ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ': "הפריצה במעו"ף תהיה כלפי מעלה" - מסמן 3 מניות בת"א

המנתח הטכני של Bizportal בוחן את ה-s&p 500 וגם את מדד ת"א 75. מנתח את המניה החמה השנה ועוד 2 מ'מועדון השחוטות' - צפו בוידיאו
 |  42
מזהה פוטנציאל
Share





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

42 תגובות ב-33 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
33 שמואל 03/08/2014 09:37 הגיון
הניתוח הטכני של אייל נכון לנתונים שהיו לפני הירידות של סוף השבוע. אייל הוא מנתח טכני, לא נביא.
32 דעה 03/08/2014 08:33 רבבות משפות נעשקו בהרצות מניות מכוונות ללא אישור ראשות (ל"ת)
31 עושה הפוך ומתעשר!! 03/08/2014 02:18 ואוו!! מפחיד אותי שגורנישט ממליץ
על מניות בבעלותי....היסתברות של 80% שהם ירדו..כיוון שגורנשיט המלציץ..קיצור מחר מוכר 75 וטבע וטואאור
30 אנונימי 02/08/2014 21:16 כבר שלושה חודשים הוא אומר שהמעוף לפני פריצה,אני 95% בחו (ל"ת)
29 טאואריסט 02/08/2014 19:10 סוף סוף אייל מסכים איתך לגביי טאואר (ל"ת)
28 גורביץ 02/08/2014 17:34 מה עם איזציפ? אל על? שכחת ? (ל"ת)
27 א 02/08/2014 06:51 הפוך-הכיוון למטה ! (ל"ת)
26 יופיטר שוקי הון 01/08/2014 22:07 גיוס 100 מיליון שח הזרקה לבורסה המקומיות
972532855155 ברכה והצלחה למסייעים לי
יובל 02/08/2014 18:39 מוכן להזריק לך בישבן (ל"ת)
25 יופיטר שוקי הון 01/08/2014 19:05 גיוס. 100 מיליון שח הזרקה לחברות המקומיות
ברכה והצלחה למסייעים לי 972532855155 יופיטר שוקי הון
24 שבו 01/08/2014 18:17 הגנבים יפתחו את המסחר ב1400
ויעלו עד 1406 בסוף היום
23 דוד 01/08/2014 18:17 לך הבייתה בבקשה
חבל שנותנים לך במה. מספיק בבקשה. שנה מקצוע. מלצר יכול להיות טוב
22 המהדי ה12 01/08/2014 18:13 לנשיא האמריקני ולממשלות אירופה
אמריקה הולכת להיות מוסלמית שלא יתחשבו כלכך בנו. אני חשבתי להזריק לאמריקנים 170 מליון$ אבל לא מאשרים לי הגלש.
21 שי 01/08/2014 17:53 לא ברור
לא ברור כיצד אייל גורביץ, בעל נסיון רב אומנם אך לעיתים הוא צודק ולעיתים הוא טועה, גם שעון עומד צודק פעמיים ביום, מקבל עמדה רבת חשיבות שכזו באתר הביזפורטל. היום האתר הוציא את הכתבה ב- 10:00 בבוקר כאשר הכתבה מנותקת מהמציאות.
20 מעופניק 01/08/2014 17:28 יום א 3/8 מרחץ דמים במעוף
ירידות חדות בוולסטריט,נתונים מאכזבים ומצב בטחוני על הפנים
19 חה חה חה 01/08/2014 17:25 חה חה חה ביזפורטל אתם ממש בדיחה מהלכת (ל"ת)
מ מתגובה 1 ו 2 02/08/2014 11:57 לחה חה חה
אנו מבקרים את האתר מידי פעם ולעיתים ביקורות קשות...אך, ממשיכים להיות קוראים ומגיבים ביודענו שהאתר ממותג ברמה גבוהה בארץ ואף בעולם. אני לא יודע ומבין איך בדיחה יכולה להלך... אם האתר מרגיז אותך והוא בדיחה..אתה מוזמן לא להיות בין קוראיו. ובכל זאת גם ביקורת: 1)מירון היקר. עלות המבצע עד כה היא אדירה ותשפיע על כלכלתנו! מה עוד שטרם סיימנו לצערי. 2)איילוש. יש מושג : LAPSUS. חושב על דבר מה ויצא מפיו דבר מה אחר...ראה הטעות הפרויידנית באומרך : המדד ישאר מתחת ל 2000...! שבוע טוב ושקט(עד כמה שאפשר)
18 אייל צודק!! 01/08/2014 16:49 המדד יגיע ל-2000 ואז כל מי שטען אחרת יבכה!! (ל"ת)
17 אוהבים אותך אייל!! 01/08/2014 16:46 אנשים תלמדו קצת לפרגן ומגיע לו המון!! (ל"ת)
16 אלון 01/08/2014 16:45 אייל תודה על הניתוחים המקצועיים!! ישנם בכיינים שלא שילמ
שילמו כסף עבור הניתוחים התורמים שלך ובוחרים להתלונן..
15 גלעד 01/08/2014 16:39 כבר הוכח שניתוח טכני חסר ערך
בהשוואה לאסטרטגיה של קנה והחזק אין שום יתרון לניתוח הטכני חוץ מלייצר יותר רווחים לבית ההשקעות מעמלות
14 שמעון מהצפון 01/08/2014 16:37 אייל תודה על הניתוחים המקצועיים!! כנסו!!
שיטת הניתוח הטכני שהוא מלמד מאוד עזרה לי בקבלת החלטות וביניהם:(מעל30% בד"כ) סיבוב נאה על אלון רבוע כחול , טאואר(כ-65%), אורביט ועוד אבל מי שלא למד את השיטה מוזמן להתלונן...
13 שימרו את כספכם 01/08/2014 14:46 עזבו אותכם מקשקשנים שיודעים רק להמליץ..
נכון אין איפה להשקיע אבל תהיו זהירים להמליץ זה קל. אבל פיזית להפסיד כסף זה קשה {לא סתם כסף נקרא דמים......} מנרות לא הולכים למכולת גם לא עם בולינגר וצחוקים.... לא זכור לי שאייל אמר פעם אחת מה אחוזי ההצלחה שלו...ועוד איש של גרפים ומספרים.... חחחח מעניין למה הוא לא מיליארדר הבחור ??? באמת מעניין.. ואנה לא לסנן תגובה זאת
12 קשקשן עם רישיון 01/08/2014 14:39 תגיד בגרפים אתה רואה את הוצאות המלחמה ? ואת הלחימה (ל"ת)
11 ראובן 01/08/2014 14:03 עזוב גרפים
אתה כמו חזאי מזג אויר שיושב במקלט עמוק ונותן תחזית לפי גרפים לפיהם מזג אויר נפלא-כאשר בחוץ מתחוללת סערה נוראית---כל מה שעל החזאי לעשות זה לצאת ולראות מהקורה בחוץ !!!
10 אינדיאני 01/08/2014 13:30 הפוטים הקטנים יעשו יותר מ-1000 אחוז, ואני מחזיק קולים (ל"ת)
9 אינדיאני 01/08/2014 13:22 הפוטים הקטנים יעשו יותר מ-1000 אחוז, ואני מחזיק קולים (ל"ת)
8 אינדיאני 01/08/2014 13:21 יום ראשון אנחנו במדד 1362 במעוף, תצלמו את מה שאמרתי (ל"ת)
7 זיפו 01/08/2014 12:39 שכחתם את גלוב המניה השחוטה בתולדות הבורסה
שלושת הליצנים שמנהלים את גלוב עובדים מאוד קשה בחיפוש כסף בכיסי המשקיעים. הם חרוצים , יצירתיים ומאוד עכביים בחיפוש , מציאה והוצאת כסף מכיסי המשקיעים. הם מתעוררים בשעה 10 וב-11 מתיצבים לעבודה. שותים שתי כוסות קפה איכותי , עוברים על כל העיתונים ומזמינים ארוחת צהרים דשנה על חשבון המשקיעים. אחרי ארוחת הצהריים נמים את שנת הצהריים בחדרים הממוזגים. מתעוררים שותים קפה עם קוראסון ומתקשרים הבייתה לוודא שכל בסדר . א"כ חותכים לקאנטרי השכונתי ומרביצים שעה של שחייה עם הזקנות בכובעי גומי. אתם יודעים חייבים לשמור על הכושר . מתקלחים ונוסעים הבייתה באוטו הנוצץ שקבלו בליסינג על חשבון המשקיעים. כמה סידורים ויוצאים עם האישה למסעדה יקרה. בכל זאת עם המשכורת של 40 אלף שח נטו בחודש צריך לפנק את הפוסתמה בבית במסעדה יקרה. אחרי חצי שנה כשכספי השותפות מתדלדלים הם עושים ספליט במניות ומנפיקים בחצי מחיר. אהה לחפש נפט שלשמה השותפות קיימת , למי יש כוח.
6 משה אופניק 01/08/2014 11:58 1 2 3 4 5 6 7 צו'דקים והשאר גם (ל"ת)
אליך חנוך 02/08/2014 18:08 למשה אופניים הדפוק
מה? אתה גם איראני? צו'דקים בפרסית זאת קללה קשה שאדם מקלל את עצמו אחרי שלא הצליח לספק את אישתו בתשמישי מיטה. וואי לי...וואי לי...יצאת פיתה דפוקה...יא וואוה ראדי..יצאת דפוק...בדיחת האתר..אעלק צו'דקים..היזהר לא להגיד זאת על יד בני עדתנו יא טומטום..
5 מגן הציבור 01/08/2014 10:59 מר גורביץ
שלום לך צר לי אבל אתה טועה ומטעה!
4 משה החדרתי 01/08/2014 08:27 מסכים עם 1 + 2
אכן בחור חביב אבל הגיע זמנו ללכת סביב. בתור תוכנית בידור נחמד לשמוע.
אייל כל הכבוד!! 01/08/2014 16:41 מסכים שלא להסכים עם 1+2תלמדו לפרגן קצת זה יעשה לכםטוב) (ל"ת)
3 המומחה 01/08/2014 08:24 גורביץ, הפעם אני חושב הפוך (ל"ת)
2 נ 31/07/2014 23:11 אני ממש מודאג...רק עכשיו שמעתי את הראיון...שהופק במיוחד
בשעה 10.55 ע"מ שיהיה לו אינדיקציות מה קורה בעולם(לעזאזל הגרפים..לא רלבנטיים כנראה כלפיו) בשאלה של מירון מה לגבי השוק האמריקאי..בלי להתבלבל הוא עונה: "לא. לא. ממש שום דבר!"האם באמת לא קרה כלום? הבחור מדבר על 75 עם הלל ושבח...אבל, גם לפני תקופה קצרה שיבח את המדד..שבינתיים ירד אחוזים ניכרים..אבל, את מי זה מעניין? חברים. אני בהחלט מגדיר את עצמי כמחבב את הבחור...אבל, עד כמה נמוך אפשר לרדת ולהשתטות? לגבי S&P קבע גבולות: 1967 ו 1953...! קטן עליו...היום בסגירה הוא כבר 1930..אז מה יהיה עם מפלצת העבירות? עד שלא אגיע לבחור לשיחת חברים יוצרת...אהיה חייב לכתוב כמו שתי תגובותי אלו!
שילמת כסף?? 01/08/2014 16:44 תלמד לקחתאחריות למה שאתה עושה... לי זה כיף לשמוע חוות
דעת נוספת וללא עלות כספית.. תלמדו להגיד קצת תודה!! בכיינים.
1 נ 31/07/2014 21:49 האיש החביב והחכם הזה...
לצערי, מתוך לחץ עצום שמופעל עליו עקב כישלונותיו...מתפקד כאדם שנמצא תחת איבוד שליטה...ולא עליו, גם איבוד שפיות זמנית! היו לו גם הרבה הצלחות, אבל הסריה האחרונה ניראית בעליל כקטלנית כלפיו! ממש דומה למסומם קשה שמחפש את המנה הנוספת שלמעשה תיזרוק אותו לקרשים! חבל...הוא מוכשר מאד ויש לו קהל גדול של קוראים.
גילי. דנה. רונה. 01/08/2014 17:18 מהפקולטות לכלכלה . הסטוריה ומחשבת ישראל אונ' בר אילן.
לד"ר ניר היקר(1 ו 2)אנו וכל חברינו בשתי הפקולטות, נושאות תפילה לשלום חבריך הגיבורים וכמובן לכל חיילי ישראל באשר הם. אנו מודות לך על כל מה שאתה מלמד ומחנך אותנו! אישיותך ומומחיותך בשתי הפקולטות הם נכס לתלמידיך ולמוסד הלימודים. יישר כוח. שבת שלום.
נ'= נחש תזדהה בשמך!! 01/08/2014 16:42 חבל שלא למדת את השיטה מאחד המקצוענים בשוק...ח.ח.ח.ח (ל"ת)
גילי. דנה. טלי 01/08/2014 12:10 מאוניברסיטת ת"א
לד"ר ניר היקר. מסור דאגתנו ואהבתנו לכל חבריך בדרום. נישא תפילה שהם וכל חיילינו יחזרו בשלום בע"ה. נימסור להם את היתרשמותנו שהאימפריה נישארה בידיים טובות (שלך ושני החברים .. ) וכן כרמיתוש והבנות..)בעת שהייתם שם.
מנכ"לנו יוסף. 01/08/2014 11:21 חברים יקרים אייל ומירון.
אני נ משתי התגובות הסמוכות. ואני שואל: מה קורה? אמש בכותרת היה רשום 31.07.2014 שעבה 10.55 שהיא בעצמה גם חריגה לשאר הכתבות. היום, אני רואה בכותרת: 01.08.2014 שעה 10.00! מדוע זה קורה? לא ראיתי כזאת בהמוני אתרים בעולם, כולל יוקרתיים כמו שאני חושב שגם אתם בליגה הזאת!
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש