09:14 איילת שקד: אין סיכוי שיאושר משפט חוזר ליגאל עמיר - יישאר בכלא >>

08:33 ביום שישי נקבע הדולר היציג בירידה של 0.1% ל-3.51 שקלים

08:00 שר החוץ הלבנוני: "ישראל תפסיד במלחמה מולנו"

07:57 משרד ההגנה הארגנטינאי: הצוללת שנעלמה שידרה 7 אותות מצוקה

07:55 ת"א: טבע חוזרת עם פער ארביטראז' של 10% - צפי לפתיחה אנגלית

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
ינכט חותינל תכרעמ - ףרג הסרוב

בורסה גרף - מערכת לניתוח טכני

ההרשמה מהווה הסכמה לקבל מעת עת הודעות על אירועים, קורסים, ופרסומים שונים לדוא"ל ולסלולר. הלקוח יוכל בכל עת לבקש להסיר עצמו מרשימת התפוצה. השירות אינו מהווה ייעוץ השקעות והעושה שימוש בשירות זה פועל על דעת עצמו ובאחריותו המלאה.
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

גורביץ': "מדד ה-s&p 500 יחליף קידומת בקרוב" - 2 מניות עם איתות 'קנייה'

המנתח הטכני של Bizportal ממשיך במעקב אחר המדד המוביל בארה"ב ומניה שסימן בשבוע שעבר וממשיכה לאותת - צפו בוידיאו
 |  34
הזווית הטכנית
Share





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לדיוור השבועי של אייל גורביץ' ומומחי בורסה גרף
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

34 תגובות ב-24 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
24 זכרוני 29/06/2014 19:01 מר גורביץ מצטט בסה"כ את מה שחזית אך לפני שבוע בלבד!!!
"מדד המעו"ף - אמור להעפיל מעל לרמת 1,423 הנקודות אייל גורביץ | 22/06/2014 08:24." להזכירך מדד המעוף היום ה-29/06/2014 סגר ב-1386 נק'. מה יהיה....????
23 זכרוני 28/06/2014 14:10 גורביץ קשקשן זול ...
מדוע המראיין הנכבד אינו שואל בסקירה מה קורה עם מדד המעוף ומדוע הוא מתנהג בדיוק הפוך לתחזיות של מר גורביץ מלפני שבוע -שבועיים ימים בלבד ?? כשלא נוח למר גורביץ אז הוא לא מתייחס כלל ... התחזיות שלו לצערי כמי שעוקב אחריו שבוע שבוע שוות לפח אשפה או במקרה הטוב לפח מיחזור . הבחור מוליך שולל אנשים תמימים החפצים לשמוע סקירות והמלצות מקצועיות , הגיע הזמן שיבחרו באדם מקצועי מתאים וישחררו את מר גורביץ לעשות לביתו . מקווה שלא יסננו את תגובתי כפי שנעשה בדרך כלל .
זכרונה 28/06/2014 16:31 לזיכרוני
מה? הוא לא בכלא. איך ישחררו אותו, הוא ציפור דרור שלפעמים מצליח ולעיתים פחות. מה? עד היום היה רעב ולא עשה לביתו. אולי..הוא בחור טוב ותרם הכל. את כל ה72 מליון שנקלים שהרוויח? יא חלאולא..תן לו סאנשה..הוא סך הכל בסדר.
22 קוגל 28/06/2014 13:40 שמועה
מדברים שדנקנר, זיסר, בן דוב וטאפירו עומדים להריץ את הבורסה בארץ בלפחות 35% בחודש יולי.
21 יופיטר שוקי הון 27/06/2014 20:37 תישראו בשוק ההון המקומי הכי טוב לא וולסטריט
אני סוחר אך ורק בשוק ההון המקומי לא ארצות הברית יש לי דירה כאן {משרד עוד לא כי אין כספ} וקרקע חקלאית אני חושש מאוד על יבשת ארצהב
20 יופיטר שוקי הון 27/06/2014 20:35 חברה שלא ניפול יחד עם ארצהב יש הרבה מדינות צומחות
קנדה,אוסטרלייה וגם אנגלייה עכשיו צומחות יפה מאוד
19 לא 27/06/2014 20:31 מבין
מה רוצים מאייל ? כל אחד מהטוקבקיסטים ,חושב שאייל עובד בשבילו ?! הוא מנתח מבחינה טכנית , לא לא אומר שהוא חייב למישהו משהו.....אז מי שלא מבין מה זאת בורסה שיחפש משהו אחר ! אייל לא עובד בשבילכם , תעבדו לעצמכם בעצמכם.....זאת כל התורה......
רמניש 27/06/2014 21:45 אתה לא מבין ....
אני לא מבין מאומה ממה שרשמת..מי רוצה..מה רוצה...איזה עובד...אצל מי... הוא בחור טוב ועובד יפה לעצמו ומשפחתו...
18 יופיטר שוקי הון 27/06/2014 19:37 גיוס 100 מיליון ש״ח הזרקה לתא 100 סיוע
972532855155 יופיטר שוקי הון
17 שמעון 27/06/2014 19:09 לעשות הפוך ורווח בטוח. (ל"ת)
16 אבי 27/06/2014 19:08 כמה אני אוהב אותו- עושה הפוך ומצליח בענק. (ל"ת)
15 מושיקו 27/06/2014 18:25 אף מילה על סקטור התקשורת החביב
מה עם ההמלצות על סלקום? פרטנר ? וכו. או כל ירידה היא לצורך עליה.כמו הרץ באולמפיאדה שהתחיל לרוץ 10 מטר לפני הקו ששאלו אותו למה אמר שהוא רוצה להגיע לקו ההתחלה בתנופה
14 יהושע א 27/06/2014 17:38 יחליף קידומת לפי איל
אם אני מנתח את הכותרת לאור המצב הכלכלי והעליות הבלתי מוסברות שהיו עד כה, אני מבין שאיל חוזה התחלה של ירידות חזקות בקרוב???
13 רן 27/06/2014 17:08 יש סיכוי של 50 אחוז שהוא צודק , הקשקשן
אם הוא צודק הוא יזכיר לנו . אם לא -אנו נישכח
12 איציק 27/06/2014 16:26 חרטטן (ל"ת)
1 120 27/06/2014 18:52 זה
לא אני. לאיציק, כתוב יותר מכובד.
11 ג'רמי פיין 27/06/2014 15:27 אני אגיד לכם מה קורה עם התנתח
הוא כרגע מעין מהמר כבד...יש לו רק שתי אפשרויות מוחלטות...ללכת על כל הקופה...להרוויח הכל...או...להפסיד הכל...צריך לזה ביצים של שור...
10 עופר 27/06/2014 15:23 כיסחת אותי עם אינטרנט זהב (ל"ת)
9 ש.ק 27/06/2014 14:56 תתנצל
מה עם הכתבות על ,אהבה למניות התקשורת מאז ההכרזה של גורביץ הם ירדו ב10%.0(לא כולל בזק).
ואני 27/06/2014 16:59 לא צריך התנצלות זכותו לחשוב ולהמליץ לפי ראות עיניו..
רק רוצה הסבר מדוע שוק המניות בארץ ברמה של 580 היה מחוץ לתחום...והיום ב 1400 הוא כה מבוקש לדעתך? דבר מה מוזר לי כאן ולא עושה לי שכל...(ביטוי מוזר אצל הצעירים העכשוויים שכוונתו: ממש ממש לא מבין ...
8 ג'נגו טורז מכסיקו 27/06/2014 14:39 לחדי העיין והאוזן...
הבחור הנחמד מדבר לאחרונה על החלפת קידומת בס.פ... רק דבר אחד לא אמר...איזה קידומת? 2000? 1900? 1500? 1000???
7 ט 27/06/2014 14:20 מירון
אל תיכנע...ואל תפחד לפחוד... פחד זה תכונה טבעית אצלנו ואף בטבע. רמות האנדרנלין עולות וגורמות בגופנו לתהליכים מורכבים פיזיולוגיים ומנטלים. תכונה זאת שמרה עלינו משחר ימי ההיסטוריה... יש לי תחושה מוזרה שאייל הוא אדם ביוני...סטיב אוסטין...שלא יודע פחד מהו...(מעניין לאללה היכן ומה עשה שעת שרותו הצבאי..) איילוש...היזהר איש יקר...
6 יופיטר שוקי הון 27/06/2014 14:12 למה הוא מדבר על ארצהב?שוק ההון הישראלי!!!!!! (ל"ת)
5 sbhtk 27/06/2014 13:43 מדד המעוף
מדד המעוף ירד בשבוע האחרון והוא מתנהג הפוך לתחזית של גורביץ מה שמסביר את התעלמות המנתח ממדד המעוף.היה מצופה מהמראיין לשאול אותו בנושא
יוסי 27/06/2014 15:26 ראשלצ
מסכים מאוד ,חשוד מאוד שהוא לא מדבר בנושא המעוף
סכין נופלת 27/06/2014 14:38 כל ירידה לצורך עליה. (ל"ת)
4 י 27/06/2014 13:18 .שמע דבר מעניין....
...הסיכויים שהדאו ג'ונס יעלה ל 18000 נקודות תוך 79 ימי מסחר מהיום....קטנים משמעותית מביקור הדאו ב 9999 נקודות בתוך 67 ימי מסחר מהיום... ןלאחוזים: התרחיש הראשון בעל סבירות של 8.376%...התרחיש השני בעל סבירות של 91.624%... מחכים להתפתחויות....
ד"ר אברטון ברקלי 27/06/2014 18:30 י. איצקו. 120 ויש עוד....
אמש כתבתי שהולך להיות A BIG CRASH האימרה הרווחת כאן THE CAME IS OVER שבת נהדרת לכם שם בארץ הקודש.
1...כוח המוח...120 27/06/2014 13:47 חברנו פרופ. אבירם וציוותו..
הזמינו צפי מארבע אונ' מובילות בעולם: סטנפורד. אוקספורד. הרוורד. פרינסטון. התוצאות בארבעתן היון קרובות עם סטיית תקן לא משמעותית...ואף תאמו להפליא את הבדיקה של 17 אנשינו הטובים.
3 ת 27/06/2014 13:01 אולי
נינעץ עוד מסמר והרבה יותר גדול ..ואז גם ניסגור בשלשלאות ...שהשדון הקטן לא יצליח לחמוק מהארון הסגור...ואולי....ואולי לא היו הדברים מעולם...?
2 שור 27/06/2014 11:09 תקלה שלא מטופלת!!!
לא ניתן לפתוח את הסקירה - בלתי ניתנת לצפייה!!!!
1 מרק 27/06/2014 08:48 בעיה בקובץ מדיה,לא ניתן לפתוח (ל"ת)
צ'יקו 27/06/2014 11:03 מרק
מה זה משנה לך מה כתוב
דרבי 27/06/2014 09:40 למרק
ואם תצליח לפתוח? מה תשמע? מה יצא לך מהשמיעה? משהו מרענן, נכון ועכשווי? הלוואי ואני טועה. וסוף סוף יצליח לו.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש