13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:52 אינפימר עולה 2.7% ומשלימה עלייה של 68% מתחילת החודש

12:49 לאומי יורדת 0.6% ומשלימה 3 ימי ירידות רצופים

12:43 חיסול שי שירזי: מיכאל לוי הורשע בהריגה - וירצה 24 שנות מאסר

11:47 ביהמ"ש קבע: 4 חודשי מאסר למזכ"ל הסתדרות המורים לשעבר יוסי וסרמן

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

09:14 איילת שקד: אין סיכוי שיאושר משפט חוזר ליגאל עמיר - יישאר בכלא >>

08:33 ביום שישי נקבע הדולר היציג בירידה של 0.1% ל-3.51 שקלים

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ': "גם ת"א 75 יגיע לשיא חדש" - מסמן 2 מניות בתוך המדד

המנתח הטכני של Bizportal מתייחס גם ליעד שהציב למעו"ף (ב-1,480 נק')שממשיך להצפין ולמדד ה-s&p 500 - צפו בוידיאו
 |  45
הכיוון ברור
Share





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

45 תגובות ב-28 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
28 עוף החול 23/09/2014 11:03 כשאפריקה תגיע ל2500 תוך שנה רק אז גורביץ יתעורר
להזהר מהאופציה שפוקעת במרץ. אחכ הדרך סלולה.
27 רו"ח גור 20/09/2014 21:16 בחנתי לעומק את הנתונים שהזינו אותנו בשנים האחרונות
ואז לקחתי את המספר 580 והוספתי את המספר 1480! התקבל נמספר 2060! חילקתיו ב 2 והתוצאה 1030! אני מאמין שהמדד אמור להגיע ל 1030! אבל, בגלל מכירות יתראני מאמין שהמדד יגיע ל 750 ואפילו 540!
26 הוהד ה14 הפרסי טהרני 20/09/2014 17:43 כל מליוני הסימונים בתגובות
נישלחו אלי בידי מלאכים גבריאל ומיכאל שאוכל לגייס שלוש מליארד בולהזרים לתלל אביב ואני יתחרה עם אליהו על מגדל
25 אופק 20/09/2014 14:59 אייל יש לכה כיון אחד אתה יש לכה בעייה גדולה
אייל למה אתה רק למעלה האם אין מימושים בורסה רק למעלה זה לא בורסה לכן לזה כזינו ולו בורסה בורסה זה למעלה למתה ופו רק למעלה לכן גם ילד בכיתה א יודעה לגיד רק למעלה בלי שום סיבה למעלה כמו קוסם
24 אופק 20/09/2014 14:55 אייל אם הם בטוחים שהבורסה עולה למה הגדולים מוכרים סחורה
למה הכרשים בבורסה הגדולים מכרים סחורה גם בזמן המפולת הגדולה גם הם מחרו סחורה כמו הבנקים תשובה למה לא נתנים לקטנים סימן כמו כול הגדלים לברוח מהבורסה לכן זה הזמן לצאת לשבת על הגדר ליכנס אם הזרים ביחד למה הזרים בחוץ הם לא פרירים יש להם מדה חזק לכן הם בחוץ
23 יוסי 20/09/2014 14:43 בשביל שהמשק יצמח חייב הבורסה מימושים
חייב מימושים שעוד יכנסו לבורסה אך יכולים לכנס לאש רותח בבורסה שנמה בסי של כול הזמנים נכון שהבנק לא נותן כולם אבל לאפסיד בבורסה גדול יותר
22 יוסי 20/09/2014 14:39 אייל פעם אחד תגיד מניה שאני בטוח לקחת כסף
אז אני יגיד לכה שאתה כריש אבל כול הזמן אני מפסיד ממך כסף לכן אתה סרדין לכן אייל אני רק מפסיד כסף מהפרשניות שלך לכן אייל אתה לא יכול לבחון בגלל המכונות בבורסה אייל בשביל שתצה גדול שב בצד כי הבורסה בסי
21 אבי 20/09/2014 09:58 גורביץ היום זה מכונות הגרף שלך לא תקין
אתה צריך ללמוד על מכונות ולא על הגרף הישן שלך כי היום יש מריצים והגרף שלך לא יכול להיות טוב לכן לך תלמד על המכונות של הבורסה אך מריצים אותה מי 580 ועד 1440 הבורסה לא הפסיקה לעלות
20 אבי 20/09/2014 09:55 אם את רוצה לעשות כסף ל16 לצאת מהבורסה
הבורסה בסי היום הם מריצים אתה שהמוסדים והבנקים יוצאים מהשוק את לא רואה שהבנקים מחרים בגבוע לחקות למימושים עד שלא יתפטרו מהסחורה הבורסה תדשדש הכיון הוא למטה
19 שרית 20/09/2014 09:17 ל 6 גרגמל
מה אתה מצפה שהם יענו לך אין בכלל סיכוי הם שמים עלינו קצוץ וחושבים שהם גאונים ואנחנו טמבלים. הם לא מבינים שאנחנו שמים אותם בכיס הקטן
18 נגע פגע 19/09/2014 18:15 רק פה דיבור נגוע. אין בושה. (ל"ת)
17 יפה 19/09/2014 17:57 גורביץ מפרגן לאפריקה נכסים (ל"ת)
16 סיביליה 19/09/2014 17:20 נשבר לי כבר הזין לאכול מפולת כל כמה שנים
אני תמיד שומעת למומחים וקונה בשיא ואז מפסידה ים.
15 זכי 19/09/2014 16:50 באמא שלכם ראיתם איזה אתר מבוקש פיצוץ נהיינו
עשרות ומאות ואלפי קורים חדשים שמסמנים את דעתם בדקתי בגלובס כלכליסט ודא מרקר ואין אפילו רבע מהכמויות כאן
14 אני מקווה 19/09/2014 16:46 שהחברה האלו כאן
הם עולים חדשים ולא אותם אנשים שיגנו עלינו שדעא"ש יהיו על הגדרות!
13 יש לי 19/09/2014 16:33 1480 סיבות לחייך. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
זמביש 19/09/2014 17:58 עד עכשיו
לא ירדתי לסוף דעתך. והכיוון שאתה מאמין שהשווקים ילכו. אפשר להבין זאת לכאן ולכאן.
12 אופק 19/09/2014 15:46 אייל האם 580 בדרך של מדד 25
אתה אומר כול הזמן 580 אני לא אשכך כול ימי חיי על 580 אייל לך תלמד היום יש מכונות לא צריך אותך שצתיאה מה לעשות אתה רק מכלכל לציבור
11 דוד 19/09/2014 15:45 אייל האם אתה זוחר כך היתה מתעה את הציבור
אני מעוד מבקש שתצה לחופשה הכסף לא שלך שאתה מתעה את הציבור
פפלוכטר 19/09/2014 18:11 שגיאות כתיב
חמש שגיאות כתיב קשות מתוך 19 מילים. אחוז לא רע!
10 דוד 19/09/2014 15:43 אייל המפולת בדרך לא יעזור לך רוצים את הכסף של הציבור בפ
רוצים את הכסף של הציבור בפנים לפיל את הציבור כך היהה במפולת שעבר לכן תזהרו מעוקיץ של הבורסה לא יכול להיות בעולם שבורסה רק עולה כך גם היתנהג הבורסה במפולת שהיתה
9 דוד 19/09/2014 15:40 אייל האם אתה רובוט כול הזמן אותה סיפור (ל"ת)
8 אבי 19/09/2014 15:39 אייל ליפנה המפולת היתה אומר כול הזמן עליות
ופו שוב אתה חוזר למצב ליפנה המפולת שאמרתה 580 בדרך והבורסה רק עלתה וכול הזמן היתה מתעה את הציבור חפש לך עבודה חדשה זה לא מתעים לך
אליעזר,אבי שפתנו 19/09/2014 18:14 זה בכוונה הדיבור הנגוע או שלא יודעים עברית פה? (ל"ת)
7 אבי 19/09/2014 15:37 אייל שוב אתה מתעה את הציבור האם 580 בדרך (ל"ת)
טוביה 19/09/2014 16:39 לאח שלי אבי
יש מצב שיגיע ל 580 זה כולה 60 אחוז ירידה מהיום ויכול ליות אף יותר
6 גרגמל 19/09/2014 15:34 אני חושב ללא יענו ל 1 2 3 4על הדברים הטובים שכתבו
אבל מצד שני עוד מעט יגיעו קלי הדעת והמלכלכים ויתחילו בדיבוריהם. הם לא יכולים לירות שמדברים יפה ומפפרגנים למישהוא
5 טל 19/09/2014 15:00 הגורביץ' הזה לא מבין כלום. תעשו הפוך מכל מה שהוא ממליץ
המליץ למכור דולרים לפני כמה שבועות... חחחחחחח השיטה שלו פשוטה. הוא מעלה סרטונים ונבואות ואז מוחק את אלו שלא התגשמו. ממש חוכמה גדולה
טלי 19/09/2014 16:07 לטל
האם אתה בטוח שזה הגורביץ הזה..יכול להיות שזה אחר ולא זה.
שלי 19/09/2014 15:53 לטל
או צודק או מחרבש. אבל למה חחחחחחח שבע פעמים ולא חחח שלוש פעמים או חחחחחחחחחחחחח שלושה עשרה פעם
4 רובוטריק 19/09/2014 12:42 צדק על 75, כנראה יהיה צודק על 1480. (ל"ת)
3 זכרוני 19/09/2014 11:15 אייל גורביץ יישר כח ..עוקב אחרי הפרשנויות המתאמתות !! (ל"ת)
ברוך 19/09/2014 15:50 המתא מתות
בטח מתות
2 קליפ 19/09/2014 11:00 תודה לאייל! ניתוח מושלם
מי שהקשיב לאייל עשה כסף לביתו,פילגשתו,וחבר נשותיו...
קליפה 19/09/2014 15:13 לקליפ
בגן החיות בטנזניה אכן יש פיל שנקרא "גשתו". אני מבין שגם ביקרת שם וראית אותו.אבל, מה הקשר בין פילים..כסף..ביתו..וחבר נשותיו? האם כוונתך ל"חבר" משרתי זרועות הבטחון והגימלאים? אז בכלל בילבלת אותיI וחוץ מזה. נשותיו של מי? והאם הם חבורה(חבר)או הם רבות ביניהן?
פילוסופוביצ' 19/09/2014 16:16 בשביל מה ההתפלפלות הזאת? למה זה טוב?
רק פה באתר הזה יש את התגובות של אלה שנטפלים לאיזו מילה ופותחים טוקבק שלא קשור בכלום לנושא הכתבה. מה קשור עכשיו כל הפילוסופיה על הפילים, ששווה ערך לקליפת השום .אם כבר, נלך עד הסוף עם ההתפלספות, למה לא?
1 א 100 19/09/2014 10:07 איילוש ומירוננו היקרים וגם מנכלנו יוסף.
ראיון מעולה בתוכן . בהגשה..יישר כוח. חג טוב ומבורך מכולנו לכם. לבני משפחותיכם ולכל אנשי האתר.
א 20/09/2014 12:19 הכוונה כמובן
בהגשת התוכן !
א 100 19/09/2014 15:20 מיזמור צ"ב בתהילים
צדיק כתמר יפרח כארז בלבנון ישגה. מדבר על הצלחת הצדיקים ושיגשוגם. וזאת, לעומת הרשעים שאם זוכים בעדנה..היא זמנית ואז הם נופלים וכושלים..............!
א 100 19/09/2014 17:54 ומעבר להלל ולשבח
כתבתי באותה שעה לערך(1030)ולא עלה לאוויר. שיש מקום לסמן * קטנה בפינה ולציין שיש כאלו הטוענים שהשווקים בועתיים להחריד..ומה שעלול להתרחש שהם יתיישרו עם השווי האמיתי שלהם...שהוא נמוך מאד לדעתנו..!
א 100 19/09/2014 19:18 איילוש
היוון ברור? ואולי יש ספק קטן שבקטנים? לכאן או לכאן...יהיה טוב! ולפעמים, לאחר 5 שנים של שיכרון חושים ורווחים אסטרונומים לכולנו..אולי היה כדאי לצאת חצי שנה או במקרה שלנו 3 חדשים...ו"להפסיד" כמה אחוזים....
א 100 19/09/2014 18:44 נכתב השבוע
שבין כ"ד אלול ל י תשרי צאת הצום..יפול דבר. השעה המדוייקת לא נירשמה אבל, 18.32.....בר מינן !
א 20/09/2014 11:21 ואני מוסיף לדעא"ש
אנו אוהבים כאן לכתוב ולהתפלמס עם עמיתים לכתיבה. כמו שחברינו המגיבים. מרואיינים ובעלי טורים מרכזיים במיטב המדיה העולמית כמו ECONOMIST נוהגים שם.. חוכמת ההשקעות והניצחון עליהם..נובעת מפעילות ועשייה של מה שחושבים ומאמינים לאחר בדיקה מדוקדקת...נושאים של הרצות. שווי מוטעה ולא נכון. שקר. הבטחות. ממש לא בבית סיפרנו..וכאן כמובן אני חכם בדיעבד..מאמין שיהיה זהה בצורת ההשקעות והתוצאות בעתיד. שבוע טוב.
א 100 20/09/2014 11:01 לדעא"ש
1)הכינוי שבחרת הוא נוראי. המדינה האיסלמית או ISIS נחשבת היום לאויב הגדול, האכזרי והמסוכן שקם לאנושות אי פעם! 2)אכן, הדבר נפל אצלנו לפני כ7 חדשים..את ביצוע הדבר(כמו שכתבתי ואף נתתי פרוט)...לקח לנו 3 חדשים...ולא רק שלנו..גם גופים שחבריי יושבים שם. 3)אכן אם היינו מוכרים הכל (מה שלא היה אפשרי בשום אופן)ביום ה האחרון...היינו "מפסידים " פחות מספר אחוזים. 4) אבל, מ1980...כל מה שהושקע והורווח בסידרי גודל של אלפי ועשרות אלפי אחוזים..מיצב אותנו (כמו שכתבתי) כקרן נוסטרו אחת הגדולות בעולם. ואנו מודים לאל שברכנו ההצלחה!!
דעאש 20/09/2014 07:50 באיזה שעה יפול לך הדבר? (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש