ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ' מזהיר: מסמן מדד מרכזי בת"א שצפוי בקרוב לשבור מטה - וליפול לשפל

המנתח הטכני של Bizportal מסתכל על העליות ב-S&P500, על הדאקס, על המדדים בת"א וגם - מה הוא אומר על המפולת במחיר הנפט?
 |  115
זווית טכנית
Share





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

115 תגובות ב-62 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
62 האמיתי 28/11/2014 08:59 להעיף את גורביץ
למערכת ביזפורטל האיש הזה גורביץ גורם נזק ענק למשקיעים לא פוגע בכלום אסור לגלוש אצלכם יותר
61 שמעון מהצפון 22/11/2014 22:24 אייל תודה על הניתוחים המקצועיים. חזק בטאואר, תודה!!
אנשים, די להתבכיינות. את כל הדברים הטובים שכחתם?
60 רמי 22/11/2014 13:56 לא נמאס לא מהשטויות עוד כלכלן
אתה מקבל כסף להטעות משקעים
59 עילאי 22/11/2014 12:07 הנר האחרון של יום שישי בכלל לא מוצא חן בעיני יש מצב
שהירידות יתחילו לבוא באגרסיביות זו הפעם הראשונה שאני מבחין במצב לירידות אמיתיות . הנר האחרון של הדאו גונס נראה רע מאוד ואני שוקל לעבור למצב של פסימיות לאחר 5 שנים שאמרתי שיהיו שיאים מטורפים בארהב
58 עילאי 22/11/2014 12:04 שלא תבינו לא נכון יש מצב לנפילות אבל הוא מבטיח לנו
נפילות כבר חודשיםםםםםםםם הוא מבטיח לנו באפריקה כבר שניםםםםםםםם חלס נמאס מה הוא יצעק זאב זאב עד שיבוא הזאב חלס שילך למכור בייגלה
57 זכרוני 22/11/2014 09:01 שימו לב לכמות השטויות של מר גורביץ...
בנק HSBC: מחיר חבית נפט יזנק ל-95 דולר ב-2015 - שווה קנייה? מתן בן ברוך | 20/11/2014 20:21 2 זוהי ציטטה ממאמר באתר זה המצביע על עליה במחיר הנפט ב2015 וכו .... מר גורביץ בניגוד גמור טוען הנפט נמצא בירידה תלולה אל פחות מ 70$ לחבית ....מה קורה . לטענת גורביץ מדד הדאקס מרוסק ואין לצפות ממנו לעליה כל שהיא ...והנה פלא מדד הדאקס מסיים את יום אתמול בעליה מטורפת של 2.6% ... וכך הלאה הלאה לגבי כל התחזיות של מר גורביץ "הקורא בטכני " . שבוע טוב לכל בית ישראל .
56 המפסיד 22/11/2014 08:48 התעקשת בספטמבר שתא 75 יעלה
חזרת על זה הלוך ושוב בצורה כל כך בוטחת!! המלצת לקנות בשיא וקניתי ומאז ירידה מטורפת ועכשיו אתה מזהיר ממפולת.איך לא למדתי כל השנים האלו לא להקשיב לך .
55 יניב בוזגלו 21/11/2014 19:04 עילאי תקרא טיפ קטן בשבילך כי אתה נראה לי מבין יותר מכול
עילאי לדעתי אתה מבין יותר מכולם וגם אני עוקב אחר הטעויות הפאטליות של גורביץ אבל ברגע שאתה מגיב בכמות כזו זה לא רציני ופוגע בך.תגיב עניינית ואל תרד ברמה.עצת חבר שאתה לא מכיר
עילאי 22/11/2014 11:35 חבר יקר אני מתעצבן שנותנים במה לבנאדם שכל העולם פועל
לפי הטכני וכולם מבינים כמוהו ההבדל הקטן הוא שצריך לחשוב מחוץ לקופסא אם הטכני היה קולע אז כולנו היינו מתעשרים והגיע הזמן שיפסיקו לתת במה וגרום לאנשים לטעות פעם אחר פעם בגלל אדון הזוי שחוגג על גבינו ולעולם לא צדק מצידי שיקח את זה איך שבא לו מעליב מצחיק עצוב אני אומר את דעתי כבר קרוב לשנתיים אין נביאים בעולם
54 ד"ר אברטון 21/11/2014 18:32 ברקלי קליפורניה
לדעתי חסר או חסרות תגובות משמעותיות של חברי איציק ואבירם(כך אמרו לי לפני כשעה) בכל מקרה הסנריו שרץ כאילו בשושו בשווקים קורם אור וגידים( פרופ' אבירם כתב על זה כנגד כל הסיכויים)נראה "שהקטר" מאבד מכוחו שגם כך היה מבויים היטב. לצערי, כאמריקאי , אנו עומדים כאן בפני פלופ אדיר של הדחת נשיא מכהן. מאז ומעולם לא הודח נשיא. היו שני נסיונות שלא צלחו. אף לקיחת העניינים ע"י הסקנדינבים היום ניכתבה עלידי חברי בבוקר. וחברים וחברות צעירים. אני יהודי..ועלינו לכבד איש את רעהו..היום ראיתי דברים לא יפים שגם איציק ואבירם אמרו לי שכתבו על זה. שבת טובה.
53 זיפו 21/11/2014 18:03 אתה יודע מה מדהים שטענת שלא נראה עוד שיאים בארהב
זה משפט בלתי נסלח. אתה שהיית שורי חזק שינית את דעתך בתיקון של חג סוכות. מוזר שאני למרות שאני לא מנתח גרפים גדול כמוך דווקא בשיא הירידות הגעתי למסכנה הפוכה . שהירידות הן רק תיקון קטן ושיאים נוספים נכונו לנו בהמשך. תגובתי זו זכתה לעשרות ביקורות וקללות. היו מומחים שהגיבו לי וכתבו שאני טועה ואני התעקשתי שאין טעות בדבריי אלא ניתוח אמיתי שמסקנתה ברורה כשמש הירידות הן תיקון בלבד. כשהמגמה תשתנה לדובית אני אצוץ ואודיע על כך. בינתיים פתח את הגרפים ה-SP בדרך ל- 2100.
52 יוסי 21/11/2014 18:01 אייל גורביץ אמרת ירידות בדקס והוא טס
אייל גורביץ אתה בדיחה.
51 אחד שמבין 21/11/2014 17:58 כדאי שתקים מיזם יחד עם שלמה מעוז.שניכם מנבאים הפוך
בהסתברות גבוהה !!!
50 רן 21/11/2014 17:50 אני לא מתייחס לניתוחים טכניים. בבקשה מכם ביקורת בכבוד
הניתוחים של גורביץ מבוססים על נתונים מהעבר ומההווה. אכן הוא יכול לתת ניבוי. הבעיה כאשר מופיע בעתיד גורם חדש שלא נלקח בחשבון אז גורם זה עלול או עשוי להפוך את הקערה על פיה.
סוחר 22/11/2014 07:56 רן
אז שיגיד לפחות טעיתי אבל שום כלום לא מוכן להודות בטעויות שלו ועדיין דבק בעמדתו אנשים מקשיבים לזבלה הזה כמוני הקשבתי לו בעבר!!!!
49 unda 21/11/2014 17:34 גורביץ
כל פעם ששמעתי בקולו הפסדתי כסף יכול להיות שהו נמצע בפותים והוא מנסה להוריד את השוק
48 איציק ואבירם 21/11/2014 17:22 מתגובה 8 דלעייל וכל 98 חבריהם..
...הסר כעס מליבך על דברי בלע ולזות שפתיים של חברים כותבים כאן. אנו בטוחים שכולם נשמות טהורות וכוונתם לא הייתה להרע. אנו לוקחים על עצמנו את דברי הסליחה בשם כל החברים המתלהמים. אנו מבינים שימים קשים שאנו עוברים פלוס מזג אוויר מתעתע...גרמו לאנשים יקרים לכתוב דברים שלא התכוונו. שא ברכות חברינו הנפלא ודע ימים יפים וטובים עם כל באי ביתך. שבת מבורכת.
47 צחי 21/11/2014 15:32 ביזפורטל אתם מביישים את האתר בנתינת במה לגורביץ. (ל"ת)
יוסי 21/11/2014 18:04 צחי מסכים איתך זה בושה לביזפורטל. (ל"ת)
Bizforall 21/11/2014 17:05 אנו באמת מתביישים בגלל הבמה..
אז בפעם הבאה שכרנו את איצטדיון רמת גן לקהל של 50000 איש שיבואו לשמוע את אייל שיעמוד על הדשא בלי במה. אל תתאמץ. כרטיסים ב1000 שקל האחד נחטפו עד הסוף. מזנונים חינם לקהל הרחב על חשבוננו. ויש לציין שבין שני חלקי ההרצאה תופיע לפנינו הסימפונית של ברלין שתלווה את מייק ג'אגר בהופעה חד פעמית היסטורית. אל תפיץ את הנ"ל כי לא נשארו כרטיסים אפילו למעריצים רבים..
46 ביממה 21/11/2014 15:31 השעון מקולקל מדייק פעמיים
יתכן שעכשיו זה המקרה
45 קדנצר גולדווין 21/11/2014 15:25 אם לא היום
אז בשבועיים הקרובים ירד מדד ספ ב307 נקודות ביום אחד שיביא לשפיכת מניות מכל קצוות תבל.
44 דוד 21/11/2014 15:15 נפט
המחיר לחבית נפט .זה לא גרף היום היה כתבה גם בביזפורטל .של בנק שאמרו שהחבית תעלה ל95 דולר. גם האתר הזה גורם לבילבול. אז מה עושיים למי להאמין . מישהו פה טועה ובגדול מבקש תיקון ליום ריאשון שבת שלום מבורך.לכל עם ישראל.
43 עילאי 21/11/2014 15:15 לא מספיק שהוא לוזר הוא גם מחייך בלי בושה (ל"ת)
42 מנדל 21/11/2014 15:12 עוד לפני כניסת שבת המלכה עלינו לטובה
אני חש בעצמותי הזקנות(87) את רוע הגזירה העומדת להופיע בפיתחנו. סבי המנוח כבר ב1931 חזה את היום הזה והזיהירני כבר אז מפניו. ידע הזקן הילכות נבואה מה הן. חזה גזירות שניחתו בהמשך.
41 פרד בעל פרח הסיתוון 21/11/2014 15:03 בשעות קשות אלו
קודחים מוחות מעוותים ברחבי עולם המנסים למצוא פתרון שאינו בנמצא איך לצאת מהסבך שנישאבנו אל תוכו כמעט על כורחנו ואין ישועה
40 כל עוד המוזיקה 21/11/2014 14:50 מנגנת.. "חייבים" להמשיך לרקוד
מבלי לחוש שהשמים התקדרו וסופת הוריקן קטלנית בפתח..כמה רוע וטימטום יש מצד אחד..ותמימות נעורים מצד שני. ואז תתחלנה להישאל השאלות: איך זה לא ראינו..לא שמענו ולא הרגשנו את הצרה המתקרבת...ובעצם...במקומות אחרים אין כבר מי שישאל שאלות אלו ..כי הסופה טרפה את הכל..וב"נבואה" פסימית אך ראלית זאת..נתנחם בבניינה של ירושלים בירתנו ונחכה בכליון עיינים לבואו של משיחנו שיציל את העם הנבחר מכל צרה..
39 אנאליסט 21/11/2014 14:47 בניגוד להערכות גורביץ'
הדאקס כבר כמעט מגיע ל- 4,700 . מה קורה פה ?! ההפך ממה שגורביץ' אמר ...
38 אשכנזי 21/11/2014 14:16 תקרא מר גורבייץ
אני בהחלט לא מזלזל בטכני . אבל יש לי בעיה שלפני כחודש וחצי טרם הירידות שהיו בארה"ב ההית מאד שורי על ה 75 כה שורי שרכשתי כמות לא מבוטלת תוך מחשבה שאתה להבדיל מספקלונט מסוגל לנתח לטווח ארוך יותר מחודש .. בהחלא התאכזבתי .
המפסיד 22/11/2014 08:51 בדיוק מה שאני עשיתי
אכלתי אותה חזק בגללו וכן רק בגללו ,לא באשמתי ולא שום דבר.המליץ בכל פה בכלל בלי ספקות
37 יוסי 21/11/2014 14:16 אייל אמרת לפני חודש שהדקס ירד והוא עלה
מאז 12 אחוז - גורביץ אתה לוזר ענק.
36 שרוליק הידען 21/11/2014 13:57 סקנדינביה המורחבת
לוקחת תחת חסותה היום את השווקים.
35 סוחר 21/11/2014 13:50 המעוף
המעוף נע לפי גורביץ בין 1425- 1455 וואו איזה עומק של ניתוח כל ילד בין חמש רואה את זה. ניתוח טכני= שרלטנות והמבין יבין תגיד טעיתי!!!!
34 עילאי 21/11/2014 13:43 ההזוי אמר נפט מתחת ל 70 דולר על הבוקר קניתי חחחחח
כבר הרווחתי 2 אחוז יאללללה מסיבההההה ההזוי שימליץ ואני עושה הפוך חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
33 עילאי 21/11/2014 13:38 הצילווווו איזה עליות היום חחח הזוי יש לך דש חם מהדקס (ל"ת)
32 מגן הציבור 21/11/2014 13:37 גורביץ לא הגיע זמן למצוא עבודה רצינית?
לא נמאס לך לגרום הפסדים? מצפון יש? אדם בעיני ללא בושה, טכני בלוף
31 נתי 21/11/2014 13:35 מידע לכולם
יש כאן בחור שאני מכירו מכיתה ב בבית ספר שונסקי בנתיבות. אז הוא היה אידיוט קטן. היום לאחר ללא גוייס מטעמי מצפון ואי התאמה שכלית וחברתית הוא נהיה אידיוט גדול ומנסה לשגע אותכם
30 יוסי 21/11/2014 13:13 אייל גורביץ בקרוב תקבל תביעה על הנזק למשקיעים
בשורט דקס .
עו"ד 21/11/2014 16:39 ליוסי
המילים האומללות שכתבת כאן..הן פתח לתביעת ענק מצד השם שהזכרת. לפי תקדימים. מילים כאלו הפסידו ב 87 אחוז מבתי המשפט.
29 עילאי 21/11/2014 12:37 איזהההה חגיגותתתתת בעולםםם כל הבורסות 2 אחוז למעלהההה (ל"ת)
28 סוחר נסדק.. 21/11/2014 11:50 אני מה אכפת לי,אני על CALL AAPL..כבר מינואר
כל חודשיים קונה סטרייק חודשיים קדימה רק על AAPL...NYUR; מטורף מה שהולך שם!!!..מחזוריי מסחר באופציות אפל כמו מ חזור יומי בכל המעוף!!!!!
27 טיבי 21/11/2014 11:47 תקראו את הסקירה שלו על ה-DAX ..ותבינו.
הוא אמר שזה הולך להתרסק!..ראו נא מה קרה מאז...עלה 7%!!!!!!!
שון 21/11/2014 12:34 תראה גם את העליות היום בדאקס (ל"ת)
עילאי 21/11/2014 12:05 תיקון קל מאז כבר 10 אחוז עלתה גרמניה חחחחח (ל"ת)
26 22 21/11/2014 11:46 תל אביב 75 זה הזמן לרכוש (ל"ת)
מושיק 21/11/2014 13:39 תקנה (ל"ת)
22 22/11/2014 09:29 קניתי נתראה בעוד חודש (ל"ת)
25 tbh 21/11/2014 11:46 אני עם הגורביץ'!!..כל מה שהוא אומר:אני עושה הפוך.
הוא פשוט גאון!!!..אתם לא מבינים?!...מה שהוא אומר:עשו הפוך!!!..אמר למכור דאקס,ואני קניתי!!!..עשיתי 7% כבר...על מדד הדאקס!!!!!!
צ'יברוג 21/11/2014 14:34 גם אני עושה הפוך מגורביץ' (ל"ת)
דן 21/11/2014 13:39 איזה בדרן ! אתה ממש קורע ! (ל"ת)
עילאי 21/11/2014 12:06 חחחחחחחח גדוללל אני עושה השבוע אותו הדבר בתל אביב 75 (ל"ת)
24 איזידור 21/11/2014 11:41 מי זה העילוי העולה המתרומם הזה
כל יום דופק 100 תגובות מתוך 70 שקיימות. מספרים עליו במקום מגוריו שכל הערבים מהאזור מעלים אותו יופי יופי כל יום והוא משלם להם הטמבל במקום שישלמו לו פיז דייאץ
עילאי 21/11/2014 12:12 אם הייתצ גבר הייתי רוצה לראות אותך אומר לי מתרומם בפנים
ולא מאחורי מקלדת
איזידור 21/11/2014 16:21 למתרומם בפנים
מצטער. כוונתי הייתה לאוכל בישבנון הורדרד. ואם ברצונך להפגש. רק תגיד היכן ומתי וזכור שאני לפחות הייתי פותח וסוגר ממטרות בצבא ואתה כלל לא היית בצבא נכון נושך כריות?
23 עילאי 21/11/2014 11:37 יום ראשון אני מפציץ קניות בתל אביב 75 וואלק מכה של החיי
ם אני הולך להביא שם
דן 21/11/2014 13:39 איזה בדרן ! אתה ממש קורע ! (ל"ת)
22 עילאי 21/11/2014 11:35 ההזוי התחיל לסקר לנו את הנפט חחחח אני קניתי רק בגלל
שהוא אמר שירד
דן 21/11/2014 13:39 איזה בדרן ! אתה ממש קורע ! (ל"ת)
21 מוטי 21/11/2014 11:31 חברים
אני באמת לא מבין אותכם. גורביץ, הוא מנתח טכני. זו המומחיות שלו.לפעמים התחזית מצליחה ולפעמים לא. מי שרוצה שיפעל בהתאם להמלצותיו ומי שלא יקרע וישליך לפח. מספיק עם ההשמצות.
אתה לא מבין הוא טועה 21/11/2014 16:11 הוא לפעמים טועה ומטעה כמה חבל ........
אתה לא מבין הבחור מטעה את כול אלה שלא מכירים אותו מספיק ותמיד יש חדשים... אני עוקב אחריו שנים אחוזי ההצלחה שלו לא רבים.... זו דעתי האישית ...בנוסף לדעתי הטכני לא שווה הרבה....
20 מוטי 21/11/2014 11:25 גורביץ מה דעתך שתבנה תיק וירטואלי .......
ונראה עם השיטה שלך באמת עובדת במקום לזרוק כל מיני תחזיות לא מבוססות שלפעמים אחד מתוך 100 נכונה . עד היום אני עוד לא נתקלתי בשום קרן נאמנות שהניבה תשואות עודפות ביחס למדד . השאלה מעניינת היא שלמרות השימוש הנרחב בשיטת הניתוח הטכני בארה"ב, מחוף לחוף ומברוקר לברוקר, ישנו מספר מצומצם של קרנות אשר מוגדרות כקרנות לניתוח טכני . כנראה התשובה ברורה לכולם שיטת ניתוח הטכני לא נותנת שום ערך מוסף מניחוש פרוע . לכן גורביץ למה שלא תפתח קרן וירטואלית הכוללת את ההמלצות שלך ולקוראים תהיה אפשרות לבחון אותם על פני זמן ארוך
עילאי 21/11/2014 12:08 חחחחחח הוא יצבור רק הפסדים של 99 אחוז (ל"ת)
19 עילאי 21/11/2014 11:23 הזוי = גורביץ מה עם אפריקה הבטחת לנו מ מ 1200 עליות
מאז היא כבר ב 520 חחחחחחחחחחחחחח
מה עם אל על ובזן 21/11/2014 12:47 אל על 90 בזן 150-160 (ל"ת)
18 סוחר 21/11/2014 11:06 גורביץ היקר
אכלת לנו ת׳ראש לא נמאס לך לדבר שטויות מתי נגיד צדקת? בינתיים רק טועה בענק ומטעה בסוף אולי יקרה משהו בכיוון שלך מתשיהו חחחח אתה בלוםר אחד גדול.
דפנה 21/11/2014 11:49 לסוחר
במילה מתשיהו התבלבלת. אתה יושב במעשיהו. וגם בלוםר אחד גדול יושב איתך
סוחר 21/11/2014 13:12 דפנה
מה גם את על סמים אני קניתי בגללו שורט s&p ואני הולך לחטוף חזק היום מה אתם עיוורים!!!!
סוחר 21/11/2014 13:11 דפנה
מה גם את על סמים אני קניתי בגללו שורט s&p ואני הולך לחטוף חזק היום מה אתם עיוורים!!!!
17 קספר 21/11/2014 11:04 מאז שגורביץ אמר מפולת בדאקס המדד עלה ב6%
ביזפורטל : תבדקו אותי לגבי הכותרת. עד מתי ? הרי אנשים תמימים מקשיבים לו ומפסידים הרבה כסף!
16 צודק 21/11/2014 11:03 ותודה על המלצה מסוימת אשאני מרווח עליה 19 אחוז מתחילת ה
השנה
15 עילאי 21/11/2014 11:01 חחחחחחחח גם הדקס טס הוא אמר מ 8800 ירידות חחחחחח עצוב
הבנאדם תופעה עצובה
14 זוז מזוז 21/11/2014 10:56 האם הוא קורה בקפה או מתקשר (ל"ת)
22 21/11/2014 11:35 הוא המתקשר למניות .......
כמו החבר שלו מאיר ברק הלוחש למניות עלק איזה פגיעה באינטליגנציה . בורסה גרף זה תוכנה חרטה
13 אשר 21/11/2014 10:46 ניתוח מעמיק ומעניין
גורביץ, אל תתייחס לכל המכיבים החצופים. תמשיך עם הניתוחים השבועיים המעניינים שלך...תודה רבה ושבת שלום.
עילאי 21/11/2014 11:16 נתוח מעניין חחחחחחח מאוד עוד חבר של ההזוי (ל"ת)
12 עילאי 21/11/2014 10:23 יא הזוי עוד שיא היום איזה בושה הוא ממשיך להראות את
הפנים שלו שבוע אחר שבוע בלי בושה
צ'יברוג 21/11/2014 10:59 מתבלבלות לו הספרות אולי
950 במקום 590
11 עילאי 21/11/2014 10:09 אם לא נגיב לו פה העבודה שתהיה לו זה למכור בייגלה בתחנה
מרכזית
10 צ'יברוג 21/11/2014 09:42 אני מקשיב ועושה הפוך
תעשו מה שאתם מבינים
ממה יוקרו 21/11/2014 10:13 לצ'יברוג
אני מקשיב. אבל איך אתה יוצא מהארון ככה בשידור חי? עזוב אותך מהפוך . לך לבעל מקצוע והתייעץ עימו.
פה זה לא אירופה 21/11/2014 10:01 מצוין, חשוב שיהיה מי שיקנה בירידות (ל"ת)
9 שי 21/11/2014 09:39 אף מילה על הטלטלה השבוע בבזק?
שברה רצף עולה נראה שנכנסת למגמת ירידה... לא?
8 פרופ' אבירם 21/11/2014 09:14 פרופ' איציק
לאייל. יצאת צדיק...!
הבורסות באירופה 21/11/2014 12:38 עולות כי שמעו ש ECB ודראגי יגבירו רכישות.
גם בן דב וזיסר ופישמן ודנקנר ולבייב ו ומיידוף וחיליק טאפירו מגבירים רכישות...
רפי 21/11/2014 10:16 מה אתם מתחנפים אליו?
מה הוא יתן לכם טיפים שתרוויחו?
איציק 21/11/2014 11:03 לרפי
בחיים זה הכל כמו במסחר בשוק. תן וקח. אז אנו מתחנפים ומקבלים טיפים שאנו מרוויחים. עסק לא רע. כדאי לך לנסות.
22 21/11/2014 14:18 עם הטיפים שלו אתה תפשוט את הרגל מהר מאוד (ל"ת)
עילאי 21/11/2014 12:28 איציק היקר ההזוי רק טועה איך הרווחת מהטיפים יא ליצן (ל"ת)
7 עילאי 21/11/2014 09:09 לביזפורטל היקרים תמשיכו לסנן אותי לא יעזור לכם הבאתם
בנאדם הזוי וצפו לתביעות משפטיות למרות התרגיל שלכם עם האותיות הקטנות ואני הרבההההההההההההה יותר מבין ויותר טוב מגורביץ ורואים שבוע אחרי שבוע מי צודק אני או גורביץ
Bizforall 21/11/2014 10:10 לעילוי ני
ממש לא מסננים. דבר ראשון לא שמים כעקרון זבלה במסננת. רק דברים טובים. ואולי בגלל שאתה כה קטן. פשוט לא ראינו אותך ועברת דרך אחד החורים במסננת מבלי שנרגיש.
