לתגובה זו
    3 10
    אתמול אחרי כמה ימים של עליות במעוף אמרתי לעצמי, אני בטוחה שמחר גורביץ יכתוב המעוף ימשיך במגמה החיובית ואכן לא טעיתי. זהו גורביץ שלנו תמיד חכם בדיעבד ושימו לב איך ניתח את השוק בטווח הקצר בחודשיים האחרונים, כשהמעוף הגיעקרוב קרוב ל-1500 אמר המעוף חזק וימשיך להיות חיובי בטווח הקצר ואחרי כמה ימים של ירידות, שינה את דעתו אמר ירידות בטווח הקצר והירידות כרגיל לא הגיעו, אז שוב שינה את דעתו ואמר בטווח הקצר דשדוש (המעוף עמד 1450) אבל המגמה היא שלילית ואמר את זה בביטחון מלא, ו ושוב הוא טעה המעוף היום מתקרב ל- 1490 והיום הוא אומר שהמעוף ימשיך להיות חיובי, תגידו לי אתם מה שווה כל ניתוח הטכני אם הוא כל הזמן טועה. נאני אומרת את זה בפעם המי יודע כמה, ניתוח טכני הוא קשקוש אחד גדול. שתהיה לכם שבת שלום מבורכת וגשומה.
    סגור
  • איך שאת רואה את הדברים מוכיח שאת לא מבינה כלום
    למבינה 20/02/2015 16:52
    הגב לתגובה זו
    4 4
    העובדה היא שיש לו במה ולך יש סימנים אדומים
    סגור
  • זה לא מפריך את מה שהיא אומרת הבן אדם חרטט ברמות (ל"ת)
    666 20/02/2015 20:21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • כן אתה צודק זה לא מפריח זה מפריח היונים
    777 21/02/2015 05:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או סתם פרחה
    סגור
  • לתמימה היפה שלא מבינה
    קליפ 20/02/2015 15:23
    הגב לתגובה זו
    4 1
    צריך ללמוד איך להקשיב! לא מספיק לבהות במראיינת ובמר גורביץ. צריך לנתח את הנאמר וצריך ניסיון חיים!!!
    סגור
  • עם הבן אדם היה יודע באמת משהו .......
    666 20/02/2015 20:36
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הוא היה מיליונר ולא מנתח באסטרולוגיה הטכנית ואחוזי הדיוק שלו היו מעל 50 אחוז לפחות בינתיים אחוזי הדיוק שלו יותר נמוכים מהטלת קובייה באופן רנדומלי.
    סגור
  • הוא מנתח טכני מצויין. והתחזיות שלו יותר טובות
    777 21/02/2015 05:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזאת שמכנה עצמה מבינה א' זאת .... הקרציה שכל שבוע היא נטפלת לגורביץ.
    סגור
  • 9.
    למה להחפיש אמר ליפני שנה לערך על מנית
    דודי 20/02/2015 11:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פמס קניתי בעצתו כמות ענקית ועשיתי כ50 אחוז רק חבל שמכרתי כצת מוקדם כי המניה עשתה עוד 50 אחוז לערך
    סגור
  • את פמס קניתי כבר לפני שנתיים שם המשחק סבלנות ואני ...
    666 20/02/2015 20:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מושקע בא מכוון שאני מאמין במוצרים שהיא מייצרת עקב המצב הביטחוני המדרדר בעולם
    סגור
  • מתוך 50 מניות שהוא ניתח היה זה נס עם מנייה ....
    666 20/02/2015 20:41
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אחת לפחות לא תראה תשואה עודפת זה חוק המספרים הגדולים .תעשה ניסיון גם אתה תבחר בשנה 20-40 מניות וכל שנה לפחות מנייה אחת שבחרת תהיה כוכבת .
    סגור
  • מה זה חוק המספרים הגדולים? אולי התכוונת לחוק כלים
    777 21/02/2015 05:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלובים? מה זה לבחור 40 מניות כל הבורסה שלנו זה 39 וחצי מניות .ואף אחת לא כוכבת לא דוגמנית ולא מלכת יופי אבל פלוריסטים ואיזיצ'יפ יהיו כוכבות שביט מדהימות .
    סגור
  • 8.
    יי
    וו 20/02/2015 11:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עע
    סגור
  • 7.
    הכל הפוך
    אחון 20/02/2015 10:40
    הגב לתגובה זו
    4 5
    חביתה כבר אמרנו
    סגור
  • 6.
    די לגורביץ די
    יעקב 20/02/2015 10:22
    הגב לתגובה זו
    9 4
    חברה דייי זה גובל בפלילים מספיק להטעות אנשים. אני הפסדתי הרבה כסף ממהטעות שלו על הדקס. די
    סגור
  • 5.
    ניתוח טכני בדיעבד
    המקצוען 20/02/2015 10:06
    הגב לתגובה זו
    10 4
    כרגיל ממשיך לנתח על סמך מה שקרה ושוב מטעה את כולם. השווקים נמצאים ברמות גבוהות מאוד ויש סיכוי גדול יותר למימוש חזק כלפי מטה מאשר להמשך עליות . הדקס למשל : כאשר היה ברמת 9000 -9500 אמרת ירידות. והוא מאז עלה כמעט 15% . מי שנכנס היום כבר נמצא בסיכון גבוה שהדקס יחזור לרמת 10000 ומטה וכבר הוא יפסיד כסף. כנ"ל לגבי שאר המדדים. הויסות הגדול במדדי המניות של ארה"ב ייגמר בירידה דו ספרתית ביום אחד !!! היום הזה מתקרב. ראו הוזהרתם.
    סגור
  • הוא מלך הדיעבד -אני מתחיל לחשוב שהוא בכלל המציא אותו (ל"ת)
    666 20/02/2015 20:45
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 4.
    זהב
    עופר 20/02/2015 09:39
    הגב לתגובה זו
    3 1
    האם ירידה מתחת ל 1200 מהווה סימן כלשהוא ?
    סגור
  • 3.
    הצחקת אותי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    אחת שמבינה 20/02/2015 09:10
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 2.
    למה היא לא ממריאה כפי שאמרת 85 או 90. (ל"ת)
    אל על 20/02/2015 09:10
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • אל על בדרך ל 55
    advganonmg 20/02/2015 14:41
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ניתוח טכני בסיסי + תנודתיות מחירי נפט עם נטייה מעלה + שביתות איטלקיות וועד עובדים חזק וקשה שלא מהסס לכרות את הענף עליו הוא יושב.
    סגור
  • 1.
    לדאקס בטווח הארוך אין סיכוי (ל"ת)
    יווני 20/02/2015 08:49
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור