20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

10:56 באירופה - הדאקס מטפס 0.6%, הקאק עולה 0.4%

10:55 מניית מנדלסון תשתיות בולטת בעלייה של 3.4% במחזור חריג

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ': "היעד במעו"ף הוא לפחות 1,480 נקודות" - מסמן 3 מניות לקניה

המנתח הטכני של Bizportal מתייחס ל-s&p 500 ולמעו"ף שנסחרים ברמות שיא ולמניית מעו"ף עם פוטנציאל לזינוק של 30% - צפו בוידיאו
 |  49
הזווית הטכנית
Share





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

49 תגובות ב-28 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
28 אנונימי 14/09/2014 11:35 הכתבה לגבי הירידה הצפויה של הדולר הוסרה מהאתר ! (ל"ת)
27 tal_tal 14/09/2014 11:34 מה עם הדולר? אמרת שהוא יורד ? הלך לי הכסף (ל"ת)
26 אחלה ניתוח אייל 14/09/2014 11:29 1500 בדרך (ל"ת)
25 ראובן 13/09/2014 13:47 שערותי סומרות משגיאות הכתיב של המגיבים
אלוהים ישמור --בכיתה ג הרמה כבר יותר גבוהה
24 אופק 13/09/2014 12:04 אייל הבורסה בסי של כול הזמנים
לאן אתה רוצה להגיעה הי נמצאת בסי ומשם רק למתה לא צריך ללמוד כלכלה לדעת שהי בסי של כול הזמנים הציבור מפחד לכנס לבורסה שהי בסי ואתה אומר עוד למעלה זה אומר שלו צריך ללמוד כלכלה צריך רק אך מריצים את הבורסה אתה קונה מניות ומציאיר לקנות וכך זה עובדוכך הבורסה רצאה למעלה
23 אבי 13/09/2014 09:00 כיתה א יותר מדי בשבלך (ל"ת)
22 אבי 13/09/2014 08:59 אייל לא צריך ללמוד כלכלה כי פו רק מכונות
שוב אתה מבלבל לציבור מספיק אם כול השתיות שך
21 sדוד 13/09/2014 08:57 המכונות שלך ישנות צריך להחליף אותם (ל"ת)
20 אשרי המאמין בזה 12/09/2014 21:00 כלל אצבע פשוט-הפער בין המעוף לבין S&P בערך 500 נקודות
כלל אצבע ידוע שאומר שבממוצע הפער הוא 500 נקודות ולכן בטווח הארוך (אם ה S&P לא יורד, אז המעוף יעלה עד שיושלם פער זה). מי שמאמין-מאמין,מי שלא מאמין-אז לא מאמין. זה גם בלי קשר לכל הניתוח הטכני, סתם כלל אצבע פשוט וידוע. במקרה היום ה S&P 1983, מכאן תסיקו את המסקנות מאיפה הוא אומר שמעוף יהיה 1480.
19 sדוד 12/09/2014 19:40 אייל זה כסף של הציבור מספיק לקשקש
אתה לא מבין כלום שאתה אומר 1480 כי המפולת היתה ב1244 אבל הכרשים בבורסה מריצים אותה לכן על תפריעה כי זה לא הכסף שלך מה אם 580 בדרך אייל
18 sדוד 12/09/2014 19:36 אייל אולי תצא לחופשה לכול הזמן
כי אייל אתה כול הזמן תועה ומתעה את הציבור גם במדד 25 כול הזמן אתה מתעה גם שהמרתה 580ושוב במשך של שנה כול הזמן אתה מתעה את הציבור האם אתה יכול להיות שפעם אתה טועה אבל כול הזמן זה היום מכונות הציבור מריץ את המכונות לא צריך ללמוד כלכלה לכן כול מה שאתה מרצה חבל על כול הזמן שלך
ראובן 13/09/2014 13:35 ברית קשה שפה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
17 דניפה 12/09/2014 17:54 אמרת על הדולר-מגמות ארוכות טווח אינן משתנות ביום=חחחח (ל"ת)
16 דניפב 12/09/2014 17:53 כמו שהדולר רק יירד ויירד-חחחחחחחחחח (ל"ת)
15 דויד 12/09/2014 16:47 גוריביץ , מה עם דיסקונט ??? מתנהגת מוזר מאוד
נדמה שנגעה בתחתית והחלה בעליה הדרגתית כלפי 700 הנקודות אך פתאום נעצרה ב622 ומשם מסרבת לזוז. לא למעלה ולא למטה.
14 חחחח 12/09/2014 16:43 מיליון דולר למי שיגלה מדוע צחק גורביץ כנשאל על אפריקה
מה כל כך הצחיק אותו ???? הייתכן שהמרואיין התריד אותו לפני התוכנית בתזכורת שטעה בתחזית קודמת שלו לגבי אפריקה. בתחזית קודמת אמר שפני אפריקה למעלה ואחרי כמה חודשים אפריקה דירגה שוב את התחתית.
13 רון 12/09/2014 15:54 כל הכבוד גורביץ
מר גורביץ אינו נביא. הוא פועל על סמך ידע וניסיון ובוודאי אינו יכול להיות אחראי על כל המצבים האפשריים שיש, לרבות מצב פוליטי או התערבות של בנק ישראל בשער דולר וכך הלאה. שכל אחד יעשה את החשבון שלו אבל לבוא אליו בטענות? נראה לי פתטי. אני מאוד אוהב את הניתוחים שלו ואני לומד מהם המון אבל בסוף שכל אחד יעשה כפי שהוא מבין.
12 ראסל 12/09/2014 15:35 גורביץ מסכים עם כל מילה (ל"ת)
11 לבייב 12/09/2014 15:34 גורביץ מסכים עם כל מילה (ל"ת)
10 יצחק שור 12/09/2014 13:45 התחזית של גורביץ לגבי המגמה בדולר שקל
לפני כמה ימים גורביץ ניתח את המגמה והסיק שהדולר יגיע ל-3.57אולי 3.58 ואחר כך יחזור לרדת מטה מטה לשיא שלילי חדש.התחזית שלו לא התממשה כלל והדולר היום 3.63 ויתקוף בשבוע הבא את ההתנגדות ב-3.65.מה עם התחזיות של גורביץ?
9 עומר 12/09/2014 13:40 איך קבע לפחות 1480?
למה לא לפחות 2180? אפשר מ 1480 להוריד את ה 1000 וישאר פחות או יותר השער ש"הוכרז" בזמנו.
8 דוד 12/09/2014 13:32 בבקשה מכם ביזפורטל
שחררו אותו. 580 במעוף. על הדולר מה אמר לפני שבועיים. שיחפש הבחור עבודה . נכון שזה קשהאבל אין ברירה
7 עילאי 12/09/2014 13:11 דולר טעית אפריקה אמרת לפני חצי שנה עלייה ל 1500 אתה רק
טועה ואני שוקל תביעה משפטית למרות כל האותיות הקטנות שאתה דוחף לנו
6 לגורו 12/09/2014 11:46 הצחוק שלך הזכיר לי סיפור נחמד על
the pig who wanted to be kosher
5 טלי 12/09/2014 11:32 שימו לב לאותיות הקטנות עליות בכפוף למגמת השוק צפו
להפתעה .
א 13/09/2014 16:11 לטלוש
שמנו..שמנו..אבל הן לא קטנות...הן ענקיות..שבוע טוב.
4 דוד מירושלים 12/09/2014 11:28 מה עם כלל ביוטכנולוגיה
מה אתה אומר לגבי המלצתך למניה זו. ירדה מסביבות 1000 ל440
דוד הכי טוב 12/09/2014 12:24 הוא לא יכול לחזות רמאות. (ל"ת)
3 חל 12/09/2014 11:06 אייל , ממש התבלבלת בכיוון הדולר , שום התייחסות? (ל"ת)
משה 12/09/2014 13:10 סבלנות-יחזור-עוד 80 שנה ל-3.4 (ל"ת)
2 שמעון מהצפון 12/09/2014 10:35 אייל, תודה על הניתוחים המקצועיים!! (ל"ת)
מה זה 12/09/2014 13:15 העתק הדבק
מכל כתבה בעבר? שנה ל מעולה. מצויין. חזק מאד. לדעתי. אם כל הכתבה תיסתכם במילה אחת, למשל, רותי. תנפיק בדיוק את אותה תגובה.
1 אפריקה 12/09/2014 08:40 למה אייל צוחק שהוא מדבר על אפריקקה? (ל"ת)
קליפ 13/09/2014 08:15 למה צחקה מיכל? קבל פתרון
צחוק של משקיע ששנים רואה את כולם (כולל הוא עצמו) מנסים לקחת סיבוב על הנייר ונאלצים למכור בהפסד. הנייר נשחט 99% הצחוק שקול לאמירה" אוי אוי אפריקה היפה....מה קורה בעשור האחרון...."
המשך 12/09/2014 10:34 ואני עוד מגדיר עצמי
כאחד הבודדים שמאד מפרגנים לו...
ואני ממשיך 12/09/2014 13:04 בקטנה
שימו לב לאצבעות כפות הידיים המשולבות ועוד בתחילת הראיון...ספקנות רבה לגבי הנאמר בשיחה ולא משנה אם הוא הדובר או המקשיב..האגודלים נעים בחוסר שקט..(לא אפרט כרגע..אללה איסטור!) לגבי טאואר: "מה שיכול לקלקל זה השוק"! (הלו זה טכני ) לגבי פרטנר:?מה שיכול להרוס לה זה אם השוק יסתובב יסתובב"!! (הלו , זה טכני?) ואפשר לכתוב ספר רק על סמך ראיון זה.
ובכל זאת 12/09/2014 16:11 למה דווקא היום שירים על יום יבוא הוא כבר בא...
לא יודע..לא מבין..לא זוכר..מה? אני כתבתי על יום יבוא? מילא..אולי..מה יבוא? המשיח? עליות בבורסה? טוב נו...מדד עוצמה 127 ושלושת הזמנים במצב מעולה וז'אן ופיבונאצ'י לחשו לי שהכל יכול להיות והצבעים הם רק קישוט...אז אולי ירד? אולי!!!!
ועוד בקטנה 13/09/2014 21:17 מירון אומר: "בא ונעשה זאת קצר ולעניין"!
סלאמתק מירון...פחדת שזה יהיה ארוך ולא לעניין..אכן קרה! וחוץ. בדקה ה4.29 אומר אייל: "אובר סולד"..הלו זה רדיו..? מה זה מי זה? מה זה חרטא זה?
ועוד 13/09/2014 17:49 בדקה ה 4.29 של הראיון
אומר אייל את המילים האלמותיות: " אובר סולד ". מה פרוש? זה בעברית? האם אני מפסיד משהו אם איני יודע את הפרוש ? האם הכוונה והפרוש שעלי לרוץ ולקנות מחר 25. 75 בכל אוני והוני ועוני..? ווענונו היה בכלל מרגל האטום..נכון?
ואני ממשיך בפיצפונת 13/09/2014 17:25 ניסיתי לקנות מניית חברת אפריקה ולא הצלחתי בשום אופן...
כשבררתי בבנק מה קרה. ענו לי ששמה החדש הוא: אפריקה אפריקה אפריקה אה..אה..אה.. בוש ונכלם סבתי על עקבי מתוך אמונה שהגורל לא זימן לי להיות עם אפריקה..ורק ניזכרתי שהיה לי פעם אפריקה במחיר אסטרונומי והיום כולם כולל אייל מקדישים לה תשומת לב רבה. ואני שואל מדוע השער כה נמוך? האם היו מניות הטבה בסדרי גודל עצומים והשער ירד בהתאם? מעניין לאללה!
ד"ר אברטון ברקלי 12/09/2014 17:00 אם הילד המגודל לא יודע ליחצן עצמו..אני אעשה זאת עבורו !
