ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ' מנתח: אחרי הריבאונד העוצמתי בשוקי המניות - מה אומרים הגרפים?

המנתח הטכני של Bizportal מסתכל על וול סטריט, אירופה והבורסה בת"א אחרי הטלטלה של השבועות האחרונים - ויוצא עם שורה תחתונה
 |  57
זווית טכנית
Share





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

57 תגובות ב-31 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
31 שמעון 02/11/2014 12:56 המדד נראה רע אמרתה למה התכוונתה
רע= רף עוצמתי? מניאק
30 שי 31/10/2014 17:17 וואו כמה קשקשן יצאת! (ל"ת)
29 אחת שמבינה א 26/10/2014 12:27 לזאת שהגיבה לי וכתבה שאני בעדו או נגדו
אז אני לא סותרת את עצמי ואני ממשיכה לטעון שגורביץ הוא קשקשן אחד גדול ושהוא ואחוזי ההצלחה שלו בשיטה הטכנית הם מאוד נמוכים, המטרה העיקרית בשיטה הטכנית היא זיהוי מגמה בטווח הקצר ולרוב הוא נכשל.. אי אפשר לחזות את העתיד לפי השיטה הזו, מכיוון שהשוק תמיד מושפע מכל מיני משתנים גם לחיוב וגם לשלילה שהם מאוד משפיעים על השוק, זה שאני לא מפרגנת זה לא נובע מרוע לב וההיפך גם לא נובע מטוב לב, אני פשוט כותבת את האמת, הפעם רציתי לפרגן לו קצת על ההצלחות שלו וזהו! ולעניין אחר, ולאחר שהגיב לי ושמזכיר לי שוב כמה שהבן זוג שלי סובל, אז לידיעתך ואני כותבת במלוא הכנות כדי שלא תחזור שוב על אותה תגובה, שהבן זוג שלי תמיד אומר לי כמה שהוא בר מזל שזכה להכיר אחת כמוני שאני פשוט מושלמת ו
Sassi6 30/10/2014 03:32 המצלמה השמאלית החזיתית
לזו שמבינה, את מהזה מושלמת, אממה, את בודקת את הצלחת השיטה הטכנית לפי הטווח הקצר, את שוכחת שיש מדרגות עצירה טכנית למרות זיהוי קו המגמה, זה נכון שהשוק מושפע מהרבה משתנים, קשה לבודד ולכמת את השפעת המשתנים, הכל נכנס לגרף כמו למערכת העיכול, והעוגה, את יודעת איך היא יוצאת, כך גם כאן קורה במערכת העיכול של השוק, נכנס משתנה חיובי ויוצא שלילי, זה גם בהפוך על הפוך, אך ורק הגרף לא משקר, ונותן את תמונת האמת, כי אלמלא שלטו המגמות בשוק אז היה לנו אך ורק רעש אמורפי תזזיתי לפי גחמות היד הנעלמה, דוקא בגלל זה עדיפה השיטה הטכנית, אממה, רציתי גם לבקש מבמאי הטלויזיה של ביזפורטל, להנחות את המשתתפים לשבת האחד מול השני, זה יותר טבעי ונוח לגורביץ, ככה הוא לא צריך לצודד מבט ימינה, זה לא נעים לו כפי שרואים מתנועות הגוף, הבמאי כאחראי על מיקום המצלמות והתאורה, יכול לתת את תצוגת הבסיס לשניהם בתמונת הפרופיל, ומפעם לפעם לעבור ולהתמקד בגורביץ עם המצלמה השמאלית החזיתית, תודה
28 אמיר 26/10/2014 10:52 הוא גרוע וישאר גרוע-הדולר-פרוטרום-פוקס טאואר ועוד (ל"ת)
27 מוזר מאד. 25/10/2014 15:58 תופעה מאד מעניינת ובריאה.
מיסתובב באתרים בארץ ובעולם..איזה גוף שמכסח את החלאות והטינופות. ניראה לי שזה לא גוף מטעם..אלא עצמאי שחרט על דיגלו לנקות את האורוות ולהנחיל תרבות דיבור בקרב הקהל. זה ממש יפה ומכובד מצידו. יש מצב שיוזמן להדליק משואה ביום העצמאות.
26 חחחחחח 24/10/2014 21:17 המדדים בארה"ב במרחק נגיעה מהשיא (ל"ת)
25 אנונימי 24/10/2014 19:07 הפעם צודק אחרי 6 שנים של עליות הגיע זמן ירידות (ל"ת)
24 יעקב 24/10/2014 17:55 המעוף עלה בזכות מניה אחת בלבד: טבע (ל"ת)
23 רונן 24/10/2014 17:32 תופעה חוזרת שלא מצביעה על כלום
הגרף שהוא משתמש למחזורים מציג תמונה מעוותת - השינוי מוגדל בחוסר פרופרציה לגובה. יוצר תחושה של ירידה משמעותית לירידות שהן קלות. התופעה של ירידה קלה במחזורים תוך כדי עלייה קרתה גם במהלך העליות החזק באוגוסט, וגם לפני כן- פשוט תסתכלו בגרף רציני ולא במה שמוצג פה.
22 אורי 24/10/2014 17:25 הדולר מתחת ל-3.4
זה מה שקבעת בהחלטיות לפני חודשיים... ועוד אמרת ב-3.67 שיחזור ל-3.4...ושוב צדקת
21 הכריש 24/10/2014 17:08 סקר נכון אתה טותח (ל"ת)
20 נשאלת 24/10/2014 16:16 השאלה
היתכן שניתוח טכני יתהפך ? ! כלומר אם הניתוח אומר : ירידות למשל יהיו דווקא : עליות.....ואיך זה יכול לקרות....הרי התיאוריות של הניתוח הטכני הן ברורות למדי.....עשיתי כן בשנות ה- 80 ....אינני רוצה לחזור על כך כאן בפעם נוספת ואיזה הסבר יש לתופעה הזאת ! אבל , לדעתי אייל חייב לסייג את מסקנותיו ! ודווקא מתוך הנימוקים שמצביעים על ירידות , יכול לקרות דווקא ההיפך.....איך זה קורה , הזמן קצר מלהסביר......לכן הזהירות דווקא מתחייבת בעת הזאת...ודווקא מתוך הנימוקים המלומדים שנתן כאן אייל !
19 ירון 24/10/2014 15:54 הפוך גוטה הפוך!!!
אני תמיד עושה הפוך ממה שגורביץ אומר ומרוויח יפה,הנסדאק וה s&p לשיא חדש!!!
18 בושה 24/10/2014 14:39 מה שלום תא 75 הבטחת לנו שם הרים וגבעות (ל"ת)
17 בנק לאומי 24/10/2014 14:04 טוען שזה רק תיקון והשוק יעלה. ממליצים לקנות מניות (ל"ת)
16 גל 24/10/2014 12:54 לא אמרת 1480? (ל"ת)
לא. 24/10/2014 15:07 מי
זה שואל? אני לא בבית כרגע.
15 אחת שמבינה א 24/10/2014 12:37 אנחנו כל הזמן מתייחסים רק לכישלונות שלו
זה ממש לא הוגן שאנחנו לא מתייחסים גם למעט ההצלחות שלו שהיו לאחרונה. כמו למשל המליץ על טבע, כשהמעוף דשדש הרבה זמן ב1380, גורביץ כל הזמן טען שנראה שיאים חדשים במעוף ואכן זה קרה, אמנם לא דייק ל1480 אבל זה היה קרוב, לפני כמה חודשים כבי קוממונישנס היתה בשער קרוב ל4000 המליץ עליה חזק, היום המנייה עלתה קרוב ל100%, אז זהו שלפעמים הוא מצליח, אבל בתכלס הניתוח הטכני הוא כישלון. שבת שלום ומבורכת לכולם!
אדי 26/10/2014 07:41 גם תרנגול עיוור מוצא גרגיר פעם ב-20 שנה.
80% טעויות 20% ניחושים נכונים ואני עוד לארג'. ככה לא מרוויחים בשוק ההון. מצטער.
22 24/10/2014 16:04 בואי נעשה ניסוי..........
את כל שבוע במשך כמה שנים ואפילו פעמים בשבוע תמליצי על כמה מניות ואפילו מדדים .זה היה נס גדול עם לא תפגעי די קרוב כמה פעמים ואפילו בדיוק . גורביץ לא רק שמסתמך על חוק המספרים הגדולים ב"חיזוי" שלו אלה הוא משתמש בדיבור עמום של אפקט פורר שכאשר הוא מנתח מגמה של מדד או מניה תמיד הוא היה צודק גם עם המדד יעלה וגם עם ירד תופעה זו ידוע מאוד מבין על קוראי האסטרולוגיה הקפה והנומרולוגיים וכו'
5 24/10/2014 19:27 ולא לשכוח עוד שיטה נפוצה שלו זיכרון קצר מועד .....
של המשקיעים
אחת שמבינה ב 24/10/2014 15:06 שחס וחלילה לא תיתבלבלו. ההיא זאת לא ב.. היא א..
והיא הפחות חכמה ומוצלחת משתינו.מה לעשות? זה מה יש.
אחת שמבינה א 26/10/2014 12:30 לאחת שמבינה ב, ושכחת לציין גם שהיא הפחות יפה (ל"ת)
הצלחה מובטחת 24/10/2014 14:09 לעשות הפוך דהיינו כל ירידה לקנות.. (ל"ת)
אחת שמבינה ג 24/10/2014 14:07 מה עם טאואר שכחת לציין אותה ואת אפריקה .
את סותרת את עצמך אמרת שניתוח טכני זה כישלון אבל הזכרת הצלחות של גורביץ והמלצות שלו. תחליטי את בעדו או נגדו את נגד טכני או בעד? התבלבלתי.
גם שאת מנסה להיות 24/10/2014 13:27 טובה..זה לא הולך לך..
טוב לב זה לא הצד החזק שלך. אגב, אני מודיע לך פעם נוספת שאני מעריץ את בן זוגך על האומץ, התעוזה, הסבלנות,,,,איש כ"כ סובל בשקט ממש צריכים להעלות על נס. אגב, כשהוא מלופף על מקל הספונג'ה כשאת מנקה את הבית..הוא מקטר או שמח על הזכות?
14 משה 24/10/2014 11:56 יוסי השתפרת אבל
תן לאייל לדבר. באנו לראות אותו לא אותך....תן לו להתבטא ותפסיק לתקוף אותו...ולהפסיק אותו. איפה מירון???
קליפ 24/10/2014 15:05 יוסי תורם לשיחה. דו שיח מעולה מתנהל. שבת שלום
אחי בני ציון. תבורכו כולכם בשבת עונג
13 משה.ע 24/10/2014 11:16 איתן רותם חזה את הנפילות לפני חודש
בזכותו אני כבר הייתי בשורטים ב s
12 טאווריסט 24/10/2014 11:10 חרטטן
מתי תבינו כי הגורביץ הזה הוא חרטטן בלתי נלאה. רק לפני 3 ימים כתב שהכיוון מטה לאחר שטען קודם שזה רק תיקון. היום מתאים עמדתו למצב בשוק. האמת, צריך לעקוב אחריו ולעשות בדיוק הפוך ממה שהוא אומר.
מצ'יסטה מכסח הדבילים 24/10/2014 15:02 מה זה טאווריסט?
מצאתי שזה מילה בתאגלו מהפיליפינים שמשמעותה: אני שמוק גדול. איזה מן שם בחרת?
קורא בקפה 25/10/2014 21:49 השם מצי׳סטה אצל הבריטים זה טיפש גדול (ל"ת)
11 דניאל חסון 24/10/2014 11:08 מענין הקשר תא 75 והמעוף
זה שה 75 לא מסונכרן עם המעוף לפני נפילות מענין . מאיפה המחקר הזה?ה 75 החודשי קובע נקודות שפל חדש זה זמן רב הרבה יותר מאשר המעוףאך המעוף לט יורד. איך זה מסתדר עם טענה זו?תודה על הנתוחים בכל מקרה.
10 אני 24/10/2014 11:03 עזבו אתו בשקט
מה אתם רוצים ממנו? תראו לי מנתח טכני אחד שגם עושה כסף, אין אף אחד כזה!!! בניגוד למשקיעי ערך שיש גם יש כאלו לרוב, כאלו שלא מתעניינים מה השוק\מטח\מניה תעשה עוד 2 דקות אלה לדעת איפה להחנות את הכסף בשנה שנתיים הקרובות. בניתוח טכני הכל ניחושים, אצל כולם, לכן אף אחד מהם לא עשה לא עושה ולא יעשה כסף לעולם, המוצלחים בניהם נהיים יועצים וגורמים לעם לשלם עמלות מסחר מטורפות.
blond 24/10/2014 16:56 אני בהחלט מסכים איתך
אם הידע בניתוח טכני היה כזה שאפשר היה ממנו לעשות כסף אז גורביץ' לא היה מבזבז את זמנו כמרצה במכללת מגמות למתענינים בשוק ההון.
9 אריאל 24/10/2014 10:54 גורביץ, אולי פעם אחת תציג סטטיסטיקה שלך
קשקשן סמרטוטהכל הפוך בניתוחים שלך
לאידיוט 24/10/2014 14:59 מה זה הסמרטוטהכל הזה שכתבת?
מה זה מילה מתורגמת מאינדונזית? מה . אתה סודני? אז למה כתבת באינדונזית?
אריאל 24/10/2014 18:42 סמרטוט, הכל
חמור שלא מביןזה בטח תגובה של גורביץ המפגר
גורביץ' המפגר 25/10/2014 13:16 יא. איך עלית עלי..גדול.
אבל. גם אני גורביץ' אבל משה גורביץ' שלא קשור לאייל. המקורי חושב שאתה חמוד אבל מתוק. אני חושב שאתה אידיוט. זה מה יש. אל תילחם בזה. זה רק יחמיר.
לאידיוט 24/10/2014 20:59 מה פרוש מביןזה
עוד פעם מילה בהונגרית?
אריאל 26/10/2014 16:43 עכשיו אין ספק שזה אתה
חמור
8 פוטים 24/10/2014 10:50 its show time
אני לא מתיימר להיות אדון גורביץ אבל חבר'ה זה זמן הפוטים.......
7 אלון 24/10/2014 10:35 טוחן מים
כל שעה משנה את דעתו. לפני כלושה שבועות קשבע בנחרצות כי ה-sp ,כל ירידה לצורך עליה. וכעת....משנה את הדעה. על הדולר קבע שירד חזרה ל-3.4 ואף מטה...היכן הדולר כעת? קזינו
תגיד לי אלון טמבל 24/10/2014 14:56 מה הקשר של קשבע שזה מאכל תוניסאי לכתבה?
הרגת אותי..איזה דביל אתה.
6 טאואריסט 24/10/2014 10:35 גרביץ' בבקשה תן מילה רעה על טאואר
שתתחיל כבר לעלות, מאז שהמלצת עליה רק יורדת
גרביץ' 25/10/2014 13:08 מילה רעה
שבוע טוב
5 יהושע 24/10/2014 10:25 קשקשן אין בו תועלת
אני לא מבין על בסיס מה האדון מייעץ הרי הוא בור ועם הארץ
מכסח הנבלות 25/10/2014 16:26 ראה יהושע
1)אתה מחלל את השם התנכי הנפלא. 2)כיוון שאתה טוען שהוא אדונך, אז לדעתי, הוא מרגיש (וזה נכון) שהוא כזה תותח..שמותר לו פה ושם..לשחק אותה קשקשן או בור כדי להתעלל בבהמות כמוך. 3)לגבי הבסיס.. זה סודי ומסווג. בתור כימאי ממכון וויצמן..ניראה לי שהבסיס מסגסוגת טיטניום, אבץ, זהב , כסף, מגנזיום ועוד אחת שאני לא מצליח לפצח...ייקח לי כמה שנים..ואז אחזור אליך.
צלול 24/10/2014 10:56 יהושע חבל תתרכז בדברים שאתה מבין בהם אם קיימים כאלה. (ל"ת)
4 צלול 24/10/2014 10:21 אהבתי.... (ל"ת)
3 blond101 24/10/2014 10:21 חיזוי לא סביר
בתווך הנראה לעין אין אלטרנטיבה על שוק המניות, גם לפני הטלטלה האחרונה בשוק המחזורים היו קטנים ובכל זאת הושגו שיאים גם ב-S&P500 וגם בת"א. תראו איזה רמת קניות סוף שנה יהיה באר"הב.
2 גורביץ 24/10/2014 09:48 במה הוא צדק בעצם? אל על? בזן? טאואר? תעשו הפוך (ל"ת)
1 דונקי 24/10/2014 08:58 הכיוון צפונה דרומה למעלה והצידה
יורים לכל הכיוונים, לפעמים זה מצליח, אם לא בניתוח הבא אפשר להגיד את ההפך.
פוטים 24/10/2014 10:47 אהבתי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח