גורביץ': "גם ת"א 75 יגיע לשיא חדש" - מסמן 2 מניות בתוך המדד

המנתח הטכני של Bizportal מתייחס גם ליעד שהציב למעו"ף (ב-1,480 נק')שממשיך להצפין ולמדד ה-s&p 500 - צפו בוידיאו
אייל גורביץ, צילום: Getty images Israel
תגובות לכתבה(45):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 28.
    כשאפריקה תגיע ל2500 תוך שנה רק אז גורביץ יתעורר
    עוף החול 23/09/2014 11:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להזהר מהאופציה שפוקעת במרץ. אחכ הדרך סלולה.
    סגור
  • 27.
    בחנתי לעומק את הנתונים שהזינו אותנו בשנים האחרונות
    רו"ח גור 20/09/2014 21:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואז לקחתי את המספר 580 והוספתי את המספר 1480! התקבל נמספר 2060! חילקתיו ב 2 והתוצאה 1030! אני מאמין שהמדד אמור להגיע ל 1030! אבל, בגלל מכירות יתראני מאמין שהמדד יגיע ל 750 ואפילו 540!
    סגור
  • 26.
    כל מליוני הסימונים בתגובות
    הוהד ה14 הפרסי טהרני 20/09/2014 17:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נישלחו אלי בידי מלאכים גבריאל ומיכאל שאוכל לגייס שלוש מליארד בולהזרים לתלל אביב ואני יתחרה עם אליהו על מגדל
    סגור
  • 25.
    אייל יש לכה כיון אחד אתה יש לכה בעייה גדולה
    אופק 20/09/2014 14:59
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אייל למה אתה רק למעלה האם אין מימושים בורסה רק למעלה זה לא בורסה לכן לזה כזינו ולו בורסה בורסה זה למעלה למתה ופו רק למעלה לכן גם ילד בכיתה א יודעה לגיד רק למעלה בלי שום סיבה למעלה כמו קוסם
    סגור
  • 24.
    אייל אם הם בטוחים שהבורסה עולה למה הגדולים מוכרים סחורה
    אופק 20/09/2014 14:55
    הגב לתגובה זו
    5 0
    למה הכרשים בבורסה הגדולים מכרים סחורה גם בזמן המפולת הגדולה גם הם מחרו סחורה כמו הבנקים תשובה למה לא נתנים לקטנים סימן כמו כול הגדלים לברוח מהבורסה לכן זה הזמן לצאת לשבת על הגדר ליכנס אם הזרים ביחד למה הזרים בחוץ הם לא פרירים יש להם מדה חזק לכן הם בחוץ
    סגור
  • 23.
    בשביל שהמשק יצמח חייב הבורסה מימושים
    יוסי 20/09/2014 14:43
    הגב לתגובה זו
    2 3
    חייב מימושים שעוד יכנסו לבורסה אך יכולים לכנס לאש רותח בבורסה שנמה בסי של כול הזמנים נכון שהבנק לא נותן כולם אבל לאפסיד בבורסה גדול יותר
    סגור
  • 22.
    אייל פעם אחד תגיד מניה שאני בטוח לקחת כסף
    יוסי 20/09/2014 14:39
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אז אני יגיד לכה שאתה כריש אבל כול הזמן אני מפסיד ממך כסף לכן אתה סרדין לכן אייל אני רק מפסיד כסף מהפרשניות שלך לכן אייל אתה לא יכול לבחון בגלל המכונות בבורסה אייל בשביל שתצה גדול שב בצד כי הבורסה בסי
    סגור
  • 21.
    גורביץ היום זה מכונות הגרף שלך לא תקין
    אבי 20/09/2014 09:58
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אתה צריך ללמוד על מכונות ולא על הגרף הישן שלך כי היום יש מריצים והגרף שלך לא יכול להיות טוב לכן לך תלמד על המכונות של הבורסה אך מריצים אותה מי 580 ועד 1440 הבורסה לא הפסיקה לעלות
    סגור
  • 20.
    אם את רוצה לעשות כסף ל16 לצאת מהבורסה
    אבי 20/09/2014 09:55
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הבורסה בסי היום הם מריצים אתה שהמוסדים והבנקים יוצאים מהשוק את לא רואה שהבנקים מחרים בגבוע לחקות למימושים עד שלא יתפטרו מהסחורה הבורסה תדשדש הכיון הוא למטה
    סגור
  • 19.
    ל 6 גרגמל
    שרית 20/09/2014 09:17
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מה אתה מצפה שהם יענו לך אין בכלל סיכוי הם שמים עלינו קצוץ וחושבים שהם גאונים ואנחנו טמבלים. הם לא מבינים שאנחנו שמים אותם בכיס הקטן
    סגור
  • טען עוד
  • 18.
    רק פה דיבור נגוע. אין בושה. (ל"ת)
    נגע פגע 19/09/2014 18:15
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 17.
    גורביץ מפרגן לאפריקה נכסים (ל"ת)
    יפה 19/09/2014 17:57
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סגור
  • 16.
    נשבר לי כבר הזין לאכול מפולת כל כמה שנים
    סיביליה 19/09/2014 17:20
    הגב לתגובה זו
    8 3
    אני תמיד שומעת למומחים וקונה בשיא ואז מפסידה ים.
    סגור
  • 15.
    באמא שלכם ראיתם איזה אתר מבוקש פיצוץ נהיינו
    זכי 19/09/2014 16:50
    הגב לתגובה זו
    8 1
    עשרות ומאות ואלפי קורים חדשים שמסמנים את דעתם בדקתי בגלובס כלכליסט ודא מרקר ואין אפילו רבע מהכמויות כאן
    סגור
  • 14.
    שהחברה האלו כאן
    אני מקווה 19/09/2014 16:46
    הגב לתגובה זו
    9 2
    הם עולים חדשים ולא אותם אנשים שיגנו עלינו שדעא"ש יהיו על הגדרות!
    סגור
  • 13.
    1480 סיבות לחייך. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    יש לי 19/09/2014 16:33
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • עד עכשיו
    זמביש 19/09/2014 17:58
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לא ירדתי לסוף דעתך. והכיוון שאתה מאמין שהשווקים ילכו. אפשר להבין זאת לכאן ולכאן.
    סגור
  • 12.
    אייל האם 580 בדרך של מדד 25
    אופק 19/09/2014 15:46
    הגב לתגובה זו
    13 5
    אתה אומר כול הזמן 580 אני לא אשכך כול ימי חיי על 580 אייל לך תלמד היום יש מכונות לא צריך אותך שצתיאה מה לעשות אתה רק מכלכל לציבור
    סגור
  • 11.
    אייל האם אתה זוחר כך היתה מתעה את הציבור
    דוד 19/09/2014 15:45
    הגב לתגובה זו
    7 4
    אני מעוד מבקש שתצה לחופשה הכסף לא שלך שאתה מתעה את הציבור
    סגור
  • שגיאות כתיב
    פפלוכטר 19/09/2014 18:11
    הגב לתגובה זו
    3 4
    חמש שגיאות כתיב קשות מתוך 19 מילים. אחוז לא רע!
    סגור
  • 10.
    אייל המפולת בדרך לא יעזור לך רוצים את הכסף של הציבור בפ
    דוד 19/09/2014 15:43
    הגב לתגובה זו
    8 5
    רוצים את הכסף של הציבור בפנים לפיל את הציבור כך היהה במפולת שעבר לכן תזהרו מעוקיץ של הבורסה לא יכול להיות בעולם שבורסה רק עולה כך גם היתנהג הבורסה במפולת שהיתה
    סגור
  • 9.
    אייל האם אתה רובוט כול הזמן אותה סיפור (ל"ת)
    דוד 19/09/2014 15:40
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 8.
    אייל ליפנה המפולת היתה אומר כול הזמן עליות
    אבי 19/09/2014 15:39
    הגב לתגובה זו
    7 2
    ופו שוב אתה חוזר למצב ליפנה המפולת שאמרתה 580 בדרך והבורסה רק עלתה וכול הזמן היתה מתעה את הציבור חפש לך עבודה חדשה זה לא מתעים לך
    סגור
  • זה בכוונה הדיבור הנגוע או שלא יודעים עברית פה? (ל"ת)
    אליעזר,אבי שפתנו 19/09/2014 18:14
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 7.
    אייל שוב אתה מתעה את הציבור האם 580 בדרך (ל"ת)
    אבי 19/09/2014 15:37
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סגור
  • לאח שלי אבי
    טוביה 19/09/2014 16:39
    הגב לתגובה זו
    6 1
    יש מצב שיגיע ל 580 זה כולה 60 אחוז ירידה מהיום ויכול ליות אף יותר
    סגור
  • 6.
    אני חושב ללא יענו ל 1 2 3 4על הדברים הטובים שכתבו
    גרגמל 19/09/2014 15:34
    הגב לתגובה זו
    21 3
    אבל מצד שני עוד מעט יגיעו קלי הדעת והמלכלכים ויתחילו בדיבוריהם. הם לא יכולים לירות שמדברים יפה ומפפרגנים למישהוא
    סגור
  • 5.
    הגורביץ' הזה לא מבין כלום. תעשו הפוך מכל מה שהוא ממליץ
    טל 19/09/2014 15:00
    הגב לתגובה זו
    7 4
    המליץ למכור דולרים לפני כמה שבועות... חחחחחחח השיטה שלו פשוטה. הוא מעלה סרטונים ונבואות ואז מוחק את אלו שלא התגשמו. ממש חוכמה גדולה
    סגור
  • לטל
    טלי 19/09/2014 16:07
    הגב לתגובה זו
    6 1
    האם אתה בטוח שזה הגורביץ הזה..יכול להיות שזה אחר ולא זה.
    סגור
  • לטל
    שלי 19/09/2014 15:53
    הגב לתגובה זו
    6 3
    או צודק או מחרבש. אבל למה חחחחחחח שבע פעמים ולא חחח שלוש פעמים או חחחחחחחחחחחחח שלושה עשרה פעם
    סגור
  • 4.
    צדק על 75, כנראה יהיה צודק על 1480. (ל"ת)
    רובוטריק 19/09/2014 12:42
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • 3.
    אייל גורביץ יישר כח ..עוקב אחרי הפרשנויות המתאמתות !! (ל"ת)
    זכרוני 19/09/2014 11:15
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • המתא מתות
    ברוך 19/09/2014 15:50
    הגב לתגובה זו
    6 2
    בטח מתות
    סגור
  • 2.
    תודה לאייל! ניתוח מושלם
    קליפ 19/09/2014 11:00
    הגב לתגובה זו
    2 6
    מי שהקשיב לאייל עשה כסף לביתו,פילגשתו,וחבר נשותיו...
    סגור
  • לקליפ
    קליפה 19/09/2014 15:13
    הגב לתגובה זו
    6 6
    בגן החיות בטנזניה אכן יש פיל שנקרא "גשתו". אני מבין שגם ביקרת שם וראית אותו.אבל, מה הקשר בין פילים..כסף..ביתו..וחבר נשותיו? האם כוונתך ל"חבר" משרתי זרועות הבטחון והגימלאים? אז בכלל בילבלת אותיI וחוץ מזה. נשותיו של מי? והאם הם חבורה(חבר)או הם רבות ביניהן?
    סגור
  • בשביל מה ההתפלפלות הזאת? למה זה טוב?
    פילוסופוביצ' 19/09/2014 16:16
    הגב לתגובה זו
    3 7
    רק פה באתר הזה יש את התגובות של אלה שנטפלים לאיזו מילה ופותחים טוקבק שלא קשור בכלום לנושא הכתבה. מה קשור עכשיו כל הפילוסופיה על הפילים, ששווה ערך לקליפת השום .אם כבר, נלך עד הסוף עם ההתפלספות, למה לא?
    סגור
  • 1.
    איילוש ומירוננו היקרים וגם מנכלנו יוסף.
    א 100 19/09/2014 10:07
    הגב לתגובה זו
    172 2
    ראיון מעולה בתוכן . בהגשה..יישר כוח. חג טוב ומבורך מכולנו לכם. לבני משפחותיכם ולכל אנשי האתר.
    סגור
  • הכוונה כמובן
    א 20/09/2014 12:19
    הגב לתגובה זו
    37 1
    בהגשת התוכן !
    סגור
  • מיזמור צ"ב בתהילים
    א 100 19/09/2014 15:20
    הגב לתגובה זו
    564 7
    צדיק כתמר יפרח כארז בלבנון ישגה. מדבר על הצלחת הצדיקים ושיגשוגם. וזאת, לעומת הרשעים שאם זוכים בעדנה..היא זמנית ואז הם נופלים וכושלים..............!
    סגור
  • ומעבר להלל ולשבח
    א 100 19/09/2014 17:54
    הגב לתגובה זו
    38 2
    כתבתי באותה שעה לערך(1030)ולא עלה לאוויר. שיש מקום לסמן * קטנה בפינה ולציין שיש כאלו הטוענים שהשווקים בועתיים להחריד..ומה שעלול להתרחש שהם יתיישרו עם השווי האמיתי שלהם...שהוא נמוך מאד לדעתנו..!
    סגור
  • איילוש
    א 100 19/09/2014 19:18
    הגב לתגובה זו
    4 1
    היוון ברור? ואולי יש ספק קטן שבקטנים? לכאן או לכאן...יהיה טוב! ולפעמים, לאחר 5 שנים של שיכרון חושים ורווחים אסטרונומים לכולנו..אולי היה כדאי לצאת חצי שנה או במקרה שלנו 3 חדשים...ו"להפסיד" כמה אחוזים....
    סגור
  • נכתב השבוע
    א 100 19/09/2014 18:44
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שבין כ"ד אלול ל י תשרי צאת הצום..יפול דבר. השעה המדוייקת לא נירשמה אבל, 18.32.....בר מינן !
    סגור
  • ואני מוסיף לדעא"ש
    א 20/09/2014 11:21
    הגב לתגובה זו
    11 1
    אנו אוהבים כאן לכתוב ולהתפלמס עם עמיתים לכתיבה. כמו שחברינו המגיבים. מרואיינים ובעלי טורים מרכזיים במיטב המדיה העולמית כמו ECONOMIST נוהגים שם.. חוכמת ההשקעות והניצחון עליהם..נובעת מפעילות ועשייה של מה שחושבים ומאמינים לאחר בדיקה מדוקדקת...נושאים של הרצות. שווי מוטעה ולא נכון. שקר. הבטחות. ממש לא בבית סיפרנו..וכאן כמובן אני חכם בדיעבד..מאמין שיהיה זהה בצורת ההשקעות והתוצאות בעתיד. שבוע טוב.
    סגור
  • לדעא"ש
    א 100 20/09/2014 11:01
    הגב לתגובה זו
    13 0
    1)הכינוי שבחרת הוא נוראי. המדינה האיסלמית או ISIS נחשבת היום לאויב הגדול, האכזרי והמסוכן שקם לאנושות אי פעם! 2)אכן, הדבר נפל אצלנו לפני כ7 חדשים..את ביצוע הדבר(כמו שכתבתי ואף נתתי פרוט)...לקח לנו 3 חדשים...ולא רק שלנו..גם גופים שחבריי יושבים שם. 3)אכן אם היינו מוכרים הכל (מה שלא היה אפשרי בשום אופן)ביום ה האחרון...היינו "מפסידים " פחות מספר אחוזים. 4) אבל, מ1980...כל מה שהושקע והורווח בסידרי גודל של אלפי ועשרות אלפי אחוזים..מיצב אותנו (כמו שכתבתי) כקרן נוסטרו אחת הגדולות בעולם. ואנו מודים לאל שברכנו ההצלחה!!
    סגור
  • באיזה שעה יפול לך הדבר? (ל"ת)
    דעאש 20/09/2014 07:50
    הגב לתגובה זו
    0 90
    סגור