עילאי 21/11/2014 10:57 חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
6 בא 21/11/2014 08:41 משרוקית ,תקנה ותישרוק לפחות לא לדבר שטויות . (ל"ת)
דינו 21/11/2014 10:00 נולדת חרה איש
או שזה בא בא בא בא לעת זיקנה
5 יעקב 21/11/2014 08:38 יכול לנתח לי את השמאלית אולי ימצא זרעונים (ל"ת)
תמי 21/11/2014 09:58 מה עם השניה
ריקה כמו המוח?
עילאי 21/11/2014 10:57 יעקב גם את זה הוא לא ימצא הוא חסר תועלת ורק נזק (ל"ת)
4 יורי 21/11/2014 08:35 הפעם הוא צודק
לדעתי הראיון הזה הוא מדויק. אנחנו לקראת יררידות של 3-5% במדדי ארהב. חכו ותראו
עילאי 21/11/2014 10:02 טוב שאמרת הפעם אחרי שטעה 100 פעם (ל"ת)
ואדים 21/11/2014 09:57 ליורי
הרבה יותר.
3 עילאי 21/11/2014 08:32 ההזוי שוב טועה ושוב טועה ושוב טועה הזוי פשוט בנאדם הזוי (ל"ת)
גבירץ 21/11/2014 09:56 לעיל
תגיד אתה רופא? הוא נראה בריא מאד. חוץ. מהזיוני מוח שלך כל יום נראה לי שאתה איש קטן ואולי גם גמד. יש?
עילאי 21/11/2014 10:59 עוד חבר של ההזוי חחחחחח אתם לא תמנעו ממני לעשות ממנו
ל ו ז ר
2 עילאי 21/11/2014 08:00 כרגיל הבנאדם הזוי שיאים כל יום והוא ממשיך לבלבל במוח
אני לא מבין מה קורה לבנאדם אבל הוא לא בקו הבריאות נראה לי יום יום שיאים בדאו שיאים בנאסדק שיאים באס אנד פי והוא כבר נשמע לא בריא ולא יציב וזה עצוב שביזפורטל נותנת לבנאדם כזה במה
לעילאי 21/11/2014 11:56 אתה בן זוג של המבינה א..?
היא בחופשה בקריביים לכן אין לה זמן לרדת על גורביץ ואתה מחליף אותה?
זונטק 21/11/2014 12:55 היא מחליפה לו
חיתולים ומחנכת אותו שמשתינים בחיתול ולא על הספה בסלון
1 דני 21/11/2014 07:53 זאב זאב
חוזר על עצמו וטועה.יתכנו גם ירידות,ואז יגיד אמרתי לכם.בשביל זה לא צריך להיות "מומחה"
עילאי 21/11/2014 10:04 דני אתה צודק אני אומר את זה כבר שנתיים זאב זאב (ל"ת)
זאב כהן 21/11/2014 09:52 לדני
קראת לי? מה הלחץ דני? למה פעמיים? אני לא חרש.
זאבי 21/11/2014 11:56 זאב זאב זאב זאב (ל"ת)
הכל בגרפים 21/11/2014 09:27 הוא לא טועה. הכיוון שלו נכון. אבל תמיד יש הפתעות
השוק מדשדש הרבה זמן צריך להכריע לכאן או לכאן.
עילאי 21/11/2014 10:03 מי קבע שצריך הכרעה ואם השוק יעמוד במקום במעוף שנתיים
עומד במקום עם עליות קטנות ומחזורים נמוכים אז מי קבע שצריך להכריע
זקן חרמן 21/11/2014 12:05 תחזית לשנה הקרובה
זה אני גורביץ ולפעמים קוראים לי זקן חכם ולפעמים העילאי בכל מקרה אני אוהב את התגובות שלכם תמשיכו כך
מי שיקבע 21/11/2014 11:59 המשקיעים יקבעו .מה זה תרגיל צבאי במקום דרוך!!!!!!!
תראה לי משקיע שיחכה שנתיים בעליות קטנות עקב גילי אין לי עודף שנים לחכות שנתיים . שלך באהבה קצינה בצה"ל.
עילאי 21/11/2014 12:31 עובדה המעוף בארץ במשך שנתיים עולה באיטיות אז (ל"ת)
שמי 21/11/2014 09:57 קשקשן
הכל קשקשתאין שום הצלחה בדרך שלוישנם הרבה יותר מקצוענים
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש