הנפילה והריבאונד: גורביץ' מנתח את כיוון שוקי המניות - מה אומרים הגרפים?

מדד ה-S&P500 מתקרב לשיא כל הזמנים אחרי התיקון החריף, וגם המעו"ף מצליח להחזיק מעמד. לכאן מכאן? צפו בראיון
אייל גורביץ, צילום: Getty images Israel
תגובות לכתבה(62):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 42.
    תודה על כל הניתוחים המקצועיים. שמח שזכיתי ללמוד אצלך
    אייל, תודה! 01/11/2014 19:48
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לדעתי כדאי ללמוד את הקורס ניתוח טכני ודווקא אצלך כיוון שאתה מעביר אותו בצורה מקצועית נטו. כל אותם אנשים שמתלוננים למשל על טאואר שלא נכנסו למניה כשהיו את כל הסימנים הטכניים שלמדנו אצלך בקורס אלא נכנסו הרבה אחרי ועכשיו הם נזכרו להתלונן, זה בושה להם. בזכות הלימודים אצלך הרווחתי לא מעט כסף ומציע לכולם ללמוד אצלך ואח"כ לבלבל את המוח. מעריך מאוד ובבקשה אל תפסיק לעדכן, שמעון מהצפון.
    סגור
  • לתגובה 42
    אחת שמבינה א 02/11/2014 11:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם באמת עקבת אחרי הניתוחים שלו במניית טאוור לפחות בשנה האחרונה, היית רואה שהוא טעה בגדול והבעייה שלו שהוא לא ידע לזהות תחתית במנייה הזאת ככל שירדה הוא הזהיר את המשקיעים ממנה ו ומי שבאמת הקשיב לעצות שלו הוא פשוט פיספס הזדמנות קנייה בשערים נמוכים וזה בדיוק ההיפך ממה שכתבת. עם כל הכבוד לגורביץ, אדם נעים עם הצלחות פה ושם ובמיוחד עכשו בטבע ( שיחק אותה בגדול) ניתוח הטכני לא הוכיח את עצמו כישלונות לא מעטים גם בהתנהגות המעוף וגם לא במעט מניות, סורי זו דעתי.
    סגור
  • 41.
    גורביץ' שוב טועה
    אנאליסט 01/11/2014 18:27
    הגב לתגובה זו
    5 1
    השווקים עובדים הפוך ממה שאמר גורביץ': מחזורים גדולים בעליות מרשימות ושיאים חדשים. רק גורביץ' אמר ומייד השווקים הראו שהבנאדם לא פוגע - גם בארה"ב וגם באירופה ובדאקס. נכון, לפעמים פוגע אבל בשביל סטטיסטיקה כזאת נראה שקוף ישיג תוצאות דומות או טובות יותר...
    סגור
  • 40.
    הרצות הברית
    רמי 01/11/2014 13:50
    הגב לתגובה זו
    5 1
    יוכלו אותה עד העצם
    סגור
  • 39.
    טכני לא טכני טאואר הולכת לטוס שבוע טוב לכולם (ל"ת)
    חזאי 01/11/2014 11:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 38.
    למנבאים למיניהם
    איתן 01/11/2014 11:01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    רק שחקני המעוף הגדולים יודעים את כיוון השוק ראה מה קרה כל שבוע שעבר.
    סגור
  • 37.
    34 צודק בהחלט ממש
    יניב בוזגלו 01/11/2014 10:32
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ממש חרטטן מדבר בדיעבד ומביע דעה שכל הסיטואציות קיימות ויעילותו להתקיים ממש גאון בפוליטיקה אין ספק שכסף אתה יודע לעשות אבל כמשכורת מביזפורטל בלבד
    סגור
  • 36.
    גורביץ
    אריק 01/11/2014 07:36
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תמיד עשיתי הפוך ממה שהמלצתה ההמלצות שלך שוות בדיוק כמו שלי ואני טבל
    סגור
  • 35.
    אם. ניתן להרויח בניתוחים האלה (ל"ת)
    הוא לא היה חולק בידע 31/10/2014 23:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    קשקשן וחרטטן
    אופטימיסט 31/10/2014 19:30
    הגב לתגובה זו
    8 7
    שוב הוא מנתח את מה שלא קורה. לא צריך להיות חכם גדול כדי להבין שהשוק מסוכן. ברור שאחרי עליות של 5 שנים הסיכון גדל משום שהשוק יקר יותר. רק לפני שבוע אמר שיהיו ירידות ובודאי לא שיאים חדשים ב-s
    סגור
  • טען עוד
  • לאופטימיסט
    קרייריסט 31/10/2014 23:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    על דפיקת הראש בקיר בטון חשבת? זה יוכל קצת לאזן את המוח החולני והמעוות שלך. האם זה מוח מקורי יד ראשונה? או מוח של צרצר שהשתילו לאחרונה?
    סגור
  • 33.
    אז מי שרוצה להצטרף מוזמן
    בא לי פיצה טובה 31/10/2014 19:01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    יש מסעדה אילקית פנטסטית בקניון G בכפר סבא שהיא עיר בשרון. הפיצות שלהם יותר טובות מהפיצות הנאפולי או בטוסקנה. יש גם קינוחים וקפה מעולים.ועוד ים דברים ברמה. אני לא סוכן שלהם ..אבל בא לי לשתפכם. מה רע? לא יפה מצידי? תבואו ותיתענגו..ואל תגידו שלא אמרתי..
    סגור
  • זה כשר ? (ל"ת)
    פיצי 31/10/2014 21:03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 32.
    אם גורביץ היה יודע מה יהיה הוא היה מליארדר ולכן תבינו
    פשוט ותבינו לבד 31/10/2014 18:57
    הגב לתגובה זו
    18 20
    חבל על הוויכוח אם הבחור היה קלען הוא היה במינימום מיליונר בדולרים ולכן אם הוא לא אז תבינו לבד.... בנוסף לא זכור לי שהוא פרסם כמה אחוזי הצלחה יש לו לדעתי האישית נמוכה ..... {נא לפרסם תודה}
    סגור
  • יא דביל. איזה מליונר בדולרים האייל הזה?
    קוליקו 31/10/2014 23:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולה הוא מליארדר . אמנם בכתרים שבדים..אבל מליארדר. ראיתי ליד ביתו בארסוף חונות לומברגיני ומזראטי.. לילד קנה פורש ..מסכן האייל הזה..האסלות בביתו מזהב טהור משובצות יהלומים. מסכן האייל הזה. אולי נעשה לו מגבית של 4 מליארד כתרים? חסר לו קצת בכדי לקנות את איקאה העולמית ומפעלי וולבו. חראם עליו מסכן...
    סגור
  • 31.
    ולהצלחות..שנמצא בשווקים מחודש לפני מפולת הבנקים
    מומחה לקריסות 31/10/2014 18:01
    הגב לתגובה זו
    18 3
    בארץ שזיעזעה את אמות הסיפין..ושבוע לפני המפולת יצא ממניות הבנקים ויום לפני הנפילה זרק כמות ענקית של מניות בנק לבניין לאחר רווח של 1000% בעקבות ישיבה על זנבם של קבוצה עשירה וענקית של חסידים בבני ברק שהריצה בצורה מטורפת...כל מה שיש לי להגיד: מלטו נפשכם יקירי..אנו עומדים מול הכאוס הכלכלי הגדול בהסטוריה. ארמגדון יהיה תינוק על יד הקורה. ואני אומר לכם כנגד כל ה"חכמים" ש ס.פ רץ לכיוון 500. זאת הייתה אזהרה אחרונה.
    סגור
  • 30.
    הניתוח שלך נפלא
    ראובן שחר 31/10/2014 17:53
    הגב לתגובה זו
    5 0
    רק מה לעשות הבורסות הסוררות בארה"ב אירופה וישראל לא מתנהגות נכון--ואם יש טענות צריך לבוא חשבון רק איתן
    סגור
  • 29.
    יסלח
    שבורא עולם 31/10/2014 17:39
    הגב לתגובה זו
    38 5
    לכל החלאות שכותבים כאן בצורה של תת רמה חייתית...אתם מוגי לב , עלובי החיים, אומללים ..כל נבלה שכותבת כאן ופוגעת קשות באדם שס"ה עושה עבודתו ומנסה לשתפנו בידע והנסיון שלו.. מה פשר הרפש שאתם פולטים מג'ורה חולנית? אין דרך ענוגה יותר להעביר ביקורת? ובערבית אומרים: "קולו כאלאב בייג'י יואמו" יענו..כל כלב יבוא יומו.. אני ממש מתבייש ואם הייתי יכול להתנצל בפני הכותב על דיבריכם..הייתי עושה את זה אתמול...
    סגור
  • אני רק חושב מה היה קורה אם מישהו היה קורא לי מוג לב
    עילאי 31/10/2014 19:47
    הגב לתגובה זו
    0 6
    בפנים
    סגור
  • לתחתונאי
    רמבו 01/11/2014 07:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נו טוף..אז בו ננסה. ואף נקצין..ונחשף לפעילותיך המסוכנת .. אז..אתה מוג לב..ופחדן..וחששן..ועלוב נפש ..ואיש הרפש.. אני מראה לך בכוונה מראה כדי לקבל תגובה ל: מעניין מה היה קורה... ועכשיו אני ממתין למה שיקרה כשכלומניק כמוך שלא גוייס לצבא יפיל חיתתן על האנושות כיוון שהוא בהמה לא יצירתית..מוג לב וערימת זבל מצחינה..אז הנה קיבלת..ואני ממתין להתפתחויות של מה יהיה...זבלה אמרנו? טרם..אז אומר זבלה וטינופת מיקרובית עלובה.
    סגור
  • 28.
    גורביץ אתה מכיר את השיר אוויר הרים צלול כיין חחחחח (ל"ת)
    עילאי 31/10/2014 17:26
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 27.
    אני זוכר שהוא היה נחרץ באומרו: "שיאים חדשים לא יהיו!"
    שי 31/10/2014 17:23
    הגב לתגובה זו
    6 3
    אני בינתיים בלונג מאושר שלא הקשבתי לו. כמה קשקשת.
    סגור
  • 26.
    האמת לא מחזיק ממנו אבל .ויש אבל גדול
    פסיכולוגית ההשקעה 31/10/2014 17:18
    הגב לתגובה זו
    1 5
    אני יודע להקשיב. כשאני מקשיב לכל אלה שמפמפים על קריסה .דיי ברור שהם אחרי מהלך של פוזיציה בשוק. ככל שהדיבורים על נפילות בעולם נשמעים יותר חזק .הפחד של הידיים החלשות שהם המתעשרים החדשים בפוטנציה בא לידי ביטוי.תפקיד אלה שמנסים להפחיד הוא לשדר את הבהלה על מנת שהידיים החלשות יממשו.זה הכסף הדרוש כדי להתגלגל. אל תשכחו על כל דולר/שקל רווח יש מי שצריך להפסיד את זה. זוהי חכמת ההמונים על קצה המזלג. כל העצות. טווח ארוך.תיזמון השווקים .ועוד באות לסייע לתהליך להיווצר. בסוף תמיד חלק יצאו צודקים ואותם יזכרו.בהצלחה
    סגור
  • 25.
    אפריקה הוא צועק כבר שנה עליות עליות ורק יורדת (ל"ת)
    עילאי 31/10/2014 16:30
    הגב לתגובה זו
    4 7
    סגור
  • 24.
    ואף מילה על מדד התקשורת האהוב
    מושיקו 31/10/2014 16:23
    הגב לתגובה זו
    3 4
    עשיתי טעות הפעם היחידה ששמעתי בקולו .קניתי פרטנר ב-2970 מופסד 15%!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 23.
    כואב להם שהשווקים עולים קשה להם עם זה (ל"ת)
    רמי 31/10/2014 16:11
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • 22.
    דוביד
    דוד 31/10/2014 16:09
    הגב לתגובה זו
    3 3
    האם מישהו מהחברים יודע מדוע דוביד נתי קריספין הפסיק לכתוב בביזפורטל . אודה מאד לקבל מענה.
    סגור
  • 21.
    היכונו לרע ביותר
    ערמת שגלני המוח 31/10/2014 15:23
    הגב לתגובה זו
    5 2
    טריליונים עומדים להיזרק לפח הזבל של ההיסטוריה.
    סגור
  • אוהבים אותך הרבה
    לאיילוש 31/10/2014 15:56
    הגב לתגובה זו
    17 2
    היית טוב עד היום...קרוב היום שתהיה גדול מהחיים..ממש ענק...אביסןה גדולט...יענו..קצת סבלנות...
    סגור
  • אתה בדרך הנכונה
    לאיילוש 31/10/2014 15:53
    הגב לתגובה זו
    39 3
    כל זבי החוטם ההיסטרים...יקבלו אולי כבר היום את בית הספר של החיים...
    סגור
  • 20.
    זה הפרשנים ,גם אברמומיץ מקשקש בזנב ואומר שטויות (ל"ת)
    הצופה במרומים 31/10/2014 13:20
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • 19.
    למה שלא יפתח קרן נאמנות ויתפקד לפי הידע שלו
    דוד מירושלים 31/10/2014 13:07
    הגב לתגובה זו
    12 2
    אציע לאייל גורביץ לפתוח קרן נאמנות ולנהל אותה בהתאם לניתוחיו. אם יראו לאורך שבועות חודשים ושנים שהוא מצליח הרי אנשים יצטרפו אליה ואייל יגרוף דמי ניהול מכובדים. כרגע אני לא מצטרף. האם זה לא אומר הכל (לדעתי)???????
    סגור
  • שאלתי אתו את השאלה הזאת
    צופה 31/10/2014 17:57
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הוא טוען שזה רגולציה מסובכת מידיי בשבילו
    סגור
  • נשמע הגיוני???????????
    דוד מירושלים 01/11/2014 07:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמדומני יש למעלה מ1000 קרנות נאמנות. איך הם התגברו על הרגולציה? האם אייל גורביץ לא יכול לעשות מה ש1000 קרנות עשו? נשמע הגיוני? אפילו אם הפרוצדורה ארוכה, הרי טמון בזה רווח אדיר (אם מצליחים בתשואות כמובן).חשוב בבקשה
    סגור
  • 18.
    אייל כול דבר בסלע אתה טוטח הפעם (ל"ת)
    הכריש 31/10/2014 12:54
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 17.
    אני חושב שמדד המעו"ף סובל משפעת הוא צריך אקמול המדד...
    22 31/10/2014 12:41
    הגב לתגובה זו
    5 6
    בחולשה ובכאבי שרירים והצטננות .גורביץ רק אמרתה בניתוח האחרון שלך שהמגמה היא לירידה מכוון שהקו התמיכה הדמיוני שלך נפרץ אפלה ופלא תיקון חד למעלה .גורביץ ממשיך עם הדיבור העמום שלו ומנסה להגן על התחזית הכושלת שלו (ולא בפעמם הראשונה) בטעון שהיה תנודתיות ברור שהיה תנודתיות העליות לא נמשכות לעד בדיוק כמו שירידות לא נמשכות לעד הבעיה שכושר התזמון שלו לפי המפה האסטרולוגית שלו נועד לכישלון ניתוח טכני זה ענף העוסק באשליית הידע תטילו מטבע והתוצאות עלולות להיות מדויקות יותר מאשר הגרפים האסטרולוגיים של גורביץ.
    סגור
  • 16.
    בעניין המחזורים הוא שכח המעוף עלה 20 אחוז בלי מחזור אז
    עילאי 31/10/2014 12:11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מה יש לאדון גורביץ יש להגיד
    סגור
  • 15.
    לצאת עכשיו ולהיכנס בתחילת שנה
    נימי 31/10/2014 12:10
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מכרתי הכל ברווח של 3% על שבועיים!!!
    סגור
  • 14.
    לא הגיוני שהטכני ייטעה ויפרש כמגמה תופעה חד פעמית
    כמו שהיה אתמול 31/10/2014 11:46
    הגב לתגובה זו
    1 6
    איפה העניין של ההתייחסות של קצת הגיון, ולא להיות כמו רובוט טכני שישר מייחס מגמה של קריסה לארוע חד פעמי כמו אתמול פקיעת אוקטובר, כאשר ברור היה שהם חשבו שהעולם הולך ליפול יחד עם סוף ההרחבה הכמותית אך גם אתמול והיום העולם כולו אירופה, יוון טסים למעלה. לא הגיוני שאם לא צריך הרחבה כמותית , מה שאומר שאירופה מצליחה לעמוד על הרגליים זה יתפרש כחולשה וקריסה. זה הרי סתם תירוץ ועוד כפית של פחד של האכלת החלשים על ידי כרישי המעוף. והטכני תמיד רוקד לחליל של הדבר הזה.
    סגור
  • 13.
    איזה ירידות איזה אינפלציה 0 לך לך הביתה עשה טובה (ל"ת)
    עילאי 31/10/2014 11:42
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור
  • טובה
    עושה טובה 01/11/2014 07:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ט טו טוב טובה
    סגור
  • 12.
    הבנאדם פשוט בדיחה שיאים חדשים והוא אומר לי ירידות חחחח
    עילאי 31/10/2014 11:32
    הגב לתגובה זו
    7 21
    הוא צועק ממדד 8400 בגרמניה ירידות ירידות מאז גרמניה עלתה 11 אחוז חחחחחח מביך באמת מביך ועוד יותר מביך שאנחנו מגיבים וקוראים ושומעים מה הוא אומר וכותב
    סגור
  • 11.
    לכל המגיבים 1-9 ( זה מה שיש כרגע)
    דן 31/10/2014 11:28
    הגב לתגובה זו
    8 5
    ניתוח טכני לא מנסה לחזות דברים. הוא פשוט מנתח מה שקורה בנכס אותו מנתחים. אתם לא חייבים להאמין בזה . שבת שלום
    סגור
  • טעות
    אני 31/10/2014 13:16
    הגב לתגובה זו
    6 18
    אין ניתוח של מה שקורה,זה לא שידור של משחק כדורגל. יש ניתוח של מה שקרה וניתוח של מה שיקרה. באשר למה שקרה - לא מעניין אותנו. באשר למה שיקרה בעתיד - הוא קשקשן (במבחן התוצאות)
    סגור
  • אתה צריך להבין שבדיעבד כולם יכולים לנתח ולספיקולציות ..
    22 31/10/2014 12:45
    הגב לתגובה זו
    3 14
    נר דו מפרצופי זה ממש נר חוצפן בלוגיקה בסיסית דו פרצופי יכול להיות נר שמסמן עליה ונר שמסמן ירידה לכן בפעם הבאה שמר גורביץ ינתח את השוק הוא לעולם לא יכול לטעות כי הרי יש לו נר דו פרצופי שיכול להיות גם במגמת עלייה וגם במגמת ירידה
    סגור
  • קרא את
    נימי 31/10/2014 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הסולידית התמונה הגדולה john boggle lazy portfolio passive investing
    סגור
  • 10.
    לאיש אן כסף למכונת גילוח
    ינתי פרזי 31/10/2014 11:08
    הגב לתגובה זו
    6 16
    פשוט בושה שביזפורטל נותנים לגועל נפש הזה לעלות לשידור
    סגור
  • הוא ירד לשידור כדי להתאים
    הוא לא עלה לשידור 01/11/2014 07:08
    הגב לתגובה זו
    10 0
    עצמו אליך
    סגור
  • ניתוח טכני הוא ממש פגיע באינטלגנציה של הצופים (ל"ת)
    22 31/10/2014 12:45
    הגב לתגובה זו
    2 28
    סגור
  • 9.
    היו היה
    Joy Global 31/10/2014 10:40
    הגב לתגובה זו
    8 3
    אייל אם אתה יודע לחזות את עתיד אז למה לך לשטף את הכבשים החזירים הדובים ושוורים קח את בכסף לבד.אגב לא היה אחד שחזה את העתיד נכונה במשך שנים רצופות, כי אנו ילוד אישה ובני תמותה שזמנם מוגבל(גם של אייל).
    סגור
  • 8.
    אתה אמור לחזות דברים, לא לנתח אחרי.
    שי 31/10/2014 10:28
    הגב לתגובה זו
    3 31
    זה גם אני יכול לעשות. כל שבוע תחזית שגויה.
    סגור
  • וכל שבוע הוא זורק לאוויר תחזית של שעון מקולקל (ל"ת)
    22 31/10/2014 12:46
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 7.
    מעולה
    רועי 31/10/2014 10:11
    הגב לתגובה זו
    10 6
    חברים, כמי שמקשיב לניתוחיו של אייל מזה שנים, אני יכול להעיד שמדובר באדם מקצועי מאוד בכל מה שקשור לחיזוי העבר..
    סגור
  • אני יכול להעיד שמדובר באדם שרלטן שחוזה את העבר ורחוק...
    22 31/10/2014 12:49
    הגב לתגובה זו
    4 25
    כמזרח וומערב לחזות את העתיד
    סגור
  • 6.
    מי שלא עושה לא טועה ובכל זאת הוא לא טועה!!!!!! נמתין... (ל"ת)
    צלול 31/10/2014 10:04
    הגב לתגובה זו
    11 3
    סגור
  • הבעייה הגדולה שהוא טועה ב 70 אחוז מהפעמים ....
    22 31/10/2014 12:50
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אפילו הטלת מטבע הייתה חוזה טוב ממנו אין שום ערך מוסף לאחר מחקרים רבים ניתוח הטכני הוא שווה לניחוש
    סגור
  • 5.
    זה כבר נהיה מביך אייל... (ל"ת)
    ירון 31/10/2014 09:48
    הגב לתגובה זו
    12 21
    סגור
  • 4.
    נראה לי שהפעם טכנית הוא צודק אבל הכיוון למעלה (ל"ת)
    ניתוח לאחר המוות 31/10/2014 09:16
    הגב לתגובה זו
    5 10
    סגור
  • 3.
    הוא ישנה דעתו ויגיד 1480 בדרך. (ל"ת)
    שבוע הבא 31/10/2014 09:07
    הגב לתגובה זו
    7 25
    סגור
  • 2.
    מי שמכר הפסיד עליהה של 5 אחוז (ל"ת)
    דוד 31/10/2014 08:54
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • רציתה לומר שמי שהקשיב לגורביץ הפסיד עליה של 5 אחוז (ל"ת)
    22 31/10/2014 12:51
    הגב לתגובה זו
    3 35
    סגור
  • 1.
    מה אומרים הגרפים?
    קושקוש 31/10/2014 08:50
    הגב לתגובה זו
    7 5
    הם אומרים שהכיוון הוא ימינה, שמאלה, למטה ולמעלה וגם ישר ישר ותגיד לי, גורביץ', מה עם טאואר? חזק או לא?
    סגור