גורביץ': "מדד ה-s&p 500 יחליף קידומת בקרוב" - 2 מניות עם איתות 'קנייה'

המנתח הטכני של Bizportal ממשיך במעקב אחר המדד המוביל בארה"ב ומניה שסימן בשבוע שעבר וממשיכה לאותת - צפו בוידיאו
 |  (34)
אייל גורביץ, צילום: Getty images Israel
תגובות לכתבה(34):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 24.
    מר גורביץ מצטט בסה"כ את מה שחזית אך לפני שבוע בלבד!!!
    זכרוני 29/06/2014 19:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    "מדד המעו"ף - אמור להעפיל מעל לרמת 1,423 הנקודות אייל גורביץ | 22/06/2014 08:24." להזכירך מדד המעוף היום ה-29/06/2014 סגר ב-1386 נק'. מה יהיה....????
    סגור
  • 23.
    גורביץ קשקשן זול ...
    זכרוני 28/06/2014 14:10
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מדוע המראיין הנכבד אינו שואל בסקירה מה קורה עם מדד המעוף ומדוע הוא מתנהג בדיוק הפוך לתחזיות של מר גורביץ מלפני שבוע -שבועיים ימים בלבד ?? כשלא נוח למר גורביץ אז הוא לא מתייחס כלל ... התחזיות שלו לצערי כמי שעוקב אחריו שבוע שבוע שוות לפח אשפה או במקרה הטוב לפח מיחזור . הבחור מוליך שולל אנשים תמימים החפצים לשמוע סקירות והמלצות מקצועיות , הגיע הזמן שיבחרו באדם מקצועי מתאים וישחררו את מר גורביץ לעשות לביתו . מקווה שלא יסננו את תגובתי כפי שנעשה בדרך כלל .
    סגור
  • לזיכרוני
    זכרונה 28/06/2014 16:31
    הגב לתגובה זו
    9 1
    מה? הוא לא בכלא. איך ישחררו אותו, הוא ציפור דרור שלפעמים מצליח ולעיתים פחות. מה? עד היום היה רעב ולא עשה לביתו. אולי..הוא בחור טוב ותרם הכל. את כל ה72 מליון שנקלים שהרוויח? יא חלאולא..תן לו סאנשה..הוא סך הכל בסדר.
    סגור
  • 22.
    שמועה
    קוגל 28/06/2014 13:40
    הגב לתגובה זו
    10 0
    מדברים שדנקנר, זיסר, בן דוב וטאפירו עומדים להריץ את הבורסה בארץ בלפחות 35% בחודש יולי.
    סגור
  • 21.
    תישראו בשוק ההון המקומי הכי טוב לא וולסטריט
    יופיטר שוקי הון 27/06/2014 20:37
    הגב לתגובה זו
    12 0
    אני סוחר אך ורק בשוק ההון המקומי לא ארצות הברית יש לי דירה כאן {משרד עוד לא כי אין כספ} וקרקע חקלאית אני חושש מאוד על יבשת ארצהב
    סגור
  • 20.
    חברה שלא ניפול יחד עם ארצהב יש הרבה מדינות צומחות
    יופיטר שוקי הון 27/06/2014 20:35
    הגב לתגובה זו
    9 0
    קנדה,אוסטרלייה וגם אנגלייה עכשיו צומחות יפה מאוד
    סגור
  • 19.
    מבין
    לא 27/06/2014 20:31
    הגב לתגובה זו
    1 17
    מה רוצים מאייל ? כל אחד מהטוקבקיסטים ,חושב שאייל עובד בשבילו ?! הוא מנתח מבחינה טכנית , לא לא אומר שהוא חייב למישהו משהו.....אז מי שלא מבין מה זאת בורסה שיחפש משהו אחר ! אייל לא עובד בשבילכם , תעבדו לעצמכם בעצמכם.....זאת כל התורה......
    סגור
  • אתה לא מבין ....
    רמניש 27/06/2014 21:45
    הגב לתגובה זו
    11 0
    אני לא מבין מאומה ממה שרשמת..מי רוצה..מה רוצה...איזה עובד...אצל מי... הוא בחור טוב ועובד יפה לעצמו ומשפחתו...
    סגור
  • 18.
    גיוס 100 מיליון ש״ח הזרקה לתא 100 סיוע
    יופיטר שוקי הון 27/06/2014 19:37
    הגב לתגובה זו
    11 1
    972532855155 יופיטר שוקי הון
    סגור
  • 17.
    לעשות הפוך ורווח בטוח. (ל"ת)
    שמעון 27/06/2014 19:09
    הגב לתגובה זו
    12 2
    סגור
  • טען עוד
  • 16.
    כמה אני אוהב אותו- עושה הפוך ומצליח בענק. (ל"ת)
    אבי 27/06/2014 19:08
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 15.
    אף מילה על סקטור התקשורת החביב
    מושיקו 27/06/2014 18:25
    הגב לתגובה זו
    13 2
    מה עם ההמלצות על סלקום? פרטנר ? וכו. או כל ירידה היא לצורך עליה.כמו הרץ באולמפיאדה שהתחיל לרוץ 10 מטר לפני הקו ששאלו אותו למה אמר שהוא רוצה להגיע לקו ההתחלה בתנופה
    סגור
  • 14.
    יחליף קידומת לפי איל
    יהושע א 27/06/2014 17:38
    הגב לתגובה זו
    14 1
    אם אני מנתח את הכותרת לאור המצב הכלכלי והעליות הבלתי מוסברות שהיו עד כה, אני מבין שאיל חוזה התחלה של ירידות חזקות בקרוב???
    סגור
  • 13.
    יש סיכוי של 50 אחוז שהוא צודק , הקשקשן
    רן 27/06/2014 17:08
    הגב לתגובה זו
    10 0
    אם הוא צודק הוא יזכיר לנו . אם לא -אנו נישכח
    סגור
  • 12.
    חרטטן (ל"ת)
    איציק 27/06/2014 16:26
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • זה
    1 120 27/06/2014 18:52
    הגב לתגובה זו
    11 1
    לא אני. לאיציק, כתוב יותר מכובד.
    סגור
  • 11.
    אני אגיד לכם מה קורה עם התנתח
    ג'רמי פיין 27/06/2014 15:27
    הגב לתגובה זו
    17 1
    הוא כרגע מעין מהמר כבד...יש לו רק שתי אפשרויות מוחלטות...ללכת על כל הקופה...להרוויח הכל...או...להפסיד הכל...צריך לזה ביצים של שור...
    סגור
  • 10.
    כיסחת אותי עם אינטרנט זהב (ל"ת)
    עופר 27/06/2014 15:23
    הגב לתגובה זו
    30 2
    סגור
  • 9.
    תתנצל
    ש.ק 27/06/2014 14:56
    הגב לתגובה זו
    15 3
    מה עם הכתבות על ,אהבה למניות התקשורת מאז ההכרזה של גורביץ הם ירדו ב10%.0(לא כולל בזק).
    סגור
  • לא צריך התנצלות זכותו לחשוב ולהמליץ לפי ראות עיניו..
    ואני 27/06/2014 16:59
    הגב לתגובה זו
    11 1
    רק רוצה הסבר מדוע שוק המניות בארץ ברמה של 580 היה מחוץ לתחום...והיום ב 1400 הוא כה מבוקש לדעתך? דבר מה מוזר לי כאן ולא עושה לי שכל...(ביטוי מוזר אצל הצעירים העכשוויים שכוונתו: ממש ממש לא מבין ...
    סגור
  • 8.
    לחדי העיין והאוזן...
    ג'נגו טורז מכסיקו 27/06/2014 14:39
    הגב לתגובה זו
    14 4
    הבחור הנחמד מדבר לאחרונה על החלפת קידומת בס.פ... רק דבר אחד לא אמר...איזה קידומת? 2000? 1900? 1500? 1000???
    סגור
  • 7.
    מירון
    ט 27/06/2014 14:20
    הגב לתגובה זו
    12 1
    אל תיכנע...ואל תפחד לפחוד... פחד זה תכונה טבעית אצלנו ואף בטבע. רמות האנדרנלין עולות וגורמות בגופנו לתהליכים מורכבים פיזיולוגיים ומנטלים. תכונה זאת שמרה עלינו משחר ימי ההיסטוריה... יש לי תחושה מוזרה שאייל הוא אדם ביוני...סטיב אוסטין...שלא יודע פחד מהו...(מעניין לאללה היכן ומה עשה שעת שרותו הצבאי..) איילוש...היזהר איש יקר...
    סגור
  • 6.
    למה הוא מדבר על ארצהב?שוק ההון הישראלי!!!!!! (ל"ת)
    יופיטר שוקי הון 27/06/2014 14:12
    הגב לתגובה זו
    17 1
    סגור
  • 5.
    מדד המעוף
    sbhtk 27/06/2014 13:43
    הגב לתגובה זו
    17 1
    מדד המעוף ירד בשבוע האחרון והוא מתנהג הפוך לתחזית של גורביץ מה שמסביר את התעלמות המנתח ממדד המעוף.היה מצופה מהמראיין לשאול אותו בנושא
    סגור
  • ראשלצ
    יוסי 27/06/2014 15:26
    הגב לתגובה זו
    14 1
    מסכים מאוד ,חשוד מאוד שהוא לא מדבר בנושא המעוף
    סגור
  • כל ירידה לצורך עליה. (ל"ת)
    סכין נופלת 27/06/2014 14:38
    הגב לתגובה זו
    1 22
    סגור
  • 4.
    .שמע דבר מעניין....
    י 27/06/2014 13:18
    הגב לתגובה זו
    19 1
    ...הסיכויים שהדאו ג'ונס יעלה ל 18000 נקודות תוך 79 ימי מסחר מהיום....קטנים משמעותית מביקור הדאו ב 9999 נקודות בתוך 67 ימי מסחר מהיום... ןלאחוזים: התרחיש הראשון בעל סבירות של 8.376%...התרחיש השני בעל סבירות של 91.624%... מחכים להתפתחויות....
    סגור
  • י. איצקו. 120 ויש עוד....
    ד"ר אברטון ברקלי 27/06/2014 18:30
    הגב לתגובה זו
    10 1
    אמש כתבתי שהולך להיות A BIG CRASH האימרה הרווחת כאן THE CAME IS OVER שבת נהדרת לכם שם בארץ הקודש.
    סגור
  • חברנו פרופ. אבירם וציוותו..
    1...כוח המוח...120 27/06/2014 13:47
    הגב לתגובה זו
    18 1
    הזמינו צפי מארבע אונ' מובילות בעולם: סטנפורד. אוקספורד. הרוורד. פרינסטון. התוצאות בארבעתן היון קרובות עם סטיית תקן לא משמעותית...ואף תאמו להפליא את הבדיקה של 17 אנשינו הטובים.
    סגור
  • 3.
    אולי
    ת 27/06/2014 13:01
    הגב לתגובה זו
    34 0
    נינעץ עוד מסמר והרבה יותר גדול ..ואז גם ניסגור בשלשלאות ...שהשדון הקטן לא יצליח לחמוק מהארון הסגור...ואולי....ואולי לא היו הדברים מעולם...?
    סגור
  • 2.
    תקלה שלא מטופלת!!!
    שור 27/06/2014 11:09
    הגב לתגובה זו
    0 13
    לא ניתן לפתוח את הסקירה - בלתי ניתנת לצפייה!!!!
    סגור
  • 1.
    בעיה בקובץ מדיה,לא ניתן לפתוח (ל"ת)
    מרק 27/06/2014 08:48
    הגב לתגובה זו
    1 20
    סגור
  • מרק
    צ'יקו 27/06/2014 11:03
    הגב לתגובה זו
    15 2
    מה זה משנה לך מה כתוב
    סגור
  • למרק
    דרבי 27/06/2014 09:40
    הגב לתגובה זו
    18 2
    ואם תצליח לפתוח? מה תשמע? מה יצא לך מהשמיעה? משהו מרענן, נכון ועכשווי? הלוואי ואני טועה. וסוף סוף יצליח לו.
    סגור