מדד המעו"ף - אמור להעפיל מעל לרמת 1,423 הנקודות

אייל גורביץ, מהנתח הטכני של Bizportal, סוקר את המדד המוביל בבורסה המקומית לקראת שבוע המזחר החדש באחד העם
אייל גורביץ, צילום: Bizportal
המסר בסקירה האחרונה היה שהתיקון של מדד ת"א 35 -0.11% מדד ת"א 35 1,533.58 -0.11% מדד ת"א 35 בסיס:1,535.3 פתיחה:1,543.47 גבוה:1,543.97 נמוך:1,533.47 תמורה:1,000,507,832 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מינורי בעיקרו, וכי התמונה הכללית נותרה חיובית כפי שהייתה בחודשים האחרונים. אם כן, סביר להניח שלא תמצאו דבר חדש בסקירה הנוכחית, וטוב שכך.

המגמה הראשית
הכל מתחיל בגרף החודשי - הנחת העבודה ארוכת הטווח נגזרת ממצבה של המגמה הראשית, אותה אפשר לבחון על גבי הגרף החודשי:
1. נקודות השיא והשפל מסודרות במבנה עולה.
2. הממוצעים הנעים תומכים אף הם.
3. מחזורי המסחר סטטיים.
4. רמת ההתנגדות 1,240 הנקודות, שנפרצה מעלה, הפכה לשמש כתמיכה.
5. מדד עוצמת המגמה של בורסהגרף מורה על מגמה תקינה - 100%.
6. כדי שהרצף העולה ימשך, חודש יוני חייב להיסגר מעל לרמת 1,375 הנקודות (הנמוך של אפריל).

הגרף השבועי
1. הנר הירוק שנעל את השבוע ממשיך תמונה כללית חיובית גם בממד הזמן הבינוני.
2. כפי שאפשר לראות, הרצף העולה נשמר.
3. מדד המעו"ף מצוי מעל לממוצע הנע ל-5 שבועות וגם זו נקודת זכות משמעותית.
4. מעבר לזה, על מנת להמשיך את הרצף העולה, מדד המעו"ף צריך לסגור את השבוע הקרוב מעל לרמת 1,395 הנקודות - סגירה מתחת לרמה זו עלולה לשנות את התמונה.

סיכום ומסקנות
1. המגמה הייתה ונותרה מגמת עלייה.
2. בטווח של השבועות הקרובים, מדד המעו"ף אמור להעפיל מעל לרמת 1,423 הנקודות.


*הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ

**אין בסקירה זו משום המלצה לקנות את הנייר או למוכרו והעושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.

***כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר
תגובות לכתבה(11):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מה דעתך על הזהב שפרץ את רמת ?1300$ (ל"ת)
    ירון 23/06/2014 08:37
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • הוא לא נביא! לנחש,כל אחד יכול...כלל ברזל: אל תסמוך
    מאיפה הוא יודע? 23/06/2014 13:44
    הגב לתגובה זו
    9 2
    על אף אנליסט ועל אף מנתח טכני. ״הכל מסחרה״.
    סגור
  • 5.
    מר גורביץ איתות של אורמד לא מובן בבקשה 0523825208 (ל"ת)
    חיים 22/06/2014 14:13
    הגב לתגובה זו
    0 9
    סגור
  • 4.
    בעילום שם ממר גורביץ: אודה לך אם תוכל להציג בהזדמנות
    בקשה אישית ממני 22/06/2014 13:40
    הגב לתגובה זו
    3 10
    ניתוח טכני לגבי 2 מניות ספקולטיביות שאני מושקע בהן ולא מעוניין בינתיים למוכרן בגלל האפשרות לדעתי לעשות עליהן קופה טובה. 1. בבילון 2. גבעות עולם. בברכה, ...
    סגור
  • בכלל את הניתוח הטכני של גורביץ? לדעתי האישית, כדאי אולי
    בשביל מה אתה צריך 23/06/2014 13:34
    הגב לתגובה זו
    7 4
    לחכות עד שלניר מבבילון יגלה את הג׳וקר ה לחכות עד שהמנכ״לים של בבילון וגבעות יחשפו את הקלפים שהם מחזיקים בצמוד לחזה ואז אתה על הסוס גם בלי התאוריות המפוקפקות של מר גורביץ.
    סגור
  • 3.
    ניפחתם לנו את המוח עם זעקות המפולת מהקיץ שעבר.
    לחברי קבוצת איציק 22/06/2014 13:05
    הגב לתגובה זו
    2 17
    מי שהקשיב לכם הפסיד המון. הסיקו מסקנות בבקשה. קורא שמאחוריו קוראים רבים (נשמע לך מוכר?) פרופסורים, רופאים, אחיות, מנהלי בנקים, ומי לא. עלו והצליחו אתם וידידיכם בעולם- רק תודו שטעיתם. תודה
    סגור
  • המשך לחברנו
    חברי קבוצת איציק 22/06/2014 15:18
    הגב לתגובה זו
    31 1
    13 או 14.עלו והצליחו? תודה לאל ...אנו בפיסגה. לא רוצים לעלות יותר...רק להישאר כך. 15.אין לנו ידידים בעולם...רק חברי נפש... 16.כמו שביקשת...אנו מודים לבורא עולם שזיכנו בכל הטוב שיש בעולמנו... 17.סתם בקטנה...תיצטרך לחיות 10 מחזורי חיים ע"מ לעבור קמצוץ ממה שכל אחד מה 100 עבר בחיים. הדברים לא כוונו להעליב. מי שמכיר יודע את מהלך העניינים..... 18.מודים לך בהמון אהבה שהתייחסת אליינו בצורה מרשימה ומכובדת. 19. מאחלים לך אושר, בריאות ואריכות חיים.
    סגור
  • לבלי שם
    חברי קבוצת איציק 22/06/2014 15:04
    הגב לתגובה זו
    20 0
    1.מוח לא מתנפח בד"כ...מוזר.. 2.מתי שמעת זעקות? 3. מתי שמעת בת קול ואפילו ליחשוש מאיתנו? 4.קיץ שעבר...הגענו בסתיו..בקיץ היינו עדיין ילדים. 5.אף אחד לא הקשיב לנו! 6. לא השמענו דברים ראויים לשמיעה. 7.מי הפסיד? כמה ולמה? 8.הסקנו כרגע שאתה חמוד לאללה. 9.מתי הזכרנו אחיות ומנהלי בנקים? 10.מי זה : "מי לא"? 11.קורא שאחוריו...לא מובן! 12. לא.לא נשמע לי מוכר.
    סגור
  • 2.
    איך השם? עובר ביקורת..? סתם כך ניבחר ואף משתנה פה ושם..
    1...כוח המוח...120 22/06/2014 12:14
    הגב לתגובה זו
    25 2
    אייל. ועוד טרם נגענו לעומק במצב כלכלי נוראי בארץ ובעולם. לא דיברנו על מצב מדיני וביטחוני בארץ וברחבי העולם...מתיחויות בין הגדולות(ארה"ב מול סין, רוסיה, צ.קוריאה...המצב נפיץ..) מצב באזורנו שהולך ומחמיר..זאת לא סביבה טובה להשקעות.. לא מחפשים לגרד עוד כמה אחוזים...מול הסיכון ל....
    סגור
  • 1.
    ...אני שומע את הכותב המכובד טוען ומתעקש...:
    1.....120 22/06/2014 10:34
    הגב לתגובה זו
    16 1
    ...לא רציתי לקנות ב580....אז אסתער וארכוש בשמחה ב 1400...אחד מפילאי תבל? אולי.. שמעתי הבוקר אומרים: המסמר האחרון בארון...
    סגור
  • מקבוצת איציק
    ד"ר יוגב 22/06/2014 11:39
    הגב לתגובה זו
    13 0
    ..שלא יובן , חס וחלילה, במסמר ב... המסמר הוא ברעיון וראיון שהפסיקו להיות רלוונטים או רלבנטים. לדעת קבוצתנו הדברים יצאו מכלל שליטה ועלולים לגלוש...יום טוב.
    סגור