ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

הנפילה והריבאונד: גורביץ' מנתח את כיוון שוקי המניות - מה אומרים הגרפים?

מדד ה-S&P500 מתקרב לשיא כל הזמנים אחרי התיקון החריף, וגם המעו"ף מצליח להחזיק מעמד. לכאן מכאן? צפו בראיון
 |  62
זווית טכנית
Share





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

62 תגובות ב-42 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
42 אייל, תודה! 01/11/2014 19:48 תודה על כל הניתוחים המקצועיים. שמח שזכיתי ללמוד אצלך
לדעתי כדאי ללמוד את הקורס ניתוח טכני ודווקא אצלך כיוון שאתה מעביר אותו בצורה מקצועית נטו. כל אותם אנשים שמתלוננים למשל על טאואר שלא נכנסו למניה כשהיו את כל הסימנים הטכניים שלמדנו אצלך בקורס אלא נכנסו הרבה אחרי ועכשיו הם נזכרו להתלונן, זה בושה להם. בזכות הלימודים אצלך הרווחתי לא מעט כסף ומציע לכולם ללמוד אצלך ואח"כ לבלבל את המוח. מעריך מאוד ובבקשה אל תפסיק לעדכן, שמעון מהצפון.
אחת שמבינה א 02/11/2014 11:36 לתגובה 42
אם באמת עקבת אחרי הניתוחים שלו במניית טאוור לפחות בשנה האחרונה, היית רואה שהוא טעה בגדול והבעייה שלו שהוא לא ידע לזהות תחתית במנייה הזאת ככל שירדה הוא הזהיר את המשקיעים ממנה ו ומי שבאמת הקשיב לעצות שלו הוא פשוט פיספס הזדמנות קנייה בשערים נמוכים וזה בדיוק ההיפך ממה שכתבת. עם כל הכבוד לגורביץ, אדם נעים עם הצלחות פה ושם ובמיוחד עכשו בטבע ( שיחק אותה בגדול) ניתוח הטכני לא הוכיח את עצמו כישלונות לא מעטים גם בהתנהגות המעוף וגם לא במעט מניות, סורי זו דעתי.
41 אנאליסט 01/11/2014 18:27 גורביץ' שוב טועה
השווקים עובדים הפוך ממה שאמר גורביץ': מחזורים גדולים בעליות מרשימות ושיאים חדשים. רק גורביץ' אמר ומייד השווקים הראו שהבנאדם לא פוגע - גם בארה"ב וגם באירופה ובדאקס. נכון, לפעמים פוגע אבל בשביל סטטיסטיקה כזאת נראה שקוף ישיג תוצאות דומות או טובות יותר...
40 רמי 01/11/2014 13:50 הרצות הברית
יוכלו אותה עד העצם
39 חזאי 01/11/2014 11:53 טכני לא טכני טאואר הולכת לטוס שבוע טוב לכולם (ל"ת)
38 איתן 01/11/2014 11:01 למנבאים למיניהם
רק שחקני המעוף הגדולים יודעים את כיוון השוק ראה מה קרה כל שבוע שעבר.
37 יניב בוזגלו 01/11/2014 10:32 34 צודק בהחלט ממש
ממש חרטטן מדבר בדיעבד ומביע דעה שכל הסיטואציות קיימות ויעילותו להתקיים ממש גאון בפוליטיקה אין ספק שכסף אתה יודע לעשות אבל כמשכורת מביזפורטל בלבד
36 אריק 01/11/2014 07:36 גורביץ
תמיד עשיתי הפוך ממה שהמלצתה ההמלצות שלך שוות בדיוק כמו שלי ואני טבל
35 הוא לא היה חולק בידע 31/10/2014 23:14 אם. ניתן להרויח בניתוחים האלה (ל"ת)
34 אופטימיסט 31/10/2014 19:30 קשקשן וחרטטן
שוב הוא מנתח את מה שלא קורה. לא צריך להיות חכם גדול כדי להבין שהשוק מסוכן. ברור שאחרי עליות של 5 שנים הסיכון גדל משום שהשוק יקר יותר. רק לפני שבוע אמר שיהיו ירידות ובודאי לא שיאים חדשים ב-s
קרייריסט 31/10/2014 23:50 לאופטימיסט
על דפיקת הראש בקיר בטון חשבת? זה יוכל קצת לאזן את המוח החולני והמעוות שלך. האם זה מוח מקורי יד ראשונה? או מוח של צרצר שהשתילו לאחרונה?
33 בא לי פיצה טובה 31/10/2014 19:01 אז מי שרוצה להצטרף מוזמן
יש מסעדה אילקית פנטסטית בקניון G בכפר סבא שהיא עיר בשרון. הפיצות שלהם יותר טובות מהפיצות הנאפולי או בטוסקנה. יש גם קינוחים וקפה מעולים.ועוד ים דברים ברמה. אני לא סוכן שלהם ..אבל בא לי לשתפכם. מה רע? לא יפה מצידי? תבואו ותיתענגו..ואל תגידו שלא אמרתי..
פיצי 31/10/2014 21:03 זה כשר ? (ל"ת)
32 פשוט ותבינו לבד 31/10/2014 18:57 אם גורביץ היה יודע מה יהיה הוא היה מליארדר ולכן תבינו
חבל על הוויכוח אם הבחור היה קלען הוא היה במינימום מיליונר בדולרים ולכן אם הוא לא אז תבינו לבד.... בנוסף לא זכור לי שהוא פרסם כמה אחוזי הצלחה יש לו לדעתי האישית נמוכה ..... {נא לפרסם תודה}
קוליקו 31/10/2014 23:57 יא דביל. איזה מליונר בדולרים האייל הזה?
כולה הוא מליארדר . אמנם בכתרים שבדים..אבל מליארדר. ראיתי ליד ביתו בארסוף חונות לומברגיני ומזראטי.. לילד קנה פורש ..מסכן האייל הזה..האסלות בביתו מזהב טהור משובצות יהלומים. מסכן האייל הזה. אולי נעשה לו מגבית של 4 מליארד כתרים? חסר לו קצת בכדי לקנות את איקאה העולמית ומפעלי וולבו. חראם עליו מסכן...
31 מומחה לקריסות 31/10/2014 18:01 ולהצלחות..שנמצא בשווקים מחודש לפני מפולת הבנקים
בארץ שזיעזעה את אמות הסיפין..ושבוע לפני המפולת יצא ממניות הבנקים ויום לפני הנפילה זרק כמות ענקית של מניות בנק לבניין לאחר רווח של 1000% בעקבות ישיבה על זנבם של קבוצה עשירה וענקית של חסידים בבני ברק שהריצה בצורה מטורפת...כל מה שיש לי להגיד: מלטו נפשכם יקירי..אנו עומדים מול הכאוס הכלכלי הגדול בהסטוריה. ארמגדון יהיה תינוק על יד הקורה. ואני אומר לכם כנגד כל ה"חכמים" ש ס.פ רץ לכיוון 500. זאת הייתה אזהרה אחרונה.
30 ראובן שחר 31/10/2014 17:53 הניתוח שלך נפלא
רק מה לעשות הבורסות הסוררות בארה"ב אירופה וישראל לא מתנהגות נכון--ואם יש טענות צריך לבוא חשבון רק איתן
29 שבורא עולם 31/10/2014 17:39 יסלח
לכל החלאות שכותבים כאן בצורה של תת רמה חייתית...אתם מוגי לב , עלובי החיים, אומללים ..כל נבלה שכותבת כאן ופוגעת קשות באדם שס"ה עושה עבודתו ומנסה לשתפנו בידע והנסיון שלו.. מה פשר הרפש שאתם פולטים מג'ורה חולנית? אין דרך ענוגה יותר להעביר ביקורת? ובערבית אומרים: "קולו כאלאב בייג'י יואמו" יענו..כל כלב יבוא יומו.. אני ממש מתבייש ואם הייתי יכול להתנצל בפני הכותב על דיבריכם..הייתי עושה את זה אתמול...
עילאי 31/10/2014 19:47 אני רק חושב מה היה קורה אם מישהו היה קורא לי מוג לב
בפנים
רמבו 01/11/2014 07:04 לתחתונאי
נו טוף..אז בו ננסה. ואף נקצין..ונחשף לפעילותיך המסוכנת .. אז..אתה מוג לב..ופחדן..וחששן..ועלוב נפש ..ואיש הרפש.. אני מראה לך בכוונה מראה כדי לקבל תגובה ל: מעניין מה היה קורה... ועכשיו אני ממתין למה שיקרה כשכלומניק כמוך שלא גוייס לצבא יפיל חיתתן על האנושות כיוון שהוא בהמה לא יצירתית..מוג לב וערימת זבל מצחינה..אז הנה קיבלת..ואני ממתין להתפתחויות של מה יהיה...זבלה אמרנו? טרם..אז אומר זבלה וטינופת מיקרובית עלובה.
28 עילאי 31/10/2014 17:26 גורביץ אתה מכיר את השיר אוויר הרים צלול כיין חחחחח (ל"ת)
27 שי 31/10/2014 17:23 אני זוכר שהוא היה נחרץ באומרו: "שיאים חדשים לא יהיו!"
אני בינתיים בלונג מאושר שלא הקשבתי לו. כמה קשקשת.
26 פסיכולוגית ההשקעה 31/10/2014 17:18 האמת לא מחזיק ממנו אבל .ויש אבל גדול
אני יודע להקשיב. כשאני מקשיב לכל אלה שמפמפים על קריסה .דיי ברור שהם אחרי מהלך של פוזיציה בשוק. ככל שהדיבורים על נפילות בעולם נשמעים יותר חזק .הפחד של הידיים החלשות שהם המתעשרים החדשים בפוטנציה בא לידי ביטוי.תפקיד אלה שמנסים להפחיד הוא לשדר את הבהלה על מנת שהידיים החלשות יממשו.זה הכסף הדרוש כדי להתגלגל. אל תשכחו על כל דולר/שקל רווח יש מי שצריך להפסיד את זה. זוהי חכמת ההמונים על קצה המזלג. כל העצות. טווח ארוך.תיזמון השווקים .ועוד באות לסייע לתהליך להיווצר. בסוף תמיד חלק יצאו צודקים ואותם יזכרו.בהצלחה
25 עילאי 31/10/2014 16:30 אפריקה הוא צועק כבר שנה עליות עליות ורק יורדת (ל"ת)
24 מושיקו 31/10/2014 16:23 ואף מילה על מדד התקשורת האהוב
עשיתי טעות הפעם היחידה ששמעתי בקולו .קניתי פרטנר ב-2970 מופסד 15%!!!!!!!!!!!!!!!!
23 רמי 31/10/2014 16:11 כואב להם שהשווקים עולים קשה להם עם זה (ל"ת)
22 דוד 31/10/2014 16:09 דוביד
האם מישהו מהחברים יודע מדוע דוביד נתי קריספין הפסיק לכתוב בביזפורטל . אודה מאד לקבל מענה.
21 ערמת שגלני המוח 31/10/2014 15:23 היכונו לרע ביותר
טריליונים עומדים להיזרק לפח הזבל של ההיסטוריה.
לאיילוש 31/10/2014 15:56 אוהבים אותך הרבה
היית טוב עד היום...קרוב היום שתהיה גדול מהחיים..ממש ענק...אביסןה גדולט...יענו..קצת סבלנות...
לאיילוש 31/10/2014 15:53 אתה בדרך הנכונה
כל זבי החוטם ההיסטרים...יקבלו אולי כבר היום את בית הספר של החיים...
20 הצופה במרומים 31/10/2014 13:20 זה הפרשנים ,גם אברמומיץ מקשקש בזנב ואומר שטויות (ל"ת)
19 דוד מירושלים 31/10/2014 13:07 למה שלא יפתח קרן נאמנות ויתפקד לפי הידע שלו
אציע לאייל גורביץ לפתוח קרן נאמנות ולנהל אותה בהתאם לניתוחיו. אם יראו לאורך שבועות חודשים ושנים שהוא מצליח הרי אנשים יצטרפו אליה ואייל יגרוף דמי ניהול מכובדים. כרגע אני לא מצטרף. האם זה לא אומר הכל (לדעתי)???????
צופה 31/10/2014 17:57 שאלתי אתו את השאלה הזאת
הוא טוען שזה רגולציה מסובכת מידיי בשבילו
דוד מירושלים 01/11/2014 07:44 נשמע הגיוני???????????
כמדומני יש למעלה מ1000 קרנות נאמנות. איך הם התגברו על הרגולציה? האם אייל גורביץ לא יכול לעשות מה ש1000 קרנות עשו? נשמע הגיוני? אפילו אם הפרוצדורה ארוכה, הרי טמון בזה רווח אדיר (אם מצליחים בתשואות כמובן).חשוב בבקשה
18 הכריש 31/10/2014 12:54 אייל כול דבר בסלע אתה טוטח הפעם (ל"ת)
17 22 31/10/2014 12:41 אני חושב שמדד המעו"ף סובל משפעת הוא צריך אקמול המדד...
בחולשה ובכאבי שרירים והצטננות .גורביץ רק אמרתה בניתוח האחרון שלך שהמגמה היא לירידה מכוון שהקו התמיכה הדמיוני שלך נפרץ אפלה ופלא תיקון חד למעלה .גורביץ ממשיך עם הדיבור העמום שלו ומנסה להגן על התחזית הכושלת שלו (ולא בפעמם הראשונה) בטעון שהיה תנודתיות ברור שהיה תנודתיות העליות לא נמשכות לעד בדיוק כמו שירידות לא נמשכות לעד הבעיה שכושר התזמון שלו לפי המפה האסטרולוגית שלו נועד לכישלון ניתוח טכני זה ענף העוסק באשליית הידע תטילו מטבע והתוצאות עלולות להיות מדויקות יותר מאשר הגרפים האסטרולוגיים של גורביץ.
16 עילאי 31/10/2014 12:11 בעניין המחזורים הוא שכח המעוף עלה 20 אחוז בלי מחזור אז
מה יש לאדון גורביץ יש להגיד
15 נימי 31/10/2014 12:10 לצאת עכשיו ולהיכנס בתחילת שנה
מכרתי הכל ברווח של 3% על שבועיים!!!
14 כמו שהיה אתמול 31/10/2014 11:46 לא הגיוני שהטכני ייטעה ויפרש כמגמה תופעה חד פעמית
איפה העניין של ההתייחסות של קצת הגיון, ולא להיות כמו רובוט טכני שישר מייחס מגמה של קריסה לארוע חד פעמי כמו אתמול פקיעת אוקטובר, כאשר ברור היה שהם חשבו שהעולם הולך ליפול יחד עם סוף ההרחבה הכמותית אך גם אתמול והיום העולם כולו אירופה, יוון טסים למעלה. לא הגיוני שאם לא צריך הרחבה כמותית , מה שאומר שאירופה מצליחה לעמוד על הרגליים זה יתפרש כחולשה וקריסה. זה הרי סתם תירוץ ועוד כפית של פחד של האכלת החלשים על ידי כרישי המעוף. והטכני תמיד רוקד לחליל של הדבר הזה.
13 עילאי 31/10/2014 11:42 איזה ירידות איזה אינפלציה 0 לך לך הביתה עשה טובה (ל"ת)
עושה טובה 01/11/2014 07:06 טובה
ט טו טוב טובה
12 עילאי 31/10/2014 11:32 הבנאדם פשוט בדיחה שיאים חדשים והוא אומר לי ירידות חחחח
הוא צועק ממדד 8400 בגרמניה ירידות ירידות מאז גרמניה עלתה 11 אחוז חחחחחח מביך באמת מביך ועוד יותר מביך שאנחנו מגיבים וקוראים ושומעים מה הוא אומר וכותב
11 דן 31/10/2014 11:28 לכל המגיבים 1-9 ( זה מה שיש כרגע)
ניתוח טכני לא מנסה לחזות דברים. הוא פשוט מנתח מה שקורה בנכס אותו מנתחים. אתם לא חייבים להאמין בזה . שבת שלום
אני 31/10/2014 13:16 טעות
אין ניתוח של מה שקורה,זה לא שידור של משחק כדורגל. יש ניתוח של מה שקרה וניתוח של מה שיקרה. באשר למה שקרה - לא מעניין אותנו. באשר למה שיקרה בעתיד - הוא קשקשן (במבחן התוצאות)
22 31/10/2014 12:45 אתה צריך להבין שבדיעבד כולם יכולים לנתח ולספיקולציות ..
נר דו מפרצופי זה ממש נר חוצפן בלוגיקה בסיסית דו פרצופי יכול להיות נר שמסמן עליה ונר שמסמן ירידה לכן בפעם הבאה שמר גורביץ ינתח את השוק הוא לעולם לא יכול לטעות כי הרי יש לו נר דו פרצופי שיכול להיות גם במגמת עלייה וגם במגמת ירידה
נימי 31/10/2014 12:12 קרא את
הסולידית התמונה הגדולה john boggle lazy portfolio passive investing
10 ינתי פרזי 31/10/2014 11:08 לאיש אן כסף למכונת גילוח
פשוט בושה שביזפורטל נותנים לגועל נפש הזה לעלות לשידור
הוא לא עלה לשידור 01/11/2014 07:08 הוא ירד לשידור כדי להתאים
עצמו אליך
22 31/10/2014 12:45 ניתוח טכני הוא ממש פגיע באינטלגנציה של הצופים (ל"ת)
9 Joy Global 31/10/2014 10:40 היו היה
אייל אם אתה יודע לחזות את עתיד אז למה לך לשטף את הכבשים החזירים הדובים ושוורים קח את בכסף לבד.אגב לא היה אחד שחזה את העתיד נכונה במשך שנים רצופות, כי אנו ילוד אישה ובני תמותה שזמנם מוגבל(גם של אייל).
8 שי 31/10/2014 10:28 אתה אמור לחזות דברים, לא לנתח אחרי.
זה גם אני יכול לעשות. כל שבוע תחזית שגויה.
22 31/10/2014 12:46 וכל שבוע הוא זורק לאוויר תחזית של שעון מקולקל (ל"ת)
7 רועי 31/10/2014 10:11 מעולה
חברים, כמי שמקשיב לניתוחיו של אייל מזה שנים, אני יכול להעיד שמדובר באדם מקצועי מאוד בכל מה שקשור לחיזוי העבר..
22 31/10/2014 12:49 אני יכול להעיד שמדובר באדם שרלטן שחוזה את העבר ורחוק...
כמזרח וומערב לחזות את העתיד
6 צלול 31/10/2014 10:04 מי שלא עושה לא טועה ובכל זאת הוא לא טועה!!!!!! נמתין... (ל"ת)
22 31/10/2014 12:50 הבעייה הגדולה שהוא טועה ב 70 אחוז מהפעמים ....
אפילו הטלת מטבע הייתה חוזה טוב ממנו אין שום ערך מוסף לאחר מחקרים רבים ניתוח הטכני הוא שווה לניחוש
5 ירון 31/10/2014 09:48 זה כבר נהיה מביך אייל... (ל"ת)
4 ניתוח לאחר המוות 31/10/2014 09:16 נראה לי שהפעם טכנית הוא צודק אבל הכיוון למעלה (ל"ת)
3 שבוע הבא 31/10/2014 09:07 הוא ישנה דעתו ויגיד 1480 בדרך. (ל"ת)
2 דוד 31/10/2014 08:54 מי שמכר הפסיד עליהה של 5 אחוז (ל"ת)
22 31/10/2014 12:51 רציתה לומר שמי שהקשיב לגורביץ הפסיד עליה של 5 אחוז (ל"ת)
1 קושקוש 31/10/2014 08:50 מה אומרים הגרפים?
הם אומרים שהכיוון הוא ימינה, שמאלה, למטה ולמעלה וגם ישר ישר ותגיד לי, גורביץ', מה עם טאואר? חזק או לא?
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש