ניתוח שוק: גורביץ' מסמן סקטור בת"א שסימן תחתית - ושתי מניות חמות

המנתח הטכני של Bizportal מתייחס השבוע לכיוון המסחר בבורסות מסביב לעולם, וגם בת"א. איפה ההזדמנויות?
 |  (55)
זווית טכנית
תגובות לכתבה(55):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 34.
    מעניין!
    איש Nasdaq 18/01/2015 10:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבה טובה
    סגור
  • 33.
    כרגע זה נראה לא טוב!
    משקיע 11/01/2015 21:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לחכות עד סוף ינאור לפני הכניסה לשוק לאלו שעדיין בחוץ,אז תתבהר התמונה ברוסיה,ביוון,וחבילת הסיוע בגוש היורו.
    סגור
  • 32.
    גורביץ ב55$ אמר הנפט יעלה חחחחחח
    בדוק ותבדקו 09/01/2015 20:23
    הגב לתגובה זו
    4 4
    תראו לי אין ספק שבסוף הנפט יעלה זה ברור אבל גורביץ ממתי שאמרת שהנפט יעלה הוא ירד קרוב ל 12% אז תעשה לי טובה לך תכין חמוצים וזרזו בלוביה עדיף...... מאשר לקשקש ברשת
    סגור
  • 31.
    קוראות קבועות של אייל
    חנית דפנה ורוזי 09/01/2015 17:40
    הגב לתגובה זו
    22 2
    אנא אל תתייחס לכל מיני טיפוסים אפלים ששופכים רעל בכל אתר. וכנראה זה הדבר היחידי שהם עושים בחיים. עדיף שיתנדבו לעזרת זקנים חולים וניצרכים שלצערנו יש המון. מאחלות לך הצלחה.
    סגור
  • 30.
    אתה פרסי?אסור נשים.אתה פרסי?אין מטח..אתה פרסי?אין חברות
    המיד 09/01/2015 15:29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אתה פרסי?אין רכב אתה פרסי?ניתוק מוחלט מהמערב... אדון ביבי עשה עבודה נפלאה בלנתק אותי מהמערב... אתה פרסי?אין חברים...אין ידידות...אין בעלי ברית אתה פרסי?אך ורק מטבע המקומי...אסור מטבע זר סנקציות... אתה פרסי?אתה שפל...אין בך כבוד... זה החיים בזכות אדון ביבי...
    סגור
  • 29.
    70% מבלומבירג אני לא מבין...אנגלית שלי לא גבוהה (ל"ת)
    המיד 09/01/2015 15:24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 28.
    בבלומבירג מדברים סאב פרייםB..הלוואות מכוניות (ל"ת)
    אנונימי 09/01/2015 14:53
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 27.
    נתנו לבנקים הפרסים בצרפת לבוא לעבודה ולא לזוז...
    המיד 09/01/2015 14:31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הייתם בפריז? אם תיכנסו לבנק פרסי בפריז יש כספרים אבל אסור להמיר כסף...רק לשבת...ולהעמיד פנים...סיפור אמיתי... אסור לעבוד רק לבוא לעבודה....סנקציות... זה צדק? הם לא פשעו....במה הם אשמים?בכלום....?
    סגור
  • 26.
    שוק ההון המקומי אנשים מאוד טובים והדביקו גם אותי (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 09/01/2015 14:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 25.
    סוחר אמיתי בשוק ההון עבדה קשה..תארו מנהל תיקים
    יופיטר שוקי הון 09/01/2015 14:06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    זה אחריות שרובצת את כתפיך מזל שאני רק בתל אביב 100... כל אחוזת בית אני אצטרך לפחות 10 אנליסטים ולעבוד גם בחולומות בלילה.... ואירופה?100 אנליסטים...אני אצטרך להעסיק...48 שעות ביום...
    סגור
  • טען עוד
  • 24.
    הסין אפילו זייפהF35..לא אתפלא ג'וניתין פולארד B...
    אנונימי 09/01/2015 13:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אפילו ביציים הסינים מזייפים...
    סגור
  • 23.
    אם היה שופט על היה מחייב הסינים לנקות הזוהמה..
    המיד 09/01/2015 13:49
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הכל נופל המערב... הסינים מחקים ...מזייפים ...מזהמים... ארצות הברית לא באמת בחובות...
    סגור
  • 22.
    הסינים זייפנים הגדולים ביותר..ומזהמים ראשיים....
    המיד 09/01/2015 13:46
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הלוואי שיכולתי להגר לUSA או אירופה...
    סגור
  • 21.
    לארצות הברית יש אובססיה מטורפת לאנטרנט..ומדומה
    המיד 09/01/2015 13:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אבל הטכלונוגיה הורסת האדם...... כל מחלות הסרטן ומחלות המערב מהטכלונוגיה ..כנל האינטרנט... צריך להפסיק עם מציאות הוירטואלית...כנל האינטרנט... רק לצרכי עבודה מותר...נכון?
    סגור
  • 20.
    האמריקאים אנשים מאוד טובים הם נגררו... (ל"ת)
    המיד 09/01/2015 13:30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 19.
    ניתוח טכני.
    ניסים 09/01/2015 13:12
    הגב לתגובה זו
    1 37
    פשוט גניבת דעת, לא יאומן שמעסיקים באתר שכזה בנאדם בלי שום השכלה פיננסית שמחפש תבניות דמיוניות בתוך גרפים.
    סגור
  • ניתוח
    שרון ב 09/01/2015 13:46
    הגב לתגובה זו
    2 47
    כתבתי נגד הזבל הזה לפני שנה, והגבתי רבות. הפסקתי. עצתי לך: חבל על הזמן ועל העצבים. הכל הבל ורעות רוח. אז מדוע להתעצבן? בעולמנו יש מקום לכל, גם למוכרי צל-הרים כהרים.
    סגור
  • מה נשמע עם מניות הגז? האם אתה חושב שזה לפנסיה?
    לשרון ב 09/01/2015 22:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כי לצערי מכרתי ברווח קטן של 30% דקה לפני התחלת ההתרסקות אז מה לעשות?
    סגור
  • אני כמעט מתפתה לרשום את שימך המלא..אוסיף ביינתיים
    תמר 09/01/2015 17:29
    הגב לתגובה זו
    20 1
    שאחרי ב האות השניה היא ר..בכל מקרה אני רוצה להזהיר את הקוראים מטיפוסים ארסים כמוך. אני כבר לא מדברת על הכפתורון 'אתה מרבה לחשוף בכל עת...ממש בושה..אתרחק מימך יותר יא טומבולט
    סגור
  • שרון ב
    מר ישראלי 09/01/2015 15:47
    הגב לתגובה זו
    33 4
    אני ממש יודע מי אתה. ומקצועי זה צייד חלאות. אני בדרך אליך עם העוזר שלי.. זה אותו כושי מיפלצתי שניים על שניים עם צינור 56 ס" מ. הטילטולים שקיבלת בפעמים הקודמות יהפכו הפעם לתיפוף על הטוסיק הלבנבן שלך.גם אם תיברח נשיג אותך. חלאות כמוך זה מסוכן שמיסתובבים ברחובות ובעיקר לילדים... ראה הוזהרת... אין הודעה נוספת...
    סגור
  • 18.
    שלושה דברים פחות מעניינים אותי כרגע:
    IZ 09/01/2015 13:06
    הגב לתגובה זו
    70 2
    1)ה 22 בחודש הגורלי שבו יכריז או לא דראגי על הצלת העולם.. 2)החוזים עולים יורדים... 3)השעה 15:30 שבה יכריזו על המישרות ואחוז האבטלה... מה שכן..שמעתי..שלכוחות הטובים:שבדיה. דנמארק. פולין. נורבגיה. פינלנד. בריטניה. אוסטריה. הולנד. הונגריה. קנדה. ועוד כמה כוחות ענק..שמחזיקים יחדיו למעלה מ50% מההון העולמי..קיבלו מאנשים טובים הוראות חד משמעותיות...להמשיך בתוכנית בלי כל סטייה. שבת טובה.
    סגור
  • השעה 16:29..יתכן וכבר היום...
    א פלוס א מ100 09/01/2015 16:44
    הגב לתגובה זו
    18 1
    אז אמר החכם: אפשר לעבוד על חלק מהאנשים חלק מהזמן..אך אי אפשר לעבוד על כל האנשים כל הזמן. שנה שמנותחות כאן תרמיות האמריקאים. היום למי שמבין מעט מאד בכלכלה..נא לנתח את הנתונים שהיתקבלו..והמלך הוא עירום..השקר זועק לשמיים. אחוז האבטלה האמיתי קרוב ל14.54%..אז אנא מכם..זהירות..עבריינים כבדים בשטח..אך הטובים עושים סדר. ואירופה? מה פשר הבדיחה של דראגי? והשבוע דווקא קראתי את טובי הכתבים של אתרנו מהללים ומשבחים..ולאחד גם הערנו בעדינות..פיקחו עיניים..המצב בטטה..ועוד לא אמרנו כלום: טרור. מלחמות. רעב. עוני. משכנתאות ועוד מליון סיבות. והעיקר..עם ישראל חי.
    סגור
  • IZ אני מאיראן במקור...ונגד עמי קיים סנקציות של המערב
    המיד 09/01/2015 13:24
    הגב לתגובה זו
    5 1
    עמי בבידוד מוחלט...פשוט מוחלט... אסור לנו ליצור קשר אפילו עם נשות מערב..אפילו לקנות רכב מערבי...עמי אפילו לא מחזיק מטבע זר... אגב מה היא התוכנית? אני יכול לאחל שוב שנה טובה וברכה והצלחה לכל מדינה ו מדינה...וכל אומה ואומה...שנת שלום...
    סגור
  • 17.
    קשקוש בלבוש, אגב, מרגע שהמליף על אל על היא ירדה. אבל
    ישראלי 09/01/2015 12:42
    הגב לתגובה זו
    3 17
    אל על תעלה חזק לאחר הדוחות כשיתברר לציבור מה הרווח הצפוי השנה בגלל ירידות מחיר הנפט. עזבו אותכם מניתוח טכני, זו שטות מוחלטת.
    סגור
  • 16.
    אני בטור סוחר בשוק ההון המקומי מנסה לסייע לסובבי כמה שי
    יופיטר שוקי הון 09/01/2015 12:15
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ותר...ניסיתי בכל עוצמה שיש בי לגייס אירו אף USD אך לא צלחתי... זאת ועוד אף נסעתי לאיטליה אף לצרפת לשם כך.. נפגשתי עם כל בנק איטלקי שיוכלתי ..כדוגמת UNICREDIT ותשובתם הייתה שלילי .. אף באיטליה ניסיתי להיפגש עם BAN OF AMERICA תשובה שלילית יתרה מכך בפריז BNP סירב גם כן לגייס לי הון... ניסיתי ועדיין מנסה לגייס הון אך תנאי שוקי הון העולמיים קשים מאוד... עוד חזרתי עם קלקול כיבה מפריז..ואני סובל ממנה עד היום.... בפריז בלשון המעטה לא כל כך מחבבים את ישראל.. וכל הזמן מאשימים את ישראל... אבל מה אני אשם? מצטער... אני ,לארצות הברית לא נוסע...א-פחד..... ב-אין כסף...
    סגור
  • 15.
    מר גורביץ היקר!
    אחת שמבינה א 09/01/2015 12:09
    הגב לתגובה זו
    2 19
    לאחרונה אתה מרבה להמליץ על מניית טאואר, אבל אחרי כל המלצה שלך אתה פשוט עוצר את התנופה שלה והיא חוזרת כמה צעדים אחורה, אז בבקשה, עשה טובה ותפסיק עם ההמלצות שלך, תן למנייה הזאת לעלות בשקט ושתוכל להתמודד שוב על המקום הראשון ב-2015. ולעניין אחר לגמרי שונה, מעניין אותי מאוד באיזה מפלגה אתה תומך, אני רוצה לנחש, אתה בטוח לא ביבי ובטח לא כחלון וגם לא בנט, נרכאה לי שאתה בכיוון של לפיד האם אני טועה? שתהיה לך שבת שלום ומבורכת!
    סגור
  • וכמו בכל שבוע הגיעה המבינה לנגח ולהאשים את גורביץ
    חיכיתי חיכיתי 09/01/2015 22:29
    הגב לתגובה זו
    7 1
    זאת לא תוכנית של "הכה את המומחה" במקום להאשים אותו תמכרי טאואר ותקני רציו לא המלצת על רציו? תקני מהר לפני שהוא ימליץ ואז תפסידי. או בעצם תעשי שורט על כל מה שהוא ממליץ
    סגור
  • את רומזת שגורביץ הביא מזל רע למניה כי הוא ממליץ?
    לאחת שלא מבינה 09/01/2015 22:21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זה בדיוק הפוך הוא ממליץ ואת מביאה נאחס. אבל אם את בכל זאת מתעקשת נסי תמיד לצאת מהבית ברגל שמאל ומיד לקפוץ על רגל ימין. ליבשי נא גרב שחורה וגרב אדומה. ואם זה לא יעזור תלי שום פלפל ושמן זית בדלת הכניסה. חוץ מזה מה אכפת לך למי הוא מצביע יש קשר בין ההצבעה שלו לטאואר? הוא מצביע ברגליים . כי בינינו מי יכול באמת לסבול אותך קלפטע!!!
    סגור
  • יש לי תחושה שאת עילאי או ירון
    לאחת שמבינה א 09/01/2015 17:24
    הגב לתגובה זו
    45 1
    גם הם/את לא חכמים אבל מצחיקים מאד. מה יש לך מגורביץ'? יש לי תחושה שאת מנסה להראו עליונות עליו..אבל את עושה צחוק מעצמך..איני מניח שהוא רואה אותך ממטר ושמעתי שאינו חובב לא חכמים. מדוע את קוראת לו מר גורביץ היקר ואז מערבבת לו ולנו ת'מוח. בואי נראה אותך גבר ותני טיפ איך אוכל לקנות את אפל כולה בשישים אלף שקל שיש לי? ומה את אומרת עכשיו? לפי כתיבתך עושה לי רושם ואני מבין בזה ונראה לי שאת יפייפיה מהממת ודומה לדובי גל..יש מצב? יכול להיות שאת מהמרוץ למליון? או הבלונדינית ההורסת או שתי האחיות החוזרות בשאלה או וובה או שני האחים התאומים או חיים יבין או אחמד טיבי? תגידי ת'אמת מתוקה.
    סגור
  • 14.
    אני ניסיתי לגייס אירו ודולר אמריקאני ולא הצלחתי..לא יוד (ל"ת)
    המיד 09/01/2015 12:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 13.
    אני מאחל שנה טובה והצלחה רבה לכל אדם ואדם...
    אנונימי 09/01/2015 11:41
    הגב לתגובה זו
    0 36
    אני מאחל שנה אזרחית טובה מאוד מאוד והצלחה רבה לכל אדם ואדם...וכל אומה ואומה וכל מדינה ומדינה
    סגור
  • 12.
    אני לא יודע מה מתרחש כלכלה של האומות ..קטונתי... (ל"ת)
    אי אפשר לדעת כלום... 09/01/2015 11:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 11.
    סין הדפיסה?מי יודע.....קטונתי... (ל"ת)
    המיד 09/01/2015 11:22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 10.
    עכשיו ברצינות אני ביטלתי כל נסיעות לחול ומתבצר
    אנונימי 09/01/2015 11:20
    הגב לתגובה זו
    0 11
    א בגלל שאין כסף ב מפחיד....... אני ישראל לא יודע כלום האומות פשוט כלום.... שיהיה רק טוב....
    סגור
  • 9.
    הטכני אומר מה היה לא מה יהיה.... מתי תבינו (ל"ת)
    ברוקר 09/01/2015 11:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • ברוקר, אי אפשר לדעת מה יקרה... ישראל נורמלי..
    המיד 09/01/2015 11:52
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קטונתי לדעת מה מתרחש האומות...אנני יודע...
    סגור
  • 8.
    אני גם עם פיגור שכלי..איסלמי..יהודי ועוד אטיאסט...נורא
    הסתר של הסתר את הסתר 09/01/2015 11:08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אבל רגע... מה היה הסתר הראשון? רגע רגע....אני גם נוצרי... רע רגע רגע.....חכו.... אין מעכב נכון? אל רגע..מה זה מעכב? הזיותתתתתת אבל רגע,מה זה הזיות? כמה שטויותתתתתתתתת
    סגור
  • 7.
    זוכרים את ביבי שרצה להיפטר מבנק לאומי והבטיח שכל
    ביביבלוף 09/01/2015 11:05
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אזרח יקבל מניית לאומי ? איזה מזל שהוא שיקר אותנו אחרת כל אזרח היה צריך לשלם לארה"ב קנס על הלבנת ההון של לאומי. מדינה של שקרנים שישארו עם הגז בים ועם האשלג בים . זאת מדינה שאסור להשקיע בה במיוחד לא במניות.
    סגור
  • ביבי אדם נורמלי מאוד המסכן איבד אחיו יוני...
    המיד 09/01/2015 12:05
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מה הוא זומם להרוג משפחתו? ברור שלא...
    סגור
  • אני לא האמריקאית המשוגעת...לפחות ביבי נורמלי... (ל"ת)
    ישראל 09/01/2015 11:34
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • ביבי הכי נורמלי בקן הקוקיה. מה שנכון נכון . אבל עדיין
    קן הקוקיה 09/01/2015 11:52
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הוא שייך לקן
    סגור
  • אם יכולתי הייתי מהגר...לחול...אבל אני תקוע...
    המיד 09/01/2015 12:22
    הגב לתגובה זו
    0 3
    איך אהגר?מאיזה כסף?מאיזה הון? יש לי חשש לפיבמורולוגיה... אני מלא כאב... הלוואי שאמצא האחת ואהגר לחול... לא נראה לי שזה יקרה... אף נסעתי לאירופה אך קיבלתי סירוב... אני תקוע עם היהודים... הלוואי שהייתה ברירה אחרת...
    סגור
  • אתה לא יהודי? (ל"ת)
    למיד או יופי 09/01/2015 22:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    חבל על הזמן עם ארצות הברית...פחד........ (ל"ת)
    ככל שאני נובר פוחד י 09/01/2015 11:01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 5.
    מה עם תוכנית תמריצים באירופה ,כול העולם מצפה לזה חוץ
    בא 09/01/2015 09:41
    הגב לתגובה זו
    2 22
    מגורביץ ,בטח ,הוא יודע יותר טוב , זה סימן מצויין שהתוכנית תתבצע .
    סגור
  • קשה לי להאמין שאירופה ידפיסו...או אנגליה
    איך יסתיים הניסוי? 09/01/2015 10:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פחד...מארצות הברית... חברה,תשמרו עצמכם... זה לא מצחיק...
    סגור
  • ECB לא חושב שידפיס....האמריקאנית הדפיסה... (ל"ת)
    איך יסתיים הניסוי? 09/01/2015 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 4.
    אל על - אל על - אל על אל על אל על אל על אל על אל על (ל"ת)
    רק 09/01/2015 09:03
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 3.
    מה עם נר לבן גורביץ . (ל"ת)
    בא 09/01/2015 08:53
    הגב לתגובה זו
    0 79
    סגור
  • או זה שהולך
    לבא 09/01/2015 17:02
    הגב לתגובה זו
    49 1
    אתה סמרטוט. ירדת נמוך מידי. אני גם לא בעד להשתלח בגורביץ' עם סיבה ובטח לא בלי. איני יודע את מצבו המישפחתי..אבל אל תיגע בילד..אתה רוצה..הזמן את גורבי לקרב..ואני מניח שאני יודע מי ינצח..אבל הילד הזך..? דיר באלאק...
    סגור
  • 2.
    הנפט לא הגיע לתחתית. לכן כל מה שקשור עם הנפט
    גז נפט 09/01/2015 08:49
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בסיכון לירידות זהירות ממניות הגז. מומלץ לאסוף אל על כי זאת המניה היחידה שתעלה כשהנפט יגיע ל 30 והוא יגיע.
    סגור
  • 1.
    מה זה החרטא הזו נר ,חנוכה עבר היתי אצל קורא בקפה ....
    55 09/01/2015 08:34
    הגב לתגובה זו
    2 47
    הוא כבר יותר מדייק ממנו - נמאס לו להגיד את זה מכוון ששעון מקולקל מראה את השעה הנכונה פעמיים ביום . מה זה הצידה ?למטה למעלה אני מבין אבל הצידה זה מוסג חדש .
    סגור
  • מושג או מוסג או הסגה או סייג לחוכמה.... (ל"ת)
    123 09/01/2015 09:02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • כל דביל חושב שהוא אבן שושן זה שאתה לא כותב...
    55 09/01/2015 15:25
    הגב לתגובה זו
    8 1
    עם שגיאות בטח שעדין לא עושה אותך חכם גדול זה שאתה לא מבין שאולי יש עולים חדשים בטח יותר חכמים ממך או אולי דיסלקטיים יותר כחמים ממך בטוח ואתה מחפש אותם בשביל להראות את החוכמה שלך אתה עושה הפוך זה רק מראה את כמה אתה טיפש שלא מבין כלום .
    סגור
  • למה כל דביל חושב שהוא אבן שושן?
    ל 55 10/01/2015 13:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל דביל חושב שהוא 55
    סגור