1) הננס ניגש לבדיקת IQ בפרינסטון אצל דוקטורנטים לרפואה לשם נסיון. האגדות שרצות עד היום שהמעבדה וכליה התפוצצו מהשפריצים שעפו מהקלבסה שלו...לא יודע אם נכון או לא..אבל..הסיפור רץ בברנז'ות שלהם. 2)סיפור אמיתי. יש לילד המגודל ושותפו לקונדסויות פרופסור אבירם תחביבים משונים. בין היתר ניגשים למבחני קבלה פסיכומטרים מידי פעם. הציון הממוצע שלהם הוא 799. רוב הציונים 800. אוהב. אברי.
ואני ממשיך בקטנה 12/09/2014 16:05 איזה קרצוש אני..
אביא שני בתים משירים שאולי כבר הבאתי (נו טוב. בגילי, הזכרון כבר לא אי יא יאי.והמוח? מעולם לא היה משהו משהו..זה מה יש..)..אבל, יפים ואהובים. יום יבוא יום יבוא במהרה בקרוב הוא יבוא הוא קרב זה היום ועם בוקר נקום ופתאום גם אנחנו פתאום בני אדם ככולם אז נדע הוא כבר בא הוא כבר בא..דן אלמגור.בני נגרי. רותי נבון. האמיני יום יבוא טוב יהיה מבטיח לך לחבק אותך אבוא והכל אשיח לך. רפאל קלצ'קין. מנשה בהרב ויפה ירקוני.
יש כאן 12/09/2014 10:27 כל כך הרבה למה בכתבה הזויה זאת
שממש קשה להחליט מהיכן להתחיל את הפרוט וההסבר... שפת הגוף. שפת העיניים. אינטונציה ועוד עשרות שפות אלטרנטיביות ישקפו במדוייק את "שחווינו" כאן ! מה שראינו. שמענו. חשנו כאן. יכול לספק חומר רב לעבודה אקדמית ! הוא עובד עלינו. על מירון ואף על עצמו!
ואולי 12/09/2014 21:25 לא היו הדברים מעולם והוא מצחקק לא מתוך שקר אלא
כממתיק סוד היודע דבר ? שהרי המעוף בדרך ל 1480 . האמינו יום יבוא .... !!
א100 13/09/2014 06:32 למצטרף הלא רצוי ולא מבין
היכן כתבנו שהוא מצחקק או צוחק ושהוא משקר? וחוץ...היודע דבר שלך מבטיח 1480? המקורות והאמצעים שלו לא נכונים...
לאולי לא היו הדברים 13/09/2014 13:11 מעולם והוא מצחקק לא מתוך שקר אלא.
קרעת אותי מצחוקים עם הבדיחה של הבלונדינית עם התחתונים ביד על הגלגל הגדול. עשית לנו את השבת. כדאי כבר לקנות את אפריקה והבנקים? ולהרביץ מכה על פרטנר וטאואר שאייל ממליץ או שאת נגד? תודה.
א 100 12/09/2014 23:41 מאן דהוא מעלי..נכנס לרצף שלנו(מיש כאן ועד ד"ר)
רצונותיו נבדקים כרגע באגף האבטחה שלנו! או, אולי, הוא סתם סוכן שמוכר ממתיקים. אבל, אנו לא משתמשים בממתיק לסוד ורק לקפה. ואולי יש לו אבקת כביסה סוד עם פטנט מיוחד שממתיק אותה. ולמה בכלל מסלף שיר כה יפה ומשייכו לבורסה. וגם רשמנו האמיני ולא האמינו! חבל..יפה ירקוני מתהפכת בקיברה עקב זילזול בשיר!
שמביקו 12/09/2014 09:50 בגלל החול שאכלנו מעוף החול ב 2012
דיבורים כמו חול ואין מה לאכול
לשמביקו 12/09/2014 12:13 מי זה עוף החול? למי כוונתך?
יש באתר מגיב בשדם זה. ולמה דווקא ב2012?
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש