ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

גורביץ': "היעד במעו"ף הוא לפחות 1,480 נקודות" - מסמן 3 מניות לקניה

המנתח הטכני של Bizportal מתייחס ל-s&p 500 ולמעו"ף שנסחרים ברמות שיא ולמניית מעו"ף עם פוטנציאל לזינוק של 30% - צפו בוידיאו
אייל גורביץ, צילום: Getty images Israel
תגובות לכתבה(49):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 28.
    הכתבה לגבי הירידה הצפויה של הדולר הוסרה מהאתר ! (ל"ת)
    אנונימי 14/09/2014 11:35
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 27.
    מה עם הדולר? אמרת שהוא יורד ? הלך לי הכסף (ל"ת)
    tal_tal 14/09/2014 11:34
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 26.
    1500 בדרך (ל"ת)
    אחלה ניתוח אייל 14/09/2014 11:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 25.
    שערותי סומרות משגיאות הכתיב של המגיבים
    ראובן 13/09/2014 13:47
    הגב לתגובה זו
    5 12
    אלוהים ישמור --בכיתה ג הרמה כבר יותר גבוהה
    סגור
  • 24.
    אייל הבורסה בסי של כול הזמנים
    אופק 13/09/2014 12:04
    הגב לתגובה זו
    14 2
    לאן אתה רוצה להגיעה הי נמצאת בסי ומשם רק למתה לא צריך ללמוד כלכלה לדעת שהי בסי של כול הזמנים הציבור מפחד לכנס לבורסה שהי בסי ואתה אומר עוד למעלה זה אומר שלו צריך ללמוד כלכלה צריך רק אך מריצים את הבורסה אתה קונה מניות ומציאיר לקנות וכך זה עובדוכך הבורסה רצאה למעלה
    סגור
  • 23.
    כיתה א יותר מדי בשבלך (ל"ת)
    אבי 13/09/2014 09:00
    הגב לתגובה זו
    1 11
    סגור
  • 22.
    אייל לא צריך ללמוד כלכלה כי פו רק מכונות
    אבי 13/09/2014 08:59
    הגב לתגובה זו
    5 3
    שוב אתה מבלבל לציבור מספיק אם כול השתיות שך
    סגור
  • 21.
    המכונות שלך ישנות צריך להחליף אותם (ל"ת)
    sדוד 13/09/2014 08:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 20.
    כלל אצבע פשוט-הפער בין המעוף לבין S&P בערך 500 נקודות
    אשרי המאמין בזה 12/09/2014 21:00
    הגב לתגובה זו
    3 11
    כלל אצבע ידוע שאומר שבממוצע הפער הוא 500 נקודות ולכן בטווח הארוך (אם ה S&P לא יורד, אז המעוף יעלה עד שיושלם פער זה). מי שמאמין-מאמין,מי שלא מאמין-אז לא מאמין. זה גם בלי קשר לכל הניתוח הטכני, סתם כלל אצבע פשוט וידוע. במקרה היום ה S&P 1983, מכאן תסיקו את המסקנות מאיפה הוא אומר שמעוף יהיה 1480.
    סגור
  • 19.
    אייל זה כסף של הציבור מספיק לקשקש
    sדוד 12/09/2014 19:40
    הגב לתגובה זו
    26 3
    אתה לא מבין כלום שאתה אומר 1480 כי המפולת היתה ב1244 אבל הכרשים בבורסה מריצים אותה לכן על תפריעה כי זה לא הכסף שלך מה אם 580 בדרך אייל
    סגור
  • טען עוד
  • 18.
    אייל אולי תצא לחופשה לכול הזמן
    sדוד 12/09/2014 19:36
    הגב לתגובה זו
    51 4
    כי אייל אתה כול הזמן תועה ומתעה את הציבור גם במדד 25 כול הזמן אתה מתעה גם שהמרתה 580ושוב במשך של שנה כול הזמן אתה מתעה את הציבור האם אתה יכול להיות שפעם אתה טועה אבל כול הזמן זה היום מכונות הציבור מריץ את המכונות לא צריך ללמוד כלכלה לכן כול מה שאתה מרצה חבל על כול הזמן שלך
    סגור
  • ברית קשה שפה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    ראובן 13/09/2014 13:35
    הגב לתגובה זו
    2 9
    סגור
  • 17.
    אמרת על הדולר-מגמות ארוכות טווח אינן משתנות ביום=חחחח (ל"ת)
    דניפה 12/09/2014 17:54
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 16.
    כמו שהדולר רק יירד ויירד-חחחחחחחחחח (ל"ת)
    דניפב 12/09/2014 17:53
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 15.
    גוריביץ , מה עם דיסקונט ??? מתנהגת מוזר מאוד
    דויד 12/09/2014 16:47
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נדמה שנגעה בתחתית והחלה בעליה הדרגתית כלפי 700 הנקודות אך פתאום נעצרה ב622 ומשם מסרבת לזוז. לא למעלה ולא למטה.
    סגור
  • 14.
    מיליון דולר למי שיגלה מדוע צחק גורביץ כנשאל על אפריקה
    חחחח 12/09/2014 16:43
    הגב לתגובה זו
    5 4
    מה כל כך הצחיק אותו ???? הייתכן שהמרואיין התריד אותו לפני התוכנית בתזכורת שטעה בתחזית קודמת שלו לגבי אפריקה. בתחזית קודמת אמר שפני אפריקה למעלה ואחרי כמה חודשים אפריקה דירגה שוב את התחתית.
    סגור
  • 13.
    כל הכבוד גורביץ
    רון 12/09/2014 15:54
    הגב לתגובה זו
    3 46
    מר גורביץ אינו נביא. הוא פועל על סמך ידע וניסיון ובוודאי אינו יכול להיות אחראי על כל המצבים האפשריים שיש, לרבות מצב פוליטי או התערבות של בנק ישראל בשער דולר וכך הלאה. שכל אחד יעשה את החשבון שלו אבל לבוא אליו בטענות? נראה לי פתטי. אני מאוד אוהב את הניתוחים שלו ואני לומד מהם המון אבל בסוף שכל אחד יעשה כפי שהוא מבין.
    סגור
  • 12.
    גורביץ מסכים עם כל מילה (ל"ת)
    ראסל 12/09/2014 15:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 11.
    גורביץ מסכים עם כל מילה (ל"ת)
    לבייב 12/09/2014 15:34
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 10.
    התחזית של גורביץ לגבי המגמה בדולר שקל
    יצחק שור 12/09/2014 13:45
    הגב לתגובה זו
    36 3
    לפני כמה ימים גורביץ ניתח את המגמה והסיק שהדולר יגיע ל-3.57אולי 3.58 ואחר כך יחזור לרדת מטה מטה לשיא שלילי חדש.התחזית שלו לא התממשה כלל והדולר היום 3.63 ויתקוף בשבוע הבא את ההתנגדות ב-3.65.מה עם התחזיות של גורביץ?
    סגור
  • 9.
    איך קבע לפחות 1480?
    עומר 12/09/2014 13:40
    הגב לתגובה זו
    37 3
    למה לא לפחות 2180? אפשר מ 1480 להוריד את ה 1000 וישאר פחות או יותר השער ש"הוכרז" בזמנו.
    סגור
  • 8.
    בבקשה מכם ביזפורטל
    דוד 12/09/2014 13:32
    הגב לתגובה זו
    44 2
    שחררו אותו. 580 במעוף. על הדולר מה אמר לפני שבועיים. שיחפש הבחור עבודה . נכון שזה קשהאבל אין ברירה
    סגור
  • 7.
    דולר טעית אפריקה אמרת לפני חצי שנה עלייה ל 1500 אתה רק
    עילאי 12/09/2014 13:11
    הגב לתגובה זו
    3 4
    טועה ואני שוקל תביעה משפטית למרות כל האותיות הקטנות שאתה דוחף לנו
    סגור
  • 6.
    הצחוק שלך הזכיר לי סיפור נחמד על
    לגורו 12/09/2014 11:46
    הגב לתגובה זו
    27 3
    the pig who wanted to be kosher
    סגור
  • 5.
    שימו לב לאותיות הקטנות עליות בכפוף למגמת השוק צפו
    טלי 12/09/2014 11:32
    הגב לתגובה זו
    31 1
    להפתעה .
    סגור
  • לטלוש
    א 13/09/2014 16:11
    הגב לתגובה זו
    13 0
    שמנו..שמנו..אבל הן לא קטנות...הן ענקיות..שבוע טוב.
    סגור
  • 4.
    מה עם כלל ביוטכנולוגיה
    דוד מירושלים 12/09/2014 11:28
    הגב לתגובה זו
    1 5
    מה אתה אומר לגבי המלצתך למניה זו. ירדה מסביבות 1000 ל440
    סגור
  • הוא לא יכול לחזות רמאות. (ל"ת)
    דוד הכי טוב 12/09/2014 12:24
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 3.
    אייל , ממש התבלבלת בכיוון הדולר , שום התייחסות? (ל"ת)
    חל 12/09/2014 11:06
    הגב לתגובה זו
    38 4
    סגור
  • סבלנות-יחזור-עוד 80 שנה ל-3.4 (ל"ת)
    משה 12/09/2014 13:10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 2.
    אייל, תודה על הניתוחים המקצועיים!! (ל"ת)
    שמעון מהצפון 12/09/2014 10:35
    הגב לתגובה זו
    3 21
    סגור
  • העתק הדבק
    מה זה 12/09/2014 13:15
    הגב לתגובה זו
    33 6
    מכל כתבה בעבר? שנה ל מעולה. מצויין. חזק מאד. לדעתי. אם כל הכתבה תיסתכם במילה אחת, למשל, רותי. תנפיק בדיוק את אותה תגובה.
    סגור
  • 1.
    למה אייל צוחק שהוא מדבר על אפריקקה? (ל"ת)
    אפריקה 12/09/2014 08:40
    הגב לתגובה זו
    57 7
    סגור
  • למה צחקה מיכל? קבל פתרון
    קליפ 13/09/2014 08:15
    הגב לתגובה זו
    14 2
    צחוק של משקיע ששנים רואה את כולם (כולל הוא עצמו) מנסים לקחת סיבוב על הנייר ונאלצים למכור בהפסד. הנייר נשחט 99% הצחוק שקול לאמירה" אוי אוי אפריקה היפה....מה קורה בעשור האחרון...."
    סגור
  • ואני עוד מגדיר עצמי
    המשך 12/09/2014 10:34
    הגב לתגובה זו
    44 2
    כאחד הבודדים שמאד מפרגנים לו...
    סגור
  • בקטנה
    ואני ממשיך 12/09/2014 13:04
    הגב לתגובה זו
    30 3
    שימו לב לאצבעות כפות הידיים המשולבות ועוד בתחילת הראיון...ספקנות רבה לגבי הנאמר בשיחה ולא משנה אם הוא הדובר או המקשיב..האגודלים נעים בחוסר שקט..(לא אפרט כרגע..אללה איסטור!) לגבי טאואר: "מה שיכול לקלקל זה השוק"! (הלו זה טכני ) לגבי פרטנר:?מה שיכול להרוס לה זה אם השוק יסתובב יסתובב"!! (הלו , זה טכני?) ואפשר לכתוב ספר רק על סמך ראיון זה.
    סגור
  • למה דווקא היום שירים על יום יבוא הוא כבר בא...
    ובכל זאת 12/09/2014 16:11
    הגב לתגובה זו
    26 2
    לא יודע..לא מבין..לא זוכר..מה? אני כתבתי על יום יבוא? מילא..אולי..מה יבוא? המשיח? עליות בבורסה? טוב נו...מדד עוצמה 127 ושלושת הזמנים במצב מעולה וז'אן ופיבונאצ'י לחשו לי שהכל יכול להיות והצבעים הם רק קישוט...אז אולי ירד? אולי!!!!
    סגור
  • מירון אומר: "בא ונעשה זאת קצר ולעניין"!
    ועוד בקטנה 13/09/2014 21:17
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סלאמתק מירון...פחדת שזה יהיה ארוך ולא לעניין..אכן קרה! וחוץ. בדקה ה4.29 אומר אייל: "אובר סולד"..הלו זה רדיו..? מה זה מי זה? מה זה חרטא זה?
    סגור
  • בדקה ה 4.29 של הראיון
    ועוד 13/09/2014 17:49
    הגב לתגובה זו
    13 2
    אומר אייל את המילים האלמותיות: " אובר סולד ". מה פרוש? זה בעברית? האם אני מפסיד משהו אם איני יודע את הפרוש ? האם הכוונה והפרוש שעלי לרוץ ולקנות מחר 25. 75 בכל אוני והוני ועוני..? ווענונו היה בכלל מרגל האטום..נכון?
    סגור
  • ניסיתי לקנות מניית חברת אפריקה ולא הצלחתי בשום אופן...
    ואני ממשיך בפיצפונת 13/09/2014 17:25
    הגב לתגובה זו
    16 1
    כשבררתי בבנק מה קרה. ענו לי ששמה החדש הוא: אפריקה אפריקה אפריקה אה..אה..אה.. בוש ונכלם סבתי על עקבי מתוך אמונה שהגורל לא זימן לי להיות עם אפריקה..ורק ניזכרתי שהיה לי פעם אפריקה במחיר אסטרונומי והיום כולם כולל אייל מקדישים לה תשומת לב רבה. ואני שואל מדוע השער כה נמוך? האם היו מניות הטבה בסדרי גודל עצומים והשער ירד בהתאם? מעניין לאללה!
    סגור
  • אם הילד המגודל לא יודע ליחצן עצמו..אני אעשה זאת עבורו !
    ד"ר אברטון ברקלי 12/09/2014 17:00
    הגב לתגובה זו
    27 5
    1) הננס ניגש לבדיקת IQ בפרינסטון אצל דוקטורנטים לרפואה לשם נסיון. האגדות שרצות עד היום שהמעבדה וכליה התפוצצו מהשפריצים שעפו מהקלבסה שלו...לא יודע אם נכון או לא..אבל..הסיפור רץ בברנז'ות שלהם. 2)סיפור אמיתי. יש לילד המגודל ושותפו לקונדסויות פרופסור אבירם תחביבים משונים. בין היתר ניגשים למבחני קבלה פסיכומטרים מידי פעם. הציון הממוצע שלהם הוא 799. רוב הציונים 800. אוהב. אברי.
    סגור
  • איזה קרצוש אני..
    ואני ממשיך בקטנה 12/09/2014 16:05
    הגב לתגובה זו
    40 1
    אביא שני בתים משירים שאולי כבר הבאתי (נו טוב. בגילי, הזכרון כבר לא אי יא יאי.והמוח? מעולם לא היה משהו משהו..זה מה יש..)..אבל, יפים ואהובים. יום יבוא יום יבוא במהרה בקרוב הוא יבוא הוא קרב זה היום ועם בוקר נקום ופתאום גם אנחנו פתאום בני אדם ככולם אז נדע הוא כבר בא הוא כבר בא..דן אלמגור.בני נגרי. רותי נבון. האמיני יום יבוא טוב יהיה מבטיח לך לחבק אותך אבוא והכל אשיח לך. רפאל קלצ'קין. מנשה בהרב ויפה ירקוני.
    סגור
  • כל כך הרבה למה בכתבה הזויה זאת
    יש כאן 12/09/2014 10:27
    הגב לתגובה זו
    40 4
    שממש קשה להחליט מהיכן להתחיל את הפרוט וההסבר... שפת הגוף. שפת העיניים. אינטונציה ועוד עשרות שפות אלטרנטיביות ישקפו במדוייק את "שחווינו" כאן ! מה שראינו. שמענו. חשנו כאן. יכול לספק חומר רב לעבודה אקדמית ! הוא עובד עלינו. על מירון ואף על עצמו!
    סגור
  • לא היו הדברים מעולם והוא מצחקק לא מתוך שקר אלא
    ואולי 12/09/2014 21:25
    הגב לתגובה זו
    2 7
    כממתיק סוד היודע דבר ? שהרי המעוף בדרך ל 1480 . האמינו יום יבוא .... !!
    סגור
  • למצטרף הלא רצוי ולא מבין
    א100 13/09/2014 06:32
    הגב לתגובה זו
    6 3
    היכן כתבנו שהוא מצחקק או צוחק ושהוא משקר? וחוץ...היודע דבר שלך מבטיח 1480? המקורות והאמצעים שלו לא נכונים...
    סגור
  • מעולם והוא מצחקק לא מתוך שקר אלא.
    לאולי לא היו הדברים 13/09/2014 13:11
    הגב לתגובה זו
    5 3
    קרעת אותי מצחוקים עם הבדיחה של הבלונדינית עם התחתונים ביד על הגלגל הגדול. עשית לנו את השבת. כדאי כבר לקנות את אפריקה והבנקים? ולהרביץ מכה על פרטנר וטאואר שאייל ממליץ או שאת נגד? תודה.
    סגור
  • מאן דהוא מעלי..נכנס לרצף שלנו(מיש כאן ועד ד"ר)
    א 100 12/09/2014 23:41
    הגב לתגובה זו
    5 2
    רצונותיו נבדקים כרגע באגף האבטחה שלנו! או, אולי, הוא סתם סוכן שמוכר ממתיקים. אבל, אנו לא משתמשים בממתיק לסוד ורק לקפה. ואולי יש לו אבקת כביסה סוד עם פטנט מיוחד שממתיק אותה. ולמה בכלל מסלף שיר כה יפה ומשייכו לבורסה. וגם רשמנו האמיני ולא האמינו! חבל..יפה ירקוני מתהפכת בקיברה עקב זילזול בשיר!
    סגור
  • בגלל החול שאכלנו מעוף החול ב 2012
    שמביקו 12/09/2014 09:50
    הגב לתגובה זו
    48 5
    דיבורים כמו חול ואין מה לאכול
    סגור
  • מי זה עוף החול? למי כוונתך?
    לשמביקו 12/09/2014 12:13
    הגב לתגובה זו
    11 1
    יש באתר מגיב בשדם זה. ולמה דווקא ב2012?
    סגור