גורביץ': מדד ה-S&P500 נמצא בתקופת המתנה - טאואר קרובה לנפץ התנגדות

המנתח הטכני של Bizportal מתייחס למדדים המובילים, מסמן סחורה שנראית טוב כרגע. באיזו מניה הוא רואה אפשרות לניצול הזדמנות?
אייל גורביץ, צילום: Getty images Israel
תגובות לכתבה(51):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 28.
    הערות לגורביץ
    משה 24/01/2015 19:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלום רב בוידאו רואים אותך מסביר לעדי יפה מאוד ומצביע בגרף שעל השולחן, למה אין לך בוידאו סמן, מצביע או הדגש כל שהוא על הגרף שנבין לפחות כמו עדי לאן בדיוק להסתכל בגרף... דרך אגב, מניה לעליה = פריצה ולירידה = שבירה ואתה משתמש בשבירה בשני המקרים - שבוע טוב ומוצלח
    סגור
  • 27.
    עד סוף הרבעון אל על בשער 100
    רבינוביץ שליו 23/01/2015 21:59
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בתמיכה של הדולר העולה והנפט היורד! לא צריך להיות חכם גדול כדי לראות את התמונה הזאת.
    סגור
  • המניה עלתה וצנחה ביום אחד כמה אחוזים טובים. איפה
    אל על 24/01/2015 07:48
    הגב לתגובה זו
    3 0
    החכמים שראו?
    סגור
  • יש מצב
    אלווין שמילוביץ 24/01/2015 00:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התנאים קיימים לשער של 100!השאלה אם זה יקרה עד סוף הרבעון.. רק הזמן יגיד. בכל מקרה צריך סבלנות
    סגור
  • 26.
    ללארי החביב שעוקב בדבקות..
    א100 23/01/2015 17:27
    הגב לתגובה זו
    11 1
    איש חמוד כמוך פשוט היה צריך למצוא ולאתר את אלו שאתה כותב עליהם. גם אנו ראינו את שתי התגובות שציינת לעייל.הן נשמעות מעניינות מאד ואיני יודע בפרוש למי הייתה הכוונה..שהרי הדברים שם די בומבסטים. אם אנו קשורים לעניין..נענה בשפת הפוליטיקאים: " לא מאשרים ולא מכחישים"למרות ששמענו פעם על שני הכוכבים שבנו את גוגל...ואגב..מי זוכר את העולם לפני מנוע החיפוש ובעצם לפני העננים והאינטרנט..? אני זוכר עדיין את ה בי בי אס ואפילו לפני..וזה לא היה לפני 200 שנה ואפילו לא 60.....
    סגור
  • ואפילו פעמיים
    וכבר כתבתי לך השבוע 23/01/2015 18:06
    הגב לתגובה זו
    12 1
    האם אתה תותח פירחחי או פירחח תותחי?
    סגור
  • 25.
    גורביץ מלך תראו טאואר משתוללת בארצות הברית (ל"ת)
    גורביץ 23/01/2015 17:14
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 24.
    המשקיע בטאואר ישקע
    נסראללה 23/01/2015 17:01
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הם בדיוק כמו גבעות.מוציאים הודעות טובות,הציבור קונה והמקורבים מוכרים ברווחים אדירים.
    סגור
  • 23.
    אני ממשיך
    סתם איש פשוט 23/01/2015 17:01
    הגב לתגובה זו
    29 1
    בעת שהמשכתי לעקוב(טיפה קשה אבל אפשרי כייון שכותבים מספר אנשים ולעיתים בשמות שונים) אך למדתי להכיר את המסר והסיגנון שמקובל בדרך כלל אצל מי שלמד או מלמד באונברסיטאות הקיסוס בחוף המזרחי...פיתחו שם סוג מעניין של דיבור וכתיבה שמאד עדינים ונעימים לאוזן...אז...לא מזמן קראתי הדלפת עיתונאי שכתב כאן שגודל פעילותם בסה"כ גדולה מסך קרנות הנאמנות הכולל את כל סוגי הקרנות כולל כספיות...גם זאת אפשר למצוא בארכיון ביז...והבחור שכתב מוכר לי והוא מעביר "רכילויות" מאד מדוייקות...אז נחכה להתפתחויות...אגב . שמי לארי ואני איש פשוט ממוצא בריטי שחי ונהנה ומשרת כקצין בצה"ל שאף סייע לי להשלים שני תארים במדעי המדינה..שבת שלום.
    סגור
  • שצהל סייע לך להשלים תארים. השאר משלמים הרבה
    ממש חשוב 24/01/2015 07:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כסף . הבנו שהם בשורט מה חדש בזה? שלח להם פרחים רצוי מהסוג הטורף
    סגור
  • טען עוד
  • 22.
    לפני חודשים קראתי כאן שמאן דהוא או מאן דהויים הכריזו:
    בחור פשוט 23/01/2015 16:41
    הגב לתגובה זו
    29 1
    " ביי ביי גוגל יקירתנו..נאמת לנו מאד בשנים שהיינו ביחד מזמן ההנפקה ואף בטרום הנפקה מאז קיבלנו וקנינו מסרגיי ברין ולארי פייג' כמות ענקית בעת שהייתנו המשותפת בסטנפורד...היום אנו ניפרדים וזה ייקח כמה ימים ועוברים לצד השני של המיתרס ע"י שאילת כמות עצומה מהמייסדים..." עד כה נירשם אז.. ואני קופץ להוה..בינתיים המניה ירדה וירדה..כך שהרוויחו על כמויות עצומות בשני הכיוונים. ובימים אלו שמעתי שהם הרחיבו את היריעה לכמות עצומה בדאו ונאסדק. בהרבה חברות..אני לא מכירם אישית והתחלתי לעקוב אחר פעילותם מאז הכתבה ההיא..אז נראה מה הולך... אגב אפשר למצוא בארכיון ביז את מודעתם מאז...
    סגור
  • 21.
    תגיד גורביץ מה עם הדקס חחחחח איזה ליצן אתה תאמין לי (ל"ת)
    גורביץ היקר 23/01/2015 16:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 20.
    הולך הצידה פריצה ריצה מחכים
    המומחה 23/01/2015 16:10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לאן תיקח אותנו , לכלת למעלה , סימון מוסכם ? נר קטן , נר אדום, גוף קטן 1457 , סיכוי לירידות ? , רמת מפתח ? קבלן מפתח ? . זהב מרים ראש , עם קושי ירוק גבוה מגבוה זה טוב זהב מעלה, טאואר עליה בעמדת המתנה מחכה להוט , התנגדות תישבר , צפונה יפגוש את חיזבאלה . אל על עלתה 3 נר נר מוכרים עוף קטן מכירה מסיבית תקנה , חיובי , כלל ביוטכנולגיה שפל מתקנת סיכוי לקצר עליה, נראה ימים קרובים, בנג'י למבני תעשייה, בהצלחה , בולינגר נמצא שם .
    סגור
  • 19.
    אפריקה צריכה להחליף כבר את טאואר ואת בבילון
    מניית הבוננזה 23/01/2015 15:01
    הגב לתגובה זו
    10 2
    אפריקה צריכה לעלות תוך שנה 100% לתקן כבר את הנזקים שנגרמו למשקיעים.
    סגור
  • 18.
    תגיע ל 90 . ובזן 138 בקרוב מאוד. טאואר תעלה עוד אחוזים
    אל על 23/01/2015 14:58
    הגב לתגובה זו
    5 3
    בודדים ותרד
    סגור
  • תגיע ל100 עד סוף הרבעון (ל"ת)
    אבנר 23/01/2015 21:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • תראה את תגובה 27 (ל"ת)
    רביד 24/01/2015 00:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 17.
    ברכות למשקיעי טאואר פרצנו את המחסום (ל"ת)
    מוטי 23/01/2015 14:40
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 16.
    טאואר תפרוץ פרצה סבלנו מספיק הגיע הזמן ליהנות (ל"ת)
    טאואריסט 23/01/2015 14:34
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 15.
    לפני שנה אמר שלאורך זמן טאואר תרד... מצורף קישור
    adler492 23/01/2015 12:31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    קישור לכתבה שבהם גורביץ חוזה שטאואר תרד (מאז היא עלתה מאות אחוזים). מקווה שהפעם הוא לא טועה http://www.bizportal.co.il/technicalanalysis/news/article/377893
    סגור
  • 14.
    מר גורביץ היקר!
    אחת שמבינה א 23/01/2015 12:28
    הגב לתגובה זו
    8 5
    לידיעתך, טאואר היא תנפץ התנגדות והיא כיום כל כך חזקה שהיא גם תנפץ את המנחוס שלך במנייה הזאת ולמי שלא מבין למה שאני מתכוונת, גורביץ המליץ עליה 3 פעמים לפחות בחצי שנה האחרונה ובכל המלצה שלו המנייה הזו ירדה, בפעם הראשונה עם הממלצה שלו היא ירדה 20% בערך. והפעם לא עוד, כך לפחות אני מקווה. שבת שלום ומבורכת לכולם!
    סגור
  • קלפטע יקרה - תיזהרי אם תמשיכי ככה. אז החזק
    אחת שמבינה ג 24/01/2015 19:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בבית (זה שהולך זקוף מתחת לשולחן) ירים ראש ויברח לך. את תהיי יותר מושמצת משרה ההיא המחומצנת. לא מכרת את טאואר? פעם כתבת שמכרת . פעם גילית שהיית מופסדת המון והחזקת טאואר כמה שנים. שוב מכרת שוב קנית עזבי כבר טאואר היא תרד בלי הודעה מוקדמת. קדימה שחררי וגם את גורביץ שחררי.
    סגור
  • לאחת שמבינה א
    אחת שמבינה ב 23/01/2015 17:15
    הגב לתגובה זו
    12 1
    כאשה אל אישה. הרי אנו ידועות כטובות לב ומשכינות שלום..איך יצאת מתוכנו(המין הנשי)קלפטוניה שכמוך. יש להניח שאת פולניה ורווקה מתוסכלת שלא טורחת להעביר כביש זקנה במצוקה וממשיכה לשבת בבית הקפה רגל על רגל ולעשן סיגריתך. אגב..בית קפה זה לא ששותים רק קפה..יש גם עוגות ובאפלות ויש קופיקס ועוד שמוכרים בגרושים. ושאלתי לך. האם אפשר לפגשך ולדבר על החיים...?
    סגור
  • גם הפעם יהיה מנחוס לטאואר . היא תרד וזה מגיע לך! (ל"ת)
    למנחוסית א 23/01/2015 13:54
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • טאואר שברה את המנחות שיהיה במזל טוב (ל"ת)
    אחד שלא מבין 23/01/2015 16:04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 13.
    הבעיה היא לא גורביץ
    מוטי 23/01/2015 11:15
    הגב לתגובה זו
    15 2
    ברור שהוא לא פוגע אף פעם, אלא במקרה. הבעיה לא בו, הוא דווקא בחור חביב ומקצוען בתחומו. הבעיה היא התחום - הניתוח הטכני - פשוט לא עובד. ניתוח טכני לא עובד. ניתוח טכני יודע להסביר את העבר ואין לו שום ערך מוסף לגבי העתיד. גורביץ, למעשה, מבין זאת. אבל הוא מרוויח הרבה כסף מבורסה גרף וביזפורטל ומכללות לניתוח טכני שהוא מעורב בהן. אז הוא מלמד את כולם ומוליך את כולם שולל. זו הפרנסה שלו. הוא מרוויח את כספו ביושר. אנשים צמאים למידע שיתן להם תחושה כי יש בסיס מדעי בהימורים שלהם. גורביץ מספק לאותם אנשים את המידע. בטוח שבכספו האישי הוא לא סוחר לטווחים קצרים ע"פ האסכולה הטכנית.
    סגור
  • לא בדיוק זה כלי עזר נחמד! אצלו זה העיקר ומתעלם מכל השאר
    banano84192 23/01/2015 15:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני למדתי ניתוח טכני וזה באמת כלי נהדר ככלי עזר אך אסור שישמש אותנו ככלי עיקרי בבחירת השקעה! כי הבעיה העיקרית בניתוח טכני בלבד שהוא מתעלם לגמרי מהסביבה ואני אתן דוגמאות: מי שמנתח טכני בלבד מתעלם לגמרי מהתוכנית QE באירופה, את הראש בראש בין אופק, ארה"ב ושאר מדינות הנפט וירידת חבית הנפט, מתעלמים מהתערבות גילה בסקטור הגז והאנרגיה, מתעלמים מבחירות ואי יציבות שלטונית וכו', אי אישור FDA לתרופה, כישלון בניסוי או קידוח וכו'... אלו דברים שפשוט לא רואים בגרפים!
    סגור
  • לרמות אנשים תמורת כסף זה "מרוויח את כספו ביושר"? (ל"ת)
    סימן שאלה 23/01/2015 14:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • ל-13
    אחת שמבינה א 23/01/2015 12:47
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אתה פשוט סותר את עצמך, אם אתה חושב שהיתוח הטכני לא עובד ושגורביץ למעשה מבין זאת, אז כן זו הבעיה של גורביץ, אז למה הוא ממשיך בשיטה הזו?..
    סגור
  • גורביץ זה הפרנסה שלו ..כמו זונה שלא נעים לה לעבוד אבל
    פשוט ממש פשוט 23/01/2015 17:14
    הגב לתגובה זו
    4 1
    גם לזונה לא נעים לעבוד אבל היא התרגלה לכסף קל ולהרבה כסף.... אפילו שאולי לא נחמד לה
    סגור
  • למה הוא ממשיך? כי אם הוא לא ימשיך לא יהיה לך
    לאמה לימה 23/01/2015 14:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה לקשקש
    סגור
  • תגובה לאחת שמבינה
    מוטי 23/01/2015 14:25
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא, אני לא סותר את עצמי. התכוונתי בדיוק למה שכתבתי. השיטה לא עובדת, גורביץ יודע זאת ומשווק אותה בכל זאת מכיוון שיש ביקוש של עדר מטומטמים שלא מבין דבר וחצי דבר בשוק ההון למידע. גורביץ במובן הזה שקול לחלוטין לחברה שמשווקת גלולות טבעיות להרזיה. הגלולות לא עובדות, הן לא מרזות ולא עוזרות לרזות. החברה כמובן יודעת זאת אבל מה אכפת לה? היא רוצה להדפיס כסף. כל עוד יש מספיק אנשים שמוכנים לשלם תמורת החלום, מופרך ככל שיהיה, ימשיכו לצוץ חברות שכאלה כפטריות אחרי הגשם ולשווק להמון המיואש את מה שהוא זקוק לו (דרכים קלות ומהירות להתעשרות במקרה של גורביץ, או נוסחאת קסם להרזיה ללא מאמץ במקרה של הכדורים). את יכולה לטעון שזה לא מוסרי, אני יכול גם להסכים איתך בנק' מסוימת, אבל זה קפיטליזם וזה שוק חופשי. אם יש מי שקונה מרצונו החופשי יהיה מי שישמח למכור. האדם צריך להיות סלקטיבי ולא לבלוע את כל מה שמוכרים לו במנות גדושות כמו פתי.
    סגור
  • אם אתה כל כך שולל את גורביץ מה אתה עושה בכתבה שלו? (ל"ת)
    למוטי 23/01/2015 12:23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • אני רואה את הסקירות שלו כדי לדעת במה לא לגעת...
    banano84192 23/01/2015 15:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תראה את כל הסקירות אחורה... יש לו אחוזי הצלחה מאד קטנים!
    סגור
  • תשובה לשאלתך
    מוטי 23/01/2015 13:00
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מה אני עושה בכתבה? קורא אותה. למה? כי בא לי. שבת שלום.
    סגור
  • תגובה למוטי
    שי 24/01/2015 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הדעות חלוקות לגביי השיטה הטכנית,האם היא עובדת,או שלא. לרובכם כנראה שיש בעייה של הבנת הקרא/הנשמע מהסיבה הפשוטה-איל גורביץ לא אומר לך לקנות או למכור מוצר מסויים,הוא אומר לכם מה הכיוון של השוק לאותו רגע נתון. לגביי ה-s
    סגור
  • אם אתה קורא אז כנראה חשוב לך מה הוא כותב
    חחחח 23/01/2015 14:57
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אחרת היית מעביר דף.
    סגור
  • 12.
    נהיה מעניין (ל"ת)
    יום שישי 23/01/2015 10:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 11.
    טאואר תגיע רחוק מאוד אני מבטיח לכם חיכיתי ליום
    נועםדבורה 23/01/2015 10:21
    הגב לתגובה זו
    3 5
    הזה שהיא תחלק דבידנד והיא הכן תחלק החוב לבנקים בקרוב יגמר והיא תתחיל לעלות על דרך המלך עוד הסכמים עוד חוזים אלופה טאואר תגיע גם ל30000 אלף שם המכור את מלוא ההחזקה
    סגור
  • 10.
    תגובה
    יעקב 23/01/2015 10:11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זה כבר מתחיל להיות פלילי אתה כותב ומטעה אנשים. לא רחוק הרגע שיתבעו אותך ייצוגית אתה גורם נזקים ראה מקרה מדד הסקס מה כתבת עליו. יש לך עור פיל. תסיר מסקנות ותשתוק. דיי
    סגור
  • במדד הסקס הוא אכן טעה
    המוט המכווץ 23/01/2015 17:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הוא אמר שמדד הסקס יעלה חדות ואצלי דווקא המדד ירד. אני שוקל לתבוע אותו על ההטעיה.
    סגור
  • ליעקב ולמוט המכווץ נא הפסיקו לחרבש
    עו"ד גיל 23/01/2015 17:53
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אם אתם מאד רוצים להפסיד כסף בתביעתכם..אז לכו על זה. יש הרבה שרלטנים אצלנו שישמחו לשתות את כספכם בתביעה חסרת סיכוי ..ועוד ימשכו זאת שנים כדי למצוץ מכם כמה שיותר. שימו לב מה כתוב תמיד בסוף הדברים ותבינו. אגב..איני מאמין או לא מאמין לאייל..זכותו לכתוב וזכותכם לקרוא או לא...בכל מקרה אני בטוח שאם הוא טועה..אין כוונת זדון בדבריו..כל אחד ובכל תחום טועה והרי כולנו בני אדם.
    סגור
  • 9.
    בחו"ל טאואר פרצה אתמול מובהק (ל"ת)
    דוד 23/01/2015 10:08
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 8.
    גורביץ הsp ממתין רק לך ולהמלצאותיך
    ברוך 23/01/2015 09:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אמרת שהsp ירד אז אמרתבפועל כל יום הsp רק עולהזה מראה במפורש שאתה לא מבין כלוםוגם בעבר לא הייתה מבין גדולפשוט אין סיבה כרגע שהשוק לא יעלה לנפט ומחירו כבר הורגלו כל הבורסות וכאן כניראהמחיר הנפט ידשדש חזקעכשוו שדארגי יזרים כסף גדול השמיים זה הגבולעליות עליות ועליותעל אנשים כמוני אתה לא משפיע בשקל כי כספימונח בחו ל אם ראש שקט מאנליסטים כמוך
    סגור
  • 7.
    אינטרנט זהב. פרטנר. חברה לישראל... - לא פוגע ממילימטר (ל"ת)
    תחליף מקצוע -אתה אפס 23/01/2015 09:37
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 6.
    יום א בזן תעלה .שער 138 תוך שבוע (ל"ת)
    בזן 23/01/2015 09:17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 5.
    גמרה כבר את הסוס. עדיף לקנות קנון . (ל"ת)
    טאואר 23/01/2015 09:15
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 4.
    גורביץ' מחקת לגמרי את הדקס מה קרה? טועים לפעמים. (ל"ת)
    אהוד 23/01/2015 09:02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 3.
    גורביץ מוחק את מי שמקשיב לו . (ל"ת)
    בא 23/01/2015 08:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    למה? למה לדבר על טאואר? עשיתי ראלי יפה עכשיו זה יתהפך!
    banano84192 23/01/2015 08:23
    הגב לתגובה זו
    8 0
    כל מה שגורוביץ' מסקר קורה הפוך... למה הייתה חייב לדבר? ולא להשאיר אותה מחוץ לראדר?? מנייה אדירה תמיד עולה בקו לינארי עולה! לא רואה מה יעצור אותה חוץ מגורוביץ'... בינתיים תמשיך לעלות!
    סגור
  • 1.
    כל עליה לצורך ירידה. זהירות (ל"ת)
    המצב בצפון 23/01/2015 07:58
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור